Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Economist in Sibiu

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Economist in Sibiu

Cauta printr-o varietate mare de joburi Economist in Sibiu si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Economist in Sibiu si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Economist


Candidatul ideal La GSD, dezvoltăm tehnologie pentru business și industrie, oferim servicii și soluții la nivel internațional alături de o echipă în care oamenii sunt susținuți să evolueze, se simt inspirați și creativi.În cadrul companiei vei face parte din departamentului financiar-administrativ, o oportunitate de a înțelege nucleul firmei și de a susține și asigura evoluția ei într-o manieră cat mai eficientă și prosperă.Împreună, dezvoltăm mai mult decât o companie! Construim o cultură axată pe principii și valori!Ești persoana potrivită dacă:- ești preocupat/ă de dezvoltarea competențelor tale profesionale și de dezvoltarea ta ca persoană- înțelegi că acțiunea concretă și rezultatele măsurabile stau la baza evoluției autentice- cauți un loc unde activitatea să îți ofere semnificație, siguranță și împlinire- dorești să faci parte dintr o echipă pasionată unde vei putea crește și respectiv căreia să-i oferi din experiența și expertiza ta- te reprezintă organizarea, atenția la detali
GSD SOFTWARE TECHNOLOGY S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 6825 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Economist Senior


Candidatul ideal Absolvent de studii superioare economice: Finanțe-Bănci, ContabilitateCunoștințe temeinice de contabilitate și legislație economico-financiarăExperiență de cel puțin 5 ani în rol de economistCunoștințe foarte bune de utilizare MS Office, în mod special ExcelConștiincios, cu mare atenție la detalii și abilități de analiză calitativă a datelorDisponibil la program prelungitResponsabil, cu capacitate de evaluare a riscurilorOrganizat, cu o bună gestiune a timpului, pentru respectarea termenelor lucrărilorDeschis, implicat și proactivComunicativ, sociabil, capabil să asculte activDescrierea jobului Locație: sediu CON-A din SibiuDepartament: FinanciarResponsabilități:Înregistrarea facturilor primite de la subantreprenori/prestatori în baza contractelor/comenzilor încheiate cu aceștia;Verificarea/ urmărirea contractelor de subantrepriză, a actelor adiționale aferente (valoare, termen de execuție, respectare rețineri e.t.c.);Verificarea garanțiilor primite de la furnizori;Pro
CON-A OPERATIONS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2372 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Economist/​contabil - In Firma De Contabilitate - Sibiu


Candidatul ideal absolvent studii superioare economice; experienta de minim 2 ani in contabilitatea firmelor romanesti; cunostinte de fiscalitate romaneasca; cunoasterea programului Viltech constituie un avantaj; putere de concentrare, atentie la detalii, constiinciozitate; abilitati de comunicare; implicare in munca, in relatiile cu colegii si cu clientii; cunoasterea limbii engleze reprezinta un avantaj.Descrierea jobului inregistrarea documentelor furnizate de clienti (facturi de vanzari si de cumparari, documente de casa si banca, altele); intocmirea statelor de plata si a Revisal; intocmirea si transmiterea declaratiilor lunare si trimestriale; intocmirea si verificarea balantelor lunare in colaborare cu supervizorii; comunicarea cu clientii.Beneficii: salariu atractiv direct corelat cu volumul de munca; cresteri salariale periodice; tichete de masa; program normal de munca; formare si perfectionare profesionala continua cu sustinerea supervizorilor si a colegilor; dezvoltarea abi
CERTEXPERT S.​R.​L.​

Account Manager /​ Economist /​ Contabil /​


Candidatul ideal Sunt necesare studii superioare in domeniul economic sau contabil. Este necesară o experiență de munca dovedita de minim 3 ani, cunoașterea la un nivel bun (vorbit/scris) a limbii germane sau engleza este obligatorie.Candidatul ideal trebuie să fie în primul rând o persoană comunicativa, proactiva care dorește să se dezvolte profesional, care este dispus(ă) să învețe permanent lucruri noi și să se implice activ si responsabil in gestionarea clientilor companiei.Este punctul de legatura dintre companie si clientii pe care ii are in portofoliu si interactioneaza cu celelalte departamente pentru a rezolva solicitarile clientilor alocati in portofoliu si a organiza activitatea acestora.Pentru aceasta pozitie avem nevoie de candidati cu calitati de comunicare excelente, orientati catre rezolvarea problemelor. Trebuie sa stii sa operezi pe calculator la un nivel bun, sa ai o minte analitica, adaptabila nevoielor clientilor , o persoana organizata, foarte atenta la detalii ca
RO CONNECT SRL

Economist Senior Contabilitatea Generala (perioada Determinata) (225975)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii universitare finalizate, cu specializare în domeniul contabilitate Experienţă practică necesară: Experienţă practică de minim 5 ani în domeniul financiar-contabil Cunoştinţe aprofundate RAS şi IFRS (obligatoriu) Cunoștințe legislative: Legislaţia contabilă şi fiscală în vigoare Cunoştinţe lingvistice: Limba engleză – nivel avansat Cunoştinţe IT: Utilizator avansat MS Office Cunoştinţe avansate de utilizare a sistemului SAP (FI/FI - AA/SEM) Altele: Abilităţi de prezentare Capacitate de lucru în echipă/ orientare către lucrul în echipă Grad înalt de autonomie şi o atitudine pro-activă Descrierea jobului Asiguri şi răspunzi de implementarea cerinţelor legislaţiei financiar-contabile şi fiscale româneşti (RAS), precum şi IFRS în activitatea curentă de reflectare a operaţiunilor contabile în Raportarea Statutară (RAS) şi Raportarea de Grup (GRP), pentru compania alocată Asiguri şi răspunzi de întocmirea şi predarea la termen a situaţiilor financiar
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Trainee Economist /​ Business Administration /​ Sales /​ Marketing (225306)


Candidatul ideal Vrei să fii tu noul trainee GraduatE.ON?Dacă ai pasiuni în diverse domenii și crezi că se pot adapta cerințelor companiei, dar nu știi exact cum și unde să descoperi acest aspect, GraduatE.ON este mediul perfect pentru tine. Află dacă îndeplinești condițiile pentru poziția de TRAINEE ECONOMIST / BUSINESS ADMINISTRATION / SALES / MARKETING. Căutăm: Studenți în ultimul an, nivel de licență sau master, cu performanțe academice bune în domenii precum Finanțe, Contabilitate, Management, Marketing, Administrarea Afacerilor sau domenii conexe, dar nu limitat la acestea Implicare în activități extracurriculare, precum participarea la organizații studențești, voluntariat sau prezentări la sesiuni științifice Cunoștințe solide de Microsoft Office și limba engleză Disponibilitatea de a călători în diferite orașe din țară și de a participa la stagii în cadrul E.ON România și Delgaz Grid Abilități bune de lucru în echipă, capacitate analitică excelentă și comunicare eficientăDescri
E.​ON ROMANIA SRL

Economist Senior Expertiza Contabila Si Consolidare (224718)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii universitare finalizate, cu specializare în domeniul contabilitate Experienţă practică necesară: Experienţă practică de minim 5 ani în domeniul financiar-contabil; cunoştinţe aprofundate RAS şi IFRS (obligatoriu) Cunoştinţe obligatorii cerute de legislaţie: Legislaţia contabilă şi fiscală în vigoare Cunoştinţe IT: Utilizator avansat MS Office şi cunoştinţe avansate de utilizare a sistemului SAP (FI/FI-AA/SEM) Cunoştinţe limbi străine: Limba engleză – nivel avansat Altele: Abilităţi de prezentare Capacitate de lucru în echipă/ orientare către lucrul în echipă Grad înalt de autonomie şi o atitudine pro-activă Descrierea jobului Acorzi consultanţă, elaborezi soluţii contabile şi monitorizezi implementarea lor în cele mai bune condiţii de calitate şi în termenele agreate, pentru întocmirea situaţiilor financiare statutare Asiguri şi răspunzi de implementarea cerinţelor legislaţiei financiar-contabile şi fiscale româneşti (RAS), precum şi a celor t
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Consilier/​expert/​inspector/​referent/​economist În Economie Generala - Ajofm | Anofm


Ocupatia: CONSILIER/EXPERT/INSPECTOR/REFERENT/ECONOMIST ÎN ECONOMIE GENERALA - AJOFM | ANOFMAngajator: BALKAN DEVELOPMENT SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: SIBIU
BALKAN DEVELOPMENT SRL

Consilier/​expert/​inspector/​referent/​economist În Economie Generala - Ajofm | Anofm


Ocupatia: CONSILIER/EXPERT/INSPECTOR/REFERENT/ECONOMIST ÎN ECONOMIE GENERALA - AJOFM | ANOFMAngajator: Teatrul National Radu Stanca SExperienta: Experienta putina Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: SIBIU
TEATRUL NATIONAL RADU STANCA S

Consilier/​expert/​inspector/​referent/​economist În Economie Generala - Ajofm | Anofm


Ocupatia: CONSILIER/EXPERT/INSPECTOR/REFERENT/ECONOMIST ÎN ECONOMIE GENERALA - AJOFM | ANOFMAngajator: EX CONT SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: SIBIU
EX CONT SRL

Consilier/​expert/​inspector/​referent/​economist În Economie Generala - Ajofm | Anofm


Ocupatia: CONSILIER/EXPERT/INSPECTOR/REFERENT/ECONOMIST ÎN ECONOMIE GENERALA - AJOFM | ANOFMAngajator: PROACT EXPERT S.R.L.Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: SIBIU
PROACT EXPERT S.​R.​L.​

Consilier/​expert/​inspector/​referent/​economist În Economie Generala - Ajofm | Anofm


Ocupatia: CONSILIER/EXPERT/INSPECTOR/REFERENT/ECONOMIST ÎN ECONOMIE GENERALA - AJOFM | ANOFMAngajator: AZETS INSIGHT SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: SIBIU
AZETS INSIGHT SRL

Consilier/​expert/​inspector/​referent/​economist În Gestiunea Economica - Ajofm | Anofm


Ocupatia: CONSILIER/EXPERT/INSPECTOR/REFERENT/ECONOMIST ÎN GESTIUNEA ECONOMICA - AJOFM | ANOFMAngajator: SIMEA SIBIU SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: SIBIU
SIMEA SIBIU SRL

Economist


Sc Runola Fiber Industry , firma producatoare de barci poliester, angajeaza per direct economist, full time. Experienta cu programul Saga si cunoscator Microstost Office este o necesitate. Pentru informatii suplimentare, telefon
SC Runola Fiber Industry

Media netă estimată pe baza celor 28140 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Vezi alte joburi relevante

Agent - consultant vanzari


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 LEI pe lună
Descrierea postuluiAdministrarea si dezvoltarea portofoliului (retelei ) de clienti.Identifica si contacteaza potentiali clienti in vederea emiterii ofertei, negocierii, incheierii si executarii contractelor comerciale.Promoveaza si vinde produsele companiei, propune produse care sa raspunda nevoilor clientilor.Furnizează informaţii generale clientilor despre produse, preturi, campanii promotionale. Cerințele postuluiCunostinte tehnice in domeniul consumabilelor auto constituie un avantaj.Abilitati de comunicare si relationare la toate nivelurile.Abilitati bune de organizare a sarcinilor de lucru si a timpului.Disponibilitate de deplasare si flexibilitate.Sa aiba spirit organizatoric, promptitudine, constiinciozitate, seriozitate si disponibilitate la efort.Candidatul trebuie sa posede obligatoriu permis de conducere categoria B. BeneficiiPachet salarial atractiv corelat cu performanta (salariu fix + bonusuri).Contract perioada nedeterminata.Prime de sarbatori.Masina, tableta sau lapto
OVITRANSI SRL

Operator calitate si necalificati pe 2 schimburi in Sibiu


Companie verificată
Aplica rapid
Esti in cautarea unui loc de munca si nu gasesti pentru ca nu ai calificare sau experienta?Atunci, haide la noi! Te așteptăm în echipa FORMEL D ROMÂNIA - furnizor global de servicii pentru industria auto.Suntem în căutarea unor colegi, Operator calitate (necalificat) , pentru proiectele noastre din Sibiu. Ce cautam la candidati:- disponibilitate de a lucra in 2 schimburi- seriozitate si implicare- curiozitate de a ne cunoaste oferta: nu e nevoie de calificare sau experinta, totul se invata usor la locul de munca Ce oferim:- munca doar de zi (fara schimbul 3, de noapte)- munca usoara, se poate invata usor si de femei si de barbati- formare si specializare la locul de munca, de asta nu este nevoie de calificare sau experienta- transport asigurat doar in Sibiu (doar abonament Tursib)- salariu corect- prima de recomandare- bonuri de masa- concediu de odihna suplimentar- abonament la clinică privată de sănătate- mediu de lucru organizat; Descrierea companieiGrupul Formel D, f
Formel D Romania SRL

Contabil Junior


Companie verificată
Aplica rapid
Calificări profesionale:Nivel de studii dorit: Absolvent/a Universitar (Contabilitate, Studii economice sau relevant)Ani de experiență în muncă doriți: 0-3 ani Competențe și abilităti personale:Atenție mare la detalii, abilități de rezolvare a problemelor, capacitate de prioritizare, capacitate de lucru în echipă, abilitate de a respecta termenele limita și de a oferi soluții de calitateCunostinte medii in domeniul legislatiei contabile si fiscaleEngleza - nivel mediu/ minimCunoștințe tehnice: MS Office. Cunoașterea programului contabil SAP constituie un avantaj. Descrierea postului:Înregistrarea corectă și la zi a facturilor furnizorilor interni și externiTinerea evidenței plăților și încasărilor , confirmarea soldurilor și menținerea relației cu furnizorii și clienții companieiTinerea evidenței mijloacelor fixeEfectuează plăți bancareÎnregistrarea zilnică a plăților si încasărilor Asigurarea suportului la închiderea lunară Verificarea jurnalelor de TVA Stocar
HRVIZER SRL

Consultant - colaborator imobiliar - nu este necesară experiența


Companie verificată
Aplica rapid
ANUTUL ACESTA ESTE PENTRU CEI: - care simt că vor altceva decât au și fac acum; - care acceptă ideea că procesul de învățare nu ține de vârstă, experiență sau venituri; - care cred că a fi consultant este o carieră, nu un refugiu de conjunctură; - care pot comunica ușor cu oricine; - care pot vinde orice, oricui; - care gândesc ca un antreprenor; - care au abilități de negociere; - cărora le place să fie independenți, dar știu să acționeze și ca team-players - care doresc să activeze într-un mediu de lucru dinamic, cu potențial ridicat de dezvoltare profesională; - care sunt mai creativi decât cel care a creat acest mesaj; CANDIDATUL IDEAL pentru postul de CONSULTANT COLABORATOR trebuie să îndeplinească următoarele condiții: -Persoană dinamică, perseverentă și ambițioasă; - Competitivă și empatică, cu excelente abilități de comunicare; - Dornică de a învăța și de a se perfecționa continuu cu noile tendințe ale pieței imobiliare; - Abilitatea de a iniția și susține relații sociale și de
3K Safeinvest SRL

Operator Facturare/​ Facturist


Candidatul ideal Candidatul ideal trebuie sa aiba:Cunostinte de limba Engleza mediu;Rezistenta la sarcini repetitive;Bune abiliati de comunicare si relationare;Foarte bune abilitati de organizare si gestionare;Competente decizionale in situatii critice;Punctualitate, atentie la detalii, spirit de observatie dezvoltat;Determinare, seriozitate;Responsabilitate si profesionalism;Deprinderi pentru munca in echipa.Descrierea jobului Rolul presupune:Întocmirea documentelor necesare livrarii marfii si a paletilor;Emiterea facturilor din sistemul informatic;Operarea stornarii de facturi și ajustari de stocuri in sistem ca urmare a retururilor de marfa;Trimiterea facturile de storno si credit clientilor;Monitorizarea statusului acestora.Intocmirea rapoartele de deseuri necesare raportarilor la mediu;Intocmeste analize si rapoarte legate de activitate;Transmite documentele de însotire a marfii departamentului contabilitate (facturi, avize, certificate de conformitate, facturi transport) si inreg
RONDOCARTON SRL

Operator Date Contabilitate


Candidatul ideal Absolvent de studii economice: Finanțe-Bănci, ContabilitateExperiență de cel puțin 3 ani în rol de operator date în domeniul financiar/contabilConștiincios, cu mare atenție la detalii și abilități de analiză calitativă a datelorResponsabil, cu capacitate de evaluare a riscurilorOrganizat, cu o bună gestiune a timpului, pentru respectarea termenelor lucrărilorDeschis, implicat și proactivComunicativ, sociabil, capabil să asculte activCunoștințe foarte bune de utilizare MS Office - ExcelDescrierea jobului Locație: sediu CON-A din SibiuDepartament: FinanciarResponsabilități:Înregistrarea facturilor de materiale primite de la furnizori și operarea consumul acestora pe lucrări;Emiterea facturilor de materiale către clienți;Verificarea jurnalului de TVA pentru înregistrările proprii;Transmiterea confirmărilor de sold către furnizorii/clienții firmei;Verificarea periodică a soldurilor cu furnizorii de materiale ;Arhivarea și verificarea documentelor procesate.Beneficii:Pachet
CON-A OPERATIONS S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.