Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Economist in Piatra Neamt

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Economist in Piatra Neamt

Cauta printr-o varietate mare de joburi Economist in Piatra Neamt si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Economist in Piatra Neamt si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Economist


Candidatul ideal • Studii superioare, economice (Contabilitate si informatica de gestiune sau Finante banci);• Experienta pe o pozitie similara (minimum 2 ani);• Cunostinte si abilitati de operare PC: MS Office, programe de gestiune financiar-contabila;• Abilitati de comunicare;• Abilitati de planificare, analiza, organizare, dinamism, spirit de echipa;Descrierea jobului Realizare operatiuni financiar contabile la sediul societatiiPrincipalele responsabilitati ale postului sunt:• operarea si analiza incasarilor si platilor prin banca sau casa, urmarirea circuitului documentelor, conform procedurilor de lucru ale unitatii;• operarea si analiza documentelor de intrare-iesire in/din societate;• asigurarea desfasurarii ritmice si in bune conditii a unor operatiuni specifice activitatii financiar-contabile (decontare cu furnizorii si beneficiarii, inregistrare facturi, reglare balante de stocuri, analiza lunara a conturilor etc.)• realizare centralizatoare, rapoarte de activitate specifice
AUTO MOLDOVA

Media netă estimată pe baza celor 12122 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Economist


Candidatul ideal Studii superioare in domeniul economic (preferabil specializare Contabilitate de gestiune); Experienta in domeniu minim 2-3 ani ; Cunostinte bune de operare MS Office (Excel) si utilizare programe de contabilitate; Constituie avantaj cunostintele de limba engleza - nivel conversational; Capacitate de a lucra individual si in echipa; Atitudine proactiva, responsabilitate si acuratete in prelucrarea datelor; .Descrierea jobului Responsabilități :[✔️] asigură efectuarea corectă și la timp a înregistrărilor contabile, cronologic și sistematic[✔️] răspunde de înregistrarea, verificarea și reconciliereatranzacțiilor economice din contabilitatea primară și financiară, având ca obiectiv respectarea cerințelor în ceea ce privește standardele contabile cât și legislația fiscală[✔️] acordă suport pe perioada auditului financiar și a eventualelor controale financiare[✔️] contribuie la întocmirea balanței de verificare lunară, a bilanțului contabil anual[✔️] închide lunar conturile
ROMANEL HOLDING SERVICES

Media netă estimată pe baza celor 12121 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Contabil /​ Economist


Candidatul ideal Experienta minim 3 ani in domeniul financiar contabil Cunostinte temeinice in domeniul legislatiei contabile si fiscale. Cunostinte PC, EXCEL, WORD Cunoasterea softului SAGA C reprezinta un avantaj Persoana ordonata, resonsabila, energica cu dorinta de a se informa si de a invata in permanenta , spirit de initiativa , intergrare in echipa, atenta la detalii, onesta si cu dorinta de a progresa.Descrierea jobului Responsabilitati:-evidenta si inregistrarea contabila a documentelor primare ;-intocmirea evidentei conatbile la societati comerciale-intocmirea registrelor privind operatiunile de casa, banca, cheltuieli curente, vanzari, achizitii ;-intocmirea balantei de verificare lunare-intocmire state de plata, op-uri ;-intocmire rapoarte diverse specifice domeniului finanaciar contabil;-intocmirea tuturor declaratiilor fiscale ;-intocmire declaratie Intrastat-mentinerea relatiilor cu clientii telefonic si/sau prin intermediul e-mail-ului
ŞTEF CONTAB

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Operator Calculator (cu Atributii De Contabilitate Primara)


Candidatul ideal Persoana comunicativa, dinamica, ambitioasa, cu atitudine pozitiva, careia sa-i placa lucrul in echipa, cu dorinta si disponibilitate de invatare continua.Cerinte:-studii medii-cunostinte de Microsoft Office (Word, Excel)-intocmirea corecta a evidentei primare a incasarilor si platilor-intocmirea chitantelor pentru sumele incasate-verificarea numerarului, monetarelor si chitantelor pe baza decontului-intocmirea Registrului de casa-cunoasterea programelor de identificare piese auto reprezinta un avantaj-dorinta de a invata metode noi de lucru-persoana responsabila, organizata, dinamica;-foarte bune abilitati de comunicare, relationare si ascultare activa-spirit de echipa-capacitate de planificare si organizareDescrierea jobului Descrierea jobului-preluarea apelurilor telefonice-preia apelurile telefonice-realizeaza activitati de contabilitate primara-arhiveaza documentele-gestioneaza relatiile cu bancile si clientii-preia apelurile initiate de clienti si rezolva solicit
AD AUTO TOTAL

Contabil


Candidatul ideal - trebuie să aibă o înțelegere aprofundată a reglementărilor fiscale, a standardelor contabile, a facturilor primite și asigurarea că acestea sunt corecte;- să aibă abilități excelente de utilizare a programelor de contabilitate și de raportare financiară.- expert contabil atestat CECCAR (constituie avantaj).Un avantaj va reprezenta identificarea și implementarea de îmbunătățiri ale proceselor contabile și financiare.Descrierea jobului Căutăm un contabil priceput și pasionat de cifre, care să se alăture echipei noastre!Dacă ești o persoană organizată, atenta la detalii și ai abilități excelente de comunicare, atunci ai putea fi candidatul potrivit!Vei fi responsabil de:- gestionarea contabilității generale și a rapoartelor financiare lunare, trimestriale și anuale;- vei intocmi situatiile financiare inclusiv bilant;- vei pregati declarațiile fiscale și alte rapoarte fiscale, vei fi responsabil și de gestionarea facturilor;- vei fi implicat în verificarea tranzacțiilor
IZOTEC GROUP

Media netă estimată pe baza celor 11444 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Contabil Junior


Candidatul ideal Usedful Europe SRL, distribuitor de echipamente profesionale audio și de iluminat, caută un contabil junior sa se alature echipei sale din Piatra Neamt.Candidatul ideal va avea:Experiență într-un post similar sau educatie in domeniul contabil.Cunoștințe de lucru MS Office, programe de contabilitate primara.Engleza la nivel conversational.Descrierea jobului Responsabilități:Efectuare plati catre furnizori.Contabilitate generala;Inregistrarea documentelor contabile;Verificarea balantei;Depunerea declaratiilor;Prezentarea actelor la un eventual control;Mentinerea relatiilor cu furnizorii si clientii;Reconciliere bancara;Ce oferim:Pachet salarial atractiv.Mediu de lucru placut.Posibilitatea de avansare in cadrul companiei.Bineinteles, cafeaua din partea casei.Program:09:00 - 17:30 de luni până vineri.
USEDFUL EUROPE

Media netă estimată pe baza celor 1108 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Operator Distributie Gaze Naturale (214699)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii medii tehnice şi specializare la locul de muncă; Autorizare ANRE gr. EGIU-EGD Experiență practică necesară: Minim 1 an în instalații Altele: Permis de conducere categoria B Disponibilitate de adaptare a programului de lucru la cerinţele postului Descrierea jobului Realizezi revizia reţelelor de gaz (conducte, branşamente, vane şi cămine de vană) și a posturilor de reglare-măsurare; Te ocupi de întreţinerea stării de funcţionare a răsuflătorilor existente prin curăţirea lor Realizezi operațiuni aferente lucrărilor de remediere a defectelor din sistemul de distribuție al gazelor, inclusiv întreruperea/reluarea alimentării cu gaz; Asamblezi, montezi, administrezi, repari şi testezi sistemele de distribuție gaz metan şi a echipamentelor adiacente; Montezi şi operezi ocolitoarele temporare prin folosirea echipamentelor gaz stop Execuți probele de presiune și de etanşeitate pentru rețele de gaze aferente lucrărilor de investiții/mentenanță; Realizez
DELGAZ GRID

Operator Productie


Candidatul ideal Angajam Operator productie / Operator masini pentru fabricarea produselor alimentare si a altor produse similare!Cerinte: Studii medii tehnice de specialitate (de preferat industrie alimentara); Experienta de minim doi ani; Permis de conducere categoria B; Autorizatia de stivuitorist poate constitui un avantaj.Descrierea jobului Operatorul actioneaza si supraveghează mașinile utilizate pentru prelucrare materie prima dar si alte procese de preparare a produselor.
CENTRUL DE CERCETARE SI PRELUCRARE A PLANTELOR MEDICINALE PLANTAVOREL

Media netă estimată pe baza celor 540 de salarii introduse în Salario: 2700 RON/Luna

