Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

42 Locuri de Munca It System Administrator in Ploiesti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

42 Locuri de Munca It System Administrator in Ploiesti

Cauta printr-o varietate mare de joburi It System Administrator in Ploiesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi It System Administrator in Ploiesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

It Assistant (system Administrator)


Candidatul ideal - Experienta in IT hardware/software : 2 – 5 ani- Cunostinte retelistica, depanare PC hardware + software, depanare imprimante- Cunostinte Excel avansat- Cunostinte sisteme de operare desktop + server- Cunostinte politici de securitate IT, best-practices- Limba engleza avansat- Abilitati de lucru in echipa, dar si independent- Dorinta de a invata si de a se perfectiona- Atentie la detalii, persoana organizata, orientata catre rezultate- Atitudine responsabila si cooperantaCerinte optionale:- Cunostinte SQL, programare VBA, shell scripting, Active Directory, storageDescrierea jobului - Monitorizarea continua a sistemelor IT din companie si aplicarea politicilor de securitate IT in vederea functionarii permanente la parametrii optimi- Preluarea si rezolvarea solicitarilor de suport din partea clientilor interni- Participarea la implementarea tuturor proiectelor IT- Dezvoltarea si imbunatatirea actualei infrastructuri IT- Identificarea potentialelor probleme si inlaturare
RHEIN VISION SRL

Reglor masini /​ Setter productie /​ Tehnician mentenanta


Companie verificată
Aplica rapid
Candidatul IdealAbsolvent studii medii/scoala profesionala; Experiență într-o pozitie similara in domeniul de productie - constituie avantaj; Persoană organizata și responsabila; Atenție la detalii și capacitate de invatare rapida;Abilitati de comunicare si lucru in echipa; Seriozitate fata de programul de lucru si activitatea desfasurata;Aptitudini tehnice - constituie avantaj;Cunostinte despre operarea si intretinerea utilajelor - constituie avantaj. Descrierea jobuluiAsigura optima operare a echipamentelor de productie conform standardelor de operare;Alimenteaza masinile automate cu materiale respectand necesarul de materiale, documentatia tehnica si instructiunile de lucru;Responsabil pentru schimbarea dispozitivelor mecanice si a matritelor in timpul schimbarilor de referinta;Valideaza piesele din punct de vedere calitativ dupa schimbarea referintei prin diferite masuratori;Responsabil de reglarea parametrilor de lucru in functie de referinta produsa;Rezol
CTP INDUSTRY SERVICES SRL

Specialisti Recrutare/​recrutori Ploiesti


Candidatul ideal DB Work isi mareste echipa!Angajam recrutori pentru un nou sediu in PloiestiDaca vrei sa faci parte dintr-o echipa tanara si sa iti dezvolti talentele de recrutor te asteptam in echipa noastra!Descrierea jobului Cerinte:- absolvent de studii superioare;- pasionat de domeniul resurselor umane - experienta de MINIM 6 luni in recrutarea si selectia de personal.- capacitate de planificare si organizare a activitatii;- cunostinte de utilizare PC Microsoft Office;- cunoasterea la nivel mediu / avansat a limbii engleze;- abilitati de comunicare si relationare;- ambitie, determinare, dinamism si creativitate;- Disponibilitate deplasari in tara si in strainatate.Descrierea jobuluiResponsabilitati:- Desfasurarea proceselor de recrutare, selectie si inductie a personalului;- Identificarea si administrarea canalelor de recrutare potrivite pentru posturile vacante;- Conceperea si postarea anunturilor de recrutare pe baza discutiilor cu sefii de departamente;- Selectarea candidatilo
DEN BREEJEN WORK SRL

Maintenance Specialist


Candidatul ideal Candidate profile University degree in Mechanical or Automation Engineering Good technical knowledge of mechanics or automation Preferably 5 years in a similar position Advance English language Good command of MS Office applications Excellent planning and organizing skills You take ownership of targets with energy, drive and need to finishDescrierea jobului JOB DESCRIPTION: Conduct preventive and repair maintenance, inspect defective lines and components Install machinery and troubleshoot to bring up to standards Trouble shooting conveyor system parts which include pneumatic devices, electronic devices, motors and PLC' Leads, coordinates, and supervises the mechanical maintenance and repair works for the production lines Design electrical schemes and automation programs Makes maintenance plans for the company's machinery and equipment Designs and makes new machines or modifications and improvements of the old ones in accordance Elaboration of the specifications
Confidenţial

Tehnician Mentenanta


Candidatul ideal Esti pasionat de electrica si mecanica?Cautam colegi care sa ni se alature pentru postul de Tehnician MentenantaNe dorim un viitor coleg pasionat de tot ceea ce inseamna domeniul tehnic, care nu ezita sa se murdareasca pe maini atunci cand e nevoie sa repare ceva. Restul il putem construi pas cu pas impreuna.Pe colegul nostru il vei regasi in descrierea de mai jos: Il caracterizeaza onestitatea, bunul simt si dorinta de a face lucrurile bine; Este un om deschis, muncitor si intelligent cu atitudine potrivita; Este pasionat de domeniul tehnic, motoare, roboti si isi doreste sa fie “ cel care rezolva problemele”; Este orientat catre rezultate, dezvoltare si imbunatatire; Are rabdare si isi doreste sa creasca alaturi de noi intr-o colaborare pe termen lung; Are disponibilitate de a lucra in schimburi; Are studii medii tehnice ( scoala profesionala/liceu/ student sau absolvent de facultate tehnica); Are cunostinte de hidraulica, pneumatica, automatizari;Descrierea jobului
FEDERAL - MOGUL FRICTION PRODUCTS PLOIESTI SRL

Media netă estimată pe baza celor 144 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Specialist In Dezvoltare Organizationala


Candidatul ideal Specialist dezvoltare organizațională – cod COR 242322Cerințe: Absolvent studii superioare, de preferat UPG Ploiesti – specialitati tehnice, Universitatea Politehnica Bucuresti – Facultatea de Energetica sau Academia de Studii Economice (management economic); Experiență dovedita in activitatea de productie de min. 2 ani; Cunostinte despre managementul economic al companiilor si abilitati de analiza financiara; Cunoașterea Limbii Engleze la nivel avansat; Capacitate excelentă de exprimare și comunicare verbală și scrisă; Creativitate și inițiativă, concentrat pe valorile și viziunea organizației; Abilități foarte bune de organizare, planificare, prezentare și prioritizare; Capacitate de focalizare pe detalii, atenție concentrata și distributivă; Capacitate de identificare și rezolvare de probleme, promptitudine în oferirea răspunsurilor la întrebările primite; Adaptabilitate și flexibilitate; Abilitatea de a lucra cu oameni, de a se adapta diferitelor tipuri de persoane
FEDERATIA SINDICATELOR LIBERE SI INDEPENDENTE PETROL-ENERGIE

Media netă estimată pe baza celor 524 de salarii introduse în Salario: 6200 RON/Luna

Specialist Igiena Industriala - Floresti,​ Prahova


Candidatul ideal Studii superioare tehnice in inginerie chimica, protectia mediului sau alta specializare care sa fi avut chimie in curricula universitara; Cunoștințe avansate de chimie generală și anorganică; Experienta anterioara in domeniul HSE, preferabil peste 1 an, constituie avantaj; Cunostinte avansate MS Office(Word, Excel, Power Point); Cunostinte de limba engleza si/sau franceza, nivel avansat;Abilități Capacitatea de a lua decizii rapide în situații dificile și de rezolvare a problemelor; Bune abilitati de managementul comunicarii (in transvers); Abilități de instruire și formare a personalului; Preocupare pentru prevenirea riscurilor specifice securității și sănătății în muncă; Motivatie pentru o cariera in mediul industrial.Descrierea jobului Urmăreste evoluția cerințelor legale și se asigură că acestea sunt respectate în fabrică; Efectuează investigații privind condițiile de muncă în locurile de muncă pentru prevenirea bolilor profesionale și a riscurilor pentru sănătate
MICHELIN ROMANIA

Payroll Specialist


Short company description leoHR furnizeaza servicii de selectie si recrutare specializata, livreaza servicii si strategii in zona de retentie prin serviciul star – Stay Interview: stayIN, servicii de consultanta in managementul resurselor umane, precum si servicii de formare profesionala / training. Requirements • University degree;• Experience in payroll calculation more than 1 year;• Organized and reliable person, with focus on details;• ADP work experience• Strong communication skills;• Advanced level of English; French is an advantage• Good MS Office skills. Responsibilities • Payroll calculation and preparing the monthly payments;• Calculate final monthly time sheets, overtime, vacations, sick leave.• Monthly reporting on personnel costs and payroll;• Legal declaration;• Keep informed on new legislation, collective bargaining agreements and local rules to be applied on payroll• Process illness declarations and certificates • Experience within ADP systemAdditional responsibilities:
leoHR

Media netă estimată pe baza celor 294 de salarii introduse în Salario: 4800 RON/Luna

Specialist Seo


Candidatul ideal Your experience should include...•1+ years of experience as an SEO Specialist or similar role•Proficient working knowledge of various SEO tools: SEMRush, SearchMetrics, Ahrefs, Botify, Majestic SEO, Screaming Frog, Google Search Console, speed monitoring tools•Up-to-date knowledge with the latest SEO trends•Proficient knowledge of Excel•Analytical skills and the ability to interpret data to drive actionable insights and recommendations.•Ability to work collaboratively in a team and communicate efficiently•A positive, can-do attitude and a strong desire to learn•Good English skills – both verbal and writtenDescrierea jobului We are looking for an SEO Specialist to join our marketing team. As an in-house SEO, you will get to work alongside a dedicated team, who is passionate about all things SEO. This is an outstanding opportunity for someone enthusiastic about Search Engine Optimisation, with a strong attention to detail and eager to learn and grow in a dynamic technolo
DRIVE PROFIT WEBDEV SRL

Media netă estimată pe baza celor 140 de salarii introduse în Salario: 4800 RON/Luna

Specialist Relatii Publice Si Comunicare


Candidatul ideal Cerinte Experienta dovedita intr-o pozitie similara sau conexa, studii superioare finalizate Cunoasterea Limbii Engleze, la nivel mediu, scris si vorbit. Cunoasterea Limbii Franceze, constituie avantaj Capacitate excelenta de exprimare si comunicare verbala si scrisa Creativitate si initiativa, capabil sa aleaga tacticile si campaniile prin care mesajele create sa poata fi transmise cat mai eficient Capacitate de focalizare pe detalii, atentie concentrata si distributiva Adaptabilitate si flexibilitate Abilitatea de a lucra cu oameni, de a se adapta diferitelor tipuri de persoane cu care interactioneaza Integritate si eficienta profesionala Disponibilitate de invatare continua si intr-un timp scurt Competente in PC (MSOffice, INTERNET, abilitatea de a utiliza platforme online)Descrierea jobului Responsabilitati Elaboreaza si implementeaza strategia de comunicare a organizatiei si raspunde de imbunatatirea continua a acesteia in functie de viziunea, valorile si misiunea
FEDERATIA SINDICATELOR LIBERE SI INDEPENDENTE PETROL-ENERGIE

Specialist Vanzari


Candidatul ideal - înclinație naturală și/sau antrenată spre relaționarea directă cu oamenii;- capacitatea de a se automotiva, proactivitate și perseverență;- responsabilitate personală, consecvență;- entuziasm și gândire pozitivă;- aspect elegant și siguranță de sine;- atitudine orientată spre soluții și rezultate;- experiența în vânzări directe, asigurări, Horeca, ospitalitate, funcții sau poziții de conducere, antreprenoriat, management, imobiliare, relații cu publicul sau similar constituie un avantaj.Descrierea jobului - contactarea si mentinerea unei relatii la cel mai inalt nivel cu portofoliul de clienti- ⁠extinderea portofoliului de clienti- ⁠prezentarea produselor pe care compania le comercializeaza- ⁠efectuarea procesului de vanzare conceput de companie intr-un mod profesionistBeneficii:- training specializat, comprehensiv și personalizat, axat pe activitatea companiei- site de prezentare profesionist;- materiale de prezentare și promovare profesionist- ⁠salariu fix plus bon
PERAMA IDEAS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 816 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Specialist Constatare Daune Auto


Candidatul ideal Groupama Asigurări își mărește echipa de profesioniști!Dacă dorești să îți construiești o carieră solidă, pe termen lung, la Groupama Asigurari, înseamnă că tu ești persoana pe care o căutăm!Căutăm Specialist Constatare Daune Auto în Alexandria, Ploiești, Pitești, Giurgiu cu:• Studii superioare (studiile tehnice constituie un avantaj);• Experienta pe un post similar in constatare daune este obligatorie - minim 2 ani experienta;• Excelente abilitati de comunicare si inter-relationare, politete, atitudine prietenoasa si profesionala;• Orientare catre client si catre livrarea unui serviciu de calitate;• Foarte bune abilitati de gestiune a conflictelor si de control al emotiilor;• Dexteritate în utilizarea calculatorului si a diverse aplicatii informatice specifice.Descrierea jobului Ce face Specialistul Constatare Daune Auto? Deschide dosarul de dauna in aplicatiile specifice dupa primirea instiintarii de dauna scrisa si programeaza de comun acord cu asiguratul data si lo
GROUPAMA ASIGURARI S.​A.​

Specialist Comert International – Limba Spaniola


Candidatul ideal Ce abilități am vrea să ai tu Fluență în limba spaniolă; Cunoșterea limbii engleze la nivel B1-B2; Abilități de comunicare și negociere; O gândire orientată spre vânzare și achiziție; Orientare spre rezultate și proactivitate; Nu este necesară experiența,iar formarea este asigurată pe o perioadă de 3 luni.Descrierea jobului Cu ce te vei ocupa Dezvoltarea și menținerea relațiilor B2B cu clienți potențiali și existenți; Negocierea achiziției de produse și asigurarea încheierii cu succes a tranzacțiilor; Menținerea unei comunicări eficiente cu clienții în scopul încheirii cu succes a tranzacțiilor; Asigurarea livrării la timp a produselor și menținerea unui nivel ridicat de satisfacție a clienților; Colaborarea cu diverse departamente pentru a asigura un flux fără impedimente al operațiunilor.Ce oferim noiBeneficii financiare: Bonus de performanță; Benefit - platformă online cu un buget flexibil, care crește în funcție de vechimea în companie (tichete de masă, asigurare m
DARE TALENT DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Specialist Software Programator


Candidatul ideal Căutăm Specialist Software Programator care să ne ajute să dezvoltăm tehnologii de tip Machine Learning și Artificial Intelligence pe care le vom folosi pentru interpretarea informațiilor financiare, fiscale și juridice despre companii.Astfel, aceste date publice devin cu adevărat utile clienților noștri în procesul de analiză a partenerilor de afaceri, la stabilirea riscului de creditare și nu numai.Aptitudini tehnice: Formare/experienţă relevant in cel putin una din urmatoarele domenii: front-end design, front- end/back-end development, mobile app development IOS / android; cunostinte avansate in cel putin una din urmatoarele limbaje C/C++, PHP, MYSQL, Javascript/AJAX, PythonReprezintă avantaje: Cunoștințele NodeJs, RabbitMQ, Solr, Elasticsearch, Docker Deținerea unei diplome universitareDescrierea jobului Responsabil de implementarea activităților de cercetare industrială și în ceea ce privește programarea; Responsabil de etapele specifice programării aplicației, te
TERMENE JUST SRL

Financial Accounting And Reporting Specialist (french)


Candidatul ideal Qualifying experiences in accounting/reporting or financial audit, with proven strong knowledge in accounting and reporting processes; At least 5 years of proven relevant experience in accounting/financial reporting and/or audit/controlling/financial analysis; You are fluent in French and English; Strong knowledge of MS Office (Excel); Abilities in Microsoft Power Point; Knowledge of Lean Six sigma methodology is a plus; Exposure to multiple stakeholders.Descrierea jobului As a Financial Accounting and Reporting Specialist you will be responsible with providing expertise and performing accounting and financial reporting activities while supporting continuous improvement and process standardization across various perimeters.Specifically, you will be required to: Provide expertise and ensure BAU (“business as usual”) by acting as a back-up for Production teams in case of team’s reduced workload capacity, on a pre-agreed perimeter and for a pre-established period set by t
SOCIETE GENERALE GLOBAL SOLUTION CENTRE S.​A.​

Network Engineer


Candidatul ideal The Network Engineer in ACROM is responsible for analyzing, designing, installing, configuring, maintaining and troubleshooting the network infrastructure of the company’s customers to meet business objectives and SLAs.Skills and knowledge: Good knowledge of network principles and hands-on experience Technologies used: Cisco and Meraki Cloud Networks (nice to have) Cisco certification: CCNP Experience in implementing, administering, and troubleshooting network infrastructure devices, including: firewalls, routers, switches, wireless access points and wireless controllers Strong organizational skills and ability to multi-task Very good command of EnglishDescrierea jobului Day-to-day work: Design, installation and configuration of the LAN/WAN networks for the company’s customers. Implement and support various network infrastructure solutions Installation and configuration of network devices (routers, switches, firewalls, VPNs, access-points, wireless controllers, network
ANTECH CONSULTING SRL

Media netă estimată pe baza celor 23 de salarii introduse în Salario: 7020 RON/Luna

Buyer /​ Specialist Achizitii - Sinaia


Candidatul ideal Buyer / Specialist achizitii - Sinaia studii superioare: experienta in domeniul achizitilor cunoasterea legislatiei nationale aplicabila in domeniul achizitiilor; certificat de absolvire a unui curs de Achizitii – prezinta avantaj; abilitati de utilizare MS Office (Word, Excel); abilitatea de a rezolva sarcini multiple cu termene limita; abilitati organizatorice, interrelationare si negocierea situatiilor problematice; abilitatea de a lucra independent cat si in echipa; capacitate de analiza si sinteza a informatiei putere de decizie, asumare de responsabilitati.Descrierea jobului Asigura achizitia de produse si de echipamente necesare pentru activitatea desfasurata de companie, in conformitate cu planul de aprovizionare aprobat; Identifica, daca este cazul, furnizori pentru fiecare solicitare aprobata si intocmeste raportul de evaluare a performantelor furnizorilor, pentru a asigura cel mai bun raport calitate-pret; Urmareste permanent stocurile si livrarile in functi
HOTEL NEW MONTANA SRL

Accounting And Estimation Specialist/​ Quantity Surveyor


Candidatul ideal Minimum requirements:- Technical studies, university degree will be considered a plus- Minimum 3 years experience in acoounting and estimation- Good English (spoken and written), will be considered a plusDescrierea jobului Accounting and Estimation Specialist’s responsibilities include, but are not limited to:- Studies and understand in detail the works that will be performed in the contract with the beneficiary- Prepares pre-accounting for each type of work: prefabrication and pipe installation works, metal structure, painting, insulation, etc.- Prepares the payment statements for the works to the clients, according to the requirements of each contract- Keep in touch with the other departments in the organization, so that they know the status of the works and the additional works that have appeared- Checks the work situations of the subcontractors, so that they are in accordance with the requirements of the contract- Estimates the costs of maintenance works- Elaborate
KRAFTANLAGEN ROMANIA SRL

Tehnician Mentenanta


Candidatul ideal - capacitate de interpretare scheme electrice - certificarea in domeniul electric reprezinta un avantaj- limba engleza nivel mediu;- capacitate de a localiza defecte cu ajutorul schemei electrice;- experienta intretinere procese automatizate;- experienta in utilizarea echipamentelor pneumatice;- abilitati foarte bune de comunicare si adaptabilitate;- dorinta de autoperfectionare;- disponibilitate la lucrul in 3 schimburi a 8 ore- permis de conducere cat B;Descrierea jobului - asigura întreținerea și funcționarea tuturor masinilor si echipamentelor tehnice la parametrii stabiliti;- monitorizeaza permanent starea echipamentelor pentru respectarea caietului de sarcini al masinii/instalatiei;- propune, daca este necesar, modificarea/inlocuirea unor piese/echipamente in vederea eficientizarii activitatii;- intervine rapid pentru repararea defectiunilor si ia masuri pentru diminuarea timpilor de reparatii;- propune si implementeaza solutii de eficientizare a activitatilorLoc
RHEIN VISION SRL

Media netă estimată pe baza celor 154 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Medic Specialist


Candidatul ideal Absolvent al facultății dе medicina; Abilităţi foarte bune dе comunicare şi relaţionare; Abilităţi dе organizare, coordonare şi atenţie la detalii; Abilitatea dе a lucra în echipă; Integritate şi profesionalism; Spirit antreprenorial.Descrierea jobului Medici specialisti care ingrijesc pacienti in regim de ambulatoriu clinic, in program full time/part time, in contract cu CASMB si/sau cu PLATA.MEDICI SPECIALISTI pentru urmatoarele specialitati:1.Diabet zaharat,nutritie;2.Cardiologie;3.Oftalmologie;4.Endocrinologie5.Neurologie;6.Psihiatrie;7.Medicina interna8.Dermatologie;9.Pneumologie;10.Reumatologie;11.Balneofizioterapie si recuperare medicala;12.Fizio-kinetoterapeut.Site:diabetmed.roResponsabilități: Stabilеște planul dе trаtаment în bazа propriеi consultații; Cunoaște şi aplică responsabilităţile de etică şi deontologie profesională; Comunică eficient cu celelalte departamente şi stabileşte o relaţie armonioasă cu pacienţii prin crearea unei atmosfere de încredere ş
DIABET MED SRL

Media netă estimată pe baza celor 73 de salarii introduse în Salario: 6800 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 42 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.