57 Locuri de Munca Economist in Sibiu
57 Locuri de Munca Economist in Sibiu
Cauta printr-o varietate mare de joburi Economist in Sibiu si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Cauta printr-o varietate mare de joburi Economist in Sibiu si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
![]() |
Economist |
Candidatul ideal - sa probeze o vechime de cel putin 5 ani in contabilitatea financiara de gestiune ;- gandire logica, memorie, capacitate de analiza si sinteza;- corectitudine, seriozitate, ordonat, bune aptitudini de comunicare, spirit de echipa;- obiectivitate in aprecierea si analiza situatiilor economice, financiare, receptivitate;- experienta aprofundata in tinerea evidentelor financiar-contabile si de gestiune;- bune calitati de comunicare in scris si oral;- foarte bune cunostinte operare PC; word, excel;- reprezinta avantaj cunoasterea programului de contabilitate EXPERT-CONTABDescrierea jobului -inregistrare in contabilitate a documentelor (facturi, receptii, documente specifice operatiunilor de casa/banca, deconturi)- efectueaza receptia marfii si verifica conformitatea marfii cu facturile, avizele- verifica cantitativ si calitativ produsele receptionate, in conformitate cu actele de insotire a marfii (avize, facturi , procese verbale, certificate calitate)- transmite facturi
PROFIHAIRSHOP DISTRIBUŢIE
![]() |
Economist |
Candidatul ideal Posturile este pentru Bucuresti (pentru candidatii care nu sunt din Bucuresti si doresc sa se relocheze , oferim transport si / sau dupa caz , locuinta)Cerinte: Studii superioare in domeniul economic Cunostinte solide in domeniul financiar-contabil, fiscal, a legislatiei in vigoare Experienta in managementul financiar (raportare, analiza, planificare, investitii) Bune cunostinte de operare PC Analiza si atentie la detaliul fiecarei activitati, bune abilitati de organizare si planificare Initiativa si orientare spre rezultat si gasirea de solutii Flexibilitate, adaptabilitate si deschidere Persoana sociabila, preocupata/ interesata de dezvoltarea sa personala Bune abiltati de a coordona personalul din subordine si de a lucra cu echipe Bune abilitati de sintetizare, comunicare si de prezentare Experienta intr-un post similar de minim 5 ani Sa cunosca programul SAGA , ExcelDescrierea jobului Organizarea/implementarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a soc
INTERNATIONAL RAIL TRANSPORT SI CONSTRUCTII CAI FERATE
![]() |
Economist |
Candidatul ideal Cerintele postului: Studii superioare, in domeniul financiar-contabil; Experiență minim 3 ani într-un post similar Operare PC (inclusiv software de contabilitate/comercial). Cunostinte avansate Microsoft Office (in special Excel); Simt analitic, atentie sporita la detalii; Capacitate de prioritizare a sarcinilor si respectarea termenelor de predare; Flexibilitate, adaptabilitate, initiativa, proactivitate;Descrierea jobului Descrierea Postului: Contabilitatea operatiunilor de capital, contabilitatea imobilizarilor, contabilitatea stocurilor, contabilitatea tertilor, Contabilitatea trezoreriei, contabilitatea chelturielilor, veniturilor si rezultatelor, contabilitatea de gestiune; Raportarea financiar-contabila catre Conducerea societatii; Efectuarea lucrarilor de inchidere a exercitiului financiar-contabil; Intocmirea declaratiilor fiscale aferente, conform reglementarilor fiscale in vigoare; Efectueaza inregistrari contabile specifice: Efectueaza lucrari contabile si
SIEBENBURGISCHES NUGAT
![]() |
TRAINEE ECONOMIST / BUSINESS ADMINISTRATION / SALES / MARKETING |