Contabil Cu Experienta Si Cunostinte Salarizare Cj /​ P.​neamț


Candidatul ideal - Studii superioare în domeniul economic- Experiență într-un post similar de minim 3 ani- Cunoștințe legislative din Codul Fiscal și cunoștințe dе contabilitate inclusive intocmirea balantelor de verificare- Cunoștințe de limba engleză la nivel mediu- Operare PC, cunoaștere pachet Microsoft Office (Excel avansat constituie avantaj)- Constituie avantaj cunoștințele de operare în Saga, Smartbill, Tigris, WinMentor- Cunostinte de a genera balanta, jurnale de vanzari, declaratii, bilanturi- Foarte bune abilități de organizare și planificare- Foarte bune abilități de comunicare și relaționare cu clienții și colegii- Atenție la detalii, capacitate crescută de concentrare, spirit de observație- Capacitatea de analiză a datelor numerice- Abilitatea de a se încadra în anumite termene limită- Cunostinte de salarizare si legislatie aferentaDescrierea jobului Responsabilități:- Înregistrarea contabilă a documentelor aferente achizițiilor și vânzărilor de produse și servicii- Evide
CC FINANACIAL SERVICES SRL

Contabil


Candidatul ideal SC Antrepriza de Constructii Drumuri si Autostrazi SRL angajeaza CONTABIL.Experienta de cel putin 3-5 ani in domeniu;Cunostiinte Microsoft Office: Word, Excel;Cunostiinte de operare program Saga;Abilitatea de a lucra independent, dar si in echipa;Spirit analitic și atenție la detalii, orientare spre obiective si respectarea termenelor;Bune abilitati de comunicare, organizare si planificare.Descrierea jobului Evidentă contabilă (facturi, chitanțe, rapoarte casă de marcat, registru de casă, stocuri, NIR-uri, deconturi de cheltuieli, dispoziții de plata/ incasare); Inregistrarea facturilor de la furnizorii interni/externi in programul contabil - SAGA; Întreținere bază de date clienți; Confirmări de sold clienți/furnizori; Întocmire alte situații specifice departamentului financiar - contabil, solicitate, după caz; Arhiveaza si tine evidenta documentelor operate; Respecta procedurile de operare si procedurile cu privire la circuitul documentelor cu regim special.
ANTREPRIZA DE CONSTRUCŢII DRUMURI ŞI AUTOSTRĂZI

Media netă estimată pe baza celor 11362 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Operator Date Sap(214658)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii Medii Experienţă practică necesară: Minim 1 an de lucru efectiv în aplicații similare Cunoştinţe obligatorii cerute de legislaţie: Legislația specifică privind organizarea, păstrarea și circulația documentelor Cunoştinţe IT: Cunoștinţe operare PC, Sistem SAPDescrierea jobului Creezi, recepționezi și închizi comenzi lucrări în SAP R3, creezi și urmărești referatele de necesitate în SAP R3 pentru materialele folosite la lucrări, întocmești referate de acceptare la plată pentru facturile emise de terți Creezi și modifici echipamente și locuri funcționale în SAP, centralizezi și transmiți date despre lucrările introduse în SAP R3 Centralizezi, întocmești, înregistrezi și transmiți propunerile de revizii tehnice anuale, planurile de control periodic, realizările de revizii tehnice, reparații, reparații accidentale și control periodic și pui la dispoziția solicitanților formularele tip necesare Colectezi date GIS linii electrice subterane MT-JT, des
DELGAZ GRID

Administrator /​ Operator Creatie Magazin On-line Cadouri


Candidatul ideal - Punctual/a, Responsabil/a, ordonat/a si foarte important atent / atenta la detalii- Notiuni de lucru in Social Media (Facebook, Instagram, Twitter, TikTok) – tendinte si practici,- Notiuni de lucru cu pachetul Microsoft Office (word, excel, power-point)- Notiuni de editare foto si video - cunostinte Photoshop- Cunostinte minime in marketing (evidentiere si promovare produse);Descrierea jobului - Administrarea magazinului, editare descrieri produse, prelucrarea imaginilor pentru produse, urcarea acestora pe site si pe marketplace;- Preluarea și procesarea comenzilor online;- Realizarea produselor / cadourilor personalizate- Ambalarea, expedierea comenzilor si urmarirea acestora- Verificarea stocurilor și a timpilor de livrare, precum și contactarea clienților;- Pregatirea facturilor si a documentelor de transport (awb-uri);- emitere documente fiscale (computerizat Facturis)- postări pe reţelele sociale- adaugare / actualizare produse pe website- postări pe reţelele so
GAMON SMART S.​R.​L.​

