Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Gestionar in Tecuci

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Gestionar in Tecuci

Cauta printr-o varietate mare de joburi Gestionar in Tecuci si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Gestionar in Tecuci si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Gestionar Depozit - Ajofm | Anofm


Ocupatia: GESTIONAR DEPOZIT - AJOFM | ANOFMAngajator: CONTEC FOODS SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Liceal-LICEU DE SPECIALITATETimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TECUCI
CONTEC FOODS SRL

Asistent De Farmacie


Candidatul ideal CATENA, cel mai mare lanț farmaceutic din România, angajează Asistenți Farmaciști!Super echipa noastră este în continuă creștere și are nevoie de Asistenți Farmaciști. Sperăm ca tu să fii unul dintre viitorii noștri colegi!❤Ce presupune rolul: să îți facă plăcere să discuți cu pacienții, să îi consiliezi și să vii cu recomandări în funcție de nevoile lor; să îi informezi corect și clar despre modul de utilizare a medicamentelor și potențialelor riscuri sau efecte adverse; să administrezi stocurile și să urmărești termenele de valabilitate ale produselor farmaceutice; să participi la recepția cantitativă și calitativă a medicamentelor din farmacie; și să zâmbești, căci asta facem noi în echipa Fildas Catena Grup, în timp ce ne ocupăm împreună de cele mai frumoase proiecteDescrierea jobului Te potrivești rolului dacă: esti empatic și îți dorești să îi ajuți pe toți cei care calcă pragul farmaciei tale; te bazezi pe comunicare și respect în relația cu pacienții și colegii
CATENA MANAGEMENT SRL

Media netă estimată pe baza celor 355 de salarii introduse în Salario: 2500 RON/Luna

Asistent Medical Generalist Germania Fara Cunostinte De Germana


Candidatul ideal 🎓 Un nou curs de limbi străine în 18 martie! 🎓Învățați limba germană timp de 4 luni și câștigați până la 820 de Euro pentru fiecare lună de învățare, inclusiv certificatul de limbă B2 și recunoașterea profesională ca asistent medical generalist în Germania 😍.Asiguram angajare direct catre partenerii nostri dupa finalizarea celor 4 luni de curs.✅ Zbor gratuit spre Germania✅Transfer gratuit de la aeroport la centrul de limbi străine✅ Curs intensiv gratuit de germană timp de 4 luni (A1-B2)Câștigă până la 820 € pe lună✅ 300 € bonus lunar de motivare pentru cursurile de germană✅ 520 € prin intermediul unui mini-job ca infirmier într-un azil de bătrâni✅ Examen gratuit nivel B2 la Iuvare PflegeCampus✅ Gestionarea gratuită a dosarului pentru recunoașterea ta profesională✅ Stagiu gratuit la unul dintre partenerii noștri certificați în domeniul geriatriei și al îngrijirii medicale din Germania.✅ Trei luni de cazare gratuită , după intermediera ta la viitorul angajator✅ Intrar
IUVARE ACADEMY

Angajam Asistenta In Stomatologie!


Clinica Loremed angajeaza asistenta in stomatologie !
Clinica Loremed
Vezi alte joburi relevante

Gestionar /​ Lucrator Comercial


Candidatul ideal Persoana pe care o dorim in echipa noastra trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte:- Sociabil, convingator, organizat, dinamic;- Abilitati si cunostinte tehnice de baza pentru identificarea produselor companiei, cunostinte de contabilitate primara, gestiune stocuri;- Experienta in posturi asemanatoare constitue un avantaj;- Disponibilitate si usurinta pentru ordonarea eficienta a produselor in spatiul alocat ;- Spirit de initiativa si creativitate, rezistenta la stress si efort fizic;- Atestatul pentru lucru cu motostivuitor constituie un avantaj;- Cunostinte PC (Windows, MS Office).Descrierea jobului Gestionarul / Lucratorul comercial va avea urmatoarele indatoriri principale:- Receptionarea, ordonarea si asezarea marfii in spatiul alocat;- Livrarea produselor si derularea eficienta a distributiei acestora;-Operarea si evidenta documentelor juitificative referitoare la stocuri, inventarierea acestora in sistem ERP;
PENTAGON SRL

Lucrator Gestionar - Ajofm | Anofm


Ocupatia: LUCRATOR GESTIONAR - AJOFM | ANOFMAngajator: FIROGAL 1 SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Profesional-SCOALA PROFESIONALATimp de lucru: 8Adresa locului de munca: GALATI
FIROGAL 1 SRL

Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Media netă estimată pe baza celor 130 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Back Office Representative (french-speaking)–hybrid,​ Galati


Candidatul ideal Your qualificationsConcentrix + Webhelp is a great match if you: Are proficient or bilingual in French Are proactive, self-motivated, and solution-orientedIf you feel you don’t check every box, we encourage you to apply anyway. We'll do our best to match you with the right job, whether it’s this or another role.Descrierea jobului Job descriptionIn this dynamic role, you'll do content editing for our client. This position is hybrid in our beautifully renovated facility and provides service support and resolution of routine problems regarding client's products and/or services.Reimagine your careerAre you looking for a career change with a forward-thinking global organization? Come be part of our award-winning company driven by our people from 70+ countries where ALL members contribute and support each other’s success and well-being, proudly united as our “game-changers." We're recognized with awards like "World's Best Workplaces," “Best Companies for
WEBHELP ROMÂNIA SRL

Office Manager @ Ing Galati


Candidatul ideal Ce căutăm la un partener INGExperiență în domeniul asigurărilor / reasigurărilor sau în domeniul bancar;Succes dovedit în construirea, dezvoltarea și managementul echipelor de vânzări;Spirit antreprenorial, apetit comercial și experiență solidă în relația cu clienții;Experiență în vânzări, competititvitate și orientare către rezultate;Te definește pasiunea pentru acțiune și rezultat și reușești să întrevezi oportunități în orice context? Atunci dispui de ingredientele necesare pentru a reuși să contruiești o afacere de succes.Îți poți pune în valoare toate aceste calități, beneficiind de suportul și expertiza ING Bank!Descrierea jobului Cauți o idee de afaceri? Alege să devii partener ING!ING iți oferă o oportunitate unică de investiție în domeniul serviciilor bancare prin dezvoltarea unei afaceri proprii care presupune servicii de consultanță, promovare și vanzare de produse bancare.Ce înseamnă sa fii partener INGSă conduci un ING Office presupune implicare 100% în de
ING BANK N.​V.​ AMSTERDAM SUCURSALA BUCURESTI

Agent Vanzari Back Office/​teren


Candidatul ideal Beneficii:Masina de serviciu/ decontarea transportuluiTichete de masaPrime Craciun, Paste si ziua de nasterePosivilitatea de a avansa in cadrul companieiȘtii că ești potrivit(ă) pentru acest job dacă:• Ai experienţă în vânzări sau în lucrul cu publicul• Îţi place să comunici, eşti persuasiv(ă) şi lucrezi bine în echipă• Eşti o persoana organizată şi orientată către rezultate• Ai capacitate bună dе învăţare şi asimilare a noilor informaţii• Eşti dinamic, pozitiv şi responsabil• Ai minim studii medii şi te descurci foarte bine cu operarea în MS Office; detii cunostinte de lb. engleza;Descrierea jobului • Te vei implicа în activităţi gеnerate dе ofertаrea şi livrarеа dе produsе mеtаlurgice• Vеi promovа produsеlе marca Arkada Steel Map către potenţiali clienţi• Vei cunoaşte la nivel avansat gama de produse şi caracteristicile lor principale• Vei relaţiona cu alte departamente care se ocupă de gestionarea fizică şi de livrarea produselor• Vei fi responsabil de urmărirea pro
ARKADA STEEL MAP S.​R.​L.​

Office Manager


Candidatul ideal Studii superioare sau medii; Experienta de lucru in domeniu constituie avantaj. Capacitate de analiza si sinteza in procesul decizional; Cunostinte bune de operare PC: Word, Excel; Orientare catre performanta; Capacitatea de analiză (capacitatea de înțelegere, interpretare și sinteză a elementelor esențiale dintr-un volum de informații); Abilitatea de a gestiona eficient timpul de lucru, de a organiza, planifica și prioritiza sarcinile de lucru; Capacitatea de a soluționa probleme.Descrierea jobului Recrutarea, coordonarea și controlul unei echipe proprii; Îndeplinirea obiectivelor lunare ale companiei; Organizarea și controlul activităților din zona alocată; Menținerea relațiilor cu clienții din portofoliu; Asigura respectarea confidentialitatii operatiunilor, respectarea normelor BNR si a normelor interne referitoare la operatiunile de creditare; Activități administrative.
FLEX FINANCIAL IFN SA

Media netă estimată pe baza celor 271 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Asistent Administrativ Chisinau


