Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Gestionar in Baia Sprie

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Gestionar in Baia Sprie

Cauta printr-o varietate mare de joburi Gestionar in Baia Sprie si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Gestionar in Baia Sprie si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Medical Generalist Germania Fara Cunostinte De Germana


Candidatul ideal 🎓 Un nou curs de limbi străine în 18 martie! 🎓Învățați limba germană timp de 4 luni și câștigați până la 820 de Euro pentru fiecare lună de învățare, inclusiv certificatul de limbă B2 și recunoașterea profesională ca asistent medical generalist în Germania 😍.Asiguram angajare direct catre partenerii nostri dupa finalizarea celor 4 luni de curs.✅ Zbor gratuit spre Germania✅Transfer gratuit de la aeroport la centrul de limbi străine✅ Curs intensiv gratuit de germană timp de 4 luni (A1-B2)Câștigă până la 820 € pe lună✅ 300 € bonus lunar de motivare pentru cursurile de germană✅ 520 € prin intermediul unui mini-job ca infirmier într-un azil de bătrâni✅ Examen gratuit nivel B2 la Iuvare PflegeCampus✅ Gestionarea gratuită a dosarului pentru recunoașterea ta profesională✅ Stagiu gratuit la unul dintre partenerii noștri certificați în domeniul geriatriei și al îngrijirii medicale din Germania.✅ Trei luni de cazare gratuită , după intermediera ta la viitorul angajator✅ Intrar
IUVARE ACADEMY
Vezi alte joburi relevante

Gestionar Depozit


Candidatul ideal GESTIONAR DEPOZITCerinte:- studii medii;- experienta minim 6 luni intr-un post similar;- persoana organizata, atentie la detalii;- atestat de stivuitorist constituie avantajDescrierea jobului Responsabilitati:- receptia, inventarierea si eliberarea marfurilor (materiale de constructii) pe baza documentelor specifice;- intretinerea stocului;- evidenta gestiunii;- intocmirea documentelor necesare si a altor rapoarte la cerereOferta (bonusuri, beneficii):- posibilitate de dezvoltare profesionala- tichete de masa- mediu de lucru profesionist
ARABESQUE SRL

Media netă estimată pe baza celor 521 de salarii introduse în Salario: 3170 RON/Luna

Administrator Domeniul Mogosa


Candidatul ideal Cerințe:Experiență anterioară în industria ospitalității, cu accent pe managementul hotelier și/sau de food and beverage.Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonala.Capacitatea de a lucra sub presiune și de a rezolva problemele cu promptitudine.Orientare către rezultate și capacitatea de a coordona și motiva o echipă.Diplomă de licență în managementul ospitalității sau domeniu similar este preferată.Dacă sunteți un lider dedicat, cu experiență în industria ospitalității și cu abilități solide de organizare, asteptam cv-ul dumneavoastra.Descrierea jobului Organizarea Activității Hoteliere:Gestiunea softului de cazare pentru a asigura un proces de check-in și check-out eficient pentru clienți.Interacțiunea activă cu clienții pentru a asigura satisfacția și rezolvarea promptă a oricăror probleme.Coordonarea echipei de curățenie pentru menținerea standardelor ridicate de igienă și curățenie în întreaga proprietate.Gestionarea rezervărilor, optimizând oc
LAKEVIEW PANORAMA S.​R.​L.​

Gestionar Depozit


Candidatul ideal Cunostinte de gestiune a stocurilorCunostinte de operare Microsoft OfficePermis de conducere cat. BPersoana organizata, atenta la detaliiBune abilitati de comunicareDescrierea jobului Preia comenzile clientilor și organizeaza traseele în vederea livrării produselor.Plaseaza comenzi de aprovizionare la furnizori.Realizeaza recepția mărfii la intrarea în depozitRaspunde de curatenia si ordinea in depozitRealizeaza inventare periodiceBeneficii:Salariu atractivBonuri de masaTraining profesionitNu se lucreaza in weekendMediu de lucru placutPosibilitate de dezvoltare a unei cariere si formare personala.
Confidenţial

