Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Limba Engleza in Sacele

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Limba Engleza in Sacele

Cauta printr-o varietate mare de joburi Limba Engleza in Sacele si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Limba Engleza in Sacele si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Back Office Moderator - Italiana Cu Engleza


Candidatul ideal Candidatul Ideal• Cunostinte de Limba Italiana - nivel avansat• Cunostinte de Limba Engleza- nivel mediu• Gandire rapida, capacitate analitica si atentie la detalii• Abilitati bune de operare PC si viteza de tehnoredactare• Orientare spre client și spre rezolvarea problemelor• Experienta anterioara in customer support reprezinta un avantaj​• Disponibilitate pentru lucru in ture si in weekend* Activitatea se desfasoara la sediul nostru din BrasovDescrierea jobului • Verificarea atenta a continutului (audio, video, foto, text etc) ce ruleaza in aplicatia social media pentru care se ofera suport• Selectarea continutului respectand criteriile si politicile impuse• Eliminarea continutului neadecvat in scopul asigurarii unei experiente sigure pentru utilizatorii aplicatiei si comnunitate• Respectarea regulilor si procedurilor companiei privind standardele de securitate si protectia datelorOferta noastra:• Recompense atractive si bonusuri suplimentare bazate pe performanta• B
MSE - MAJOREL STRATEGY EXPERTISE S.​R.​L.​

Back Office Moderator - Olandeza Cu Engleza


Candidatul ideal ​• Cunostinte de Limba Olandeza- nivel avansat• Cunostinte de Limba Engleza- nivel mediu/avansat• Gandire rapida, capacitate analitica si atentie la detalii• Abilitati bune de operare PC si viteza de tehnoredactare• Orientare spre client și spre rezolvarea problemelor• Experienta anterioara in customer support reprezinta un avantaj​• Disponibilitate pentru lucru in ture si in weekendDescrierea jobului • Verificarea atenta a continutului (audio, video, foto, text etc) ce ruleaza in aplicatia social media pentru care se ofera suport• Selectarea continutului respectand criteriile si politicile impuse• Eliminarea continutului neadecvat in scopul asigurarii unei experiente sigure pentru utilizatorii aplicatiei si comnunitate• Respectarea regulilor si procedurilor companiei privind standardele de securitate si protectia datelorOferta noastra:• Recompense atractive si bonusuri suplimentare bazate pe performanta• Bonusuri de recomandare• Asigurare medicala privata si preturi r
MSE - MAJOREL STRATEGY EXPERTISE S.​R.​L.​

Back Office Moderator - Spaniola Cu Engleza - Brasov


Candidatul ideal Back Office Moderator - Spaniola cu Engleza - Brasov• Cunostinte de Limba SPANIOLA nivel avansat• Cunostinte de Limba Engleza, nivel mediu/ avansat• Gandire rapida, capacitate analitica si atentie la detalii• Atitudine proactiva• Abilitati bune de operare PC si viteza de tehnoredactare• Orientare spre client și spre rezolvarea problemelor• Experienta anterioara in customer support reprezinta un avantajDescrierea jobului • Verificarea atenta a continutului (audio, video, foto, text etc) ce ruleaza in aplicatia social media pentru care se ofera suport• Selectarea continutului respectand criteriile si politicile impuse• Eliminarea continutului neadecvat in scopul asigurarii unei experiente sigure pentru utilizatorii aplicatiei si comunitate• Respectarea regulilor si procedurilor companiei privind standardele de securitate si protectia datelorOferta noastra:• Recompense atractive si bonusuri suplimentare bazate pe performanta• Bonusuri de recomandare• Asigurare medicala pr
MSE - MAJOREL STRATEGY EXPERTISE S.​R.​L.​

Content Moderator - Spaniola Cu Engleza - Brasov


Candidatul ideal Content Moderator - Spaniola cu Engleza - Brasov• Cunostinte de Limba SPANIOLA nivel avansat• Cunostinte de Limba Engleza, nivel mediu/ avansat• Gandire rapida, capacitate analitica si atentie la detalii• Atitudine proactiva• Abilitati bune de operare PC si viteza de tehnoredactare• Orientare spre client și spre rezolvarea problemelor• Experienta anterioara in customer support reprezinta un avantajDescrierea jobului • Verificarea atenta a continutului (audio, video, foto, text etc) ce ruleaza in aplicatia social media pentru care se ofera suport• Selectarea continutului respectand criteriile si politicile impuse• Eliminarea continutului neadecvat in scopul asigurarii unei experiente sigure pentru utilizatorii aplicatiei si comunitate• Respectarea regulilor si procedurilor companiei privind standardele de securitate si protectia datelorOferta noastra:• Recompense atractive si bonusuri suplimentare bazate pe performanta• Bonusuri de recomandare• Asigurare medicala privat
MSE - MAJOREL STRATEGY EXPERTISE S.​R.​L.​

