Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca It specialist in Turda

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca It specialist in Turda

Cauta printr-o varietate mare de joburi It specialist in Turda si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi It specialist in Turda si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Customer Service Specialist


Candidatul ideal - Absolvent studii superioare in domeniu economic sau inginerie;- Cunostinte limba engleza sau germana (nivel minim B2);- Bune cunostinte de operare a pachetului MS Office;- Carnet conducere categoría B;- Abilitatea de a procesa o cantitate mare de informatie, a lua decizii, a rezolva problema si de a isi asuma responsabilitatea;- Abilitatea de de a comunica cu clientii si de a negocia conditiile finale de livrare a comenzilor individuale;- Gandire analítica;- Spirit de echipa;Descrierea jobului - Primeste comenzi prin fax, e-mail, posta si WEB-EDI;- Introduce comenzile in sistem, verifica si asigura acuratetea lor;- Comunica cu clientii pentru a clarifica datele incorecte;- Furnizeaza informatii clientilor legate de preturi, conditii de livrare, termene de livrare, etc.- Genereaza documentele de livrare ;- Genereaza Credit note – uri;- Verifica corectitudinea facturilor;- Informeaza clientii de soldul existent
FRANKISCHE ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 1675 de salarii introduse în Salario: 3150 RON/Luna

Specialist /​ Inginer Cadastru - Remote ( De Acasa)


Candidatul ideal - Capacitate de a lucra in echipă- Disponibilitate/capacitate de lucru la distanță (telemuncă)- Experiență în domeniul cadastrului, sistematic sau sporadic- Studii în domeniul cadastrului/geodeziei/topografiei- Permis de conducere, categoria B (avantaj)Descrierea jobului - Lucru remote de oriunde din tara (telemuncă) sau de la birou (București)- Pachet salarial în funcție de experiență și cunoștințe- Bonusuri în funcție performanță- Libertate în planificarea și desfășurarea activităților- Mediu de lucru plăcut, integrare într-o echipă dinamică
GENERAL SURVEY CORPORATION SRL

Junior Marketing Specialist - Turda


Candidatul ideal Locul de desfășurarea a activității: Turda Experiență minim 1 an; Cunoștințe de operare în sistem ERP constituie un avantaj; Bune cunoștințe de operare calculator (Pachetul Microsoft Office); Cunoștințe de Marketing digital, Social Media constituie un avantaj; Cunoștințe despre aplicații precum Adobe Illustrator, Photoshop sau CorelDraw constituie un avantaj; Limba engleză și / sau germană constituie un avantaj; Capacitate de prioritizare a task-urilor; Responsabilitate, spirit de inițiativă, integritate și organizare; Acuratețe în modul de lucru, rigurozitate, atenție la detalii; Flexibilitate, atitudine proactivă, orientare spre rezultate. Bune abilitați de relaționare, comunicare, colaborare și lucru în echipă cu diferite tipologii de persoane.Descrierea jobului Întocmește și gestionează documentele de evidență a materialelor publicitare; Gestionează stocurile de materiale publicitare și solicită reînoirea acestora când este cazul; Pregătește și distribuie materiale
HASIT ROMANIA SRL

Tehnician Mentenanta


Candidatul ideal Minim 6 luni experienta in domeniul tehnic; Dexteritate manuala si abilitati de rezolvare a problemelor; Spirit de echipa si initiativa, persoana orientata spre rezultate, organizata, punctuala; Persoana implicata si dinamica, cu bune abilitati tehnice in domeniul productiei de serie; Cunostinte de nivel mediu de electrotehnica , pneumatica; Experienta profesionala in mentenanta echipamentelor de joasa tensiune; Experienta de lucru pe linii automatizate.Descrierea jobului Este responsabil cu activitatile de intretinere predictiva, preventiva si corectiva a echipamentelor si a instalatiilor din zonele alocate; Identificarea partilor si componentelor care trebuie inlocuite si colaborarea cu responsabilul pentru piese de schimb; Realizarea unor lucrari complexe de intretinere a componentelor de actionare si comanda a utilajelor si instalatiilor tehnologice, in scopul prevenirii defectiunilor de natura mecanica,pneumatica,senzoristica; Schimbarea referintelor corespunzatoa
ACS INDUSTRIES EUROPE SRL

Media netă estimată pe baza celor 155 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Specialist In Achizitii - Ajofm | Anofm


Ocupatia: SPECIALIST IN ACHIZITII - AJOFM | ANOFMAngajator: STADA M&D SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Liceal-LICEU DE SPECIALITATETimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TURDA
STADA MD SRL