Media netă estimată pe baza celor 466 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Master Data Administrator


Candidatul ideal QualificationsExpert user of SAP system and knowledge of CRMStrong skill set in the use of Office suite (Excel) (Word)Data analysis – collect, organize, and interpret dataOrganization and time management skillsPractical verbal and written communication skillsAbility to multi-task and prioritize critical projects and processesDescrierea jobului Job Purpose SummaryThe Materials Master Data Administrator is responsible for the creation and maintenance of Master Data in SAP and CRM. The administrator verifies data accuracy and manages key stakeholders to keep CCME´s master data up to date in line with business requirements. The incumbent will be highly skilled in Microsoft Office and have experience in SAP Materials Management in a manufacturing environment.Responsibilities and AccountabilitiesThe responsibilities and accountabilities of the position include but are not limited to the following:Create, maintain and update all material master data in SAP and CRM as needed,
CARLISLE CONSTRUCTION MATERIALS RO SRL

Gestionar Depozit


Candidatul ideal ✔ cunoştinţe de bază în procesele specifice muncii în depozit✔ disponibilitate pentru efort fizic moderat✔ operare PC : Word, Excel, internet✔ corectitudine, punctualitate, seriozitate✔ capacitate de organizare a timpului, a sarcinilor şi a spaţiului de muncă✔ entuziasm şi spirit de echipă✔ spirit de observaţie şi atenţie la detaliiDescrierea jobului ✔ organizarea activităţilor zilnice în depozit✔ pregătirea şi verificarea comenzilor pentru livrare✔ planificarea şi realizarea transferurilor între depozite✔ repartizarea, eficientizarea şi ordonarea mărfurilor în depozite✔ inventarierea parţială şi generală a stocurilor✔ recepţionarea calitativă şi cantitativă a mărfurilor✔ participarea activă la operaţiunile de încărcare/descărcare a mărfurilor în depozite✔ gestionarea stocului de etichete şi etichetarea mărfurilor
AMD DIGITAL GRUP SRL

Media netă estimată pe baza celor 485 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Lucrator Gestionar - Ajofm | Anofm


Ocupatia: LUCRATOR GESTIONAR - AJOFM | ANOFMAngajator: ALIKAR SRLExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Gimnazial-SCOALA GENERALATimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BAIA MARE
ALIKAR SRL

Lucrator Gestionar - Ajofm | Anofm


Ocupatia: LUCRATOR GESTIONAR - AJOFM | ANOFMAngajator: SOCAR PETROLEUM S.A.Experienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU DE SPECIALITATETimp de lucru: 8Adresa locului de munca: SEINI
SOCAR PETROLEUM S.​A.​

Lucrator Gestionar - Ajofm | Anofm


Ocupatia: LUCRATOR GESTIONAR - AJOFM | ANOFMAngajator: SOCAR PETROLEUM S.A.Experienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU DE SPECIALITATETimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BORS
SOCAR PETROLEUM S.​A.​

Lucrator Gestionar - Ajofm | Anofm


Ocupatia: LUCRATOR GESTIONAR - AJOFM | ANOFMAngajator: ALTEX ROMANIA SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BAIA MARE
ALTEX ROMANIA SRL

Secretară de acasă


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 200 până la 250 USD pe lună
Companie internațională caută secretară de acasă cu abilități de vânzări pentru sarcini ușoare: răspuns la telefon, apelare clienți, căutare pe internet și e-mailuri. Toate sarcinile trebuie efectuate de acasă și, mai ales, pe computer. Sunt necesare: cunoștințe înalte de operare computer, conexiune foarte bună la internet cu propriul computer, cunoștințe foarte bune de engleză și italiană, sau engleză și rusă, sau engleză și spaniolă, sau engleză și germană, sau germană și italiană. Este un plus daca se dețin 3 limbi internaționale. Puteți trimite CV-ul.
LITRA SRL

Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Media netă estimată pe baza celor 130 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Director Vanzari (coordonator)


Candidatul ideal Cerinte:- Experienta într-o functie de conducere si de coordonare- Spirit organizatoric, dinamism si adaptabilitate- Abilitati de comunicare, prezentare si negociereDescrierea jobului Responsabilitati:- sa faca cercetari de piata si sa evalueze rezultatele si sa traseze planuri pentru activitatile viitoare de vânzari, tinând cont de aceste date- este obligat sa raporteze regulat la conducerea firmei cu privire la vânzarile facute- trebuie sa comunice permanent cu echipa de vânzari si cu celelalte departamente- sa gaseasca solutii pentru problemele frecvente care apar în legatura cu rezolvarea sarcinilor de serviciu- monitorizarea permanenta a pietei si a concurentei si elaborarea strategiei eficiente de mentinere a pozitiei pe piata- cresterea prestigiului de marca si crearea unei imagini cat mai bune pentru produsele comercializate de firma- coordoneaza si gestioneaza activitatea de vanzare si distributie a produselor, implementeaza politica de vanzare pentru produse
FAD 22 SRL

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Îți place să vezi rezultatele muncii tale?Vrei să lucrezi într-un mediu în care ești apreciat pentru cine ești și felicitat pentru ce vei realiza?Atunci alătură-te echipei Deichmann!Căutam noi colegi/ colege pentru magazinele din: Bacău, Baia Mare, Buzău, Câmpulung, Cluj-Napoca, Constanța, Craiova, Pitești, Roman, Sibiu, Sighetu Marmației, Târgu Mureș și Zalău.Descrierea jobului Dacă ești o persoană responsabilă, implicată și serioasă, cu orientare către clienți și nevoile lor, te vom sprijini încă de la început și te vom învăța:• să îndrumi și să consiliezi clienții• să ajuți la recepția mărfii și amplasarea acesteia pe spațiul de vânzare• să lucrezi cu casa de marcat• să contribui la menținerea unei imagini impecabile a magazinuluiBeneficiile tale:• Bonuri de masă• Perechi de pantofi cadou• Vouchere cadou și bonusuri în funcție de performanță• Contract de muncă cu normă întreagă sau part time• Oportunități de creștere și dezvoltare profesională• Un loc de muncă sigur
DEICHMANN S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 879 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Front Office Assistent


Candidatul ideal Este necesară absolvirea studiilor liceale sau echivalent. Demonstrează abilități remarcabile de comunicare, atât verbală, cât și în scris, în limba română și limba engleză. Cunoașterea altor limbi străine constituie un avantaj apreciat. Manifestă o prezență și comportament îngrijit și profesional. Adoptă o atitudine prietenoasă și pozitivă în orice context. Demonstrează abilități excelente de organizare și o atenție deosebită la detalii. Posedă competențe solide în domeniul informaticii și este familiarizat(ă) cu echipamentele de birou.Descrierea jobului Primește cu amabilitate vizitatorii și se asigură că aceștia beneficiază de asistență corespunzătoare pe durata vizitei lor. Menține o conexiune eficientă între vizitatori și persoanele lor de contact din cadrul companiei, facilitând o predare fără probleme. Furnizează o introducere concisă, dar esențială, privind regulile de sănătate și siguranță ce trebuie respectate în timpul prezenței în incinta companiei. Abordea
DELTA ENGINEERING AUTOMATION SRL

Coordonator Santier Constructii (ssm&su)


Candidatul ideal Cerinte: Studii superioare tehnice - Facultatea de Constructii, Facultatea de Instalatii, Arhitectura; Curs Coordonator SSM santiere temporare si mobile; Curs postuniversitar de evaluator de risc SSM cu durata de 180 sau 240 ore; Curs cadru tehnic cu atributii PSI; Cunostinte foarte bune despre cadrul legislativ general pe linie de sanatate si securitate in munca si aparare impotriva incendiilor; Experienta minim 1 an ( in supervizarea de santiere); Limba engleza, nivel mediu; Permis conducere categoria B; Disponibilitate pentru deplasari in tara, pentru santiere deschise.Descrierea jobului Resposabilitati: Participa la identificarea cerintelor de sanatate si securitate in munca si aparare impotriva incendiilor ale partilor interesate; Elaboreaza tematica specifica instruirilor, instructiunile proprii si participa la cercetarea si raportarea accidentelor de munca; Verifica cunoaşterea şi aplicarea de către toţi lucrătorii a măsurilor prevăzute în planul de prevenire şi
SIMTEL TEAM S.​A.​

Farmacist/​ Asistent De Farmacie/​ Farmacist Diriginte


Candidatul ideal Vino în echipa Help Net! Construiește-ți o carieră din a face Bine!🤝Te vei alatura unei companii ambițioase, parte a PHOENIX group-lider european de servicii integrate de sănătate.Cerințe: Absolvent/ă Scoală Postliceală/Facultate de Farmacie; Aviz de liberă practică/Certificat de membru al Colegiului Farmaciștilor; Respectarea eticii si deontologiei profesionale; Experiența de lucru în farmacie reprezintă un avantaj.Așteptările noastre: Orientare către pacient; Bune abilități dе comunicare si lucru in echipă; Interes pentru perfecționare și dezvoltare profesională.Descrierea jobului Oferim: Pachet salarial atractiv; Bonus de performanță; Tichete de masa; Abonament servicii medicale private; Asigurare de viata.
HELP NET FARMA SA

Asistent Vanzari Part Time


Candidatul ideal Asistent Vanzari• Atitudinea entuziastă și zâmbetul• Spiritul de echipă• Abilităţile de comunicare• Dorinţa de a învăţa lucruri noi• Flexibilitatea și disponibilitatea de a lucra în ture și în zilele de weekendCe îți oferim:• Posibilități reale de avansare și creștere profesională• Flexibilitatea programului• Tichete de masă• Bonusuri• Reduceri la achiziţiile din magazinDescrierea jobului • Promovarea si vânzarea produselor din magazin• Desfăşurarea activităţilor specifice casei de marcat• Aranjarea produselor în magazin/ înlocuirea produselor vândute
SHOE EXPRESS S.​A.​

Asistent Manager


Candidatul ideal seriozitate si responsabilitateabilitati si experienta organizatoricacapacitate foarte buna de prioritizare si planificareatentie distributivaabilitati dezvoltate de comunicare si de a dezvolta relatii interpersonalecapacitate de luare a deciziilorcunostinte foarte bune Microsoft Officeaspect placutDescrierea jobului se ocupa de relatia cu clientii intrati in magazin sau care solicita informatii telefonic sau pe emailse ocupa de intocmirea de documente specifice activitatiipastreaza curatenia la locul de muncaasigura legatura dintre persoanele cu functie de conducere si persoane din cadrul organizatiei sau din afara acesteiase ocupa de apeluri telefonice sau diferite rapoarte si cereripoate reprezenta managerul la intalniri atunci cand acesta nu este prezentpastreaza confidentialitatea tuturor datelor la care are acces
VLAROX FISCAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 3811 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Vanzari - Cluj-napoca,​ Satu-mare,​ Sighetu Marmatiei


Candidatul ideal Poziția de asistent de vânzări (vânzător/vânzătoare) este una dintre cele mai importante pozitii din compania noastră.Dacă decideți să deveniți un membru al echipei noastre, este necesar să fiți preocupat/preocupată de domeniul modei, să vă placă să interacționați cu oamenii și să vă încânte modul unui magazin de a funcționa rapid.Cu noi sunteți în mișcare cât e ziua de lungă, lucrând cu haine care au călătorit distanțe impresionante, din diferite țări de pe glob, pentru a ajunge la noi în magazine. Veți inspira clienții nostri, ajutându-i în incursiunea de a descopri lumea brandurilor și ajutand-i să găsească cele mai interesante și unice articole.Cerintele postului:- spirit de echipa si adaptabilitate- flexibilitate si perseverenta- responsabilitate si implicare- orientare catre clienti- seriozitate, corectitudine, punctualitateDescrierea jobului Responsabilitati:- Realizarea activitatii de vanzare- Raspunde de respectarea prevederilor si reglementarilor interne- Men
CASA TEXTILELOR SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.