Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

52 Locuri de Munca Hotel in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

52 Locuri de Munca Hotel in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi Hotel in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Hotel in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Receptioner De Hotel


Candidatul ideal Căutăm Recepționer de hotel, o persoană plăcută, manierată, comunicativă și zâmbitoare, care este răbdătoare, și în același timp are prezență de spirit și viteză de reacție, căreia îi place să lucreze cu oamenii, care e gata mereu să ofere ajutor celor din jur și să găsească soluții atunci când este nevoie.Educație și experiență: Studii medii / superioare Minim 1 ani experiență într-o poziție de Front Office Diplomă de recepționer – reprezintă avantaj Cursuri de customer service - reprezintă avantajTe rugăm să aplici dacă: Te identifici cu viziunea și valorile companiei Crezi despre tine că ești o persoană plăcută, manierată, comunicativă și zâmbitoare, care este răbdătoare și în același timp, are prezență de spirit Vrei și poți să lucrezi în ture de zi și de noapte Ai mai lucrat în Recepția unui Hotel și crezi că acesta este unul din cele mai faine joburi Ești o persoană proactivă, îți place să iei inițiativa și să duci lucrurile la bun sfârșit, pentru rezultate excel
WINNERS FIRST S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Personal Hotel- Receptioneri,​ Cameriste,​ Lucratori Bucatarie


Candidatul ideal Nivel de studii:Studii medii sau gimnaziale, in functie de postul ocupat;Calificari/ specializari necesare:Cursuri speciale pentru familiarizarea cu politicile şi procedurile hotelului( receptioner, camerista, lucrator bucatarie, etc.)Cunoaşterea la nivel conversational a unei limbi străine de circulaţie internaţională, preferabil limba engleză, pentru receptioneri;Competenţele postului :*dedicare lucrului cu clienţii;*atitudine pozitivă;* aptitudini de comunicare;*spirit de observaţie şi atenţie la detalii;*amabilitate, toleranţă, calm;*flexibilitate, asumarea responsabilităţilor;Descrierea jobului Răspunde de calitatea serviciilor oferite clienţilor hotelului.Răspunde de menţinerea unor standarde înalte ale igienei, ale aspectului şi curăţeniei în toate activităţile desfăşurate în cadrul complexului hotelier;Isi indeplineste cu simt de raspundere toate atributiile din fisa postului;Anunţă cu promptitudine managerul pentru defecţiunile ivite la echipamente, instalaţii
AOL FIRST HOLDING S.​R.​L.​

Ospatar Restaurant A La Carte


Candidatul ideal Ne dorim o persoana care are: calificare in meseria de Ospatar experienta relevanta in domeniu; cunoasterea limbii engleze la nivel conversational capacitatea de asumare a responsabilitatilor; asumarea unui angajament pe termen lung; spirit de echipa; onestitate; punctualitate.Descrierea jobului Principalele atributii si activitati pe care le vei avea: aranjarea si servirea mesei; asigurarea debarasarii; asigura servirea mesei si pentru clientii SPA si room service sau evenimente corporate; respecta indicatiile sefului de sala; incaseaza nota de plata prin toate modalitatile existente(numerar, card, nota camera)Odata intrat in echipa, Ramada iti ofera: mediu de lucru profesionist; training; bonusuri in functie de vechime si performante. O masa calda oferita in fiecare zi de lucru 3 sau 4 zile libere pe saptamana, prin rotatie- 2 weekenduri libere pe luna posibilitate de efectuare ore suplimentare/venituri suplimentare din evenimentele de week-end
EUROTREND HOTELS GROUP SRL

Bucatar


Candidatul ideal Hotel Ramada Cluj angajeaza bucatar cu experienta in domeniu.Cerinte: diploma de calificare Bucatar sau experienta cel putin 2 ani in bucataria unui restaurant spirit de echipa capacitate de verificare si raportare disponibilitate la program inegal (inclusiv in weekenduri) atentie la detalii, rapiditate in executarea sarcinilor de serviciuDescrierea jobului Intocmeste necesarul de marfuri si produse specifice pentru Bucatarie, in conformitate cu lista de preparate, precum si necesarul pentru diverse evenimente sub coordonarea sefului bucatar. Efectueaza receptia si raspunde de gestionarea marfurilor si a produselor specifice activitatii de bucatarie Controleaza si raspunde de calitatea materiilor prime si a produselor finite, la primirea lor in gestiune; Participa la intocmirea meniului si a listei de preparate, propune si elaboreaza retetele pentru preparatele din lista Realizeaza serviciile de preparare a mesei, respectind tehnologia profesionala si retetarul Aplica
EUROTREND HOTELS GROUP SRL

Media netă estimată pe baza celor 367 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Executive Chef


Candidatul ideal Candidatul ideal:- experienta peste 5 ani ca bucatar sef (Chef sau Sous Chef) cu diplome din care sa rezulte calificarea- experienta de minim 10 ani in domeniul bucatariei'in general constituie un avantaj- experienta in organizarea de evenimente (mese de nunti, botezuri, Revelioane etc)- abilitati de buna coordonare si comunicare cu echipa- inovativ si modern in arta culinara- cunoaste normele de igiena si legislatia romaneasca in domeniu- cunoaste limba engleza- carnet de conducere categoria B - reprezinta avantajDescrierea jobului Oferim un loc de munca in bucataria hotelului Ramada, (Wyndham in curand), oferim training adecvat pentru tot ceea ce inseamna standardele de brand, echipa deja formata de bucatari si sous-chefi, pachet salarial atractiv.Principalele responsabilitati:- organizeaza turele de lucru in activitatea curenta precum si in zilele in care sunt organizare evenimente private sau corporate- cotroleaza buna desfasurare a proceselor tehnologice si a
EUROTREND HOTELS GROUP SRL

Receptioner


Candidatul ideal Persoana constiincioasa, ordonata, cu atentie distributiva, dornica sa isi indeplineasca cat mai bine atributiile si obligatiile specifice postului; Foarte bune abilitati de comunicare si relationare; Spirit organizatoric; Adaptabilitate; Atitudine pozitiva si rezistenta la stres; Capacitatea de a lucra in ture (12/24; 12/48), inclusiv ture de noapte si in weekend-uri; Experienta in domeniul hotelier; Experienta pe un post similar - minim 6 luni - reprezinta un avantaj; Cunostinte de limba engleza nivel avansat - cerinta obligatorieDescrierea jobului Intampina oaspetii hotelului intr-o maniera ospitaliera; Realizeaza activitati de cazare respectand procedurile de check in si check out; Elibereaza documente de plata si urmareste incasarile; Preia si inregistreaza rezervarile de la client; Promoveaza serviciile oferite clientilor; Solutioneaza eficient toate solicitarile inregistrate; Verifica lista de sosiri si urmareste cerintele speciale; Urmareste si verifica evoluti
GRAND HOTEL S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 657 de salarii introduse în Salario: 2800 RON/Luna

Receptioner Birou Notarial


Candidatul ideal - cu sau fără experienta- disponibilitate la program prelungit (când va fi nevoie)- domiciliul stabilit in Cluj-Napoca/Florești/Apahida (relativ aproape de Cluj-Napoca)- punctual- atent cu publiculDescrierea jobului -preia si transmite apelurile telefonice si corespondenta-preia corespondenta externa, o sorteaza si o distribuie-expedierea corespondentei prin poșta română la destinatari;-desfasoara activitati de secretariat-desfasoara activitati de receptie si protocol-întampina clienții, le ofera informatii, anunta personalul societății cu privire la sosirea acestora, indruma / insoteste clientții-gestionare, centralizare si arhivare documente;-utilizare echipamente birou: calculator, scanner, imprimante,-atributii administrative;-furnizare de informatii pentru clienti cu privire la documentație necesară pentru acte si acordarea suportului in orice probleme;-încasarea clienților printr-un sistem extrem de ușor-seriozitate şi responsabilitate;-integritate morală;-abilit
GORUN A.​ HORACIUS-TONY- - BIROU NOTAR PUBLIC

