Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Fonduri Europene in Galati

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Fonduri Europene in Galati

Cauta printr-o varietate mare de joburi Fonduri Europene in Galati si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Fonduri Europene in Galati si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Consultant Fonduri Europene Departamentul Vanzari


Candidatul ideal Studii superioare finalizate Competente si cunostinte in domeniul accesarii fondurilor nerambursabile Cunostinte de operare PC Abilitati de comunicare si negociere Cunoasterea legislatiei si a instructiunilor specifice aplicabile pentru accesarea proiectelor din fonduri nerambursabile Capacitatea de a respecta termene limita si de a lucra sub presiune Atentie la detalii, bun organizator, capacitate de analiza si sinteza, proactivitate Constituie avantaj absolvirea unor cursuri precum: Manager de proiect, Expert accesare fonduri nerambursabile Constituie avantaj absolvirea unei facultati cu profil economicDescrierea jobului Prezentarea, promovarea si vanzarea serviciilor de consultanta pentru accesarea fondurilor nerambursabile Identificarea oportunitatilor de finantare Identificarea potentialilor clienti in vederea finantarii (prospectare) Organizarea si participarea la intalniri cu clientii/prospectii, fizic sau virtual Prezentarea conditiilor ce trebuie indeplinite d
REI FINANCE ADVISORS SRL

Secretar Administrativ


Candidatul ideal Profilul candidatului ideal pentru postul de secretar-administrativ- minim studii medii, avantaj studii superioare;- experienta pe un post similar de minim 2 ani;- cunoștințe bune operare si viteza foarte buna de lucru pe PC: MS Office (WORD, EXCEL);- capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca;- isteata, expeditiva, pozitiva, saritoare;- prezenta agreabila, tinuta decenta.Descrierea jobului Sediul se afla in Galati!Cerintele:-bune abilitati de comunicare; organizare si stabilirea prioritatilor in activitatea profesionala;-desfășurarea activităților administrative si de protocol conform solicitarilor;-indeplinirea atribuțiilor de reprezentare în cadrul diferitelor activitati;-intocmirea și transmiterea corespondentei;-abilitatea de a face managementul mai multor sarcini simultan, promptitudine si responsabilitate;-persoana proactiva, dinamică, agreabilă;-mentine o buna relatie si comunicare productiva cu toti colegii.Prezentarea unei scrisori de
INVICTUS FORCESAFE S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 948 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Administrator - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ADMINISTRATOR - AJOFM | ANOFMAngajator: BNK STEFANDRI CONSULTING SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: GALATI
BNK STEFANDRI CONSULTING SRL

Administrator Cont - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ADMINISTRATOR CONT - AJOFM | ANOFMAngajator: CEC BANK SAExperienta: Experienta putina Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: GALATI
CEC BANK SA

Consultant Accesare Fonduri Europene Cu Experienta,​ Asistent Manager,​ Contabil Economist


Suntem o societate cu vechime si experienta pe piata muncii si dorim sa extindem echipa. Angajam o persoana cu experienta de minim 2 ani in scrierea si depunerea proiectelor pentru atragerea de fonduri europene pe pozitie de Consultant, pentru angajare full-time. Daca ai experienta pe PNDR 6.1, 6.2, 6.3, 6.4, fonduri guvernamentale si fonduri destinate Start-up -urilor si nu numai, te asteptam in echipa noastra. De asemeni angajam Asistent Manager cu experienta in secretariat birou min. 1 an Contabil Economist cu experienta in domeniu 3- 5 ani. Oferim salariu fix+ comision(4000-8000 lei luna) Mediu de lucru profesionist Formare profesionala continua
FRUMAR TRAININGCONSULTING SRL

Angajam Administrator


Anunț de angajare: Firma locală din Galați, specializată în producția de panouri SIP, caută un bărbat matur și responsabil pentru a ocupa un post în domeniul administrativ. Candidatul potrivit trebuie să fie extrem de organizat, serios și să dea dovadă de punctualitate, având în plus abilități remarcabile de conducere. Sediul firmei se găsește pe Calea Smârdan. Programul de lucru este stabil, de luni până vineri, între orele 9 și 17 flexibil , iar lucrul sâmbăta este necesar doar în anumite situații . Pentru a aplica, vă rugăm să trimiteți un CV actualizat, iar pentru orice detalii suplimentare sunați la numărul de telefon . Așteptăm cu interes să facem cunoștință cu viitorul nostru coleg!

Angajare Administrator Asociatie Locatari


Angajam cu timp partial de lucru administratator asociatie locatari, pentru un imobil care cuprinde un numar de 40 apartamente si 120 (membri asociatie / locatari).
ASOCIATIE LOCATARI

Caut Persoane Adecvate,​ Pt Administrare Gospodarie Turistica Zona Rurala,​jud.​brasov


caut persoane adecvate,indragostite de viata la tara,in mijlocul naturii,cu ceva cunostinte in gradinarit,floricultura,pomicultura,iubitori de animale,etc,pt administrare gospodarie turistica in zona rurala,jud.brasov,pt colaborare reciproc avantajoasa.
david sat

Caut Persoane Pt Administrare 5 Camere Regim Hotelier+bar Optional


caut persoane adecvate,pt administrare 5 camere regim hotelier+bar optional.
sport center
Vezi alte joburi relevante

Contabil Economist


Candidatul ideal Dorim să consolidăm echipa departamentului financiar-contabil și suntem în căutarea unei colege/coleg nou.Pachetul salarial – 900 euro net (compus din salariu fix+bonusuri+alte facilități)Sediul se află în Galați!Te vrem în echipa noastră dacă:-ai o experiență de muncă recentă pe un post similar de minim 3 ani în ultimii 5 ani;-consideri despre tine că ești o persoană bine pregătită profesional în domeniul contabilității de gestiune.Calitățile personale trebuie să releve:-o persoană responsabilă, ordonată, expeditivă,-să știe să lucreze eficient și multitask,-să își poată organiza autonom agenda de lucru și prioritățile în funcție de dead-line-uri și impunerile legale.Nu ești obligat să încarci și o scrisoare de intenție însă vom aprecia în mod deosebit dacă totuși o vei face și o vei trimite la adresa [email protected] .Descrierea jobului Ce face un contabil ?!- verifică facturile de aprovizionare introduse de gestionari privind TVA, valoare, CUI, valoare NIR- v
INVICTUS FORCESAFE S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1264 de salarii introduse în Salario: 4300 RON/Luna

Contabil /​ Contabila


Candidatul ideal Aptitudini :- inteligenta(gandire logica, memorie, capacitate de analiza si sinteza);- capacitate de organizare si conducere a activitatii financiar – contabile;- capacitatea de a prelucra informatiile, de a le interpreta si de a valorifica prin luarea de decizii sau prin furnizarea de date prelucrate factorilor decizionali;- corectitudine, tenacitate, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii.Pregatirea si experienta:- studii superioare de specialitate;- vechime de cel putin 5 ani in domeniu, cuprinzand toate aspectele activitatii financiar- contabile;- cunoasterea programului Saga Soft reprezinta avantaj;- cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil.Descrierea jobului Responsabilitati principale:- Gestioneaza activitățile contabile/financiare.- Organizează, îndrumă, conduce, controlează și răspunde de desfășurarea în mod eficient a activității financiar-contabile a societății în conformitate cu disp
EUROSALT MANUFACTURING SRL

Financial Controller


Candidatul ideal FINANCIAL CONTROLLER – 2024-04-23Calificări și cerințe Studii economice superioare (Finanțe / Economie / Inginerie economică) Minimum 3 ani de experiență practica în contabilitate financiară, analiză și raportare intr-o companie multinationala; Cunoașterea principiilor financiare general acceptate Buna cunoastere a Standardelor de Contabilitate romanesti si cunoasterea legislatiei fiscale; Cunoașterea standardelor de contabilitate US GAAP• Acţionezi mereu pe baza informaţiilor şi eşti deschis(ă) la provocări• Îţi asumi riscuri în mod constructiv, recunoşti eventualele eşecuri şi nu repeţi greşelileCe vei face Colectarea, verificarea și clarificarea datelor și informațiilor financiare și efectuarea de analize și rapoarte financiare; Analiza performantei financiare prin compararea rezultatelor reale cu planurile si prognozele, vei recomanda solutii pentru corectarea discrepantelor; Intocmirea rapoartelor de analiza a profitabilitatii pe proiecte, clienti si linii de busi
JUSTRITE ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2527 de salarii introduse în Salario: 4100 RON/Luna

Contabil /​ Vanzari


Candidatul ideal Candidatul ideal pentru un astfel de rol combinat de contabil, care să implice și crearea de oferte și gestionarea vânzărilor, ar trebui să aibă o serie de calități și abilități cheie. Iată o descriere detaliată a candidatului ideal:Experiență în contabilitate: Candidatul ar trebui să aibă cunoștințe solide în domeniul contabilității, inclusiv înregistrarea tranzacțiilor financiare, elaborarea bilanțurilor contabile, pregătirea și prezentarea rapoartelor financiare.Cunoștințe fiscale: Ar trebui să fie familiarizat cu legile fiscale și reglementările relevante pentru domeniul de activitate al companiei și să poată gestiona în mod eficient aspectele fiscale ale afacerii.Abilități analitice: Trebuie să fie capabil să analizeze datele financiare și să ofere interpretări și recomandări pentru îmbunătățirea performanței financiare a companiei.Experiență în crearea de oferte și estimări de costuri: Candidatul ar trebui să fie capabil să elaboreze oferte pentru clienți, să est
XENERGY S.​R.​L.​

Consultant Servicii Financiare


Candidatul ideal Studii medii sau superioare finalizate .Diploma de bacalaureat - OBLIGATORIU.Domiciliul in Galati sau in localitati limitrofe - OBLIGATORIU.Fire deschisa, abilitati de comunicare, atitudine pozitiva, spirit antrepenorial.Disponibilitate program, orientare catre dezvoltare personala, cariera pe termen indelungat si castiguri financiare importante.Experienta nu este necesara, implicarea insa DA !Descrierea jobului Intermediere si incheiere contracte Servicii Financiare.Prospectare piata, identificare potentiali clienti, participare la intalniri, stabilire de solutii finaciare personalizate, ofertare clienti persoane fizice si juridice, servisare clienti existenti.Asiguram gratuit instruire de specialitate si cursuri de specializare, birou de lucru cu toata infrastructura, dotarile si utilitatile specifice, apartenenta la un colectiv si la un brand profesionist, de notorietate europeana.Venituri consistente incepand de la 2,500 lei compuse din suma fixa, comisioane si bon
POPESCU C.​ ALEXANDRU - AGENT ASIGURARI

Consultant Ofertare /​ Comercial


Candidatul ideal - Persoana cu urmatoarele cerinte:- Sa fii o persoana dornica dе afirmare, proactiva, care sa se tina dе angajamente,- Sa fii o persoana responsabila si orientata catre client;- Sa ai bune abilitati dе comunicare scrisa si verbala si o pasiune pentru vanzari- Sa fii cunoscator in domeniul comercial sau tehnic, (se considera un plus daca ai experienta in vanzari sau constructii);- Sa te descurci foarte bine cu Microsoft Office (Word, Excel), Outlook, Internet;- Consideram un avantaj daca ai cunostinte operare SEAP;Descrierea jobului Ce vа trebui sа faci:- Sa prеlucrezi dаtеlе si documеntеlе afеrentе cеrеrilor dе ofеrtа pеntru а stаbili ofеrtа tеhnicа;- Sa te deplasеzi pe teren (unde este cazul) pеntru а culege date sau pentru a clarifica orice problema care contribuie la rezolvarea in termenul solicitat a cererilor de oferta;- Sa adaptezi solutiile tehnice standard ale companiei la specificul cerintelor beneficiarului;- Sa intocmesti cereri de oferta catre furnizori si
PALMEX CM SRL

Contabil Junior


Candidatul ideal • Studii superioare in domeniu (profil economic, real);• Cunoștinte de contabilitate de gestiune și de legislație în vigoare;• Bune abilități de calcul și digitale;• Bune abilități de organizare și planificare;• Abilitate de orientare înspre soluții și rezolvare a problemelor,• Capacitate de concentrare și atenție la detalii;• Corectitudine, seriozitate, responsabilitate;• Abilități de muncă în echipă.Descrierea jobului ● Verifica primirea facturilor de la furnizori● Opereaza in sistemul informatic facturile de servicii / produse de la furnizori● Opereaza in sistemul informatic facturile de vanzari● Verifica corectitudinea intocmirii deconturilor si a ordinelor de deplasare● Opereaza in sistemul informatic deconturi, ordine de deplasare interne / externe● Opereaza in sistemul informatic extrasele bancare in lei/ valuta● Efectueaza inventare; reconciliere stoc faptic cu cel scriptic● Efectueaza reconciliere sold furnizori● Elaborareaza situatii si documente solicitate d
CENTRICO SELIR S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 401 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Economist Galati


Candidatul ideal Cerinte minime:· Studii superioare economice· Cunostinte Microsoft Office ( word, excel, outlook)· Capacitate de analiza si sinteza· Abilitati de comunicare verbala si scrisa· Abilitati de lucru in echipaDescrierea jobului Responsabilitati principale: Inregistrarea facturilor de achizitie Mentine legatura cu partenerii in vederea verificarilor de sold Verificarea soldurilor conturilor pentru operatiunile efectuate
PERFECT JOURNEY SRL

Economist Contabil Pentru Firma De Contabilitate


Candidatul ideal Experiență pe un post de contabilitate de minim 2 ani;Studii superioare in domeniu economic;Cunoasterea programului de contabilitate Saga si revisal constituie un avantaj;Cunoasterea Codului FiscalPersoana dinamica, empatica;Abilități bune de comunicare și relaționare cu clienții;Atentie la detalii, responsabil, orientat spre rezultate;Descrierea jobului Responsabilitati:Inregistrarea documentelor in programul de contabilitate Saga pentru Clientii Firmei de contabilitate;Intocmirea documentelor pentru evidenta resurseor umane (contracte de munca, acte aditionale, adeverinte,etc);Pregatirea declaratiilor fiscale in vederea verificarii si depunerii;Pregatirea bilanturilor spre verificare si depunereVerificari situatii clienti, furnizori si a stocurilor din evidenta contabila;Preluarea documentelor de la clientii companiei;Inregistrarea extraselor bancare;Intocmirea statelor de plata pe baza pontajelor;Pregatirea dosarelor de concedii medicale;Intocmire Declaratii pentru
EVOCONT CG AUDIT SRL

Functionar Economic


Candidatul ideal Colega/ul dorit :- sa detina cunostinte de contabilitate de gestiune (minim studii medii)- sa cunoasca legislatia specifice activitatii- cunostinte de limba engleza reprezinta un avantaj- experienta in domeniu constitue avantaj- sa detina cunostinte si abilitati de operare PC (windows + MS Office)- experienta in lucru cu sisteme ERP constitue un avantaj- sa aiba abilitati de comunicare si coordonare, capacitate de sinteza, rigurozitate- sa fie rezistent la lucrul sub presiune,rapid,corect si la termene fixeDescrierea jobului Daca vei dorii sa fim colegi,atunci trebuie sa stii ca vei- executa si raspunde de operatiuni de contabilitate primara si inregistrare comenzi clienti/furnizori;- verifica si inregistreaza documente de casa, inclusiv deconturi;- verifica operatiunilor cu stocuri- tine evidenta registrului de casa- tine legatura cu clientii repartizati- avea temporar si alte sarcini de serviciu specifice postului.
PENTAGON SRL

Media netă estimată pe baza celor 34 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Contabil senior Galati


Scurta descriere a companiei Effective HR este o firma de recrutare si consultanta in domeniul resurselor umane.Venim cu o experiență de peste 20 ani în resurse umane în companii de toate mărimile, atât ca angajați cât și ca consultanți externi, iar dezvoltarea continuă este permanent pe lista noastră de priorități. 𝐂𝐞 𝐟𝐚𝐜𝐞𝐦?🔴 Recrutare și selecție🔴 Managementul resurselor umane🔴 Consultanță strategică în HR🔴 Proiecte de dezvoltare a organizației🔴 Servicii de optimizare CV si profil Linkedin, coaching de cariera Cerinte Candidatul ideal va fi responsabil pentru gestionarea contabilității generale și a declaratiilor financiare.Descrierea jobului:• Experienta in rеalizarea activitаtilor dе sfаrsit dе luna, cаlculаrea taxelor si impozitelor, pregatirea declaratiilor fiscale• Cunostinte bune de operare PC si pachetul MS OFFICE (Word si Excel)• Abilitati de comunicare si relationare• Atentie la detalii si capacitate de organizare si respectare a termenelor limita• Spirit de echi
Effective Human Resources
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.