Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Economist in Pascani

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Economist in Pascani

Cauta printr-o varietate mare de joburi Economist in Pascani si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal - Studii superioare de specialitate financiar-contabile;- Experienta specifica in contabilitate & controlling de minim 3 ani- Cunostinte de contabilitate si legislatie fiscala;- Experienta in utilizarea programelor de contabilitate, de preferinta WinMentor.Descrierea jobului -Responsabil pentru procesele centrale de facturare, planificare, prognoză și raportare-Responsabil pentru procesele centrale de calcul de cost-Susținerea și dezvoltarea în continuare a instrumentelor de raportare pentru managementul de controlling ISInternational-Diagnosticarea dezvoltării indicatorilor cheie-Monitorizarea măsurilor si exercitiilor financiare-Sprijin în dezvoltarea de cazuri de afaceri pentru activitățile de vânzări și pentru dezvoltarea de noi modele de afaceri-Dezvoltarea în continuare a instrumentelor care să sprijine procesele de controlling
INDUSTRIES SERVICE INTERNATIONAL
Candidatul ideal Persoana organizata, dinamica, zambitoare, ce isi asuma responsabilitatea , cu un caracter frumos, bun coechipier si care doreste sa acumuleze cunostinte noi, cu un ideal de crestere profesionala.Descrierea jobului Departament financiar-contabil:- introducerea si contabilizarea documentelor financiar-contabile- relatii de reprezentare a firmei cu ANAF, ITM, Casa de Asigurari de Sanatate- intocmirea de rapoarte financiar-contabile- intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale- resurse umane- salar atractiv , tichete de masa, bonus-uri semestriale- cursuri de perfectionare
DIACONU CONSULTING & HR
Candidatul ideal studii în domeniul financiar contabil; bune cunoştinţe teoretice şi practice de contabilitate; bun cunoscător al programului de contabilitate WinMentor (constituie un avantaj); cunoştinţe de operare pc (Word, Excel); abilităţi de planificare şi comunicare; experienţă de lucru în domeniul financiar-contabil minim 2 ani; abilităţi de comunicare şi capacitate de a lucra cu oamenii; experienţa în domeniul resurselor umane constituie un avantaj; persoană punctuală, organizată şi precisă.Descrierea jobului activităţi de contabilitate financiară; contabilizează şi înregistrează documentele primare în programul de contabilitate WinMentor; contabilizează şi înregistrează facturile emise de furnizori pentru bunurile livrate ori serviciile prestate companiei; contabilizează şi înregistrează registru de casă şi bancă; emite facturile de vânzare şi documentele specifice de expediţie către clienţii companiei; verifică solduri de plată/încasare cu colaboratorii şi ţine evidenţa acest
ABI GRUP
Candidatul ideal Riguros, organizat, responsabil, cu grad mare de implicare, eficient Experienta in domeniul evidentei contabile de minim 3 ani Bune cunostinte de utilizare PC: Mentor, ExcelDescrierea jobului Intocmire analize financiare efectuate cu preponderenta in Excel Programarea si urmarirea realizarii fluxurilor financiare Evidenta documentelor contabile Urmarirea operatiunilor de inventariere si valorificare a rezultatelor Comunicare cu tertii (furnizori, clienti) Alte evidente si raportari in Excel si Mentor
PRINTCO
Candidatul ideal Ai 2 sau mai mulți ani experiență în departamentul financiar - contabil?Știi să completezi declarațiile 112, 300?Îți dorești să lucrezi într-un cabinet de contabilitate?Îți asumi responsabilitatea pentru proiectele în care ești implicat(ă)?Atunci ești un bun(ă) coleg(ă) pentru echipa clientului nostru.BENEFICIISalariu de bază motivant;Bonusuri de performanță;Prime de Paște, Sf. Nicolae și Crăciun;Prime de 8 și 9 martie;Telefon și laptop;Cursuri de formare profesională;Contract perioadă nedeterminată.Poți fi CANDIDATUL IDEAL dacă ai: Minim 2 ani experiență în domeniul financiar-contabil; Cunoștințe pentru a completa declarațiile ANAF, 112, 300; Abilitatea de a întocmi o balanță, un bilanț; Un ideal de creștere profesională; Lucrat într-un cabinet de expertiză contabilă; Studii superioare finalizate de profil economic; Un caracter frumos, ești zâmbitor(oare), organizat(ă), disciplinat(ă), adaptabi(ă) la un mediu dinamic, un bun(ă) coechipier(ă), îți asumi responsabilitat
PREMIAN SERVICES CONSULT
Candidatul ideal Charter Trans Air Agency cauta coleg part-time pentru postul de Contabil/Economist care sa gestioneze activitatea contabila a societatilor din grup si care sa comunice cu usurinta cu echipa firmei.Cerinte:- Cunostinte operare PC:Saga, Windows , Ms Office , alte programe informatice in functie de reglementarile legale.- studii superioare economice- abilitati bune de comunicare cu colegii si cu celelalte departamenteSe doreste o persoana care sa se integreze intr-un departament de contabilitate deja format care este in continua ascensiune si care sa-si doreasca un ambient de lucru placut.Descrierea jobului Atributiile postului sunt :- Introducere facturi primite de la furnizor- Introducere facturi emise catre clienti/deconturi clienti specifice activitatii de turism- Operare extrase banca/carduri- Registru de casa- Verificare conturi parteneri,deconturi asigurari- Analize cont clienti,furnizori-urmarire plati si cash flow- Verificare jurnale vanz/cump.-- Relatia cu Admin
CHARTER TRANS AIR AGENCY
Candidatul ideal - studii superioare de specialitate;- experienta solida în contabilitate- cunoasterea legislatiei de specialitate si a proceselor financiar-contabile;- bune abilitati de lucru cu fisiere Excel;- experienta de lucru cu Nexus ERP (constituie avantaj);- cunoasterea limbii engleze - nivel mediu;Competente si aptitudini:- persoana cu initiativa- abilitati de comunicare si relationare;- capacitate de organizare a activității individuale și atenție sporită la detalii- onestitate și gândire analitică orientată către rezultatDescrierea jobului verificare si înregistrare facturi de achiziții interne si externe verificare si inregistrare deconturi de cheltuieli; inregistrare facturi vanzari; Intocmire bonuri de consum monitorizarea termenelor scadente si transmiterea lor catre trezorier in vederea efectuarii platii verificare jurnal de cumparari/vanzari cu documentele prelucrate verificare, prelucrare si import al fisierelor lunare pentru transferul datelor din sistemul de gestiu
EXPRESS CREDIT AMANET
Candidatul ideal Ești o persoană activă, îți plac deplasările și te poți reloca, ești pasionat de construcții și îți dorești să ai responsabilități pe procesul economic al unui proiect?Geiger România te caută!Vei putea face parte dintr-un proiect mare de construcții la cheie sau a unui lot de autostradă cu posibilitatea de a te dezvolta într-o echipă frumoasă și dinamică.Profil: Studii superioare, de preferat studii economice în domeniul industrial; Experiență similară 2-3 ani; Cunoaștere pachet Microsoft Office la nivel avansat; Cunoștințe de limba engleză la nivel avansat.Descrierea jobului Verificarea/modificarea/ aprobarea a contractelor pentru proiectele alocate; Verificare și urmărire respectare condiții contractuale; Verificare și aprobare din punct de vedere economic a facturilor primite pentru proiecte; Delimitare valorică lunară a prestațiilor/materialelor pentru care nu s-au primit facturi, împreună cu managerii de proiect; Elaborare rapoartelor de controlling pe proiecte; A
GEIGER TRANSILVANIA
Candidatul ideal Ne marim echipa! Companie locala cauta coleg nou pentru postul de Economist / ContabilNu aplicati daca nu indepliniti cele de mai jos:Cerinte de baza:- studii superioare economice;- invatarea programului de contabilitate folosit de firma;- cunoasterea programului Softone, partea de contabilitate, reprezinta un avantaj;- experiență specifică privind contabilitatea de gestiune;- bune abilități de comunicare și relaționare;- cunostințe de operare PC – MS Office (Excel, Word, etc.);- cunostinte Asscon si Revisal reprezinta un avantaj;- atenție la detalii, organizare, responsabilitate, operativitate, corectitudine, gândire analitică și sintetică, răbdare, perseverență, gândire proactivă în identificarea celor mai eficiente soluții.
Confidenţial
Candidatul ideal Cautam o persoana cu experienta, sociabila, serioasa, responsabila, organizata, cunostinte solide in legislatia fiscala ,care sa isi doreasca sa lucreze alaturi de o echipa mica, dar bine sudata.Descrierea jobului - resurse umane ( angajari, incetari , adeverinte , state de plata)- intocmire de declaratii lunare,trimestriale- verificare balanta contabila
CABINET INDIVIDUAL EXPERT CONTABIL CARPACI ROZALIAJULIANNA
Candidatul ideal - absolvent specialitzari CONTABILITATE SI INFORMATICA DE GESTIUNE, ECTS, CONTABILITATE GENERALA- experienta in domeniul financiar, contabilitate si resurse umane;- cunoasterea legislatiei in materie fiscala;- operare documente si completare formulare contabile;- capacitate de analiza, sinteza si interpretare;- persoana organizata, care pune accent pe detalii, responsabila, meticuloasa, punctuala;- fire comunicativa, cu abilitati de lucru in echipa;- rezistenta la stres, rapiditate si atentie distributiva;- rigurozitate în respectarea cu acurateţe a termenelor limită şi a sarcinilor;- cunostinte operare Pc (Windows, Microsoft Office);- experienta de lucru cu WINMENTOR, WMENTERPRISEDescrierea jobului - conditii de lucru moderne;- colectiv prietenos;- posibilitatea unei colaborari pe termen lung- salariul net oferit este de 2500 ron cu posibilitate de majorare- tichete de masa 400 ron- oferim o masa calda la pranz
COMPLEX HOTELIER UNIREA
Candidatul ideal Ca sa devii repede un membru de baza in echipa IQOS, vei avea nevoie de: Minim Diploma Bacalaureat obtinuta; Experienta in retail (1 an); Cunstinte de limba engleza la nivel conversational; Foarte bune abilitati de comunicare si relationare cu oamenii; Rabdare, entuziasm, ambitie si pasiune pentru ceea ce faci; Invatare rapida, rezolvare de probleme si focus pe experienta pozitiva oferita clientului si pe rezultate; Spirit de echipa si empatie; Simtul umorului la nivel avansat! :)Descrierea jobului In rolul de Consultant IQOS vei fi responsabil(a) de: Crearea unei experiente de vanzare memorabila clientilor IQOS utilizand toate informatiile si materialele pe care le ai la dispozitie; Asigurarea unei treceri facile si placute de la tigarile traditionale la experienta de utilizator IQOS; Asigurarea serviciilor de mentenanta post – vanzare la cele mai inalte standarde de calitate (curatare, inlocuire, programe de fidelizare); Vanzarea de Heets si accesorii IQOS pornind de
ORBICO
Candidatul ideal Anuntul de angajare se adreseaza atat celor fara experienta, cat si acelor persoane cu abilitati dobandite in ani de lucru anteriori.Pentru cei fara experienta, dar dorinta de munca, le oferim suport, indrumare si orientare catre acel post din organigrama in care si-ar gasi motivatia pentru propria dezvoltare profesionala. Ne mandrim cu povestile reale ale angajatilor nostri, care au inceput de la postul de casier / lucrator comercial / ajutor bucatar, iar azi, ocupa functii de conducere sau si-au dezvoltat carierele personale in cadrul unor companii nationale de succes.Caracterul sezonier al activitatii este un motiv bun pentru a petrece vacanta de vara activ si util.Impreuna gasim cea mai buna solutie de colaborare, tinand cont de capacitatile tale si motivatia ta.Perioada de desfasurare a activitatii este 1 aprilie 2022 - 1 noiembrie 2022.LOCUL DE DESFASURARE a activitatii: loc. VAMA VECHE, JUD. CONSTANTADescrierea jobului OPERATOR FACTURARE- Inregistrarea la zi a f
BIBI MARKET
Candidatul ideal persoană organizată, responsabilă, atentă la detalii abilități de prioritizare și organizare a sarcinilor capacitate de adaptare la munca în echipăDescrierea jobului Atribuții:- înregistrare și operare zilnică documente primare: facturi, registru de casă, producție- participă la inventar, operează liste de inventariere- verifică corectitudinea stocurilorSe ofera:- salariu fix, tichete de masă- training de pregătire și suport în desfășurarea activității- program de lucru: 08.30-17.00
BRIO GROUP
Candidatul ideal Absolvent de studii superioare în contabilitate, nivel licență sau masterat reprezinta avantaj Experiență în aria de contabilitate de minimum 2 ani; Capacitate de analiză și sinteză a informațiilor; Cunoștințe de utilizare a unui program de contabilitate.Descrierea jobului Client Description:Adecco Permanent Placement , lider national recruteaza pentru unul din clientii sai, o companie reprezentativa in domeniul comercializarii semintelor si pesticidelor, un Contabil pentru locatia din Tg Mures.Responsibilities: Asigură evidența contabilă a stocurilor, a relațiilor cu terții, a trezoreriei și evidența veniturilor și cheltuielilor; Contabilizează facturile emise pentru clienții interni și externi; Înregistrează încasările și plățile în lei conform extrasului de cont și întocmeşte Registrul de bancă; Operează zilnic încasările și plățile în numerar și întocmeşte Registrul de Casă, cu respectarea procedurilor și a normelor legale; Înregistrează facturile de prestații pent
ADECCO RESURSE UMANE
Candidatul ideal Grupul de firme CROSTA recruteaza personal pentru completarea echipei.Candidatul IdealStudii economice superioare;Experienta profesionala de minim 5 ani in domeniul financiar-contabil;Cunostinte aprofundate de analiza financiara, fiscalitate si contabilitate;Cunostinte temeinice de legislatie financiar-contabila;Bune abilitati de comunicare, organizare si planificare;Spirit analitic si atentie la detalii, orientare spre obiective;Managementul prin bugete;Management financiar (raportare, trezorerie, analiza, planificare, investitii);Atitudine proactiva, orientata spre a descoperi si intelege in profunzime organizatiile si regulile lor de functionare;Capacitate de asimilare a cunostintelor noi si deschidere la a transmite mai departe cunostintele sale;Organizat si orientat catre implementarea si respectarea regulilor de organizare interne ale companiei;Puternic si de incredere pentru cei din jur, integru si cu abilitati de lider pentru departamentul sau;Deschis la nou si
PROD OZARCOM S.​R.​L.​
Candidatul ideal Cautam persoane rezistente la munca si distractie!- constituie avantaj experienta in asigurari, banci si in vanzari;- Entuziasm;- Usurinta in exprimare;- abilitati de comunicare si negociere;- Personalitate puternica;- Seriozitate;- Dorinta de cunoastere si educatie;- Pasiunea de a forma echipe si de a conduce organizatii;- Orientat spre construirea unei cariere;- Focalizat pe atingerea obiectivelor;- Proactiv, capabil sa gaseasca solutii;- Perseverent;- Ambitios;- Fara cazier si fara urmariri penale, fara conflicte majore cu fosti clienti sau angajatori;Descrierea jobului Cautam persoane dinamice, ambitioase care sa dezvolte conceptul firmei noastre la nivel local, national, european.DORESTI SA FACI CARIERA SAU DOAR O ACTIVITATE PART-TIME ?TE ASTEPTAM!- Promovare, consultanta si marketing pe piata financiara (aliniere la programele europene);- Analiza necesitati si posibilitati financiare;-Plan de investitii, Ofertarea celor mai bune solutii;- Formarea si educarea pro
PROFIT INVEST
Candidatul ideal Căutăm Consultant Financiar care să se alăture echipei RELIANS din Cluj-Napoca, Bucuresti sau Iași, care se extinde.Profilul candidatului ideal: Cunoștințe și calificări necesare: Studii superioare finalizate economice Cunoștințe de specialitate (analiza cost-beneficiu) Limba engleza (avansat) - vorbit si scris; Excelente abilități de utilizare a computerului (Pachetele Microsoft Office, Microsoft Project, SharePoint);Experiența de muncă: Minim 3 ani experiență în elaborarea a minim 10 proiecte cu finanțare europeană și implementarea a minim 3 proiecte; Cunoștințe temeinice privind legislația națională și comunitară în vigoare, aplicată în cadrul programelor cu finanțare nerambursabilă.Descrierea jobului Elaborează analizele financiare conform cerințelor din Ghidurile solicitantului; Elaborează analizele cost beneficiu (financiar, economic, risc și senzitivitate) conform cerințelor din Ghidurile solicitantului; Elaborează analize de tip de cost-eficacitate conform ceri
INTEGRA HR
Candidatul ideal Grupul de firme CROSTA selecteza personal pentru coeziunea echipei: DIRECTOR ECONOMICCANDIDATUL IDEALDaca ai competente si expertize la nivel aprofundat si consolidat in urmatoarele domenii: Management financiar (raportare, trezorerie, analiza, planificare, investitii); Atitudine proactiva, orientata spre a descoperi si intelege in profunzime organizatiile si regulile lor de functionare; Capacitate de asimilare a cunostintelor noi si deschidere la a transmite mai departe cunostintele sale; Organizat si orientat catre implementarea si respectarea regulilor de organizare interne ale companiei; Puternic si de incredere pentru cei din jur, integru si cu abilitati de lider pentru departamentul sau; Deschis la nou si schimbare si cu abilitati si aptitudini de adaptare; Rezistent la stres si capabil sa prioritizeze astfel incat sa respecte termenele limita impuse; Analitic si orientat spre imbunatatirea continua a proceselor; Integru, cu inalta etica morala, profesionist.Ceri
CROSTA
Candidatul ideal Trebuie să:- fie o persoană responsabilă, organizată, cu spirit practic si operativ;- aibă studii superioare economice;- cunoască pachetul MS OFFICE (NEXUS ERP constituie un avantaj)Descrierea jobului Viitorul coleg/ă va:- desfasura activitati specifice biroului financiar, cu respectarea procedurilor si instructiunilor de lucru;- inregistra documentele financiar-contabile;- transmite periodic confirmari de solduri catre clienti/furnizori;- intocmi diverse situatii contabile si rapoarte zilnice/lunare;- indosaria documentele contabile si corespodenta;- participa la inventarierea lunara si anuala.
PANIFCOM
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.