Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

96 Locuri de Munca Gestionar in Constanta

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

96 Locuri de Munca Gestionar in Constanta

Cauta printr-o varietate mare de joburi Gestionar in Constanta si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Gestionar in Constanta si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Gestionar Depozit


Candidatul ideal GESTIONAR DEPOZITCerinte:- studii medii;- experienta minim 6 luni intr-un post similar;- persoana organizata, atentie la detalii;- atestat de stivuitorist constituie avantajDescrierea jobului Responsabilitati:- receptia, inventarierea si eliberarea marfurilor (materiale de constructii) pe baza documentelor specifice;- intretinerea stocului;- evidenta gestiunii;- intocmirea documentelor necesare si a altor rapoarte la cerereOferta (bonusuri, beneficii):- posibilitate de dezvoltare profesionala- tichete de masa- mediu de lucru profesionist
ARABESQUE SRL

Media netă estimată pe baza celor 521 de salarii introduse în Salario: 3170 RON/Luna

Gestionar Magazie Piese Auto - Autoklass Constanta


Candidatul ideal Autoklass Constanta – dealer autorizat Mercedes-Benz angajeaza Gestionar magazin piese auto .Dorim colaborare pe termen lung cu dezvoltarea competentelor profesionale asigurata de companie !Ce ne dorim de la tine: Cunostințe de bază pentru utilizare PC; Cunostințe de bază pentru utilizare pachet Microsoft Office sau Google Docs; Atenție la detalii; Seriozitate si punctualitate; Experienta in domeniu reprezinta un avantaj; Permis de conducere : min. categoria B Limba straina : engleza sau germane minim de nivel mediuDescrierea jobului Principalele responsabilități : Receptia si livrarea pieselor; Identificarea pieselor conform codului de origine; Organizarea depozitarii pieselor în gestiune; Mentinerea in conditii optime a stocului fizic de marfa;Beneficii: Pachet salarial motivant; Se acorda bonusuri lunare in functie de performanta; Tichete de masa;Salarizarea este direct proportionala cu implicarea ta.Activitatea se desfasoara in cadrul serviceului Autoklass Constant
AUTOKLASS CENTER SRL

Gestionar/​lucrator Dep Piese Auto - Constanta


Candidatul ideal Angajam: ​lucrator/gestionar depozit piese auto Depozit Constanta.Locatie: Municipiul Constanţa, Str. INDUSTRIALA, Nr. 6, Judet Constanţa.Descrierea jobului Sarcinilе postului:•Descаrca marfa livrаta in depozit de catrе sofеri;•Verifica mаrfа primita din punct dе vedеrе calitаtiv si cantitativ;•Aranjeaza mаrfа pe rafturi conform specificatiilor logistice;•Opereaza comenzile in sistem si preleveaza piesele pentru livrare;•Ambaleaza si securizeaza marfa in vederea livrarii;•Verifica impreuna cu soferul conformitatea marfii incarcate cu cea inscrisa in documentele de livrare;•Participa la activitatea de inventar derulata de companie;•Respecta prevederile Regulamentului intern, a legislatiei in domeniu, procedurile de lucru;•Pastreaza in stare de functionare prin utilizarea corecta a spatiilor si/ sau instrumentelor de lucru pe care le utilizeaza
AUGSBURG INTERNATIONAL IMPEX SRL

Gestionar Piese De Schimb Constanta,​ Cluj,​ Carei


Candidatul ideal Vrei să te dezvolți în domeniul vanzărilor de piese de schimb, ești o persoană organizată și îți doresti un loc stabil?Inseamnă că ne potrivim!Vino in echipa NHR și vei avea ocazia să contribui alături de noi la dezvoltarea agriculturii la adevăratul ei pontențial.NHR te va sprijini cu o echipă bine pregatită, perfomantă și de încredere, cu o experientă bogată și o prezență în agri business de peste 20 de ani și cu un portofoiu de brand-uri premium de mașini și utilaje agricole - DEUTZ-FAHR, JCB AGRI, Poettinger, Hardi, Bogballe.Ce ne așteptăm de la tine: Să ai studii medii sau superioare tehnice Să fii o persoană comunicativă, organizată, diplomată, cu spirit de echipă și inițiativă Ne așteptăm să îți fie ușor să utilizezi sistemele IT, a aplicațiilor de gestiune și a celor de identificare piese de schimbDescrierea jobului Cu ce te vei ocupa: Vei asigura activitațile legate de identificarea, vânzarea și gestiunea pieselor de schimb.In detaliu: Asigurarea suportului te
NHR AGROPARTNERS SRL

Lucrator Gestionar Depozit Piese Auto


Candidatul ideal Materom angajeaza LUCRATOR GESTIONAR DEPOZIT.Postul este valabil pentru : Cluj-Napoca, Constanta, Craiova, Ploiesti, Popesti-Leordeni (S4)Adresa depozitelor: str. Frunzisului, nr. 88, Cluj-Napoca, jud. Cluj str. Industriala, nr. 6, Logistik Park, Constanta, jud. Constanta str. Silozului nr.30, Cârcea, jud Dolj str. Marin Mehedinteanu, nr. 1G, Ploiesti, jud Prahova str. Pavel Ceamur 2b, (Popesti-Leordeni), Sector 4, Bucuresti📣Vrem sa te cunoastem daca: ai cunostinte de operare PC; esti indemanatic/a si atent/a; ai cunostinte minime in domeniul auto; stii sa utilizezi scannerul mobil; esti harnic/a si implicat/a; ai disponibilitatea pentru munca fizica, dinamica; ai spirit organizatoric si esti punctual/a; ai capacitatea de a munci in echipa; ai etica profesionala si morala.Descrierea jobului 📑Ce trebuie sa faci ca lucrator gestionar depozit: manipuleazi marfa - piese auto; efectuezi receptia fizica a marfii; aranjezi si confirmi produsele pe rafturi; participi la efec
MATEROM SRL

Gestionar Depozit /​ Operator Receptie Marfa


Candidatul ideal Candidatul Ideal- experienta in activitatile de depozit distributie;- lucrul cu sisteme de tip WMS pentru gestiunea marfurilor din depozite reprezinta un avantaj;- cunostiinte operare PC: Word, Excel, programe de gestiune;- persoana dinamica, serioasa, corecta, perseverenta, responsabila, cu abilitati de comunicare, atenta la detalii, cu atitudine pozitiva, cu initiativa, cu disponibilitate de a munci si orientare spre rezultat;- capacitate de a lucra eficient in echipa, stabilire prioritati si abilitati multitasking.Descrierea jobului Descrierea jobului- Asigura activitatea depozitului zonal; realizeaza receptia cantitativa si calitativa a marfurilor de la furnizori si de la depozitul central, in baza documentelor ce insotesc marfa;- Asigura introducerea marfii in depozit, pe rastele si are grija ca aceasta sa fie depozitata in mod corespunzator de catre echipa de manipulanti, fiind responsabil de depozitare, etichetarea si pastrarea conforma a marfurilor din gestiune
DINAMIC 92 DISTRIBUTION SRL

Gestionar/​lucrator Dep Piese Auto - Ct,​ Oradea,​ Baia Mare


Candidatul ideal Angajam: ​lucrator/gestionar depozit piese auto Depozit Constanta; ​lucrator/gestionar depozit piese auto Depozit Oradea; ​lucrator/gestionar depozit piese auto Depozit Baia Mare.Locatie: Municipiul Constanţa, Str. INDUSTRIALA, Nr. 6, Judet Constanţa; Municipiul Oradea, Strada OGORULUI, Nr. 146, NR. CADASTRAL 152059, Judet Bihor; Municipiul Baia Mare, Strada ELECTROLIZEI, Nr. 1D, Judet Maramureş.Descrierea jobului Sarcinilе postului:•Descаrca marfa livrаta in depozit de catrе sofеri;•Verifica mаrfа primita din punct dе vedеrе calitаtiv si cantitativ;•Aranjeaza mаrfа pe rafturi conform specificatiilor logistice;•Opereaza comenzile in sistem si preleveaza piesele pentru livrare;•Ambaleaza si securizeaza marfa in vederea livrarii;•Verifica impreuna cu soferul conformitatea marfii incarcate cu cea inscrisa in documentele de livrare;•Participa la activitatea de inventar derulata de companie;•Respecta prevederile Regulamentului intern, a legislatiei in domeniu, procedurile d
AUGSBURG INTERNATIONAL IMPEX SRL

Casier /​ Gestionar


Candidatul ideal Cerinte:-Minim studii medii in domeniul economic-Experienta in domeniul casierie-gestiune, minim 1 an-Seriozitate, disciplina, initiativa, memorie vizuala, atentie distributiva-Rezistenta la stres, capacitatea de a lucra cu oamenii.-Operativitate, punctualitate, integritateDescrierea jobului Responsabilitati:- activitati administrative- informarea asupra stocurilor din depozit- receptia marfurilor si controlul iesirilor din magazine- intocmirea documentelor fiscale ( facturi, bonuri fiscale)- operarea pe casa de marcat;- incasarea si gestionarea numerarului, cardurilor- receptionarea marfii de la furnizori;Oferta:- salariu motivant
EXPOCAR TRADE SRL

Gestionar Depozit


Candidatul ideal Studii liceale în domeniul tehnic Experiență într-o poziție similară Deținerea de cunoștințe tehnice privind mașinile și echipamentele agricole Nivelul mediu de limbă engleză reprezintă un avantaj Abilitatea de operare a PC-ului Cunoașterea proceselor de lucru în service Capacitatea de a planifica și organiza activitatea Permis de conducere categoria BDescrierea jobului Asigură managementul fizic al stocului Participă periodic la inventarierea stocului Efectuează recepția fizică a mărfurilor Ambalează și securizează mărfurile/piesele pentru transport Aranjează și manipulează bunurile/piesele Respectă normele specifice gestionării stocurilor Întocmește rapoarte de diferențe atât intern, cât și pentru furnizori Urmărește situația stocurilor și raportează superiorilor situațiile cu privire la refacerea stocurilor/nevoilor Preia comenzile de piese de schimb și le raportează la nivelul ierarhic superior în aprovizionare Înformează clienții/responsabilii de logistică cu priv
SIGMA CVM ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 521 de salarii introduse în Salario: 3170 RON/Luna

Gestionar Depozit /​ Operator Receptie Marfa


Candidatul ideal Candidatul Ideal- experienta in activitatile de depozit distributie;- lucrul cu sisteme de tip WMS pentru gestiunea marfurilor din depozite reprezinta un avantaj;- cunostiinte operare PC: Word, Excel, programe de gestiune;- persoana dinamica, serioasa, corecta, perseverenta, responsabila, cu abilitati de comunicare, atenta la detalii, cu atitudine pozitiva, cu initiativa, cu disponibilitate de a munci si orientare spre rezultat;- capacitate de a lucra eficient in echipa, stabilire prioritati si abilitati multitasking.Descrierea jobului Descrierea jobului- Asigura activitatea depozitului zonal; realizeaza receptia cantitativa si calitativa a marfurilor de la furnizori si de la depozitul central, in baza documentelor ce insotesc marfa;- Asigura introducerea marfii in depozit, pe rastele si are grija ca aceasta sa fie depozitata in mod corespunzator de catre echipa de manipulanti, fiind responsabil de depozitare, etichetarea si pastrarea conforma a marfurilor din gestiune
DINAMIC 92 DISTRIBUTION SRL

Asistent medical


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 1500 până la 3000 LEI pe lună
Descrierea postuluiConform curiculei de pregatire Cerințele postuluiConform curiculei de pregatire Responsabilitățile postuluiConform cuticulei de pregatire
MED MUNCII SRL

Office Assistant


Candidatul ideal Studii superioare, de preferat in domeniul economic;Experienta pe o pozitie similara constituie avantajBune cunostinte de operare PC (pachet Office, program emitere si gestiune facturi, alte solutii software specializate)Excelente aptitudini de comunicare si relationareCapacitatea de a lucra in echipa dar si independentPersoana responsabila, organizata, punctuala, dinamica, atenta la detalii, proactivaCapacitate de planificare si prioritizareLucreaza cu deschidere si placere in conditii si mediu de lucru dinamiceLimba engleza nivel avansatDescrierea jobului - Preluarea comenzilor clientilor, introducerea datelor in sistem si creerea ofertelor catre client in colaborare cu departamentul tehnic.- Emite facturile pe baza comenzilor si gestioneaza intreg fluxul – se asigura de intocmirea corecta si primirea la timp a documentelor de transport (CMR, avize, facturi, etc), transmite clientilor in timp util setul de documente (facturi, CMR etc) pentru serviciile prestate- Se a
REINKE EUROPE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 371 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Medical Generalist


Candidatul ideal CANDIDATUL IDEAL:- capacitatea de a lucra in echipa, seriozitate, organizare;- abilitati de comunicare;- punctualitate;- experienta constituie un avantaj.Descrierea jobului RESPONSABILITATI:- grija fata de pacient;- recoltarea de probe biologice;- administrarea de tratamente la recomandarea medicului;- pregatirea cabinetelor, a instrumentelor si aparaturii necesare;- stabilirea necesarulului zilnic de consumabile medicale si gestionarea stocului.CERINTE:- diploma de bacalaureat;- studii de spcialitate;- Certificat de membru OAMGMAMR si Asigurare MALPRAXIS valabile;- experienta de minimum 6 luni pe un post similar;- cunostinte MS Office - nivel mediu;BENEFICII:- program flexibil;- salariu atractiv.
CABINET MEDICAL INDIVIDUAL - DRĂGAN P.​ ADRIANA- BALNEOLOGIE SI RECUPERARE MEDICALA - ACUPUNCTURA

Media netă estimată pe baza celor 2754 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Asistent Vanzari Cu Experienta Constanta


Candidatul ideal Asistent Vanzari Constanta-Minim studii medii-Cu experienta profesionala-Dorinta de a lucra intr-un mediu tanar si dinamic-Abilitati de comunicare, initiativa si flexibilitateDescrierea jobului Asistent Vanzari-activitati specifice magazinului :-receptie si gestionarea marfurilor-asigurarea si aprovizionarea magazinului cu produse-asistarea clinetilor in magazin-incasare.-constituie un beneficiu daca stiti limba engleza.Pachetul de beneficii contine: parte fixa; bonuri de masa - 660 lei; bonus din vanzari; prime de sarbatori; program flexibil.
AC FASHION RETAIL SRL

Asistent Vanzari Jysk Auchan Constanta


Candidatul ideal Te entuziasmeaza sa lucrezi in vanzari? Iti doresti sa oferi clientilor cele mai bune servicii in JYSK Romania impreuna cu echipa ta? Iti place sa ai o activitate dinamica? 💪Atunci tu poti fi Asistentul de Vanzari (f/m) pe care il cautam! 🙋CE ITI OFERIMAi posibilitatea sa te alaturi unei companii de retail care isi doreste sa fie prima alegere a angajatilor in retail. Noi avem un mediu dinamic unde ideile tale sunt ascultate si esti implicat. Noi consideram dezvoltarea ta ca fiind extrem de importanta.In plus, ca Ambasador JYSK vei avea parte de urmatoarele: Oportunitati pentru propria dezvoltare si responsabilitate – ne propunem sa promovam intern 80% dintre manageri. Afla mai multe aici. Concursuri interne intre magazine si bonusuri pe masura Iesiri bianuale impreuna cu echipa Bonus competitiv care rasplateste vanzarile si rezultatele extraordinare Un program de lucru flexibil 20% reducere la produsele JYSK si la produsele din grupul Lars Larsen Tichete de masa, ti
JYSK ROMÂNIA SRL

Back-office Agent


Candidatul ideal Ability to communicate (read, write and speak fluently) in English.Ability to manage high volumes of electronic communication.Descrierea jobului - Prepare related documentation for the vessel calling Constanta port (Bs/L, Cargo manifests, SOF, COO etc.)- Accurate Pro-Forma D/A’s for river and sea vessels that are calling Constanta, Midia, Mangalia, Tulcea, Galati, Braila Ports;- Final Disbursement Accounts - Scrutinizing the PDA to negotiate better rates and suggest better alternatives when relevant;- Creating online voyage in the MSW System;- Communicating with all parties involved in a shipment;- Arrival/departure and daily cargo operation reports;- Issuing invoices for extra services performed for a vessel;- Motorizing and claim (if case) outstanding amounts related to vessel`s calls;Previous relevant experience as an Office Ship Agent or similar is a plus.
EASTSHIP PROJECTS LOGISTICS SRL

Asistent Manager De Department (m/​f)


Candidatul ideal POZIȚIA Full-timeÎNCEPERE Cat de curand posibilCOMPANIA Peek & Cloppenburg S.R.L.PERSOANA DE CONTACT Adina RaicuLOCAȚIA VIVO! ConstanțaCALITĂȚILE TALE Studii în administrarea afacerilor sau absolvirea unei universități poate reprezenta un avantaj Experiență practică dovedită, ideal în sectorul textil, FMCG sau al serviciilor Pasiune pentru modă Orientare puternică către clienți și servicii Nivel ridicat de angajament, inițiativă și abordare practică Abilități organizatorice și analitice, inclusiv o bună înțelegere a cifrelor și rapoartelor Cunoștințe foarte bune de germană și / sau englezăDescrierea jobului RESPONSABILITĂȚILE TALE Conducerea echipei împreună cu șeful de departament Motivarea și instruirea echipei împreună cu managerul de departament Suport continuu pentru îmbunătățirea vânzărilor Asigurarea unui serviciu prietenos și profesional pentru clienții departamentului Efectuarea de rapoarte şi analize periodice a indicatorilor importanți, optimizarea nivelului
PEEK CLOPPENBURG SRL

Asistent Departament Logistic


Candidatul ideal - studii medii finalizate (diploma de bacalaureat);- cunoștințe pachet Office, nivel Excel – mediu- experienta anterioara in logistica/depozitare, curierat, transport- distributie- abilitati de relationare si lucru in echipaDescrierea jobului ​- procesarea, printarea si transmiterea in gestiune a borderourilor de prelevare;- listeaza si completeaza spre preluare informatiile zilnice ale curselor curente;- centralizeza zilnic partidele paletizate/coletelor expediate din platforma logistica;- introducerea in ERP a coordonatelor fizice(masa, volum, nr. paleti/colete) si nr comanda transport pentru partidele zilei;- generarea, prelucrarea rapoartelor zilnice:Informatii transport, cubaj;- plaseaza comenzile de transport pe platformele transportatorilor contractuali (paletizari + coletarie);- participarea in comisiile inventarelor generale sau la orice alte activitati primite pe cale ierarhica;- verifica coordonate tranportatori sositi la incarcare, centralizea: documente, d
ORCA SHIPPING SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal - Studii superioare in derulare sau in curs de finalizate sau recent absolvite;- Nivel mediu/avansat de limba engleza- Operare PC nivel mediu- Foarte bune abilitati de comunicare si relationare;- Capacitate de gestionare eficienta a timpului;- Rezistenta la stres;- Loialitate;- Capacitate de organizare si planificare;- Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;- Atentie la detalii, aspect fizic agreabil, tinuta si comportament decent;- Abilitatea de a invata lucruri noi;- Responsabilitate, corectitudine si seriozitate;- Personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate, eficienta si diplomatie;- Pro-activitate si dorinta de invatare si dezvoltare continua;Descrierea jobului - Intampina clientii/vizitatorii si ofera informatii;- Asigura asistenta, la cerere, pentru intalnirile conducerii firmei;- Indeplineste toate sarcinile specifice secretariatului (receptionare si redistribuire de apeluri, faxuri, corespondenta, mailuri,achizi
ORCA SHIPPING SRL

Media netă estimată pe baza celor 4005 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Comercial (m/​f) - Constanta


Candidatul ideal ACEŞTIA SUNTEM NOI"Îmbracă-te pentru moment" este mai mult decât un slogan pentru noi. NEW YORKER face modă pentru momente reale. Căutăm angajați cu pasiune, care au curajul de a inova, au bucuria creativității, care ne conduc cu personalitatea și entuziasmul lor și care ne inspiră constant. Necomplicat, inspirat și întotdeauna gata să vă scufundați în lumi noi și să trăiți fiecare moment. Căutați să vă alăturați unei companii atractive și dinamice, unde puteți face diferența în fiecare zi? Atunci începe-ți cariera acum într-una dintre cele mai frumoase industrii din lume !Magazinele noastre sunt imaginea NEW YORKER. Aici suntem aproape de clienții noștri și îi inspirăm prin brandul nostru. Cu pasiune pentru modă, un fler pentru tendințe și o orientare puternică spre servicii, creăm o experiență perfectă de cumpărături. Cei 23.000 de angajați în vânzări din peste 1.150 de magazine organizează, de asemenea, procesul operațional și sunt în mare măsură responsabili pentru
NEW YORKER ROMANIA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 96 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.