Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Fonduri Europene in Craiova

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Fonduri Europene in Craiova

Cauta printr-o varietate mare de joburi Fonduri Europene in Craiova si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Fonduri Europene in Craiova si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Consultant Expert Fonduri Europene


Candidatul ideal Suntem în căutarea unei persoane dinamice și dedicată pentru a se alătura echipei noastre.Candidatul ideal ar trebui să aibă experiență în scrierea/implementarea programelor/proiectelor cu finanțare europeană nerambursabilă, abilități de comunicare și negociere precum si capacitatea de a lucra în echipă și de a gestiona multiple proiecte simultan. Având în vedere că activitatea noastră este bazată pe munca cu oamenii ne dorim ca viitorul/viitoarea coleg/ă să fie focusat/ă pe client și pe obiectivele acestuia.De asemenea ne-ar plăcea să ni se alăture în echipă o persoană creativă cu dorința de a învăța și a evolua personal. Nu în ultimul rând ne dorim un coleg/ă care să fie responsabil și să își asume deciziile luate, în cadrul companiei noastre încurajam greșeala și știm că doar greșind putem evolua, din acest motiv candidatul ideal ar trebui să fie asumat ți să poată lua singur decizii în momentele critice.Descrierea jobului RESPONSABILITATI Gestionarea si realizeaza
WEBIDIA FIT INVEST S.​R.​L.​

Manager Proiect Fonduri Europene


Candidatul ideal Experienta in scrierea/implementarea programelor/proiectelor cu finantareeuropeana nerambursabila Absolvent de studii superioare Cunostinte avansate de utilizare a MS Office - Excel, Word, Outlook Abilitatea de a lucra simultan pe mai multe proiecte si activitati Abilitati de comunicare, prezentare si relationare Persoana organizata, atitudine proactiva, spirit de initiativa Buna gestionare a termenelor limita Abilitatea de a lua decizii si de a-asi asuma responsabilitatea Excelente abilitati de analiza, sinteza si furnizare de solutii Capacitatea de a lucra in echipa, dar si individual Focusat pe client si pe obiectivele acestuia, persoana adaptabila si flexibila Capacitate de scriere cu acuratete, rezolvare de probleme, loialitate, implicare Atitudine proactiva si orientare catre client si rezultate Constituie un avantaj cunostintele de contabilitate pentru realizarea prognozelor financiare Constituie un avantaj experienta in implementarea proiectelor din domeniul pr
REI FINANCE ADVISORS SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 12000 RON/Luna

Consultant Expert Fonduri Europene


Candidatul ideal Experiență de cel putin 1 an în dezvoltarea de proiecte cu fonduri europene sau alte programe de finanțare nerambursabile (POSCCE, POSDRU, POR, POCU, POC, scheme deajutor de stat, Fonduri Norvegiene, Orizont 2020, scheme de minimis naționale sau alte programe); Experiență în realizare de previziuni financiare; Experiență în analiza fluxului de numerar; Experiență în dezvoltarea bugetelor complexe; Experiență în elaborarea bugetelor de investiții prevăzute de legislația națională (HG nr. 28/2008 sau HG nr. 907/2016); Experiență în elaborarea de studii de fezabilitate, planuri de afaceri, planuri de marketing, planuri de comunicare; Are capacitatea sa lucreze autonom si sa ia decizii pe cont propriu; Bune abilitati de comunicare orala si scrisa Poate lucra in echipa respectand dinamica si ritmul grupului.Descrierea jobului RESPONSABILITATI: Va lua contact cu multe industrii și cu o gamă foarte largă de tipuri de clienți; Intocmeste si monitorizeaza bugetele de proiect; G
MARAND TECH S.​R.​L.​

Consultant Fonduri Europene Departamentul Vanzari


Candidatul ideal Studii superioare finalizate Competente si cunostinte in domeniul accesarii fondurilor nerambursabile Cunostinte de operare PC Abilitati de comunicare si negociere Cunoasterea legislatiei si a instructiunilor specifice aplicabile pentru accesarea proiectelor din fonduri nerambursabile Capacitatea de a respecta termene limita si de a lucra sub presiune Atentie la detalii, bun organizator, capacitate de analiza si sinteza, proactivitate Constituie avantaj absolvirea unor cursuri precum: Manager de proiect, Expert accesare fonduri nerambursabile Constituie avantaj absolvirea unei facultati cu profil economicDescrierea jobului Prezentarea, promovarea si vanzarea serviciilor de consultanta pentru accesarea fondurilor nerambursabile Identificarea oportunitatilor de finantare Identificarea potentialilor clienti in vederea finantarii (prospectare) Organizarea si participarea la intalniri cu clientii/prospectii, fizic sau virtual Prezentarea conditiilor ce trebuie indeplinite d
REI FINANCE ADVISORS SRL

Consultant Vanzari /​ Scriere - Proiecte Fonduri Europene


Candidatul ideal Recrutam consultanti fonduri europene în cadrul departamentului de vanzari, în cadrul departamentelor de scriere/implementare proiecte și în cadrul departamentului de management, ca urmare a extinderii companiei. Suntem o echipă tânără, dinamică și în continuă dezvoltare.Experienţă în consultanță pe fonduri nerambursabile cu proiecte scrise in cadrul unor programe cu fonduri nerambursabile este un avantaj, dar nu e obligatorie.Consultantul în accesarea finantarilor nerambursabile oferă servicii integrate de consultanta pentru contractarea, scrierea și implementarea proiectelor finanțate din instrumente structurale, fonduri guvernamentale și alte surse.Descrierea jobului ResponsabilitățiContactarea clientilor și contractarea serviciilor de consultanta (pentru departamentul de vanzari)Scrierea și implementarea proiectelor (planurilor de afaceri) clienților (pentru departamentele de scriere/implementare proiecte)Menținerea legăturii cu clienții și informarea acestora cu p
CONSEIL EN ENTREPRISE SRL

Consultant Expert Fonduri Europene


Candidatul ideal Cautam o persoană experimentata și motivata pentru a se alătura echipei noastre în calitate de consultant. Candidatul ideal trebuie să aibă cel puțin un an de experiență în dezvoltarea de proiecte cu fonduri europene sau alte programe de finanțare nerambursabile. De asemenea, este esențial să dețină experiență în realizarea de previziuni financiare, elaborarea bugetelor de investiții și în elaborarea planurilor de afaceri, planurilor de marketing și planurilor de comunicare.Capacitatea de a lucra autonom și de a lua decizii pe cont propriu sunt calități esențiale pentru această poziție, iar bunele abilități de comunicare orală și scrisă sunt necesare pentru interacțiunea eficientă cu echipa și clienții.Candidatul ideal trebuie să fie, de asemenea, capabil să lucreze în echipă, respectând dinamica și ritmul grupului. Dacă sunteți în căutarea unei oportunități de a vă utiliza abilitățile într-un mediu stimulant și de a contribui la succesul proiectelor noastre, vă încura
EUROPEAN INVEST CONSULTING FC S.​R.​L.​

Consultant Fonduri Europene


Candidatul ideal CV-urile pot fi trimise la adresa [email protected]​ Experiență de cel putin 1 an în dezvoltarea de proiecte cu fonduri europene sau alte programe de finanțare nerambursabile (POSCCE, POSDRU, POR, POCU, POC, scheme deajutor de stat, Fonduri Norvegiene, Orizont 2020, scheme de minimis naționale sau alte programe); Experiență în realizare de previziuni financiare; Experiență în analiza fluxului de numerar; Experiență în dezvoltarea bugetelor complexe; Experiență în elaborarea de planuri de afaceri, planuri de marketing, planuri de comunicare; Are capacitatea sa lucreze autonom si sa ia decizii pe cont propriu; Bune abilitati de comunicare orala si scrisa Poate lucra in echipa respectand dinamica si ritmul grupului.Descrierea jobului RESPONSABILITATI: Va lua contact cu multe industrii și cu o gamă foarte largă de tipuri de clienți; Intocmeste si monitorizeaza bugetele de proiect; Gestioneaza electronic documentele proiectelor; Intocmeste planuri de afaceri,cereri de finan
DEEP MOTION S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 20 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Secretar Administrativ - Ajofm | Anofm


Ocupatia: SECRETAR ADMINISTRATIV - AJOFM | ANOFMAngajator: G.M. SMILE WITH US S.R.L.Experienta: Experienta putina Educatie: Gimnazial-SCOALA GENERALATimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CRAIOVA
G.​M.​ SMILE WITH US S.​R.​L.​

Consultant Accesare Fonduri Europene


Consideri ca esti un expert in accesare fonduri care vrea sa faca o schimbare in cariera lui alaturandu-te unei echipe de profesionisti? Consideri ca vrei sa performezi la cele mai inalte standarde ? Esti un om deschis la nou, dinamic si caruia ii plac provocarile? Esti un specialist care citeste legislatie si ii place sa o implementeze, dand dovada de rigurozitate si onoare in exercitarea profesiei? Societate de consultanta cauta un colaborator de nadejde pentru scrierea cererilor in vederea accesarii fondurilor europene.
Societate

Consultant It Operator Calculator Consultant Fonduri Europene


Cautam o persoana care aprecieaza stabilitatea la locul de munca. Care doreste sa se autodepaseasca si care vrea sa faca parte din colectivul nostru. Indiferent de nivelul de cunostiinte, totul se poate invata, importanta este perseverenta, colegialitatea si implicarea in activitatea de zi cu zi. Cunostiinte necesare si care pot fi apreciate : cunostinte de baza in IT , sistem de operare Windows, Microsoft Office cunostinte in consultanta fonduri europene, etc cunostiinte in aplicatii utilizate de farmacii, medici de familie sau aplicatii de gestiune cantitativ-valorica
ROYALTES SERVICES SRL
Vezi alte joburi relevante

Operator pariuri sportive - Craiova


Companie verificată
Aplica rapid
Betmen își mărește echipa! Dacă ești o persoană pozitivă, comunicativă, dornică să facă parte dintr-o echipă tânără, alătură-te echipei BETMEN și devino eroul noilor aventuri din lumea pariurilor sportive! Experiența nu este necesară. Oferim training de formare profesionala plătit, pentru a te ajuta să dobândești toate informațiile necesare în domeniul pariurilor sportive. Responsabilitati:- Vei avea misiunea de a informa clienții noștri cu privire la produsele și serviciile noastre, regulamentele de joc și campaniile promotionale;- Vei fi responsabil de plasarea tichetelor de pariere în sistemul informatic al companiei, precum și de efectuarea plăților pentru aparatele de tip slot.- La sfârșitul zilei, vei întocmi rapoarte de contabilitate primară și vei contribui la crearea unei atmosfere plăcute pentru clienți. Beneficii:-salariu fix, completat de tichete de masă în valoare de 30 de lei pe zi, pentru a te bucura de recompensele muncii tale;-apreciem și recompensăm timpul petrecut al
BETMEN TECH GAMES SRL

Operatori calitate in Craiova


Companie verificată
Aplica rapid
Esti in cautarea unei provocari profesionale cu un viitor promitator in industria auto?Daca raspunsul este DA, te asteptam in echipa FORMEL D ROMANIA - furnizorul global de servicii pentru industria auto.Suntem in cautarea unor colegi, OPERATORI CALITATE, pentru proiectele noastre din Craiova: CERINTE:Nu cerem sa ai experienta, ci doar sa ai disponibilitate pentru 3 schimburi;Permis de conducere. Oferim:- Venit lunar satisafacator (format din salariu, tichete de masa, sporuri, bonusuri);- Abonament la clinica privata de sanatate;- Instruire in fabrica;- Formare si dezvoltare intr-o companie internationala. Ce trebuie sa faci :- diverse operatiuni de calitate. Asteptam cu nerabdare sa te cunoastem si sa ni te alaturi!
Formel D Romania SRL

Operator Facturare si Logistica,​ Firma Import si Distributie


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3500 până la 5000 LEI pe lună
Organizare planning incarcari si descarcari marfa intracomunitara si livrari nationale. Contact cu departamentele comerciale si de logistica. Facturare clienti. Gestiune de Solduri clienti. Cunostiinte de microsoft office, si optional se apreciaza cunostiintele in programe ERP de gestione, precum SAP, etc... Este necesar nivel mediu de engleza.
Super Details SRL

Contabil Sef


Candidatul ideal Compania noastră caută un Contabil Șef dedicat și experimentat, cu o atenție deosebită la detalii și abilități excelente de organizare, pentru a superviza și eficientiza activitățile noastre financiar-contabile. Cerințe: Studii superioare în domeniul economic. Experiență minimă de 3 ani într-o poziție similară. Cunoștințe temeinice în sistemul organizatoric și financiar-contabil. Cunoștințe solide despre legislația în vigoare în domeniul financiar-contabil și fiscal. Capacitatea de a conduce și organiza întreaga activitate a departamentului financiar-contabil. Experiență în utilizarea sistemelor de tip ERP. Abilități solide de analiză și atenție la detalii. Orientare către rezultate. Excelente abilități de comunicare. Reprezintă un avantaj cunoașterea aplicației SAPDescrierea jobului Organizarea, îndrumarea, conducerea și controlul eficient al activităților financiar-contabile. Verificarea și monitorizarea respectării procedurilor interne. Supravegherea reconcilierii c
RURIS IMPEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 616 de salarii introduse în Salario: 6800 RON/Luna

Operator Facturare/​procesare Comenzi


Candidatul ideal Suntem în căutarea unei persoane motivate și cu experiență care să se alăture echipei noastre, în calitate de Operator Facturare/Procesare Comenzi.Candidatul ideal trebuie să îndeplinească următoarele condiții: Experiență minimă de 2 ani în domeniul economic/contabilitate sau domenii/activități similare; Experiență în gestionarea relației cu firmele de curierat, inclusiv emiterea AWB-urilor, urmărirea comenzilor și soluționarea sesizărilor; Experiența anterioară în domeniul E-commerce reprezintă un avantaj; Abilități excelente de comunicare și relaționare, atât în scris, cât și telefonic; Capacitate de organizare și planificare eficientă a sarcinilor; Cunoștințe de bază în operarea calculatorului.Descrierea jobului Principalele sarcini/responsabilități: Gestionarea documentelor emise automat de software-ul nostru (facturi și AWB-uri) pentru comenzile plasate; Preluarea și procesarea comenzilor venite de la agenții de vânzări, în conformitate cu procedurile interne; Tra
AUTO GEDAL IMPEX

Operator Call Center - Filiala Craiova


Candidatul ideal Ne place sa cream experiente unice pentru clientii nostri si dorim sa pornim la drum cu parteneri de incredere. Prin urmare cautam persoane amabile, ambitioase si comunicative care sa se asigure ca fiecare interactiune cu acestia se incheie cu zambetul pe buze. De asemenea ne mai dorim sa ai:- studii superioare sau in curs de finalizare (dar care sa iti permita sa lucrezi full time);- abilitati de comunicare si ascultare activa;- orientare catre client;- initiativa si implicare;- cunostinte operare PC (nivel de baza);- experienta in domeniul call-center reprezinta un avantaj;Descrierea jobului Un job în Call-Center îți dezvoltă abilitățile de comunicare și te ajută să înțelegi asteptările și nevoile clienților. Totodată, compania La Fantana îți oferă noi oportunităti de dezvoltare in cadrul companiei, care să fie în concordanta cu dorințele și aspirațiile tale.Responsabilitati:- preluarea apelurilor telefonice din partea clientilor (persoane fizice si juridice);- rezol
LA FANTANA SRL

Consultant Vanzari - Showroom Craiova


Candidatul ideal Echipele de Retail eMAG se ocupă de vânzarea produselor, ajutându-i pe clienții noștri cu plasarea comenzilor, livrarea produselor, consultanță specializată și returnarea produselor. În afară de showroom-uri, Retail-ul se ocupă și de parteneriatul cu Poșta Română, de unde clienții pot ridica comenzi.Ele ne ajută să ne înțelegem clienții mai bine, să avem o relație directă cu ei, iar pentru ei, showroom-urile sunt un loc bun în care pot vedea produsele eMAG care se vând cel mai bine.Știi că te potrivești dacă bifezi:• Studii superioare (finalizate sau în curs);• Cunoștințe tehnice și experiență în vânzări produse IT;• Cunoștințe de limba engleză;• Nivel avansat de cunoaștere a pachetului Office;• Abilități de comunicare, atitudine proactivă, orientată spre rezolvarea problemelor, relaționare și luarea deciziilor;• Cursurile în domeniul tehnicilor de vânzare sau de comunicare reprezintă un avantaj.Descrierea jobului Ce rol te așteaptă în echipa eMAG?Grija pentru clienți
EMAG

Consultant Vanzari


Candidatul ideal Clienții Volvo te caută prin showroom. Dacă știi cum să-i ajuți, vino să facem echipă la Volvo Simode Craiova!Volvo Simode Craiova caută un consultant de vânzări cu o pasiune pentru mașini și o personalitate vibrantă!Dacă ești o persoană comunicativă, orientată către clienți și vrei să faci parte dintr-o companie de top în industria auto, tunci noi suntem locul perfect pentru tine!Descrierea jobului Cerințe:[🔸] Experiență în vânzări[🔸] Abilități excelente de comunicare și negociere.[🔸] Orientare către atingerea obiectivelor și rezultate.[🔸] Spirit de echipă și dorința de a contribui la succesul echipei.Ce oferim:[🔹] Oportunitatea de a lucra cu una dintre cele mai prestigioase mărci auto din lume – Volvo Cars[🔹] Mediu de lucru dinamic și prietenos, unde creativitatea și inițiativa sunt apreciate.[🔹] Pachet salarial competitiv și beneficii atractive.[🔹] Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei.Dacă ești gata să faci parte din echipa
SIMODE IMPEX S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 592 de salarii introduse în Salario: 3100 RON/Luna

Economist – Departament Financiar


Candidatul ideal Cerinte: Studii superioare in domeniul financiar-contabil; Experienta: minim 2 ani in activitate de operare efectiva; Cunoasterea pachetului Microsoft office; Atentie distributiva; Capacitate de lucru in echipa; Persoana dinamica, spirit de echipa; Abilitati de comunicare, organizare si prioritizare a activitatilor; Rezistenta la un ritm de lucru alert; Cunoasterea legislatiei in domeniu; Atitudine proactiva, dorinta de dezvoltare; Cunoasterea limbii franceze/ engleze-reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Evidenta contabila a operatiunilor bancare conform extraselor de banca, lei, si valuta; Efectuarea operatiunilor de plati prin internet banking; Intocmirea situatiilor, a raportarilor financiare si verificarea corelarii acestora; Intocmirea documentatiilor privind utilizarea creditului bancar; Urmarirea indeplinirii conditiilor contractuale ale creditelor; Intocmirea situatiilor necesare in procesul de audit; Inregistrarea in contabilitate a salariilor, urmarire ob
CASA NOASTRA S.​R.​L.​

Economist- Biroul Trezorerie


Candidatul ideal Cerinte: Studii superioare in domeniul financiar-contabil; Experienta: minim 2 ani in activitate de casierie si operare efectiva a documentelor de casierie si gestionarea numerarului; Cunoasterea legislatiei in domeniul financiar-contabil si a codului fiscal; Buna cunoastere a utilizarii Microsoft Office; Seriozitate; Atentie distributiva; Capacitate de lucru in echipa; Abilitati de comunicare, organizare si prioritizare a activitatilor; Rezistenta la un ritm de lucru alert; Managementul timpului; Atitudine proactiva, dorinta de dezvoltare.Descrierea jobului gestionarea fizica si scriptica a numerarului; intocmirea registrului de casa; intocmirea deconturilor; intocmirea delegatiilor; intocmirea ordinelor de deplasare; intocmirea diverselor situatii extra soft contabilitate; inregistrarea in softul intern de contabilitate a tuturor operatiunilor ce decurg din activitatea de trezorerie; intocmirea situatiilor necesare auditului; alte operatiuni si activitati ce au legat
CASA NOASTRA S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.