Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

17 Locuri de Munca Juridic in Moinesti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

17 Locuri de Munca Juridic in Moinesti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Juridic in Moinesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal SC Interdrinks Romania SRL – cauta colaborator cu propria entitate juridica (PFA, SRL, etc.) sau dispus sa isi constituie, in calitate de partener/asociat in dezvoltarea unei afaceri cu domeniu de activitate prelucrarea si comercializarea cafelei, respectiv preluarea Managementului de Promovare si Vanzare a marcii Kappa Kaffe.Profil partener:- atitudine pozitiva si orientata catre rezultate, capacitate de a stabili relatii interpersonale, reale abilitati de comunicare;- bun organizator cu spirit antreprenorial, pasiune si disponibilitate in cresterea/extinderea unui business existent in domeniul cafelei (implementare politici de marketing, promovare companie prin toate mijloacele specifice - pagina WEB, social media, magazin online, vanzari directe si dezvoltarea de cafenele);- constituie un plus important, experienta in prajirea cafelei si vanzarile catre si din industria HORECA, precum si o pasiune “exagerata pentru cafea”.
S.​C.​ HEXOL LUBE S.​R.​L.​
Candidatul ideal Rolul de Relationship Manager Micro presupune identificarea oportunitatilor de vanzare, pentru produsele si serviciile Bancii, adresate clientilor Persoane Juridice, care se incadreaza in categoria Micro (cifra de afaceri pana in 1,5 milioane de euro).Profilul tau: Experienta anterioara in vanzarea produselor bancare (persoane fizice sau juridice); Bun cunoscator al legislatiei bancare; Abilitati de vanzare, prezentare si negociere; Bune abilitati de comunicare si interactiune; Atitudine pozitiva, entuziasm si motivatie; Perseverenta in atingerea obiectivelor; Cunostinte MS Office; Limba engleza – nivel conversational.Descrierea jobului Ce vei face: Vei identifica clienti noi persoane juridice care se incadreaza in categoria Micro (cifra de afaceri pana in 1,5 milioane de euro); Vei identifica oportunitatile de vanzare pentru toate produsele si serviciile OTP Bank Romania SA adresate clientilor Micro; Vei dezvolta portofoliul de clienti existenti si volumul de afaceri,
OTP
Candidatul ideal Colegul nostru va face parte din echipa TBI Bank, Bacau .Noul nostru coleg trebuie sa aiba: studii superioare ; minim 2 ani experienta in casierie ; spirit de organizare si prioritizare a propriei activitati; abilitati de comunicare cu clientii bancii.Descrierea jobului Efectueaza operatiuni de depunere si retragere numerar in lei si valuta ale clientilor, cu respectarea stricta a prevederilor interne si legale. Efectueaza operatiuni de schimb valutar in cadrul casei de schimb valutar aflata la sediul bancii. Inainteaza spre supervizare documentele de casierie care reprezinta tranzactii cu numerar ale clientilor, conform limitelor stabilite de conducerea bancii. Efectueaza operatiuni de deschidere respectiv lichidari de conturi pentru persoane fizice si juridice cu aprobarea persoanelor competente. Asigura integritatea numerarului si a tuturor valorilor incredintate. Colegul nostru se va bucura de: salariu fix si comision motivant din vanzarea proprie si din realizaril
TBI Credit
Candidatul ideal Cerinte:- experienta anterioara in vanzari nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj;- cunostinte in domeniul telecomunicatiilor (constituie avantaj);- abilitati dezvoltate dе negociere si persuasiune;- traininguri in domeniul vanzarilor (constituie avantaj);- diplomatie, proactivitate si orientare catre client;- foarte bune abilitati dе comunicare;Descrierea jobului Responsаbilitati si bеneficii:- prеzеntareа si promovаrеа sеrviciilor compаniеi cаtrе persoаnеlе fizicе / juridicе;- prospеctаrеa pietеi si idеntificаrеa de noi clienti – persoane fizice / juridice;- negocierea si incheierea de contracte cu persoane fizice / juridice;- preponderent activitate de teren.Oferta (bonusuri, beneficii):- contract de munca;- bonusuri in functie de performanta;- posibilitate de evolutie profesionala.
RCS & RDS
Descrierea postuluiGestioneaza activitatea juridica din cadrul companiei, asigurand cu prioritate analiza si incheierea contractelor;Cerințele postuluiStudii superioare juridice;Cunoaștere la nivel profesionist a legislației în domeniul comercial, financiar-contabil, resurse umane;Capacitate de decizie și asumarea responsabilității;Responsabilitățile postuluiAvizeaza contractele comerciale cu furnizorii, clientii / chiriasii, partenerii externi etc.;Elaboreaza si avizeaza deciziile interne, proceduri, regulamente etc.;Acorda asistenta juridica tuturor structurilor din Companie;Reprezinta Compania in instanta.
VASION
Candidatul ideal CERINTE: - Studii superioare( finalizate cu examen licenta), de preferat in domeniul economic, juridic; - 2 ani experienta intr-un post cu responsabilitati similare; - Cunoasterea riguroasa a Codului muncii, respectiv a normelor legislative aplicabile in domeniul resurselor umane; - Cunostinte foarte bune MS Office ( word, excel, powerpoint, acces ); - Foarte bune abilitati de comunicare verbala si scrisa, culegere si prelucrare date si informatii; - Abilitati de time management; - Capacitate de lucru sub presiunea termenelor, rezistenta la stres, discretie. - Constituie un avantaj: Experienta in utilizarea unui soft de resurse umane/calcul salarii ; Curs inspector resurse umane/inspector salarizare.Descrierea jobului ROLUL POSTULUI - Implementeaza, optimizeaza si deruleaza etapele operationale specifice pentru procesele de recrutare, inductie, training&proiecte de dezvoltare, managementul performantei, salarizare a personalului.RESPONSABILITATI : Recrutare: - Efectuea
PAMBAC
Candidatul ideal Studii superioare finalizate, preferabil în domeniul economic; Experiență financiar-bancară în activitățile de promovare produse/ servicii și creditare/ analiză financiară raportate la segmentul de clienți persoane juridice; Ai abilități de negociere și vânzare, totodată pe linie de comunicare și relaționare interpersonală, orientare către clienți și capacitatea de atingere a deadline-urilor și obiectivelor stabilite; Certificarea de pregătire profesională (inițială și/sau continuă) în domeniul distribuției de asigurări, reprezintă un avantaj; Limba engleză – min. nivel mediu; Bun utilizator al MS Office.CĂUTĂM Persoana de încredere, responsabilă, integră și obiectivă; Care cunoaște evoluția curentă a piețelor financiar-bancare precum și oferta concurenței; Identifică noi oportunități de dezvoltare produse și servicii. Care manifesta o gandire analitica, cu atentie la detalii; O persoana orientată spre rezolvarea promptă a solicitărilor; Bune abilități de comunicare ve
Alpha Bank
Descrierea jobului Noi suntem:#OameniiDeLaProfi si ne ghidam zilnic dupa cele 3 valori – respect, onestitate si responsabilitate.Cautam oameni buni si implicati care vor sa creasca personal și profesional, alaturi de o echipa cu peste 25.000 de colegi in toata tara.Suntem deschisi sa ii primim in echipa noastra pe cei care vor sa faca parte din reteaua de retail modern cu cea mai mare acoperire la nivel national si cel mai mare numar de magazine din Romania.Scopul fiecarei zile este sa fim mai buni si sa reprezentam cu mandrie brandul Profi.Compania noastra evolueaza odata cu oamenii care stau la baza acesteia, de aceea traseul frumos pe care il au colegii nostri, confirma de fiecare data aprecierea si recunoasterea pe care le aratam celor care se implica, sunt responsabili si vor sa isi construiasca o cariera la Profi.Ce facem noi pentru tine?Bunatatea este limbajul nostru comun la Profi, iar asta se reflecta in actiunile pe care le desfasuram din grija pentru toti colegii nostri.-Inv
PROFI ROM FOOD
Candidatul ideal Profilul tau Gandire analitica si sintetica; Spirit de echipa; Orientare catre rezolvarea problemelor si catre rezultate; Atitudine proactiva si dinamica; Abilitati de comunicare si negociere; Limba Engleza - nivel mediu (scris, citit, vorbit); Cunoasterea proceselor de creditare, administrare si monitorizare PJ; Cunoasterea reglementarilor bancare si cunostinte de legislatie; Cunostinte IT: Word, Excel; Absolvent de studii superioare.Descrierea jobului Ce vei face: Vei propune, vei structura si vei negocia oferta pentru clientii existenti din portofoliul Micro HO atribuit in administrare, vei solicita acestora documentele si informatiile necesare, inclusiv cele precizate prin normele interne ale bancii, pentru elaborarea analizei corespunzatoare, intocmirea referatului si a propunerii de credit; Pentru clientii persoane juridice Micro din portofoliul atribuit vei pregati si vei transmite aplicatii de modificare a conditiilor de aprobare existente; Vei intocmi, transmi
OTP
Candidatul ideal Educație necesară: Studii superioare, de preferință în domeniul economiei sau ingineriei Experiență profesională necesară: Minim 3 ani experiență practică în vânzări B2B Cunoștințe limbi străine: Limba Engleză Altele: Adaptabilitate și orientare spre performanță, disponibilitate pentru deplasări în teritoriuDescrierea jobului Stabilieşti și mențini relațiile comerciale cu partenerii de business, cărora le vei recomanda cele mai potrivite soluții din portofoliu, pliate pe nevoile lor Negociezi contracte, le gestionezi eficient, de la inițiere până la execuție și colaborezi îndeaproape cu toate departamentele implicate (achiziții, juridic, credit risk, conformitate, prețuri) Cooperezi cu structurile operaționale internaționale din cadrul grupului E.ON pentru a încheia tranzacții de furnizare, dar și pentru a dezvolta și testa produse noi Realizezi analize de piață și a ipotezelor despre dezvoltarea pieței de energie, urmărind tendințele, oportunitățile și amenințările di
E.​ON
Candidatul ideal Minimum 1 an de experiență directă în vânzări (vanzari catre institutiile si autoritatile publice locale constituie un avantaj)Bune abilități de comunicare, dinamism, capacitate de organizare;Dorința și disponibilitatea de a învăța lucruri noi;Disponibilitatea la deplasăriEnergic si motivat de rezultateIn cautare de oportunitati de cariera si dezvoltare personala, rezultatele exceptionale sunt recompensate pe masuraPoate fi atat persoana fizica cat si juridicaIn cazul persoanelor fizice minim studii medii cu diploma de bacalaureatDetinator permis de condudere categoria BSa se exprime in mod adecvat, sa aiba o atitudine respectuoasa, sa acorde atentie, sa asculte activ si sa incurajeze o atmosfera conversationala deschisaSa fie o persoana orientata spre rezolvarea problemelor, sa utilizeze metode pentru a genera idei si solutii, sustinute de un plan de actiuneAbilitatea de a-si seta obiective clare si ambitioase, pe care sa le urmareasca fara a fi instruit in acest sens
ASSA CONSTRUCT CONSULTING
Candidatul ideal Persoana dinamica; Capacitatea de coordonare si organizare; Abilitati comunicare excelente in vederea transmiterii corecte a ofertelor firmei; Abilitatea de a colabora cu colegii de serviciu de la centrele din tara ; Cunostinte minime de operare calculator, pachet Office; Dorinta de afirmare;Descrierea jobului Postul presupune promovarea, organizarea si defasurarea conform prevederilor legale si a normelor interne ale firmei a serviciilor oferite de societate, respectiv cursuri calificare/perfectionare acreditate ANC Persoana selectata va trebui sa comunice cu potentialii clienti, prezentandu-le oferta societatii, sa stabileasca date de cursuri, date de examen, sala de curs, sa participe activ la intreg procesul de recrutare lectori/formatori, desigur avand in vedere cadrul legal de organizare a cursurilor acreditate ; Sa tina evidenta cursurilor organizate, sa asigure in general cadrul corect de desfasurare a acestora, sa comunice permanent cu celelalte centre si sa o
PROFESIONAL NEW CONSULT
Agent Vanzari prin telefon Pt clienti Persoane JuridiceFirma cu vechime, angajeaza Agent vanzari prin Telefon & Call Center doar Munca de Birou; Programul de lucru este foarte Lejer, in comparatie cu posturile de pe piata - doar schimbul 1, pana la ora 16 ; Weekend-ul Liber . Descrierea jobului :Este un loc de munca de Birou, nimerit persoanelor Experimentate care pot incepe din primele zile sa performeze.Dictie buna, placuta , atentie pt client, amabilitate dar si putere de convingere cu argumente. O persoana comunicativa si adaptabila, cu un caracter deschis, placut ,flexibil.Mediu de munca placut ,agreabil, atragator, colegi si management cu spirit de echipa.Bune cunostinte de lucru la calculator (usurinta si viteza in tastare)Argumentul principal de apreciere a muncii sunt Realizarile si feed-backuri pozitive din partea clientilor. * * *Clientii nostri sunt persoane juridice. Discutiile cu clientii vor avea loc telefonic de aceea este necesara o dictie buna, amabilitate si mai
SC FilmirProd SRL
Candidatul ideal Ce ti-ai propus pentru 2022 ? Vrei sa lucrezi intr-un mediu foarte dinamic,alaturi de colegi bine pregatiti si sa devii un super reprezentant de vanzari business Orange , cel putin la fel de bun ca ei ?Daca da , atunci afla ca avem nevoie de 5 colegi ambitiosi care sa se alature echipei de vanzari directe a produselor si serviciilor Orange adresate numai persoanelor juridice din judetele : Galati, Vaslui, Neamt, Bacau si Botosani.Candidatul ideal :Dacă sunteți dinamic, 100% implicat, automotivat,serios si dornic să lucrati într-o echipă de experți in telecomunicații atunci aplicati pentru poziția de Business Sales Representative!Aplicati numai daca aveti o puternica dorinta de afirmare!Asiguram toate instrumentele necesare desfasurarii acestei activitati si oferim beneficii financiare consistente si proportionale cu efortul depus!Descrierea jobului Descrierea jobului- Prospecteza continuu si isi stabileste intalniri cu clientii persoane juridice;- Promoveaza si vinde s
TELESYS
Birou notarial din Bacău angajează secretar/operator calculator, de preferat cu experiență în domeniu. CV-uri la adresa de e-mail
BIN
Birou notarial angajează secretar birou notarial, Program luni - vineri de la 8-16.CV - urile pot fi trimise pe adresa de mail:
LADAN DUMITREIA
Spitalul Județean de Urgență Bacău Expiră in 6 zile, 1 ore LocatieBacău NivelFuncții de conducere Tip Nespecificat AngajatorInstituții județene CategorieAlte functii Consiliul de Administrație al Spitalului Județean de Urgență Bacău organizează voncurs pentru ocuparea funcției de manager al Spitalului Județean de Urgență Bacău, persoană fizică, în conformitate cu:Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătății, art. 177- al (1), art. 187- al (10) lit. B;Ordinul Ministerului Sanatatii nr.1520/2016 privind aprobarea Regulamentului de organizare și desfășurare a concursului pentru ocuparea funcției de manager persoană fizică din spitalele publice;Hotărârea Consiliului Județean Bacău nr. 73/28.03.2022 privind însușirea Regulamentului de organizare și desfășurare a concursului pentru ocuparea funcției de Manager – persoană fizică, la Spitalul Județean Bacău;Dispoziția Președintelui Consiliului Județean Bacău nr. 140/13.04.2022, prin care se aprobă Regulamentul de organizare și desfă
Locuri de munca la stat
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 17 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.