Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Inginer in Rovinari

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Inginer in Rovinari

Cauta printr-o varietate mare de joburi Inginer in Rovinari si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Studii tehnice de specialitate (Ingineria Constructiilor Civile sau a Instalatiilor) Experienta in domeniul constructiilor civile , respectiv reabilitari termice si modernizari energetice Bune cunostinte de operarea pe calculator : Microsofoft Office, Cunostinte AutoCad , WinDev Permis categoria B Bune abilitati tehnice, analitice si organizatoriceDescrierea jobului Coordonarea si verificare activitatii de executie a lucrarilor executate de peronalul propriu sau subcontractat Aplicarea legislatiei, procedurilor si instructiunilor tehnice de lucru, specifice in domeniul constructiilor Pastrarea legaturii cu reprezentantii beneficiarului in santiere Intocmirea necesarului de materiale, urmarirea aprovizionarii la timp pe santiere conform comenziilor Raspunde de calitatea executiei si de implementarea corecta a proiectului Raspunde de respectarea graficului de executie Intocmirea situatiilor de lucrari si oferirea de informatii reale, legate de studiul fizic al lucrarilor
A.F. CONSULTING
Candidatul ideal -studii superioare tehnice finalizate, profil construcții;-excelente cunoștințe de utilizate a computerului: MS Office-ul, Auto CAD, Allplan Nemetschek;-carnet conducere categoria B;-putem sa comunicam in romana, engleza sau germana.Descrierea jobului -experiența demonstrata in coordonarea echipelor de șantier;-întocmirea necesarului de materiale și consumabile in șantier;-întocmirea rapoartelor de lucru: consumuri materiale, realizări zilnice;-urmărirea etapelor lucrărilor pentru a asigura respectarea planificării, in condiții de calitate;-încadrarea lucrărilor in termen, motivarea echipei de lucru.Oferim:-salariu de începere: 3000€/brut;-mașina de serviciu + telefon ultima generație;-locuința mobilată, pana la un an de folosire, contra cost.Dacă ți-am trezit interes, așteptam CV-urile pe adresa de email: [email protected]
BB STUCK GMBH
Candidatul ideal Inginer constructor(sef lot) Studii superioare in domeniul constructiilor (instalatii in constructii; constructii hidrotehnice, CFDP, IF); Experienta profesionala de minim 5 ani in lucrari de constructii (edilitare/ terasamente/ reabilitare diguri, baraje, etc.); Abilitati de planificare, organizare si coordonare personal; Lucru in echipa, spirit creativ, adaptabilitate, dinamism.Inginer cantitati Studii superioare tehnice in domeniul constructiilor; Cunostinte tehnice privind executia lucrarilor de constructii; Cunostinte solide de utilizare a softurilor specifice; Minim 3 ani de experienta pe un post similarDescrierea jobului Inginer constructor(sef lot) Organizarea lucrarilor pe santier; Verificarea planurilor de executie si propunerea de solutii constructive pentru rezolvarea neconformitatilor identificate; Urmarirea executiei lucrarilor pe santier din punct de vedere al cantitatii, calitatii si respectarii termenelor de executie; Intocmirea situatiilor de lucrari,
HIDROCONSTRUCTIA
Candidatul ideal - Absolvent de studii superioare cu profil electric, electrotehnic, automatizari;- Experienta de minim 3 ani in activitati de reparatii si intretinere in firme de productie;- Cunostinte operare pc (procesare text, calcul tabelar, procesare baze de date);- Constituie avantaj autorizatie ANRE - manager in domeniul gestiunii energiei;- Experienta in coordonarea personalului;- Constituie avantaj cunostinte PLC-uri, Scada, automatizari proceseDescrierea jobului - Raspunde de activitatile de mentenanta pe linie electrica si automatizari din cadrul societatii;- Raspunde de activitatea pe linie energetic desfasurata la nivelul societatii;- Asigura coordonarea si executarea activitatilor de mentenanta preventiva, asigurand astfel operarea eficienta a utilajelor din fluxul tehnologic (diagnosticare, reparatii, etc);- Asigura documentatia tehnica pentru realizarea lucrarilor de reparatii si stabilirea necesarului de piese de schimb;- Analizeaza si remedieaza cu personalul din sub
SIMCOR VAR
Candidatul ideal Denumire proiect:Servicii de asistenta tehnica pentru supervizarea lucrarilor de executie “Proiect Regional de Dezvoltare a Infrastructurii de Apa si Apa Uzata din Judetul Gorj”Proiectul consta in investitii pentru tratarea si distributia apei si colectarea si epurarea apelor uzate care se vor implementa pentru Judetul Gorj, in zonele urbane si rurale, si care vor avea drept rezultat conectarea la aceste sisteme a tuturor cetatenilor din aceste zone si conformarea cu prevederile directivelor UE relevante.Cerinte inginer rezident: Studii superioare absolvite cu diplomă de licență sau echivalentul acesteia în domeniile constructii hidrotehnice / civile / instalatii / ingineria mediului; Cunostinte generale de operare pe calculator in MS Word si Excel. Experienta profesionala generala minim 5 ani; Participarea în calitate de Inginer Rezident (sau a unor poziții echivalente ori superioare ca responsabilități) la supervizarea a minim 1 (unui) contract de lucrări la nivelul
ROMAIR CONSULTING
Candidatul ideal Studii superioare finalizate Experiență relevantă în vânzarea materialelor de construcții (preferabil instalatii) Permis de conducere categ. B și disponibilitate pentru delegații/deplasări Abilități de utilizare a pachetului MS Office (Word, Excel, PPT, Outlook) Orientare spre client și atingerea obiectivelor Abilități de comunicare și relaționare Abilități de organizare și planificare.Descrierea jobului Dezvoltă relațiile de business Prezintă și promovează produsele companei către clienți, proiectanți și constructori Îndeplinește obiectivele de vânzări pentru zona alocată: VL, GJ, MH Analizează piața, identifică și propune noi oportunități pentru creșterea vânzărilor Negociază și implementează termenii contractuali, conform limitei de competență Colaborează cu echipa și departamentele implicate în realizarea obiectivelorBeneficii Salariu motivant, negociabil în funcție de experiență; Bonusuri din vânzări; Tichete de masă și tichete cadou Mașină, laptop și telefon de s
TERAPLAST
Candidatul ideal - Aranjarea si sortarea marfurilor in si din depozit;- Descarcarea si incarcarea marfurilor in Dubite;Descrierea jobului Robleo Com angajeaza Muncitori Necalificati , indiferent de varsta, pentru depozitul nostru din Targu-Jiu!Se ofera un cadru de munca legal, Mediu de lucru stabilCe trebuie sa faci:- Aranjarea si sortarea marfurilor in si din depozit;- Descarcarea si incarcarea marfurilor in Dubite;Salariul incepe de la 2400 lei (Net) + bonuri de masaPentru mai multe detalii sunati la Nr de telefon din Anunt!
ROBLEO COM
Candidatul ideal Excavatorist cu experienta, deservent vola, muncitori necalificati.Descrierea jobului Operator cantar auto-experienta in intocmirea actelor de cantarireAgent paza cu atestat paza
GAV SCG 67
Candidatul ideal AliRa Recruitment recruteaza pentru clientul sau, lider mondial în soluții inteligente de irigare prin picurare pentru agricultura, 2 pozitii de Tehniciani lucrari instalare sisteme irigatii, cu locatie in zonele: Centru/Vest (Hunedoara, Deva, Tg. Jiu) si Moldova (Bacau, Focsani, Vaslui, Iasi, Suceava)Profil candidat: Absolvent studii medii/superioare; 2-3 ani experienta in munca; Cunostinte montaj pompe, robineti, teava PVC/HDPE; Cunostinte de hidraulica; citire planuri conducte; citire planuri structura metalica; Disponibilitate la deplasari aprox 80 % din timpul de lucru;​ Permis de conducere cat. B.Aptitudini si abilitati: Aptitudini tehnice Autonomie si independentaDescrierea jobului Organizare lucrări instalare; Gestionare subcontractori săpătura, instalare țeavă îngropată, instalare linie picurare, instalare pivoți; Instalare legături conducte la pompe și grupuri de valve de control; Instalare structură metalică pentru pivoți pentru irigații.
ALIRA RECRUITMENT
Candidatul ideal - Studii superioare;- Abilitati foarte bune de comunicare;- Cunostinte foarte bune operare PC (Microsoft Office – MS Word, Excel, Internet, e-mail);- Persoana organizata, dinamica, eficienta, capabila sa isi indeplineasca responsabilitatile la timp;- Experienta pe o pozitie similara in domeniul infrastructurii de mediu constituie un avantaj.Descrierea jobului - Preluarea, inregistrarea, multiplicarea, distribuirea catre compartimentele implicate, indosarierea si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite in cadrul biroului de proiect din Onesti;- Redactarea corespondentei necesare desfasurarii activitatii zilnice;- Asigurarea transmiterii documentelor prin curier/ posta, fax, e-mail;- Realizarea arhivei de proiect;- Planificarea si centralizarea micilor achizitii in cadrul departamentului administrativ;- Preluarea apelurilor telefonice;- Coordoneaza si raspunde de buna desfasurare a activitatii de secretariat;- Coordoneaza si organizeaza agenda de lucru a liderulu
ROMAIR CONSULTING
Candidatul ideal Studii superioare tehnice in domeniul constructiilor (specializare CH, IF,CFDP, Instalatii); Inginer - vechime minima 4 ani in executie; Subinginer - vechime minima 6 ani in executie sau 2 ani in activitate CTC- istDescrierea jobului Respectă legislaţia şi reglementările tehnice specifice activităţii domeniului; Implementează şi menţine Sistemul de Asigurare a Calităţii; Exercită un control sistematic şi exigent asupra calităţii lucrărilor de construcţii; Informează operativ privind deficienţele de ordin calitativ constatate, în vederea dispunerii de măsuri; Exercită controlul calităţii lucrărilor pe faze de execuţie stabilite prin reglementările tehnice şi „Planul Control Verificari si Incercari” ; Participă la verificarea calităţii lucrărilor la principalele faze de execuţie stabilite prin normele, reglementările şi normativele tehnice şi semnează procesele verbale de atestare a calităţii; Gestioneaza toate actele incheiate intre constructor-proiectant - beneficiar r
HIDROCONSTRUCTIA
Candidatul ideal Ne dorim de la tine: Aviz medical „Apt” pentru lucrul la inaltime; Permis de conducere categoria B-minim 1 an vechime (inclusiv disponibilitatea de a conduce); ​Şcoala profesională/liceu + curs de calificare; Cunostinte tehnice avansate despre serviciile de voce si date (ex: ISDN, xdsl, IPTV); ​Capacitatea de a face fata unui mediu de lucru dinamic, in continua schimbare; Abilitati bune de comunicare verbala si in scris; Cunostinte in domeniul IT reprezinta un avantaj.​*Anuntul se adreseaza candidatilor de pe toata raza judetului, nelimitandu-se la orasele resedinta de judet.Descrierea jobului Scop principal:Efectueaza lucrarile specifice in reteaua de acces in vederea instalarii de servicii de telecomunicatii si asigurarea functionarii acestora in parametri optimi si la un nivel de calitate ridicat.Descrierea jobului: Instalarea serviciilor de voce, date si televiziune precum si a serviciilor conexe; Executarea lucrarilor de dezvoltare si intretinere a retelei de tele
TELEKOM ROMANIA COMMUNICATIONS
Candidatul ideal Cerinte:- stabilitate, dorinta de a-si construi o cariera pe termen lung in domeniul vanzarilor de produse tehnice- perseverenta, capacitate de organizare a activitatii zilnice- initiativa si abilitati de comunicare - negociere - relationare- cunostinte tehnice in domeniul mecanicDescrierea jobului Atributii:- promovarea si vanzarea produselor din portofoliul de distributie al firmei catre clienti industriali si automotive- identificare aplicatii, initiere proiecte- urmarirea incasarilor, raportare saptamanalaBeneficii:- salariu fix + bonusuri- tichete de masa pe card- masina full time- laptop, tableta, smartphone- abonament de sananate la retea clinica privata- training la angajare si instruiri periodice
ASPAD COM
Candidatul ideal We’re looking for: Previous experience as a mechanic (preferably in automotive or electronic repair industries) Understanding how to assemble and disassemble a product High attention to detail Ability to multitask Knowledge of using various hand and power toolsDescrierea jobului Your daily adventures will include: Repair scooters to maintain the highest level of quality Perform general repair work and check-ups Test scooters before releasing them Inspect scooters in use and identify problems with parts Diagnose and service scooters for safety and reliabilityYou’ll love it here because we offer: Motivating compensation Private medical cover via Regina Maria Membership on Benefit Online platform No corporate BS – we’re moving too fast for that Amazing personal growth experience at one of the fastest-growing startups in Europe Working with a motivated and talented international team Flexible working hours – as long as you get the work done Impactful work – you’ll have a r
BOLT SERVICES RO
Primăria Comunei Săcelu, județul Gorj, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcțiilor contractuale de execuție, vacante, de muncitor calificat (buldoexcavatorist), treapta profesională I.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;b) cunoaște limba română, scris și vorbit;c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;d) are capacitate deplină de exercițiu;e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;f) îndeplinește condiț
Primării
Primăria Comunei Bolboși, județul Gorj, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcției contractuale, vacante, de muncitor calificat, Compartimentul deservire comunală al comunei Albeni.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;b) cunoaște limba română, scris și vorbit;c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;d) are capacitate deplină de exercițiu;e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;f) îndeplinește condițiile
Primării
Primăria Comunei Vladimir, Județul Gorj, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcției contractuale de execuție, vacante, de muncitor calificat – cantonier.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;b) cunoaște limba română, scris și vorbit;c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;d) are capacitate deplină de exercițiu;e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de
Primării
Primăria Orașului Tismana, județul Gorj, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcției contractuale de execuție, vacante, de muncitor calificat deservent utilaj (tractorist).Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;b) cunoaște limba română, scris și vorbit;c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;d) are capacitate deplină de exercițiu;e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;f) îndeplinește condițiile de studii
Locuri de munca la stat
Pentru proiecte în diferite zone din Olanda, MeisterJob recrutează 5 INSTALATORI vorbitori de limba engleză (nivel mediu) și cu minim 3 ani experiență, cu angajare la firma olandezăCondiții de salarizare și alte beneficii:• salarizare: între 500-550 EUR net/săptămână• cazare plătită integral de firmă (utilități incluse)• contract de muncă legal încheiat în Olanda• contribuțiile pentru asigurare medicală, asigurare socială achitate de către firmă• suport pe durata angajării în limba română din partea consultanților MeisterJob• consiliere de carierăCerințele postului:• nivel mediu al limbii engleze• calificare în domeniul instalațiilor• experiență pe același post sau un post similar• certificat VCA (reprezintă un avantaj)• permis de conducere (categoria B)• posibilitatea de deplasare cu mașina personală (opțional)Aplică cu CV la următoarea adresă de E-mail: [email protected] sau sună, de luni până vineri, între 09 și 17 la numărul de telefon: 0040 770 135 505 sau 0040 771 454 060
MEISTERJOB.RO
Vei beneficia de:• un salariu de 13,00 EUR brut / oră + 28,00 EUR net diurnă/zi;• cazare asigurată și plătită de firma angajatoare, inclusiv cheltuielile de întreținere; • contract de muncă încheiat direct cu angajatorul german pentru o perioadă nedeterminată (nu cu detașare sau PFA);• contract de mediere transparent cu societatea Silverhand, conform legii 156/2000, fără comision sau alte taxe, fără clauze abuzive;• ajutor și consultanță din partea angajatorului german în vederea deschiderii unui cont bancar în Germania și a îndeplinirii altor formalități la instituțiile germane;• posibilitate de a primi un avans după 40 de ore lucrate;• dreptul la concediu: minim 24 zile/an;• dreptul la pensie și alocație ”Kindergeld” 219 EUR lunar/copil sau student până la 26 ani;• un spor de min. 25% pentru orele suplimentare;• traducerea actelor în limba germană oferită gratuit de compania noastră;• îndrumare și consiliere permanentă din partea echipei noastre;• asigurări (medicală, în caz de accid
Silverhand
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.