Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Gestionar in Chiajna

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Gestionar in Chiajna

Cauta printr-o varietate mare de joburi Gestionar in Chiajna si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Gestionar in Chiajna si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Picker /​ Gestionar


Descrierea jobului Responsabilitățile tale vor include:- Manipularea eficientă a mărfurilor conform standardelor de siguranță ale companiei- Pregătirea comenzilor în conformitate cu procedurile stabilite- Efectuarea inventarierilor și actualizarea stocurilor- Colaborarea cu colegii pentru menținerea unui flux de lucru eficientOferim:- Pachet salarial competitiv și beneficii atractive- Tichete de masa in valoare de 30 ron/zi- Oportunități de avansare în cadrul companiei- Mediu de lucru plăcut și dinamic- Training și dezvoltare profesională continuăProgram:- Un singur schimb Luni-Vineri 9:00-18:00
MANPOWER

Gestionar Echipamente De Calcul


Candidatul ideal Daca doresti sa faci parte dintr-o echipa profesionista care administreaza o retea complexa in permanenta dezvoltare cu posibilitatea de a participa la proiecte complexe in domeniul IT, te asteptam sa aplici pentru postul de Gestionar echipamente de calcul.Viitorul nostru coleg trebuie sa indeplineasca conditiile de mai jos: Disponibilitate pentru deplasari; Mod de lucru organizat; Cunostinte primare de utilizare a calculatorului si a programelor din pachetul Microsoft Office la un nivel mediu: Microsoft Excel, Microsoft Word. Cunostinte primare despre sisteme de operare si troubleshoot calculatoare. Capacitate de a lucra in conditii de stres si de a duce la bun sfarsit activitatile/proiectele in care este implicat. Cunostinte care sa ii permita recunoasterea echipamentelor de tip: imprimanta termica / laser, calculator, monitor, patch cord, cablu de alimentare, UPS, switch, Rack, Access Point, etc.Descrierea jobului Responsabilitati: Actualizarea inventarului si evide
AUGSBURG INTERNATIONAL IMPEX SRL

Gestionar It


Candidatul ideal Daca doresti sa faci parte dintr-o echipa profesionista care administreaza o retea complexa in permanenta dezvoltare cu posibilitatea de a participa la proiecte complexe in domeniul IT, te asteptam sa aplici pentru postul de Gestionar IT.Viitorul nostru coleg trebuie sa indeplineasca conditiile de mai jos: Disponibilitate pentru deplasari; Mod de lucru organizat; Cunostinte primare de utilizare a calculatorului si a programelor din pachetul Microsoft Office la un nivel mediu: Microsoft Excel, Microsoft Word. Cunostinte primare despre sisteme de operare si troubleshoot calculatoare. Capacitate de a lucra in conditii de stres si de a duce la bun sfarsit activitatile/proiectele in care este implicat. Cunostinte care sa ii permita recunoasterea echipamentelor de tip: imprimanta termica / laser, calculator, monitor, patch cord, cablu de alimentare, UPS, switch, Rack, Access Point, etc.Descrierea jobului Responsabilitati: Actualizarea inventarului si evidenta mutarii echipam
AUGSBURG INTERNATIONAL IMPEX SRL

Gestionar Depozit- Rudeni


Candidatul ideal Helios Trade angajeaza gestionar pentru depozitul din Chiajna (Rudeni/ Chitila).Cerinte:Persoana serioasa, constiincioasa, de incredere.Rezistenta la munca fizica presupusa de manipularea marfii din depozit, descarcare/incarcare.Capacitatea de a comunica si de a avea relatii de colegialitate cu ceilalti angajati, responsabil, fire analitica, spirit de observatie dezvoltat.Licenta de motostivuitorist constituie un avantaj, dar nu este obligatorie.Descrierea jobului Folosirea electrostivuitorului si transpaletului electric;Incarcarea si descarcarea tirurilor;Mentinerea curateniei in depozit.Programul este de la 8:00 pana la orele 16:00 de luni pana vineri.Beneficii:Tichete de masaPosibilitatea de avansare.
HELIOS FMCG PARTNER S.​R.​L.​