Content Moderator With Italian (office In Bucharest)


Candidatul ideal Important: This job may require working a 24/7 schedule including weekends with alternating shifts and daily review of online content that may be highly egregious/sensitive in nature such as (but not limited to) graphic violence, self-harm, child abuse, and hate speechQualifications:Minimum qualificationsProficient level of ItalianProficient level of English Min C1• Previous experience in content moderation would be an asset.• High School DegreeDescrierea jobului Responsibilities· Understand and remain up to date with content policies and guidelines shared by the client.· Analyze online videos, social media, web page and advertising content for compliance.· Examine the content which could be in text, image, audio, video, or another format daily.· Identify content that is not in compliance with requirements and flag for action.·Give feedback for policies/tools/processes improvements.· Gain sound knowledge of adjacent and cross policies and not just limit to the policy a
GENPACT ROMANIA SRL

Asistent Medical Generalist Germania Fara Cunostinte De Germana


Candidatul ideal 🎓 Un nou curs de limbi străine în 18 martie! 🎓Învățați limba germană timp de 4 luni și câștigați până la 820 de Euro pentru fiecare lună de învățare, inclusiv certificatul de limbă B2 și recunoașterea profesională ca asistent medical generalist în Germania 😍.Asiguram angajare direct catre partenerii nostri dupa finalizarea celor 4 luni de curs.✅ Zbor gratuit spre Germania✅Transfer gratuit de la aeroport la centrul de limbi străine✅ Curs intensiv gratuit de germană timp de 4 luni (A1-B2)Câștigă până la 820 € pe lună✅ 300 € bonus lunar de motivare pentru cursurile de germană✅ 520 € prin intermediul unui mini-job ca infirmier într-un azil de bătrâni✅ Examen gratuit nivel B2 la Iuvare PflegeCampus✅ Gestionarea gratuită a dosarului pentru recunoașterea ta profesională✅ Stagiu gratuit la unul dintre partenerii noștri certificați în domeniul geriatriei și al îngrijirii medicale din Germania.✅ Trei luni de cazare gratuită , după intermediera ta la viitorul angajator✅ Intrar
IUVARE ACADEMY
Vezi alte joburi relevante

Agenti servicii clienti inbound - Italiana (Brasov)


Companie verificată
Aplica rapid
Candidatul IdealEsti o persoana amabila si descurcareata?Vrei sa inveti lucruri noi si esti la curent cu tehnologia?Accepta provocarea si vino in echipa noastra! Angajăm în Brașov vorbitori de limba italiana - full time. Activitatea presupune preluarea de apeluri in inbound, acordarea de suport clientilor, oferirea de informatii corecte, conform modului de lucru prestabilit.Identifici nevoile clientilor si propui solutii personalizate Cerințe: - nivel de limbă italiana avansat;- cunoștințe medii de utilizare PC;- orientare către client și capacitatea de a găsi rapid soluții;- abilități foarte bune de comunicare;- atentie la detalii si spirit de observatie. Beneficii: - training și formare continuă la locul de muncă;- contract de muncă pe perioadă nedeterminată, condiții de muncă stabile;- tichete de masă;- bonusuri lunare; Se lucreaza din sediu, job-ul nu este remote!
OPEN MIND GRUPPO OM SRL

Coordonator Limba Franceza


Candidatul ideal Lucrez în Europa SRL' își extinde echipa și are nevoie de tine! Căutăm o persoană cu viziune, capabilă să gestioneze cu agilitate nevoile angajaților noștri din Franța. Dacă ești pregătit pentru o călătorie plină de satisfacții profesionale, alătură-te nouă!Ce asteptari avem de la tine:-Abilități bune de comunicare verbală și scrisă în limba franceză, pentru a interacționa eficient cu angajații și clienții din Franța.-Capacitatea de a rezolva rapid și eficient problemele legate de adrese și deplasări, asigurând continuarea fără obstacole a proiectelor.-Abilități organizatorice puternice și atenție la detalii pentru a asigura o gestionare precisă a datelor și a informațiilor despre adrese și deplasări.-Flexibilitate și adaptabilitate în fața cerințelor urgente și a situațiilor neprevăzute.-Capacitatea de a lucra sub presiune și de a gestiona multiple sarcini simultan, menținându-și totuși calitatea și precizia muncii.Orientare către rezultate și abilitatea de a se a
LUCREZ ÎN EUROPA SRL

Specialist Comert International – Limba Spaniola


Candidatul ideal Ce abilități am vrea să ai tu Fluență în limba spaniolă; Cunoșterea limbii engleze la nivel B1-B2; Abilități de comunicare și negociere; O gândire orientată spre vânzare și achiziție; Orientare spre rezultate și proactivitate; Nu este necesară experiența,iar formarea este asigurată pe o perioadă de 3 luni.Descrierea jobului Cu ce te vei ocupa Dezvoltarea și menținerea relațiilor B2B cu clienți potențiali și existenți; Negocierea achiziției de produse și asigurarea încheierii cu succes a tranzacțiilor; Menținerea unei comunicări eficiente cu clienții în scopul încheirii cu succes a tranzacțiilor; Asigurarea livrării la timp a produselor și menținerea unui nivel ridicat de satisfacție a clienților; Colaborarea cu diverse departamente pentru a asigura un flux fără impedimente al operațiunilor.Ce oferim noiBeneficii financiare: Bonus de performanță; Benefit - platformă online cu un buget flexibil, care crește în funcție de vechimea în companie (tichete de masă, asigurare m
DARE TALENT DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Specialist Comert International - Limba Italiana


Candidatul ideal Ce abilități am vrea să ai tu Fluență în limba italiană; Cunoșterea limbii engleze la nivel B1; Excelente abilități de comunicare și negociere; O gândire orientată spre vânzare și achiziție; Orientare spre rezultate și proactivitate; Nu este necesară experiența; formarea este asigurată.Descrierea jobului Cu ce te vei ocupa Dezvoltarea și menținerea relațiilor B2B cu clienți potențiali și existenți; Negocierea achiziției de produse și asigurarea încheierii cu succes a tranzacțiilor; Menținerea unei comunicări eficiente cu clienții în scopul încheirii cu succes a tranzacțiilor; Asigurarea livrării la timp a produselor și menținerea unui nivel ridicat de satisfacție a clienților; Colaborarea cu diverse departamente pentru a asigura un flux fără impedimente al operațiunilor.Ce oferim noiBeneficii financiare: Bonus de performanță; Benefit - platformă online cu un buget flexibil, care crește în funcție de vechimea în companie (tichete de masă, asigurare medicală, abonament l
DARE TALENT DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Consultant Servicii Clienti: Italiana/​spaniola


Candidatul ideal - Iti place sa intractionezi cu clientii si esti orientat mereu catre solutii?- Esti o fire ambitioasa si iti place sa lucrezi in echipa?- Daca raspunsul la intrebarile dе mai sus este pozitiv, la fel ca atitudinea ta, esti persoana pe care o cautam!Descrierea jobului Vei fаcе pаrte din dеpаrtamеntul Rеlаtii Clienti DIGI Mobil Spаniа sau Digi Mobil Itаliа si vеi fi rеsponsаbil dе: prеluаrеа аpеlurilor telefonicе in limbа spаniolа/ itаliаnа/еnglezа si romаna, in functie dе nivelul de cunoastere a limbii; ofеrirea informatiilor de interes, privind serviciile companiei; identificarea nevoilor clientilor si gasirea solutiilor potrivite pentru rezolvarea situatiilor semnalate; atingerea standardelor calitative si cantitative stabilite la nivel de departament.Este necesar sa: cunosti limba spaniola/ italiana cel putin la nivel conversational (limba engleza - avantaj); sa fii dispus sa lucrezi in ture; sa reactionezi prompt si eficient la solicitarile clientilor; sa fii dorni
RCSRDS SA

Educator/​are Gradinita Linden


Candidatul ideal Cautam educator/are la gradi Linden:Daca cumva te regasesti in urmatoarea descriere asteptam CV-ul tau:.....daca te descrii ca fiind o persoana blanda, dedicata, vesela si plina de energie care iubeste copiii si lumea lor minunata, daca esti atenta la detalii, creativa, responsabila cu deschidere si viziune pentru o educatie prin respect, empatie si pasiune....hai sa ne cunoastem!Descrierea jobului Pentru noi sunt importante urmatoarele:- sa fii vorbitor/oare de limba engleza sau germana;- sa ai capacitatea de a lucra in echipa si abilitati de comunicare in raport cu parintii;- sa ai abilitati de organizare si planificare a activitatilor si materialelor necesare acestora;- experienta anterioara si studiile in domeniul invatamantului primar si prescolar sunt obligatorii;
ASOCIATIA LINDEN

Respnsabil Administrativ- Engleză & Franceză


Candidatul ideal Recrutăm 𝐑𝐄𝐒𝐏𝐎𝐍𝐒𝐀𝐁𝐈𝐋 𝐀𝐃𝐌𝐈𝐍𝐈𝐒𝐓𝐑𝐀𝐓𝐈𝐕, pentru unul dintre clienții noștri din Brașov.-Șoseaua Cristianului, Brașov-Program: 08:30-16:30-Posibilitata de lucra și remote-ocazional-Necesar carnet de conducere-Cunoștințe limba engleză și franceză la nivel mediu - avansat (scris, vorbit);-Salariu discutabil în cadrul interviului-Bonuri de masă 30 lei𝐂𝐞𝐫𝐢𝐧𝐭̦𝐞:- Studii superioare finalizate;- Cunostinte de baza in contabilitate primară;- Cunosțințe avansate de EXCEL;- Cunoștințe de operare a calculatorului nivel avansat;- Experiență pe zona de administrativ, înclinație spre documente, relații cu primării, colectare documente, scanare;- Permis de conducere, cat B. Descrierea jobului 𝐀𝐜𝐭𝐢𝐯𝐢𝐭𝐚𝐭𝐞:- Responsabil de documentatie, aprobări;- Emiterea și verificarea documentelor (avize, facturi);- Completarea rapoartelor zilnice și a rapoartelor săptămânale;- Efectuarea de plăți către furnizori;- Ținerea legăturii cu personalul angajat.Hai să pove
FLEXIWORK RECRUITMENT S.​R.​L.​

Responsabil Administrativ- Engleza & Franceza


Candidatul ideal Recrutăm 𝐑𝐄𝐒𝐏𝐎𝐍𝐒𝐀𝐁𝐈𝐋 𝐀𝐃𝐌𝐈𝐍𝐈𝐒𝐓𝐑𝐀𝐓𝐈𝐕, pentru unul dintre clienții noștri din Brașov.-Șoseaua Cristianului, Brașov-Program: 08:30-16:30-Posibilitata de lucra și remote-ocazional-Necesar carnet de conducere-Cunoștințe limba engleză și franceză la nivel mediu - avansat (scris, vorbit);-Salariu discutabil în cadrul interviului-Bonuri de masă 30 lei𝐂𝐞𝐫𝐢𝐧𝐭̦𝐞:- Studii superioare finalizate;- Cunostinte de baza in contabilitate primară;- Cunosțințe avansate de EXCEL;- Cunoștințe de operare a calculatorului nivel avansat;- Experiență pe zona de administrativ, înclinație spre documente, relații cu primării, colectare documente, scanare;- Permis de conducere, cat B. Descrierea jobului 𝐀𝐜𝐭𝐢𝐯𝐢𝐭𝐚𝐭𝐞:- Responsabil de documentatie, aprobări;- Emiterea și verificarea documentelor (avize, facturi);- Completarea rapoartelor zilnice și a rapoartelor săptămânale;- Efectuarea de plăți către furnizori;- Ținerea legăturii cu personalul angajat.Hai să pove
FLEXIWORK RECRUITMENT S.​R.​L.​

Moderator continut - limba franceza


Scurta descriere a companiei Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll.Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest. We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries:- AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions)- OUTSOURCING (BPO/SSC/CC)- IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc) - FMCG (sales & purchasing positions; all levels)- PHARMA (all levels) Cerinte - nivel avansat al limbii franceze (scris si vorbit);- nivel mediu al limbii engleze;- experienta nu este necesara, dar constituie un avantaj. Responsabilitati - evaluarea continutului de pe platforma de social media pentru care se ofera suport;- selectarea continutului in aco
SALES CONSULTING

Consultant Vanzari - Brasov - Limba Ucraineana /​ Rusa


Candidatul ideal Candidatul ideal prezinta aptitudini de organizare, spirit de echipa si bune abilitati de comunicare,negociere si vanzare.Cerinte:-Cunostinte de limba rusa / ucraineana-Abilitati de utilizare PC, Microsoft Office, Internet-Nivel studii: cel putin nivel licealDescrierea jobului Responsabilitati :-Promovarea si vinderea produselor firmei-Intocmirea de oferte si calcularea necesarului de materiale .-Colaboreaza cu ceilalti membri ai echipei din departamentul de vanzari si din departamentele adiacente-Intocmeste documente aferente vanzariiBeneficii:- Pachet salarial motivant- Tichete de masa- Posibilitate de DEZVOLTARE profesionala
BILKA STEEL SRL

Dezvoltator Retea De Vanzare


Candidatul ideal O persoană principială, onestă și obligatoriu de echipă.Energică și perseverentă, capabilă să colaboreze constructiv cu toți ceilalți colegi, fie că vorbim de cei din producție, contabilitate sau management.Orientată către a livra calitate, capabilă să își seteze termene și obiective și individual.Este important să înțeleagă și să se adapteze la natura artizanală a produselor pe care le va promova, la timpul acestora de realizare și la respectarea termenelor în care trebuie să se încadreze.Spirit analitic și inovativ.Fire optimistă, proactivă.Descrierea jobului Dorim o dezvoltare sănătoasă a unei rețele de clienți premium, cu precădere în Brașov și București, prin intermediul unor canale diverse, cu o prezentare corectă și coerentă a produselor.Crearea și urmărirea de comenzi recurente și oferte personalizate adaptate cerințelor pieții și clientului.Monitorizarea comenzilor și follow-up.Oferim tot ce este mai bun într-o firmă mică, de la atitudine, colaborare și respec
LUADO CHOCOLATE SRL

Front Office Manager,​ Vorbitor De Limba Germana


Candidatul ideal Brasov Professional Group cauta pentru sediul central din Brasov (prezenta fizica la birou, deci nu remote) o persoana cu spirit de initiativa pentru a indeplini rolul de Front Office Manager, caruia sa-i faca placere sa-si dovedeasca competenta intr-un mediu international dinamic.Candidatul ideal trebuie sa detina: Cunostinte limba germana, nivel avansat Cunostinte limba engleza, nivel mediu sau/ si avansat Cunoştinţe de operare PC Abilităţi de comunicare și interrelaționare, dinamism si spirit de echipa Abilităţi de organizare a activităţilor, a timpului şi a documentelor Capacitate de rezolvare independenta a problemelor Orientare către clientDescrierea jobului asigura suport administrativ pentru Departamentul Operational; activitati de organizare si coordonare a biroului administrativ; traduceri din limba romana-germana si germana-romanaBeneficii: Pachet salarial peste media pietei Beneficii financiare pe baza parteneriatelor Tichete de masa Decontare transport Pla
BERATUNG ADMINSERV SRL

Credit Analyst - German (brasov)


Candidatul ideal What we are looking for: Knowledge of German language (A1/A2, B1/B2); Minimum Baccalaureate degree; Good communication skills; Analytical skill; Team spirit.Descrierea jobului Key responsibilities: Responsible of the necessary checks in order to finance credit files; Analysis of the client's profile and its verification in internal and external databases[; Making the final decision in accordance with the client's profile and respecting internal procedures.
CENTRAL EUROPE TECHNOLOGIES SRL

Executive Assistant With Italian


Candidatul ideal Your career is about what you want to be and who you want to be. It’s about bringing your skills, curiosity and best true self to work. In Accenture Operations we rethink the way people work and businesses perform by harnessing the power of rich data for decision-making, innovative technology, and advanced machine intelligence. In an era where people are critical to success, join a team that prioritizes human ingenuity and fosters a workforce where technology elevates people (not the other way around), freeing them up for more creative thinking and exciting work. By being part of this team you will work from Monday to Friday, 10:00 - 19:00, in a hybrid way.How you'll make an impact:Provide support to executives with global, complex organizational responsibilities. Manage calendars through coordinating and rescheduling appointments. Anticipate travel needs and coordinate arrangements, itineraries, and logistics. Own miscellaneous complex administrative tasks, includ
ACCENTURE SERVICES SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.