Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Key Account Manager in Ploiesti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Key Account Manager in Ploiesti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Key Account Manager in Ploiesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Key Account Manager in Ploiesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Sales Representative - Tobacco - Ploiesti


Candidatul ideal * Bune abilităţi de comunicare şi adaptare la interlocutor;* Responsabilitate faţă de munca proprie şi orientare spre atingerea rezultatelor dorite;* Disponibilitate pentru o activitate preponderent de teren;* Studii medii finalizate (Diploma de Bacalaureat care să ateste finalizarea studiilor);* Permis de conducere – categoria B (minimum 1 an vechime, fără incidente);* Constitue avantaj experienţa profesională în domenii care presupun relaţionare cu clienţii.Descrierea jobului Obiectivul principal:Dezvoltarea afacerii companiei în aria repartizată prin realizarea volumelor de vânzări şi stabilirea relaţiilor de parteneriat cu toţi clienţii alocaţi, respectând standardele şi politicile companiei.Responsabilităţi principale:* Gestionarea şi dezvoltarea portofoliului de clienţi;* Vizitarea clienţilor arondaţi, conform rutei desemnate;* Realizarea obiectivelor de vânzări setate în zona repartizată;* Închiderea procesului de vânzare prin recuperarea în întregime a contrava
INTERBRANDS ORBICO S.​R.​L.​

Area Sales Manager Ploiesti


Candidatul ideal Studii medii sau superioare;Minim 3 ani experienta directa de colaborare cu magazinele retelelor de Key Accounts & Traditional Trade in industria carnii;Cunostinte despre piata FMCG;Buna cunoastere a proceselor de refrigerare si congelare;Cunoastere a pachetului MS Office;Abilitati de negociere, comunicare, influentare;Rezilienta si gandire structurata, orientat pe obiective;Carnet de conducere categoria B;Descrierea jobului Responsabil pentru mentinerea si dezvoltarea parteneriatelor cu toate magazinele clientilor din zona alocata;Asigura buna relationare pe plan profesional cu reprezentantii magazinelor din zona alocata;Realizeaza incheierea si procesarea comenzilor / contractelor de vanzari cu clientii din portofoliu;Asigura realizarea paramentrilor agreati contractual;Identifica zonele cheie de imbunatatire a procesului de vanzare; urmareste livrarea marfurilor in cantitatile si la termenul stabilit in comanda / contract;Urmareste incasarea soldurilor / Propune mas
AAYLEX ONE COCORICO

Area Sales Manager In Relatia Cu Proiectantii | Hidro-termo


Candidatul ideal La Romstal ne dezvoltam impreuna, atat in Romania cat si in Europa!Colegii nostri, manageri din departamentul comercial au devenit cei mai buni leaderi ai echipelor dе specialisti in domeniul instalatiilor si te asteapta alaturi dе ei!Acest job ti se potriveste daca:ai interes pentru domeniul instalatiilor pentru constructii ai experienta in activitati care presupun relationare cu clientii/furnizorii/parteneri de business consideri ca ai bune abilitati de comunicare, negociere si esti o persoana organizata in modul de lucru esti pasionat si dispus la activitate de teren (este nevoie de permis categoria B)Descrierea jobului Rolul job-ului: Dezvoltarea relatiei cu proiectantii din portofoliu si consolidarea parteneriatului cu acestia.Ne dorim ca impreuna sa oferim partenerilor proiectanti cea mai buna experienta de colaborare, propunand solutiile de instalatii potrivite. In acest sens vei promova produse si echipamente Romstal din gamele hidro-termo-sanitare, conform tar
ROMSTAL IMEX SRL

Area Sales Representative- Prahova


Candidatul ideal Experienta in vanzari, precum si disponibilitate dе a-şi desfăşura activitatea în zona alocata; Promptitudine si claritate în luarea decizilor; Abilităţi sporite dе comunicare şi negociere; Ambiţios, dinamic, organizat şi responsabil; Cunostinte dе operare a pachetului Microsoft Office; Permis dе conducere, categoria BDescrierea jobului Membrii retelei Pall-Ex din Prahova cauta Area Sales Representatives, care: Dеzvolta relаtia cu cliеntii еxistеnti prin intаlniri de lucru periodice; Prezintа si promoveaza sеrviciile Pаll-Ex sub forma dе solutii integrаte аdaptatе clientilor din zona de responsabilitate în conformitate cu standardele şi politica comercială; Dezvolta portofoliul de clienti; Negociază şi urmăreşte derularea contractelor comerciale cu clienţii, respectarea condiţiilor contractuale; Urmareste si realizeaza obiectivele specifice;
PALLET EXPRESS SRL

Area Sales Manager


Candidatul ideal AREA SALES MANAGER - SUD(AG,DB, PH,B, IF, DJ, GJ,OT, VL, TR)Candidatul ideal:- absolvent de studii superioare in domeniul tehnic- experiență de minim 3 ani în vânzări consultative B2B- abilitati reale de comunicare si negociere- capacitate de a planifica si organiza activitatile la nivel regional- permis de conducere categoria B- cunostinte de limba engleza si de operare PC (Microsoft Office, ERP)Descrierea jobului Responsabilitati principale:- extinderea si dezvoltarea pietei regionale prin implementarea strategiei de vanzari a companiei- prospectarea continua a pietei in scopul identificarii unor noi oportunitati de business si a extinderii portofoliului actual de clienti- planificarea si efectuarea vizitelor la clienti, în conformitate cu obiectivele agreeate- identificarea nevoilor clientilor si consilierea continua a acestora, prin informari tehnice detaliate si furnizarea de solutii personalizate- incheierea si urmarirea contractelor comerciale la nivel regional-
PLASMASERV S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 164 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Area Sales Manager Ploiesti /​ Area Sales Manager Cluj


Candidatul ideal Studii medii sau superioare;Minim 3 ani experienta directa de colaborare cu magazinele retelelor de Key Accounts & Traditional Trade in industria carnii;Cunostinte despre piata FMCG;Buna cunoastere a proceselor de refrigerare si congelare;Cunoastere a pachetului MS Office;Abilitati de negociere, comunicare, influentare;Rezilienta si gandire structurata, orientat pe obiective;Carnet de conducere categoria B;Descrierea jobului Responsabil pentru mentinerea si dezvoltarea parteneriatelor cu toate magazinele clientilor din zona alocata;Asigura buna relationare pe plan profesional cu reprezentantii magazinelor din zona alocata;Realizeaza incheierea si procesarea comenzilor / contractelor de vanzari cu clientii din portofoliu;Asigura realizarea paramentrilor agreati contractual;Identifica zonele cheie de imbunatatire a procesului de vanzare; urmareste livrarea marfurilor in cantitatile si la termenul stabilit in comanda / contract;Urmareste incasarea soldurilor / Propune mas
AAYLEX ONE COCORICO

Area Sales Manager In Relatia Cu Proiectantii | Hidro-termo


Candidatul ideal La Romstal ne dezvoltam impreuna, atat in Romania cat si in Europa!Colegii nostri, manageri din departamentul comercial au devenit cei mai buni leaderi ai echipelor dе specialisti in domeniul instalatiilor si te asteapta alaturi dе ei!Acest job ti se potriveste daca:ai interes pentru domeniul instalatiilor pentru constructii ai experienta in activitati care presupun relationare cu clientii/furnizorii/parteneri de business consideri ca ai bune abilitati de comunicare, negociere si esti o persoana organizata in modul de lucru esti pasionat si dispus la activitate de teren (este nevoie de permis categoria B)Descrierea jobului Rolul job-ului: Dezvoltarea relatiei cu proiectantii din portofoliu si consolidarea parteneriatului cu acestia.Ne dorim ca impreuna sa oferim partenerilor proiectanti cea mai buna experienta de colaborare, propunand solutiile de instalatii potrivite. In acest sens vei promova produse si echipamente Romstal din gamele hidro-termo-sanitare, conform tar
ROMSTAL IMEX SRL

Area Sales Manager In Agribusiness /​ Zona De S-e A Romaniei


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui coleg pe postul de Area Sales Manager pentru regiunea Muntenia-Dobrogea (București, Ilfov, Prahova, Giurgiu, Ialomița, Călărași, Constanța, Tulcea, Brăila, Buzău).Ne dorim un coleg care sa aiba experienta in agribusiness (in special horticultura) si caruia sa ii placa vanzarile. Daca stii sa vinzi, sa comunici eficient, iti plac provocarile si munca de teren, te invitam sa aplici pentru acest job.Cerintele, pe scurt, ale candidatului ideal pentru acest post: are permis de conducere categoria B are experienta in agribusiness. ii plac vanzarile si provocarile aduse de acestea este organizat si stie sa isi planifice singur activitatea ii place sa castige pe masura muncii depuse cunoaste zona in care activeaza (bazine legumicole, rute, zone cu potential, etc) este o persoana increzatoare si de incredere este stabil din punct de vedere al joburilor si nu a schimbat 5 joburi in 3 ani ii place activitatea de teren si este o persoana activa vorbeste lim
MORAMI SRL

Sales Representative Tobacco - Full-Time


Obiectivul principal: Dezvoltarea afacerii companiei în aria repartizată prin realizarea volumelor de vânzări şi stabilirea relaţiilor de parteneriat cu toţi clienţii alocaţi, respectând standardele şi politicile companiei. Responsabilităţi principale: Gestionarea şi dezvoltarea portofoliului de clienţi; Vizitarea clienţilor arondaţi, conform rutei desemnate; Realizarea obiectivelor de vânzări setate în zona repartizată; Închiderea procesului de vânzare prin recuperarea în întregime a contravalorii facturilor la toţi clienţii din portofoliu. Bune abilităţi de comunicare şi adaptare la interlocutor; Responsabilitate faţă de munca proprie şi orientare spre atingerea rezultatelor dorite; Disponibilitate pentru o activitate preponderent de teren; Studii medii finalizate (Diploma de Bacalaureat care să ateste finalizarea studiilor); Permis de conducere – categoria B (minimum 1 an vechime, fără incidente); Constituie avantaj experienţa profesională în domenii care presupun relaţionare cu cli
INTERBRANDS ORBICO

Sales Representative - Tobacco - Ploiesti - Full-Time


Obiectivul principal:Dezvoltarea afacerii companiei în aria repartizată prin realizarea volumelor de vânzări şi stabilirea relaţiilor de parteneriat cu toţi clienţii alocaţi, respectând standardele şi politicile companiei.Responsabilităţi principale:Gestionarea şi dezvoltarea portofoliului de clienţi;Vizitarea clienţilor arondaţi, conform rutei desemnate;Realizarea obiectivelor de vânzări setate în zona repartizată;Închiderea procesului de vânzare prin recuperarea în întregime a contravalorii facturilor la toţi clienţii din portofoliu.Bune abilităţi de comunicare şi adaptare la interlocutor;Responsabilitate faţă de munca proprie şi orientare spre atingerea rezultatelor dorite;Disponibilitate pentru o activitate preponderent de teren;Studii medii finalizate (Diploma de Bacalaureat care să ateste finalizarea studiilor);Permis de conducere – categoria B (minimum 1 an vechime, fără incidente);Constituie avantaj experienţa profesională în domenii care presupun relaţionare cu clienţii.
INTERBRANDS ORBICO
Vezi alte joburi relevante

Consilier Vanzari Autoturisme


Candidatul ideal Experienta in vanzari directe;Atitudine pozitiva, deschisa fata de solicitarile clientilor;Persoana serioasa, dornica sa invete si sa performezeSa-ti placa sa stai de vorba cu oamenii – bune abilitati de comunicarePermis categoria B;Sa ai experienta in vanzari: servicii, asigurari sau in domeniul Customer Service – constituie un avantaj;Descrierea jobului Pachet salarial in functie de experienta;Bonusuri extra-salariale in functie de rezultatele obtinute (comision vanzari);Tichete de masaOportunitatea de a lucra si de a va dezvolta intr-un mediu profesionistCertificare internationala, in domeniul vanzarilor si al service-ului, la nivelul recunoscut al marcii Toyota
ARENA AUTO S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 5 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Reprezentant Vanzari B2b


Candidatul ideal Dacă te simți atras de posibilitatea de a lucra cu echipamente și ai o pasiune pentru domeniul vânzărilor, te invitam sa aplici pentru a vedea daca ești piesa lipsă din echipa noastră!La noi fiecare zi este o șansă de a face ceva extraordinar, noi nu facem doar inchirieri de echipamente pentru acces si lucru la inaltime, ci facem lucrurile să urce la nivelul următor!Ce ne dorim de la tine: Iti place sa negociezi si sa duci lucrurile la bun sfarsit Esti riguros si ai initiativa, Esti pasionat de vanzari si de tehnologie, de lucrul cu oamenii, de succes profesional si iti place sa faci performanta oriunde te afli Ai experienta intr-un domeniu adiacent constructiilor sau auto Ai cunostinte tehnice de baza, utilajele din flota mateco de inchirieri fiind de ultima generatie Ai cunostinte de limba engleza (nivel mediu-avansat)Descrierea jobului Cum arata o zi de lucru la noi: Planifica strategia de vanzare pentru regiunea alocata, cu accent pe clientii cu potential ridicat P
MATECO S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 4800 RON/Luna

Angajam In Ploiesti Casier/​ Lucrator In Comert


Candidatul ideal Noi, #OameniiDeLaProfi,Suntem agili, flexibili si ne adaptam cu rapiditate noilor tendinte din piata, ne asumam responsabilitatea deciziilor si gasim mereu solutii inovatoare pentru atingerea obiectivelor.Am invatat sa privim cu curiozitate si deschidere toate beneficiile si oportunitățile aduse de digitalizare, venim mereu cu initiative si dezvoltam concepte noi.Ne-am creat propriul drum si ne reinventam de fiecare data cand piata se schimba, pentru ca una dintre competentele noastre cheie este spiritul antreprenorial.Strategia noastra de resurse umane are la baza conceptul- Be Kind.Credem ca atunci cand suntem mai zambitori, mai prietenosi, mai buni cu colegii, ori cu clientii nostri, reusim sa gestionam mai usor toate provocarile job-ului de zi cu zi.Alaturi de # OameniiDeLaprofi vei avea ai parte de experiente faine si intense zi de zi, pentru ca ne ghidam dupa principii sanatoase si valori puternice, care evolueaza odata cu noi Dezvoltare, Cooperare si Transparent
PROFI ROM FOOD SRL

Agent Vanzari Fnf - Prahova


Candidatul ideal Cerinte:- studii medii (studii superioare reprezinta un avantaj);- orientare spre performanta;- abilitati dе vanzare in conditii dе concurenta pe piata;- disponibilitate la program prelungit;- experienta in vanzari min.1 an;- permis dе conducere categ. B - minim 1 an;- abilitati dе comunicare si negociere;- spirit dе echipa;Descrierea jobului Responsabilitati:- gestioneaza si dezvolta portofoliul de clienti din zona de activitate alocata in vederea realizarii obiectivelor de vanzari;- aprovizioneaza toti clientii din zona de distributie.Oferta (bonusuri, beneficii)- posibilitatea dezvoltarii unei cariere intr-o firma de distributie la nivel national;- salariu motivant + comision la vanzari- abonament medical clinica privata, beneficii sociale, zile de concediu suplimentar in functie de vechimea in munca.
AQUILA PART PROD COM S.​A.​

Lucrator Comercial Full Time - Hervis Shopping City Ploiesti


Candidatul ideal Esti o persoana comunicativa, responsabila si orientata catre rezultate si client? Nu-ti lipseste spiritul de echipa?Atunci esti potrivit/a pentru a te alatura echipei Hervis!Ne dorim ca viitorul nostru coleg/viitoarea noastra colega sa aiba urmatoarele competente si abilitati:1. Profesionale:• Studii medii (liceu, scoala profesionala) sau studii superioare (in curs sau finalizate);• Cunostinte PC: MS Office;• Disponibilitatea de a lucra in ture si in weekend;• Cunoastere minima a notiunilor montaj/reglaj biciclete;​​• Experienta anterioara pe un post similar reprezinta un avantaj;• Cunoastere minima a notiunilor montaj/reglaj biciclete.2. Interpersonale:• Fire sociabila, comunicativa;• Orientat spre intelegerea si servirea clientilor;• Adaptabil la un mediu de lucru dinamic;• Abilitatea de a lucra in echipa.Descrierea jobului Rеspоnsabilitati:• Intampinarea clientilor;• Intelegerea nevoilor clientilor;• Recomandarea produselor potrivite;• Asigurarea produselor;• Aranj
HERVIS SPORTS AND FASHION SRL

Asistent Vanzari /​ Consilier Vanzari


Candidatul ideal Candidatul ideal- Absolvent studii medii (bac) sau superioare;- Cunostinte de operare calculator- Abilitati de comunicare, organizare, sistematizare si prioritizare;- Capacitate de asimilare si procesare a informatiilor;- Orientare spre obtinerea de rezultate de calitate si la timp;- Rapiditate in analizarea si operarea documentelor;- Capabil sa lucreze individual dar si in echipa;- Disponibilitate imediata de angajare.- Salariul negociabil in urma interviuluiDescrierea jobului - Vanzarea produselor companiei, prin telefon
Confidenţial

Agent Vanzari


Candidatul ideal Daca vrei sa faci o cariera in vanzari, vino alturi de noi si iti oferim tot suportul!Nu conteaza ca nu ai experienta, trebuie doar sa-ti doresti!Daca esti harnic si ai dorinta de afirmare, esti asteptat sa te alaturi echipei noastre!Descrierea jobului Responsabilitati: Crearea, menținerea și dezvoltarea unui portofoliu de clienți în zona alocată; Vizitarea în mod regulat a clienților din zona alocată, stabilindu-și prioritățile și organizându-și eficient timpul; Identificarea de noi clienți potențiali și propunerea de oportunități de creștere a vânzărilor, creșterea numărului de clienți; Cunoașterea temeinică a produselor companiei, prezentarea acestora și oferirea de soluții în concordanță cu nevoile clienților; Întocmirea de contracte, preluarea de comenzi și urmărirea desfășurării acestora în condițiile stabilite; Culegerea de informații din piață și întocmirea de rapoarte despre concurență; Întocmirea de rapoarte de activitate; Respectarea întocmai a polit
SWISO IMPEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 2952 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Manager Vanzari Zonal (perioada Determinata - 2 Ani)


Candidatul ideal Candidatul ideal:Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților noștri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Experienţă dе lucru în vânzări şi coordonarea unei echipe; Experienţă şi cunoştinţe în tehnici dе vânzare; Abilitatea dе a gestiona performanța individuală şi cea a echipei pentru atingerea obiectivelor setate; Abilitatea dе a conduce procesul dе vânzare livrând servicii excelente clienţilor; Bune abilităţi comerciale, analitice și dе soluționare a problemelor; Excelente abilităţi dе comunicare; Abilitatea dе a conduce, susține și motiva oamenii; Abilitatea dе a identifica şi dezvolta talente; Permis dе conducere.Descrierea jobului Scopul postuluiVei conduce, motiva și dezvolta echipa de reprezentanți coordonatori și rep
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Vanzator/​transator


Candidatul ideal Vanzator / Vanzatoare- Experienta in vanzarea de produse alimentare- Abilitati de comunicare, seriozitate, constiinciozitate, capacitate de lucru in echipa, disciplina, flexibilitate de lucru in program prelungit.- Cunostinte specifice in comertul cu produse perisabile reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Ce oferim:Pachet salarial motivant in acord cu performanta de care veti da dovada (​Venit net mediu pe luna de pana la 4000 lei)- 21 de zile de concediu- Tichete de masa incepand cu prima zi a angajarii (valoare tichet 40 lei/zi)- Decontare transport- Program flexibil- Bonusuri de performanta- Sansa de dezvoltare profesionala in domeniuResponsabilitati:-Vanzarea produselor alimentare catre clienti, conform procedurilor societatii.- Atitudine prietenoasa si politicoasa fata de furnizori, clienti si colegi.
DIADRA SRL

Agent Vanzari


Candidatul ideal Experienta in domeniu – nu este obligatorie. Abilitatea de a recunoaste si dezvolta oportunitati profitabile de business; Abilitatea de a negocia si de a mentine echilibrul intre nevoile clientului si ale companiei; Limba engleza – constituie avantaj; Cunostinte operare PC – suita Microsoft; Persoana care da dovada de: integritate, responsabilitate, initiativa, putere de convingere si negociere, claritate si coerenta in exprimare; Loialitate, spirit de echipa, orientare catre client si catre rezultat; Atitudine profesionista; Dorinta permanenta de perfectionare si avansare in cariera.Descrierea jobului Market reaseach pentru dezvoltarea portofoliului de clienti; Gestionarea portofoliului de clienti si dezvoltarea relatiei cu acestia; Implementarea strategiei de vanzari; Planificarea si respectarea obiectivelor; Prezentarea si promovarea serviciilor companiei in scopul atingerii obiectivelor individuale de vanzari; Cunoasterea produselor societatii si particularizarea a
STAFF RECRUITER SRL

Media netă estimată pe baza celor 2811 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.