80 - Locuri de Muncă (joburi) Logistica în Brașov
80 - Locuri de Muncă (joburi) Logistica în Brașov

Descrierea jobului Adecco Permanent Placement recruteaza pentru unul din clinetii sai, companie multinationala din industria automotive, Manager Logistica.
Cerinte:
Studii superioare
Experienta pe un rol similar in industria automotive;
Cunostinte procese logistice;
Cunostinte sisteme de productie ;
Cunostinte utilizare SAP;
Cunostinte management SCM;
Managementul proiectelor;
Legislatie transporturi;
Cerinte specifice clienti;
Principii si metode LEAN;
IATF 16949 - specific domeniului de act;
Cunostinte economice;
Responsabilitati:
Coordoneaza act
Cautam sa ne marim echipa cu persoane reponsabile pentru preluarea si pregatirea comenzii pentru livrare catre client.Cerinte : Studii medii Abilitati de lucru in echipa Disponibilitate de a lucra in 3 schimburiOferim : Pachet salarial atractiv, corelat cu performanta Tichete de masa din prima zi Transport asigurat la locatie Acces la servicii medicale Alte beneficii (prime periodice)Pentru mai multe detalii, va rugam sa ne apelati.

Candidatul ideal Requirments:
Degree in economics or technical studies;
At least 1-2 years experience in a similar role;
Good written and spoken English;
High knowledge level user of Microsoft Office tools – advanced use of Excel: sum, if, match, choose, index, vlookup, pivot tables etc.;
Knowledge of SAP (desirable), or other MRP/ERP systems;
Good whit numbers, calculations and statistics;
Analytical and problem solving skills;
Strong planning, organizational skills and attention to detail are required;
Excellent communication skills;
Team attitude
Descrierea jobului Ma
Operator logistica UK- numai vorbitori de engleza minim conversational- ultimele plecari acest an. Urmeaza Brexit !!!!- cazare: se achita la intrarea in cazare: 330/350 lire, utilitati incluse. 2- salarizare de la 10 la 12 lire sterline/ora. Ore suplimentare 1 lira in plus, sambata, duminica 1 lira in plus. Ore garantate. Posibilitate munca extra.- Primul salariu la 2 sapt apoi saptamanal. Acte, asistenta, Cont bancar NiNO.- Contract legal cu asigurari. Plecari imediate. Contact direct cu angajatorul.Pentru interviu va rugam; Nume/Prenume. Numar telefon contact. Fiecare candidat va fi contacta
Operator logistica UK- numai vorbitori de engleza minim conversational- ultimele plecari acest an. Urmeaza Brexit !!!!- cazare: se achita la intrarea in cazare: 330/350 lire, utilitati incluse. 2- salarizare de la 10 la 12 lire sterline/ora. Ore suplimentare 1 lira in plus, sambata, duminica 1 lira in plus. Ore garantate. Posibilitate munca extra.- Primul salariu la 2 sapt apoi saptamanal. Acte, asistenta, Cont bancar NiNO.- Contract legal cu asigurari. Plecari imediate. Contact direct cu angajatorul.Pentru interviu va rugam; Nume/Prenume. Numar telefon contact. Fiecare candidat va fi contacta

Candidatul ideal - experienta de minim 2 ani in domeniul logistica/transport
- experienta de minim 3 ani in managementul unei echipe
- studii superioare
- atestat coordonator transport auto
- atitudine pozitiva, spirit de echipa, flexibilitate si perseverenta
- cunostinte operare PC ( pachet Office)
- bun organizator, cu aptitudini de comunicare si planificare a activitatii
- referinte
- disponibilitate program prelungit
- permis conducere categoria B
- domiciliul stabil in Brasov
Beneficii:
Bonusuri corelate cu performanta
Plata orelor suplimentare
Tichete de masa
Masina

Candidatul ideal We are expanding our activities in our department and our office in Brasov are in need of a new colleague. The office in Brasov is closely connected with thе headquarter in Denmark. We are looking for a person who are dedicated and ambitious about their professional career. You have a wish to work in an international company and are looking for a challenging job. For your efforts we offer good opportunities for personal development as well as an attractive salary.
About our new logistic dispatcher for Trucks 22t
- Previous experience as dispatcher or truck driver is a mu
Candidatul ideal Te asteptam in cadrul echipei noastre, daca te potrivesti descrierii:
Abilitati de organizare si prioritizare a responsabilitatilor zilnice.
Orientat catre lucrul in echipa, comunicativ, adaptabil.
Atitudine proactiva orientata catre nevoile clientilor.
Cunostinte de lucru in sisteme PC ( receptie/ inregistrare marfa).
Rezistenta la efort fizic, capacitatea de a manipula individual colete de maximum 25 kg.
Disponibilitate de a lucra in ture si in weekend-uri.Descrierea jobului In vederea sustinerii si dezvoltarii echipelor noastre din Punctele de ridicare comenzi IKEA

