Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

57 Locuri de Munca It specialist in Iasi

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

57 Locuri de Munca It specialist in Iasi

Cauta printr-o varietate mare de joburi It specialist in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi It specialist in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

IT Specialist - Iași


Companie verificată
Aplica rapid
Ești organizat/ă, atent/ă la detalii și îți place să lucrezi cu hardware și software IT? HR Design recrutează pentru clientul său - o companie reprezentativă din industria retail, cu magazine de vânzare de produse premium în Iași - un IT Specialist! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important:*să ai studii superioare și să cunoști domeniul IT*să fii proactiv în identificarea și rezolvarea problemelor care pot apare în munca ta*să te concentrezi pe task-urile de făcut, astfel încât sa le rezolvi repede și bine*să cauți întotdeauna metode mai bune de a-ți face treaba și să îi instruiești și pe ceilalți ce să facă*să ai cunoștințe de limba engleză la nivel mediu și operare pe calculator la nivel avansat Experiența anterioară în activități de gestiune echipamente și software IT, constituie un avantaj. Iată, în mod concret ce vei reuși să faci:-te asiguri de îndeplinirea necesarului de echipamente IT în sediile companiei (calculatoare, imprimante, telefoane, cabluri, mouse etc.)-te ocupi
HR Design Consulting

Specialist Relații Clienți - Magazin Produse Premium Iași


Companie verificată
Aplica rapid
Te consideri o persoană empatică, ordonată și cu dorința de a-și duce treaba până la capăt?HR Design recrutează pentru clientul său - o companie reprezentativă din industria retail, cu magazine de vânzare de produse premium - un Specialist Relații Clienți - Magazin Produse Premium, în Iași! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important:*să îți pese de oameni și să îți dorești să îi servești cât mai bine în funcție de nevoile lor*să te preocupe atingerea rezultatelor în munca pe care o faci*să îți placă să înveți informații specifice și să aplici feedback-ul pe care îl primești*să respecți procedurile de lucru*să poți face față unor situații cu care te-ai mai întâlnit, dar și cu altele noi, diferite*să ai cunoștințe de operare pe calculator și de limba engleză la nivel mediu Dacă ești absolvent de studii medii (diploma de Bacalaureat) și ai experiență anterioară în domeniul vânzărilor și relații cu clienții, reprezintă un avantaj. Iată, în mod concret ce vei reuși să faci:1. Asculți em
HR Design Consulting

Specialist Marketing


Candidatul ideal Studii superioare în marketing/ comunicare/ relaţii internaționale; Experienta de minim 2 ani in marketing este obligatorie; Cunoștințe dе marketing online: Facebook Ads, GoogleAds, campanii, ad creation, traffic analyse; Cunoștințe despre caracteristicile definitorii ale fiecărui instrument de publicitate; Bună cunoaștere a platformelor online: Facebook, Instagram, LinkedIn etc; Creativitate: capacitatea de a veni cu idei originale sau inovative şi de a construi pe baza acestora în scopul dezvoltării; Abilități de comunicare în mediul business; Corectitudine în comunicarea și elaborarea mesajelor în limba română și engleză, minim B2; Capacitate de planificare si organizare; Permis de conducere, categoria B.Descrierea jobului Gândirea campaniilor și scrierea strategiilor de comunicare în vederea promovării brand-urilor alocate; Organizarea și participarea la evenimente interne/ externe ale companiei (lansare de brand, expoziţii, târguri); Elaborarea comunicatelor de pr
CASA AUTO SRL

Media netă estimată pe baza celor 1241 de salarii introduse în Salario: 4100 RON/Luna

Specialist Marketing


Candidatul ideal Cerințe:- Cunoștințe minime de design grafic pentru crearea materialelor de marketing.- Capacitatea de a identifica și implementa noi strategii de marketing și îmbunătățiri ale site-ului web.- Experiență în email marketing și gestionarea site-urilor web.- Abilități de comunicare și colaborare interdepartamentală. Fire proactiva.- Avantaje: Cunoștințe în marketing, design, SEO și programare, în ordinea importanței.Această poziție implică un rol esențial în conectarea și îmbunătățirea prezenței online a companiei, precum și în coordonarea eficientă a activităților de marketing și comunicare cu celelalte departamente.Descrierea jobului Responsabilități principale:1. Design grafic:- Crearea materialelor de marketing, inclusiv postări pentru rețelele de socializare, flyere, bannere etc.- Dezvoltarea documentelor pentru identitatea vizuală a brandului.2. Supervizare a echipei de marketing:- Monitorizarea și îndrumarea activităților echipei de marketing.- Asigurarea că toate
MAPA ROM INVEST SRL

Media netă estimată pe baza celor 1168 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Hr Specialist


Candidatul ideal We are looking for a passionate HR Specialist to join our team and manage all human resource procedures. As an HR specialist, your primary responsibility will be that of recruiting new coworkers for our team and preparing and administrating personnel files. Descrierea jobului RESPONSIBILITIES Preparation and administration of personnel files; Preparation of employment documents (job descriptions, labor contracts, additional documents, etc.), as well as drafting various documents solicited by the employees; Ensuring day-to-day HR administration support to employees and management; Responsible for the entire recruiting process (posting job advertisements, candidate screening, scheduling interviews, participating in or conducting interviews, and providing feedback to candidates); Active participation in the development and improvement of HR processes and policies regarding different HR activities; Manage onboarding and exit interview process for employees; Organization an
SEVIO SOLUTIONS SRL

Media netă estimată pe baza celor 158 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Marketing Specialist


Candidatul ideal Căutăm un Marketing Specialist cu experiență în domeniu și pasionat de beauty pentru a se alătura echipei noastre.Candidatul ideal va fi responsabil de proiectarea și implementarea campaniilor de marketing care să contribuie la creșterea vizibilității brandului nostru. Veți lucra în strânsă colaborare cu echipele noastre de marketing și social media pentru a identifica influenceri, a negocia colaborări, a monitoriza și a raporta performanțele campaniilor și a dezvolta relații solide cu influencerii cheie din industria noastră.Descrierea jobului Cerințe: Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și de a gestiona mai multe sarcini simultan. Cunoștințe solide de analiză a datelor și abilități de raportare. Cunoștințe avansate de limba engleză, atât în scris, cât și în vorbire. Creativitate și gândire inovatoare pentru dezvoltarea de campanii de succes. Diploma de licență în domeniul marketingului, comunicării sau un domeniu similar (un avantaj). Asimilarea cu
SALON PROVIDER SRL

Media netă estimată pe baza celor 1259 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Specialist Ssm - Psi


Candidatul ideal Absolvent de studii superioare tehnice – obligatoriu; Curs inspector SSM (nivel mediu-avansat); Curs Cadru Tehnic PSI; Bune cunostinte de operare pe calculator (in special pachetul MS Office-Word, Excel); Experienta anterioara de minim 3 ani in domeniul confectiilor metalice (productie); Atitudine proactiva si capacitatea de a lua decizii in situatii critice; Atentie la detalii; Experienta in cercetarea accidentelor de munca; Deprinderi de a studia, intelege si interpreta legislatia in vigoare; Abilitati excelente de comunicare si exprimare, de analiza, de sinteza si organizare, de lucru autonom si in echipa; Persoana dinamica si dornica sa se dezvolte personal si profesional in mod continuu.Descrierea jobului Responsabilitati: Controlul si urmarirea modului in care se aplica reglementarile legislative in vigoare, privind Securitatea Muncii si situatiilor de urgenta de catre toti angajatii; Dezvoltarea si implementarea politicilor si procedurilor SSM, SU, si PSI pentru
GRENZEBACH ROMANIA S.​R.​L.​

Customer Support And Operations Specialist


Candidatul ideal PROFIDATA offers standard software solutions for investment and wealth management through its branches in the most important financial centers in Europe. This offering is complemented by a rapidly growing, broad range of services in the areas of software as a service, consulting, implementation, training and support.For our company based in Iasi, we are looking for you as a:Customer Support and Operations SpecialistWe are looking for a motivated and reliable personality with a quick grasp and customer support background. As a member of our Operations team, you will be jointly responsible for operating and supporting our data and Application services. A basic IT background experience is very useful also.Profile of the ideal candidate:-> Trustworthy and service-oriented attitude-> Analytical and problem-solving skills-> Team player, willing to work in an across countries team-> Proactive and self-organizedDescrierea jobului Main responsibilities: Daily monitoring of inte
PROFIDATA DEVELOPMENT ROMÂNIA SRL

Project Accounting Specialist With French


Candidatul ideal We are looking for Project Accounting Specialists with French, junior / mid-level positions for all Finance & Accounting enthusiasts. The specialists we are looking for will have the opportunity to deepen their knowledge in Finance, to deliver qualitative service to our Clients and to develop their professional career following many paths Capgemini is opening in this domain.Preferred qualifications: Very good French and good English skills; At least 3 months of experience in the financial area; Very good analytical and problem solving skills, attention to details; Very good Customer Service skills and client-focus attitude; Highschool diploma is mandatory.Descrierea jobului How general responsibilities look like? Working schedule: Monday to Friday within business hours Issue of draft invoices Issue of invoices Preparing of travel expenses input to the invoice Corrections of hours in CTR and GFS if during closing Project administration WIP BIA process Subcontractors rec
CAPGEMINI SERVICES ROMANIA SRL

Specialist Lichidare Daune Auto


Candidatul ideal Studii superioare - constituie avantaj în Tehnice: auto - constituie avantaj Experienta pe un post similar - min. 2 ani Experienta Relevanta in Industria/ Domeniul asigurari - obligatoriu Orientare colaborativa Managementul informatiei Orientare catre client (intern si extern) Eficienta si Imbunatatire continua Livrare de rezultateDescrierea jobului 1. Gestioneaza procesul de lichidare a daunelor auto preluand dosarul de dauna de la momentul constatarii/ reconstatarii si evaluarii daunelor, pana la transmiterea dosarului spre aprobare, respectand normele/ procedurile/ deciziile interne si legislatia in domeniu;2. Furnizeaza servicii prompte si de un inalt profesionalism clientilor, promovand o imagine pozitiva a companiei.3. Gestioneaza procesul de lichidare a dosarelor de dauna fara limita de valoare, conform normelor/ procedurilor interne si legislatia in domeniu;4. Asigura solutionarea dosarelor de daune in stricta concordanta cu conditiile de asigurare si legislati
GROUPAMA ASIGURARI S.​A.​

Specialist Payroll Si Relatii De Munca


Candidatul ideal Colegii nostri din dep. Administrare si Payroll cauta un coleg/ o colega nou(a).Daca esti in cautatrea unei colaborari ne-am dori sa ai:- Studii superioare economice finalizate;- Atestat/curs inspector resuse umane – va prezenta un mare avantaj;- Cunostinte de legislatie in domeniul salarizarii si a raporturilor de munca ( prezinta avantaj );- Experienta in resurse umane prezinta avantaj ( activitatea de payroll sau administrare de personal)- Cunostinte foarte bune operare PC Office (Word, Excel);- Cunoasterea unor aplicatii de resurse umane prezinta avantaj (SAP, dp-payroll, TRUE HR );- Spirit de echipa si abilitati foarte bune de comunicare;- Capacitate de sinteza si analiza, lucru cu termene limita;- Orientare catre clienti- Confidentialitate.Descrierea jobului Iata ce vei face:- Gestionarea documentelor aferente procesului de salarizare si administrare angajati;- Asigurarea formalitatilor referitoare la angajari, modificari contractuale si incetare a raporturilor d
ROMSTAL IMEX SRL

Specialist Marketing Digital


Candidatul ideal Dacă ești om de Marketing de minim 2 ani, ești din #Iași, iubești să transformi ideile în acțiuni, să creezi conexiuni autentice și să inspiri prin strategii inovatoare, aplică pentru postul de Specialist Marketing Digital din cadrul firmei RC BETON BAU. Menționăm de la început că nu căutam un coleg/o colegă care sa fie la fel ca noi, avem nevoie de oameni diferiți, care să vină cu perspective diferite, dar dorim să împărtașeașcă aceleași valori și principii.Reprezintă un plus:- Skill-uri de editare video și creare de conținut creativ;- Experiența cu Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn Ads, TikTok Ads Manager. Descrierea jobului Principale activități:• Dezvoltarea conceptelor creative și implementarea strategiile de marketing digital;• Realizarea conținutului adaptat specificităților fiecărei platforme de Social Media: Facebook, TikTok, LinkedIn, Instagram și YouTube;• Implementarea și gestionarea campaniile online plătite, atât pe platformele de Social Media, cât și în
RC BETON BAU S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 199 de salarii introduse în Salario: 4700 RON/Luna

Back Office Specialist Italiana


Candidatul ideal 🔊 Căutăm un Back Office Specialist cu limba italiana care va oferi sprijin în sarcinile administrative zilnice în cadrul companiei noastre.📌 Candidatul ideal trebuie să fie o persoană responsabilă și organizată, cu un nivel mediu spre avansat de limba italiană și cu o atitudine proactivă.Descrierea jobului Ce sarcini vei avea?🗂️ Printre acestea putem enumera procesarea task-urilor administrative din cadrul departamentului, precum rezolvarea solicitărilor sosite prin canalele de comunicare în termenul specificat, introducerea datelor în sistem și verificarea acestora conform standardelor impuse și respectarea normelor de confidențialitate printr-un nivel ridicat de etică și integritate.In ce constau beneficiile?👉 Posibilitate de dezvoltare profesională;👉 Un mediu de lucru plăcut și provocator, alături de o echipă tânără și entuziastă;👉 Evenimente interne;👉 Salariu fix;👉 Bonuri de masă;👉 Tichete cadou de Paște și Crăciun;👉 Decontare transport;👉 Asigurare medic
FIRE CREDIT SRL

Brand Specialist/​account Manager Spanish


Candidatul ideal BASIC QUALIFICATIONS- Advanced level of English and minimum B2 level for Spanish Language, C1 preferred- Bachelors degree required- Work experience is preferred (3+ years). Relevant experience in Vendor management, Sales, post sales, Account Management, and Business Development in managing B2B Business.- Proven analytical skills and demonstrated ability to manage the business “by the numbers”.- Excellent written and oral communication and presentation skills. Ability to express thoughts logically and succinctly.- Ability to work in teams and ultimately focus on delivering results with high standards- Attention to detail and capability to work on multiple projects in parallelPREFERRED QUALIFICATIONS- Exposure to retail buying, retail planning & allocation, product/project management, marketing or e-commerce will be a plus- SQL and VBA knowledge- Lean Six SigmaAmazon is an equal opportunities employer. We believe passionately that employing a diverse workforce is central
AMAZON DEVELOPMENT CENTER ROMANIA S.​R.​L

Brand Specialist/​account Manager Italian


Candidatul ideal BASIC QUALIFICATIONS- Advanced level of English and minimum B2 level for Italian Language, C1 preferred- Bachelors degree required- Work experience is preferred (3+ years). Relevant experience in Vendor management, Sales, post sales, Account Management, and Business Development in managing B2B Business.- Proven analytical skills and demonstrated ability to manage the business “by the numbers”.- Excellent written and oral communication and presentation skills. Ability to express thoughts logically and succinctly.- Ability to work in teams and ultimately focus on delivering results with high standards- Attention to detail and capability to work on multiple projects in parallelPREFERRED QUALIFICATIONS- Exposure to retail buying, retail planning & allocation, product/project management, marketing or e-commerce will be a plus- SQL and VBA knowledge- Lean Six SigmaAmazon is an equal opportunities employer. We believe passionately that employing a diverse workforce is central
AMAZON DEVELOPMENT CENTER ROMANIA S.​R.​L

Brand Specialist/​account Manager Italian


Candidatul ideal BASIC QUALIFICATIONS- Advanced level of English and minimum B2 level for Italian Language, C1 preferred- Bachelors degree required- Work experience is preferred (3+ years). Relevant experience in Vendor management, Sales, post sales, Account Management, and Business Development in managing B2B Business.- Proven analytical skills and demonstrated ability to manage the business “by the numbers”.- Excellent written and oral communication and presentation skills. Ability to express thoughts logically and succinctly.- Ability to work in teams and ultimately focus on delivering results with high standards- Attention to detail and capability to work on multiple projects in parallelPREFERRED QUALIFICATIONS- Exposure to retail buying, retail planning & allocation, product/project management, marketing or e-commerce will be a plus- SQL and VBA knowledge- Lean Six SigmaAmazon is an equal opportunities employer. We believe passionately that employing a diverse workforce is central
AMAZON DEVELOPMENT CENTER ROMANIA S.​R.​L

Specialist Scada (226271)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii superioare tehnice de specialitate Experienţă practică necesară: Minim 3 ani în activitatea de configurare, parametrizare și mentenanță echipamente și sisteme SCADA Cunoştinţe obligatorii cerute de legislaţie: IPSSM-02-DEE, PE029, normele și prescripțiile tehnice referitoare la automatizări, protecții și circuite secundare, regulamente de exploatare tehnică a rețelelor electrice de distribuție Cunoştinţe IT: Administrare și mentenanță sisteme SCADA (de preferință platformele Siemens Spectrum Power, Siemens Sicam PAS, Efacec CLP500) Administrare sisteme IT - cunoștințe OS Windows, LINUX, UNIX/Solaris; administrare rețele de comunicații de date – cunoștințe Cisco IOS, protocoale de rutare EIGRP, BGP Utilizare software de configurare și parametrizare SCADA pentru terminalele numerice de protecție și echipamentele IED produse de ABB, Siemens, Areva, Schneider, Efacec, Tavrida Administrare baze de date: Microsoft Access, MySQL Pachetul de programe
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Collections Specialist With French


Candidatul ideal Highschool diploma is mandatory; Languages: English - min B1+ level, French - min B2 level; Microsoft Excel skills – intermediate; Customer service skills; Strong interpersonal and negotiation skills; Team player attitude.Descrierea jobului Responsible for chasing outstanding invoices from customers of our clients; Contact overdue customers and chase for payment in accordance with rules set by the engagement; Issue and monitor automatic and manual reminders to customers; Document customer interactions into system; Performs basic reconciliations; Proactively collect and escalate overdue accounts and ensure customer payment to terms; Build and maintain strong relationships with external customers; Working schedule: Monday to Friday within business hours.
CAPGEMINI SERVICES ROMANIA SRL

Service Delivery Specialist


Candidatul ideal Skill set required: Very Good communication skills. Very Good time management. Languages: English (B2 level) and German (A2). Excel knowledge. Procurement knowledge will be a plus.Working Schedule:Team is working covering 2 shifts by rotation: Shift 1: 6:00-15:00 (local time) / 7:00-16:00 (local time) as per daylight saving Shift 2: 9:00- 18:00 (local time)Descrierea jobului Role & Responsibilities: Understand purchase order, requirements & SLAs and communicate it to field team. To act as a service coordinator who will provide visibility and coordination to the marketing team. It’s a highly important role and we need to ensure Purchase orders and invoicing are on track, get planned and executed flawlessly. Collaborate with internal governance team to prepare and maintain standard operating procedures for activities carried out, support team by analysing information and identify areas of improvement in the process. Support and handle finance/purchase order tasks. Accoun
HCL TECHNOLOGIES ROMANIA SRL

Specialist/​inginer Constructii


Candidatul ideal Studii superioare tehnice in domeniul constructiilorCunostinte desen tehnicPermis auto categoria BAbilitati de comunicare si coordonareOrientat spre rezolvarea problemelor şi îndeplinirea obiectivelor la termenele stabiliteCapacitate de lucru sub presiune si capacitate de organizareExperienta in gestionarea santierelorDisponibilitate pentru deplasareDescrierea jobului Planifica, urmareste si organizeaza activitatea din santier a subantreprenorilor, a muncitorilor, a furnizorilor de materiale si servicii, pe fazele de executie ce i-au fost atribuite in proiectMonitorizeaza progresul activitatilor de constructii din santier in mod regulatPregateste rapoarte de lucru zilnice si raporteaza situatia reala si corecta din santier, conform solicitarii, oferind explicatii relevante si planuri de activitateElaboreaza devizele de materiale conform proiectelor si graficele de executieAsigura suportul in vederea intocmirii si predarii ofertelor financiareAsigura circulatia informat
ECA GREEN SOLUTIONS SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 57 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.