Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

433 Locuri de Munca Limba Spaniola in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

433 Locuri de Munca Limba Spaniola in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Limba Spaniola in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Limba Spaniola in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Operator Vanzari Prin Telefon- Limba Spaniola


Candidatul ideal Suntem în căutarea unei persoane pasionate de vânzări și de limba spaniolă!Activitatea are loc in Bucuresti de la sediul nostru. Ești o persoană comunicativă, cu o pasiune pentru vânzări și vorbești fluent spaniola? Dacă da, atunci te căutăm!La TOTAL SUPPORT suntem în căutarea unor colegi entuziasti pentru a se alătura echipei noastre de vânzări telefonice. Împreună, vom fi responsabili de conectarea cu clienții noștri și de oferirea soluțiilor perfecte pentru nevoile lor.Descrierea jobului Ce vom face împreună: Vom discuta cu clienții noștri, le vom prezenta produsele și serviciile noastre și vom face ca fiecare interacțiune să conteze. Vom asculta cu atenție nevoile clienților și vom găsi cele mai bune soluții pentru ei. Vom râde, vom învăța și vom crește împreună într-un mediu de lucru plin de susținere.De ce ar trebui să te alături echipei noastre: Vei face parte dintr-o echipă prietenoasă și pasionată, care te va încuraja să te dezvolți. Vei avea oportunități de c
TOTAL SUPPORT S.​R.​L.​

Educatoare Liceul Româno-Finlandez


Companie verificată
Aplica rapid
Liceul Româno-Finlandez cauă profesor pentru învățământul preșcolar/educatoare pentru a se alătura echipei noastre din Bucuresti, sectorul 6. Candidatul ideal va avea calificare și experiență în educație și va fi capabil să ofere experiențe de învățare pozitive și stimulante pentru copii.Daca esti o persoană veselă, creativă, pozitivă, calmă dar si fermă, ordonată, pasionată de interacțiunea cu copiii, ne-am bucura foarte mult să vii în echipa noastră.Așteptăm CV-ul tău pentru a putea programa o întâlnire de cunoaștere. Ce va face un Profesor in invatamantul prescolar/Educatoare? Planifică și implementează activități de învatare care să dezvolte abilitățile cognitive, sociale și emoționale ale copiilor;Monitorizează progresul copiilor și adaptează activitățile de învățare pentru a se potrivi nevoilor individuale ale fiecărui copil;Colaborează cu părinții și cu colegii pentru a crea un mediu de învățare pozitiv și susținător;Asigură siguranța și bunăstarea copiilor în tim
Liceul Romano-Finlandez

Profesoara /​ Profesor actorie,​ absolvent/​a UNATC


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 400 până la 600 LEI pe oră
Scoala de teatru nou infiintata cautam student/a sau proaspat absolvent/a UNATC sau facultate particulara actorie pentru a sustine cursuri de actorie cu adulti.Pentru inceput va fi nevoie sa sustina cursuri de actorie o data pe saptamana, cate o sedinta de doua ore.Exista posibilitate de colaborare pe termen lung.Cerinte: placerea de a lucra cu oamenii, seriozitate. Daca sunteti interesat/a, va rugam trimiteti CV.
Creative Lime Web SRL

Profesor After school - part time


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2000 până la 2200 LEI pe lună
Cautam coleg/a pentru postul de Pedagog After School. Cerinte:Experiență in lucrul cu grupuri de copii cu vârste intre 6 si 10 ani;Deținerea modulului psiho-pedagogic este un avantaj. Persoana energica, empatica, creativa, comunicativa, organizata;Aptitudini de lucru in echipa. Responsabilitati:Organizare activități educativ-recreative Susținere elevi la efectuarea temelorCoordonarea activităților zilnice si supravegherea copiilor de-a lungul tuturor momentelor zilei.Colaborarea cu cadrele didactice si comunicare susținută cu părinții.  Job Part-Time - Program de lucru 13-18.00. Salariu: 2000-2200 lei/luna + masa de prânz si gustare
Liceul Romano-Finlandez

Educator Montessori 0-3 ani


Companie verificată
Aplica rapid
Centrul Montessori Little Scandinavia angajează un educator specializat în pedagogia Montessori pentru comunitatea 0-3 ani. Sediul nostru se află în Bucuresti, sector 1, zona 1 mai( aproape de metrou 1 mai). Cerinte:- absolvent liceu pedagogic/ PIPP/psihologie .- experienta de lucru in mediul Montessori.- persoana empatica, responsabilă și echilibrată- ideal specializat în pedagogia alternativă Montessori( în caz contrar se poate oferi specializare susținută financiar de angajator, în anumite conditii). Beneficii:.- mediu de lucru armonios în care fiecare coleg(a) este respectat si valorizat.- masa de pranz inclusă.- salariu aliniat la standardele europene.- concediu si nr de ore de muncă conform legii. Te asteptam cu drag în echipa noastră!
Little Scandinavia SRL

Invatator/​educator Afterschool


Candidatul ideal Cerințe personale/PregătirePlăcere și drag în a lucra cu copiiiDeschis să lucreze colaborativAtitudine pozitivă și deschis să învețe lucruri noiExperiență de minim 6 luni în lucrul cu grupuri de copiiAbilități de autonomie și planificareDescrierea jobului Responsabilități: Facilitarea experiențelor de învățare la grupă Asigurarea unui spațiu emoțional de siguranță Gestionarea conflictelor atunci când apar Oferirea de ghidaj copiilor în parcursul lor de învățareResponsabilități secundare: Supravegherea în momentele de joacă afară+la masa de prânz Implicare în viața comunității RubikCe oferim? Libertatea de a crea și de a te aduce pe tine în spațiu Training și formare Poți susține traininguri în proiectele noastre din comunități defavorizate (remunerație bonus) Mentorat 1 :1 sesiuni bilunare Masă caldă zilnic Salariu motivant Acces la comunitatea internațională de învățare în care suntem parteneri
RUBIK ALTERNATIVE EDUCATION S.​R.​L.​

Trainer Limba Engleza


Candidatul ideal Ce așteptări avem de la tine:- nivelul tău de engleză este minim B2;- ești o persoană motivată, organizată, implicată, punctuală;- iți dorești să te perfecționezi continuu;- iubești copiii și interacțiunea cu aceștia;- ai o atitudine pozitivă, ești creativ(a) și deschis(a) către noi metode de predare a limbii engleze.Constituie avantaj:- poți susține un curs interactiv;- ai minim un an de experiență în activitatea de predare a limbii engleze copiilor, adolescentilor si adultilor;- ai absolvit de curând studiile superioare;- deții atestate de limbă engleză (Cambridge, IELTS, TOEFL etc);- cunoasterea materialelor de predare de profil;Descrierea jobului Ce îți oferim:- posibilitatea de a preda part time cursuri de engleză pregatitoare pentru examenele Cambridge, cursuri de conversatie, cursuri intensive de vară;- posibilitatea de a-ți îmbunătăți continuu metodele de predare conform standardelor Cambridge;- posibilitatea de a-ți îmbunătăți nivelul de limbă engleză prin par
ASOCIATIA CAMBRIDGE EDUCATIONAL OF BUCHAREST

Customer Support - Limba Franceza (partial Remote)


Candidatul ideal Pentru cine recrutam:Partenerii nostri, activi pe piata din Romania din 2001, sunt specializati in acordarea de asistenta in asigurari. Ii sprijinim sa gaseasca un nou membru al echipei pentru sediul din zona Piata Universitatii.Sansele sunt de partea ta daca: Esti fluent in limba franceza, aceasta conditie este obligatorie deoarece mare parte din timp vei comunica in franceza. Te descurci cat de cat si in limba engleza. Ai o experienta de minim 6 luni in domeniul customer service, de preferat dar nu obligatoriu. Ai cel putin diploma de bacalaureat. Stii despre tine ca esti empatic, atent la detalii si organizat.Descrierea jobului Conditiile de angajare sunt: In perioada de proba pachetul salarial (compus din: salariu fix+ bonuri de masa +bonus de performanta) este de 3800 RON, dupa care va creste la 4350 RON. Alte beneficii: abonament medical la Medicover si al 13-lea salariu. Programul de lucru: vei lucra 5 zile consecutive/ saptamana in tura de 8 ore: de dimineata s
MEDIA MARKET HUMAN RESOURCES S.​R.​L.​

Asistent Manager Backoffice - Limba Germana


Candidatul ideal Experiență anterioară într-un rol similar în domeniul vânzărilor sau al back-office-ului Abilități excelente de comunicare și negociere Atenție la detalii și capacitatea de a lucra cu precizie într-un mediu dinamic Cunoștințe solide de operare a computerului și a programelor Microsoft Office Capacitatea de a lucra în echipă și de a gestiona eficient sarcinile multiple Limba germana fluentă, atât în vorbire, cât și în scrisDescrierea jobului Sprijin în cadrul sarcinilor strategice și operative în activitatea de comercializare Traducerea informarilor, instructiunilor venite din germania si transmiterea catre magazine Asigurarea unei comunicări eficiente între departamentul de vânzări și angajatii din filiale Sprijin în privința corespondenței interne și externe în limba germană Asigurarea respectării politicilor și procedurilor interne Procesarea facturilor în sistemul nostru intern
TEDI RETAIL SHOP S.​R.​L.​

Quality Analyst With French/​ German/​ Italian


Candidatul ideal Quality Analyst with French/ German/ ItalianSkills & Knowledge: Fluency in English is mandatory, as well as knowledge of French, Italian, or German at an advanced level. Strong knowledge of customer Care processes and techniques. Should have an eye for detail and is able to identify Process as well as Agent opportunities. Ideal profile is well versed with travel CRM fundamentals Excellent oral, written and interpersonal communication skills. Exceptional listening and analytical skills. Solid knowledge of MS Office with focus on Excel. Demonstrated ability to work well in a team environment. Min. 6 months prior experience in BPO, Quality Assurance or Audit. Prior experience in travel / hospitality industries customer care is a plus. The position is WFO - requires office presence.Descrierea jobului Key Responsibilities: Active contribution to help meeting contractual SLAs regarding quality targets. Deliver feedback on audited transactions within the specified timelines.
IGT SERVICES AND TECHNOLOGIES S.​R.​L.​

Trainee Dezvoltare Imobiliara Bucuresti (f/​m)


Candidatul ideal Iei parte la o experiență de învățare completă cu o durată de 12 luni Coordonezi mici proiecte pe toată regiunea de Proiecte Imobiliare Sud Întocmești documentațiile pentru licitații, asiguri fluxul documentelor și arhivarea lor Participi la licitații, negocieri tehnice și economice Ești responsabil de încărcarea documentației în platformele specifice Interacționezi cu instituțiile publice și coordonezi echipe de consultanți și proiectanți în scopul întocmirii de documentații de specialitateDescrierea jobului Beneficiile tale Salariul pentru acest rol este de 8400 lei Brut Bonuri de masă și creșteri salariale anuale Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesionalăProfilul tău Studii de specialitate absolvite în domeniul eco
KAUFLAND ROMANIA SCS

Back-office Analyst With Italian - Hybrid - Bucharest


Candidatul ideal 🚀 BACK-OFFICE ANALYST WANTED!! 🚀Got a passion for numbers and a knack for navigating through digital landscapes? Join our squad!!Teleperformance Romania is hiring ITALIAN SPEAKERS for our client, one of the biggest European players in digital payments.The company is present in 25 countries, and it’s headquarter it’s based in Milan: Il Cuore d”Italia.Skills you'll need:✅ To be an Italiano Vero!! (B2+ Italian level)✅ Quick learner when it comes to new tech - adaptability is your middle name!✅ Rock-solid PC skills - if it's digital, you're all over it!✅ Excellent communication skills, both verbal and written, essential for effective collaboration and interaction within corporate teams;✅ Attention to detail and organizational skills- you're all about precision, with the ability to prioritize and manage multiple tasks effectively.-----------------------------------------✅ Proven experience in financial analysis, transaction monitoring, fraud detection, or
S 800 CUSTOMER SERVICE PROVIDER SRL

Consulente Relazioni Clienti Lingua Italiana Bucarest


Candidatul ideal L CANDIDATO IDEALE:– L’esperienza nel supporto clienti è un vantaggio.– La volontà di acquisire esperienza: va bene anche se è il tuo primo lavoro; imparerai con noi.– Conoscenza della lingua italiana a un livello avanzato, comprendente abilità scritte, orali e di lettura, equivalenti al livello C1.– Conoscenza di base della lingua inglese (livello B1).– Forte senso di integrità e impegno per la soddisfazione del cliente.– Risoluzione delle difficoltà incontrate dai clienti.– Atteggiamento piacevole, paziente e amichevole.– Abilità di comunicare chiaramente, correttamente grammaticalmente e professionalmente, sia verbalmente che scritto.– Abilità di comunicazione: trasformerai il tuo talento in una carriera.– La necessità di far parte di un team di alto livello: siamo energici, entusiasti e amichevoli.– L’atteggiamento giusto: non temi le sfide; le affronti con fiducia e sei determinato a trovare soluzioni.– Disponibilità a lavorare in ufficio (Bucarest).Descrierea job
VALORIS CENTER SRL

Customer Support Specialist With German


Candidatul ideal ➡️ Profile of the candidate: Proficient in German & intermediate/proficient in English Previous experience in a customer support role A plus: You have previous experience with online gambling - working or playing, anything counts for this one! If you are new to thе business, don’t worry! Our lovely colleagues will teach you everything there is to know :) Strong attention to detail in logging, updating and managing customer Support Tickets & LiveChat Good at communicating with others - we love people who love chatting ! We chat a lot and so do our customers. We appreciate people who can speak openly and naturally You take initiative in completing tasks & perform well under pressure Availability for working in day shifts covering Monday-Sunday Descrierea jobului ➡️ What will you be doing? Handle all customer communication and requests through the communication channels established: E-mail, Chat, Calls (if any) Identify the customer’s needs and assist with the appropriate
STELLAR DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Customer Service Representative,​ German Speaker (f/​m/​x)


Candidatul ideal Your skills• Very good written and spoken German language skills• Excellent communication skills and strong customer orientation with a friendly and professional approach Motivation to work in customer service - experienced or newcomer• 6 months or more of experience in inbound or outbound customer service or other customer-facing sectorsYou get extra credit for• 12 months or more of experience in inbound or outbound customer service or other customer-facing sectors• Bachelor’s Degree• Interest in the automotive sectorDescrierea jobului Your new role• Proactive customer service (95% Outbound) to answer customers’ questions and help coordinate branch evaluation visits• Identify customers’ needs, clarify information, research every issue and provide optimal solutions• Simple process with help and support always available• Go the extra mile to engage customersWhat we offer:• Hybrid work• A nice office just 1 minute far from Pipera metro station;• A warm team atmosphere an
AUTO1 GLOBAL SERVICES GMBH CO.​ KG

Trainee Procurement With Italian


Candidatul ideal * You are a student or a fresh graduate ;* You have a good level of English;* You have a good level of Italian;* You are curious and very organized;* You are familiar with: Excel & Outlook.* Are you looking for 1 year, full-time internshipDescrierea jobului Let's talk, if:* You are a student or a fresh graduate ;* You have a good level of English;* You have a good level of Italian;* You are curious and very organized;* You are familiar with: Excel & Outlook.* Are you looking for 1 year, full-time internshipAs a Michelin intern, you will:* Learn intensively about Michelin, our products and way of doing things;* Put that knowledge into practice, in real business scenarios;* Work together with our colleagues and your mentor, until you gain independence for your own projects;* Communicate with the other departments or clients* Get involved in our vibrant internal culture;
MICHELIN ROMANIA S.​A.​

Senior Consultant Agent Limba Italiana 5000ron/​luna


Candidatul ideal REQUISITI ESSENZIALI:- Esperienza di almeno 2 anni in attività a contatto con il pubblico, in particolare in ambito di vendita; nei settori quali Call Center, promoter in ambito consumer, telemarketing di servizi/soluzioni B2C;- Indispensabile aver sviluppato dimestichezza con le tecniche di vendita ricoprendo ruoli come: Agenti di Commercio, Inside Sales, Field Sales, Key Account, Venditore, Consulente Commerciale, Teleseller;- Attitudine alla gestione trattative in modalità Win-Win;- Utilizzo professionale degli strumenti di comunicazione digitale (Es: e-mail, instant message, WhatsApp, Telegram, ecc.);- Rispetto di obiettivi e scadenze, con misurazioni costanti di efficienza/efficacia finalizzate al raggiungimento dei target e quindi accesso alla parte variabile della retribuzione;- Forte spinta motivazionale verso gli obbiettivi;- Eccellenti doti di empatia e comunicazione;- Capacità di lavorare in Team;LINGUE:- Italiano madrelingua.- La conoscenza delle lingue spa
MPS SOLUTIONS SRL

Open Order Management Responsible - German Speaker


Candidatul ideal •Academic: Faculty•Qualification (Economics, business sciences, administrative) and 3+ years in a fast paced, customer focused environment or non-academic background with 2+ years working experience;•Biopharma/Lab environment knowledge (preferable);•Language skills: English B2/ German B2.Skills and competences:•Experience in Order Management or/and Customer Service;•Experience in working in a multinational company environment;•Previous experience in SAP nice to have;•Good Excel skills;•Interested in data crunching;•Process focused;•Problem solving skills.Soft skills:•Highly focused on customer needs as well as proactive and team focused;•Outstanding interpersonal skills with the ability to comfortably interact with internal and external stakeholders and various client types (e.g. technical, end users and intermediate buyers);•High sense of responsibility.•Eager to learn and consistently improve their knowledge;•Thinks outside the box in order to exhibit innovation;•Dev
AVANTOR

Analist Contracte Achizitii - Limba Germana (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Ai studii superioare finalizate, cu diplomă de licență, sau în curs de finalizare; Cunoști limba germană și limba engleză la nivel mediu; Contăm pe abilitățile tale de comunicare, adaptare, analiză și organizare.Descrierea jobului SumarÎmpreună suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv în România și pentru al 7-lea an în Europa. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tău Colegii din echipa de achiziții contează pe tine să verifici documentația necesară realizării contractelor de achiziții, pe care le vei redacta; Contăm pe tine să asiguri buna comunicare cu furnizorii internaționali și naționali; Contăm pe spiritul tău analitic să realizezi diverse rapoarte necesare în activitatea departamentului; Furnizorii internaționali și naționali
LIDL DISCOUNT SRL

Brand Specialist/​account Manager Italian


Candidatul ideal BASIC QUALIFICATIONS- Advanced level of English and minimum B2 level for Italian Language, C1 preferred- Bachelors degree required- Work experience is preferred (3+ years). Relevant experience in Vendor management, Sales, post sales, Account Management, and Business Development in managing B2B Business.- Proven analytical skills and demonstrated ability to manage the business “by the numbers”.- Excellent written and oral communication and presentation skills. Ability to express thoughts logically and succinctly.- Ability to work in teams and ultimately focus on delivering results with high standards- Attention to detail and capability to work on multiple projects in parallelPREFERRED QUALIFICATIONS- Exposure to retail buying, retail planning & allocation, product/project management, marketing or e-commerce will be a plus- SQL and VBA knowledge- Lean Six SigmaAmazon is an equal opportunities employer. We believe passionately that employing a diverse workforce is central
AMAZON DEVELOPMENT CENTER ROMANIA S.​R.​L
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 433 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.