Candidatul ideal Asistent Administrativ - ChișinăuEști o persoană organizată, dinamică și orientată spre client? Vrei să faci parte din echipa noastră în continua expansiune la sediul din Chișinău? Căutăm pe cineva ca tine! Suntem în căutarea unor profesioniști motivați pentru a se alătura echipei noastre din Chișinău în calitate de Asistent Administrativ.Candidatul ideal: Abilități de comunicare în limba Franceză (scris și vorbit) la nivel B2–C1. Atent la detalii și abilități puternice de organizare. Deschidere pentru învățare continuă și adaptabilitate. Cunoștințe în utilizarea programelor din pachetul Microsoft Office, în special Microsoft Excel (creare și gestionare tabele, funcții precum filtrarea, inserarea etc.).Reprezintă un avantaj: Experiență în domeniul logistic sau comercial, gestionare baze de date clienți. Cunoașterea limbilor străine precum Engleza sau Spaniola.Descrierea jobului Responsabilități principale: Gestionarea sarcinilor administrative zilnice cu acuratețe și a
DARE TALENT DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Asistent Manager


Candidatul ideal Candidatul ideal este un asistent manager cu abilitati bune de comunicare, spirit organizatoric, de preferat cu experiență dе minim 2 ani în secretariat.Cerinte: Seriozitate, spirit de echipa, atenție la detalii, implicare profesionala; Absolvent de Facultate limbi straine (engleza avansat); Experienta de minim 2 ani ca asistent manager; Cunoaste operare Microsoft Office(Word, Excel); Curs de asistent manager;Descrierea jobului Responsabilitati:- tine sub control documentele de corespondenta interne si externe primite;- asigura preluarea apelurilor telefonice si directionarea acestora, dupa caz, catre director sau angajati;- asigura expedierea corespondentei prin posta;- redacteaza adrese si alte documente solicitate de catre Director;- asigura aprovizionarea cu produse de birotica si papetarie conform solicitarilor;- tine evidenta formularelor cu regim special: avize, bonuri de consum, bonuri de transfer, bonuri de cantar, ordine de deplasare, fise de magazie;Benefici
LEMACONS SRL

Media netă estimată pe baza celor 4164 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Persoana ideală pentru acest post: Cunoașterea pachetului Ms Office, Cunoștinte de contabilitate primară Cunostinte in SEAP – licitatii publice Cunostinte in REVISAL Limba Engleza Permis cat. B Atentă la detalii Personalitate energică, Gândire pozitivă, amabilitate și eficiență Persoană organizată, serioasă, responsabilă.Descrierea jobului Se oferă:Salariu motivant.Condiții foarte bune de muncă în cadrul unei echipe dinamice.
Confidenţial

Media netă estimată pe baza celor 4040 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Vanzari -galati Travel Free


Candidatul ideal Ce abilitati ar trebui sa ai? Experienţă in vanzari sau de promovare produse de minim 6 luni; Orientare catre client; Abilităţi excelente de comunicare; Persoană dinamică si entuziasta; Spirit organizatoric; Cunoştinţe de operare calculator (Word, Excel); Limba engleză: nivel conversationalDescrierea jobului Ce ar trebui sa faci? Realizarea activităţii de vânzare prin promovarea produselor oferite de companie; Identificarea corectă a nevoii clientului şi oferirea consultanţei in magazin; Pregătirea produselor pentru expunere: etichetare, preţ; Participare la recepţia de marfă;Postul este deschis la Magazinul nostru din GalatiCe iti oferim? Pachet salarial competitiv Tichete de masa Asigurare medicala Decont transport Prima de Pasti si Craciun Traininguri profesionale de vanzari Oportunitatea de a iti cladi o cariera in domeniul vanzarilor Mediu placut de munca
HEINRIG IMPEX SRL FILIALA BUCURESTI

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Asistent Vanzari• Atitudinea entuziastă și zâmbetul• Spiritul de echipă• Abilităţile de comunicare• Dorinţa de a învăţa lucruri noi• Flexibilitatea și disponibilitatea de a lucra în ture și în zilele de weekendCe îți oferim:• Posibilități reale de avansare și creștere profesională• Flexibilitatea programului• Tichete de masă• Bonusuri• Reduceri la achiziţiile din magazinDescrierea jobului Asistent Vanzari• Promovarea si vânzarea produselor din magazin• Desfăşurarea activităţilor specifice casei de marcat• Aranjarea produselor în magazin/ înlocuirea produselor vândute
SHOE EXPRESS S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1011 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Balneofizioterapie


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui asistent dedicat și pasionat să se alăture echipei noastre în domeniul balneofizioterapiei. Dacă sunteți o persoană entuziastă, motivată și cu o atitudine pozitivă, aceasta este o oportunitate excelentă pentru dvs. să vă dezvoltați cariera. Descrierea jobului Responsabilități:Monitorizarea și îngrijirea pacienților în timpul procedurilor terapeutice.Asigurarea unui mediu sigur și curatColaborarea cu echipa medicală pentru evaluarea și revizuirea progresului pacienților.Cerințe:Diplomă sau certificare în domeniul asistenței balneofizioterapeutice.Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu pacienții și colegii de echipă.Atitudine pozitivă, orientare către pacient și capacitatea de a lucra în echipă.Beneficii:Oportunitatea de a lucra într-un mediu profesionist și stimulant.Pachet salarial competitiv și alte beneficii adiționale.Dacă sunteți interesat și îndepliniți cerințele de mai sus, vă rugăm să trimiteți CV-ul dvs. actualizat la adres
FIZIOACTIV S.​R.​L.​

Asistent Medical/​ Terapeut Clinica Estetica


Candidatul ideal Candidatul ideal pentru acest post este o persoana vesela si amabila cu formare de asistent medical sau kinetoterapeut. Ne dorim o persoana dispusa la colaborari stabile si pe termen lung, care sa inteleaga importanta reala a serviciilor superioare pe piata de estetica si infrumusetare din Romania. De asemenea, ne dorim o persoana cu inteligenta emotionala si dorinta de evolutie personala si profesionala, deoarece pe langa pachetul salarial, compania noastra investeste in dezvoltarea colegilor performanti, in vederea avansarii acestora pe alte posturi.Descrierea jobului Indiferent de experienta ta profesionala, vei avea parte la inceput de training si educatie cu privire la serviciile pe care le oferim, astfel incat sa manevrezi aparatura corect si cu incredere, dar sa si discuti fara niciun fel de probleme despre terapiile pe care le oferim. Stim ca un nou inceput este mereu o provocare si iti vom fi alaturi pe tot parcursul procesului de integrare.Pe scurt, postul de
AGRESS BUSINESS COMPANY SRL

Asistent Curator


Candidatul ideal Ești o persoană: serioasă, punctuală, curioasă, entuziastă și pozitivă, cu inițiativă; ai abilități solide în relaționare interpersonală și poți face conexiuni între oameni și idei, având mereu în vedere obiectivele muncii tale; îți îndeplinești sarcinile zilnice cu determinare și eficiență, concentrându-te pe cercetarea și identificarea noilor surse de fonduri, gestionarea calendarului aplicațiilor și inițierea conversațiilor cu potențiali donatori pentru a asigura fluxul de venituri necesar organizației.Necesar: fluență în limba Engleza- experiență/interes în administrație culturală; foarte bine organizat/ă; communicare excelentă; poți să călătorești național și internațional; poți să stai peste program când se organizează evenimente; gândire strategică: știi să prioritizezi și să lucrezi la mai multe taskuri în paralel; un real interes în continuarea educației prin inițiativă proprie și cursuri specializate; fluent/ă în: Google Drive, Google Meets, Zoom, Whatsapp, a
INVICTUS FORCESAFE S.​A.​

Angajam Asistent Balneofizioterapie


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui asistent dedicat și pasionat să se alăture echipei noastre în domeniul balneofizioterapiei. Dacă sunteți o persoană entuziastă, motivată și cu o atitudine pozitivă, aceasta este o oportunitate excelentă pentru dvs. să vă dezvoltați cariera. Descrierea jobului Responsabilități:Monitorizarea și îngrijirea pacienților în timpul procedurilor terapeutice.Asigurarea unui mediu sigur și curatColaborarea cu echipa medicală pentru evaluarea și revizuirea progresului pacienților.Cerințe:Diplomă sau certificare în domeniul asistenței balneofizioterapeutice.Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu pacienții și colegii de echipă.Atitudine pozitivă, orientare către pacient și capacitatea de a lucra în echipă.Beneficii:Oportunitatea de a lucra într-un mediu profesionist și stimulant.Pachet salarial competitiv și alte beneficii adiționale.Dacă sunteți interesat și îndepliniți cerințele de mai sus, vă rugăm să trimiteți CV-ul dvs. actualizat la adres
FIZIOACTIV S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.