Specialist Îmbunatatire Procese - Ajofm | Anofm


Ocupatia: SPECIALIST ÎMBUNATATIRE PROCESE - AJOFM | ANOFMAngajator: 2 CONNECT ROMANIA SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TURDA
2 CONNECT ROMANIA SRL

Specialist În Domeniul Securitatii Si Sanatatii În Munca - Ajofm | Anofm


Ocupatia: SPECIALIST ÎN DOMENIUL SECURITATII SI SANATATII ÎN MUNCA - AJOFM | ANOFMAngajator: SAINT-GOBAIN CONSTRUCTION PRODUCTS ROMANIA SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Profesional-SCOALA PROFESIONALATimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TURDA
SAINT-GOBAIN CONSTRUCTION PRODUCTS ROMANIA SRL

Inginer Specialist Ofertare


Societate cu experiență in domeniul construcțiilor căutam coleg colega, proaspăt absolvent al unei facultăți tehnice, orientat către rezultate pentru a se alătura echipei noastre. Candidatul ideal: Studii superioare in domeniile: inginerie, construcții, financiar; Experiență de lucru minim 1 an in domeniul ofertare; Cunoștințe de ofertare in domeniul construcțiilor; Experiență in planificarea achizițiilor si bugetarea ofertelor; Cunoștințe privind legislația si normele de aplicare in vigoare referitoare la achizițiile publice si private; Buna capacitate de lucru si organizare pentru încadrarea in termene; Bune abilitați de comunicare atât cu colegii de echipa cat si cu clienții. Responsabilități: Analizează documentația proiectelor si propune soluții; Întocmirea ofertelor tehnico-financiare; Menținerea unei bune relații cu colaboratorii; Întocmirea la termenele stabilite a documentațiilor specifice, rapoarte, procese verbale etc. Beneficii: Pachet salarial motivant; Posibilitatea de de
AMYRA

Specialist Cereri Si Reclamatii-energie Electrica - Cluj,​ Turda


Cerinte candidat ideal: - Studii medii - Cunostinte foarte bune de operare in Excel, Word. - Abilitati de organizare si planificare - Abilitate de comunicare eficienta si lucrul in echipa - Atentie distributiva si gandire analitica Descriere activitate: -back-office, reponsabil de gestionarea cererilor si reclamatiilor primite analiza raspuns monitorizare. -introducere date existente in baza de date centralizata computerizata. Beneficii: - Tip job: Full time 8 ore luni-vineri - Mediu de lucru tanar si placut - Training, suport pentru dezvoltare personala si a carierei - Pachet salarial: Salariu fix ODATA CU TRIMITEREA CV-ULUI SI SAU A ALTOR ANEXE CORESPUNZATOARE PRIN INTERMEDIUL MAIL, VA EXPRIMATI ACORDUL PENTRU PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL IN VEDEREA SELECTIEI PENTRU ACEST POST VACANT IN CADRUL COMPANIEI. Pentru a aplica va rugam atasati CV-ul la mesaj.
Allsys Energy
Vezi alte joburi relevante

Adjunct Manager Magazin - Penny Turda (cluj)


Candidatul ideal Te asteptam in cadrul companiei noastre daca: ai finalizat studii medii (studii superioare – constituie avantaj); ai experienta si cunostinte in domeniul comertului/retail – acest lucru contituie avantaj; ai cunostinte de baza privind utilizarea calculatorului: Word, Excel; esti disponibil sa lucrezi in ture organizate pe durata intregii saptamani: dimineata si dupa-amiaza, iar cand tura ta va fi in weekend primesti un spor suplimentar; iti place sa ai autonomie si esti indreptat catre gasirea unor solutii potrivite; ai o minte analitica, iar orientarea catre cifre si analize de date te caracterizeaza; esti o persoana careia ii place sa puna lucrurile la punct in cele mai mici detalii; esti o persoana responsabila si orientata spre rezultate; ai rezistenta la efort si un ritm alert de lucru; ai cunostinte de limba engleza nivel mediu – de preferat;Descrierea jobului Vino alaturi de PENNY.! Cautam un Adjunct Manager Magazin energic, organizat, care stie sa sustina si sa
REWE ROMANIA SRL

Adjunct Manager Magazin - PENNY Turda (Cluj)


Scurta descriere a companiei Succesul PENNY porneste de la oameni si suntem mândri de echipa noastră și de povestea PENNY în România, așadar, dacă ai ajuns pe pagina noastră, e important să ne cunoști cât mai bine.Îți prezentăm PENNY:PENNY reprezintă în România grupul german REWE, unul dintre liderii europeni din domeniul alimentar, cu o experiență de peste jumătate de secol. Oferim locuri de muncă și susținem comunitățile din 158 de orașe din România.PENNY Romania deja înseamnă:376 de magazine de tip discount 4 centre logistice (Ștefăneștii de Jos, Bacău, Turda si Filiasi) 7000 de angajați Sesiunile de cumpărături ale clienților și angajaților PENNY în România au început în anul 2005. De atunci, lanțul de magazine PENNY a devenit unul dintre cele mai active din țara noastră.Succesul nostru este și va fi întotdeauna strâns legat de oamenii care ne sunt alături. Recunoașterea ca Angajator de Top ne amintește încă o dată cât de valoroasă este munca în echipă și susținerea fiecărui angaja
PENNY.​

Site Manager


Candidatul ideal We are looking for a Site Manager to join our team opening a new office in Cluj, Romania.The Site Manager will be responsible for coordinating and managing the site, ensuring that all operations run smoothly and efficiently.Requirements:- Supporting the organisation in our global expansion to Romania.- Proven experience as a Site Manager or similar role.- Excellent organizational and leadership skills.- Strong communication and interpersonal skills.- Ability to work independently and as part of a team.- Knowledge of local regulations and laws.- Fluency in English - German language skills are a great advantage.Descrierea jobului Responsibilities:- Act as a sparring partner for the Company Management globally.- Coordinate and manage the site, ensuring that all operations run smoothly and efficiently.- Manage and supervise staff, providing guidance and support as needed.- Ensure that all site activities comply with company policies and procedures, as well as local regulat
PROSPER-X GMBH

Media netă estimată pe baza celor 100 de salarii introduse în Salario: 7350 RON/Luna

Cost Center Manager


Candidatul ideal Requirements:We are seeking a Cost Center Manager to join our team opening a new office in Cluj, Romania. In this role, you will be responsible for managing the local office and providing technical leadership to the team. You will also support the accounting and contract management functions.- Supporting the organisation in our global expansion to Romania.- Proven experience in cost center management or a similar role- Strong leadership and management skills- Excellent communication and interpersonal skills- Ability to work independently and as part of a team- Knowledge of cost accounting and financial management principles- Experience in accounting and contract management- Fluency in English - German language skills are a great advantage.Descrierea jobului Responsibilities:- Manage the local office and ensure smooth operations- Provide technical leadership to the team- Monitor and control costs associated with the cost center- Develop and implement cost-saving measure
PROSPER-X GMBH

Tehnician Automatizari - Depozit Turda (f/​m)


Beneficiile tale Contract de munca pe durata nedeterminata cu un salariu ce porneste de la suma de 8000 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masa si cresteri salariale anuale Posibilitatea de a beneficia de transport gratuit pana la depozit Oferte speciale si o gama larga de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sanatate voluntara Formare profesionala si cunoasterea structurilor si proceselor noastre, precum si oportunitati individuale de dezvoltare personala si profesionala Sarcinile tale Tntretii mentenanta sistemelor tehnice ale cladirii si a sistemelor de transport automatizate Repari defectiunile electrice si mecanice Asiguri disponibilitatea instalatiilor Tntelegi procesele specifice departamentului din care faci parte Profilul tau Pregatire completa tn domeniul electronica (scoala profesionala/certificare electrician sau studii superioare tn domeniu) Experienta profesionala tn mentenanta si tntretin
Kaufland Romania

Tehnician Automatizari - Depozit Turda (f/​m)


Beneficiile tale Contract de munca pe durata nedeterminata cu un salariu ce porneste de la suma de 8000 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masa si cresteri salariale anuale Posibilitatea de a beneficia de transport gratuit pana la depozit Oferte speciale si o gama larga de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sanatate voluntara Formare profesionala si cunoasterea structurilor si proceselor noastre, precum si oportunitati individuale de dezvoltare personala si profesionala Sarcinile tale Tntretii mentenanta sistemelor tehnice ale cladirii si a sistemelor de transport automatizate Repari defectiunile electrice si mecanice Asiguri disponibilitatea instalatiilor Tntelegi procesele specifice departamentului din care faci parte Profilul tau Pregatire completa tn domeniul electronica (scoala profesionala/certificare electrician sau studii superioare tn domeniu) Experienta profesionala tn mentenanta si tntretin
Kaufland Romania

Manager Proiect


Candidatul ideal Absolvent de studii superioare tehnice – Instalatii, Echipamente termice, Constructii, Cunostinte si/sau experienta practica in domeniile: petrochimic, chimic, rafinare, GNL, GNC etc. Experienta anterioara in coordonarea de proiecte in domeniul instalatiilor si/sau constructiilor/confectiilor metalice, Experienta anterioara in managementul de proces, Abilitatea de a intelege documentatii tehnice; Limbi straine: cunostinte temeinice de engleza si/ sau germana, Cunostinte PC - AUTOCAD, SolidWorks, Ms Office, MS Project, Capacitate de a elabora devize de plata, oferte, contracte, in domeniile tehnice aferente postului, Cunostinte de legislatie specifica, normative in vigoare, Prezintă avantaj detinerea unei diplome de Manager de Proiect Disponibilitate pentru deplasari la punctele de lucru ale clientilor si in afara judetului Cluj, Permis de conducere categoria B; Foarte bună capacitate de organizare,planificare și control al activității Leadership si orientare catre Clie
EURIAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 1370 de salarii introduse în Salario: 6500 RON/Luna

Lucrator Comercial/​tehnician Veterinar


Candidatul ideal Cautam colegi pentru noile noastra locatii, cu care sa punem bazele unei afaceri de succes in Romania.Devin - o membru al unei comunități de succes!Lucrează pentru cel mai important lanț de produse alimentare și echipamente pentru animale de companie din Europa!Orientat catre client, prompt, amabil si cu bune abilitati de comunicare.Studii medii - în domeniul medicinei veterinare, medicinei umane, farmacie, chimie, biologie, reprezinta un avantajDescrierea jobului Responsabilitati:Ajuta clienții să facă alegeri, ofera informații despre produse, recomandări de produse de marcă proprie.Amplasarea și manipularea estetică și profesională a mărfurilor.Scaneaza articolele la casa de marcat.Incaseaza contravaloarea marfurilor.Beneficii:Reducere de 30% la achiziționarea produselor Fressnapf cu etichetă proprie (etichetă exclusivă) până la 900 RON sumă brută/lună.Salariul atractiv+tichete de masa.Traininguri: instruire cunoștințe despre produse, instruire tehnici de vânzări, de
FRESSNAPF ROMANIA S.​R.​L.​

Operator Date


Candidatul ideal Studii necesare – studii mediiSa aiba cunostiinte in domeniul transporturilorSa aiba bune cunostiinte de utilizarea PC;
STEP ONE SPEDITION SRL

Media netă estimată pe baza celor 1004 de salarii introduse în Salario: 2700 RON/Luna

Tehnician Documentatie


Candidatul ideal Ulma Packaging Production angajează absolvent, cunoscător al desenului tehnic și al programului Solid Edge sau Solid Works în vederea ocupării postului entry level de Tehnician documentație.Cerințe: Studii medii/superioare tehnice. Cunoștințe de bază program proiectare (SolidWorks, SolidEdge, AutoCad etc); Cunoștințe de limba engleză, cunoașterea limbii spaniole (constituie avantaj); Experiența nu este necesară.Descrierea jobului În acest rol vei: Realiza desene de ansamblu explodate în conformitate cu metodologia de lucru deja stabilită. Traduceri, înscrisuri tehnice din cadrul desenelor de ansamblu.Beneficii: Transport asigurat; Tichete de masă; Prime de sărbători; Primă de concediu de odihnă sau decontarea concediului; Abonament de servicii medicale; Programe și cursuri de dezvoltare personală și profesională.
ULMA PACKAGING PRODUCTION SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 3600 RON/Luna

Operator Calculator -apahida Cluj


Candidatul ideal - Notiuni de contabilitate primara si operare PC ( Ms-Office/ Word / Outlook / Excel )- Abilitati calcul matematic- Absolvire studii economice ( avantaj )- Persoana responsabila, organizata, dinamica.- Bune abilitati de relationare / comunicare cu colegiiDescrierea jobului -Gestioneaza baza de date (clienti, informatii)-prelucreaza datele-indentifica neconcordantele si informeaza superioriiSe lucreza in 2 schimburiSe asigura transportul din Cluj, Turda, Campia TurziiAbonament medical clinica privata, beneficii sociale, zile de concediu suplimentar in functie de vechimea in munca.
AQUILA PART PROD COM S.​A.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.