Urmează-ţi visul şi construieşte viitorul!Succesul tău va fi energia noastră! De ce să alegi programul de talente GraduatE.ON ?Vei descoperi un program special conceput pentru absolvenții talentaţi care îşi doresc să experimenteze activități diverse, să se dezvolte într-un mediu dinamic și să cunoască o mulțime de oameni interesanți. SuperExperienţa E.ON are o tradiţie de 17 ani, timp în care împreună cu peste 165 de trainee am creat poveşti de succes cu final fericit. Îţi vei începe aventura alături de noi cu un job stabil, contract de muncă pe perioadă nedeterminată, cu beneficii atractive, stagii diverse ca să îți dai seama unde te potrivești cel mai bine, plus mentori numai unul și unul gata pregătiți să te încurajeze încă de la începuturile carierei tale. Îți oferim un program de dezvoltare pe parcursul a 24 de luni în care vei avea ocazia să ne cunoști, să înveți și să explorezi activitatea din diverse departamente din cadrul companiei noastre. Noi ne vom asigura că vei fi spriji
E.ON ROMÂNIA
![]() |
TRAINEE ECONOMIST / BUSINESS ADMINISTRATION / SALES / MARKETING |
Urmează-ţi visul şi construieşte viitorul!Succesul tău va fi energia noastră! De ce să alegi programul de talente GraduatE.ON ?Vei descoperi un program special conceput pentru absolvenții talentaţi care îşi doresc să experimenteze activități diverse, să se dezvolte într-un mediu dinamic și să cunoască o mulțime de oameni interesanți. SuperExperienţa E.ON are o tradiţie de 17 ani, timp în care împreună cu peste 165 de trainee am creat poveşti de succes cu final fericit. Îţi vei începe aventura alături de noi cu un job stabil, contract de muncă pe perioadă nedeterminată, cu beneficii atractive, stagii diverse ca să îți dai seama unde te potrivești cel mai bine, plus mentori numai unul și unul gata pregătiți să te încurajeze încă de la începuturile carierei tale. Îți oferim un program de dezvoltare pe parcursul a 24 de luni în care vei avea ocazia să ne cunoști, să înveți și să explorezi activitatea din diverse departamente din cadrul companiei noastre. Noi ne vom asigura că vei fi spriji
E.ON ROMÂNIA
![]() |
Economist - Departament Financiar-contabil |
Candidatul ideal - Studii superioare in domeniul economic- Experienta in domeniu minimum 2 ani- Cunostinte avansate operare calculator (pachet Microsoft Office, Internet)- Bune abilitati de comunicare verbala si in scris, organizare si planificare- Spirit organizatoric si de observatie- Capacitate de a lucra in conditii de sarcini multiple ce necesita prioritizare- Atitudine proactiva- Limbi straine: engleza- Permis de conducere: Cat BDescrierea jobului - Organizeaza si asigura efectuarea corecta si la timp a inregistrarilor financiar-contabilitate, cronologic si sistematic, potrivit planului de conturi si a normelor legale in vigoare emise de institutiile de reglementare legala, in baza documentelor justificative ale tuturor operatiunilor patrimoniale- Asigura intocmirea si arhivarea documentelor justificative si a registrelor contabile conform cu legislatia in vigoare- Asigura evidenta clienti / furnizori si mentinerea legaturii permanente cu clientii/ furnizorii in vederea obtinerii
BOGNER EDELSTAHL SRL
![]() |
Trainee Economist / Business Administration / Sales / Marketing (214309) |
Candidatul ideal Trainee Economist / Business Administration / Sales / MarketingTrainee Economist / Business Administration / Sales / Marketing | E.ON România | Târgu Mureș, Cluj-Napoca, Iași, București, Sibiu Urmează-ţi visul şi construieşte viitorul!Succesul tău va fi energia noastră!De ce să alegi programul de talente GraduatE.ON ?Vei descoperi un program special conceput pentru absolvenții talentaţi care îşi doresc să experimenteze activități diverse, să se dezvolte într-un mediu dinamic și să cunoască o mulțime de oameni interesanți. SuperExperienţa E.ON are o tradiţie de 17 ani, timp în care împreună cu peste 165 de trainee am creat poveşti de succes cu final fericit. Îţi vei începe aventura alături de noi cu un job stabil, contract de muncă pe perioadă nedeterminată, cu beneficii atractive, stagii diverse ca să îți dai seama unde te potrivești cel mai bine, plus mentori numai unul și unul gata pregătiți să te încurajeze încă de la începuturile carierei tale. Îți oferim un progra
E.ON ROMÂNIA
![]() |
Economist/contabil - In Firma De Contabilitate - Sibiu |
Candidatul ideal absolvent studii superioare economice; experienta de minim 2 ani in contabilitatea firmelor romanesti; cunostinte de fiscalitate romaneasca; cunoasterea programului Viltech constituie un avantaj; putere de concentrare, atentie la detalii, constiinciozitate; abilitati de comunicare; implicare in munca, in relatiile cu colegii si cu clientii; cunoasterea limbii engleze reprezinta un avantaj.Descrierea jobului inregistrarea documentelor furnizate de clienti (facturi de vanzari si de cumparari, documente de casa si banca, altele); intocmirea statelor de plata si a Revisal; intocmirea si transmiterea declaratiilor lunare si trimestriale; intocmirea si verificarea balantelor lunare in colaborare cu supervizorii; comunicarea cu clientii.Beneficii: salariu atractiv direct corelat cu volumul de munca; cresteri salariale periodice; tichete de masa; program normal de munca; formare si perfectionare profesionala continua cu sustinerea supervizorilor si a colegilor; dezvoltarea abi
SC CERTEXPERT SRL
![]() |
Netex Consulting angajeaza - economist |
Scurta descriere a companiei International Call Center with over 300 employees, ISO 9001:2008 certified, with offices in Romania (Timisoara, Resita, Sibiu, Cluj, Agnita, Medias), Ukraine, Serbia, Moldavia (Chisinau) and Bosnia and Herzegovina www.netex.ro We are your partner for Call-Center services in Germany and Europe! Our services are beyond competition and we offer the best price/quality relation due to our locations (Romania, Ukraine, Rep. Moldavia, Bosnia and Herzegovina). Thanks to the VoIP Technology we offer you landline voice quality for the lowest phone costs. High stability and almost no-technology-conditioned timeouts due to the distribution of the jobs in 7 locations in Romania and 4 outside Romania (Serbia, Ukraine, Rep of Modavia, Bosnia and Herzegovina). We offer our services in the following languages: German, English, French, Spanish, Italian, Hungarian, Greek, Portuguese, Ukrainian, Russian, Swedish, Norwegian, Danish, Suomi, Turkish, Serbian, Croatian, Slovenian,
NETEX ROMANIA
![]() |
Consultant - Sibiu |
De ce sa te alaturi Echipei CGS? Dezvoltarea abilitatilor de comunicare si negociere. Mediu de lucru competitiv cu posibilitati de dezvoltare personala si profesionala. Bonuri de masa. Contract pe perioada nedeterminata. Servicii de asigurare medicala cu discount in reteaua privata de clinici Regina MariaCautam oameni perseverenti si plini de energie ca tine, care isi doresc sa se dezvolte personal si profesional!Vrem sa ne cunoastem! Cerinte: - Cunostinte de operare PC. - Orientare catre client. - Atentie la detalii si orientare catre rezultate. - Bune abilitati de comunicare.Descrierea jobului- Informează clienții potențiali despre oferta și beneficiile produselor/serviciilor oferite de companie. - Prezintă caracteristicile produsului, pachetelor de servicii și explică beneficiile aferente. - Actualizează și îmbunătățește periodic bazele de date/portofoliul clienților contactați. - Identifică necesitățile clienților și oferă serviciile potrivite acestora.
