Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Germana in Agnita

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Germana in Agnita

Cauta printr-o varietate mare de joburi Germana in Agnita si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Germana in Agnita si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Medical Generalist Germania Fara Cunostinte De Germana


Candidatul ideal 🎓 Un nou curs de limbi străine în 18 martie! 🎓Învățați limba germană timp de 4 luni și câștigați până la 820 de Euro pentru fiecare lună de învățare, inclusiv certificatul de limbă B2 și recunoașterea profesională ca asistent medical generalist în Germania 😍.Asiguram angajare direct catre partenerii nostri dupa finalizarea celor 4 luni de curs.✅ Zbor gratuit spre Germania✅Transfer gratuit de la aeroport la centrul de limbi străine✅ Curs intensiv gratuit de germană timp de 4 luni (A1-B2)Câștigă până la 820 € pe lună✅ 300 € bonus lunar de motivare pentru cursurile de germană✅ 520 € prin intermediul unui mini-job ca infirmier într-un azil de bătrâni✅ Examen gratuit nivel B2 la Iuvare PflegeCampus✅ Gestionarea gratuită a dosarului pentru recunoașterea ta profesională✅ Stagiu gratuit la unul dintre partenerii noștri certificați în domeniul geriatriei și al îngrijirii medicale din Germania.✅ Trei luni de cazare gratuită , după intermediera ta la viitorul angajator✅ Intrar
IUVARE ACADEMY

Content Moderator With Italian (office In Bucharest)


Candidatul ideal Important: This job may require working a 24/7 schedule including weekends with alternating shifts and daily review of online content that may be highly egregious/sensitive in nature such as (but not limited to) graphic violence, self-harm, child abuse, and hate speechQualifications:Minimum qualificationsProficient level of ItalianProficient level of English Min C1• Previous experience in content moderation would be an asset.• High School DegreeDescrierea jobului Responsibilities· Understand and remain up to date with content policies and guidelines shared by the client.· Analyze online videos, social media, web page and advertising content for compliance.· Examine the content which could be in text, image, audio, video, or another format daily.· Identify content that is not in compliance with requirements and flag for action.·Give feedback for policies/tools/processes improvements.· Gain sound knowledge of adjacent and cross policies and not just limit to the policy a
GENPACT ROMANIA SRL
Vezi alte joburi relevante

Locuri de munca Germania


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 1800 până la 2000 EURO pe lună
Descrierea postului sortat, etichetat, ambalat la banda in diferite domenii Cerințele postului necalificati Responsabilitățile Vrei un loc de munca in Germania cu contract si angajare in Germania??Societatea noastra cu vechime pe piata muncii( 2014, autorizatia 96 de la ITM) pune la dispozitie locuri de munca disponibile pentru toti candidatii cu sau fara studii sau limba germana. Avem oferte in: fabrica, agricultura, constructii, montat panouri solare, spatii verzi, domeniul hotelier, ferme de animale, electricieni in Italia. Alege oferta care ti se potriveste si suna-ne! Salarii de 1800-2000 euro, cazare, mancare, transport organizat. Programari zilnic la telefon, operatorii nostri va sfatuiesc si va indruma spre locul de munca care vi se potriveste. Plecari sigure si contracte transparente prin fortele de munca din strainatate, cu angajatori verificati prin ambasada.Contact: 0759484715, 0736022148,0759356724
DEUSCHE SAISONARBEIT KRAEFTE SRL

Manager Echipa Curatenie Cu Germana - Germania


Candidatul ideal Cerințe: minim 2 ani de experiență profesională în curățenie/menaj, experiență în domeniul ospitalității (e.g. hoteluri, restaurante, nave de croazieră), experiență în conducerea unei echipe mici din diferite țări, limba germană la nivel conversațional, permis de conducere, cunoștințe de specialitate despre curățenie, procese de curățenie și curățenie specială, atitudine proactivă și implicată, atenție la detalii, concentrare pe căutarea soluțiilor.Descrierea jobului Responsabilități: supravegherea și comunicarea cu membrii echipei de curățenie, responsabilitate pentru curățenia camerelor și a zonelor publice, responsabilitate pentru gestionarea comenzilor, amenajarea depozitului și administrarea lenjeriei, verificarea calității lenjeriei și a prosoapelor după ce au fost aduse de la compania care le curăță, planificarea turelor de lucru a membrilor echipei de curățenie.Beneficii: aproximativ 2300€ net (pentru un salariu brut de 3500€), locuințe subvenționate care inclu
ARCADA DUPLEX S.​R.​L.​

Team Assistant-german Speaker


Candidatul ideal We are looking to set up a brand new, shiny team that will manage all the support administrative activities for our client in the UK. You stand a good chance of being ‘the one’ if you have a proactive attitude and excellent German skills. I’m in! What should I do next?Have a look at the following role description and apply via this ad or send us an e-mail to [email protected]. The following characteristics are preferred: availability to work from 11 a.m. to 7 p.m. German knowledge both writing and speaking at an advanced level Technical skills especially in Word Ability to work in an international environment (you will be working closely with our colleagues from the UK) Ability to meet deadlines and deliver quality Willingness and humbleness in the learning processDescrierea jobului The role General administrative tasks Other tasks that arise from time to time All trainings will be provided
AZETS INSIGHT SRL

Responsabil Curatenie - Germania


Candidatul ideal Cerințe: carnet de conducere categoria B, limba engleză la nivel de bază-conversațional (minim A2) experiența în curățenie reprezintă un avantaj.Descrierea jobului Responsabilități: Curățenia temeinică a apartamentelor și a caselor de vacanță din Ostseeresort Olpenitz.Beneficii: aproximativ 1600 € net (pentru un salariu brut de 2000€, cu contract de muncă), locuințe subvenționate care includ utilități (300€ camera single, 500€ camera de cuplu), posibilitatea de a se lucra în cuplu, asigurarea de sănătate și contribuția pentru pensie acoperite, de 2 ori pe an, compania plătește bilete de avion dus-întors pentru vizite acasă, posibilitatea de a avansa în cadrul companiei.
DIE FERIENHAUS AGENTUR

Business Admin Support (with German)


Candidatul ideal Essential requirements •Fluent in German, English (reading, speaking, listening and writing). •Great team player and excellent social interaction skills are mandatory in this central and coordinating role. •Experience working cross functionally with with other teams and departments within a company. •Experience liaising with different parties such as governments, financial departments, financial institutions, suppliers, landlords, property agencies, etc. •Good understanding of the basics of accounting •Problem solved oriented, must be able to work under strict timelines with several priorities at the same time. •Personal drive, highly self-motivated, structured and self-organised. •Hands-on approach having ownership in every way and in reaction to various issues both known and unknown.Descrierea jobului Role purpose Join our Shared Service Center BAS team in a pivotal role focused on administrative tasks and collaboration with local Service Delivery teams. You will be
COLT TECHNOLOGY SERVICES

Agent Back-office Cu Limba Germana


Candidatul ideal ​Suntem in cautarea unui coleg dedicat pentru a se alatura echipei noastre din Sibiu!Daca esti o persoana organizata, cunosti limba germana (nivel B1-B2) si ai experienta in pachetul Microsoft Office, atunci acest post este pentru tine!Descrierea jobului Te asteptam alaturi de noi pentru: Verificarea si corectarea facturilor Prelucrarea datelor referitoare la consumul de energie Monitorizarea si procesarea cererilor de schimbare furnizorCe vei primi in schimb? Un salariu atractiv pentru a-ti rasplati abilitatile magice Asigurare privata de sanatate Bonusuri de performanta pentru a-ti recunoaste eforturile si rezultatele Prime de Paste si Craciun pentru a aduce bucurie in viata ta Tichete de masa in valoare de 30 Lei pentru a te bucura de gustari delicioase Program de lucru hibrid, cu posibilitate de lucru atat de la birou, cat si de acasa Oportunitati de training si dezvoltare pentru a-ti perfectiona abilitatile si cunostintele Acces exclusiv la platforma 7Card pentru
E.​ON DIALOG S.​R.​L.​

Electrician Germania 3.​000-5.​000 Eur


Candidatul ideal Criterii de selecțieAceste criterii sunt esențiale pentru angajator în procesul de selecție a candidaților.Peste 6 luni de experiență ca Electrician în Construcții / Instalații, Producție, Service / Reparații, Specialiști / TehnicieniIntrucat avem solicitari urgente acum, la final de an, in cazul in care sunteti interesati, va incurajam sa aplicati sau sa ne sunati la 0368 710 450 si 0368 800 900Descrierea jobului Descrierea jobuluiCu o experienta de peste 12 ani pe piata Germaniei, Brasov Professional Group, cauta electricieni pentru clientii nostri cu care colaboram in mod constant. Avem 22 de santiere active in acest moment si putem porni altele noi cu ajutorul electricienilor dornici sa ni se alature.Se ofera castiguri motivante, peste media pietei, posibilitatea de organizare proprie a timpului, repectiv a programului de lucru, transportul si cazarea sunt organizate de noi. Colaboratorii nostri ajung la castiguri ce se situeaza intre 3.000- 5.000 EUR net.Limba eng
BERATUNG ADMINSERV SRL

German Speakers Interested In Financial Services


Candidatul ideal German Speakers interested in Financial ServicesLanguage:Minimum B2 German language skills Ideally English as a second language - nice to haveAbilities/Skills: Great interpersonal skills and ability to work in a team Problem-solving skills and an analytical mindset Customer orientated approach and great communication skills Good practical knowledge of MS Office toolsEducation/Training:Highschool/University Degree Previous studies or experience in economics/finance/accounting/customer service are a plus, but not a requirementDescrierea jobului German Speakers interested in Financial ServicesWhat you would do: Manage assigned customer accountsHandle orders, e-mails and calls from customers and communicate with other departments inside the company Record information about financial status of customer and status of collection effortsWhat we offer: The opportunity to work for one of the top 5 employers of choice in the SSC/BPO industry (according to “Topului celor mai aprec
VIKING OFFICE SERVICE CENTER S.​R.​L.​

Asistent Manager /​ Secretariat Cu Germana


Candidatul ideal ACEŞTIA SUNTEM NOI"Îmbracă-te pentru moment" este mai mult decât un slogan pentru noi. NEW YORKER face modă pentru momente reale. Căutăm angajați cu pasiune, care au curajul de a inova, au bucuria creativității, care ne conduc cu personalitatea și entuziasmul lor și care ne inspiră constant. Necomplicat, inspirat și întotdeauna gata să vă scufundați în lumi noi și să trăiți fiecare moment. Căutați să vă alăturați unei companii atractive și dinamice, unde puteți face diferența în fiecare zi? Atunci începe-ți cariera acum într-una dintre cele mai frumoase industrii din lume !Magazinele noastre sunt imaginea NEW YORKER. Aici suntem aproape de clienții noștri și îi inspirăm prin brandul nostru. Cu pasiune pentru modă, un fler pentru tendințe și o orientare puternică spre servicii, creăm o experiență perfectă de cumpărături. Cei 23.000 de angajați în vânzări din peste 1.150 de magazine organizează, de asemenea, procesul operațional și sunt în mare măsură responsabili pentru
NEW YORKER ROMANIA

Specialist Resurse Umane Cu Limba Germana In Medias


Candidatul ideal Hai in echipa noastra!Vorbesti limba germana? Esti in cautarea unui loc de munca? Hai sa facem Echipa!Suntem in cautarea unui super coleg pentru locatia din Medias.Candidatul ideal: Abilități excelente de organizare și gestionare a timpului Abilități de comunicare si lucru in echipa Atent la detalii și abilități de rezolvare a problemelor Cunoștințe de operare Microsoft Office Studii superioare Limba germana nivel conversational Experienta profesionala minim 1 anDescrierea jobului Colaboreaza si sprijina angajatii pentru a asigura buna desfasurare a activitatii din locatie Gestioneaza documentele si dosarele de angajare (semnare contracte de munca, acte aditionale, declaratii, etc) Acorda asistența la procesele de onboarding, recrutare interna si exit interviuri Utilizeaza software-ul de resurse umane si monitorizeaza pontajul lunar Coordoneaza si organizeaza diverse intalniri si evenimente Reprezinta compania la evenimentele de recrutare si Employer Branding Redacteaz
E.​ON DIALOG S.​R.​L.​

Back Office Assistant - Sibiu - Germana Mediu


Candidatul ideal Abilități bune de operare PC și viteză de tehnoredactare Capacitate analitică și atenție la detalii Experiența în domeniul bancar constituie un avantaj Orientare spre client și spre rezolvarea problemelor Atitudine proactive Spirit de echipă Afinitate pentru sectorul auto Cunoștintele de limbă germană la un nivel mediu Disponibilitate pentru o activitate desfășurată de la sediu- SibiuDescrierea jobului Colectarea informațiilor din baza de date Introducerea informațiilor primite de la client în baza de date Asigurarea satisfacției clienților Respectarea regulilor și procedurilor companiei privind standardele de securitate și protecția datelorOferta noastră: Bonusuri de recomandare Asigurare medicala privata si preturi reduse pentru persoanele aflate in intretinerea angajatului Diverse discount-uri la sali de fitness si alte activitati recreative Diverse discount-uri la parteneri Sprijin la nasterea unui copil, sub forma unui bonus Acces la biblioteca online pentru citit
MSE - MAJOREL STRATEGY EXPERTISE S.​R.​L.​

Customer Success Manager (German speaking)


What you'll doAs a Customer Success Manager (German speaking), you will be focused on driving customer loyalty, retention, and growth. This is done by creating visibility of our customer experience across the Regnology client ‘customer journey’ using a combination of KPIs, customer feedback such as NPS and insights which will be combined to track the ‘health score’ of each client account. You will act as client advocate, gathering and maintain data about clients, various cycles that impact their business and facilitate data-driven actions and decisions.You will be focused on driving awareness of the key pain points our customers are experiencing and work with the CCO to identify process improvements initiatives which will improve customers’ experience.Your key accountabilities are: Building strong and long-lasting relationships with your customers, owning the relationship through proactive and reactive engagements. Understanding the customer experience with our products and services, e
Regnology

Technical Product Consultant - German speaker


What you'll doAs a Product Consultant, you will be part of the agile development cycle in the Regnology area during the introduction/extension of our Abacus software product Abacus GMP with the main focus on client facing support activities. This entails: Answering/solving, routing and following up client requests via telephone, mail or ticket system Collecting all required data for a ticket to verify and analyze errors Understanding the applications, modules and components in order to find the quickest way to solve issues Identifying critical tickets and escalating these to the responsible teams Define, create and report ticket statistics according to SLAs Maintaining the FAQ page Close collaboration with national and international colleagues at all levels and skills within the organization, e.g. Software Engineers, Architects, etc.Why we should decide on you Successfully completed university studies in the field of business administration, computer science or natural sciences. Experi
Regnology

SAP Finance Academy (German & French)


Scurta descriere a companiei BearingPoint Romania has been present in the management and technology consultancy services since 2007. We have a team of more than 900 employees in Bucharest, Brasov, Cluj-Napoca, Iasi, Sibiu, and Timisoara. We were ranked the #1 Employer in the Consulting industry and one of the best 15 Romanian employers to work for in 2024 by undelucram.ro.We look for passionate and talented people interested in a rewarding career in business or technology – graduates from technical or business universities, young professionals who want to boost their career start, and senior professionals with deep industry experience or technical knowledge.BearingPoint Products is all about innovative IP-driven software and digital solutions developed to solve unique business challenges for our international clients. Created by experts – who love technology and who master their craft. Every product team contributes to the success of our Products unit from end to end. We cover all area
BearingPoint

Technology Consultant - German speaker (Remote)


What you'll doAs a Technology Consultant, you will learn how to support our customers with projects in the RegTech area during the introduction/extension of our ABACUS software products: Conception of technical solutions in cooperation with our customers Development of (standard) interfaces, process optimizations and customer-specific customizations Ensure the communication flow from/to the product software development team and our customers Support of well-known customers in all project phases: analyses, requirements, development, implementation of hardware and software architectures, automation, testing and go live Depending on the career step, responsibility for small project teams Example of project activities: Structuring of the required customer data to be fit for ABACUS processing Automation and optimization of processes, workflows and systems; Introduction of our software products in the client architecture and design required customizations Provision of (standard) interfaces,
Regnology

SAP Technology Academy (German & French)


Scurta descriere a companiei BearingPoint Romania has been present in the management and technology consultancy services since 2007. We have a team of more than 900 employees in Bucharest, Brasov, Cluj-Napoca, Iasi, Sibiu, and Timisoara. We were ranked the #1 Employer in the Consulting industry and one of the best 15 Romanian employers to work for in 2024 by undelucram.ro.We look for passionate and talented people interested in a rewarding career in business or technology – graduates from technical or business universities, young professionals who want to boost their career start, and senior professionals with deep industry experience or technical knowledge.BearingPoint Products is all about innovative IP-driven software and digital solutions developed to solve unique business challenges for our international clients. Created by experts – who love technology and who master their craft. Every product team contributes to the success of our Products unit from end to end. We cover all area
BearingPoint

SAP Logistics Academy (German & French)


Scurta descriere a companiei BearingPoint Romania has been present in the management and technology consultancy services since 2007. We have a team of more than 900 employees in Bucharest, Brasov, Cluj-Napoca, Iasi, Sibiu, and Timisoara. We were ranked the #1 Employer in the Consulting industry and one of the best 15 Romanian employers to work for in 2024 by undelucram.ro.We look for passionate and talented people interested in a rewarding career in business or technology – graduates from technical or business universities, young professionals who want to boost their career start, and senior professionals with deep industry experience or technical knowledge.BearingPoint Products is all about innovative IP-driven software and digital solutions developed to solve unique business challenges for our international clients. Created by experts – who love technology and who master their craft. Every product team contributes to the success of our Products unit from end to end. We cover all area
BearingPoint

Technical Support Engineer with German


Scurta descriere a companiei We build strong relationships based on highest level of integrity, quality and quality.Key Talents provides a various rage of services to companies and individuals focusing on recruitment, training, career advisory, QA audit, IT consultancy services, QA training delivered for individuals or client’s internal teams. Cerinte RequirementsAdvanced Windows troubleshooting skills;Knowledge of MAC OS and Android concepts;Knowledge of network communication protocols would be helpful;Basic Linux knowledge is a plus;Previous experience with antivirus and malware features would be a big plus.We like you best if you have: Customer-focused attitude;communication and information exchange;Results and problem-solving oriented;initiative and personal initiative;Very good knowledge of GermanGood knowledge of English is a plus;Previous experience in a similar job is an advantage; Responsabilitati ResponsibilitiesProvides technical support for our client Consumer Products via
Key Talents
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.