Staff Front-Office/​ Vanzari Produse Bancare


Scurta descriere a companiei ALPHA BANK ROMANIA is part of the largest Greek financial group, Alpha Bank Group, with more than 140 years experience in banking sector. The first foreign bank to come to Romania after 1990, ALPHA BANK ROMANIA provides the whole range of products and services to the consumer market segment as well as complex banking solutions to the business and corporate customers.The applicants will have the great opportunity to join an important organization whose values are: innovation, honesty, flexibility, intelligence and reliability. Cerinte Esti cel pe care noi il cautam daca: Ai studii superioare finalizate, preferabil in domeniul economic; Esti experimentat, dе preferat, in activitatea dе promovare a produselor si serviciilor financiar-bancare; Cunosti limba engleza si esti un bun utilizator MS Office (Word, Excel); Ai abilitati dе negociere si vanzare, totodata pe linie dе comunicare si relationare interpersonala, orientare catre clienti si capacitatea dе ating
Alpha Bank

Consultant Financiar


Candidatul ideal Consultant FinanciarAşteptăm să te cunoaştem, cu ideile şi pasiunile tale.NN. Locul în care tu conteziConsultant FinanciarCine suntem noi?Suntem liderul pe piaţa de asigurări şi pensii private din România, unde aproape 2.000 de angajaţi și consultanţi financiari au grijă ca peste 2,2 milioane de români săprotejeze tot ceea ce contează cel mai ult pentru ei. Prezenţi în 11 ţări şi cu o istorie de peste 170 de ani, ne bucurăm să fim certificaţi ca Top Employer la nivel local şi internaţional.Şi credem că e important să mai ştii despre noi că: • ne pasă de felul de a fi, ideile şi personalitatea ta • suntem clari când vorbim despre aşteptările noastre de la tine: determinare şi iniţiativă• ne implicăm în evoluţia ta şi îţi oferim resursele de a-ţi atinge potenţialul maximCe vei face la noi?• identifici potenţiali clienţi• le evaluezi nevoile financiare şi găseşti cele mai bune soluţii pentru ei• promovezi serviciile şi produsele financiare NN • îţi informezi periodic clie
NN

Media netă estimată pe baza celor 136 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Operator Amanet Si Schimb Valutar


Candidatul ideal Vrei o schimbare in cariera sau te afli in cautarea unui loc de munca?Alatura-te echipei BSG Amanet & Exchange!Ai nevoie doar de:- cunostinte de operare calculator;- studii medii, studii superioare;- dorinta de a invata lucruri noi;- disponibilitate de a participa la cursul initial de pregatire ce se organizeaza in Baia Mare (judetul Maramures), impreuna vom stabili perioada training-ului in functie de disponibilitatea ta.Descrierea jobului Lucrand pe acest post:- iti vei dezvolta abilitatile de comunicare si negociere cu clientii;- vei sti sa gestionezi corect valorile;- vei invata sa recunosti bijuteriile din materiale pretioase (aur, argint);- vei avea ocazia sa vinzi cele mai noi produse electronice;- vei invata sa identifici bancnotele autentice ale valutelor cunoscute;- iti vei imbogati cunostintele de gestiune si contabilitate primara;In cadrul companiei vei fi apreciat si vei beneficia de:- contract de munca pe perioada nedeterminata cu norma intreaga;- perioad
SC BERTUS SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Operator Distributie - Regiunea Moldova


Candidatul ideal La Romstal ne dezvoltam impreuna, atat in Romania cat si in Europa!Colegii nostri au devenit cei mai buni specialisti in domeniul instalatiilor si te asteapta alaturi de ei!Acest job ti se potriveste daca: Ai minim 1 an experienta in domeniul distributiei marfa de la furnizori Ai cunostinte medii de operare in Excell Ai abilitati de comunicare Ai atentie la detalii, capacitate de concentrare si de analizaDescrierea jobului Rolul Jobului: Atributii de planificare a fluxului de distributie produse Romstal catre magazinele din Regiunea Moldova.In acest sens, vei avea urmatoarele responsabilitati: Vei interactiona cu directorii de magazine si vei gestiona solicitarile acestora privind distributia de marfa Vei urmari derularea distributiei de marfa Vei analiza confirmarile de primire a marfii Vei colabora cu departamentele de aprovizionare si livrare marfa, mai ales in cazul situatiilor de neconformitati Vei genera si analiza situatii in excel privind distributia de marfaLa
ROMSTAL IMEX

Operator Automate Jucarii


Candidatul ideal Abilitati de comunicare, negociere si gestionareDisponibilitatea pentru program prelungitGestionarea timpului in mod eficientLiceul absolvitExperienta in domeniu nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj(ex: automate de cafea etc.)Domiciliul OBLIGATORIU in Piatra NeamtDescrierea jobului Operator automate jucariiMentinerea si imbunatatirea permanenta a relatiei profesionale cu clientii existenti si dezvoltarea unei relatii de afaceri cu cei noiIncasarea banilorAprovizionarea cu marfa a automatelorBeneficii:Mediu de lucru profesionist, in cadrul unei companii dinamicePachet salarial atractiv compus din parte fixa si parte variabilaAjutor permanent in atingerea obiectivelorTelefonDoar candidatii selectati vor fi contactati pentru un interviu, restul de aplicatii fiind pastrate in baza de date a companiei pentru oportunitati viitoare.
ELMOREX

Consultant Tehnic De Vanzari


Candidatul ideal Experienta in vanzari tehnice nu este necesara dar dorinta de a invata, da!Asteptam CV-ul si scrisoarea de intentie ale tuturor celor care au:Capacitate de organizare si planificareFoarte bune abilitati de comunicare, analiza si sinteza a informatiilorAtitudine proactiva si directionata spre indentificarea solutiilor optimeCapacitatea de a intelege cu usurinta provocarile si de a anticipa nevoile clientilorCunostinte minime de operare PC - MS Office Outlook, Word si ExcelPermis auto, cat. BDescrierea jobului CONSULTANTUL TEHNIC DE VANZARI FOERCH este cel care reprezinta Compania si produsele comercializate de aceasta, atat in fata partenerilor existenti in portofoliu cat si a celor potentiali.Consultantul tehnic de vanzari va fi responsabil pentru:- Planificarea activitatii zilnice astfel incat timpul dedicat partenerilor sa fie unul productiv- Prospectarea constanta a pietei in vederea identificarii de noi colaboratori- Vizitarea, consilierea si plierea pe nevoile par
FOERCH

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 7000 RON/Luna

Operator Sala Jocuri Barman


Candidatul ideal Operator sala de jocuri, BarmanCandidatul nostru ideal este:Energic și zâmbitorActiv și atent la detaliiPrietenos și comunicativDornic să se dezvolte profesional și personalMotivat de mediile dinamiceDescrierea jobului Ce vei face la noi în echipă:Vei oferi servicii de calitate clienților noștri, anticipând nevoile acestora și depășindu-le așteptările cu atitudinea ta pozitivă și zâmbetul molipsitorLe vei arăta clienților cum funcționează aparatele și le vei explica regulile de joc, tratându-i cu răbdare și înțelegereVei face plăți și vei întocmi/emite documente specifice (nicio grijă, îți explicăm noi tot ce trebuie să știi!)Iar acum vine partea cu adevărat distractivă! Iată ce vei primi la noi în echipă:salariu motivantBonusuri de performanțăRecompensare anuală a vechimii in companieCâștiguri suplimentare nelimitate din tipsTichete de masă și tichete cadou de sărbătoriSusținere financiară pentru situații deosebiteTraining on the job și programe de training periodice
MAX BET

Staff Front Office/​ Vanzari Produse Bancare


Candidatul ideal Esti cel pe care noi il cautam daca:Ai studii superioare finalizate, preferabil in domeniul economic;Esti experimentat, dе preferat, in activitatea dе promovare a produselor si serviciilor financiar-bancare;Cunosti limba engleza si esti un bun utilizator MS Office (Word, Excel);Ai abilitati dе negociere si vanzare, totodata pe linie dе comunicare si relationare interpersonala, orientare catre clienti si capacitatea dе atingere a deadline-urilor si obiectivelor stabilite;Esti onest, ai incredere in fortele proprii, responsabilitate si o atitudine proactiva;Ai abilitatea dе a prioritiza activitatile si dе a performa intr-un mediu caracterizat printr-un inalt nivel dе profesionalism;Descrierea jobului Dе Luni pana Vineri, misiunea ta va fi aceea dе a opera tranzactii cash si non-cash, dе a promova si vinde credite clientilor din segmentul retail precum si o intreaga gama dе produse si servicii: conturi curente, depozite, internet banking, carduri dе debit si credit.Benefi
Alpha Bank
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.