126 - Locuri de Muncă (joburi) Inginer Ofertare în România
126 - Locuri de Muncă (joburi) Inginer Ofertare în România

Scurta descriere a companieiHumangest Romania este parte a grupului SGB Humangest Holding, grup cu capital integral italian, specializat in consultanta in domeniul resurselor umane. Obiectivul nostru este sa oferim partenerilor, candidatii potriviti nevoilor lor, precum si idei inovatoare pentru problemele ce pot aparea in domeniul resurselor umane. Humangest Group iti ofera solutii in gasirea unui loc de munca, atat in cadrul echipei noastre, cat si in cadrul companiilor client. Cerinte •Studii superioare absolvite (Facultatea de Arhitectura sau Facultatea de Constructii);•Experienta rele
Candidatul ideal- Studii superioare tehnice finalizate - Politehnica / Facultatea de Instalatii;- Fara experienta;- Cunostinte PC, pachet office, navigare internet, autocad;- Abilitati de organizare, comunicare si relationare;- Orientare catre rezultate si respectare a termenelor.Responsabilitati- Studierea documentatiei (caiete de sarcini, fise de date, planuri, memoriu tehnic),- Stabilirea strategiei pentru intocmirea documentatiei de prezentare a ofertei tehnice, tinand cont de cerinte ;- Analizeaza documentele si datele de intrare (cererea de oferta, proiectul, caietele de sarcini etc);- I
intocmire devize, situatii lucrari pentru firma de instalatii (sanitare, termice, ventilatii, climatizare, electrice). Cerinte: studii superioare, vechime 3 ani intr-un post similar. Persoana organizata, flexibila, dedicata, cu o mare atentie la detalii, abilitati de comunicare. Zona: sector 1 Titulescu.

Scurta descriere a companieiSOMET S.A. este o companie romanească cu traditie, ce activeaza in domeniul constructiilor din 1991, specializata in proiecte de metrou, dar cu experienta ampla si in constructiile rezidentiale si hoteliere. Obiectivul nostru este sa executam proiecte deosebite intr-un mod eficient si la un standard inalt de calitate cu ajutorul unei echipe unite si puternice. Cerinte CANDIDATUL IDEAL:•absolvent studii superioare - Univ. Tehnica de Constructii Bucuresti•experienta in elaborarea ofertelor tehnico-financiare pentru lucrari de constructii civile si industriale•bune c

Candidatul ideal - Studii superioare finalizate sau in curs;
- Experienta de minimum 2 ani pe un rol similar;
- Experienta in vanzari catre clientii B2B - Instalatii, Constructii, Inginerie
- Cunostinte si networking bun pe piata de constructii/instalatii-
- Cunostinte lingvistice: Limba engleza nivel mediu;
- Cunostinte bune de operare PC ( Pachet Office, Outlook,e-mail) si CRM
- Team worker si proactiv;
- Abilitati de comunicare si relationare foarte bune; diplomatie si tact
Descrierea jobului - Creeaza, mentine si dezvolta relatiile comerciale cu clientii
- Dezvolta si isi gestio

Candidatul ideal • Absolvent de studii superioare în domeniul Electrotehnic;
• Cunoștințe de operare calculator (Office, AutoCAD) – InterSoft Deviz Profesional și Microsoft Project prezintă un avantaj;
• Abilități de comunicare;
• Cunoştinţe de limba engleză – nivel nivel mediu/avansat;
• Permis de conducere cat. B;
• Disponibilitate la deplasări în interes de serviciu.Descrierea jobului • Prospectarea în permanenţă a pieţei în vederea identificării de noi clienţi;
• Întocmirea documentației tehnice pentru participarea la licitații;
• Ofertarea de lucrări de instalați electrice de JT/MT

Candidatul ideal *Absolvent studii superioare de specialitate profil electric
*Cunoștinte configurare tablouri electrice- Rapsody; Simaris Design; Simaris Config. Etc. constituie avantaj
*Cunoștințe de operare PC – Autocad, MS Office
*Experiență în domeniu instalațiilor electrice
Descrierea jobului *Identifică materialele și echipamentele principale care intră în componența ofertei, caracteristicile tehnice/cantități
*Colaborează cu departamentul de Achiziții pentru a introduce în ofertă cele mai bune prețuri de materiale și echipamente
*Întocmește cereri de ofertă pentru materiale, ec
Coordonarea si monitorizarea realizarii lucrarilor pe santier;Organizeaza suportul logistic, coordoneaza activitatile de productie urmarind atingerea obiectivelor si incadrarea in búgete (actualizarea rapoartelor de costuri);Realizeaza planificarea, coordonarea si conducerea directa a echipelor;Asigura necesarul de utillaje si manopera in vederea incadrarii in graficul de lucrari;Identifica cu promptitudine neconcordantele intre proiect si situatia din teren;Efectueaza verificarea calitatii lucrarilor executate, conform procedurilor tehnice de control al calitatii;Intocmirea documentatiei de c
Descrierea jobuluiCandidatul idealCerinte:- cunostinte PC: - nivel mediu, excel, word;- absolvent al unei universitati tehnice- abilitate de a lucra in echipa;- fire dimanica si responsabila;- spirit de observatie.Responsabilitati:- analizeaza documentatia tehnica si caietele de sarcini primite in vederea ofertarii;- intocmirea documentatiilor pentru licitatii;- studierea documentatiei tehnice pentru optimizarea costurilor;- intocmirea listelor de observatii si propuneri tehnice de optimizare catre beneficiar;- intocmeste si solicita cereri de oferta catre furnizorii de materiale si echipament

Candidatul ideal - persoana motivata, responsabila, dinamica, cu initiativa, abilitati comunicare si negociere;
- studii superioare tehnice in domeniul instalatiilor;
- experienta minim 2 ani in domeniul instalatiilor;
- cunoasterea foarte buna a instalatiilor termice/climatizare;
- operare PC (MS Office obligatoriu)
- engleza, franceza (avantaj),
- permis auto (avantaj)Descrierea jobului Ofertare/proiectare tehnica pentru vanzarea si executia echipamentelor HVA;
Reprezentant vanzari pentru proiecte/ firme de executie;
Se ofera salariu motivant, telefon, tichete masa.

Candidatul ideal
Studii superioare finalizate , tehnice in domeniul constructii - instalatiilor sanitare, termice si de ventilatie
Experienta cel putin 2 ani intr-un domeniu similar
Cunostinte avansate de utilizare pachet Office, AUTOCAD
Capacitate de planificare , analiza si control, ordonat
Abilitati de comunicare , empatie , initiativa, perseverenta, dinamism
Capacitati de a realiza mai multe sarcini simultan
Dorinta de autoperfectionare si dezvoltare personala
Cunostinte de limba engleza – nivel mediu
Descrierea jobului
Analizeaza si prelucreaza cererile de oferta prim

Candidatul ideal • Absolvent studii superioare tehnice (Constructii sau Politehnica).
• Experienta in ofertare (min 2 ani).
• Cunostinte nivel de baza pentru programele MS Office Excel si AutoCAD. Constituie un avantaj cunostinte in utilizarea programului Schucal sau Orgadata.
• Limbi straine: Engleza minim nivel mediu
• Aptitudini organizatorice, atent la detalii, dorinta de a invata lucruri noi, lucru in echipa.Descrierea jobului • Realizarea calculatiilor de pret in vederea intocmirii ofertelor pentru clienti.
• Evaluarea intregului proiect de fatada, de la proiectare la fabricatie si
Romservice Telecomunicații (www.solutii-profesionale.rst.ro) companie româneasca ce are ca prim domeniu de activitatea dezvoltarea de soluții complete de telecomunicații și furnizarea de servicii în domeniu, angajează pentru sediul din BucureștiInginer ofertare solutii IT & NetworkingResponsabilități:- Proiectarea și dezvoltarea de soluții profesionale pentru clienți, în principal in arii legate de IT, networking, servere și storage oVoIP (voice over IP) Unify, Nec, Cisco, oNetworking (Cisco, HP) și wireless (Ruckus, Cisco, Aruba)- Contribuie la toate etapele dezvoltării: analiza

Candidatul ideal - Studii superioare tehnice profil constructii civile/ instalatii/ similar ;
- Experienta minim 5 ani de ofertare in proiecte ce vizeaza constructii civile, industriale si infrastructura -experienta in proiecte privind achizitii publice reprezinta un plus
- Capacitate de analiza, evaluare si sinteza;
- Foarte bune cunostinte de utilizare programe de devize (Windev / Doclib / Intersoft/ altele), Microsoft Office, AutoCad
- Cunostinte tehnice in domeniul constructiilor civile, industriale si infrastructura
- Persoana dinamica, flexibila, activa, responsabila, foarte bine or

Descrierea jobului Deschide fisa analiza oferta; realizeaza analiza “cererii de oferta” conform proiect (sau documentatie pentru executie) ;
-verifica documentatia – daca este sau nu completa (piese scrise, piese desenate);
-analiza si verificarea din punct de vedere tehnic a proiectului(privind tehnologia de executie, folosirea materialelor noi performante si uzuale, etc.)
-face propuneri de schimbare, daca e cazul, a solutiilor tehnice – adaptabile specificului si dotarii firmei;
-emite cereri de oferte catre furnizorii de materiale, utilaje, aparate, semifabricate pentru ceea ce este no

Candidatul ideal Pentru intarirea echipei noastre cautam un coleg nou care sa preia urmatoarele atributii:
Licentiat in inginerie
Experienta in utilizarea programelor: AutoCad si Ms Office
Bune abilitati de comunicare si relationare, verbal si in scris
Persoana creativa, activa, bine organizata, orientata catre lucrul in echipa si catre rezultate finale
Seriozitate, responsabilitate, dinamism si initiativa
Descrierea jobului Sarcinile şi responsabilitatile postului:
Analizeaza cererea de oferta din punct de vedere tehnic, economic si comercial impreuna cu echipa de vanzari;

Candidatul ideal
Absolvent al Facultatii de Constructii Civile sau al Facultatii de Arhitectura
Cunostinte temeinice ale programului AUTOCAD
Cunoasterea si folosirea cu usurinta a pachetului de programe MS Office .
Cunostinte de limba engleza - nivel mediu .
Disponibilitate pentru activitati temporare la santierele societatii .
Capacitate pentru activitati specifice de calcul devize, promovare/consiliere clienti / intocmire oferte.
Abilitati de comunicare avansate.
Spirit de echipa si atentie la detalii
Nu este necesara experienta anterioara.
Descrierea jobului
Pozitie d

Candidatul idealAbsolvent de studii tehnice superioare în domeniul construcții / instalații. Experienta pe un post similar, de ofertare in domeniul constructii - de minimum 5 ani;Experienta ofertare pe platforme electronice (SEAP)Experienta in licitatii publice (SICAP);. Cunoasterea programelor de devize. ResponsabilitatiCoordonarea si organizarea departamentului de licitatii a proiectelor pentru constructii civile si industriale etc. Intocmire oferte pentru lucrari complexe in domeniul constructii;Urmarirea licitatiilor inclusiv pe SEAP si analiza oportunitatilor de participare;Elaboreaza DUA
Ag Con Invest Srl, angajeaza Inginer ofertare si responsabil cu achizitia materialelor de constructiiCerintele postului:Studii superioare, profil constructiiCunostinte in domeniul constructiilor, experienta in domeniu minimum 3 aniAbilitati de comunicare si negocierePersoana organizata, atenta la detaliiResponsabil si seriosCapacitate de a se integra si a lucra in echipaResponsabilitati:Intocmeste si incadreaza cantitatile de lucrari in articole de devizIntocmeste si verifica devize si liste de cantitati pentru proiectele in lucruSe ocupa de achizitia de materiale si echipamente pentru lucrari

Candidatul ideal Absolvent studii superioare tehnice (preferabil constructii/ instalatii)
Experienta in procesele de licitatii publice in domeniul instalatii pentru constructii
Capacitatea de a lucra concomitent la mai multe proiecte
Rigurozitate in realizarea calculelor si pregatirea documentatiei aferente licitatiilor
Persoana responsabila, foarte bine organizata, focusata pe obiective si rezultate
Foarte bune cunostinte tehnice
Descrierea jobului Intocmirea ofertelor tehnico-economice in conformitate cu cerintele pentru participarea la licitatii publice de constructii, intalatii, ret
Departament:
Industrie:
Tip job:
Experiență:
Numele companiei:
Ordonează după: