Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Inginer in Mangalia

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Inginer in Mangalia

Cauta printr-o varietate mare de joburi Inginer in Mangalia si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Inginer absolvent facultate (specialitate conform postului) cu experienta in coordonarea activitatilor din santier Cunostinte de operare pe calculator: Microsoft Office (Word, Excel), AutoCAD; MS Project este un avantaj Capacitatea de a lucra in echipa, dar si individual Persoana proactiva, orientata către rezultate Disponibilitate de a lucra pe santierele din tara Bune abilitati de organizare, comunicare si planificare
ARCADA COMPANY
Candidatul ideal -studii superioare tehnice finalizate, profil construcții;-excelente cunoștințe de utilizate a computerului: MS Office-ul, Auto CAD, Allplan Nemetschek;-carnet conducere categoria B;-putem sa comunicam in romana, engleza sau germana.Descrierea jobului -experiența demonstrata in coordonarea echipelor de șantier;-întocmirea necesarului de materiale și consumabile in șantier;-întocmirea rapoartelor de lucru: consumuri materiale, realizări zilnice;-urmărirea etapelor lucrărilor pentru a asigura respectarea planificării, in condiții de calitate;-încadrarea lucrărilor in termen, motivarea echipei de lucru.Oferim:-salariu de începere: 3000€/brut;-mașina de serviciu + telefon ultima generație;-locuința mobilată, pana la un an de folosire, contra cost.Dacă ți-am trezit interes, așteptam CV-urile pe adresa de email: [email protected]
BB STUCK GMBH
Candidatul ideal studii superioare finalizate in domeniul constructiilor; experienta de minim 5 ani in constructii; cunostinte avansate de MS Office (Word, Excel); cunoastere avansata a unui program de devize; constituie avantaj cunoasterea programelor de devize WINDEV / InterSoft si experienta in ofertarea lucrarilor in soft-ofertare; experienta in licitatii publice (SEAP); cunostinte de limba engleza/germana la nivel cel putin mediu; limba romana – nativ / avansat; spirit de echipa, abilitatea de a lua decizii, responsabilitate, comunicare excelenta oral si scris.Descrierea jobului analizeaza fisa de date si studieaza documentatia (caiete de sarcini, fise de date, planuri, memoriu tehnic) pentru licitatii; intocmeste solicitari de clarificari in conformitate cu documentatia analizata; solicita cereri de oferta de la furnizorii de materiale si echipamente; solicita oferte de pret/ colaborare de la subcontractanti; realizeaza analiza comparativa a ofertelor primite; analizeaza costul u
STRABAG
Candidatul ideal Inginer Șef ȘantierResponsabilități:Organizarea și coordonarea lucrului pe șantierÎntocmirea și asigurarea necesarului de resurse materiale, umane și de utilajeSupravegherea funcționării utiliajelor și instalațiilorAsigurarea respectării riguroase a tehnologiilor de execuție și a instrucțiunilor privind exploatarea și întreținerea mijloacelor și uneltelor de producțieStabilirea soluțiilor de recuperare a întârzierilor din graficul de execuțieInstruirea personalului conform prevederilor regulamentelor în vigoare, pentru lucrările pe care aceștia urmează să le executeEfectuarea periodică a instructajului de protecția munciiPreintampinarea evenimentelor care pot supune la risc siguranța și sănătatea angajațilorComunicarea eficienta și promptă cu toți factorii implicați în proiect (RTE, SSM, diriginte, beneficiar, proiectant, manager proiect)Cerințe:Experiență minim 3 ani într-un post similarStudii superioare universitare în domeniul construcțiilorCunoștințe privind manage
PSITEST CONSULT HR
Candidatul ideal Inginer - Ajutor Șef ȘantierResponsabilități:Oferirea de suport șefului de șantier în organizarea și coordonarea lucrarilor din șantierOferirea de suport șefului de șantier în evaluarea, planificarea, supervizare și monitorizarea execuției lucrărilorSupravegherea funcționării utilajelor și instalațiilor la punctul de lucruUrmărirea menținerii disciplinei, precum și respectarea procedurilor și a regulamentului internImplicarea în instruirea angajaților conform procedurilor interneÎntocmirea antemasuratorilor si a neconformitatilor din proiectPregătirea și trimiterea comenzilor de materialeRealizarea altor activități administrative specifice domeniuluiCerințe:Studii superioare universitare în domeniul construcțiilorCunoștințe operare PC – Execel/ Word; Autocad. Constituie avantaj cunoasterea legislatiei in domeniul constructiilor cat si cunostiinte de operare Primavera si Microsoft ProjectsProfilul candidatului:Abilități de planificare, organizare si comunicareUrmărirea
PSITEST CONSULT HR
Candidatul ideal Cunostinte de electrica/ electronica, mecanica, si hidraulica; Studii tehnice medii (pentru technician service) /superioare (pentru inginer de service) Abilitatea de a lucra cu sisteme IT de diagnosticare avansate; Capacitate de a lucra la inaltime; Abilitati de comunicare cu clientii; Experienta similiara in domeniu de minimum 3 ani constituie un avantaj; Disponibilitate de deplasare in tara pentru servicii de intretinere si reparare a utilajelor de constructii; Cunostinte bune de limba englezaDescrierea jobului Interventii de reparatie, mentenanta si diagnosticare pentru utilajele de constructii; Asigurarea suportului tehnic si de instruire pentru client; Elaborarea de rapoarte de lucru complete si corecte pentru interventiile efectuate.Beneficii: Training-uri de specialitate Tichete de masa; Asigurare medicala; Autoutilitara service
LIEBHERR-ROMANIA
Candidatul ideal - Studii superioare cu profil electric;- Minim 1 an experienta in domeniul instalatiilor electrice;- Cunostinte MS Office (Word, Excel), ACAD;- Persoana sociabila si politicoasa, organizata, capacitate buna de comunicare si relationare;- Capacitate de lucru in echipa;- Abilitati de comunicare;- Orientat către client și către rezultate;- Permis categoria B;- Constituie un avantaj detinere unei autorizari ANRE sau ARTS.Descrierea jobului - Coordonezaa in santier instalarea si punerea in functiune a instalatiilor electrice si a celor de curenti slabi de catre echipele de executie;- Verifica proiectul de executie in ceea ce priveste functionarea sistemelor in conformitate cu solicitarile specifice si a respectarii normativele in vigoare;- Se asigura de planificarea si desfasurarea in bune conditii, din punct de vedere resurse si tehnic, a santierului al carui resposbil este;- Participa la sedintele de comandament;- Intocmeste situatiile de lucrari;- Participa la intocmirea
KRENIC
Candidatul ideal - Abilitati bune de comunicare;- Cunostinte de operare in sistemul integrat de mediu;- Cunostinte privind intocmirea declaratiilor catre A.F.M. si a raportarilor catre institutiile cu atributii in protectia mediului;- Cunostinte legislative in domeniul protectiei mediului si al managementului deseurilor;- Experienta relevanta in domeniu - minim 5 ani intr-o pozitie similara.Descrierea jobului - Intocmirea documentatiei cu privire la protectia mediului / managementului deseurilor;- Intocmirea declaratiilor catre AFM.- Reprezentarea societatii in relatie cu institutiile cu care colaboreaza.
COMBINATUL DE INGRĂŞĂMINTE CHIMICE
Candidatul ideal Cerințe:Studii superioare sau medii finalizate; Studiile superioare în domeniul: topografie, geodezie, cadastru reprezinta un avantaj;Buna utilizare a utilizare a calculatorului. Bune cunoștințe de MS Office;Abilitatea de a invata cu usurinta lucrul cu softuri si echipamente noi, dedicate activității tehnice de cadastru si topografie (programelor de prelucrare a datelor Toposys, Autocad, TopoLT, etc.)Capacitatea de a analiza si de a găsi soluții optime pentru diverse situații;Organizat;Rezistență la lucru în condiții de stres;Capacitatea de a respecta termenele limita;Limba engleza la nivel conversational (minim);Vechimea în domeniul cadastrului și geodeziei reprezinta un avantaj;Permis conducere categoria B reprezinta un avantaj;Cunoștințele juridice constituie un avantaj;Descrierea jobului Responsabilități:Deplasare în teren pentru efectuarea de măsurători, utilizarea de aparatura specifica topografiei de șantier.Întocmirea planurilor de situație, planurilor topograf
EXPERT CAD PROIECT
Candidatul ideal Compania isi desfasoara activitatea in statiunea Jupiter, pe litoral, jobul fiind sezonier 15 Mai - 15 Septembrie.Prezenta placuta, usurinta in comunicarea cu publicul, atentie distributiva.- disponibil la deplasare pe litoral, pe perioada 15 mai – 15 septembrie;- experienta profesionala, persoana dinamica, responsabila, capacitate de adaptare;- spirit de echipa;- abilitati de comunicare.Descrierea jobului Angajam: Agent vanzari, Cameriste, Electrician, InstalatorVa rugam sa mentionati postul pentru care aplicati.- oferim: salariu atractiv, cazare (daca este cazul), doua mese/zi, acces la spalatoria hotelului.Program de lucru elastic.
DELTA AURORA
Candidatul ideal CERINȚE:Experiență de minimum 2 ani în ofertare/proiectare sisteme HVAC(încălzire, răcire, ventilații și climatizare) pentru construcții civile și industriale la toate fazele (SF, DTAC, PT+CS, DDE, As Built);Întelegerea modului în care se interconectează toate tipurile de instalații și specificațiile fiecărei etape a proiectului;Cunoașterea instalațiilor HVAC de la marii producători de profil constituie un avantaj;Absolvent studii superioare cu profil tehnic ( de preferat facultatea de Instalații);În permanență la curent cu toate noutățile, normativele și standardele din domeniu;Cunostinte PC: AllPlan de preferat sau un program de tip CAD, MS Office (Word, Excel, Outlook, Power Point, Project,etc.)Limba englezaAtitudine pozitivă, orientată spre rezultate concrete și rezolvarea operativă a etapelor proiectelor;Flexibilitate, meticulozitate, atenție la detaliu, acuratețe și lucru eficient în echipă.Descrierea jobului DESCRIEREA JOBULUI:- proiectarea Înstalațiilor HVAC pe
SISTEME DE VENTILATIE HVAC
Candidatul ideal Societatea GEPETO IMPEX SA angajeaza Inginer Tehnolog in Industria Alimentara, cu experienta in domeniu.Descrierea jobului -Coordonarea si organizarea procesului de productie in vederea realizarii planului de productie stabilit si a obiectivelor calitatii.-Supravegheaza respectarea calitatii pe intreg procesul de tehnologic si propune masuri de imbunatatire a calitatii ori de cate ori este necesar.-Organizeaza fluxul de productie si programarea cantitatilor de materii prime in functie de capacitatea optima de prelucrare, a spatiilor de depozitare si a cererii si ofertei-Fundamenteaza necesarul de aprovizionat in functie de programele de productie, de solicitarile sectoarelor de productive si a compartimentelor functionale-Stabileste necesarul zilnic de materii prime, materiale si urmareste aprovizionarea sectiei cu acestea.-Supravegheaza zilnic consumul de materii prime si incadrarea in consumul specific normat.-Verifică respectarea condiţiilor de protecţie a muncii şi
GEPETO IMPEX
Candidatul ideal Pe cine căutăm?Key Account Manager înseamnă că reprezinți imaginea și brand-ul companiei în fața clienților existenți și în relația cu viitorii noștri clienți de calibru. Obiectivul tău: clienții mari. Vei implementa planul de vânzări aferent zonei de care ești responsabil, vei dezvolta noi și importante relații de afaceri și le vei menține pe cele existente. Totodată, le vei oferi clienților consultanță pentru găsirea celor mai bune soluții..Pentru că viziunea noastră este ca 1 din 10 utilaje din Europa să fie furnizat de UTILBEN, avem nevoie de un adevărat lider. Rolul de Key Account Manager pe care ți-l oferim necesită experiență în vânzări consultative și în business development. Trebuie să fi vândut utilaje și servicii în domeniu și să ai experiență în generarea de relații de afaceri. Asta pentru că va trebui să identifici noi direcții de dezvoltare și vei promova produse și servicii inovative.Trebuie să ai o înțelegere profundă asupra pieței de utilaje noi de con
UTILBEN
Candidatul ideal Studii superioare tehnice de specialitate;Certificare Managementul deseurilor;Aptitudini de operare a calculatorului (Word, Power Point, Excel);Capacitatea de intelegere si interpretare legi, standarte, proceduri;Capacitatea de sinteza si transmitere a informatiilor;Atentie la detalii, persoana responsabila, capacitatea de a lucra cu termene limita;Persoana rezistenta la stres, ordonata, energica, comunicativa.Descrierea jobului Pregatirea documentelor pentru revizuirea/reautorizarea/reinnoirea autorizatiilor de mediu si de gospodarire a apelor;Urmarirea procesului de obtinere a acordurilor, avizelor, autorizatiilor de mediu si gospodarire a apelor;Urmarirea respectarii obligatiilor din autorizatiile de mediu si de gospodarire a apelor;Insotirea autoritatilor de control in vizitele efectuate in fabrica;Colectarea informatiilor si documentelor necesare intocmirii de catre autoritati a rapoartelor de control si participarea la controale;Organizarea procesului de eliminar
OMNIA EUROPE
Candidatul ideal Inginer Tehnic Ofertare/Studii superioareAbilitãţi de lucru în echipãCunostinte PC: MS Office (Outlook, Excel, Word), AutoCAD, WinDevBune abilități de sinteză, analiză și de eficientizare și prioritizare a activitățilorAtenție la detalii, capacitate dezvoltată de concentrareExperienta minima de 3 ani in domeniul activitatilor legate de domeniul achizitiilor publiceCunoașterea Sistemului Electronic de Achiziții Publice (SEAP)Responsabil Controlul Calitatii/Responsabil Carti tehniceDescrierea jobului Identificarea anunturilor publicate in site-urile de specialitate (. SEAP);Studierea documentatiilor de atribuire;Elaboreaza DUAE - documente de calificare, oferta tehnica si financiara pentru licitatii impreuna cu persoanele implicate in procesul de ofertare si respecta termenele de depunere ale ofertelor;Solicitarea autoritatii contractante de clarificari;Elaborarea raspunsurilor la solicitarile de clarificari primite din partea comisiilor de evaluare;Gestioneaza derularea
A.B.C.VAL
Candidatul IdealAbsolvent facultate de profil cu experienta minim 1 an;Seriozitate, organizare si eficienta;Capacitate de a lucra in echipa;Initiativa in actiuni;Orientare catre rezultat;Capacitate de a lucra autonom si responsabil;Capacitate de planificare și organizare;Punctual, serios si respectuos;Vor constitui avantaje: Detinere permis de conducere categoria B;Dispus la deplasări in țară, atunci cand situatia o impune. Descrierea jobuluiintocmirea documentatiei tehnice aferente tuturor fazelor de proiectare (SF, DTAC, PTh, DDE, DTOE, AS BUILD) conform HG 907/2016, cu modificarile si completarile ulterioare;intocmirea documentatiei CU, avize, DTAC, ISU, etc. respectarea normelor si normativelor in cadrul solutiilor tehnice;urmarirea proiectului si asistenta tehnica necesara in faza de executie.
Kat Concept Design
Candidatul ideal Angajez ajutor topograf fata sau baiat.Cerinte minime:- Carnet de conducere B- Cunostinte operare calculator- Rezistenta la stres in sistemul birocratic...(de preferat domiciliul stabil in Navodari, Office, AutoCAD,...)am nevoie de un ajutor cu sau fara experienta care sa ma ajute la munca de birouDescrierea jobului - munca de birou, redactare documentatii- depunere si extragere documentatii de la OCPI
MUSCOIU FLORIN PERSOANĂ FIZICĂ AUTORIZATĂ
Candidatul ideal Dornic de munca si deschis sa invete lucruri noi.Descrierea jobului Jobul consta in manipularea geamului termopan sau preluarea comenzilor de geam termopan.
CRISTIAN GLASS PROD
Candidatul ideal Candidatul trebuie sa detina urmatoarele calitati: să prezinte entuziasm pentru proiect, să fie un om de acțiune, să fie un lider de echipă, să fie capabil să învețe de la alții, să fie un bun negociator, să aibă aptitudini pentru comunicare, să fie competent în activitatile si inscrisurile specifice domeniului de constructii, să fie orientat către rezultate, să aibă capacitatea de a convinge, să aibă abilitatea de a delega.Cerinte:- Domiciliu obligatoriu in judetul Constanta;- Studii tehnice in domeniul constructiilor;- Minim 5 ani experienta in domeniu (sef santier, inginer constructii, diriginte santier etc.);- Cunostinte in domeniul constructiilor: executie, coordonare, verificare, dirigentie santier;- Capacitate de planificare, monitorizare si organizare a activitatilor;- Abilitati de relationare si de a lucra in echipa;- Abilitatea de a respecta termene limita;- Capacitate de analiza si sinteza;- Cunostinte de lucru pe calculator (minim pachetul Office si program
ORIENT CERAMIC
Candidatul ideal Site Engineers must provide site based management and coordination of the construction process to ensure the project is completed in time to a high standard.Descrierea jobului Required Knowledge and ExperienceGraduate of the Technical University in Civil Engineering or related fields;Site Manager at least 4-5 years and minimum 2 completed projects;Minimum seven years of experience in construction;Fluency in Romanian and having a good level of EnglishMS Office, AutoCAD, MS Project knowledgeResponsibilitiesMonitoring the progress of the construction worksLiaising with designers to ensure that they are informed about project status and project programme requirements in accordance with their presence on site when requiredChecking work processes to meet en force building regulationsEnsures that the project complies with the contract documents, Quality Management and Health and Safety systems.Recording all project variation and informing superiorsCompleting contract administ
SENARIA MANAGEMENT & ENGINEERING
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.