Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca HR in Targu Frumos

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca HR in Targu Frumos

Cauta printr-o varietate mare de joburi HR in Targu Frumos si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi HR in Targu Frumos si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Hr Admininstrativ - Targu Jiu


Candidatul ideal • Disponibilitate pentru program in regim full time, 8 ore pe zi in intervalul orar 09:00 - 18:00 de luni pana vineri de la sediu din Targu Jiu.• Cunostinte de calculator: Office (Excel si Word).• Bune abilitati de comunicare.• Experienta sau cursurile în domeniu constituie un avantaj.• Limba engleza la nivel mediu.• Abilitatea de a lucra in aplicatii de lucru.Descrierea jobului -Actualizarea aplicatiei de HR.-Intocmirea contractelor de munca ale angajitolor si alte documente pentru dosarul de personal.-Raporteaza evidentele angajatilor (concedii medicale, concedii de odihna, fluctuatia de personal).-Organizarea si derularea operatiunilor de evidenta a personalului companiei.-Programari la medicina muncii.-Intocmire adeverinte de angajat si alte documente.
COMPUTER GENERATED SOLUTIONS ROMANIA SRL

Sap Inhouse Consultant Hr - Targu Mures


Candidatul ideal Acceptă provocarea viitorului și alătură-te echipei noastre pentru dezvoltarea unei cariere de succes!Studii: Superioare Economice (Informatica, Business, Tehnic, Academie Comerciala sau altele)Limbi straine: Engleza – avansat, Germana – reprezinta avantaj;Experienta: Minim 3 ani de experienta in utilizarea si personalizarea modulelor SAP HRCompetente:ComunicareOrientare spre solutiiRezolvare de probleme complexe intr-un mod independentMunca in echipa (echipe interfunctionale)Beneficiile pe care le oferim sunt:Transport gratuitTichete de masăTichete cadouBonus anual de performanțăAbonament medicalAl 13-lea salariuBonus de fidelitateMediu de lucru tânăr și dinamicTraininguri pentru dezvoltare profesională și personalăDescrierea jobului Rolul face parte din cadrul departamentului Business Integration și presupune următoarele sarcini:​ Participarea activa in cadrul proiectelor SAP, inclusiv in cadrul viitoarelor implementari globale a solutiei SAP S/4HANA, cu accent deose
HIRSCHMANN AUTOMOTIVE TM S.​R.​L.​

HR admininstrativ - Targu Jiu


Scurta descriere a companiei Ca angajat CGS România vei beneficia de un program de lucru flexibil, în funcție de nevoile tale, cât și vei participa la sesiuni de formare și training-uri intensive pentru a îți îmbunătăți cunoștințele și pentru a putea să îți îndeplinești cu brio atribuțiile. Te vei alătura unei echipe entuziaste și dinamice ce te va ajuta la dezvoltarea unei cariere de succes, într-un mediu fun și interactiv, înconjurat de prieteni.#FriendsWorkingTogether Cerinte • Disponibilitate pentru program in regim full time, 8 ore pe zi in intervalul orar 09:00 - 18:00 de luni pana vineri de la sediu din Targu Jiu.• Cunostinte de calculator: Office (Excel si Word).• Bune abilitati de comunicare.• Experienta sau cursurile în domeniu constituie un avantaj.• Limba engleza la nivel mediu.• Abilitatea de a lucra in aplicatii de lucru. Responsabilitati -Actualizarea aplicatiei de HR.-Intocmirea contractelor de munca ale angajitolor si alte documente pentru dosarul de personal.-Raportea
Computer Generated Solutions Romania

Area Sales Manager (cv,​ Hr,​ Ms,​ Bv)


Candidatul ideal Căutăm o persoană dinamică care să se ocupe de partea de vânzări pe teriotriul județelor Covasna, Harghita, Mureș, Brașov și să îndeplinească următoarele cerințe:- Experienta minima de 2 ani pe o pozitie similara;- Capacitatea de corelare a activitatilor curente de birou cu deplasarile in teren;- Capacitatea de aplicare a tehnicilor de negociere;- Cunostinte bune de operare PC;- Abilitati tehnice;- Permis de conducere categoria B;- Cunoașterea limbi maghiare la un nivel avansat reprezintă un avantaj;- Constituie avantaj experienta in domeniul tamplariei PVC.Descrierea jobului - Administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti aferent zonei- Prospectarea pietei si promovarea produselor companiei;- Negocierea conditiilor si a termenelor de livrare si plata;- Crearea unei relatii comerciale durabile utilizand toate informatiile si materialele pe care le vei avea la dispozitie;- Analiza cerintelor clientilor si acordarea consultantei privind caracteristicile produselo
PM ALUMINIUM LINE S.​R.​L.​

Inspector Resurse Umane - Targu Jiu


Candidatul ideal Studii superioare definitivate; Atestat de Inspector Resurse Umane; Experienta ca Inspector Resurse Umane, minim 2 ani; Cunostinte privind legislatia muncii, salarizarea si alte procese de resurse umane; Cunostinte Excel si Word - nivel mediu; Atentie la detalii, abilitati de organizare si comunicare; Atitudine pozitiva si proactiva; Descrierea jobului Gestioneaza procesul de angajare (contracte individuale de munca, fise de post, dosare de personal, s.a.); Completeaza si actualizeaza permanent baza de date a angajatilor; Intocmeste formalitatile legale din cadrul proceselor de modificare, suspendare, incetare a contractului individual de munca; Verifica pontajele lunare si face operatiunile necesare pentru calcularea salariilor; Primeste, verifica, inregistreaza şi arhiveaza certificatele medicale; Arhiveaza contractele individuale de munca, dosarele de personal si alte tipuri de documente; La cererea salariatilor si in conformitate cu prevederile legale elibereaza ad
SAPTE SPICE SA

Analist Resurse Umane - Ajofm | Anofm


Ocupatia: Analist resurse umane - AJOFM | ANOFMAngajator: BIOEEL SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TARGU MURES
BIOEEL SRL

Referent Resurse Umane - Ajofm | Anofm


Ocupatia: REFERENT RESURSE UMANE - AJOFM | ANOFMAngajator: SAPTE SPICE SAExperienta: Experienta putina Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TARGU JIU
SAPTE SPICE SA

Angajez Economist (resurse Umane)


CRILELMAR fabrica mase plastice angajeaza ECONOMIST cu cunostinte resurse umane . Salariu net 4200 lei +card tichete 880 lei. Prime Sarbatori.prime realizari.
CRILELMAR
Vezi alte joburi relevante

Hr Specialist


Candidatul ideal We are looking for a passionate HR Specialist to join our team and manage all human resource procedures. As an HR specialist, your primary responsibility will be that of recruiting new coworkers for our team and preparing and administrating personnel files. Descrierea jobului RESPONSIBILITIES Preparation and administration of personnel files; Preparation of employment documents (job descriptions, labor contracts, additional documents, etc.), as well as drafting various documents solicited by the employees; Ensuring day-to-day HR administration support to employees and management; Responsible for the entire recruiting process (posting job advertisements, candidate screening, scheduling interviews, participating in or conducting interviews, and providing feedback to candidates); Active participation in the development and improvement of HR processes and policies regarding different HR activities; Manage onboarding and exit interview process for employees; Organization an
SEVIO SOLUTIONS SRL

Media netă estimată pe baza celor 158 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Hr Assistant With Portuguese And English (on-site/​hybrid)


Candidatul ideal Good knowledge of English and Portuguese (B2 upwards); Good knowledge of Microsoft Office (Word, Excel); Ability to meet deadlines; Good analytical skills; Positive attitude and solution-oriented thinking; Proactive, flexible and adaptable; Team-oriented. Nice to have: Bachelor’s degree or certification in Human Resources would be a plus; Experience working in HR would be an advantage.Descrierea jobului This role focuses on managing databases and records for client’s employees, as well as working alongside HR teams to provide assistance and support. The HR Assistant with Portuguese and English is responsible for: Providing support to employees, via email, chat or by phone and deliver suitable solutions in a timely manner; Managing end-to-end HR processes (hiring, onboarding, offboarding, terminations, resignations); Assisting with gathering information for leaves of absence, medical leave, paid/unpaid leave, maternity/paternity leave, etc.; Processing data entry or imp
SC CONDUENT BUSINESS SERVICES ROMANIA SRL

IT Specialist - Iași


Companie verificată
Aplica rapid
Ești organizat/ă, atent/ă la detalii și îți place să lucrezi cu hardware și software IT? HR Design recrutează pentru clientul său - o companie reprezentativă din industria retail, cu magazine de vânzare de produse premium în Iași - un IT Specialist! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important:*să ai studii superioare și să cunoști domeniul IT*să fii proactiv în identificarea și rezolvarea problemelor care pot apare în munca ta*să te concentrezi pe task-urile de făcut, astfel încât sa le rezolvi repede și bine*să cauți întotdeauna metode mai bune de a-ți face treaba și să îi instruiești și pe ceilalți ce să facă*să ai cunoștințe de limba engleză la nivel mediu și operare pe calculator la nivel avansat Experiența anterioară în activități de gestiune echipamente și software IT, constituie un avantaj. Iată, în mod concret ce vei reuși să faci:-te asiguri de îndeplinirea necesarului de echipamente IT în sediile companiei (calculatoare, imprimante, telefoane, cabluri, mouse etc.)-te ocupi
HR Design Consulting

Gestionar Marfă Magazin Retail - Iași


Companie verificată
Aplica rapid
Te consideri o persoană organizată, disciplinată și îți place să duci lucrurile la bun sfârșit? HR Design recrutează pentru clientul său - o companie reprezentativă, cu magazine de vânzare de produse premium și de consum general un Lucrător Comercial Gestionar Marfă în Iași! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important:*să rezolvi probleme și să previi apariția lor*să lucrezi cu informații specifice și să aplici feedback-ul pe care îl primești*să respecți procedurile de lucru*să poți face față unor situații cu care te-ai mai întâlnit, dar și cu altele noi, diferite*să ai cunoștințe de operare pe calculator și de limba engleză la nivel de bază Experiența anterioară în gestionarea mărfurilor în domeniul retail (FMCG), constituie un avantaj. Iată, în mod concret ce vei reuși să faci:1. Te ocupi de încărcarea și descărcarea mărfurilor livrate în magazin2. Așezi marfa pe raft conform cerințelor coordonatorului de magazin și a standardelor în domeniu (abilități de merchandiser)3. Te asigur
HR Design Consulting

Inspector Ssm/​ Su/​ Pm Pentru Lucrari De Investitii Gaz (225015)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii tehnice superioare în domeniul construcții, instalații, geodezie, geologie (studiile în domeniul construcțiilor sau instalațiilor reprezintă avantaj) Formare specifică de coordonator în materie de securitate şi sănătate, actualizată la fiecare 3 ani Cursuri de formare și perfecționare profesională în domeniul securității și sănătății în muncă, situațiilor de urgență și protecției mediuluiExperienţă practică necesară: Experienţă profesională în construcţii și/ sau instalații sau în coordonarea şantierului de minimum 3 ani Nivel mediu-avansat în pregătirea de rapoarte de inspecție și/ sau audit Cunostințe bune privind mentenanța echipamentelor de siguranță și cerințe de inspecție ale acestora Experiență în investigarea incidentelor și accidentelor, cu folosirea de metode în identificarea și analizarea cauzelor rădăcină Experiență în evaluarea riscurilo Experiență în domeniul tehnic având atribuții de coordonare SSM Cunoașterea proceselor specifi
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Hr Assistant With German And English (on-site/​hybrid)


Candidatul ideal Good knowledge of English and German (B2 upwards); Good knowledge of Microsoft Office (Word, Excel); Ability to meet deadlines; Good analytical skills; Positive attitude and solution-oriented thinking; Proactive, flexible and adaptable; Team-oriented.Nice to have: Bachelor’s degree or certification in Human Resources would be a plus; Experience working in customer service would be an advantage.Descrierea jobului This role focuses on managing databases and records for client’s employees, as well as working alongside HR teams to provide assistance and support.The HR Assistant with German and English is responsible for: Providing support to employees via email, chat or by phone and deliver suitable solutions in a timely manner; Managing end-to-end HR processes (hiring, onboarding, offboarding, terminations, resignations); Assisting with gathering information for leaves of absence, medical leave, paid/unpaid leave, maternity/paternity leave, etc.; Processing data entry or
SC CONDUENT BUSINESS SERVICES ROMANIA SRL

Specialist Relații Clienți - Magazin Produse Premium Iași


Companie verificată
Aplica rapid
Te consideri o persoană empatică, ordonată și cu dorința de a-și duce treaba până la capăt?HR Design recrutează pentru clientul său - o companie reprezentativă din industria retail, cu magazine de vânzare de produse premium - un Specialist Relații Clienți - Magazin Produse Premium, în Iași! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important:*să îți pese de oameni și să îți dorești să îi servești cât mai bine în funcție de nevoile lor*să te preocupe atingerea rezultatelor în munca pe care o faci*să îți placă să înveți informații specifice și să aplici feedback-ul pe care îl primești*să respecți procedurile de lucru*să poți face față unor situații cu care te-ai mai întâlnit, dar și cu altele noi, diferite*să ai cunoștințe de operare pe calculator și de limba engleză la nivel mediu Dacă ești absolvent de studii medii (diploma de Bacalaureat) și ai experiență anterioară în domeniul vânzărilor și relații cu clienții, reprezintă un avantaj. Iată, în mod concret ce vei reuși să faci:1. Asculți em
HR Design Consulting

Vânzător Magazin Retail - Iași


Companie verificată
Aplica rapid
Te consideri o persoană empatică, ordonată și cu dorința de a-și duce treaba până la capăt?HR Design recrutează pentru clientul său - o companie reprezentativă din Iași, cu magazine de vânzare de produse premium și de consum general - un Vânzător Magazin Retail! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important:*să îți pese de oameni și să îți dorești să îi servești cât mai bine în funcție de nevoile lor*să te preocupe atingerea rezultatelor în munca pe care o faci*să îți placă să înveți informații specifice și să aplici feedback-ul pe care îl primești*să respecți procedurile de lucru*să poți face față unor situații cu care te-ai mai întâlnit, dar și cu altele noi, diferite*să ai cunoștințe de operare pe calculator și de limba engleză la nivel mediu Dacă ești absolvent de studii medii (diploma de Bacalaureat) și ai experiență anterioară în domeniul vânzărilor și relații cu clienții, reprezintă un avantaj. Iată, în mod concret ce vei reuși să faci:1. Aprovizionezi rafturile cu produsele ne
HR Design Consulting

Inspector Ssm Si Psi


Candidatul ideal Absolvent de studii medii. Studiile superioare reprezintă avantaj Certificare în domeniul securității și sănătății în muncă Certificare în domeniul Prevenirea și Stingerea Incendiilor Cunoștințe solide despre legislația și reglementările de siguranță și sănătate în muncă și prevenirea și stingerea incendiilor Experiență anterioară în domeniul protecției muncii sau într-un rol similar constituie avantaj dar ne poți convinge cu determinarea și orientarea ta spre învățare. Abilități excelente de comunicare și prezentare; Capacitatea de a lucra eficient atât în echipă, cât și independent; Permis de conducere categoria B si disponibilitate pentru deplasări frecvente (1-2 ori pe săptămână) la locațiile/șantierele din țarăDescrierea jobului Răspunde de dezvoltarea, implementarea și monitorizarea respectării politicilor și procedurilor în domeniul Sănătate și Securitate în Muncă și Prevenirea și Stingerea Incendiilor în grupul Far Foundation Cunoaște și implementează legislați
FAR FOUNDATION SRL

Head Of Quality Control And Training (online Casino)


Candidatul ideal Requirements: Bachelor’s degree in Business Administration, Quality Assurance, Educational Training, or a related field; Proficient communication skills, both written and verbal, in English. Knowledge of Serbian or other languages is advantageous; Relevant certifications in quality assurance, training, or leadership (ISO, Certified Trainer, etc.) are beneficial; Extensive experience in quality assurance and training, with a significant duration in leadership positions; Proven track record in overseeing QC and training departments, ideally in the iGaming industry or similar sectors; Familiarity with industry-specific regulations and compliance requirements; Ability to inspire and motivate teams to strive for excellence in quality and training; Demonstrated proficiency in managing cross-functional teams and diverse projects; Effective strategic planning and organizational abilities; Outstanding problem-solving skills and adeptness in addressing complex quality and traini
HRS STAFFING SERVICES S.​R.​L.​

Head Of Control Room Operations (online Casino)


Candidatul ideal Requirements: Bachelor’s degree in business administration, Operations Management, or a related field is required, with a preference for candidates holding a Master's degree; Exceptional communication skills, both written and verbal, in English, are essential; Proficiency in Serbian or other languages is a bonus; Relevant certifications in project management, operations, or leadership (such as PMP, Six Sigma, etc.) are advantageous. A proven track record in control room operations or similar environments is required; Experience in the iGaming industry or related fields is highly desirable; Familiarity with industry-specific regulations and compliance standards is required; Proven ability to manage cross-functional teams and multi-disciplinary projects is necessary; Strong negotiation and stakeholder management abilities are important.Descrierea jobului Our client, a leading figure in the iGaming industry, is widely recognized for providing engaging content to a glo
HRS STAFFING SERVICES S.​R.​L.​

Inginer Electric/​responsabil Ssm


Candidatul ideal Societatea Electromontaj Carpati S.A angajeaza INGINER ELECTRIC/RESPONSABIL SSM cu experienta, pentru punctul de lucru CT Iernut!CERINTE:Inginer:Experienta in domeniul Statii electrice de Joasa, Medie si Inalta tensiune;Experienta in domeniul circuitelor electrice primare si secundare;Experienta in domeniul lucrarilor electrice de constructii-montaj;Bun organizator, persoana capabila sa coordoneze personalul din subordine;Disponibilitate pentru munca pe santier.Responsabil SSM:Curs inspector securitate si sanatate in munca 80 ore;Experienta pe santiere de constructii reprezinta un avantaj;Experienta in domeniul Sanatatii si Securitatii in munca;Persoana responsabila, cu atitudine proactiva, bun organizator.Disponibilitate pentru munca pe santier.Pentru detalii, sunati la urmatorul numar de telefon:0746 239 400 - Mirela Antonescu - Sef. Serv. R.U.Asteptam CV-urile la adresa:[email protected]!Descrierea jobului OFERTA:Salariu foarte atractiv;Tichete de masa cu v
ELECTROMONTAJ CARPATI SA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.