20 Locuri de Munca Juridic in Deta
20 Locuri de Munca Juridic in Deta
Cauta printr-o varietate mare de joburi Juridic in Deta si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Cauta printr-o varietate mare de joburi Juridic in Deta si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
![]() |
Retail Relationship Banking Manager |
Candidatul ideal Echipa noastra cauta colegi cu experienta, pe partea de creditare si relationare cu clienti persoane fizice sau persoane juridice, dornici sa se dezvolte si sa evolueze profesional pe pozitii de Front Office, specializate pe un anume segment de clientela. Vei lucra intr-un mediu dinamic si placut, vei interactiona direct cu clientii externi si departamentele interne in vederea desfasurarii activitatii operationale.Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca: Ai experienta bancara, de minim 2 ani, in aria de creditare persoane fizice sau juridice Ai studii superioare finalizate Ai cunostinte generale economice: bancare, vanzari, specificul si evolutia pietei financiar-bancare Ai cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare Cunosti legislatia romaneasca in materie de credite Ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic Dovedesti initiativa si spirit de echipa Ai abilitati de vanzare si persuasiune, atentie la detalii Esti
BRD GROUPE SOCIÉTÉ GÉNÉRALE BUCUREŞTI SUCURSALA VASLUI
![]() |
Junior Banker |
Candidatul ideal Echipa noastra cauta colegi dornici sa invete si sa evolueze in mediul bancar pe pozitii de Front Office. Vei lucra intr-un mediu dinamic si placut, vei interactiona direct cu clientii externi si departamentele interne in vederea desfasurarii activitatii operationale.Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca: Ai cunostinte economice si bancare generale Poti opera cu usurinta un PC si te descurci cu MS Office Esti atent/a la detalii Ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic Dovedesti initiativa si spirit de echipa Ai putina practica bancara Vei urma un curs pentru a obtine certificarea obligatorie MIFIDDescrierea jobului Probabil te intrebi care vor fi responsabilitatile? Asiguri promovarea si vanzarea produselor si serviciilor noastre simple catre clienti Efectuezi operatiuni curente in lei si valuta, conform cererilor formulate de clientii nostri, persoane fizice si juridice Primesti si verifici documentele aferente operatiunil
BRD GROUPE SOCIÉTÉ GÉNÉRALE BUCUREŞTI SUCURSALA VASLUI
Vezi alte joburi relevante
![]() |
Consilier Juridic Birou Executor Cristian Munteanu |
Candidatul ideal - cunostinte operare PC- abilitati de rezolvare a problemelor, persoana ordonata, amabila, dinamica;- abilitati foarte bune de organizare;- obiectivitate in aprecierea si analiza situatiilor economice, financiare si sociale, receptivitate, spirit de echipa (sincer, dispus la colaborare)- studii superioare juridice sau economice - OBLIGATORIU.Preferabil experienta in domeniul executarii silite.Descrierea jobului - munca de birou- deplasari la instantele judecatoresti, la banci, la serviciul contabilitate, la diverse institutii/persoane- uneltele, instrumentele, echipamentul de lucru sunt cele specifice muncii de birou: computer, scanner, imprimanta, Xerox, fax, telefon,etc.- relatii cu publicul- activitati de organizare administrativa si protocolBENEFICII:- posibilitate de promovare- prime in functie de realizari- desfasurarea activitatii intr-un mediu placut- conditii de munca superioare
BIROU EXECUTOR JUDECATORESC CRISTIAN MUNTEANU
![]() |
Tehnician telecomunicatii |
Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3500 până la 5000 LEI pe lună
Clarismart Consulting angajeaza pentru companie de telecomunicatii, tehniciaeni si jonctori in telecomunicatii. Cerinte:-Seriozitate; -Adaptabilitate; -Dorinta de munca; -Abilitati de lucru la inaltime; -Experienta minim 2 ani in telecomunicatii; -Permis cat. B reprezinta un avantaj.-Cunostinte de calculatoare, retelistica, swich-uri, routere Descrierea jobului:-Executarea lucrarilor de instalare si mentenanta a serviciilor de telecomunicatii pentru persoane juridice -Instalare fibra optica/hfc aerian/subteran -Interventii/service fibra optica -Configurari echipamente /acceptante mediu fibra optica -Asigura intretinerea retelei de fibra optica prin activitati specifice de control, masurare si diagnosticare a functionarii retelei (interpretari masuratori, diagrame etc.) -Efectueaza deplasari in regiune in vederea realizarii lucrarilor de instalare, intretinere si modernizare a retelei de fibra optica-Urmarirea, verificarea periodica si m
Clarismart Consulting
![]() |
Contabil sef |
Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 6000 până la 6500 LEI pe lună
Cerințe:- Studii superioare in domeniul financiar - contabil,- Experienta si competente in gestionarea si realizarea evidentelor contabile,- Sa detina cunostinte in privinta legislatiei aplicabile domeniului financiar-contabil,- Sa detina cunostinte foarte bune de operare PC - MS Office- Aptitudini de calcul matematic,- Spirit de echipa. Beneficii:-Salariu fix-Tichete de masa de 20 Ron/zi Responsabilități:- Supravegheaza si coordoneaza activitatea departamentului financiar-contabil- Participa la inventarierea patrimoniului societatii,- Urmareste incadrarea in bugetele stabilite in planurile de afaceri,- Conciliaza soldurile cu partenerii,- Urmareste si raspunde de incasarea creantelor societatii- Gaseste solutii noi pentru implementare softuri interne in vederea optimizarii activitatii.- Participa la intocmirea bugetului de venituri si cheltuieli si a planului de afaceri- Realizeaza diverse operatiuni financiar contabile: capitalizari, descarcari de gestiune, plati, pregatire documente
Clarismart Consulting
![]() |
Analist Produse Pj Sb - Timisoara, Iasi |
Candidatul ideal Cunostinte si experienta Experienta in analiza financiara, contabila si tehnici de analiza aplicate in activitatea de creditare aferenta clientelei retail (Small Business/PFA/PL) Cunoastere produse , norme si proceduri asociate clientelei persoanelor juridice Cunoastere sisteme si aplicatii informatice specificeanalizei dosarelor persoanelor juridice Cunoasterea legislatiei in vigoare in domeniul bancar Cunoasterea legislatiei in vigoare in domeniul bancarDescrierea jobului Aplica reglementarile prevazute in cadrul normativ de creditare si garantare a creditelor si SGB-urilor , acordate clientelei Retail Small Business:- clienti Retail Intreprinderi (clasa PJ )si- clienti persoanelor fizice autorizate (PFA)/ profesiunilor liberale (PL)/alte forme asociative prevazute de lege, care desfasoara o activitate economica (intreprinderi individuale, familiale, producatori agricoli individuali (PAI), etc)- (clasa PFA), Pregatirea documentatiei de credit pentru analiza-Verifica
BRD GROUPE SOCIÉTÉ GÉNÉRALE BUCUREŞTI SUCURSALA VASLUI
![]() |
Asistent Manager |
Candidatul ideal Cautam Asistent manager! Cunostinte foarte bune de gramatica pentru redactarea de scrisori oficiale; Experienta similara; Persoana organizata si disciplinata; Persoana cu principii si valori morale; Cunoscatoare de limba engleza; Dornica de dezvoltare personala; Persoana optimista si cu simtul umorului; Skilluri puternice de comunicare.Descrierea jobului asigură legătura dintre persoana cu funcţie de conducere şi persoane din cadrul organizaţiei sau din afara acesteia; se ocupă de apelurile telefonice sau de diferite rapoarte şi cereri sosite pe numele persoanei cu funcţie de conducere si nu numai; se ocupă de corespondenţa (email, fax, poştă ) persoanei cu funcţie de conducere şi redactează răspunsuri la aceasta (în măsura în care este abilitată să facă acest lucru); stabileşte agenda de întâlniri zilnice ale managerului pe baza programului acestuia şi în limita timpului disponibil; se ocupă de agenda de călătorie (bilete de avion, cazare la hotel, etc.); întâmpină (ş
SKY GROUP
![]() |
Reprezentant Vanzari Prin Telefon |
Candidatul ideal NE MARIM ECHIPA DE VANZARI PRIN TELEFON! Cautam colegi pe care sa-i ajutam sa-si puna la incercare si sa-si depaseasca asteptarile!Daca ti-am starnit curiozitatea hai sa-ti spunem cum sunt oamenii din echipa noastra: Comunica cu placere si usurinta; Au capacitatea de analiza si sinteza, isi urmaresc obiectivele pe termen mediu si lung; Indiferent de provocari se bazeaza mereu pe puterea echipei; Competitia cea mai apriga e cu ei insisi; Nu accepta cu usurinta refuzurile; Au o permanenta dorinta de dezvoltare profesionala.Descrierea jobului Contactarea telefonica a potentialilor clienti persoane juridice (companii medii sau mari si institutii publice) si promovarea produselor si serviciilor Echo Plus; Identificarea nevoilor clientilor si gasirea unei solutii personalizate; Negocierea si inchiderea vanzarii; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliu, preluarea comenzilor recurente si extinderea categoriilor de produse pe care le ofertam clientilor nostri; Atingere
ECHO PLUS
![]() |
Stivuitorist |
Candidatul ideal Stivuitorist Studii medii finalizate Autorizație ISCIR pentru manevrarea utilajelor de lucru de tip motostivuitor/ electrostivuitor laterale și frontale. Acțiunea proactivă pentru menținerea siguranței și securității în zonele de responsabilitate. Disponibilitate de a lucra începând cu ora 4:00 și în weekend-uri Capacitatea de a face efort fizic si munca in echipaDescrierea jobului StivuitoristResponsabilitățile tale zilnice: Depozitarea corectă cu ajutorul stivuitorului, a paleților de marfă pe locații, folosind numai paleți ce reprezintă un mare grad de siguranță. Pregătirea comenzilor online Colaborarea cu colegii, pentru a păstra magazinul complet aprovizionat cu mărfurile adecvate pentru deschiderea magazinului.Beneficii: Îți vom oferi un salariu care să reflecte munca ta, decont de transport și tichete de masă și vei avea întotdeauna la dispoziție mâncare gătită (cu carne sau vegetariană) în restaurantul angajaților, precum și băuturi și gustări gratuite (cafea,
IKEA ROMANIA
![]() |
Responsabil Monitorizare Produse Pj - Diverse Orase |
Candidatul ideal Pozitiile sunt disponibile in orasele: Cluj-Napoca, Brasov, Bucuresti, Iasi TimisoaraCunostinte si experienta: Experienta in activitatea bancara, min 3 ani; Cunoasterea reglementarilor BNR si a legislatiei in vigoare, asociate clientelei persoanelor juridice; Cunoasterea reglementarilor normative interne privind activitatea de creditare , politica de garantii si constituirea de provizioane specifice de risc de credit; Experienta in administrarea creditelor persoane juridice minim 2 ani; Cunostinte de limba engleza – avansat Cunoasterea produselor de creditare pe zona PJ Cunoasterea aplicatiilor interne utilizate in activitatea de ceditate PJ si a modului de utilizare; Abilitati de comunicare/atitudine proactivaDescrierea jobului 1. Urmareste, corespunzator cadrului normativ in vigoare al Bancii, conformitatea si realizarea conditiilor de aprobare in faza de contractare a creditelor. In acest sens: Verifica existenta la dosar a notificarii de aprobare semnata; Verifica
BRD GROUPE SOCIÉTÉ GÉNÉRALE BUCUREŞTI SUCURSALA VASLUI
![]() |
Specialist Avize Si Patrimoniu |
Candidatul ideal Companie: E-Distributie BanatDepartament: Regiunea Operationala Banat / Planificare si Management Banat / Planificare si MonitorizareLocatie: TimisoaraTip contract: perioada determinata (2 ani), prin partenerul nostru de leasing de personalCe cautam: Studii superioare tehnice ( Facultatea de Electroenergetica, Electrotehnica, Cadastru sau similar) sau juridice; Experienta pe un post similar, de administratie publica, topografie, cadastru - reprezinta un avantaj; Cunostinte de operare PC (MS Office, Excel, etc); Bune abilitati de redactare si verificare documente; Aptidutini de comunicare si relationare foarte bune; Capacitate buna pentru atentie la detalii; Bune abilitati de organizare; Permis categorie B – reprezinta un avantaj;Descrierea jobului Responsabilitati: Asigura pastrarea adecvata a tuturor actelor si a documentelor (titlurile care atesta proprietatea sau actele de dispunere/ administrare) aferente imobilelor detinute de catre societate sau utilizate de catr
ENEL SERVICII COMUNE
![]() |
Specialist Setare - Bucuresti /brasov /cluj /iasi /timisoara |
Candidatul ideal Cunostinte si experienta: Cunoasterea reglementarilor BNR si a legislatiei in vigoare, asociate clientelei persoanelor juridice ; Cunostinte de utilizare a aplicatiilor informatice Abilitati de comunicare/atitudine proactivaDescrierea jobului Responsabilitati principale: Seteaza in aplicatia informatica a bancii creditele si alte angajamente dupa aprobarea lor conform competentelor; Verifica in aplicatia informatica a bancii daca solicitantul de credit, reprezentatul legal inregistreaza ordine de blocare prin poprire a conturilor in lei si/sau valuta, deschise la BRD; Seteaza in aplicatia informatica a bancii performanta financiara conform documentelor suport primite; Seteaza in aplicatia informatica a bancii garantia si asigurarile (daca este cazul) aferente creditului/angajamentului. Asigura codificarea corecta a garantiilor emise de Fondurile de garantare; Pastreaza legatura cu colegii din front office; Arhiveaza documentele aferente tragerii la dosarul de urmarire;
BRD GROUPE SOCIÉTÉ GÉNÉRALE BUCUREŞTI SUCURSALA VASLUI
![]() |
Commercial & Sme Relationship Manager |
Candidatul ideal Studii superioare economice sau tehnice; Minim 2 ani experienta in creditare persoane juridice; Bune cunostinte dе analiza financiara sau dе credit; Persoana sociabila, prietenoasa, deshisa la munca in echipa; Persoana rezistenta la activitate in conditii dе stres, competitiva; Excelente abilitati dе comunicare si relationare; Seriozitate si corectitudine; Limba engleza - nivel avansat.Descrierea jobului Promovеаza activ si vinde serviciilе bаncii cаtre clientii din segmеntul IMM (companii cu cifrа de аfаceri dе pаnа lа 10 mil. EUR si clienti apartinand profesiunilor liberаlе), idеntificаnd nevoile acestora; Dezvolta si gestioneaza portofoliul de clienti si volumul de afaceri din segmentul IMM-uri, urmarind atingerea obiectivelor de buget; Analizeaza, negociaza si structureaza pachetele de creditare in conformitate cu politica bancii; Comunica in mod activ cu clientii din portofoliu, oferindu-le consiliere financiara in dezvoltarea afacerii lor.
GARANTI BANK
![]() |
Consultant Imobiliar |
Candidatul ideal Te afli in cautarea unei noi provocari.Te tenteaza domeniul vanzarilor sau ai acumulat deja experienta in vanzari.Obiectivul tau este un plan dе cariera bine structurat, poate chiar propriul tau business.Dorinta de rezultate nu e suficienta daca nu ai parte dе coordonarea si trainingul necesare.Noi nu avem indoieli, nevoia de locuinta ramane o certitudine.Am transformat situatii similare in experiente pozitive (din 2004 suntem tot aici, in acelasi domeniu).Avem si pentru contextul actual reteta pentru a face din tine un CONSULTANT DE SUCCES :- cele mai bune traininguri dе specialitate din piata- planuri eficiente dе vanzari si marketing- acces la toate resursele firmei- o echipa dedicata care iti asigura suport permanent.PS : la toate acestea insa va trebui sa mai adaugi implicarea si disponibilitatea ta. Plus …CE NE-AM DORI DE LA TINE ?- sa -ti pui dimineata in geanta : ambitia, dorinta dе autodepasire, orientarea catre rezultate... si nu in ultimul rand : atitudinea
CORALES INVESTMENT GROUP
![]() |
Senior Payroll Consultant |
Candidatul ideal ManpowerGroup Romania recruteaza pentru pozitia de Senior Payroll Consultant pentru clientul sau, jucator global in consultanță, audit și contabilitate. Cerinte:Absolvent de studii superioare în domeniul juridic / economic (de preferat);Diploma de Inspector Resurse Umane și/sau diplomă de Inspector Salarizare (obligatoriu);Minim 3 ani experiența în salarizare și administrare personal;Cunoștinte foarte bune privind legislația muncii și legislația fiscală aplicabilă în domeniul muncii;Experiența în utilizarea pachetului Office (în special Excel);Cunoștințe avansate de limba engleză, atât în comunicare verbală, cât și în scris (limbile italiană, franceză sau spaniolă constituie un avantaj);Experiența în utilizarea soluțiilor software de salarizare;Experiența în lucrul cu DP Payroll, GlobalSal sau WebSal reprezintă un avantaj;Abilități excelente de comunicare cu clienții;Abilități foarte bune de organizare și gestionare a timpului.Descrierea jobului Responsabilitati:Vei ge
GLOBAL MANPOWER SERVICES INC
![]() |
Manager Relatii Clienti Agro |
Candidatul ideal Absolvent de studii superioare; Abilitati puternice de comunicare, vanzare, negociere si persuasiune; Persoana cu o personalitate pozitiva, proactiva, perseverenta; Permis auto – categoria B; Minime cunostinte de analiza financiara sau/si experienta pe zona de vanzari.Descrierea jobului Stabileste si dezvolta relatii durabile cu clientii AgroBusiness (fermieri), exclusiv persoane juridice in scopul indeplinirii obiectivelor stabilite; Contacteaza si viziteaza clientii din zona alocata oferindu-le consultanta financiara; Prezinta clientilor AgroBusiness produsele si serviciile, oferindu-le solutii financiare potrivite; Construieste si dezvolta un portofoliu dinamic de clienti, prin mentinerea constanta a unei relatii directe cu piata in care activeaza si cu persoanele cu care interactioneaza; Realizeaza documentatia dosarului de credit; Monitorizeaza portofoliului pana la lichidarea creditelor.Beneficii: Se ofera pachet salarial motivant si posibilitatea de evolutie in
PATRIA BANK
![]() |
Consultant Credite |
Candidatul ideal POZITIE: Consultant credite IMMORAS: Cluj Napoca, Oradea, Arad, Timisoara, Baia Mare, Satu Mare, Targu Mures, SuceavaTIP JOB: Full timeȘTII CĂ AI PROFILUL PE CARE ÎL CĂUTĂM DACĂ Ai abilități excelente de vanzari, comunicare, analiză financiara si folosesti in beneficiul tau tehnica moderna Ești pro-activ(ă), analitic(ă) si entuziast(ă) Lucrezi bine atât singur(ă) cât și în echipă Ești puternic orientat(ă) înspre rezultate si client, ai spirit antreprenorial Ai permis de conducere categoria B, iti place sa mergi in delegatiiDescrierea jobului LA CE RESPONSIBILITĂȚI SĂ TE AȘTEPȚI? Vei fi responsabil(ă) de vânzarea produselor de creditare ale ROMCOM Vei fi implicat(ă) în evaluarea financiara / comerciala si juridica a cererilor de credit și semnarea contractelor de credit Vei gestiona un portofoliu de credite propriu Te vei asigura că toți clienții tăi au parte de servicii excelente Vei avea obiective clare de vânzări și de performanță a portofoliului de crediteVEI AVEA U
SOCIETATE DE MICROFINANTARE IFN ROMCOM
![]() |
Lucrator Comercial Cu Atributii De Casier |
Candidatul ideal Poți fi și tu #METROCHAMPION, dacă: Ai studii medii finalizate; Ai experiență într-un rol similar de minimum 1 an; Iți place să lucrezi cu clienții si să le fii de ajutor; Ești organizat, atent și dai dovadă de responsabilitate în privința activităților zilnice; Dorești să înveți ce înseamnă munca cu sortimente variate și clienți diverși din mediul business; Ești confortabil cu câteva grade în minus;În rolul de #METROCHAMPION Lucrător Comercial raion Ultra Fresh, iți vei folosi abilitățile și vei învăța alături de noi să:Descrierea jobului În rolul de #METROCHAMPION Lucrător Comercial raion Ultra Fresh, iți vei folosi abilitățile și vei învăța alături de noi să: Servești cu profesionalism și amabilitate clienții, îndrumându-i spre cele mai potrivite alegeri; Te implici în organizarea activităților specifice și instruiești colegii din aria ta de responsabilitate; Participi activ la inventarierea produselor și gestionezi stocul de marfă din aria ta de responsabilitate; P
METRO CASH & CARRY
![]() |
Back Office Assistant - Timisoara |
Candidatul ideal Gi Group România recrutează Back Office Assistant pentru partenerul nostru, companie lider de piată in sectorul vanzărilor de utilaje pentru manipularea mărfurilor.Cerinte: Studii medii/superioare; Experiență în domeniul vanzărilor și a activitătii administrative / back office; Cunoașterea limbii italiene și /sau engleză la nivel avansat; Cunoştinţele juridice (constituie avantaj); Descrierea jobului Responsabilitati: Preluarea si gestionarea apelurilor telefonice / cererilor de oferta destinate Dep. Vânzări; Întocmirea contracte de chirie sau prestări servicii și gestionarea lor; Întocmirea proceselor verbale de punere în funcțiune a utilajelor; Gestionarea campaniilor de promovare a produselor și serviciilor; Pastrarea legaturii cu alte departamente comerciale, tehnice sau administrative.Beneficii: Tichete de masă - 30 de lei; Posibilități de avansare și dezvoltare în cadrul companiei; Formare în domeniul vânzărilor de utilaje de manipulat marfă și accesorii.
Gi Group Professional
![]() |
Production Area Leader |
Scurta descriere a companiei Frigoglass is a strategic partner to beverage brands throughout the world. We are the global leader in the Ice Cold Merchandisers (ICM) market and the principal supplier of glass packaging in the high growth markets of West Africa. Frigoglass has long-standing relationships with blue chip customers in the soft drinks and beverage industries. Our bespoke Ice Cold Merchandisers (beverage coolers) enhance our customers’ beverage branding and trigger immediate beverage consumption. At the same time, our leading innovations in the field of green refrigeration enable our customers to meet their ambitious sustainability and carbon emissions reduction targets. Cerinte Minimum 3 ani experienta de lucru intr-o pozitie similara intr-o companie multinationala de productie; Bune abilitati de planificare si organizare; Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa; Studii superioare tehnice; Limba engleza – nivel mediu conversational; Cunostiinte de baza de operare cal
FRIGOGLASS ROMANIA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou.
Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după: