Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Fonduri Europene in Oradea

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Fonduri Europene in Oradea

Cauta printr-o varietate mare de joburi Fonduri Europene in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Fonduri Europene in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager Proiect Fonduri Europene


Candidatul ideal Experienta in scrierea/implementarea programelor/proiectelor cu finantareeuropeana nerambursabila Absolvent de studii superioare Cunostinte avansate de utilizare a MS Office - Excel, Word, Outlook Abilitatea de a lucra simultan pe mai multe proiecte si activitati Abilitati de comunicare, prezentare si relationare Persoana organizata, atitudine proactiva, spirit de initiativa Buna gestionare a termenelor limita Abilitatea de a lua decizii si de a-asi asuma responsabilitatea Excelente abilitati de analiza, sinteza si furnizare de solutii Capacitatea de a lucra in echipa, dar si individual Focusat pe client si pe obiectivele acestuia, persoana adaptabila si flexibila Capacitate de scriere cu acuratete, rezolvare de probleme, loialitate, implicare Atitudine proactiva si orientare catre client si rezultate Constituie un avantaj cunostintele de contabilitate pentru realizarea prognozelor financiare Constituie un avantaj experienta in implementarea proiectelor din domeniul pr
REI FINANCE ADVISORS SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 12000 RON/Luna

Administrative Support Control Tower


Candidatul ideal 7500 DE MOTIVE PENTRU A ALEGE H.ESSERS H.Essers este un jucător de încredere în sectorul logisticii , dar, mai presus de toate, este o afacere de familie care oferă locuri de muncă și siguranța locului de muncă încă din 1928. Cei 7500 de colegi ai noștri sunt oameni ambițioși care îndrăznesc să facă afaceri, sunt pregătiți să fructifice oportunitățile și să facă o diferență în fiecare zi, prin simplitate. Aceasta permite companiei noastre să investească în mod constant în dezvoltare și să privească spre viitor cu încredere. Oamenii noștri sunt motorul nostru. Ne îngrijim de dezvoltarea lor personală și profesională, le punem la dispoziție echipamente moderne și acordăm atenție echilibrului dintre viața profesională și cea personală. Da, cei 7500 de angajați ai noștri știu de ce să aleagă H. Essers. Sperăm ca vei înțelege și tu în curând motivele! Căutăm un Administrative Support Control Tower. CE VEI FACE În calitate de Administrative Support Control Tower, răspunzi de
H ESSERS SRL

Administrator Cont /​ Ofiter Front Office


Candidatul ideal Studii medii sau superioare; Experienta anterioara in activitatea cu numerar - minim 6 luni; Cunoasterea mediului economic si bancar local; Cunostinte de operare calculator; MS Office - nivel mediu; Buna abilitati de comunicare; Atentie la detalii; Responsabilitate; Orientare catre client si catre rezultate;Descrierea jobului Efectueaza toata gama de operatiuni cu si fara numerar pentru client; Asigura desfasurarea in bune conditii a decontarii intra si interbancare; Participa la realizarea obiectivelor de vanzari; Cunoaste si promoveaza produsele si serviciile standard ale Bancii si realizeaza vanzari incrucisate oferind informatii complete legate de acestea;​
PATRIA BANK S.​A.​

Functionar Administrativ - Ajofm | Anofm


Ocupatia: FUNCTIONAR ADMINISTRATIV - AJOFM | ANOFMAngajator: POPA OTILIA - CABINET DE AVOCATExperienta: Avansat (5-7 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: ORADEA
POPA OTILIA - CABINET DE AVOCAT

Functionar Administrativ - Ajofm | Anofm


Ocupatia: FUNCTIONAR ADMINISTRATIV - AJOFM | ANOFMAngajator: TRANSPORT MONITOR CONTROL SRLExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: ORADEA
TRANSPORT MONITOR CONTROL SRL

Administrator - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ADMINISTRATOR - AJOFM | ANOFMAngajator: IMPERIAL BEAUTY SRLExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Primar-FARA STUDIITimp de lucru: 8Adresa locului de munca: ORADEA
IMPERIAL BEAUTY SRL

Functionar Administrativ - Ajofm | Anofm


Ocupatia: FUNCTIONAR ADMINISTRATIV - AJOFM | ANOFMAngajator: UIVAMOBIO CONCEPT SRLExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: ORADEA
UIVAMOBIO CONCEPT SRL

Administrator - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ADMINISTRATOR - AJOFM | ANOFMAngajator: luna construction and cleaning solutions srlExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Gimnazial-SCOALA GENERALATimp de lucru: 8Adresa locului de munca: ORADEA
LUNA CONSTRUCTION AND CLEANING SOLUTIONS SRL

Functionar Administrativ - Ajofm | Anofm


Ocupatia: FUNCTIONAR ADMINISTRATIV - AJOFM | ANOFMAngajator: PRECON TRANSILVANIA S.R.L.Experienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Primar-FARA STUDIITimp de lucru: 8Adresa locului de munca: ORADEA
PRECON TRANSILVANIA S.​R.​L.​

Administrator Societate Comerciala - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ADMINISTRATOR SOCIETATE COMERCIALA - AJOFM | ANOFMAngajator: DR.CIRCLE SRLExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: ORADEA
DR.​CIRCLE SRL

Coordonator Administrativ Oradea


Ne marim echipa! Suntem in cautare de Coordonator Administrativ Oradea. Sarcini si responsabilitati: - Mentinerea legaturii cu clientii - Mentinerea legaturii cu furnizorii - Emiterea ofertelor - Incheierea contractelor - Emiterea facturilor - Urmarirea platilor - Centralizarea facturilor Cerinte: - Cunostinte contabilitate primara - Studii in domeniul economic sau pe o pozitie similara prezinta avantaj - Cunoasterea Lb. Engleze (obligatoriu) - Cunoasterea Lb. Maghiare ( prezinta un avantaj) Ce oferim: Salariu in functie de experienta + posibilitate de crestere Program Luni-Vineri: 8-16 Detalii la
ECIM

Angajam Coordonator Administrativ


Locatie: Oradea Program de lucru : Luni Vineri 8:00 16:00 Descrierea jobului : - Gestionare contabilitate primara - Mentinerea legaturii cu clientii - Incheierea si verificarea contractelor - Verificare e-mail comenzi zilnice primite - Urmarirea , centralizarea ,verificarea productiei si a termenelor de livrare - Arhivarea documentelor Cerințe: - Experiență anterioară în lucrul cu datele sau într-un rol similar este un avantaj, dar nu este obligatorie. - Abilități excelente de tastare și de lucru cu computerele. - Atent la detalii și capacitatea de a identifica și corecta erori. - Cunoasterea limbii engleze si maghiare constituie un avantaj . - Experienta in softul SAGA . - Cunoastere contabilitate primara .
Ecim
Vezi alte joburi relevante

Operatori mase plastice


Companie verificată
Aplica rapid
Firma VERNICOLOR angajeaza OPERATORI MASE PLASTICE pentru punctul de lucru din Oradea, Sos. Borsului, Nr. 19 SC Vernicolor SA are ca domeniu de activitate decorarea maselor plastice prin cromare si vopsire, injectie mase plastice si asamblare. Nu este necesara experienta! Beneficii:- Pachet salarial atractiv- Transport asigurat din Oradea- Formare profesionala la locul de munca;- Tichete de masa in valoare de 35 lei zi;- Spor de noapte si de weekend;- Bonus lunar de prezenta 600 lei brut;- Bonus de performanta;- Prima de recomandare angajati noi, 400 lei net- Abonament medical la clinica privata;- Mediu de lucru placut Cerinte:Disponibilitate de a lucra in ture, program 12/24, 12/48Acuitate vizuala foarte buna si atentie la detalii Pentru mai multe detalii sau programare unui interviu ne puteti contacta la numarul de telefon sau de L- V intre orele 8:30 - 17:00. CV-urile se pot depune direct la biroul Resurse Umane din Oradea, Sos. Borsului, nr.19
Vernicolor SA

Operator CNC


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2740 LEI pe lună
Cerințele postului:- experienta pe o pozitie similara constitue un avantaj- seriozitate si atentie la detalii- disponibilitate la lucru in schimburi- asigura functionarea masinilor unelte cu comanda numerica.- prelucreaza piese utilizand masina cu comanda numerica- verifica integritatea pieselor executate,starea si aspectul suprafetelor realizate. Beneficii:- salariu motivant- munca in cadrul unei echipe tinere intr-un mediu cu dotari de ultima generatie- transport gratuit , pe raza Municipiului Oradea- tichete de masa in vaoare de 30 lei zi- bonusuri in functie de performanta 
CALIP ROMANIA SRL

Operator CNC


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2900 până la 3000 LEI pe lună
Suntem in cautare de personal, pt pozitia de operator CNC - in OradeaBeneficii:Salariu 3000 lei net + tichete de masa 735 leiTransport asigurat in oras cat si pe anumite ruteMasa calda gratuita in cantina fabricii25 la suta spor de noapteInformatii suplimentare primiti la numarul de telefon afisat.
SGP SORTING GROUP SRL

Operator pregatire si debitare materiale


Companie verificată
Aplica rapid
Candidatul ideal:Experienta in manipulare si sortare materiale intr-o gama variata de dimensiuni si forme.Debitarea si pregatirea materialelor dupa instructiuniAbilitati de comunicare si lucru in echipa.Seriozitate si atentie la detalii. Beneficii:Munca in cadrul unei echipe tinere intr-un mediu cu dotari de ultima generatieTransport gratuit , pe raza Municipiului OradeaTichete de masa - 30 lei ziBonusuri in functie de performante 
CALIP ROMANIA SRL