CGS Romania
![]() |
Ofiter Telesales - ING Office Sibiu Mihai Viteazu |
Scurta descriere a companiei ING Bank Romania is part of ING Group, a global international financial institution, which offers banking services to over 38.4 million individual customers, companies or institutions in over 40 countries. Founded in 1994, ING Bank Romania is the fourth bank in the top 10 local banks, according to assets, and the only bank with organic growth, without acquisitions of customer portfolios or other banks. ING Bank Romania is a universal bank with over 1.7 million customers in three business segments: individuals (retail), SMEs and Mid-Corporate companies and Wholesale Banking. ING's mission is to empower people to stay a step ahead in life and in business. Cerinte Daca stii despre tine ca: Doresti sa iti dezvolti cariera in domeniul bancar; Relationezi si comunici foarte bine cu oricine; Inveti repede lucruri noi si te adaptezi usor la schimbari; Iti place interactiunea cu clientii si ai putere de convingere. Responsabilitati Ce faci de fapt in rolul de Ofiter
ING Bank
![]() |
It Support Consultant |
Candidatul ideal Skills & experience At least 3 years University education in the IT area or related field Good knowledge in web-based Internet solutions Good knowledge in Microsoft Office If you have worked as an IT support consultant or have experience with similar IT related work in the past it is a merit Knowledge of Google Apps is a plus Working experience in an international company is a plus Final year IT students may apply Experience with relational databases and knowledge of SQL is desirableDescrierea jobului We are looking for a self-propelled IT person who is eager to learn, easy to cooperate with and can speak English fluently. You must also be good in writing English.You will be a part of the Azets Insight support team. You will work in close cooperation with your colleagues, both in the Northern Countries and in Romania. Working with colleagues in other countries will require you to have voice and/or video communication as well as e-mail communication. Normal work tasks c
AZETS
![]() |
Consultant Vanzari Pandora - Sibiu |
Candidatul ideal Ne marim echipa pentru magazinul PANDORA din Sibiu!Suntem in cautarea unei persoane entuziaste, deschise spre cunoastere si sociabile, care sa interactioneze natural cu toti clientii nostri.Totodata, ne dorim de la tine:- Zambetul - este primul pe aceasta lista :)- Incredere in propriile forte si ambitie- Capacitate buna de comunicare si relationare cu clientii, rabdare- Capacitate de empatizare in procedeul de identificare a nevoile clientilor- Putere de convingere- Experienta de lucru in acelasi domeniu sau unul asemanator, reprezinta un plus- Spirit de echipa- Orientare catre rezultate- Bune capacitati organizatoriceDescrierea jobului RESPONSABILITATI:- Consultarea si asistarea clientilor in procedeul de alegere a produselor- Gestionarea marfii- Completarea registrului de casa- Aranjarea produselor in spatiile amenajate- Incasarea cu mijloace electronice (casa de marcat, calculator etc.)- Intretinerea curateniei vitrinelor si a marfurilor expuse- Implementarea campa
FIG JEWELLERY ROMANIA
![]() |
Consilier/expert/inspector/referent/economist În Gestiunea Economica |
Ocupatia: Consilier/expert/inspector/referent/economist În Gestiunea Economica,Angajator: Continental Automotive Systems Srl,Experienta: Experienta putina <3ani,Educatie: Universitar-invatamant Superior,Timp de lucru: 8,Adresa Locului De Munca: Sibiu
Continental Automotive Systems Srl
![]() |
Operator Calculator/ Consultant Vanzari |
Candidatul ideal Alatura-te echipei noastre!Avem nevoie dе o persoana motivata,corecta,dinamica si organizata care va veni sa lucreze cu noi.Cum stii ca te cautam :- ai excelente abilitati dе comunicare, putere dе convingere și negociere- detii cunostinte medii in operarea PC-ului- atitudine pozitivă, entuziasm și dorință dе învățareDescrierea jobului Sigur te intrеbi cе vei fаcе efеctiv:- desigur vеi promovа si vinde produselе noаstrе prin contactarеа tеlеfonică а clienţilor dintr-o bază de datе аlocаtă, idеntificarеa și înțelegerea nevoilor acestora cu scopul de a vinde produsele noastre- vei derula activitati specifice muncii de birou/Vanzari(ofertare, comenzi clienti ,discutii cu clientii)- vei mentine si dezvolta relatiile cu clientii existentiNoi iti oferim :- un mediu de lucru placut inconjurat de oameni dedicati ca si tine;- salariu fix si comision (in functie de vanzari)- posibilitate de promovare- weekend-uri si sarbatori legale libere- program de lucru de luni pana vineri (8
