Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Gestionar in Chitila

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Gestionar in Chitila

Cauta printr-o varietate mare de joburi Gestionar in Chitila si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Gestionar in Chitila si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Gestionar Depozit- Rudeni


Candidatul ideal Helios Trade angajeaza gestionar pentru depozitul din Chiajna (Rudeni/ Chitila).Cerinte:Persoana serioasa, constiincioasa, de incredere.Rezistenta la munca fizica presupusa de manipularea marfii din depozit, descarcare/incarcare.Capacitatea de a comunica si de a avea relatii de colegialitate cu ceilalti angajati, responsabil, fire analitica, spirit de observatie dezvoltat.Licenta de motostivuitorist constituie un avantaj, dar nu este obligatorie.Descrierea jobului Folosirea electrostivuitorului si transpaletului electric;Incarcarea si descarcarea tirurilor;Mentinerea curateniei in depozit.Programul este de la 8:00 pana la orele 16:00 de luni pana vineri.Beneficii:Tichete de masaPosibilitatea de avansare.
HELIOS FMCG PARTNER S.​R.​L.​

Gestionar Depozit Piatra Naturala,​ Depozit Bucuresti


Candidatul ideal GESTIONAR DEPOZIT PIATRA NATURALA DEPOZIT BUCURESTI​ - Soseaua de Centura 47, Chiajna, Program de lucru : de luni pana vineri 8.30 - 17, sambata, duminica & sarbatorile legale libere , FARA ore suplimentare si FARA program in schimburi! Persoanǎ organizatǎ, cu bune abilităţi de planificare, inițiativa, dorințǎ de ȋmbunǎtǎțire a proceselor; Studii medii si experienta de minim 6 luni intr-un post similar; Persoana meticuloasa, atenta la detalii; Cunostinte operatiuni intrare/iesire marfa, efectuare inventare; Capacitate de asumare a responsabilitatii si de luare a deciziilor; Gandire analitica, buna capacitate de rezolvare de probleme atunci cand apar; Bune abilitati de comunicare;& coordonare a echipei din subordine Cunostinte bune de operare MS OFFICE; Atestat ISCIR pentru motostivuitor, reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Asigura gestiunea stocului de marfa; Introduce marfa in stoc pe baza documentelor de intrare; Efectueaza inventarul stocului de marfa conform p
CHIS CHIS S.​R.​L.​

Magazioner/​gestionar Depozit - Mogosoaia


Candidatul ideal Atestat de stivuitor si experienta de lucru pe acesta minim 1 anExperiență în operarea Reach Truck minim 1 anAtestat ISCIR validExperienta de lucru in programe WMSExperienta in partea de inventareExperienta in partea de incarcare/descarcare moto - atv-uri reprezinta un avantaj.Permis de conducere categoria A / B reprezinta avantajDescrierea jobului Asigura pregatirea marfii ( picking and packing) pentru transferurile intre gestiuni, dealerii si clientii finali;La receptia marfii in depozit, verifica documentele (NIR-urile) si semnaleaza eventualele diferente;Efectueaza operatiuni de introducere in stoc a marfii;Respectă normele specifice gestionării stocurilor;Asigura optimizarea spatiul din depozit;Raporteaza orice eroare survenita in procesul de ambalare/deteriorare a coletelor;Utilizarea Reach Truck-ului - zilnica in activitatea de depozit.BeneficiiSalariu motivant, tichete de masa ( valoarea individuala de 40 ron/tichet), + bonusuri de performanta;Contract de muncă
ASP GROUP EAST SRL

Gestionar Depozit- Rudeni


Candidatul ideal Helios Trade angajeaza gestionar pentru depozitul din Chiajna (Rudeni/ Chitila).Cerinte:Persoana serioasa, constiincioasa, de incredere.Rezistenta la munca fizica presupusa de manipularea marfii din depozit, descarcare/incarcare.Capacitatea de a comunica si de a avea relatii de colegialitate cu ceilalti angajati, responsabil, fire analitica, spirit de observatie dezvoltat.Licenta de motostivuitorist constituie un avantaj, dar nu este obligatorie.Descrierea jobului Folosirea electrostivuitorului si transpaletului electric;Incarcarea si descarcarea tirurilor;Mentinerea curateniei in depozit.Programul este de la 8:00 pana la orele 16:00 de luni pana vineri.Beneficii:Tichete de masaPosibilitatea de avansare.
HELIOS FMCG PARTNER S.​R.​L.​

Asistent Vanzari Bucuresti Colosseum Mall


Candidatul ideal Îți place să vezi rezultatele muncii tale?Vrei să lucrezi într-un mediu în care ești apreciat pentru cine ești și felicitat pentru ce vei realiza?Atunci alătură-te echipei Deichmann!Căutam noi colegi/ colege pentru magazinul din: București Colosseum Mall.Dacă ești o persoană responsabilă, implicată și serioasă, cu orientare către clienți și nevoile lor, te vom sprijini încă de la început și te vom învăța:• să îndrumi și să consiliezi clienții• să ajuți la recepția mărfii și amplasarea acesteia pe spațiul de vânzare• să lucrezi cu casa de marcat• să contribui la menținerea unei imagini impecabile a magazinuluiDescrierea jobului Beneficiile tale:• Bonuri de masă• Perechi de pantofi cadou• Vouchere cadou și bonusuri în funcție de performanță• Contract de muncă cu normă întreagă sau part time• Oportunități de creștere și dezvoltare profesională• Un loc de muncă sigur într-o companie internațională de succesLa Deichmann vii pentru un job, rămâi pentru că înveți Retail!
DEICHMANN S.​R.​L.​

Secretara Front Office - Chitila


Candidatul ideal - studii medii finalizate, studii superioare in curs sau finalizate;- limba engleza mediu (scris si vorbit) - constituie avantaj;- cunostinte operare PC (outlook, excel) nivel mediu - constituie avantaj;- experienta in domeniu sau domenii conexe minim 6 luni constituie avantaj;- disponibilitate de o lucra program L-V 06.30-15.00 (se asigura transport cu masina companiei dus - intors din zona magazinului Sir, zona Lujerului-Militari)- persoana organizata, motivata, dinamica, amabila, serioasa, loiala si sociabila;- bune abilitati de relationare interpersonala si comunicare;- dorinta de dezvoltare profesionala.Descrierea jobului - receptionare si inregistrare corespondenta (interna, externa), cu firma terta sau curieri interni;- preluare si directionare apeluri telefonice si corespondenta;- asigurarea relatiei intre departamentele companiei;- activitati de secretariat pentru managementul firmei;- intocmire rapoarte;- inregistrarea facturilor primite la sediul societatii;
ALLIANCE HEALTHCARE ROMANIA SRL

Asistent Executiv/​ Secretara


Descrierea jobului Evident că as putea să aleg toate calitățile existente și să le pun la un loc și să spun că acesta este candidatul ideal pentru mine. Dar nu despre asta este vorba. Important este sa facem bine ce e relevant pentru post.Doresc un coleg/a care știe ce înseamnă să fii "un bun coleg", care știe să vorbească respectuos cu partenerii de la toate nivelurile ierarhice, fara frică, jenă sau ego pentru a-și atinge obiectivele:)Experiență pe o poziție similară ajută.Observatie: dacă nu ești o persoană ordonată și organizată oportunitatea aceasta nu e pentru tine.Responsabilități:- asigurari sprijin logistic şi administrativ managementului societății- redactezi documente, operezi si gestionezi date sensibile si valoroase in timp real- elaborarezi și redactezi documente și situații specifice cerute de management- întocmesti, modifici și gestionezi agenda personala si intalnirile Directorului general- asiguri documentele suport și protocolul pentru intalnirile Directorului genera
ROM WASTE SOLUTIONS S.​A.​

Asistent Vanzari Baneasa Shopping City


Candidatul ideal Asistent Vanzari Baneasa Shopping CitySales assistant - Next BaneasaDaca esti o persoana pozitiva, energica si iti doresti o cariera in retail te asteptam in echipa noastra!Hai sa ne cunoastem!Descrierea jobului Asistent Vanzari Baneasa Shopping CitySales assistant - Next BaneasaAvantajele tale: Contract de munca pe perioada nedeterminata Program de lucru flexibil, in ture, 8h/zi Salariu net incepand de la 3000 lei, in functie de experienta si cu posibilitate de crestere Tichete de masa – 600 lei (in functie de zilele lucrate, 30 lei/zi) Decontarea transport Asigurare medicala la o clinica privata Premii lunare si anuale in functie de performantaResponsabilitati: Procesare si receptionare marfa.
NEXT ROMANIA

Gestionar Depozit - Ajofm | Anofm


Ocupatia: GESTIONAR DEPOZIT - AJOFM | ANOFMAngajator: MASPEX ROMANIA SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Liceal-LICEU DE SPECIALITATETimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CHITILA
MASPEX ROMANIA SRL

Asistent Vanzari Intimissimi & Intimissimi Uomo


Candidatul ideal Vino sa faci parte din echipele brand-urilor Intimissimi & Intimissimi Uomo.Candidatul ideal:• abilități de comunicare directă;• inițiativă și simțul responsabilității;• experiența pe o poziție similară (asistent vânzări, lucrător comercial, vânzător, consultant, customer sales, customer service, customer support, agent vânzări) constituie un avantaj;• sociabilitate, gândire pozitivă, organizare;• persoană orientată spre soluții, confortabilă cu munca în echipă, flexibilă;• disponibilitate și mobilitate.Descrierea jobului Responsabilități:• participă activ la vânzarea produselor în concordanță cu strategia de vânzări;• oferă o experiență pozitivă și prietenoasă angajând clienții prin conversații și sfaturi, furnizează informații detaliate despre produse;• menține standardele vizuale conform cerințelor de brand și asigură nevoile de aprovizionare ale magazinului;• asigură curățenia în spațiul de lucru, păstrează permanent depozitul organizat și accesibil pentru maximiza
FUTURA LENJERIE 2010 SRL

Asistent Hr Admin & Training


Candidatul ideal Echipa de Resurse Umane a Diviziei de Constructii a Grupului Monnoyeur, caută un nou coleg/ă pentru locatia din Mogosoaia.Dacă sunteți o persoană proactivă și motivată, care dorește să isi dezvolte cariera în domeniul resurselor umane, vă încurajăm să aplicați pentru postul de Asistent HR Admin & Training. Aceasta poziție vă va oferi o experiență valoroasă și oportunitatea de a avea un impact semnificativ asupra organizației noastre.Asistent HR Admin & TrainingAceastă poziție vă va oferi o experiență valoroasă în domeniul resurselor umane, permițându-vă să dezvoltați abilități și cunoștințe esențiale care vă vor aduce beneficii in cariera din domeniul HR.Profil:Studii superioare în curs sau finalizate, domeniul socio - uman sau cursuri de resurse umane;Cunoștințe limba engleză la nivel mediu - avansat;Bune cunoștințe de operare PC, Excel;Foarte bune abilități de comunicare;Organizare, rigurozitate;Capacitate de a lucra în echipă;Conștiinciozitate, acuratețe și atenție
BERGERAT MONNOYEUR SRL

Asistent De Farmacie In Bucuresti Si Ilfov


Descrierea jobului Ce oferim:Posibilitatea de a lucra intr-o farmacie in proximitatea casei tale;Salariu competitiv corelat cu experienta si abilitatile dovedite;Beneficii excelente pentru angajati, cum ar fi tichete cadou de 8 Martie, Pasti, 1 Iunie si Craciun, asigurare privata de sanatate, card de reducere în farmaciile Dona, discount abonament World Class, Bookster, discount Therme;Perfectionare continua a cunostintelor prin intermediul programului integrat de instruire;Program consistent si integrat de instruire ce consta in module adaptate de training pentru perfectionare profesionala continua a asistentilor; Program de gestiune BizPharma modern si performant, adaptat nevoilor utilizatorului;Activități de teambuilding și diverse evenimente cu scop de sudare si motivare a echipei;Ce profil cautam:Absolvent al Scolii Postliceale de Asistenti de Farmacie;Abilitati de comunicare si o atitudine proactiva;Capacitate de ascultare activa si consiliere a pacientilor;Capacitatea de organiz
S.​I.​E.​P.​C.​O.​F.​A.​R.​ SA

Asistent Executiv/​ Secretară


Descrierea jobului Evident că as putea să aleg toate calitățile existente și să le pun la un loc și să spun că acesta este candidatul ideal pentru mine. Dar nu despre asta este vorba. Important este sa facem bine ce e relevant pentru post. Doresc un coleg care știe ce înseamnă să fii "un bun coleg", care știe să vorbească respectuos cu partenerii de la toate nivelurile ierarhice, fara frică, jenă sau ego pentru a-și atinge obiectivele:) Experiență pe o poziție similară ajută. Observatie: dacă nu ești o persoană ordonată și organizată oportunitatea aceasta nu e pentru tine. Responsabilități:- asigurari sprijin logistic şi administrativ managementului societății- redactezi documente, operezi si gestionezi date sensibile si valoroase in timp real- elaborarezi și redactezi documente și situații specifice cerute de management- întocmesti, modifici și gestionezi agenda personala si intalnirile Directorului general- asiguri documentele suport și protocolul pentru intalnirile Directorului gene
ROM WASTE SOLUTIONS S.​A.​

Asistent Medical Generalist Germania Fara Cunostinte De Germana


Candidatul ideal 🎓 Un nou curs de limbi străine în 18 martie! 🎓Învățați limba germană timp de 4 luni și câștigați până la 820 de Euro pentru fiecare lună de învățare, inclusiv certificatul de limbă B2 și recunoașterea profesională ca asistent medical generalist în Germania 😍.Asiguram angajare direct catre partenerii nostri dupa finalizarea celor 4 luni de curs.✅ Zbor gratuit spre Germania✅Transfer gratuit de la aeroport la centrul de limbi străine✅ Curs intensiv gratuit de germană timp de 4 luni (A1-B2)Câștigă până la 820 € pe lună✅ 300 € bonus lunar de motivare pentru cursurile de germană✅ 520 € prin intermediul unui mini-job ca infirmier într-un azil de bătrâni✅ Examen gratuit nivel B2 la Iuvare PflegeCampus✅ Gestionarea gratuită a dosarului pentru recunoașterea ta profesională✅ Stagiu gratuit la unul dintre partenerii noștri certificați în domeniul geriatriei și al îngrijirii medicale din Germania.✅ Trei luni de cazare gratuită , după intermediera ta la viitorul angajator✅ Intrar
IUVARE ACADEMY

Gestionar Depozit


Responsabilitati: Gestiunea intrarilor si iesirilor de deseuri Coordonare echipa sortare balotare Managementul stocurilor si optimizarea rulajului materialelor Asigura gestiunea fizica a stocului de marfa Efectueaza lunar inventarul stocului de marfa Participa activ la operatiunile de incarcare descarcare a marfii la din magazia firmei Raporteaza superiorului ierarhic orice neconcordanta intre stocul fizic si cel scriptic Ofera informatii despre stocuri departamentelor firmei Respecta legislatia de gestiune a stocurilor Introduce marfa in stoc in baza documentelor de intrare Efectueaza operatiuni de intrare in stoc a marfii si receptie fizica Raporteaza superiorului ierarhic diferentele intre marfa fizica si cea scriptica aparute la receptia marfii la magazine Asigura miscarea stocurilor si preda marfa catre client conform documentelor emise Raspunde de acuratetea inregistrarilor in stoc
FEPRA

Media netă estimată pe baza celor 599 de salarii introduse în Salario: 3100 RON/Luna

Manipulant Depozit Si Gestionar


Transportul nu este asigurat, dar se deconteaza combustibil pentru mașina personala. Descriere post - Muncitor depozit Gestionar Stivuitorist- Sos. Chitila Compania noastră caută un Muncitor depozit dedicat și responsabil pentru a se alătura echipei noastre din Sos. Chitila. Dacă sunteți o persoană harnică, organizată și dornică să lucreze într-un mediu dinamic, atunci sunteți candidatul potrivit pentru această poziție. Responsabilități: Pregătirea comenzilor și ambalarea produselor în mod corespunzător; Recepționarea și verificarea mărfurilor; Etichetarea și sortarea produselor în depozit; Respecta instructiunile de lucru ce se refera la manipulare, depozitare si ambalare a marfurilor Menținerea curățeniei și ordinei în depozit; Colaborarea cu colegii pentru a asigura o eficiență maximă în activitățile zilnice. Participa la inventarele periodice conform procedurilor interne Cerințe: Experiență anterioară într-un rol similar reprezintă un avantaj; Abilități bune de organizare și atenți
side grup

Gestionar Receptie - Depozit Europharm Chitila


Candidatul Ideal Minim studii gimnaziale (studiile medii, finalizate cu diploma de Bacalaureat, reprezinta avantaj) Bune abilitati aritmetice si utilizare calculator Atentie la detalii, bune abilitati de planificare si organizare Atitudine etica fata de munca, integritate Fara antecedente penale incompatibile cu postul in discutie Experienta pe o pozitie similara, in industria farmaceutica poate constitui un avantaj Disponibilitate pentru lucrul in schimburi (ture de zi si noapte) Descrierea jobului Colectarea, verificarea si reverificarea comenzilor Emiterea facturilor si avizelor de expeditie pe baza carora se elibereaza produsele Verificarea periodica, calitativa si cantitativa, a stocurilor (inventare, spot check-uri) Participarea la incarcarea si descarcarea marfurilor Ambalarea corespunzatoare a comenzilor Beneficii: Pachet salarial motivant Mediu de lucru placut Asigurare de viata Abonament servicii medicale Posibilitatea de a dezvolta o cariera in logistica Descrierea companiei
Europharm
Vezi alte joburi relevante

Gestionar


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3500 până la 5000 LEI pe lună
Cerințe:-Studii medii;-Cunostinte operare caculator: Microsoft Excel, Word;SAP-Experienta intr-o pozitie similara-Cunostinte tehnice-Bune cunostinte de gestiune a stocurilor;-Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa;-Bune aptitudini de planificare si organizare Beneficii:-pachet salarial motivant-tichete de masa-asigurare medicala Responsabilități:- Intocmeste toate documentele intrare/iesire a marfii in/din depozit- Verifica primirea si expedierea bunurilor pentru a asigura exactitatea cantitatilor,-Asigura depozitarea adecvata a bunurilor- Asigura manipularea adecvata a bunurilor in timpul transportarii pentru a elimina deterioarea acestora;-Intocmeste documentele de transport (CMR) pentru bunurile receptionate;-Verifica inventarul fizic in baza receptiei efectuate si il compara cu cel scriptic, conform documentelor care insotesc marfa;-Participa la inventarierea stocului de produse SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand po
Clarismart Consulting SRL

Gestionar


Candidatul ideal -Experienta de minim 2 ani;-Studii medii/ superioare;-Cunostinte de contabilitate primara;-Cunostinte de legislatie gestiune stocuri;-Cunostinte de operare MS Office;Descrierea jobului -Receptioneaza in gestiune bunurile( materii prime, materiale, obiecte de inventar, mijloace fixe), conform necesarului de aprovizionare primit;-Urmareste ca articolele sa fie conforme cu avizul de intrare si comanda de aprovizionare;-Intocmeste documentele specifice( fise de magazine, procese verbale de predare -primire, note de intrare- receptie, note de restituire);-Inregistreaza in programul ERP intrarile de marfa si materiale;-Elibereaza materialele destinate sectiei de productie sau uzului intern, respectand procedura de gestiune.-Efectueaza transferul marfurilor din magazie in unitatile de lucru (santier) si retur, doar in baza unor documente.- Pastreaza evidenta documentelor de transfer emise, cu semnaturile de predare/ primire la zi.-Emite avize de expeditie pentru marfurile/ ma
METALPLAST CONSTRUCT SRL

Media netă estimată pe baza celor 1830 de salarii introduse în Salario: 3100 RON/Luna

Gestionar


Candidatul ideal Bune abilitati de comunicareDisponibilitate la program de Luni- Vineri, orele 8:30- 17:00Operare PC: SAGA, MS Office (Excel, Word)Permis de conducere categoria B de minim 2 aniCapacitate de planificare si organizare a activitatii proprii, precum si de lucru in echipaDescrierea jobului Asigura gestiunea fizica a stocului de marfa in depozitIntroduce marfa in stoc in baza documentelor de intrareAsigura miscarea stocurilorPregatirea comenzilor pentru clienti sau curieratParticipa la inventarierea produselorContract de munca pe perioada nedetermintaSalariu intre 2500- 4000 lei in functie de experientaBonusuri in functie de implicare si performanta
SANIPACK DISTRIBUTION S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1820 de salarii introduse în Salario: 3100 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.