Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

93 Locuri de Munca It System Administrator in Timisoara

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

93 Locuri de Munca It System Administrator in Timisoara

Cauta printr-o varietate mare de joburi It System Administrator in Timisoara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi It System Administrator in Timisoara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

System Administrator with Linux


What you'll doAs Systems Administrator with Linux in Regnology, you will join an international team helping Regnology customers with the following: Troubleshoot complex system to identify errors and optimizations for continuous improvement. New technology installation and adoption (Kubernetes, GCP cloud) Oversee the performance of all the key components, including the databases, servers, and applications. Monitor the infrastructure to optimize the system and improve its resilience and reliability. Technical implementation of Regnology software release upgrades and Migrations. Third party partner relationship (Datacenter, Cloud provider) Understand, follow, and document the production standards and best practices.Why we should decide on you Some knowledge of new technology installation and adoption (Kubernetes, GCP cloud) Advanced knowledge of UNIX/Linux 3+ years of experience in a similar role. Fluent in English Bachelor degree in technical field (Information Science, Computer Science
Regnology

Specialist marketing si vanzari


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 4000 până la 10000 LEI pe lună
Cerințe:-Diplomă de licență- Experiență într-o poziție de specialist în marketing/vanzari; -Experiență în planificarea și implementarea de campanii de promovare, vânzări etc; Descrierea jobului:-Activități specifice de marketing și comunicare-Propunerea și implementarea ideilor, conceptelor și instrumentelor de marketing pentru promovarea serviciilor, creșterea notorietății și atragerea de noi clienți; - Menținerea comunicării cu clienții și atragerea de noi clienți, relaționarea cu partenerii de business; -Realizarea rapoartelor de vânzări și a altor tipuri de rapoarte;- Implementarea diverselor promoții; - Monitorizarea și analizarea rezultatelor campaniilor de marketing, pentru optimizarea costurilor și a rezultatelor obținute. Beneficii:-Salariu fix si comision-Tichete de masa-Asigurare medicala-Oportunitatea de a lucra într-un mediu plăcut, într-o companie în plină dezvoltare; -Posibilitatea de a învăța și de a te dezvolta profesional.
Clarismart Consulting SRL

Specialist Marketing


Candidatul ideal Cunostinte solide de project management; Capacitate dе orientare spre actiune si rezultate; Capacitatea de a-i influenta pe ceilalti; Gandire strategica, analitica si atentie la detalii; Dinamic, spirit antreprenorial si de echipa, responsabil, inovativ, cu inspiratie; Dorinta de a se dezvolta intr-un mediu de business tanar, dinamic si implicarea in proiecte interesante, de perspectiva pentru companie; Initiativa bazata pe solutii practice menite sa dea rezultate si abilitati foarte bune de organizare. Abilitati de utilizare a Microsoft Office Excel, Word, Power Point, Outlook – nivel avansat; Abilități dе prezentare, claritate, concizie; Abilitati de organizare si time-management; Abilitati excelente de comunicare si o atitudine proactiva;Descrierea jobului Executa activitatile de marketing din cadrul companiei, urmareste respectarea planificarii activitatilor si bugetele aprobate de catre management; Urmareste respectarea obiectivelor, strategia si planurile de mark
IRINIK SRL

Media netă estimată pe baza celor 1224 de salarii introduse în Salario: 4100 RON/Luna

Logistics Specialist


Candidatul ideal Studii superioare economice / tehnice; Limba engleza - nivel avansat; Cunostinte operare caculator: Microsoft Excel, Word; Cunostinte de operare al unui sistem ERP Minimum 3 ani experienta intr-o pozitie similara intr-o companie de productie; Experienta in planificarea si organizarea transportului de marfa; Cunostinte de legislatie vamala; Abilitati de negocierDescrierea jobului Organizeaza transportul de marfa de la furnizori, cu transportatorii agreati la nivel de grup, in baza comenzilor de achizitie materie prima plasate, astfel incat sa asigure livrarea in timp util pentru sectiile de productie; In baza cererilor de livrare primite de la COD sau echipele de vanzari, verifica comenzile de vanzari in sistemul ERP, disponibilitatea marfurilor (in stoc sau productie viitoare), planifica si organizeaza transporturile, utilizand ca instrument principal fisierul de livrari anual; Are responsabilitatea verificarii documentelor ce insotesc marfa primita de la furnizori si
FRIGOGLASS ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 410 de salarii introduse în Salario: 4300 RON/Luna

Specialist Controlling


Candidatul ideal Studii de specialitate încheiate – economist cu studii superioare, de preferat contabilitate și/sau analiză financiară Cunoştinţe avansate operare calculator (MS Office 365) Abilități de organizare și planificare, abilități de comunicare, gândire analitică, spirit de inițiativă, atenție la detalii Abilitatea de a înțelege fluxurile de business specifice activităților de comerț Deschidere, profesionalism, punctualitate şi perseverenţă Cunoştinţe de limbă germană minim B2 Cunoaşterea SAP constituie avantaj Experienţă profesională de cel putin un an în retail constituie avantajDescrierea jobului Alătură-te echipei dm!Responsabilități Întocmirea lunară a contului de profit și pierdere, precum și a analizelor pe venituri și cheltuieli Analiza rezultatelor financiare, în vederea explicării deviațiilor semnificative față de buget Urmărirea și implementarea planurilor de reducere a costurilor Întocmirea situațiilor financiare individuale și consolidate pentru management Acorda
DM DROGERIE MARKT SRL

Tehnician Mentenanta - Electronist


Candidatul ideal cunoștințe in domeniului Electronic/Eléctric/Pneumatica (citire diagrama); abilități foarte bune de comunicare si lucru in echipă; cunoştinţe tehnice de mentenanţă generală; cunostinte baze Kaizen (Standardizare, 5S, Muda-Rezolvare de probleme, Management Vizual); studii tehnice medii si experienţă de minim 2 ani în domeniu; autorizaţie electrician pt. profilul electric/ electronic (este un avantaj !). organizat, metodic, riguros; capacitate de colaborare; se lucreaza in 3 schimburi de luni-vineri / 8h.Descrierea jobului Suntem în căutarea unui Tehnician Mentenanță - Electronist talentat și dedicat pentru a se alătura echipei noastre. Dacă aveți o pasiune pentru electronica și vă place să rezolvați probleme tehnice, aceasta este o oportunitate excelentă pentru dumneavoastră.Responsabilitati: participă împreună cu echipa de mentenanţă la realizarea planului de mentenanţă preventivă; analizează fişele de depanaj, identifică cauzele şi le analizează; participă la realizar
ELBA SA

Specialist Ofertare


Candidatul ideal Competențele tale Studii superioare finalizate în domeniul construcțiilor Minim 2 ani de experiență practică în utilizarea programelor INTERSOFT / ITWO sau Microsoft Project Cunoștințe medii de limba engleză Cunoștințe solide de Microsoft Office Abilități foarte bune de comunicare, organizare și planificare Atenție sporită la detaliiDescrierea jobului Responsabilităţile tale Analizarea documentațiilor de atribuire publicate în cadrul procedurilor de achiziție publică Pregătirea solicitărilor de clarificare la documentația de achiziție publică împreună cu echipa de licitație și încărcarea acestora în SCIAP Întocmirea listelor de cantități în conformitate cu cerințele din documentația achiziției și în conformitate cu prevederile legale în vigoare în programul INTERSOFT / ITWO Solicitarea ofertelor de preț în vederea întocmirii ofertelor financiare împreună cu echipa de licitație Întocmirea graficelor de execuție in programul Microsoft Project Elaborarea răspunsurilor la
PORR CONSTRUCT SRL

Media netă estimată pe baza celor 1680 de salarii introduse în Salario: 4800 RON/Luna

Hr Specialist


Candidatul ideal HR SpecialistDescrierea jobului HR Specialist
PRIMARK MAGAZINE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 181 de salarii introduse în Salario: 4800 RON/Luna

Specialist Comunicare


Descrierea jobului Noi, #OameniiDeLaProfi, Suntem agili, flexibili si ne adaptam cu rapiditate noilor tendinte din piata, ne asumam responsabilitatea deciziilor si gasim mereu solutii inovatoare pentru atingerea obiectivelor.Am invatat sa privim cu curiozitate si deschidere toate beneficiile si oportunitățile aduse de digitalizare, venim mereu cu initiative si dezvoltam concepte noi.Ne-am creat propriul drum si ne reinventam de fiecare data cand piata se schimba, pentru ca una dintre competentele noastre cheie este spiritul antreprenorial.Strategia noastra de resurse umane are la baza conceptul- Be Kind.Credem ca atunci cand suntem mai zambitori, mai prietenosi, mai buni cu colegii, ori cu clientii nostri, reusim sa gestionam mai usor toate provocarile job-ului de zi cu zi.Alaturi de # OameniiDeLaprofi vei avea ai parte de experiente faine si intense zi de zi, pentru ca ne ghidam dupa principii sanatoase si valori puternice, care evolueaza odata cu noi Dezvoltare, Cooperare si Transpar
PROFI ROM FOOD SRL

Media netă estimată pe baza celor 95 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Billing Specialist


Scurta descriere a companiei The Access Group is one of the leading providers of business management software to small and mid-sized organizations in the UK, Ireland, and Asia Pacific. Over the past years, we’ve gone from almost 1,000 to 6,000 people. We help over 60,000 customers across commercial and not-for-profit sectors become more productive and efficient.Our Global Operations Center in Romania is on a journey of continuous growth and want to engage with top talent around the country. Headquartered in Timisoara, we offer you the possibility to work remote and join our offices at your choice.Helping everyone at Access Love work and Love life is at the heart of everything we do. It shapes how we do things and allows us to create a place where people want to be and can be at their best.We’re passionate about our values, which guide how we all make decisions and get things done. We love to make our customers lives easier so our value to ‘Make Access better every day’ is one we’re obs
The Access Group

Media netă estimată pe baza celor 3 de salarii introduse în Salario: 4850 RON/Luna

Renewals Specialist


Scurta descriere a companiei The Access Group is one of the leading providers of business management software to small and mid-sized organizations in the UK, Ireland, and Asia Pacific. Over the past years, we’ve gone from almost 1,000 to 6,000 people. We help over 60,000 customers across commercial and not-for-profit sectors become more productive and efficient.Our Global Operations Center in Romania is on a journey of continuous growth and want to engage with top talent around the country. Headquartered in Timisoara, we offer you the possibility to work remote and join our offices at your choice.Helping everyone at Access Love work and Love life is at the heart of everything we do. It shapes how we do things and allows us to create a place where people want to be and can be at their best.We’re passionate about our values, which guide how we all make decisions and get things done. We love to make our customers lives easier so our value to ‘Make Access better every day’ is one we’re obs
The Access Group

Tehnician Mentenanta


Scurta descriere a companiei Valeo Timisoara is part of the Visibility Systems and began lighting production in September 2005, growing annually, with about 1500 employees today. Production is divided into three units: Original Equipment (OEM), Aftermarket - Service Market (AFM) and Special Products (SP). In our manufacturing plant, we produce front and rear lighting systems that work with the latest technology and use complex injection, coating, varnishing, metallization and assembly processes. Valeo is a Tech company, building the future of mobility with more than 180 plants, 60 research and development centers, and 100,000 employees in 33 countries worldwideJoin us and be part of tomorrow’s carbon-free mobility. Cerinte Studii medii finalizate;Experienta anterioara, minim 3 ani, de folosire a aparaturii de masurat si unelte electrice de lucru;Cunostinte de baza in domeniul electric, pneumatic si mecanic;Experienta anterioara pe un post similar este un plus;Cunostinte de Microsoft Of
VALEO

Media netă estimată pe baza celor 146 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Hazardous Substances Management (HASUMA) Specialist - (TM)


Job DescriptionAssessment of supplier material safety data sheets (MSDS) within the SAP system for initial approval;Maintenance of material databases in SAP taking into account legal requirements;Communication with suppliers worldwide regarding the content of supplier MSDS;Ensure the legally compliant use of hazardous substances throughout Continental Automotive by means of a central management system;Offer support to improve employee safety and prevent financial loss;Offer enhanced protection to employees handling hazardous substances;Help supervisors fulfill their legal obligations;Help ESH Managers collect and document data in a legally compliant manner.QualificationsUniversity degree in the field of material engineering, chemistry engineering, environmental engineering or a comparable education;English knowledge - advanced level;German knowledge - will be a plus;Proficiency in SAP, MS Office;Quality and solution-oriented;Strong communication skills.Additional InformationPay for Per
Continental

Customer Quality Specialist


Short company description DRÄXLMAIER Group is one of the top 100 automotive suppliers in the world. With our automotive expertise, we contribute toward making cars safer, more comfortable and more energy-efficient in the future. Peak performance for premium automobiles is our commitment, technological leadership is our motivation!DRÄXLMAIER Group has started the activities in Romania in 1993 and ever since has constantly developed into a stable, committed investor, employing about 15.000 people within the country. Requirements • University Degree (preferably in Technical field);• Minimum 1 year of experience in the Quality field (Automotive);• Good electronics knowledge and knowledge of IPC-A610 are a plus;• Knowledge in quality assurance: 8D method, retraining, special characteristics; • Good knowledge of MS-Office;• Advanced knowledge of English;• Communication and teamwork skills, process oriented thinking, very good analytical skills, adaptability and flexibility skills. Responsibi
DRAXLMAIER Group

Tehnician Mentenanta (Molding) - Manufacturing TM


Job Descriptiono Detectarea defectelor si remedierea acestora tn cel mai scurt timp; o Cunostinte de citire a schemelor electrice/electronice; o Mentenanta corectiva pentru echipamentele din ariile de productie (asamblare manuala si automata); o Tmbunatatire scrap, FPY, downtime echipamente; o Identificarea cauzelor defectelor si propunere de solutii.Qualificationso Cunostinte de electrica, mecanica, pneumatica, senzoristica; o Disponibilitate de a lucra tn schimburi; o Abilitati de lucru tn echipa; o Responsabilitate si orientare spre calitate; o Posibilitati de dezvoltare profesionala; o Cunostinte medii de limba engleza.Additional InformationIntegration Program in a professional & dynamic team;Health & Wellness (Private Health and Dental Insurance, Sport activities etc);Professional Development Opportunities;International Work Environment.Ready to drive with Continental? Take the first step and fill in the online application.Company DescriptionContinental develops pioneering
Continental

Credit Control Specialist


Scurta descriere a companiei The Access Group is one of the leading providers of business management software to small and mid-sized organizations in the UK, Ireland, and Asia Pacific. Over the past years, we’ve gone from almost 1,000 to 6,000 people. We help over 60,000 customers across commercial and not-for-profit sectors become more productive and efficient.Our Global Operations Center in Romania is on a journey of continuous growth and want to engage with top talent around the country. Headquartered in Timisoara, we offer you the possibility to work remote and join our offices at your choice.Helping everyone at Access Love work and Love life is at the heart of everything we do. It shapes how we do things and allows us to create a place where people want to be and can be at their best.We’re passionate about our values, which guide how we all make decisions and get things done. We love to make our customers lives easier so our value to ‘Make Access better every day’ is one we’re obs
The Access Group

Employer Branding Specialist


Company DescriptionAt Bosch, we shape the future by inventing high-quality technologies and services that spark enthusiasm and enrich people's lives.Bosch Service Solutions is part of Bosch Group and a leading global supplier of Business Process Outsourcing for complex business processes and services. Using the latest technology, the opportunities of the Internet of Things and speaking over 18 foreign languages, Bosch Service Solutions Timisoara operates successfully in two fields: Business Services and Shared Services. The experts offer support in areas such as Finance, Accounting, Controlling, Purchasing and Sales Commercial. The team of professionals, also have expertise in areas such as Technical and IT, Customer Care, Production Support and other services. Our responsibility goes far beyond business. We're independent of stock markets and bound to the purpose of the Robert Bosch Foundation; our success directly benefits society, the environment, and future generations.Our promise
Bosch Timisoara

Media netă estimată pe baza celor 5 de salarii introduse în Salario: 6650 RON/Luna

SSM Specialist


Scurta descriere a companiei TE Connectivity is a global technology leader enabling a secure, sustainable, productive, and connected future. Our broad range of connectivity and sensor solutions have been proven in the most demanding environments, enabling advancements in transportation, industrial applications, medical technology, energy technology, data communications, and for the home. With approximately 85,000 employees, including more than 8,000 engineers, we work with customers in nearly 140 countries. TE ensures that EVERY CONNECTION COUNTS. Cerinte 3+ ani experienta in domeniul securitatii si sanatatii in munca; Studiile suplimentare pot inlocui experienta si viceversa;Curs Evaluator de risc pentru SSM – 240 ore; Curs SSM 80 de ore - Inspector Sanatate si Securitate in Munca; Curs cadru tehnic PSI;Curs responsabil deseuri;O buna cunoastere a limbii engleze Responsabilitati Participa activ la implementarea si imbunatatirea proceselor privind Securitatea si Sanatatea in Munca, Pre
TE Connectivity Sensor Solutions

Facility Specialist


Short company description DRÄXLMAIER Group is one of the top 100 automotive suppliers in the world. With our automotive expertise, we contribute toward making cars safer, more comfortable and more energy-efficient in the future. Peak performance for premium automobiles is our commitment, technological leadership is our motivation!DRÄXLMAIER Group has started the activities in Romania in 1993 and ever since has constantly developed into a stable, committed investor, employing about 15.000 people within the country. Requirements • University Degree in a technical field;• Minimum 1 year of experience in a similar position;• Very good knowledge of specific legislation;• Experience in using SAP is mandatory;• Knowledge of AutoCAD is mandatory;• Driving license, category B, is an advantage; • Good knowledge of English is a must, German is an advantage;• Leadership, communication, work in cross functional teams skills, process oriented thinking and very good analytical and proactivity skills.
DRAXLMAIER Group

Specialist for AI Coding Assistant Operation - (TM)


Job DescriptionThe position holder will be an operation specialist for services in the area of AI Coding Assistants.Your responsibility in this position will be to administer the environments in the area of AI Coding Assistants, e.g. GitHub CoPilot. Additionally, you will implement improvements and respond to incidents in an agile environment. You will coordinate your work together with the service owner and the service team to ensure reliable service delivery to our internal customers within Automotive central functions and the business areas.Furthermore, you will develop and improve automations for administrative tasks to provide a fast, efficient and cost reduced service to our internal customers.Your key responsibilities are:Implementation and operation of cloud-native services;Continuous improvement and maintenance of the service in the area of AI Coding Assistants;Fulfillment of service requests and resolving of incidents within the service team (2nd level support);Consulting cus
Continental
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 93 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.