Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca HR in Codlea

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca HR in Codlea

Cauta printr-o varietate mare de joburi HR in Codlea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi HR in Codlea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Consultant Recrutare/​ Hr Assistant (limba Maghiară)


Candidatul ideal MEISTERJOB este o companie tânără, parte dintr-un grup international de administrare a resurselor umane.Oferim candidaților nostri servicii de recrutare și consultanță în carieră.Colaborăm cu angajatori renumiți din Germania, Austria, Islanda, Norvegia, Belgia și Olanda.Pentru extinderea echipelor noastre căutăm candidați potriviți pentru postulConsultant Recrutare / HR Assistant.Acest post presupune cunoașterea limbii maghiare la un nivel avansat și a limbii germane sau engleze la un nivel minim B1.Căutăm o persoană care: vorbește limba maghiară la un nivel avansat cunoaște limba germană/ engleză la nivel minim B1 are studii superioare în curs sau finalizate are bune abilități de comunicare și de operare PC este rezistentă la stres și orientată către clienți este pasionată de domeniul resurselor umane și dorește să avanseze în plan profesional alături de noi lucrează bine în echipă și este orientată pe soluțiiDescrierea jobului Consultantul va fi responsabil pentru: p
MEISTERJOB.​RO SRL

Junior Data Manager (m/​w/​d) Hr Reward & Performance,​ Allianz


Descrierea jobului Job-Integrated Master: Junior Data Manager (m/f/d) HR Reward & Performance, Allianz in Munich#SIBE #Steinbeis #Master #Job-intigrated #MBA #International #Management #HR #Controlling #DataAnalystic #SuccessFactors #SAP #Training #Allianz #MunichYou just finished your bachelor’s degree and now want to get started right away with your Master's program? Do you enjoy putting study content into practice immediately and thus creating added value for a company? Then you've come to the right place - SAPHIR will be happy to help you find the perfect partner company for your job-integrated Master's degree at SIBE!Company:Many customers worldwide trust the Allianz Group as insurers and asset managers. As an employer, we care deeply about our employees, their needs, their dreams, and their personal challenges. Together, we create an environment where everyone has the opportunity to discover, grow, and create a better future for our customers and the world around us.A
SAPHIR DEUTSCHLAND GMBH

Operator Productie


Candidatul ideal Cerințe:- diponibilitatea la efort fizic- minim 8 clase- cazier judiciar curatDescrierea jobului -incepand de la 2500 lei net- 400 ron tichete de masa- spor tura de noapteResponsabilități:- montare subansamble- vopsire piese auto
DALA DSC HR S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 306 de salarii introduse în Salario: 2691 RON/Luna

Operator Cnc Strung/​freza


Candidatul ideal cunostinte desen tehnic 3 schimburi cunostinte mecanica lucrul in echipa bune abilitati de comunicare gandire logica, capacitate de organizare, analiza si sinteza; atentie la detalii responsabil, precis, efficient corectitudine, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii;Descrierea jobuluistudii medii profil tehnic, scoala profesionala sau liceu cunostinte foarte bune de desen tehnic constituie avantaj cunostinte privind tehnologia de executie a pieselor constituie avantaj lucrul cu serii mici si unicate masurarea pieselor executate (autocontrol) - reglarea si programarea masiniilor cu comanda numerica (stabilirea originii de lucru/stabilirea prinderilor/incarcarea programului /reglarea si masurarea sculelor) constituie avantaj abilitatea de a verifica si optimiza programe CNC folosirea sigura a mijloacelor de măsurareDescrierea jobului tichete de masa de 35 lei/zi prima Paste si Craciun transport asigurat
DALA DSC HR S.​R.​L.​

Operator Cnc Freza/​strung


Candidatul ideal cunostinte desen tehnic 3 schimburi cunostinte mecanica lucrul in echipa bune abilitati de comunicare gandire logica, capacitate de organizare, analiza si sinteza; atentie la detalii responsabil, precis, efficient corectitudine, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii;Descrierea jobuluistudii medii profil tehnic, scoala profesionala sau liceu cunostinte foarte bune de desen tehnic constituie avantaj cunostinte privind tehnologia de executie a pieselor constituie avantaj lucrul cu serii mici si unicate masurarea pieselor executate (autocontrol) - reglarea si programarea masiniilor cu comanda numerica (stabilirea originii de lucru/stabilirea prinderilor/incarcarea programului /reglarea si masurarea sculelor) constituie avantaj abilitatea de a verifica si optimiza programe CNC folosirea sigura a mijloacelor de măsurareDescrierea jobului tichete de masa de 35 lei/zi prima Paste si Craciun transport asigurat
DALA DSC HR S.​R.​L.​
Vezi alte joburi relevante

Hr Generalist With French


Candidatul ideal Your career is about what you want to be and who you want to be. It’s about bringing your skills, curiosity and best true self to work.In Accenture Operations we rethink the way people work and businesses perform by harnessing the power of rich data for decision-making, innovative technology, and advanced machine intelligence.In an era where people are critical to success, join a team that prioritizes human ingenuity and fosters a workforce where technology elevates people (not the other way around), freeing them up for more creative thinking and exciting work.By being part of our team, you will work from Monday to Friday, 09:00-18:00 in a remote/hybrid setup.Skills that make your work successful: You have minimum B2 French& English language skills; You have 1-2 years experience in HR area OR you are a junior candidate who wants to learn from our professional; You communicate easily; You are a team-player; You can solve urgent matters; You are reliable and proactive.De
ACCENTURE SERVICES SRL

Hr Partner Advisor With German


Candidatul ideal Role requirements: Bachelor’s Degree or equivalent work experience, preferably with a focus in Human Resources Management or Business Management Proven HR partner experience Fluency in English and GermanDescrierea jobului If you love solving sophisticated challenges at the intersection of business and people, then Human Resources at Accenture is the right place for you! We are looking for professionals at Manager level to join our team. You’ll be joining a diverse group of individuals with unique experiences, backgrounds, and ideas. Together, we’ll bring both our hearts and our minds to work every single day to help our people be their best and deliver human-centered insights and solutions at speed and scale for our business.Role responsibilities: As an HR Partner, you will be the single point of contact in HR for our people and our practice leaders – building deep, personalised relationships to help our people and business thrive. Provide personalized employee support
ACCENTURE

Key Account Executive - Tt Non Food - Bv-cv-hr


Candidatul ideal Excelente abilități de comunicare și putere de convingere; Experiență în vânzări ( reprezintă avantaj experiența în relațiile comerciale cu lanțuri locale de magazine); Inițiativă, atenție la detalii, capacitate de rezolvare a problemelor; Abilitați de lucru în echipă; Permis conducere categoria B (fără incidente); Studii medii (cu diplomă de Bacalaureat) sau superioare; Disponibilitate pentru activitate de teren.Descrierea jobului Gestionează și dezvoltă portofoliul de clienți cheie (Local Key Accounts) din zona pe care o administrează; Promovează portofoliul de produse comercializate și negociază comenzile; Realizează obiectivele de vânzări setate pentru zona repartizată; Implementează standardele de imagine (merchandising) propuse de companie în clienții din portofoliu; Contribuie direct la extinderea business-ului, creșterea vânzărilor clienților prin consilierea oferită, elaborarea unui plan de dezvoltare, estimarea vânzărilor și planurilor de acțiune (organizare
INTERBRANDS ORBICO S.​R.​L.​

Reprezentant Medical Pe Divizia De Oftalmologie,​ Pentru Zonele Bv/​sb/​ab/​hr/​cv


Candidatul ideal - studii superioare finalizate, studiile medicale sau conexe reprezinta un avantaj- capacitatea de a invata si intelege piata farmaceutica- capacitatea de a lucra proactiv- abilitati de management teritorial- permis cat.B si disponibilitate pentru deplasari- experienta anterioara ca reprezentant medical- abilitati de operare PC (word, excel, power point)- nivel mediu- spirit de echipa.Descrierea jobului Responsabilitati:- promovarea produselor companiei medicilor si farmacistilor din teritoriul alocat- vanzarea produselor companiei catre farmaciile din teritoriul alocat- administrarea eficace a teritoriului alocat- monitorizarea nivelului de realizare a obiectivelor- dezvoltarea si mentinerea de relatii profesionale stranse cu liderii de opinie din domeniul medical- intocmirea periodica de rapoarte solicitate de catre superiorul directBeneficii- posibilitatea dezvoltarii unei cariere de succes in cadrul unei companii in continua expansiune- pachet salarial motivant for
ROMPHARM COMPANY SRL

Asistent Recrutare/​ Hr Recruiter Limba Maghiara


Candidatul ideal Suntem o companie dinamică, multinațională, în plină ascensiune, dornică să-și mărească echipa.Ne ocupăm de recrutarea candidaților pentru locuri de muncă în Europa!Pentru a completa echipele noastre din Romania cautamConsultant recrutare (m/f) pentru proiecte internationale*limba maghiara este obligatorieCe așteptări avem de la tine?- cunoștințe de limba maghiara materna- organizare si perseverenta- studii superioare (în curs sau finalizate) - de preferat în domeniul resurse umane, psihologie sau marketing- experiența nu este obligatorie, dar constituie un avantaj- cunoașterea pachetului MS Office- persoană dinamică, cu aspirații, dornică să învețe și să progreseze- spirit entuziast, motivat- capacitate de lucru în echipăDescrierea jobului Ce presupune postul de Asistent Recrutare în cadrul companiei noastre?- contactarea candidaților care aplică la joburile Silverhand- screening aplicanți, verificarea și intervievarea telefonică a candidaților- mentinerea relatiei co
SILVERHAND.​RO SRL

Hr Generalist - Fagaras


Candidatul ideal Ești o persoană empatică, atentă la detalii, cu abilități de comunicare excepționale și iți dorești să te dezvolți in domeniul Resurselor Umane?If so, we might be a match made in heaven! Aplică la anunțul nostru si hai să ne cunoaștem!Cerințe: Studii superioare – de preferat cu focus pe Resurse Umane / Comunicare Abilități de operare a pachetului MS Office Nivel de limba engleză – conversațional Capacitate de analiză si sinteză, spirit de echipă Abilități de comunicare dezvoltate Proactivitate, determinare, orientare către rezultatDescrierea jobului Responsabilități Întocmirea și gestionarea dosarelor de personal Gestionarea concediilor medicale și a altor tipuri de concedii Pregătirea și distribuirea contractelor de muncă și a altor documente aferente Monitorizarea și actualizarea bazelor de date ale angajaților Promovarea unei culturi organizaționale pozitive și a valorilor companiei Monitorizarea satisfacției și angajamentului angajaților Postarea si promovarea post
SC MOVEOS SRL

Hr Generalist - Făgăraș


Candidatul ideal Ești o persoană empatică, atentă la detalii, cu abilități de comunicare excepționale și iți dorești să te dezvolți in domeniul Resurselor Umane?If so, we might be a match made in heaven! Aplică la anunțul nostru si hai să ne cunoaștem!Descrierea jobului Responsabilități Întocmirea și gestionarea dosarelor de personal Gestionarea concediilor medicale și a altor tipuri de concedii Pregătirea și distribuirea contractelor de muncă și a altor documente aferente Monitorizarea și actualizarea bazelor de date ale angajaților Promovarea unei culturi organizaționale pozitive și a valorilor companiei Monitorizarea satisfacției și angajamentului angajaților Postarea si promovarea posturilor disponibile Selectarea candidaților potriviți Intervievarea si evaluarea candidaților Organizarea procesului de onboardingCerințe: Studii superioare – de preferat cu focus pe Resurse Umane / Comunicare Abilități de operare a pachetului MS Office Nivel de limba engleză – conversațional Capacitat
SC MOVEOS SRL

Consultant Recrutare/​ Hr Assistant


Candidatul ideal MEISTERJOB este o companie tânără, parte dintr-un grup international de administrare a resurselor umane.Oferim candidaților nostri servicii de recrutare și consultanță în carieră.Colaborăm cu angajatori renumiți din Germania, Austria, Islanda, Norvegia, Belgia și Olanda.Pentru extinderea echipelor noastre căutăm candidați potriviți pentru postul Consultant Recrutare / HR Assistant.Acest post presupune cunoașterea limbii germane sau engleze la un nivel minim B1.Căutăm o persoană care: cunoaște limba germană/ engleză la nivel minim B1 are studii superioare în curs sau finalizate are bune abilități de comunicare și de operare PC este rezistentă la stres și orientată către clienți este pasionată de domeniul resurselor umane și dorește să avanseze în plan profesional alături de noi lucrează bine în echipă și este orientată pe soluțiiDescrierea jobului Consultantul va fi responsabil pentru: preluarea apelurilor telefonice selecția și plasarea candidaților la angajatorii în s
MEISTERJOB.​RO SRL

Area Sales Manager Produse Petroliere - Jud.​ Bv,​ Cv,​ Hr


Candidatul ideal - Cunoştinţele de lb. maghiara reprezintă un avantaj;- Peste 2 ani de experiență în domeniul vânzărilor.Descrierea jobului - Capacitate de organizare;- Capacitate de lucru cu oamenii;- Capacitate de comunicare;- Capacitate de efort sustinut, rezistenta la stres;- Abilitati de negociere;- Atitudine orientata catre client si nevoile acestuia;- Relationare cu oameni cu diverse niveluri de educatie si medii socio-culturale;- Capacitate de rezolvare a problemelor;- Capacitate de analiza si lucru cu cifrele;- Abilitati de redactare corespondenta comerciala si rapoarte de activitate;- Rezistenta la lucru sub presiune (indeplinire obiective vanzari, recuperare solduri, reclamatii clienti, etc.);- Disponibilitate pentru deplasari frecvente in zona alocata;- Experienta relevanta in vanzari B to B (minim 2 ani), preferabil in domeniile: vanzari produse petroliere, vanzari auto (autoturisme, vehicule comerciale, camioane, autobuze, microbuze, remorci), vanzari piese auto si acceso
OSCAR DOWNSTREAM SRL

Agent De Vanzari Brasov/​timisoara


Candidatul ideal Daca esti o persoana care are abilitati excelente de negociere si comunicare, cu o orientare spre atingerea obiectivelor, energica si joviala, ai capacitatea de a lucra independent, dar si in echipa, atunci esti cadidatul ideal pentru acest rol.Descrierea jobului Ca agent de vânzări la CTC Business Solutions, vei fi responsabil pentru identificarea și atragerea potențialilor clienți, prezentarea produselor sau serviciilor companiei și încheierea contractelor de vânzare. Veți lucra pentru a atinge și depăși obiectivele de vânzări stabilite de companie.Responsabilități:- Identificarea și prospectarea potențialilor clienți în zona desemnată.- Prezentarea produselor sau serviciilor companiei într-un mod convingător și captivant.- Înțelegerea nevoilor și cerințelor clienților și oferirea soluțiilor adecvate.- Negocierea și încheierea contractelor de vânzare.- Menținerea relațiilor cu clienții existenți și dezvoltarea unei rețele de clienți noi.- Monitorizarea tendințelor de
MAGNEUM HR S.​R.​L.​

Inginer Constructii (cfdp/​ Ccia)


Candidatul ideal Pentru clientii nostri, companii de constructii cu exeperienta in executia si consutlanta in proiecte de drumuri poduri si apa uzata cautam la nivel national: Rol si regiune: Sef Santier -Brasov; Sef Santier- Bucuresti;Sef de lot- Brasov; Sef de lot- Cluj;Inginer CFDP junior - departament tehnic- Bucuresti; Inginer Ofertare- CFDP - Chitila; Inginer Calitate- senior- Cluj; Inginer cantitati / Devizist- Buzau; Inginer Rezident- Buzau;Inginer Calitate- Brasov; Inginer Calitate- junior - Brasov; Descrierea jobului Program de lucru: Luni- Vineri;Beneficii:• Tichete de masa;• Asigurare medicala privata;• Asigurare transport dus si intors locatie santier;• Asigurare relocare;• Decontare combustibil, daca este cazul.Doar candidatii eligibili vor fi contactati in maxim 3 saptamani. Toate informatiile vor fi tratate ca fiind strict confidentiale.
HRS STAFFING SERVICES S.​R.​L.​

Angajam Operator Reglor In Fabrica


Candidatul ideal Angajam reglor in 2 companii de productie din Brasov si imprejurimi, cu transport asigurat din diverse zone. Experienta nu este neaparat necesara.Cerințele postului: Studii medii/ vocaționale/ curs de specialitate Cunostinte interpretare desen tehnic / documentatie de executie; Cunostinte sistem Fanuc si corectii in program CNC; Autorizație ISCIR – pod rulant; Cunostiinte despre instalatiile auxiliare ale masinii de injectat;Descrierea jobului Responsabilitati: Schimbarea matritelor; Efectuarea a mici reglaje/ajustări ale programelor; Interventia asupra programului de injectare; Modificarea de parametrii cu scopul reducerii/evitării rebuturilor. Asigura functionarea continua in parametri optimi a utilajelor CNC/RTM din cadrul sectiei Prelucrari Mecanice; Programeaza utilajele de prelucrari mecanice in sistem Fanuc, Heidenhain, Sinumerik, KukaBeneficii: Salariu negociabil; Tichete de masălei net; Oferta salariala: depinde de post; Bonus trimestrial productie; Spor de no
WORKFORCE HR SOLUTIONS S.​R.​L.​

Contabil Cu Atributii In Resurse Umane


Candidatul ideal Ce calitati / Skills-uri trebuie sa ai? Sa fii absolvent al învățământului superior economic de specialitate; Sa ai experienta minim 5 ani pe un post/job in domeniul contabilitatii; Sa ai cunoștințe solide în ceea ce privește legislația în vigoare privind domeniul financiar-contabil; Sa ai cunostinte excelente de legislația muncii; Sa ai curs ACREDITAT de inspector de resurse umane; Sa fii familiarizat/ ă cu munca in echipa si sa ai abilitati de comunicare excelente; Sa cunosti foarte bine pachetul MS Office, Excel (cunostinte avansate Excel), Mail. Sa fii foarte familiarizat cu un computer; Sa ai cei 7 ani de acasa, Bun simt, corectitudine, seriozitate! Dispus/ă să înveți, sa citesti, sa evoluezi. Sa exploatezi la maxim biblioteca noastra si cursurile ce ti le oferim; Organizat/ă… foarte organizat/ă! Iti vei planifica o mare parte din activitati; Harnic/ă. Lenea nu are ce căuta la noi în firmă; Sa detii permis de conducere categoria B cu experienta in condus; Sa fii O
TOTALMED SRL

Analist De Resurse Umane /​contabilitate


Candidatul ideal Cautam un coleg/a care sa ocupe postul de Analist resurse umane,cu atributii si in contabilitateCerinte:Cunoasterea legislatiei aplicabila in domeniu financiar –contabil si legislatia muncii;Experienta minima 2 ani ,reprezinta un avantaj;O buna capacitate de organizare,bune abilitati de comunicare;Limba engleza nivel mediu –avansat ( se lucreaza cu cetateni straini);Atestat inspector resurse umane reprezinta un avantaj;Cunostiinte MS Office ;Cunoasterea programului Saga ,reprezinta un avantaj. Descrierea jobului Responsabilitati :estimeaza resursele si cheltuielile necesare derularii activitatii de resurse umane;organizeaza si administreaza baza de date de evidenta a personalului;elaboreaza si gestioneaza fise de post;mentine relatia cu firma ce se ocupa de securitatea si sanatatea in munca;elaboreaza si gestioneaza sistemul de motivare a personalului;arhivarea documentelor;efectueaza cercetari disciplinare;intocmeste si gestioneaza documente de evidenta a personalului
NEW-RECYCLING S.​R.​L.​

Senior Recruiter


Candidatul ideal ​Founded in 1953, Jungheinrich ranks among the leading solutions providers for the intralogistics sector, with revenue of over €4 billion and more than 19,000 employees worldwide. Our goal is to be the No. 1 choice in intralogistics worldwide. The Group strategy is driven towards growing profitably and creating value sustainably.As part of this strategy, a unique Global Business Services Center has been established in Brasov, in 2022, working together with all Jungheinrich entities worldwide, providing support in their day-to-day operations.We are a young organization, in full grow, and we are proud to say that we already proved our capabilities – all our internal customers are very satisfied with the way we work, and our people created strong relationship that makes the team function at its best.Requirements for success: At least 5 years of experience in Talent Acquisition; Outstanding communication skills in Romanian and in English (any additional language would be a
JUNGHEINRICH BUSINESS SERVICES ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 947 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.