Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca It System Administrator in Roman

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca It System Administrator in Roman

Cauta printr-o varietate mare de joburi It System Administrator in Roman si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi It System Administrator in Roman si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Specialist Ssm - Fpgc


Candidatul ideal Ne vom uita cu multă atenție la personalitate, la atitudine și la potențialul tău, însă rolul presupune și alte câteva calificări și abilități:* studii medii într-un domeniu tehnic (minim);* experiență în domeniul sănătății și securității în muncă, cu expunere la mediul industrial;* certificare inspector SSM (cursul de 80 ore);* bună stăpânire a instrumentelor Office 365 (Excel, PowerPoint, Outlook, dar și MS Teams și suita de instrumente specifice colaborării online);* comunicare eficientă;* abilitați de prioritizare și organizare a activității astfel încât să se furnizeze rezultate calitative în termenele stabilite;* caută să se mențină la curent cu cele mai noi cerințe, metode și soluții din domeniu;* bună capacitate de analiză și rezolvare a problemelor;* cunoștințe de limba engleză;* curs cadru tehnic PSI (constituie avantaj);* carnet de conducere categoria B (constituie avantaj).Descrierea jobului De ce avem nevoie de tine ?Poziția este deschisă în cadrul departa
SAINT-GOBAIN CONSTRUCTION PRODUCTS ROMANIA SRL

Specialist /​ Inginer Cadastru - Remote ( De Acasa)


Candidatul ideal - Capacitate de a lucra in echipă- Disponibilitate/capacitate de lucru la distanță (telemuncă)- Experiență în domeniul cadastrului, sistematic sau sporadic- Studii în domeniul cadastrului/geodeziei/topografiei- Permis de conducere, categoria B (avantaj)Descrierea jobului - Lucru remote de oriunde din tara (telemuncă) sau de la birou (București)- Pachet salarial în funcție de experiență și cunoștințe- Bonusuri în funcție performanță- Libertate în planificarea și desfășurarea activităților- Mediu de lucru plăcut, integrare într-o echipă dinamică
GENERAL SURVEY CORPORATION SRL
Vezi alte joburi relevante

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Inginer Automatist Junior - Internship


Candidatul ideal Ne vom uita cu multă atenţie la personalitate, la atitudine și la potențialul tău, însă rolul presupune și alte câteva calificări și abilități:* Studenți în anul terminal sau absolvenți recenți ai unei facultăți de profil (Automatică și Calculatoare, Inginerie Electrică, Mecatronică sau specialități conexe)* Bună înțelegere a conceptelor de bază din domeniul automatizărilor industriale* Capacitatea de a lucra bine în echipă și de a comunica eficient* Curiozitatea și dorința de a învăța si inova continuu* Cunoștințe de bază în utilizarea PLC-urilor si a software-urilor SIEMENS Step 7, TIA Portal, WinCC, constituie un avantaj.Descrierea jobului De ce avem nevoie de tine ?Poziția este deschisă în cadrul Fabricii de Ipsos din Turda.Misiunea ta:Ești gata să pășești în lumea fascinantă a automatizărilor industriale?În calitate de intern în echipa noastră, vei avea șansa unică de a contribui la modelarea viitorului producției industriale. Te vom înarma cu cele mai noi tehnolo
SC SAINT-GOBAIN CONSTRUCTION PRODUCTS ROMANIA SRL

Manager Gestiune - Oras Roman


Candidatul ideal Recrutăm în echipa Termoplast★ MANAGER GESTIUNE - oraș RomanRolul postului este de a asigura managementul activităților de depozitare în cadrul companiei, pentru toate tipurile de materii prime, materiale și produse semifabricate, utilizând cu maximă eficiență spațiile disponibile, resursele materiale și echipele operaționale.Managerul de gestiune va urmări implementarea unui model de lucru la nivel operațional care să asigure cele mai bune servicii în termeni de calitate și timp, atât către clienții interni (secțiile de producție) cât și către cei externi - clienții societății.Cerințe: Credem că sunt necesari 3-5 ani de experiență în poziții de coordonare a operațiunilor de depozitare a materiilor prime, materialelor și/sau a produselor semifabricate ori finite, precum și de management a unei echipe de lucru specifice > 10 persoane Sunt de asememenea foarte necesare cunoștințe temeinice despre fluxul de gestiune, recepție, expediție, încărcare/descărcare a mijloacelor
TERMOPLAST SRL

Shop Manager Aurora Multimarket


Candidatul ideal Căutăm colegi veseli și dornici să se dezvolte într-o companie de renume în Ucraina și care este în continuă expansiune în România, Aurora Multimarket.Dacă te regăsești în cerințele de mai jos, așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem. Ai capacitatea de a motiva oamenii în vederea realizării obiectivelor propuse; Ai bune abilități de comunicare, lucru în echipă și organizare; Ai minim 2 ani experiență pe un rol de manager de magazin; Ai experiență de muncă în domeniul comerțului cu amănuntul; Ai experiență și lucrezi constant în Microsoft Office; Ai cunoștințe de limba engleza – conversațional și scris; Ai studiile finalizate, minim diplomă bacalaureat.Descrierea jobului Ce implică postul de Shop Manager: Vei întâmpina și relaționa cu clienții magazinului în vederea promovării produselor; Vei coordona echipa din subordine pentru a atinge obiectivele zilnice, săptămânale și lunare; Vei monitoriza și gestiona corect stocul de marfă; Vei participa la activitățile de recrutar
AURORA ROMANIA S.​R.​L.​

Area Sales Manager - Utilaje Agricole


Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine? Experiență de minimum 3 ani în vânzări, dintre care, de preferat, 2 ani experiență în vânzarea utilajelor agricole; Capacitate foarte bună de comunicare și relaționare cu clienții, atenție distributivă, capacitate de a lua rapid decizii; Personalitate energică, gândire pozitivă, amabilitate și eficiență; Cunoștințele de limbă engleză constituie avantaj; Cunostințe de operare PC (Windows, Microsoft Word, Excel, Internet). Carnet de conducere categoria B.Descrierea jobului Câteva cuvinte despre responsabilități: Prezentarea, promovarea și vânzarea produselor în conformitate cu standardele și politicile comerciale ale companiei; Prospectarea continuă a pieței pentru a extinde portofoliul de clienți; Urmărirea realizării planului de vânzări lunar, trimestrial, anual; Participarea la negocieri, întocmirea contractelor, monitorizarea derulării și finalizării acestora; Stabilirea și participarea la intâlnirile cu clienții și/sau cu furnizorii; Întocmir
AGROCONCEPT IMPEX SRL

Key Account Manager- Jud.​ Bacau/​ Neamt /​vrancea /​vaslui


Candidatul ideal Studii superioare Carnet de conducere categ.B O foarte buna cunoastere a pietei farmaceutice, a zonei in care activeaza si experienta anterioara in vanzari si/sau in industria farmaceutica Ideal cu experienta in promovarea si vanzarea catre farmacii Abilitati de negociere si influentare Capacitate de analiza si interpretare a datelor Foarte bune abilitati de comuncare orala si scrisa Capacitatea de a initia si mentine relatii, diplomatie Disponibilitate la deplasariDescrierea jobului Dezvoltarea si mentinerea unor parteneriate de succes. Participarea la evenimentele si conferintele specifice domeniului. Pregatirea si raportarea activitatilor desfasurate. Coordoneaza proiecte pentru lansarea noilor produse in piata; Promovarea produselor Dr. Reddy's catre farmaciile din judetele alocate: 1 pozitie cu alocare pe judetele Bacau /Neamt/ Vrancea/ Vaslui
DR.​ REDDYS LABORATORIES ROMANIA SRL

Manager Operatiuni - Oras Roman


Candidatul ideal Recrutăm în echipa TERMOPLASTMANAGER OPERAȚIUNI locat la sediul companiei din RomanÎn subordinea Directorului General, Managerul de operațiuni are rolul de a conduce și de facilita colaborarea între departamentele companiei asigurând totodată respectarea procedurilor, termenelor și calității serviciilor.Cerințe studii superioare absolvite cu diplomă de licență cursuri în management, audit intern, reprezintă un plus experiență de +3 ani în management operațional, audit, control intern, din care minim 2 ani într-o companie cu peste 100 angajați abilități de lucru cu MS Office (excelent în Excel), alte sisteme BI, ERP experiență relevantă de lucru cu echipe de manageri excelente abilități de leadership și motivare abilități de planificare, coordonare, conducere și control gândire strategică și previziune, viteză de reacție în luarea deciziilor centrare pe rezultate, inițiativă, dinamism, pragmatism și responsabilitate, asertivitate gândire critică și înclinație spre rezol
TERMOPLAST SRL

Manager Regional Vanzari


Candidatul ideal Manager Regional VanzariCare vor fi responsabilitatile tale: Gestionarea responsabila a regiunii din punct de vedere al vanzarilor, logisticii si financiar Coordonarea activitatii a celor 8-10 filiale din regiunea alocata, monitorizarea si asigurarea unei bune functionari a acestora Autoritate manageriala deplina asupra echipei, aproximativ 100 de persoane, coordonarea si evaluarea acesteia Stabilirea obiectivelor de vânzari, In conformitate cu strategia companiei, elaborata de catre top management Dezvoltarea vanzarilor de pe zona alocata (racolarea de noi piete, deschiderea de noi filiale, analizarea concurentei) Mentinerea si Imbunatatirea relatiei profesionale cu clientii strategici ai companiei Intocmirea unor statistici, rapoarte pentru transmiterea lor catre top managementDescrierea jobului Manager Regional VanzariCe iti oferim: Pachet salarial motivant cu parte fixa si bonusuri de performanta Masina de serviciu, laptop, telefon Autoritate operationala pentru în
UNIX AUTO SRL

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 7100 RON/Luna

Manager Regional Vanzari Moldova


Candidatul ideal Minimum 3 ani experienta intr-o pozitie similara; Cunostinte de operare PC: Word, Excel, PowerPoint, programe de baze de date; Competente in luarea deciziilor si asumarea responsabilitatilor; Gandire si capacitate de analiza si sinteza; Discernamant si capacitatea de a rezolva problemele; Spirit de ordine si disciplina; Usurinta in comunicare; Capacitate de a lucra in echipa; Dorinta de dezvoltare a subordonatilor si capacitate de delegare; Corectitudine si loialitate fata de firma, flexibilitate; Rezistenta la efort si stres; Preocupare pentru ridicarea nivelului profesional individual.Descrierea jobului Coordoneaza si gestioneaza desfasurarea activitatii pe zona alocata in vederea realizarii obiectivelor (valoric, cantitativ, calitativ, incasare, cresterea cotei de piata); Transmite catre echipa obiectivele valorice si specifice setate; Urmareste realizarea obiectivelor setate pe intreaga echipa Raporteaza zilnic saptamanal si lunar rezultatele obtinute; Concepe, pro
RIVIERA BIKE SRL

Key Account Manager- Jud.​ Bacau/​neamt


Candidatul ideal Studii superioare Carnet de conducere categ.B O foarte buna cunoastere a pietei farmaceutice, a zonei in care activeaza si experienta anterioara in vanzari si/sau in industria farmaceutica Ideal cu experienta in promovarea catre medici, specializarea Oncologie si/sau spitale Abilitati de negociere si influentare Capacitate de analiza si interpretare a datelor Foarte bune abilitati de comuncare orala si scrisa Capacitatea de a initia si mentine relatii, diplomatie Disponibilitate la deplasariDescrierea jobului Dezvoltarea si mentinerea unor parteneriate de succes. Participarea la evenimentele si conferintele specifice domeniului. Pregatirea si raportarea activitatilor desfasurate. Coordoneaza proiecte pentru lansarea noilor produse in piata; Promovarea produselor Dr. Reddy's catre medici si farmacisti in judetele alocate: 1 pozitie cu alocare pe judetele Bacau / Neamt
DR.​ REDDYS LABORATORIES ROMANIA SRL

Operator Calculator Electronic Si Retele - Ajofm | Anofm


Ocupatia: OPERATOR CALCULATOR ELECTRONIC SI RETELE - AJOFM | ANOFMAngajator: SC ROMANIAN SECURITY SYSTEM SRLExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU DE SPECIALITATETimp de lucru: 8Adresa locului de munca: ROMAN
SC ROMANIAN SECURITY SYSTEM SRL

Tehnician Echipamente De Calcul Si Retele - Ajofm | Anofm


Ocupatia: TEHNICIAN ECHIPAMENTE DE CALCUL SI RETELE - AJOFM | ANOFMAngajator: MINISOFT SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: ROMAN
MINISOFT SRL

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Logistics Manager


Companie verificată
Aplica rapid
Description The main responsibility of this position is to assist the Sales Team through interaction with suppliers and customers, handling orders, and managing the logistics of our shipments. This role will be based at our office in Piatra Neamț and offers an appealing compensation package depending on your qualifications and experience. Job responsibilities o Work independently to solve logistics, documentation, and freight solutions.o  Generate sales and purchase contracts as directed by the Sales team.o  Process orders provided by the Sales team, by securing purchase and sales as agreed by the sales teamo  Coordinate the documentation flow and other paperwork: including Health Certificate, Certificate of origin and alike.o  Manage and build relationships with freight providers to ensure on-time deliveries and low-cost rateso  Coordinate and direct transportation needs at multiple facilitieso  Project work or items outside
OLAHUS TRADING SRL

Operator Date - Ofertare Si Participare La Licitatii


Candidatul ideal Studii și experiență anterioară Studii superioare absolvite (diplomă de licență); domeniul tehnic reprezintă un avantaj Experiența pe un post similar reprezintă un avantaj Experiența în utilizarea SEAP și participarea la licitații publice constituie un avantajAbilități și competențe necesare Abilități foarte bune de operare PC Bună înțelegere a domeniului IT&C Competența de a analiza comparativ caracteristicile tehnice al unui echipament IT din ofertă versus specificațiile cerute de client Personalitate deschisă Excelente abilități de comunicare telefonică și în scris Atenție la detalii Capabil de a gestiona multiple proiecte concomitent Bine organizat, capabil să urmărească proiectele și sarcinile de lucru Optimist, pozitiv, energicDescrierea jobului Scop: Derularea activităților de operare date (ofertare, relația cu furnizorii, participarea la licitații), legate de activitatea de comercializare a produselor, serviciilor Edu Apps către unități de învățământAvem nevoie
EDU APPS SRL

Manager Transport National


Candidatul ideal Manager transport national => cunoasterea limbii bulgare este obligatorie"Vellea Home" este o companie în domeniul producției și comerțului de mobilă.Cu scopul dezvoltarii activității sale, compania caută un candidat potrivit pentru funcția de Manager Transport NationalCeea ce ne dorim:- Cunostinte foarte bune in mecanica auto- Abilitati excelente de comunicare;- Abilitatea de a lucra în echipă;- Atitudine atentă și amabilă față de fiecare client;- Dorința și aspirația de a obține rezultate ridicate;- Capacitatea de a lucra cu documentele companieiDescrierea jobului Vă vom oferi:- Program 8-17 de luni pana vineri- Poziția într-o companie mare prezenta in mai multe tari din lume;- Lucrați într-o echipă tânără și ambițioasă;- Relații corecte între angajator și angajat;- Oportunități excelente de dezvoltare și promovare;- Un mediu de lucru și atmosfera profesională;- Atitudine corectă și individuală;- Training specializatResponsabilitati principale:- gestionarea intregulu
VELLEA HOME S.​R.​L.​

Medic/​tehnician Veterinar


Candidatul ideal La Veterra, suntem intotdeauna in cautare de noi specialisti din domeniul veterinar.Daca iubesti animalutele si esti interesat/a de o noua oportunitate de job, dorim sa te cunoastem cat mai curand!Cautam o persoana care: Are studii finalizate in domeniul veterinar: medic veterinar, tehnician veterinar; Detine bune abilitati de comunicare si relationare; Poseda bune cunostinte de Microsoft Office; Are empatie, receptivitate, atentie si energie; Ofera ajutor, pasiune, zambet, implicare si respect.Descrierea jobului Farmacistul Veterinar va fi responsabil cu: Identificarea nevoilor clientilor, formularea de recomandari (produse farmaceutice, accesorii sau hrana), consiliere si fidelizare clienti; Informarea clientilor despre modul de utilizare al medicamentelor si potentialele riscuri sau efecte adverse; Eliberarea produselor farmaceutice, conform legislatiei in vigoare; Administrarea stocurilor si urmarirea termenelor de valabilitate ale produselor farmaceutice.Ce iti of
FARMAVET
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.