Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca It specialist in Mogosoaia

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca It specialist in Mogosoaia

Cauta printr-o varietate mare de joburi It specialist in Mogosoaia si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi It specialist in Mogosoaia si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Specialist Marketing


Candidatul ideal Candidatul ideal trebuie sa aiba abilitati foarte bune de relationare si comunicare, gandire si atitudine pozitiva, dorinta de reusita si dezvoltare profesionala.De asemenea, dorim ca viitorul nostru coleg sa detina urmatoarele:- studii superioare ( Marketing / Comunicare);- minimum 3 ani experienţă în domeniu;- experiența într-o companie auto/moto constituie un avantaj;- cunoasterea mediului online;- respectarea termenelor limita si capacitatea de prioritizare a sarcinilor;- cunoasterea limbii engleza scris si vorbit.Descrierea jobului Dezvoltă și monitorizează toate activitățile de Marketing, Campanii de Comunicare si promovare, Expoziții, Târguri și Deplasări Asigură aspectul corect al mărcii online (gestionarea site-ului de internet & social media). Coordonează procedurile de PR Asigură actualizarea social media în conformitate cu politica Yamaha Motor Europe Urmărește dezvoltarea profesională și cunoștințele tehnice în produsele Yamaha, tendințele pieței și concur
MOTODYNAMICS SRL

Media netă estimată pe baza celor 1282 de salarii introduse în Salario: 4100 RON/Luna

Specialist Ssm


Candidatul ideal Specialistul SSM are ca principal obiectiv coordonarea si indeplinirea activitatilor de Sanatate si Securitate in Munca pentru angajator.Activitatea va avea loc la sediul din Mogosoaia si va include vizite la sediile din teritoriu ale companiei.Cerinte:Studii superioareCunostinte legislative in domeniuCurs obligatoriu Securitate Sanatate in Munca 80 orePermis de conducere, categoria B - disponibilitate pentru deplasariCunoasterea legislatiei in domeniul securitatii sanatatii in muncaCunostinte PC (World, Excel)Limba engleza nivel mediuCurs evaluator de risc de accidentare si imbolnavire profesionala (prezinta un avantaj)ISO 45001 (prezinta un avantaj)CompetenteBuna capacitate organizatoricaFoarte buna comunicare si capacitate de formareResponsabilitate, seriozitate, spirit de echipaDescrierea jobului Raportarea catre Directorul Resurse Umane referitor la functionarea Securitatii si Sanatatii in Munca, in cadrul organizatei;Colaborarea cu terte parti (colaboratori, cons
BERGERAT MONNOYEUR SRL

Media netă estimată pe baza celor 283 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

1.​ Ospatar /​2.​ Specialist Rezervari Si Relatii Clienti


Candidatul ideal 1. Ospatar /Ospatarita: Abilitati excelente de comunicare si interactiune cu clientii Experienta in industria ospitalitatii de min. 2 ani Calificare ospatar – reprezinta un avantaj Carnet de conducere si masina personala (se deconteaza combustibilul)2. Specialist Rezervari si Relatii clienti Experienta anterioara intr-un rol similar in industria ospitalitatii este un mare plus Orientare catre client si determinare de a depasi asteptarile acestora Abilitati excelente de comunicare, amabilitate, atentie la detaliiDescrierea jobului 1. Ospatar /Ospatarita: Servirea clientilor cu profesionalism si amabilitate Preluarea comenzilor si asigurarea unui serviciu rapid si precis Colaborarea cu echipa pentru a asigura o experienta placuta pentru clienti2. Specialist Rezervari si Relatii clienti Primirea si gestionarea rezervarilor preluate de la clienti (telefonic, online) Comunicare activa cu clientii, oferind asistenta si raspunzand prompt la solicitarile acestora (informatii l
PETRESCU ADINA-MIHAELA-CABINET INDIVIDUAL DE PSIHOLOGIE

Specialist /​ Inginer Cadastru - Remote ( De Acasa)


Candidatul ideal - Capacitate de a lucra in echipă- Disponibilitate/capacitate de lucru la distanță (telemuncă)- Experiență în domeniul cadastrului, sistematic sau sporadic- Studii în domeniul cadastrului/geodeziei/topografiei- Permis de conducere, categoria B (avantaj)Descrierea jobului - Lucru remote de oriunde din tara (telemuncă) sau de la birou (București)- Pachet salarial în funcție de experiență și cunoștințe- Bonusuri în funcție performanță- Libertate în planificarea și desfășurarea activităților- Mediu de lucru plăcut, integrare într-o echipă dinamică
GENERAL SURVEY CORPORATION SRL