Farmacist-piata Veteranilor /​ Asistent De Farmacie- Chiajna


Candidatul ideal IMPLICAT SI DORNIC DE MUNCAFARMACIST-PIATA VETERANILOR SECTOR 6 ( ZONA CORA)ASISTENT DE FARMACIE - CHIAJNA STR REZERVELOR 67 langa LIDLSALARIU ATRACTIV Descrierea jobului SALARIU ATRACTIVSALARIU PE CARTEA DE MUNCA INTEGRAL ( nu ca la alte farmacii concurente)BONURI DE MASA LA VALOARE MAXIMA 40RON/ZI ( 800-920 RON / luna in functie de numarul de zile lucratoare)5 BONUSRI LUNARE/ANUALE IN FUNCTIE DE PERFORMANTE
FARMACIA BAJAN S.​R.​L.​

Jr.​ Reprezentant Asistenta Clienti - Call Center


Candidatul ideal Nu ai niciun fel de experienta? Aplica acum si noi iti oferim sansa de a incepe o cariera in cadrul unei echipe dinamice si entuziaste!Esti cel pe care noi il cautam daca:Iti place sa comunici si sa relationezi cu oamenii;Esti o persoana proactiva si entuziasta;Esti multumit/a cand rezolvi problemele celor din jurul tau;Esti student/a sau absolvent/a de facultate;Cunosti limba engleza la nivel conversational de baza.Descrierea jobului Alatura-te unei organizatii ale carei valori sunt Inovatia, Onestitatea, Flexibilitatea, Inteligenta si Siguranta!Rolul Tau Conteaza Pentru Noi!Astfel, misiunea ta va fi aceea de a asigura comunicarea telefonica cu clientii persoane fizice si juridice prin intermediul serviciului de asistenta clienti pentru a prelua si adresa solicitarile acestora.Vei participa la sesiunile de training organizate de catre banca, vei beneficia de tichete de masa si de suportul nostru permanent.BeneficiiMod de lucru hybrid!Tichete de masa;Echilibru viață pe
ALPHA BANK ROMANIA SA

Secretara Front Office - Chitila


Candidatul ideal - studii medii finalizate, studii superioare in curs sau finalizate;- limba engleza mediu (scris si vorbit) - constituie avantaj;- cunostinte operare PC (outlook, excel) nivel mediu - constituie avantaj;- experienta in domeniu sau domenii conexe minim 6 luni constituie avantaj;- disponibilitate de o lucra program L-V 06.30-15.00 (se asigura transport cu masina companiei dus - intors din zona magazinului Sir, zona Lujerului-Militari)- persoana organizata, motivata, dinamica, amabila, serioasa, loiala si sociabila;- bune abilitati de relationare interpersonala si comunicare;- dorinta de dezvoltare profesionala.Descrierea jobului - receptionare si inregistrare corespondenta (interna, externa), cu firma terta sau curieri interni;- preluare si directionare apeluri telefonice si corespondenta;- asigurarea relatiei intre departamentele companiei;- activitati de secretariat pentru managementul firmei;- intocmire rapoarte;- inregistrarea facturilor primite la sediul societatii;
ALLIANCE HEALTHCARE ROMANIA SRL

Asistent/​functionar In Achizitii


Candidatul ideal Calificările dumneavoastră:- Dețineți pentru această funcție studii superioare (în curs sau finalizate)?- Stăpâniți programele MS-Office şi, în caz ideal, deţineţi cunoştinţe de SAP?- Aveţi spirit organizatoric, abilităţi de planificare şi prioritizare, precum şi iniţiativă proprie?- Dețineți abilități de comunicare bine dezvoltate şi lucraţi bine în echipă?Atunci bine ați venit în familia HORNBACH!În echipa noastră cu peste 26000 de colegi există întotdeauna loc pentru idei noi și oameni talentați, care doresc să transforme viitorul lor profesional într-un proiect de succes. HORNBACH vă susține în proiectul dumneavoastră cu un salariu atractiv cât și alte beneficii.Ne bucurăm de candidatura dumneavoastră.Descrierea jobului În calitate Asistent/funcționar în achiziţii sunteţi persoana responsabilă pentru:- Sprijin în gestionarea portofoliului de produse alocat;- Sprijin în asigurarea calității datelor de bază pentru gama de produse (completitudine și asigurarea calităț
HORNBACH CENTRALA SRL

Asistent Vanzari Cu Experienta Fashion House


Candidatul ideal Asistent Vanzari in Fashion House Militari.-Minim studii medii-Cu experienta profesionala-Dorinta de a lucra intr-un mediu tanar si dinamic-Abilitati de comunicare, initiativa si flexibilitateDescrierea jobului Asistent Vanzari-activitati specifice magazinului :-receptie si gestionarea marfurilor-asigurarea si aprovizionarea magazinului cu produse-asistarea clinetilor in magazin-incasare.-constituie un beneficiu daca stiti limba engleza.Pachetul de beneficii contine: parte fixa; bonuri de masa - 600 lei; bonus din vanzari; prime de sarbatori; program flexibil.
AC FASHION RETAIL SRL

Gestionar Depozit - Ajofm | Anofm


Ocupatia: GESTIONAR DEPOZIT - AJOFM | ANOFMAngajator: EUROPHARM HOLDING SAExperienta: Experienta putina Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CHIAJNA
EUROPHARM HOLDING SA

Lucrator Gestionar - Ajofm | Anofm


Ocupatia: LUCRATOR GESTIONAR - AJOFM | ANOFMAngajator: SOCAR PETROLEUM S.A.Experienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU DE SPECIALITATETimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CHIAJNA
SOCAR PETROLEUM S.​A.​

Gestionar Depozit - Ajofm | Anofm


Ocupatia: GESTIONAR DEPOZIT - AJOFM | ANOFMAngajator: BLUE OFFICE TRADING SRLExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Gimnazial-SCOALA GENERALATimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CHIAJNA
BLUE OFFICE TRADING SRL

Gestionar Depozit - Ajofm | Anofm


Ocupatia: GESTIONAR DEPOZIT - AJOFM | ANOFMAngajator: BLUE OFFICE TRADING SRLExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Gimnazial-SCOALA GENERALATimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CHIAJNA
BLUE OFFICE TRADING SRL

Asistent Medical Generalist Germania Fara Cunostinte De Germana


Candidatul ideal 🎓 Un nou curs de limbi străine în 18 martie! 🎓Învățați limba germană timp de 4 luni și câștigați până la 820 de Euro pentru fiecare lună de învățare, inclusiv certificatul de limbă B2 și recunoașterea profesională ca asistent medical generalist în Germania 😍.Asiguram angajare direct catre partenerii nostri dupa finalizarea celor 4 luni de curs.✅ Zbor gratuit spre Germania✅Transfer gratuit de la aeroport la centrul de limbi străine✅ Curs intensiv gratuit de germană timp de 4 luni (A1-B2)Câștigă până la 820 € pe lună✅ 300 € bonus lunar de motivare pentru cursurile de germană✅ 520 € prin intermediul unui mini-job ca infirmier într-un azil de bătrâni✅ Examen gratuit nivel B2 la Iuvare PflegeCampus✅ Gestionarea gratuită a dosarului pentru recunoașterea ta profesională✅ Stagiu gratuit la unul dintre partenerii noștri certificați în domeniul geriatriei și al îngrijirii medicale din Germania.✅ Trei luni de cazare gratuită , după intermediera ta la viitorul angajator✅ Intrar
IUVARE ACADEMY

Asistent Manager - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT MANAGER - AJOFM | ANOFMAngajator: SC BLACK ROSE EXPERIENCE SRLExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CHIAJNA
SC BLACK ROSE EXPERIENCE SRL

Angajez Farmacist- Asistent De Farmacie


Absolvent studii superioare: Facultatea de farmacie-farmacist/asistent de farmacie; Certificat de membru al Colegiului Farmacistilor, vizat pe anul 2022; Sa detii bune abilitati de comunicare si relationare; Cunostinte de Microsoft Office; Sa ai empatie, receptivitate, atentie si energie; Sa oferi ajutor, pasiune, zambet, implicare si respect;Pachet salarial motivant,bonusuri,program 6ore/zi.
NICOFARM NET-LIFE
Vezi alte joburi relevante

Gestionar


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3500 până la 5000 LEI pe lună
Cerințe:-Studii medii;-Cunostinte operare caculator: Microsoft Excel, Word;SAP-Experienta intr-o pozitie similara-Cunostinte tehnice-Bune cunostinte de gestiune a stocurilor;-Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa;-Bune aptitudini de planificare si organizare Beneficii:-pachet salarial motivant-tichete de masa-asigurare medicala Responsabilități:- Intocmeste toate documentele intrare/iesire a marfii in/din depozit- Verifica primirea si expedierea bunurilor pentru a asigura exactitatea cantitatilor,-Asigura depozitarea adecvata a bunurilor- Asigura manipularea adecvata a bunurilor in timpul transportarii pentru a elimina deterioarea acestora;-Intocmeste documentele de transport (CMR) pentru bunurile receptionate;-Verifica inventarul fizic in baza receptiei efectuate si il compara cu cel scriptic, conform documentelor care insotesc marfa;-Participa la inventarierea stocului de produse SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand po
Clarismart Consulting SRL

Gestionar


Candidatul ideal Bune abilitati de comunicareDisponibilitate la program de Luni- Vineri, orele 8:30- 17:00Operare PC: SAGA, MS Office (Excel, Word)Permis de conducere categoria B de minim 2 aniCapacitate de planificare si organizare a activitatii proprii, precum si de lucru in echipaDescrierea jobului Asigura gestiunea fizica a stocului de marfa in depozitIntroduce marfa in stoc in baza documentelor de intrareAsigura miscarea stocurilorPregatirea comenzilor pentru clienti sau curieratParticipa la inventarierea produselorContract de munca pe perioada nedetermintaSalariu intre 2500- 4000 lei in functie de experientaBonusuri in functie de implicare si performanta
SANIPACK DISTRIBUTION S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1820 de salarii introduse în Salario: 3100 RON/Luna

Gestionar


Candidatul ideal -Experienta de minim 2 ani;-Studii medii/ superioare;-Cunostinte de contabilitate primara;-Cunostinte de legislatie gestiune stocuri;-Cunostinte de operare MS Office;Descrierea jobului -Receptioneaza in gestiune bunurile( materii prime, materiale, obiecte de inventar, mijloace fixe), conform necesarului de aprovizionare primit;-Urmareste ca articolele sa fie conforme cu avizul de intrare si comanda de aprovizionare;-Intocmeste documentele specifice( fise de magazine, procese verbale de predare -primire, note de intrare- receptie, note de restituire);-Inregistreaza in programul ERP intrarile de marfa si materiale;-Elibereaza materialele destinate sectiei de productie sau uzului intern, respectand procedura de gestiune.-Efectueaza transferul marfurilor din magazie in unitatile de lucru (santier) si retur, doar in baza unor documente.- Pastreaza evidenta documentelor de transfer emise, cu semnaturile de predare/ primire la zi.-Emite avize de expeditie pentru marfurile/ ma
METALPLAST CONSTRUCT SRL

Media netă estimată pe baza celor 1830 de salarii introduse în Salario: 3100 RON/Luna

Gestionar


Candidatul ideal Candidatul trebuie sa fie o persoana serioasă și implicată, care își doreste sa lucreze intr-un mediu cu oameni de calitate, ce isi respecta colegii si meseria si pun preț pe lucrul bine facut.Ce beneficii ai la Chrome Tehnic ?• Salariul 4700 - 5200 lei net (în mână);• Contract de munca pe perioada nedeterminata;• Integrare într-o echipă cu experienta vasta in domeniul electric;• Transport asigurat;Constituie avantaje :• Experienta ca gestionar/electrician necalificat intr-un alt depozit/atelier, in special cu profil electric/mecanic;• Experienta in domeniul instalatiilor electrice (tablouri electrice, instalatii electrice interioare);Descrierea jobului Cum consideram ca ne poti ajuta la Chrome Tehnic ?• Recepția marfii sosite (cum ar fi sigurante electrice, cabluri electrice, etc.);• Organizează in atelier marfa sosită, pentru a fi usor accesibilă;• Iti insusesti / cunosti in detaliu situatia marfii din atelier• Furnizeaza din raft materiale necesare la cererea colegi
CHROME TEHNIC S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1871 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.