Consilier Receptie Service Autoturisme/​vans - Autoklass Cluj


Candidatul ideal Ne-am dezvoltat impreuna si am devenit unul dintre cei mai importanti dealeri auto Mercedes-Benz din Romania!Acest job ti se potriveste daca ai: Experienta in activitatea de service de minim 3 ani; Cunostinte tehnice auto la nivel avansat; Cunostinte de limba engleza la nivel de conversatie; Orientare catre client; Abilitati de negociere si vanzare; Cunostinte solide de operare PC; Permis de conducere categoria B cu experienta in condus.Descrierea jobului Rolul jobului: mentine relatia cu clientii, oferind consultanta in vederea rezolvarii problemelor tehnice.Iata ce vei face: Vei raspunde cererilor primite telefonic sau direct de la clienti; Vei identifica problemele clientilor si le vei oferi consultanta in rezolvarea acestora propunand solutii tehnice; Vei evalua problemele si vei estima costurile de reparatie; Vei completa fisele de receptie si comenzile de lucru pentru autovehicule; Vei mentine legatura cu clientii si ii informeaza asupra stadiului lucrarilor.Bene
AUTOKLASS CENTER SRL

Id115606 Front Desk Officer (receptionist) - Cluj Office


Candidatul ideal The ideal candidate will be experienced (or keen to be involved) in handling a wide range of administrative and executive support related tasks and will be able to work independently with little or no supervision.Required skills and qualifications: A self-motivated person, eager to acquire experience in a professional environment An organized and detail oriented person Excellent communication and writing skills Foreign Languages Graduate or Secretarial College Graduate Excellent knowledge of English Good command of MS Office package Previous experience working as an administrative assistant would be an advantage.Descrierea jobului KPMG in Romania is one of the world’s leading providers of Audit, Tax and Advisory services.At KPMG we run our firm just as effectively as we support and strengthen our clients’ businesses. That means hiring talented people to help develop and manage our brand, publish our thought leadership, control our finances, run our IT infrastructure, a
KPMG ROMANIA S.​R.​L.​

Receptionist Clinica Dentara


Candidatul ideal Suntem o echipă cu viziune care înțelege că rezultatele bune vin în urma colaborării interdisciplinare și că fiecare dintre cei care interacționează cu pacienții în clinica noastră joacă un rol important în educarea și alegerea corectă pe care un pacient o face cu privire la tratamentul său.De aceea, ne dorim alături oameni implicați, dornici să învețe, care se integrează ușor în echipă și care nu obosesc să facă bine. Este un domeniu în care faci bine prin informare și educare, motiv pentru care abilitățile de comunicare și relaționare cu pacienții sunt esențiale.Candidatul ideal- Dornic de evoluție și motivat de rezultate- Deschis și motivat să primească observații care duc la creștere profesională- Capabil să gestioneze mai multe sarcini și responsabilități simultan- Orientat spre a găsi soluții și cu capacitate de analiză- Experiența în domeniul medical reprezintă un avantaj, dar NU este un criteriu de eliminare- Cunoștințele de folosire a programului Excel reprezi
FAMILY DENTAL CARE CLINIC S.​R.​L.​

Camerista Hotel - Ajofm | Anofm


Ocupatia: CAMERISTA HOTEL - AJOFM | ANOFMAngajator: EUROTREND HOTELS GROUP SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Profesional-SCOALA PROFESIONALATimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CLUJ-NAPOCA
EUROTREND HOTELS GROUP SRL

Receptioner De Hotel - Ajofm | Anofm


Ocupatia: RECEPTIONER DE HOTEL - AJOFM | ANOFMAngajator: ALEX & GEORGE IMPORT EXPORT TRADING S.R.L.Experienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Profesional-SCOALA PROFESIONALATimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CLUJ-NAPOCA
ALEX GEORGE IMPORT EXPORT TRADING S.​R.​L.​

Receptioner De Hotel - Ajofm | Anofm


Ocupatia: RECEPTIONER DE HOTEL - AJOFM | ANOFMAngajator: ANDRA COM INTERNATIONAL SERVICExperienta: Experienta putina Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CLUJ-NAPOCA
ANDRA COM INTERNATIONAL SERVIC

Receptioner De Hotel - Ajofm | Anofm


Ocupatia: RECEPTIONER DE HOTEL - AJOFM | ANOFMAngajator: TRANSILVANIA TREK SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CLUJ-NAPOCA
TRANSILVANIA TREK SRL

Receptioner De Hotel - Ajofm | Anofm


Ocupatia: RECEPTIONER DE HOTEL - AJOFM | ANOFMAngajator: ALEX & GEORGE IMPORT EXPORT SRLExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Profesional-SCOALA PROFESIONALATimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CLUJ-NAPOCA
ALEX GEORGE IMPORT EXPORT SRL

Camerista Hotel - Ajofm | Anofm


Ocupatia: CAMERISTA HOTEL - AJOFM | ANOFMAngajator: ALEX & GEORGE IMPORT EXPORT TRADING S.R.L.Experienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Profesional-SCOALA PROFESIONALATimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CLUJ-NAPOCA
ALEX GEORGE IMPORT EXPORT TRADING S.​R.​L.​

Receptionist - Clinici&spitale Medlife


Candidatul ideal Pentru ca noi la MedLife credem in grija fata de pacient, respectul pentru colegii nostri, responsabilitatea comunicarii eficiente cu pacientul, rolul tau poate fi integrat in transmiterea acestor valori, contribuind prin: Bune abilitati de comunicare; Entuziasm si onestitate; Dorinta de lucru in echipa; Cunostinte medii de limba engleza; Disponibilitate de a lucra norma intreaga; Locatiile actuale - sector 1, sector 3 - Bucuresti.Descrierea jobului Ce ar trebui sa faci? Sa fii politicos, amabil si binevoitor in interactiunea cu pacientii; Sa lucrezi intr-o stransa colaborare cu medicii si asistentii medicali, astfel incat pacientii sa beneficieze de un serviciu de calitate; Sa furnizezi informatii in legatura cu serviciile si analizele oferite in cadrul MedLife; Sa eliberezi rezultatele analizelor medicale la cererea pacientilor; Se efectuezi programari conform solicitarilor; Sa incasezi contravaloarea serviciilor si analizelor medicale.
MED LIFE SA

Receptionist Spitale si Policlinici


Scurta descriere a companiei Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri. Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:- asumarea raspunderii pentru actiunile lor;- cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;- comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;- sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;- acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv. Cerinte La Regina Maria, fiecare actiune are impact in construirea medicinei extraordinare, iar prin rabdare si asumare putem sa contribuim la crearea celor mai bune experiente pentru cei din jur. In rolul de Receptionist le vei oferi pacientilo
Regina Maria

Receptionist/​a Medicover Cluj/​ploiesti/​timisoara


Descrierea jobului Iti place sa relationezi cu ceilalti si sa gasesti solutii pentru problemele intampinate? Ai dorinta reala de a-i ajuta pe ceilalti si esti interesat sa inveti si sa te dezvolti? Credem cu tarie ca poti face parte din echipa noastra.Iata ce ne dorim de la viitorul nostru coleg:- studii medii/superioare finalizate;- cunostinte bune de utilizare a calculatorului (word, internet);- cunostinte bune de limba engleza;- minim 3 luni experienta in lucrul cu clientii;- bune abilitati de prezentare si comunicare.Asa va arata jobul tau:- Vei intampina pacientii care sosesc in clinica si ii vei indruma catre sala de asteptare, respectiv cabinetul medical unde are loc consultatia;- Vei fi aproape de medicii nostri pentru a oferi servicii de calitate pacientilor nostri;- Vei oferi ajutorul/suportul in vederea programarii pacientilor la diferite consultatii/investigatii medicale;- Vei incasa contravaloarea serviciilor medicale si vei completa facturi fiscale;- Vei clasa si arhiva r
MEDICOVER SRL

Gestionar Depozit /​ Operator Receptie Marfa


Candidatul ideal Candidatul Ideal- experienta in activitatile de depozit distributie;- lucrul cu sisteme de tip WMS pentru gestiunea marfurilor din depozite reprezinta un avantaj;- cunostiinte operare PC: Word, Excel, programe de gestiune;- persoana dinamica, serioasa, corecta, perseverenta, responsabila, cu abilitati de comunicare, atenta la detalii, cu atitudine pozitiva, cu initiativa, cu disponibilitate de a munci si orientare spre rezultat;- capacitate de a lucra eficient in echipa, stabilire prioritati si abilitati multitasking.Descrierea jobului Descrierea jobului- Asigura activitatea depozitului zonal; realizeaza receptia cantitativa si calitativa a marfurilor de la furnizori si de la depozitul central, in baza documentelor ce insotesc marfa;- Asigura introducerea marfii in depozit, pe rastele si are grija ca aceasta sa fie depozitata in mod corespunzator de catre echipa de manipulanti, fiind responsabil de depozitare, etichetarea si pastrarea conforma a marfurilor din gestiune
DINAMIC 92 DISTRIBUTION SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 52 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.