Specialist Achizitii- Rudeni,​ Chiajna


Candidatul ideal Studii superioare; Experienta pe o pozitie similara minim 1 an; Abilitati de comunicare verbala si scrisa; Atentie la detalii; Cunoasterea pachetului MS Office - excel la un nivel avansat; Capacitate de organizare si prioritizare; Cunoasterea limbii engleze (scris/vorbit).Descrierea jobului Evaluarea cu recurenta a stocurilor si identificarea necesarului de marfuri; Comunicarea cu furnizorii si plasarea comenzilor conform politicilor companiei; Se asigura ca furnizorii efectueaza ambalarea / marcarea produselor in conformitate cu legislatia in vigoare; Plasarea comenzilor de timbre fiscale catre Biroul Vamal si Imprimeria Nationala; Expedierea / exportul timbrelor fiscale catre furnizori; Comunicarea si verificarea documentelor impreuna cu un comisionar vamal; Identificarea celor mai optime costuri de transport si initierea procesului de transport; Inregistrarea produselor in sistemul ERP, respectand politicile companiei; Generarea de rapoarte necesare declaratiilor va
BRANDS INTERNATIONAL SRL

Specialist Recrutare


Candidatul ideal BIA HCS este în căutarea unui Specialist recrutare pentru o companie din domeniul medical.Cerinte: Experiență minim 3 ani în domeniul recrutării de personal (constituie avantaj recrutarea în zona medicală); Absolvent studii superioare; Cunoștințe limba engleză – nivel mediu/avansat; Cunoștințe MS Office (Word, Excel); Abilități foarte bune de organizare, comunicare, prezentare și relaționare cu oamenii; Capacitate de observație și analiză comportamentală; Capacitatea de a urmări și soluționa mai multe proiecte de recrutare/selecție în paralel; Capacitate de gestionare eficientă a timpului și priorităților; Abilități de lucru în echipă; Persoană dinamică, cu atitudine pozitivă și proactivă; Disponibilitate și flexibilitate pentru un program prelungit.Descrierea jobului Monitorizează nivelul de acoperire al posturilor vacante, asigurând o eficiență ridicată a timpului de reacție la nevoile organizației; Urmărește derularea contractelor cu furnizorii de servicii de recrut
BIA HUMAN CAPITAL SOLUTIONS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1136 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Customer Service Specialist


Candidatul ideal Facem echipă împreunăDr. Max, linia de retail a Dr. Max România, este în căutarea unui Customer Service Specialist in cadrul Departamentului Project Management.Ce așteptăm de la tine? Să ai studii medii/superioare finalizate; Să ai abilități de organizare și prioritizare; Să ai capacitatea de analiză și sinteză; Să ai cunoștințe medii de operare PC – Microsoft Office (Word, Excel); Să ai capacitatea de a lucra în echipă.Descrierea jobului Care sunt responsabilitățile postului? Vei intermedia relațiile departamentului cu celelalte departamente interne responsabile pe partea de Trade-Marketing si alte bugete operationale, ; Vei gestiona lansarea comenzilor si livrarea materialelor de marketing si alte materiale în farmacii și vei trimite feed-back către depozit în cazul în care există lipsuri sau suplimentări de materiale; Vei gestiona relația cu furnizorii privind livrări de materiale, inițiere de PO-uri, introducere facturi în aplicații sau depunere în format fizic la
DR.​MAX S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1730 de salarii introduse în Salario: 3150 RON/Luna

Tehnician Mentenanta


Candidatul ideal Alătură-te echipei noastre de Mentenanță în calitate de Tehnician Mentenanță în magazinul IKEA Pallady.Entuziasmul, apropierea și atitudinea pragmatică sunt elementele care stau la baza culturii noastre IKEA. Suntem optimiști și căutăm în permanență modalități noi și mai bune de a ne îndeplini sarcinile. Credem că tu, la fel ca noi, vei progresa atunci când vei întâlni oameni deosebiți, care au un scop comun la IKEA. Oameni modești, care se susțin unii pe alții și care și-au asumat pe deplin angajamentul de a duce mai departe moștenirea și viziunea IKEA și de a crea o viață mai bună pentru cei mai mulți oameni, punând clienții în centrul tuturor activităților lor.Prin rolul tău vei oferi susținere activității de mentenanță a clădirii (Facility Management - FM) din cadrul magazinului, pentru a optimiza eficiența clădirii într-un mod sustenabil, conform obiectivului Departamentului de Real Estate din cadrul Ingka.Ce vom aprecia la tine:• Diplomă de electrician calificat.
IKEA ROMANIA S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 162 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Vezi alte joburi relevante

Area Sales Manager


Candidatul ideal - Studii superioare finalizate;- Persoană organizată, cu spirit de inițiativă, proactivă, care știe să prioritizeze;- Autocontrol, stăpanire de sine, inteligență emoțională ridicată, rezistentă la stres;- Experiența în vânzarea echipamentelor de protecție individuală (EIP) și de lucru constituie avantaj;- Experiență în atragerea și retenția de clienți noi. - Cunoștințe aprofundate de tehnica vânzării, negocierii, ofertării, achiziționării, promovării și de marketing;- Cunostințe avansate de limba engleză;- Operare calculator (MS Office) nivel avansat (Excel, Word, PowerPoint);- Permis de conducere, cat. B;- Constituie avantaj: cursuri de vanzări, negociere;- Disponibil pentru deplasări interne în interes de serviciu;Descrierea jobului Responsabilități:- Prezintă, promovează și vinde produsele/serviciile firmei și identifică oportunitățile de creștere a volumului de vânzări și a portofoliului de clienți.- Crează un portofoliu de clienți (de la zero), pe o piață nouă, pr
CESS PLUS SOLUTIONS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 179 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Adjunct Manager Magazin - Mogoșoaia (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Prietenii te consideră o persoană energică, responsabilă și organizată; Contăm pe tine că poți să lucrezi în ture (dimineață/după-amiază) și în weekend, iar tu contezi pe noi pentru 2 zile libere în timpul săptămânii; Ești amabil și orientat către client; Ai minimum 2 ani experiență profesională în domeniu și minimum 6 luni în coordonarea unei echipe; Ai studii medii finalizate.Descrierea jobului SumarÎmpreună suntem Lidl, Angajator de Top în România și Europa pentru al șaptelea an consecutiv. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tău Managerul de magazin contează pe tine să oferi suport în îndeplinirea tuturor indicatorilor de performanță; Colegii contează pe tine să contribui activ în coordonarea activităților și în dezvoltarea și motivarea lor; Echip
LIDL DISCOUNT SRL

Junior Project Manager


Candidatul ideal Ne dorim alatiuri de noi colegi entuaziasti si dornici de munca!Ce asteptam de la tine;- Deprinderi de lucru în programele Microsoft Office;- Atitudine proactivă și deschidere față de client;- Atenție la detalii, spirit analitic, autoorganizare;- Viteză de reacție, responsabilitate;Descrierea jobului Prospectare si contractare locatii noi locker/pudoImplementare si configurare lockere Oficii Pudo & pick-up in sistem sld /cleveronAsignare id, serial nr, integrare cu banca, configurare posInventare module, console & echipamente perifericeMonitorizare colete locker/pudo/pick-up shop: support curieri, implementare proceduri de lucru, penalizari, asignare curier/locker/pudo pick-up shopAnaliza clienti locker/pudo, statistici, raportare si mentenantaEvidenta contracte locker, pudo pick-up shop la ziTraining curieri /sbc/am/angajati oficii, proceduri de lucru locker/pudo/pick-up shopCalcul profitabilitate sbc/oficii /pick-up shop si suport parte operationala angajati oficii,
DYNAMIC PARCEL DISTRIBUTION SA

Media netă estimată pe baza celor 5 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Tehnician Electromecanic


Candidatul ideal Ce așteptăm de la tine? Sa fii absolvent studii medii în domeniul tehnic; Sa deții cunoștințe tehnice de specialitate și experiență de minim 6 luni în domeniu; experiența în întreținerea benzilor transportoare reprezentând un avantaj; Sa cunoști limba engleză la nivel mediu; Sa deții abilități de operare pachet Microsoft Office la nivel mediu/avansat. Sa fii atent la detalii și organizat; Sa fii orientat spre munca în echipă.Descrierea jobului Care sunt responsabilitățile postului? Vei opera mentenanța, verificările periodice planificate și reviziile generale obligatorii pentru echipamentele tehnologice din cadrul depozitului E-Commerce. Vei remedia disfuncționalitățile echipamentelor din cadrul depozitului E-Commerce (bandă transportare, roboți picking Geek); Vei participa la instalarea noilor componente și a pieselor de schimb; Vei ține evidența consumabilelor si vei asigura un nivel optim de stoc al acestora; Vei sesizeaza defecțiuni sau vicii ale echipamentelor și
DR.​MAX S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 222 de salarii introduse în Salario: 3900 RON/Luna

Tehnician Mecanizare


Candidatul ideal - Atentie la detalii, spirit de initiativa- Capaciatate de analiza si sinteza- Persoana organizata, comunicativa, amabila, operativa;Descrierea jobului asigura, urmareste si respecta permanent legalitatea operatiunilor efectuate .emite, inregistreaza si arhiveaza facturile in sistemul de gestiune a stocurilor;asigura desfasurarea activitatii de operare/ validare/ prelucrare a datelor in conformitate cu procedurile intene de lucru;asigura pastrarea documentelor justificative, a registrelor si a situatiilor curente interne;urmareste comenzile, livrarile, notificarile si avizarile curente ;raspunde solicitarilor interne si urmareste primirea feed-back-ului pentru livrarile efectuate ;identifica si comunica superiorilor cerintele privind calitatea serviciilor solicitate de clienti;urmareste situatia retururilor, intocmind/ generand liste cu acestea;respecta procedurile interne privind inregistrarea si arhivarea documentelor;raspunde de calitatea activitatii de operare/ val
CONCELEX SRL

Tehnician Interventii Sisteme De Ghidare Trimble


Candidatul ideal Tehnicianul va avea activitate de teren pentru instalarea sistemelor de ghidaj Trimble pe utilaje de constructii.Deplasarile vor avea loc de Luni pana Vineri, cu sau fara cazare in functie de situatie. Studii medii tehnice (electromecanica/ mecanica agricola/ mecanica auto, mecanica industriala) Experienta de minim 1 an– activitate de teren in domeniul utilajelor de constructii, sistemelor de ghidare; Experienta in urmatoarele activitati: service, mecanizare, lucrul cu documentatia tehnica; Permis de conducere categoria B; Cunostinte de mecanica, electricitate, electronica, hidraulica – nivel mediu; Cunostinte operare PC (Word, Excel; sisteme de gestiune informatica a datelor); Cunostinte de limba engleza ; cunostinte minime de limba engleza tehnica; Cunoasterea produselor Trimble, reprezinta un avantaj; Capacitatea de a citi si interpreta o schema sau un plan tehnic; Abilitati de comunicare si relationare; Spirit comercial si de echipa; Capacitate organizatorica.PROFI
BERGERAT MONNOYEUR SRL

Operator Calculator /​ Suport Procesare Comenzi


Candidatul ideal Eurovet Logistics angajeaza operator calculator / suport procesare comenzi, in depozitul din Mogosoaia.Se deconteaza transportul cu mijloacele publice in oras si se asigura transport de la metrou la punctul de lucru .- Studii medii/ superioare;- Cunostinte de operare PC (MS Office) nivel mediu;- Bune abilitati de organizare si atentie la detalii;- Persoana comunicativa, pozitiva, sociabila, proactiva si perseverenta;- Limba engleza la nivel mediu;Descrierea jobului - Gestionare fluxului de comenzi de livrare;- Centralizarea comenzilor in functie de rutele de livrare;- Printarea si centralizarea documentelor de livrare conform rutelor de distributie;- Verifica si intocmeste documentele necesare pentru transferul bunurilor;- Asigura evidenta retururilor si a documentelor de retur;- Pastreaza evidenta documentelor de transfer emise, cu semnaturile de predare/primire la zi;- Intocmeste diverse situatii si rapoarte specifice departamentului logistica, la solicitarea sefului
EUROVET LOGISTICS SRL

Manager Achizitii


Candidatul ideal Criteriile pe care trebuie sa le indeplinesti sunt: Absolvent de inginerie/management în construcții sau o diplomă de specializare în achiziții și minimum 3-5 ani de experiență relevantă Experiență în achiziția de materiale de construcții reprezinta mare avantaj Cunoașterea tehnicilor de aprovizionare și achiziție, precum si cunoasterea pietei Abilitati de negociere si comunicare Cunostinte foarte bune de limba engleza (scris și vorbit) Cunostintele la nivel profesional de lucru de germana,turca, reprezinta un avantaj, dar nu este un criteriu de selectie Persoana adaptabila si inovatoareDescrierea jobului Responsabilitatile principale vor fi: Controlezi cheltuielile și creați o cultură a eficientei pe lung în ceea ce privește costurile de achiziție Monitorizezi tendințele comerciale și disponibilitatea produselor pentru a plăti cele mai bune prețuri pentru bunurile și serviciile companiei fără a sacrifica calitatea sau termenele de livrare Elaborarezi strategii de achi
DVI PRODUCTION S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2370 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Tehnician Service/​ Electromecanic


Candidatul ideal Adresa punct dе lucru: Chitila, Jud. ILFOV- Efectueaza lucrari dе mentenanta, depanare grupuri electrogene,- mentenanta de baza la motoare cu ardere interna, inclusiv in teritoriu;- Realizeaza PIF-uri;- Asigura consultanta tehnica;- Mentine relatia cu clientul.Cerinte- Studii tehnice medii/superioare;- Cunostinte despre motoare termice si masini electrice;- Cunostinte dе interpretare a schemelor electrice;- Experienta dе minim 2-3 ani in domeniu;- Bune abilitati dе comunicare;- Orientare catre client;- Carnet dе conducere categ. B .Descrierea jobului Punct dе lucru: Chitila, Jud. Ilfov- Efеctuеаzа lucrari de instalari, mentеnаnta, repаrаtii еchipamentе еlеctrice, grupuri elеctrogеne, UPS-uri si stаbilizatoаre dе tensiune.Oferta (bonusuri, beneficii):-salariu motivant-tichete de masa-tichete cadou sarbatori inclusiv pentru copii minori-tichete de vacanta-masina de servici-laptop-scule moderne
MARRO ELECTRIC SYSTEMS SRL

Operator Date - Ofertare Si Participare La Licitatii


Candidatul ideal Studii și experiență anterioară Studii superioare absolvite (diplomă de licență); domeniul tehnic reprezintă un avantaj Experiența pe un post similar reprezintă un avantaj Experiența în utilizarea SEAP și participarea la licitații publice constituie un avantajAbilități și competențe necesare Abilități foarte bune de operare PC Bună înțelegere a domeniului IT&C Competența de a analiza comparativ caracteristicile tehnice al unui echipament IT din ofertă versus specificațiile cerute de client Personalitate deschisă Excelente abilități de comunicare telefonică și în scris Atenție la detalii Capabil de a gestiona multiple proiecte concomitent Bine organizat, capabil să urmărească proiectele și sarcinile de lucru Optimist, pozitiv, energicDescrierea jobului Scop: Derularea activităților de operare date (ofertare, relația cu furnizorii, participarea la licitații), legate de activitatea de comercializare a produselor, serviciilor Edu Apps către unități de învățământAvem nevoie
EDU APPS SRL

Manager Transport National


Candidatul ideal Manager transport national => cunoasterea limbii bulgare este obligatorie"Vellea Home" este o companie în domeniul producției și comerțului de mobilă.Cu scopul dezvoltarii activității sale, compania caută un candidat potrivit pentru funcția de Manager Transport NationalCeea ce ne dorim:- Cunostinte foarte bune in mecanica auto- Abilitati excelente de comunicare;- Abilitatea de a lucra în echipă;- Atitudine atentă și amabilă față de fiecare client;- Dorința și aspirația de a obține rezultate ridicate;- Capacitatea de a lucra cu documentele companieiDescrierea jobului Vă vom oferi:- Program 8-17 de luni pana vineri- Poziția într-o companie mare prezenta in mai multe tari din lume;- Lucrați într-o echipă tânără și ambițioasă;- Relații corecte între angajator și angajat;- Oportunități excelente de dezvoltare și promovare;- Un mediu de lucru și atmosfera profesională;- Atitudine corectă și individuală;- Training specializatResponsabilitati principale:- gestionarea intregulu
VELLEA HOME S.​R.​L.​

Medic/​tehnician Veterinar


Candidatul ideal La Veterra, suntem intotdeauna in cautare de noi specialisti din domeniul veterinar.Daca iubesti animalutele si esti interesat/a de o noua oportunitate de job, dorim sa te cunoastem cat mai curand!Cautam o persoana care: Are studii finalizate in domeniul veterinar: medic veterinar, tehnician veterinar; Detine bune abilitati de comunicare si relationare; Poseda bune cunostinte de Microsoft Office; Are empatie, receptivitate, atentie si energie; Ofera ajutor, pasiune, zambet, implicare si respect.Descrierea jobului Farmacistul Veterinar va fi responsabil cu: Identificarea nevoilor clientilor, formularea de recomandari (produse farmaceutice, accesorii sau hrana), consiliere si fidelizare clienti; Informarea clientilor despre modul de utilizare al medicamentelor si potentialele riscuri sau efecte adverse; Eliberarea produselor farmaceutice, conform legislatiei in vigoare; Administrarea stocurilor si urmarirea termenelor de valabilitate ale produselor farmaceutice.Ce iti of
FARMAVET
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.