112 - Locuri de Muncă (joburi) It specialist în Iași
112 - Locuri de Muncă (joburi) It specialist în Iași

Candidatul ideal Ne dorim de la noul coleg:
să fie licenţiat al Facultăţii de Farmacie / Inginerie Chimică;
să aibă cunoştinţe avansate de operare PC: MS Office, Internet;
un nivel avansat de cunoaştere a limbii engleze (traducere, comunicare, documentare scrisă/verbală);
abilităţi de comunicare, capacitate de analiză şi sinteză a unor documente complexe, rigurozitate, perseverenţă, atenţie la detaliu, adaptabilitate, orientare spre rezultate;
cunoştinţele în domeniul tehnologiei şi formulării farmaceutice pot constitui un avantaj
Descrierea jobului Responsabilitățile sale

Candidatul ideal - Absolvent studii superioare
- Cunostinte operare PC ( Outlook, Office, Excel)
- Limba engleza - nivel mediu
- Experienta in domeniu - minim 1 an
- Persoana care este capabila sa sustina o activitate dinamica, organizata si cu spirit de initiativa
- Bune competente pentru exprimare in scris si verbalDescrierea jobului - Verificarea stocurilor in vederea stabilirii comenzilor de materie prima, produse auxiliare, ambalaje, etc.
- Selectarea formei de achizitie pentru fiecare grupa de materiale
- Plasarea de comenzi la furnizori conform procedurii interne de aprovizionare

Descrierea jobului The profile we are looking for is a confident Reporting Specialist, willing to offer us support on a new project and willing to embrace an opportunity that requires a high level of observation skills.
We need you be a self-starter, to love tech products in order to work with us for an important client in technology field.
We will support your need to shape this role to make it your own and to be successful.
If you consider to be yourself focused on quality and a team player with the ability to operate in a dynamic environment, send us your CV and show us what you are prou

Candidatul ideal - absolvent studii superioare
- experiența anterioară în promovarea produselor de consum reprezinta un avantaj;
- abilitați de comunicare, relaționare și negociere;
- abilitați organizatorice și de analiză a informației;
- operare PC Microsoft;
- persoană dinamică, responsabilă, loială companiei.Descrierea jobului Activitati lunare
-Pregatirea calendarului de evenimente si al postarilor pe Social Media cat si a campaniilor platite (Google, Facebook, Instagram) acest lucru se face in stransa legatura cu CEO companiei Alina Neamtu;
-Pregatirea listei de materiale (bannere
Persoana care va ocupa postul va primi un număr de clienți pentru care va asigura administrarea corectă a evidenței salariatilor si a salarizarii acestora in conformitate cu prevederile legale.Profilul candidatului:- Experiență minima in domeniul administrarii si salarizarii de personal -3 ani;- Cunoastere temeinică a legislației în domeniul HR in vigoare;- Bune cunoștințe de utilizare a pachetului MS Office ( word, excel);- Cunoașterea programelor Winmentor si ReviSal;- Bune abilitățile de comunicare, organizare și prioritizare;- Atenție la detalii, responsabilitate, ordine si corectitudine;-

DescriptionOur Global Purchasing department makes sure we get the very best value without compromising on quality. With billions spent on goods and services every single year, that’s no small task. So we only look for bright, curious colleagues who are ready to make a real impact as part of our talented and driven team. Do you want to be a Supplier Information Specialist? These should spark your interest : Supplier Information Management:• Plan and conduct supplier inquiry campaigns;• Communicate with suppliers world-wide;• Track and follow up supplier feedback;• Escalate missing supplier fee

Candidatul ideal In your role as Talent Acquisition Specialist / Senior Recruiter at Potentiam you will be responsible for the full recruitment cycle and feel energized working in a fast-paced environment with a diverse set of clients from UK and European companies.
You will be advising, guiding, supporting and improving our end-to-end recruitment process for our clients to ensure you find the right candidates and drive efficiencies in our recruitment process.
It may seem like a constant challenge to fulfil the strategic roadmaps of our clients - but we can assure you that the result we achi

Scrisoare de la OM catre Mos CraciunDraga Mos Craciun, Anul acesta, dat fiind ca am fost foarte cuminte si am reusit sa trec cu bine prin criza pandemica si in loc sa disponibilizez resursa umana am reusit sa o mentin in siguranta, sanatoasa, vesela si (frumoasa este deja). . . motivata si, mai mult deca atat, am reusit chiar sa adaugam noi colegi simpatici in cadrul unui proiect ambitios (si asta la fel de frumos), imi doresc tare mult un nou coleg/a Specialist in marketing digital! Vreau sa lucreze alaturi de energica si creativa echipa Open Mind pentru a concepe cele mai potrivite strategii

Scurta descriere a companieiHunt Recruitment is an executive search and head hunting company, with a young team of passionate professionals.You will find in Hunt your ideal partner in understanding what a pleasant, fast and friendly recruitment process looks like.Eager to start or further develop your career in recruitment? You have found the right place! :)Cerinte - Experience in the field of gambling is an advantage- Bachelor’s degree: management / marketing / communication- Experience in marketing or in an operational team (represents an advantage)- Very good knowledge of the Romanian lan

Candidatul ideal Fire pozitiva si dinamica, cu studii superioare finalizate in domeniul economic, psihologie/resurse umane, avand:
- cunostinte bune privind legislatia muncii si salarizare;
- cunostinte bune de operare PC: MS Office (Word, Excel, PowerPoint) , NEXUS
- abilitati de planificare si organizare a activitatii;
- atentie sporita la detalii si respectare termene;
- limba engleza nivel mediu - avansat;Descrierea jobului Activitatii in departamentul de resurselor umane : recrutare, angajare, derulare si incetare a raporturilor de munca ale salariatilor, din tara si nu numai;
Relat

Candidatul ideal
Experiență în domeniul salarizării și administrării de personal minim 2 ani;
Atestat de inspector resurse umane;
Cunoştinţe bune de legislaţia muncii şi legislaţia privind salarizarea;
Cunoştinţe bune de operare în Word, Excel, Outlook;
Atenție la detalii, capacitate de a gestiona mai multe sarcini simultan;
Persoană responsabilă, organizată, proactivă, dinamică, orientată spre îndeplinirea obiectivelor corect, complet și la termenele stabilite;
Capacitate de organizare și planificare;
Cunoaşterea limbii engleze la nivel mediu;
Descrierea jobului Administrare

Candidatul ideal
Cunoștințe solide privind legislația muncii;
Experienta de minim 3 ani intr-o pozitie de coordonare in domeniul resurse umane;
Cunostinte avansate de Microsoft Ofiice ( in special Word si Excel);
Studii superioare finalizate;
Excelente abilitati de comunicare si organizare, nivel inalt de implicare si responsabilitate, atentie la detalii;
Atitudine proactiva, lucrul in echipa.
Descrierea jobului
Planificarea si organizarea activitatii de resurse umane (intocmirea dosarului de personal la angajare conf. legislatiei in vigoare; intocmirea contractelor individual

Ideal Candidate:The role would suit an experienced online marketer who is passionate about planning, executing and reporting PPC marketing campaigns. Our dynamic team in Bacau and Iasi is looking for a Google Ads Specialist. If you have at least 2 years of experience in a paid search, display and re-marketing role and you have been working directly on campaigns where you have played a significant role from start to finish, we’re looking forward to meeting you. You will perform Google Ads campaign setup, maintenance and optimization for our 30+ US dental clients, new and old Romanian clients, p

What We’re Looking For:Communication trends are changing and so are we that’s for we are looking for a Digital Communication Specialist to help us plan and implement our strategy to deliver a best-in-class digital experience. QualificationsBachelor’s degree in marketing, communications, public relations or related fieldExcellent verbal and written communication skills in English (Italian is a plus)Technical skillsExperience with the following technologies:Microsoft Office, including Outlook and PowerPoint;Graphic design software, such as Adobe Creative Suite a plus;Website content management,

Salutare, salutare! Vrei un job creativ alături de o echipă tânără și prietenoasă? Te-ai săturat de zile plictisitoare la birou, încărcate de rutină? Îți face plăcere să afli lucruri noi și să te bucuri de rezultate? Crezi că încă mai există oameni care fac ceea ce le place, iar tu poți deveni unul dintre ei? Dacă ai răspuns pozitiv măcar la una dintre întrebări, locul tău este alături de noi, la MESTERESTI. Beneficii:Ce îți oferim? salariu fix netsistem motivațional și bonus de performanțăbonus de fidelizare pentru idei noibirou răcoros vara și călduros iarnaprogram între 08:30 și 17:00, de

Candidatul ideal
studii superioare de specilitate și experiența anterioară într-o poziție similară de minim 6 luni- 1 an (experiența într-o societate de expertiză contabilă reprezintă un avantaj);
cunoștințe solide de legislația muncii;
cunoștințe solide de Microsoft Office (Excel, Word), REVISAL, WinMentor;
atenție la detalii.
Descrierea jobului
verificarea pontajelor primite de la clienți și întocmirea statelor de plată;
întocmește și gestionează documente legale specifice: contracte individuale de muncă, acte adițonale, decizii, adeverințe, cereri, declarații etc;
realizar
Candidatul ideal Skills, knowledge and competences:
Analytical skills and attention to the details
Able to collect, organize, and analyze a large amount of numbers
Strong communication and interpersonal skills
Problem solving skills, taking initiatives to improve your work
Excellent proficiency in English both written and spoken, additional languages are a plus
Very good proficiency in Excel
Self-disciplined and able to work independently
Able to prioritize work in a fast-paced setting, willing to take on new projects and be flexibleDescrierea jobului At Besedo we help online busines
DESCRIPTIONAbout Amazon.comAmazon.com strives to be Earth's most customer-centric company where people can find and discover virtually anything they want to buy online. By giving customers more of what they want - low prices, vast selection, and convenience - Amazon.com continues to grow and evolve as a world-class e-commerce platform. Amazon's evolution from Web site to e-commerce partner to development platform is driven by the spirit of innovation that is part of the company's DNA. The world's brightest technology minds come to Amazon.com to research and develop technology that improves the
DESCRIPTIONAbout Amazon.comAmazon.com strives to be Earth's most customer-centric company where people can find and discover virtually anything they want to buy online. By giving customers more of what they want - low prices, vast selection, and convenience - Amazon.com continues to grow and evolve as a world-class e-commerce platform. Amazon's evolution from Web site to e-commerce partner to development platform is driven by the spirit of innovation that is part of the company's DNA. The world's brightest technology minds come to Amazon.com to research and develop technology that improves the

DescriptionAs an Application Specialist you will be responsible to keep the business in perfect running conditions, to provide technical expertise for applications used on worldwide level and ensure alignment of tools usage to the standard development process.Your responsibilities will be:• Development and maintenance of solutions helping SW development teams to deliver high-quality software faster• Perform software tool support tasks for Software Development tools required by projects and departments, worldwide; • Solve the medium to high complexity issues for Configuration and Change Managem
Departament:
Industrie:
Tip job:
Experiență:
Numele companiei:
Ordonează după: