Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

59 Locuri de Munca Livrator in Brasov

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

59 Locuri de Munca Livrator in Brasov

Cauta printr-o varietate mare de joburi Livrator in Brasov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Angajam cu forme legale persoane care vor sa fie remunerate dupa munca depusa, asta implicand: Seriozitate; Detinerea unui vehicul propriu( masina,motocicleta, scuter, trotineta, bicicleta); Smartphone cu internet.Descrierea jobului Instalarea aplicatiei pe smartphone si activarea imediata a contului; Instruire pentru folosirea aplicatiei; Suport tehnic; Bonusuri in functie de performante; Ridicarea produselor comandate de catre client de la restaurante sau magazine si livrarea acestora.
WORKFORCE IOANA S.​R.​L.​
Candidatul ideal Esti serios si responsabil ?... atunci chiar despre tine este vorba !Cautam un coleg zambitor si pozitiv, punctual si constiincios, care sa interactioneze bine cu clientii nostri actuali si cu cei cu care dorim sa ne devina clienti.Cautam un coleg cu studii medii sau superioare finalizate.Principalele cerinte pe care le avem pentru viitorul nostru coleg sunt:- disponibilitate pentru o activitate preponderent de teren- capacitate buna de comunicare- pentru postul din Brasov, limba maghiara constituie avantajDescrierea jobului Ce ne dorim de la tine?Sa incarci comenzile si sa le livrezi catre clientii firmei respectand timpii de livrare;Sa pastrezi relatiile cu clientii actuali;Sa incasezi debitele de la clienti;Sa depui la bancomat numerarul colectat la finalul zilei;Ne place sa credem ca mergem intr-o directie si vrem sa construim o echipa capabila.Avem convingerea ca lucrurile trebuie facute cu placere si cu suflet. De aceea pentru a avea placere in ceea ce faci oferi
MATHEO MAR DISTRIB
Candidatul ideal - posesor permis conducere categ. B cu atestat ADR colete sau categ. C cu atestat ADR marfuri periculoase, card tahograf, certificatDescrierea jobului - Efectueaza deplasari pe traseul stabilit pentru zona de responsabilitate, in vederea onorarii comenzilor cu respectarea planificarii orare stabilite.Beneficii:- tichete de masa- Prima de Paste si Craciun- asigurare medicala privata care acopera servicii medicale atat din domeniul privat cat si public- asigurare transport- alte beneficii conform Contractului Colectiv de Munca incheiat la nivel de unitateRecrutam din Bucuresti, Braila si BrasovNota de informare privind datele cu caracter personalPrin transmiterea CV-ului dvs., intelegem ca sunteti de acord ca datele dvs. personale incluse in acest document, sa fie prelucrate de biroul de resurse umane al SC KÖBER SRL in scopul bunei derulari a procesului de selectie a candidatilor pentru pozitiile publicate pe acest site.SC KÖBER SRL isi asuma raspunderea pentru protecti
KOBER
Candidatul ideal - permis de conducere categoria B;- studii medii;- experienta in distributie sau curierat reprezinta un avantaj;Descrierea jobului - preia plicurile si coletele de la clientii din zona alocata;- livreaza expeditiile in zona arondata;- respecta stadardele de calitate si procedurile de curierat.
FANCourier
Candidatul ideal Candidatul ideal prezinta aptitudini dе organizare, spirit dе echipa si bune abilitati dе comunicare.Descrierea jobului Cerintе:- Cаpacitаtе de plаnificarе si orgаnizare;- Abilitаtе dе lucru in еchipa;- Crеаtivitatе si spirit dе initiаtiva;- Autorizatie ISCIR - reprezinta avantajRеsponsаbilitаti :- Descarcаreа si aranjarea marfurilor in depozit;- Efectuarea receptiei cantitative si calitative a marfurilor;- Pregatirea marfurilor ce urmeaza a fi livrata.Bеneficii:- Pаchеt sаlаriаl motivаnt;- Bonuri de mаsа;- Dеcontаrе trаnsportului pentru pеrsoanеlе din аfаra orаsului Brаsov;- Posibilitatе dе DEZVOLTARE profеsionalа.
Bilka
Candidatul ideal • Carnet de conducere fara probleme (cat. B), minim 1 an vechime;• Fara antecedente penale, onest;• Minim scoala profesionala finalizata;• Abilitati aritmetice de baza;• Cunoasterea normelor legale in materie de transporturi rutiere;Descrierea jobului • Livreaza comenzile catre toti clientii aflati pe ruta prestabilita;• Verifica facturile si avizele pregatite pentru livrare (data, stampila,CNP)• Verifica conformitatea comenzilor pregatite in depozit cu factura/avizul aferent, sau alcatuieste comenzile direct din van, si ii asista pe clienti in receptia marfii, primind de la acestia confirmarea primirii;• Participa la incarcarea marfii in van, astfel incat sa evite deteriorarea marfii si sa asigure o buna si rapida manipulare pentru pregatirea facturilor.• Preda facturile livrate in fiecare zi pe baza raportului de livrare catre arhiva;• Colecteaza instrumentele de plata sau platile pentru produsele livrate si depune banii la casierie, impreuna cu raportul de incasari,
Interbrands
The TMS Specialist responsibility is to manage TMS (Transportation Management System) for all AEU production plants. It includes all transport between: AEU Suppliers – AEU Plants – Customers. Responsibilityis to work on exceptions by managing unexpected situations (not compliance i.e. late pickups, late delivery, premium freights), implementing new routes, milk-runs and x-docks, leading initiatives to optimize transport network and increase its efficiency, being first contact between Autoliv and forwarders.Such role requires managing and preparing Master Data needed to run TMS and assure that data are consistent and in right quality, updated always on time.Qualifications:Education:University degreeExperience: minimum one year experience in the field - international company or transport management companySkills/Other requirements:Fluent EnglishAnalytic skillsTeam PlayerQuick LearningAble to work precisely with lot of dataExcellent communication and interpersonal skillsOperational comput
AUTOLIV ROMANIA
Candidatul ideal Candidatul ideal prezinta aptitudini de organizare, spirit de echipa si bune abilitati de comunicare.Cerinte: Absolvent al unei facultati cu profil de specialitate in constructii sau instalatii; Experienta in constructia de cladiri industriale si civile; Management de echipa si buget; Foarte bune abilitati de coordonare, relationare, comunicare; Experienta in pozitita de Manager de Proiect in contractele constructie cladiri industriale de minim 5 ani; Atitudine pro-activa, dorinta de a invata; Capabil de lucru in conditii de stres și termene precise; Dornic sa creasca ierarhic prin performanta; Capacitate analitica, de planificare si organizare a activitatilor; Capacitate de comunicare atat cu subordonatii cat si cu superiorii; Capacitate de relationare cu conducerea, colegii, beneficiari si contractorii; Cunoasterea si gestionarea programelor PC ( WORD , EXCEL , AUTOCAD , OUTLOOK ); Cunoasterea foarte buna a legislatiei in domeniul constructiilor; Capacitatea de a ges
SOFIMAT
Candidatul ideal Cerinte curier:- permis conducere categoria B- experienta reprezinta un avantaj- buna orientare- abilitati de comunicareCazier judiciar curatDescrierea jobului Activitatea de curierat consta in: Colectarea si livrarea expeditiilor, acestea pot fi plicuri sau colete. Ridicarea expeditiilor si livrarea lor in zona arondata. Mentinerea unei stranse legaturi cu clientii si colegii de lucru. Ofera informatii clientilor cu privire la serviciile companiei Raporteaza toate detaliile de livrare si ridicare a coletelor catre dispecer tinand cont de regulamentele companiei Program flexibil
NEMO EXPRES LOGISTIC
Candidatul ideal Ce trebuie sa stii Cunoştinţe temeinice de configurare rutere şi echipament reţea Înţelegere generală a sistemului de funcţionare, ambient reţea, platformă hardware şi/sau domeniu de aplicaţie Cunoştinţe practice de software Office (Word, Excel) Cunoştinţe de hardware (componente, periferice) Experienţă în operare şi administrare sisteme de operare Windows, Linux, HP-UX (este un plus) Bune abilitati de comunicare şi aptitudini interpersonale deosebite (interfaţa directă cu clienţii interni) Posibilitatea de a explica efectiv noţiuni tehnice de IT şi de a răspunde întrebărilor diverselor grupuri de clienţi interni Cunoştinţe de verificare şi validare sistem Posibilitatea de a citi şi interpreta documente ca manuale de instalare, materiale despre computere şi pe cele de referinţă Orientare spre client Lucru în echipă Rezistenţă la lucru în condiţii de stres Persoană organizată & proactivă Limba engleză nivel mediu Capacitate de a lua decizii în mod independent. Capacitat
TELEKOM ROMANIA COMMUNICATIONS
Descrierea jobului Noi suntem: #OameniiDeLaProfi si ne ghidam zilnic dupa cele 3 valori – respect, onestitate si responsabilitate.Cautam oameni buni si implicati care vor sa creasca personal si profesional, alaturi de o echipa cu peste 25.000 de colegi in toata tara.Suntem deschisi sa ii primim in echipa noastra pe cei care vor sa faca parte din reteaua de retail modern cu cea mai mare acoperire la nivel national si cel mai mare numar de magazine din Romania.Scopul fiecarei zile este sa fim mai buni si sa reprezentam cu mandrie brandul Profi.Compania noastra evolueaza odata cu oamenii care stau la baza acesteia, de aceea traseul frumos pe care il au colegii nostri, confirma de fiecare data aprecierea si recunoasterea pe care le aratam celor care se implica, sunt responsabili si vor sa isi construiasca o cariera la Profi.Ce facem noi pentru tine?Bunatatea este limbajul nostru comun la Profi, iar asta se reflecta in actiunile pe care le desfasuram din grija pentru toti colegii nostri.- I
PROFI ROM FOOD
Angajam curieri din zona Brasov pentru livrarea plicurilor si coletelor. Nu este necesara experientaSe cere:-permis categ B -cazier curat-seriozitate si punctualitateSe ofera:-salariu fix-bonuri-bonusuri in functie de performanta-instruire la locul de munca-contract de munca pe perioada nedetermintaPentru detalii sunati la nr afisat sau la sediu pe str Zaharia Stancu nr 19- FAN Courier
SC PASCAL SRL/​FAN COURIER
Angajam livratori TAZZ by eMAG pentru Timisoara/Bucuresti/Cluj-Napoca/Brasov/Constanta/Iasi/Sibiu FULL-TIME/PART-TIMENu este necesara experienta si nici CV. Job-ul consta in ridicarea comenzilor de la restaurante/magazine si livrarea acestora la clienti.Colaboram si cu PFA/SRL.De ce ai nevoie pentru acest job:-vehicul personal ( auto/moto/bike )-telefon smartphone Android sau IOSAvem nevoie de persoane responsabile, serioase, dinamice si dornice de munca.Ce oferim:- BONUSURI pentru livrarea mai multor comenzi - BONUS de recomandare - plata la 2 saptamani- instruire in folosirea aplicatiei- suport tehnic 24/24- program de munca flexibil.- contract de munca legal.*Oferta Tazz by eMAG:-Plata se face bilunar astfel: Tarif ridicare + Tarif per KM (restaurant-client) + Tarif predare3 RON + 1.5 RON* nr. de KM + 2 RON** Formulă finală:Formula de bază * multiplicator orar (vizibil in programator) Exemplu:[3 RON + 1.5 RON * 5 KM + 2 RON]*1.5 = 18,75 RONVenitul este in functie de volumul de munca
TAZZ
Descrierea jobului Obiectivele postului: Asigură calitatea proceselor de producție și a produselor conform cerințelor specifice clientului și a standardelor sistemului de management al calității pentru procesele din aria de responsabilitate pentru clienții noștri din categoria OEM (Daimler, BMW, Audi, VW, Porsche, Volvo, JLR etc)Responsabilități principale: Efectuează audituri interne de produs și proces în colaborare cu Inginerul de Sistem Calitate și tehnicienii de asigurarea calității și participă la analizele de cauză efectuate în urma neconformităților detectate în propria arie de activitate; Participă la analizele de P-FMEA, evaluează potențialele riscuri și actualizează documentele din aria de responsibilitate; Întocmește, monitorizează și actualizează planul de control pentru recalificări piese și pentru reperele livrate de furnizori externi; Întocmește, prelucrează și actualizează înstrucțiunile de verificare si matricea de ștampilare; Participă la evaluarea studiilor de capab
ADECCO RESURSE UMANE
Candidatul ideal Cerinţe :- minim 8 clase- corectitudine- rigurozitate în ţinerea evidenţei- gândire logică- capacitate de comunicare- dinamism- atestat ISCIR utilizare motostivuitor – constituie avantajDescrierea jobului - pregatirea mărfurilor din depozit pentru a putea fi livrate prin serviciile de curierat, conform documentaţiei emise- urmărirea permanentă a stocurilor- recepţionarea mărfurilor impreuna cu gestionarul- întocmirea documentelor de evidenţă a recepţiilor cantitative / calitative a mărfurilor- întocmirea de procese verbale de constatare în cazul lipsei unor cantităţi de produse sau primirii unor produse necoresponzătoare- oferirea de suport pentru activitatile de inventariere- depozitarea marfurilor conform procedurilor interne
NOVA PAN
Angajez Livrator Tazz in Brasov. Part time sau full time la 2h, 4h, 8h. Ofer cont crescut cu rating bun pentru a va lua orele preferate si a castiga bine. Cu carte de munca sau plata la zi, sau plata hybrid (75% din castiguri cash + 25% impozabili). Prima luna, nu percepem comision iar din a 2-a luna vom percepe 15% din castiguriile lunare.Acceptam si colaborare PFA sau SRL, unde prima luna nu percepem comision iar din a doua 12% din castiguriile lunare. Plata in fiecare Miercuri la contract si la zi fara contract. Poti veni cu bicicleta, masina, trotineta. contact de Luni pana Duminica: 09:00-21:00
sms
Firmă de distribuție, materii prime pentru panificație, angajează ajutor șofer livrator .
Anik Trend Srl
Crossdock Brasov - cauta un coleg pentru activitatea de livrare marfa pentru un lanț de magazine alimentare Salariu Net 2300 lei . TEL
Prime Rent Travel
Angajam livrator pizza in Codlea cu contract .Se lucreaza 2 zile cu 2 zile de la 11 la 22,30.Se asigura o masa calda pe zi .Concediu platit .
M.​P.​ Ascent SRL
Candidatul ideal -Studii: medii / superioare;-Experienţã profesionalã: Minim 2 ani într-o poziţie similarã;-Cunoaşterea modului de operare într-un program ERP şi operare PC - MS Office;-Cunoştinţe de contabilitate primarã,de management de proiect si de SSM;-Abilitãţi numerice, de organizare, planificare, atenţie la detalii;-Limba englezã - nivel mediu.Descrierea jobului -Realizeazã înregistrãrile în sistemul ERP a tuturor documentelor aferente contractului, precum şi a datelor solicitate de cãtre managerul de proiect;-Emite pentru fiecare contract necesarul de materiale, echipamente etc., conform graficului prezentat în Business Plan, la solicitarea Managerului operaţional;-Întocmeşte situaţia consumului de materiale şi raporteazã managerului operaţional stadiul aprovizionãrii echipamentelor şi materialelor pentru contractele aflate în derulare;-Întocmeşte şi transmite cãtre Direcţia Economicã documentele necesare obţinerii Scrisorilor de Garanţie Bancarã sau pentru deschiderea acredit
UTI CONSTRUCTION AND FACILITY MANAGEMENT
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 59 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.