TERRA BILD
![]() |
Consilier/expert/inspector/referent/economist În Economie Generala |
Ocupatia: Consilier/expert/inspector/referent/economist În Economie Generala,Angajator: Valtellina Est Europa Srl,Experienta: Fără experienta (0 ani),Educatie: Primar-fara Studii,Timp de lucru: 8,Adresa Locului De Munca: Sibiu
Valtellina Est Europa Srl
![]() |
Consultant Vanzari |
Candidatul ideal Ești o persoană sinceră, responsabilă și integră; Ai studii în domeniul tehnic sau economic; Ești în permanență motivat de dorința de a-i ajuta pe cei din jur; Ești o persoană calmă și răbdătoare; Dai întotdeauna dovadă de atenție la detalii; Comunici excelent atât la telefon, cât și în scris; Ai bune abilități de negociere; Ai capacitate de automotivare, având o dorință permanentă de a înregistra rezultate tot mai bune și implicit câștiguri tot mai consistente; Ai deschidere și interes constant spre a învăța lucruri noi și a le îmbunătăți continuu; Ai competențe medii în utilizarea pachetelor Microsoft Office; Ai cunoștințe de limba engleză la nivel mediu; Ești o persoană dinamică și nu îți dorești să te limitezi la un job care te ține "legat" de birou.Descrierea jobului Responsabilitati Vei asculta cu maximă atenție situațiile expuse de către clienți și vei căuta să oferi soluțiile cele mai potrivite, în cel mai scurt timp posibil; Vei prelua solicitările din partea
VARITEC FLUID
![]() |
Internship Accountant - BILSTEIN |
The Ideal Candidate • higher studies in the economic field; • good knowledge of PC operation; • conversational knowledge of English and/or German; • communication skills, organization, own initiative; • analytical spirit, the ability to work autonomously and make decisions.Job descriptionPrepare invoices for processing Match of delivery notes with the related invoices;Reconcile suppliers/ customer statement against AP/AR balances; Assist in invoice processing, direct support of account payable / account receivable team; Archiving activities; Department Financiar Rol Economist Locații Plant Sibiu 2
Joburi studenti si programe de internship Hipo.ro
![]() |
Internship Accountant - BILSTEIN |
The Ideal Candidate • higher studies in the economic field; • good knowledge of PC operation; • conversational knowledge of English and/or German; • communication skills, organization, own initiative; • analytical spirit, the ability to work autonomously and make decisions.Job descriptionPrepare invoices for processing Match of delivery notes with the related invoices;Reconcile suppliers/ customer statement against AP/AR balances; Assist in invoice processing, direct support of account payable / account receivable team; Archiving activities; Department Financiar Rol Economist Locații Plant Sibiu 2
Joburi studenti si programe de internship Hipo.ro
![]() |
Internship Accountant - BILSTEIN |
The Ideal Candidate • higher studies in the economic field; • good knowledge of PC operation; • conversational knowledge of English and/or German; • communication skills, organization, own initiative; • analytical spirit, the ability to work autonomously and make decisions.Job descriptionPrepare invoices for processing Match of delivery notes with the related invoices;Reconcile suppliers/ customer statement against AP/AR balances; Assist in invoice processing, direct support of account payable / account receivable team; Archiving activities; Department Financiar Rol Economist Locații Plant Sibiu 2
Joburi studenti si programe de internship Hipo.ro
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou.
Acum sunt 57 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după: