Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

55 Locuri de Munca It specialist in Brasov

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

55 Locuri de Munca It specialist in Brasov

Cauta printr-o varietate mare de joburi It specialist in Brasov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi It specialist in Brasov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Specialist Marketing


Candidatul ideal Studii superioare finalizate în domeniu (preferabil specializarea Marketing / Comunicare, PR); 3-5 ani experiență pe o poziție în Marketing și grafică reprezintă un avantaj; Cunoștinte de operare a pachetului MS Office (Word, PowerPoint, Excel); Cunoștintele de lucru în aplicații de grafică (avantaj: Adobe Illustrator, Corel Draw, Photoshop etc.); Instrumente dе analiză a site-urilor (ex. Google Analytics); Cunostinte solide de promovare imagine și produs, branding, analize de piață; Creativitate și simț estetic dezvoltat; Abilități excepționale de comunicare și scriere; Capacitatea de prioritizare a sarcinilor și respectarea termenelor limită; Persoană cu spirit de echipă și orientată spre rezultate; Permis de conducere categoria B;NU SE LUCREAZA REMOTEBENEFICII Pachet salarial atractiv Abonament rețea de sănătate privată Discount pentru tine și familia ta la achiziționarea produselor din portofoliul OPTIMAC Prime de sarbatori Liber de ziua ta de naștere (zi plătită)
ANAMAR OPTIMAC SRL

Media netă estimată pe baza celor 1219 de salarii introduse în Salario: 4085 RON/Luna

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Cautam un coleg nou pentru departamentul de Achizitii. Daca ai experiență ca si achizitor si stii sa folosesti laptop-ul din dotare la capacitate maxima – lucrezi cu Excel, Word, Outlook si vreun ERP, ai un plus.Este important pentru noi sa-ti placa oamenii si interactiunile, sa stii sa porti discutii cu scop cu furnizorii nostri, sa consolidezi relatii de lunga durata si sa obtii beneficii relevante pentru companie: termene de plata si discounturi, care ne fac pe toti fericiti.Aspectele tehnice sunt si ele parte din poveste – urmarim anumiti KPI si din cand-n cand iti cerem niste foi cu cifre, le mai zice si rapoarte periodice. Totusi, nu e panica – ne plac lucrurile simple si clare. De aceea tot ce facem, de la responsabilitati, evaluari, KPI si bonusari, vrem sa le facem asa, simple si clare.Descrierea jobului Responsabilități:- Experienta de minim 2 ani ca specialist în achiziții;- Răspunzi cu promptitudine la solicitările colegilor privind achiziția de produse;- F
BRAND DISTRIBUTION GROUP SRL

Media netă estimată pe baza celor 1617 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Specialist Devize


Candidatul ideal Echipa Țiriac Auto caută colegă nouă sau coleg nou pentru postul Specialist devize!Suntem în căutarea unei persoane orientate către identificarea de soluții, atentă la detalii, care are cunoștințe MS Office și cu experiență pe o poziție asemănătoare pentru: Întocmirea corectă și completă a ofertelor și devizelor (manoperă și piese de schimb inclusiv piese after market) conform notelor de constatare și notelor de reconstatare pentru lucrările care au deschisă comandă de lucru; Colaborarea cu personalul tehnic din atelier pentru identificarea corectă a pieselor/ reperelor necesare efectuării reparațiilor prevăzute în comanda de lucru; Normarea operațiunilor de reparații; Ofertarea și vânzarea directă a pieselor de schimb către clienții externi; Gestionarea fluxului de lucru cu membrii echipei de flote; Urmărirea respectarea livrării pieselor în depozitul propriu la dată stabilită în comanda de piese de schimb.Descrierea jobului Cum sună? Dacă nu te-am convins încă, fii a
TIRIAC AUTO SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 4600 RON/Luna

Specialist Vanzari


Candidatul ideal Candidatul Ideal- înclinație naturală și/sau antrenată spre relaționarea directă cu oamenii;- capacitatea de a se automotiva, proactivitate și perseverență;- responsabilitate personală, consecvență;- entuziasm și gândire pozitivă;- aspect elegant și siguranță de sine;- atitudine orientată spre soluții și rezultate;- experiența în vânzări directe, asigurări, Horeca, ospitalitate, funcții sau poziții de conducere, antreprenoriat, management, imobiliare, relații cu publicul sau similar constituie un avantaj.descrierea jobului :- contactarea si mentinerea unei relatii la cel mai inalt nivel cu portofoliul de clienti- ⁠extinderea portofoliului de clienti- ⁠prezentarea produselor pe care compania le comercializeaza- ⁠efectuarea procesului de vanzare conceput de companie intr-un mod profesionist Descrierea jobului training specializat, comprehensiv și personalizat, axat pe activitatea companiei- site de prezentare profesionist;- materiale de prezentare și promovare profesioni
PERAMA IDEAS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 816 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Specialist în Implementarea Smc


Candidatul ideal Ești o persoană orientată spre dezvoltare, ai abilități de analiză operațională și funcțională a proceselor operaționale, atunci te invităm să te alături echipei LIAMED pe postul de Specialist în implementarea sistemelor de management al calității.Abilități:♦ Studii superioare finalizate (profil tehnic sau Ingineria și Managementul Calității);♦ Experiență în managementul proceselor;♦ Experiență în realizarea auditului intern pentru menținerea și îmbunătățirea SMC;♦ Cunoștințe privind implementarea standardului ISO 13485:2016, reprezintă un avantaj;♦ Cunoștinte avansate operare PC și MsOffice;♦ Capacitate de lucru în echipă, flexibilitate;♦ Foarte bune abilități de comunicare și exprimare (verbală și în scris);♦ Gândire structurală;♦ Capacitate de a lucra organizat, cu termene limită;♦ Abilitatea de a asculta și întelege informații și idei;♦ Foarte bune abilități de analiză a detaliilor;♦ Cunoștințe utilizare programe modelare procese;♦ Cunoștințe de limba engleză nivel
LIAMED SRL

Specialist Procesare Date


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui analist raportare talentat și pasionat pentru a se alătura echipei noastre. Dacă aveți o abilitate excelentă de analiză și vă place să lucrați cu date, aceasta este oportunitatea pentru dumneavoastră.Ca analist raportare, veți fi responsabil de colectarea, analizarea și interpretarea datelor specifice activității. Veți colabora strâns cu colegii din departament pentru a obține informații relevante și veți dezvolta rapoarte și analize detaliate pentru a sprijini procesul decizional al managementului.Cerințe: Studii superioare finalizate; Cunoștințe Excel nivel avansat (Vlookup,tabele pivot, baze de date); Experiență în controlling sau contabilitate; Pasionat de cifre și analiză; Capacitate de analiză și sinteză, gândire logică; Experiență anterioară în analiză sau raportare; Abilități avansate de analiză și interpretare a datelor; Excelente abilități de comunicare și prezentare; Abilitatea de a lucra independent și în echipă; Atenție la detalii ș
NOBLEPIAGIO SRL

Specialist Servicii Clienti


Candidatul ideal Povestea ta începe aici!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că#PeopleofBT inseamna obiective comune, spirit de echipa si ajutor reciproc prin care construim impreuna un viitor sigur.Dacă ești o persoană căreia îi place să interacționeze, focusată pe identificarea de soluții și oferire de spirjin, rolul acesta este pentru tine!Pe lângă asta,Ne-ar mai plăcea să constatăm că: ești o persoană proactivă, cu inițiative noi și îndrăznețe; te adaptezi ușor la fiecare situație întâlnită; îți place să interacționezi cu persoanele și să le identifici nevoile; deții abilități dezvoltate în zona promovării și vânzării de produse și servicii.Descrierea jobului Aceste atribute te vor ajuta să: comunici eficient cu clienții băncii pe baza nevoilor pe care le identifici și să recomanzi produsele sau serviciile potrivite pentru aceștia; realizezi operațiuni cu numerar sau fără numerar în funcție de specificul tranzacției; oferi sprijin clienților pe
BANCA TRANSILVANIA SA

Media netă estimată pe baza celor 969 de salarii introduse în Salario: 3286 RON/Luna

Specialist Resurse Umane


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui Specialist în Resurse Umane pasionat și dedicat pentru a se alătura echipei noastre. Acest rol este esențial pentru susținerea operațiunilor zilnice și pentru furnizarea suportului necesar în diverse aspecte ale domeniului resurselor umane.Cerințe: Experiență anterioară de lucru în domeniul resurselor umane (minim 4 ani); Curs inspector resurse umane; Cunoștințe MS Office (Word, Excel); Experiența salarizare; Cunoștințe excelente de legislația muncii; Bune abilități dе comunicare și lucru în echipa; O bună cunoaștere a proceselor HR; Persoană organizată și atentă la detalii; Atitudine proactiva în rezolvarea problemelor și implicare în identificarea oportunităților de optimizare a proceselor.Descrierea jobului Responsabilități: Întocmește contractele de muncă, fișele de post precum și documentația pentru modificarea sau încetarea contractelor de muncă urmărind respectarea legislației în vigoare și a politicilor și standardelor companiei; Asigură
NOBLEPIAGIO SRL

Media netă estimată pe baza celor 1489 de salarii introduse în Salario: 4480 RON/Luna

Recruitment Specialist


Candidatul ideal The ideal candidate should have a keen understanding of various recruitment methods and tools, coupled with the ability to design and implement effective strategies tailored to the company’s needs. Excellent communication and interpersonal skills are essential for building strong relationships with both candidates and the Hiring Managers.Descrierea jobului Responsibilities Designing and implementing the overall recruitment strategy. Preparation of recruitment materials and use of online, as well as company-approved offline promotion tools Selection of resumes based on applications to job postings or from other sources. Development and updating of job descriptions. Conducting interviews. Utilizing various recruitment methods/tools to screen candidates according to the recruitment schedule. Evaluating candidates' knowledge, skills, relevant experience, and aptitudes. Monitoring and applying best recruitment practices. Developing and providing recruitment reports as n
FENGMEI NEW ENERGY AUTOMOTIVE TECHNOLOGY S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1011 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Financial Client Services Specialist With German


Candidatul ideal We are looking for a Financial Client Services Specialist with German, for one of our partners in Brașov, a global supplier of innovative technical textiles for a broad range of markets and applications such as apparel, automotive, building interiors, building materials, healthcare, energy, filter media, shoe and leather goods as well as specialties.Qualifications: Completed commercial, economical or business administration studies; Professional experience in the field of accounting would be an advantage; User knowledge in the field of SAP (SD, FI, MM) would be an advantage; Knowledge of MS Office; Good knowledge of written and spoken German, knowledge of English; Analytical Thinking; Accuracy and sustainability in the execution of tasks; Customer orientation.Descrierea jobului Responsibilities: Invoicing and complaint processing; Maintenance of the relevant master data (vendors, debitors, materials, etc.) according to the process specifications for all corporate entit
GI GROUP STAFFING COMPANY SRL

Specialist Comert International - Limba Italiana


Candidatul ideal Ce abilități am vrea să ai tu Fluență în limba italiană; Cunoșterea limbii engleze la nivel B1; Excelente abilități de comunicare și negociere; O gândire orientată spre vânzare și achiziție; Orientare spre rezultate și proactivitate; Nu este necesară experiența; formarea este asigurată.Descrierea jobului Cu ce te vei ocupa Dezvoltarea și menținerea relațiilor B2B cu clienți potențiali și existenți; Negocierea achiziției de produse și asigurarea încheierii cu succes a tranzacțiilor; Menținerea unei comunicări eficiente cu clienții în scopul încheirii cu succes a tranzacțiilor; Asigurarea livrării la timp a produselor și menținerea unui nivel ridicat de satisfacție a clienților; Colaborarea cu diverse departamente pentru a asigura un flux fără impedimente al operațiunilor.Ce oferim noiBeneficii financiare: Bonus de performanță; Benefit - platformă online cu un buget flexibil, care crește în funcție de vechimea în companie (tichete de masă, asigurare medicală, abonament l
DARE TALENT DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Purchasing Specialist


Scurta descriere a companiei Konem Invest is an HR Consulting boutique firm, with a team of passionate and enthusiastic experts. Our clients enjoy the kind of personal service and price sensitivity we are able to offer as a small compan Cerinte - Kaufmännische Ausbildung mit technischem Interesse und Berufserfahrung in einem Industrieunternehmen- Erfahrung im Einkauf / Beschaffung- Fließend Deutsch und Englisch- Gute SAP- und sehr gute MS Office-Kenntnisse- Selbständige und eigenverantwortliche Person- Gute Kommunikations- und Teamfähigkeit- Reisebereitschaft Responsabilitati - Operative Beschaffung von Investitionsgütern, herstellerspezifischen Ersatzteilen und technischen Dienstleistungen (CAPEX) für Produktionsstandorte in Europa- Bestellaktivität basierend auf ERP-Anforderungen- Ausführung des Bestellprozesses im SAP ERP-System- Sicherstellung der Auftragsabwicklung bis zur Rechnungsstellung- Prüfung der Rechnungen und ggf. Freigabe- Zusammenarbeit mit Lieferanten, Lieferantenbewer
Konem Invest

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 5250 RON/Luna

Purchasing Specialist


Scurta descriere a companiei Konem Invest is an HR Consulting boutique firm, with a team of passionate and enthusiastic experts. Our clients enjoy the kind of personal service and price sensitivity we are able to offer as a small compan Cerinte - Commercial education background with technical interest and professional experience in an industrial company- Experience in purchasing/procurement- Negotiation skills and intercultural skills- Fluent in German and English- Good SAP and very good MS Office knowledge- Independent and self-reliant person- Good communication and team player- Willingness to travel Responsabilitati - Operational procurement of capital goods, manufacturer-specific spare parts, and technical services (CAPEX) for production sites for Europe- Ordering activity based on ERP requisitions- Execution of the ordering process in the SAP ERP system- Ensuring order processing up to invoicing- Verifying the invoices and releasing them if necessary- Cooperation with suppliers, su
Konem Invest

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 5250 RON/Luna

ETL Specialist


Short company description At Evolve today we offer complex Human Resources services, from business consulting to headhunting and recruitment. We have extensive experience in finding talented professionals, for a variety of industries, especially in the IT sector.We started with a dream: to create a Human Resources company with a strong, unique profile on the market, deeply shaped by our core values: commitment to performance, professionalism, a balanced approach and deep satisfaction for our clients.From that moment, we nurtured special relationships and we continuously evolved, being flexible, but staying true to our values. We aim higher and higher and we invite you to EVOLVE with us! Requirements For our business partner, one of the world's largest IP (Intellectual Property) service providers, we are looking for an ETL Specialist to focus on the area of data migrations.You will work on a challenging project, which will give you the opportunity to put into practice and develop your t
Evolve today

Specialist Comert International – Brasov


Candidatul ideal Cerințe pentru candidat: Bilingv: cunoașterea limbii engleze la nivel minim B1 si a uneia dintre următoarele limbi străine: Germană, Spaniolă, Italiană, Maghiară; Dornic să înceapă o carieră în vânzări, achiziții, negociere. Experiența anterioară nu este obligatorie. Dornic să călătorească internațional; Orientat spre rezultate și auto-motivat; Cunoștințe PC (Ms Office, Outlook); Încrezător în forțele proprii; Team player; Sociabil și confortabil în interacțiunile cu clienții.Descrierea jobului Despre rolUn rol cu impact asupra unei economii durabile prin reducerea risipei de mărfuri! Persoana care ocupă acest rol este responsabilă de identificarea furnizorilor potențiali și negocierea achiziției de mărfuri nevândute (lichidări, produse cu data scurtă de valabilitate, colecții vechi, comenzi anulate) la nivel internațional.Responsabilități: Identifici oportunități de achiziții și potențiali furnizori; Menții legătura cu furnizorii și dezvolți baza de date; Realizezi do
DARE TALENT DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Controlor Financiar (financial Controlling Specialist)


Candidatul ideal Pentru unul dintre clientii nostri, o importanta companie nationala din domeniul constructiilor, cautam Controlor Financiar.Cerinte:● Studii superioare economice absolvite;● Experienta necesara intr-un rol similar: minim 3 ani● Cunostinte Office (in special Excel), Outlook, ERP.Responsabilitati:● Verifica, controleaza si monitorizeaza respectarea bugetelor de santier prin intocmirea de rapoarte comparative pe tipuri de activitati/cheltuieli versus venituri aferente, identificand orice deviatie pozitiva sau negativa fata de buget● Raporteaza orice cheltuiala neprevazuta in bugetul santierul si solicita sefului de santier responsabil justificari pentru oportunitatea acestor cheltuieli.● Colaboreaza cu echipa operationala in urmarirea bugetelor de santier.● Verifica conformitatea contractuala a facturilor subantreprenorilor si raporteaza managementului neconcordantele.● Verifica existenta documentelor necesare deschiderii unui santier – arhiva,● Verifica, monitorizeaza si
Confidenţial

Procurement Specialist - Metallic Materials


Candidatul ideal Location: Centru-Sud - Romania (Brasov, Mures, Bucuresti, Calarasi)Department: Procurement – metallic raw materials purchasing (e.g. scrap)Are you a curious commercial analyst with experience in procurement or similar filed of activity? Then, we want to make you one of us! If you get here, it is clear that you are customer oriented, you love creating connections, you have a passion for the industry, well organized and good at analytics.Let us give you a few about us. We have a pleasant work environment, and we strive as a team. We provide continuous feedback and together we establish the right career & development plan for you.We also reward your implication and results. We care about your well-being, hence why we offer a variety of flexible benefits.What do we give you in return? Competitive base salary Flexible working environment (Short Friday/Late Monday) MyFlexiBenefits - personalized benefits for you and your family members Fixed bonuses for Easter, Christmas, Ho
SILCOTUB S.​A.​

Specialist Birou Internari


Descrierea jobului Sa fii unul dintre Oamenii Reginei inseamna sa fii in mod autentic interesat de binele celor din jur. In rolul de Specialist Birou Internari vei avea un impact pozitiv in viata pacientilor, prin pregatirea si transmiterea informatiilor de care acestia au nevoie pentru un traseu medical cat mai usor. Sa-ti povestim pe scurt despre rol:· Vei informa pacientul cu privire la costurile si cheltuielile aferente episodului de internare si ii vei transmite oferta comerciala;· Vei programa pacientul la consultul pre-natal/ pre-anestezic, in functie de disponibilitatea medicului;· Vei opera in sistem internarile si externarile; · Te vei ocupa de intocmirea dosarului medical;· Vei trata solicitarile pacientilor si medicilor care se prezinta direct la biroul de internari;· Vei emite facturile si vei incasa sumele de plata. Ca sa te integrezi usor in echipa noastra te-ar ajuta sa...· Ai o atitudine proactiva;· Comunici si sa colaborezi eficient in echipa;· Fii orientat catre gasi
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL

Specialist Achizitii (buyer)


Candidatul ideal Cautam un coleg nou pentru departamentul de Achizitii. Daca ai experiență ca si achizitor si stii sa folosesti laptop-ul din dotare la capacitate maxima – lucrezi cu Excel, Word, Outlook si vreun ERP, te cautam pe tine! Noi folosim SoftOne, dar nu e obligatoriu sa fii lucrat fix cu el pana acum. ERP-urile sunt ca zilele de iarna…seamana toate intre ele.Este important pentru noi sa-ti placa oamenii si interactiunile. Sa stii sa porti discutii cu scop cu furnizorii nostri, sa consolidezi relatii de lunga durata si sa obtii beneficii relevante pentru companie: termene de plata si discounturi, care ne fac pe toti fericiti.Aspectele tehnice sunt si ele parte din poveste – urmarim anumiti KPI si din cand-n cand iti cerem niste foi cu cifre, le mai zice si rapoarte periodice. Totusi, nu e panica – ne plac lucrurile simple si clare. De aceea tot ce facem, de la responsabilitati, evaluari, KPI si bonusari, vrem sa le facem asa, simple si clare.Descrierea jobului Responsabilităț
BRAND DISTRIBUTION GROUP SRL

Accounts Payable Specialist


Scurta descriere a companiei Konem Invest is an HR Consulting boutique firm, with a team of passionate and enthusiastic experts. Our clients enjoy the kind of personal service and price sensitivity we are able to offer as a small compan Cerinte - Experience in accounting, finance or a related field would be a plus;- Good German and English language skills;- Experience in the Accounts Payable area would be an advantage;- Computer skills related to Microsoft Office (Word, Excel, Power Point);- SAP Knowledge or different ERP;- Strong analytical skills;- Team player, confident, hard working person. Responsabilitati - Performs the Accounts Payable process from the supplier invoice entry until the processing within the ERP system- Executes the payment process in strong collaboration with the local entity- Performs credit memo handling- Resolves open issues with the local entity- Communicates to local entity the need of creation/modification of vendor master data, if data is not created- Perf
Konem Invest

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 55 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.