Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

19 Locuri de Munca Juridic in Azuga

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

19 Locuri de Munca Juridic in Azuga

Cauta printr-o varietate mare de joburi Juridic in Azuga si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Juridic in Azuga si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Retail Relationship Banking Manager


Candidatul ideal Echipa noastra cauta colegi cu experienta, pe partea de creditare si relationare cu clienti persoane fizice sau persoane juridice, dornici sa se dezvolte si sa evolueze profesional pe pozitii de Front Office, specializate pe un anume segment de clientela. Vei lucra intr-un mediu dinamic si placut, vei interactiona direct cu clientii externi si departamentele interne in vederea desfasurarii activitatii operationale.Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca: Ai experienta bancara, de minim 2 ani, in aria de creditare persoane fizice sau juridice Ai studii superioare finalizate Ai cunostinte generale economice: bancare, vanzari, specificul si evolutia pietei financiar-bancare Ai cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare Cunosti legislatia romaneasca in materie de credite Ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic Dovedesti initiativa si spirit de echipa Ai abilitati de vanzare si persuasiune, atentie la detalii Esti
BRD GROUPE SOCIÉTÉ GÉNÉRALE BUCUREŞTI SUCURSALA VASLUI

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Junior Banker


Candidatul ideal Echipa noastra cauta colegi dornici sa invete si sa evolueze in mediul bancar pe pozitii de Front Office. Vei lucra intr-un mediu dinamic si placut, vei interactiona direct cu clientii externi si departamentele interne in vederea desfasurarii activitatii operationale.Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca: Ai cunostinte economice si bancare generale Poti opera cu usurinta un PC si te descurci cu MS Office Esti atent/a la detalii Ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic Dovedesti initiativa si spirit de echipa Ai putina practica bancara Vei urma un curs pentru a obtine certificarea obligatorie MIFIDDescrierea jobului Probabil te intrebi care vor fi responsabilitatile? Asiguri promovarea si vanzarea produselor si serviciilor noastre simple catre clienti Efectuezi operatiuni curente in lei si valuta, conform cererilor formulate de clientii nostri, persoane fizice si juridice Primesti si verifici documentele aferente operatiunil
BRD GROUPE SOCIÉTÉ GÉNÉRALE BUCUREŞTI SUCURSALA VASLUI

Media netă estimată pe baza celor 3 de salarii introduse în Salario: 2300 RON/Luna

Vezi alte joburi relevante

Consilier Juridic Ploiesti


Candidatul ideal ACTIVITATEA SE VA DESFASURA IN PLOIESTI- absolvent al Facultatii de Drept;- capacitate de insuşire rapidă a informaţiilor;- viteza mare de tehnoredactare(cunoasterea programelor word si excel);- atenţie sporită la detalii;- capacitate de gestionare a situatiilor dificile şi prioritizarea activităţilor, adaptabilitate, eficienta;- integritate morală;- corecta utilizare a limbii romane (scris şi vorbit);- dorinta de a lucra in echipa pe termen lung.- abilitati de comunicare intr-un mediu profesional care raspunde cerintelor clientilor;- dorinta de a lucra in echipa pe termen lung.Descrierea jobului – gestionează portofoliul de dosare alocat de către executorul judecătoresc;– emite şi comunică toate actele, documentele precum şi corespondenţa din dosarele alocate cu respectarea dispoziţiilor legale legate de formă şi conţinutul acestora, cu respectarea termenelor procedurale;– efectuează toate formele de publicitate solicitate de lege pentru procedura de executare silită;
BIROU EXECUTOR JUDECATORESC DRAGO IULIAN TĂNASE

Area Sales Representative


Candidatul ideal Pentru noul proiect (Fintrade) - Servicii financiare pentru persoane juridiceStudii medii cu diplomă de bacalaureat;Experienta in vanzari directe prezintă avantaj;Orientare catre atingerea obiectivelor;Persoana organizată și proactivă;Capacitatea de prioritizare a sarcinilor și gestionarea corectă a situațiilor nou apărute;Disponibilitate pentru deplasări pe teren;Abilitati de comunicare, negociere si prezentare de produse financiare.Permis de conducere - categoria B;Descrierea jobului • Dezvolta portofoliul de clienti (persoane juridice) in zona alocata prin promovarea produselor financiare;• Consolideaza portofoliul de clienti si participa activ la cresterea sa prin identificarea de noi oportunitati;• Asigura consultanta clientilor din portofoliu pe tot parcusul colaborarii;• Realizeaza obiectivele de vanzare si de colectare;• Gestioneaza si administreaza fluxul de documente;• Elaboreaza rapoarte saptamanale despre rezultate obtinute in activitate.Beneficii:Pachet de
iCredit

Media netă estimată pe baza celor 1443 de salarii introduse în Salario: 5300 RON/Luna

Asistent Comercial


Candidatul ideal Studii superioare; Experienta in pozitii similare constituie avantaj; Cunoastere obligatorii Excel, Word si Outlook; Persoana organizata si disciplinata.Descrierea jobului 1. Gestiune contracte comerciale primeste contracte comerciale / acte contractuale si verifica corectitudinea intocmirii dpdv forma, grile de competente, aprobari necesare, etc; Comunica permanent cu personalul de executie, juridic, controlling pentru finalizarea documentatiei contractuale; Gestioneaza semnarea contractelor, indosarierea, registratura, comunicarea catre partile implicate; Urmareste obtinerea contractelor in original si arhivarea acestora;2. Gestiune facturi si documente justificative: verifica facturile in concordanta cu contractele/comenzile in baza carora s-au emis, sesizeaza neconformitati si solicita remedierea acestora; verifica documentele justificative ale facturilor emise ( situatii lucrari, avize, raportate de activitate, NIR-uri, bonuri de consum), sesizeaza neconformitati
NESS PROIECT EUROPE

Media netă estimată pe baza celor 197 de salarii introduse în Salario: 3450 RON/Luna

Practician In Insolventa - Colaborator


Candidatul ideal -practician în insolvență înscris în Tabloul UNPIR;-experiență de minim 5 ani în domeniul insolvenței, precum și cunoștințe juridice solide;-bun cunoscător al legislației în vigoare, în special cea a procedurii insolvenţei;-cunoștințe de operare PC (Pachet Microsoft Office);-cunoștinte de limba engleză;-abilități organizatorice și de planificare, negociere, capacitate de organizare, analiză și sinteză;-rezistență la stres și atenție distributivă;-adaptabilitate, perseverență, bune abilități de comunicare;-transparență și un cod de conduită etică;-deschidere spre AI și identificarea de metode pentru optimizarea task-urilor (ChatGPT, etc.);-disponibilitate pentru deplasări în interes de serviciu;-permis de conducere categoria B.Descrierea jobului -reprezentarea în fața instanțelor de judecată, a executorilor judecătorești sau a altor instituții;-întocmirea diverselor adrese, notificări, somații către clienții societății, precum și către alte persoane fizice și/sau juridi
ALEX & RALUCA DEVELOPMENT

Lucrator Comercial Cu Atributii De Casier


Candidatul ideal Poți fi și tu #METROCHAMPION, dacă:• Iți place să lucrezi cu clienții si să le fii de ajutor;• Ești organizat, atent și dai dovadă de responsabilitate în privința activităților zilnice;• Dorești să înveți ce înseamnă munca cu sortimente variate și clienți diverși din mediul business;Descrierea jobului • Servești cu profesionalism și amabilitate clienții, îndrumându-i spre cele mai potrivite alegeri;• Receptionezi marfurile, aprovizionezi suprafata de vanzare cu articolele aflate in stoc si participi la inventarierera acestora;• Încasezi plățile și emiți facturile pentru marfă achiziționată de către clienți;• Verifici caracteristicile produselor - termenele de valabilitate și prețul;• Colectezi marfa din raioane, conform comenzilor de la clientiSuntem pregătiți să te antrenăm și să te recompensăm ca pe un #METROCHAMPION:• Prânzul și vacanța sunt asigurate de noi prin tichete de masă și prima de vacanță;• Sănătatea ta este o prioritate pentru noi, de aceea beneficiezi de
METRO CASH & CARRY

Reprezentant Vanzari Areal Prahova,​ Dimbovita,​ Arges,​ Brasov


Candidatul ideal Selena Romania este parte a grupului Selena, care opereaza la nivel global, producand si distribuind o gama larga de materiale pentru construcții, pentru utilizatorii profesioniști si individuali si este unul din 4 cei mai mari producatori de spuma poliuretanica din lume.Datorita dezvoltarii dinamice a vanzarilor, cautam 1 candidat potrivit pentru ocuparea postului de reprezentant vanzari, pentru arealul: Prahova, Arges, Dimbovita si Brasov.Cerinte:- Studii superioare (de preferat);- Minim 3 ani experienta in vanzari de produse cu rulaj apropiat de produsele Selena (distributie vopsele lavabile, materiale de constructii)- Cunostinte practice ale tehnicilor de vanzare si negociere;- Seriozitate si onestitate;- Disponibilitate pentru deplasari si capacitate de a lucra sub presiune;- Permis de conducere – categoria B;- Cunostinte limba engleza reprezinta un avantaj;- Cunostinte operare MS Office.Descrierea jobului - Realizarea vanzarilor si gestionarea clientilor din zona
SELENA ROMANIA

Agent Vanzari (hunter) B2b - Filiala Ploiesti


Candidatul ideal • Abilitati excelente de comunicare, negociere si vanzare;• Fire ambitioasa, pozitiva si perseverenta;• Studii superioare absolvite (an terminal, dar cu disponibilitate pentru a lucra full-time);​​• Experienta in vanzarile B2B (segmentul persoane juridice);• Spirit antreprenorial, axat pe identificarea oportunitatilor in piata;• Spirit de initiativa si capacitate de a se incadra in deadline-uri si de a-si atinge target-ul;• Abilitatea de a-si sustine punctul de vedere cu argumente solide;• Permis de conducere categoria B (fara incidente) si disponibilitate pentru deplasare in locatia clientului.Descrierea jobului Responsabilitati:• Identificarea si contactarea potentialilor clienti in vederea stabilirii de intalniri cu persoanele de decizie;• Promovarea companiei si produselor companiei potentialilor clienti, din segmentul B2B;• Crearea si dezvoltarea unui portofoliu de clienti, precum si mentinerea unei relatii profesionale cu acestia;• Negocierea, intocmirea corecta
La Fantana

Lucrator Comercial Cu Atributii De Casier


Candidatul ideal Poți fi și tu #METROCHAMPION, dacă: Ai studii medii finalizate; Ai experiență într-un rol similar de minimum 1 an; Iți place să lucrezi cu clienții si să le fii de ajutor; Ești organizat, atent și dai dovadă de responsabilitate în privința activităților zilnice; Dorești să înveți ce înseamnă munca cu sortimente variate și clienți diverși din mediul business; Ești confortabil cu câteva grade în minus;În rolul de #METROCHAMPION Lucrător Comercial raion Ultra Fresh, iți vei folosi abilitățile și vei învăța alături de noi să:Descrierea jobului În rolul de #METROCHAMPION Lucrător Comercial raion Ultra Fresh, iți vei folosi abilitățile și vei învăța alături de noi să: Servești cu profesionalism și amabilitate clienții, îndrumându-i spre cele mai potrivite alegeri; Te implici în organizarea activităților specifice și instruiești colegii din aria ta de responsabilitate; Participi activ la inventarierea produselor și gestionezi stocul de marfă din aria ta de responsabilitate; P
METRO CASH & CARRY

Consilier Vanzari B2b


Candidatul ideal - Abilitati de comunicare, negociere si relationare cu clientii(persoane juridice);- Persoana dinamica, responsabila, proactiva, orientata catre rezultat, cu spirit de observatie;- Experienta anterioara minim 3 ani pe o pozitie similara;- Cunostinte medii de limba Franceza si avansat limba Engleza, scris si vorbit;- Permis conducere categoria B;Descrierea jobului - Vanzarea de case modulare prefabricate;- Deplasarea la intalniri B2B unde este cazul;- Prezentarea si promovarea produselor din portofoliul companiei;- Negocierea termenelor de vanzare, livrare si plata;- Administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti B2B;- Activitatea ta v-a avea loc in principal la sediul nostru din Cluj-Napoca;Ce vei face in primele 3 luni:- In prima luna vei incepe crearea unui portofoliu de potential clineti business;- In a doua luna vei avea ca target vanzarea a minim 2 case modulare;- In a treia luna vei avea ca target vanzarea a minim 4 case modulare;- Tarile cu care vei colab
ASUC INT

Agent In Vanzarea Energiei Electrice Si Gaze Naturale


Candidatul ideal Agent in vanzarea energiei electrice si gaze naturaleLocal Energy & Gaz cauta agent/agenți pentru promovarea și încheierea contractelor de furnizare Energie Electrica și Gaze Naturale către persoane fizice și juridice.Esti candidatul ideal daca Vrei să iți suplimentezi veniturile și să beneficiezi dе un program flexibil; Ai abilități foarte bune dе negociere și comunicare; Îți place să fii o persoană pozitivă și dinamica; Ai o o atitudine pozitiva; Ai abilitati de planificare si organizare; Știi cum să valorifici oportunitățile dе vânzare.Descrierea jobului Activitate pe teren - door to door: persoane fizice si/sau persoane juridice Stabilirea traseului zilnic pentru intalnirea cu potentialii clienti pentru incheierea contractelorNoi iti oferim Posibilitatea de a-ți marii considerabil veniturile prin bonusuri; Posibilitatea unui castig de peste 5000 RON Posibilitate de colaborare: contract de colaborare prin PFA, II, SRL. Transparență și corectitudine. Posibilităţi de
RELEVART

Secretar Notariat


Ocupatia: SECRETAR NOTARIAT,Angajator: BIROU INDIVIDUAL NOTARIAL POP MIHAELA CRISTINA,Experienta: Fără experienta (0 ani),Educatie: Primar-FARA STUDII,Timp de lucru: 8,Adresa locului de munca: CAMPINA
BIROU INDIVIDUAL NOTARIAL POP MIHAELA CRISTINA

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 2700 RON/Luna

Secretar Șef – Posturile vacante în administrația publică din România


Școala Gimnazială ”Radu Tudoran”, Comuna Blejoi Expiră in 2023-05-31 LocatiePrahova NivelFuncții de conducere Tip Temporar AngajatorInstituții locale CategorieFuncție contractualăAnunt NUMĂRUL DE POSTURI VACANTE: 1 DENUMIREA POSTULUI: secretar șef, grad/treaptă profesional/profesională IA S, temporar vacant, Școala Gimnazială ”Radu Tudoran” Comuna Blejo, județul Prahova; NIVELUL POSTULUI: de conducere PERIOADA: 2 ani, 8 ore/zi, 40 ore/săptămână DURATA: determinată (pe durata în care titularul postului se află în concediul de creștere a copilului până la vârsta de 2 ani)Condiţii specifice de participare la concurs: 1. Studii de specialitate: studii superioare, absolvite cu diplomă de licență; 2. Perfecționări (specializări): Economic, Management, Juridic, Birotică și Secretariat, Informatică de Gestiune dovedite cu documente corespunzătoare; 3. Cunoștințe de operare/programare pe calculator (necesitate și nivel): PC (EXCEL, WORD, Internet, documente Google etc.), utilizare a softurilor
Locuri de munca la stat

Menajera Interna


Căutam menajera interna, fara obligatii, pentru menaj usor si insotire, in Ploiesti, varsta intre 35 - 55 ani,preferabil posesoare permis conducere . Oferim ajutor financiar,cazare,masa și diverse cheltuieli
Asistenta si Constanta Juridica

Angajam Curieri Si Manipulanti Marfa Ploiești


Salut, Ne mărim echipa de curieri pentru Prahova. Te așteptăm să te alături #DSC #DragonStarCurier! Da, ești acceptat și fără experiență ai parte de training și pregătire. Asigurăm contract de muncă și transport. Cerințe: - permis de conducere categoria B - seriozitate - cazier juridic curat De asemenea, mai avem nevoie de manipulanți depozit. Cei interesați sunt așteptați să ne contacteze, de asemenea. Poți solicita detalii zilnic, în intervalul orar 12:00 - 17:00 la Sau în Strada Rezervoarelor nr. 2 Ploiesti Prahova
DSC Expres Logistic

Broker Asigurari


Candidatul Ideal - Studii absolvent de liceu cu sau fără diplomă de bacalaureat - Persoană serioasă, ambițioasă, perseverentă, sociabilă - Persoană cu experiență în asigurări- constituie un avantaj Ce îți oferim: - Cea mai bună platformă online de emitere polițe și pregătire profesională - Training de specialitate si suport continuu din partea întregii echipe; - Colaborare cu toate societățile de asigurare din România; - Posibilitatea dezvoltării unei cariere in domeniul asigurărilor, prin întemeierea unei echipe; - Un mod ușor si rapid de a obține un venit suplimentar Descrierea jobului Ne mărim echipa si căutam oameni serioși, orientați către câștig, cu bune abilități de comunicare si fără frica de refuz. Fie ca îți dorești aceasta activitate pe lângă jobul actual, fie ca prin natura jobului actual ai contact cu multe persoane care au nevoie de asigurări, fie ca vrei o schimbare de cariera sau pur si simplu ai aflat cat de mult poți câștiga ca broker, te așteptăm in echipa noastră. D
Dumitrescu Mirela

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 3650 RON/Luna

Legal Counsel


Short company description We #changelives! Jobul tău este munca noastră și o facem cu pasiune, implicare și responsabilitate. Suntem #MorethanWork și de aceea punem oamenii în centrul soluțiilor și valorilor noastre. Ne mândrim cu o echipă unită, pasionată de activitatea pe care o face și dornică să învețe permanent. Oamenii GI Group Holding cred cu tărie că munca lor ar trebui să fie concentrată pe a crea valoare pentru oameni și companii, oferindu-le soluții simple și clare. Cu prezență directă și prin parteneriate strategice în 57 de țări, operăm în Europa, APAC și America. Având peste 6.700 de colegi în întreaga lume, cu soluții și expertiză într-o gamă completă de industrii și sectoare, suntem capabili să oferim servicii specializate valoroase, atât clienților internaționali, cât și locali. Astfel, GI Group Holding este unul dintre liderii globali de servicii integrate de resurse umane și are ca scop evoluția pieței muncii prin crearea de valoare sustenabilă, socială și economică,
Gi Group Professional

Media netă estimată pe baza celor 5 de salarii introduse în Salario: 13000 RON/Luna

Legal Counsel


Short company description We #changelives! Jobul tău este munca noastră și o facem cu pasiune, implicare și responsabilitate. Suntem #MorethanWork și de aceea punem oamenii în centrul soluțiilor și valorilor noastre. Ne mândrim cu o echipă unită, pasionată de activitatea pe care o face și dornică să învețe permanent. Oamenii GI Group Holding cred cu tărie că munca lor ar trebui să fie concentrată pe a crea valoare pentru oameni și companii, oferindu-le soluții simple și clare. Cu prezență directă și prin parteneriate strategice în 57 de țări, operăm în Europa, APAC și America. Având peste 6.700 de colegi în întreaga lume, cu soluții și expertiză într-o gamă completă de industrii și sectoare, suntem capabili să oferim servicii specializate valoroase, atât clienților internaționali, cât și locali. Astfel, GI Group Holding este unul dintre liderii globali de servicii integrate de resurse umane și are ca scop evoluția pieței muncii prin crearea de valoare sustenabilă, socială și economică,
Gi Group Professional

Media netă estimată pe baza celor 5 de salarii introduse în Salario: 13000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 19 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.