Operator Productie - Oradea


Candidatul ideal • Ai terminat un liceu profil tehnic/ profesională;• Ai experiență într-o funcție similară în producție• Ai cunoștințe tehnice de bază în domeniul ceramic, mecanic/electric/producției industriale / echipamente automatizate, mașinist utilaje cale și terasamente;• Ești orientat spre obținere de rezultate și perseverentă;• Ai abilități de planificare și organizare;Descrierea jobului • Vei participa la fazele procesului tehnologic specific ariei tale de responsabilitate;• Vei urmări buna funcționare a echipamentelor și vei asigura desfășurarea continuă a procesului de producție;• Vei asigura ordinea și disciplina la locul de muncă;• Vei asigura aprovizionarea optimă cu materiile prime necesare;• Vei realiza împreună cu echipa de intervenție depanarea cât mai rapidă a oricărei defecțiuni;• Vei realiza operațiile de întreținere preventivă asignate;• Vei asigura încadrarea produsului în standardele de calitate;• Vei consemna și raporta toate evenimentele care au dus la oprire
CEMACON - S.​A.​

Operator Calculator /​ Data Entry Limba Engleza


Candidatul ideal Societate olandeza cu obiectul de activitate in transport, angajeaza doua persoane motivate pentru introducere date in sistem.Cerinte obligatorii:- Persoana pozitiva, sociabila si organizata;- Nivel avansat limba engleza vorbit si scris;- Cunostiinte solide operare calculator, pachet office, internet portals;- Capacitate de analiza si buna gestionare a cifrelor prezinta avantaj.Descrierea jobului - Program 8h, experienta in domeniu nu este obligatorie;- Consultanta Telefonica, email si pe anumite portale in limba engleza a clientilor;- Motorizare constanta si distribuire a mail-urilor;- Arhivare documente, CMR-uri, facturi, anexe transport;- Munca birotica;- Procesarea facturilor.- Introducerea comenzilor in sistemBeneficii:- Desfasurarea activitatii in cadrul unei echipe tinere si dinamice;- Conditii bune de lucru si intruire la locul de munca;- Posibilitatea de a lucra intr-o societate internationala;- Training in Olanda;- Posibilitatea de a avansa in cadrul societat
NEELE VAT LOGISTICS S.​R.​L.​

Consultant In Domeniul Situatiilor De Urgenta (psi)


Candidatul ideal Experiența in domeniul Prevenirii si Stingerii Incendiilor constituie un avantajSă folosească cu ușurință programele OfficeSă fie dispusă să învețe. Ne bucurăm dacă găsim o persoană cu experiență în domeniu, dar, ca în orice domeniu, învățarea este continuă, iar noi susținem dezvoltarea profesională continuă;Să-i placă să comunice bine – și cu clienții, si cu colegii.Să fie organizată și atentă la detalii – o cere domeniul …Să fie harnică. Ne plac oamenii care au inițiativă, nu cei cărora e nevoie să le amintești ce responsabilități au !Să aibă permis de conducere și un cazier curat.Să fie optimistă, cu simțul umorului și totuși o persoană de încredere, cu bun simț !Descrierea jobului Serviciul de consultanță în domeniul situațiilor de urgență acoperă următoarele direcții de activitate:1. Elaborează documentele specifice activității de prevenire si stingere a incendiilor;2. Organizează și instruiește personalului companiilor din portofoliul de clienți;3. Colaborează cu
INTERSTING S.​R.​L.​

Operare Si Intermediere Date (oradea)


Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine:- cunoştinţe PC (MS Office: Word, Excel);- capacitate de analiză şi sinteză;- capacitate de adaptare;- atenţie concentrată, distributivă şi la detaliu;- corectitudine şi acurateţe în prelucrarea datelor;- orientare spre rezultat (implicare activă în îmbunătăţirea performanţei proprii, a activităţilor şi sistemelor companiei);- spirit de echipă;- studii medii sau superioare (domeniul economic constituie un avantaj).Descrierea jobului Fiind membru al echipei noastre, te vom învăţa să:- prelucrezi, respectiv să analizezi documente personale şi imobiliare necesare creditării;- utilizezi sistemului pentru gestionarea documentaţiei digitalizate;- recunoşti natura documentelor primite şi să le clasifici, cu scopul de a crea bază pentru un alt proces de management al documentaţiei;- analizezi documentele primite şi să decizi asupra viitoarelor faze de procesare.BENEFICII:- bonus de performanţă;- card privat de sănătate;- cost asigurat al transportului cu
FINPROM S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.