Candidatul ideal Candidatul ideal
Deoarece procesul de selecție FORMATORI este unul continuu, anunțăm deschisă poziția pentru următoarele domenii:
Instalații, construcții, electrotehnică, mecanică, electromecanică, aeronave, frigotehnie, auto, cadastru și amenajarea teritoriului, educație
Anunțul se adresează persoanelor care dețin studii superioare, profesează si dețin cunostințe solide în domeniul pentru care aplică. Experiența anterioară în domeniul formării profesionale a adulților reprezintă un avantaj.
Cunostinţe profesionale:
- cunoştinţe solide în domeniul instruirii pe care

Cauți să-ți dezvolți cariera în resurse umane și încă nu ți-ai găsit locul care sa-ți ofere această posibilitate? Dorești să crești personal și profesional și să contribui la formarea viitorilor tăi colegi? RE/MAX Orizont caută Office Manager! Cum arată candidatul ideal? Ai experiență în Recrutare sau ca Agent Imobiliar, de cel puțin 3 ani, certificatul de Inspector Resurse Umane reprezintă un avantaj;Îți place să-ți organizezi bine activitățile și ești o persoană organizată;Ai bune aptitudini de comunicare și relaționare;Ai aptitudini de prezentare și facilitare. Căutăm pe cineva care a mai

Candidatul ideal - Bune abilitati de comunicare
- Capacitate de organizare
- Capacitatea de a indeplini responsabilitati repetitive
- Capacitatea de a lucra in echipa
- Orientarea spre detaliu si analiza
- Rezistenta la stresDescrierea jobului
Realizarea activitatii de transport, cu respectarea tuturor reglementarilor in vigoare privind circulatia pe drumurile publice.
Mentinerea autovehiculului din dotare in parametri optimi si realizarea tuturor activitatilor legate de revizia, inregistrarea si asigurarea acestuia
Răspunde de corectitudinea şi promptitudinea cu care furnizează in

Candidatul ideal Angajam MANIPULANT MARFA DEPOZIT CU ATRIBUTII SI DE SOFER DISTRIBUTIE ( depozit PRODUSE COSMETICE SI INGRIJIRE CASA)Descrierea jobului Cerinte:
• Abilitati de comunicare, organizare si lucru in echipa;
• Corectitudine, seriozitate, atentie la detalii;
• Permis de conducere cat. "B" , categoria "C" este un plus
• atestat ISCIR este un plus
Responsabilitati :
Incarcarea si/sau descarcarea marfurilor in/ din autovehicule;
Manipularea si asezarea produselor in spatiile special destinate, in functie de sortimente si termenul de valabilitate;
Etichetare marfa;
Pregati
Cerinteabsolvent/a curs acreditat inspector resurse umaneminim 3 ani experienta in salarizare si administrare de personalcunostinte solide de legislatia munciipersoana proactiva, excelente abilitati de interrelationare si lucru in echipaatentie la detalii, capacitate de analiza si sintezaConstituie avantaj experienta in operare Charisma HCMAtributiiverifica concordanta intre pontaje si documentele fizice primite din terentransmite in REVISAL angajarile, incetarile, modificarile CIMpereaza in Charisma HCM angajarile, incetarile, modificarile CIMintroduce in Charisma HCM datele necesare intocmir
Candidatul ideal • Experienta anterioara de min 1 an de munca de teren - constituie avantaj;
• Absolvent de studii superioare – constituie un avantaj;
• Abilitati foarte bune de comunicare, negociere si rezolvare de probleme;
• Persoana dinamica, energica si orientata catre rezultate;
• Disponibilitate in a efectua munca de teren (in orasul respectiv si in judetele limitrofe);
• Experienta anterioara in servicii de colectare creante – constituie un avantaj;
• Permis de conducere categoria B.Descrierea jobului • Aplica procedurile de colectare specifice companiei interationand cu debitori
Candidatul ideal Ambalator manual pentru depozit
Persoana punctuala, receptiva, organizata si responsabila
Capacitate de comunicare si relationare buna
Experienta in demeniu prezinta avantaj
Cunostinte de limba engleza- nivel mediu reprezinta avantaj
Atestatul de stivuitorist reprezina avantajDescrierea jobului Ambalarea manuala a materiilor prime sau produselor in cutii, saci, lazi si alte ambalaje, la indicatia sefului de echipa si a directorului productie,in vederea transportarii sau stocarii lor ;

Candidatul ideal - Orientare spre obiective, termene si rezultate
- Bune abilitati de comunicare
- Capacitate de organizare
- Capacitatea de a lucra intr-un mediu solicitant
- Capacitatea de a indeplini responsabilitati repetitive
- Capacitatea de a lucra in echipa
- Orientarea spre detaliu si analiza
- Rezistenta la stres
- Cunostinte operare PC (Microsoft Office, Outlook)Descrierea jobului Va activa in cadrul echipei de back-stoping subordonata managerului de proiect, urmand a avea urmatoarele atributii si responsabilitati:
1. In ceeace priveste activitatile de comunicare:
- avand

Candidatul ideal Experienta in achizitii (minim 1 an);
Cunostinte bune de limba engleza (fluenta in conversatie, scriere corecta);
Background tehnic-reprezinta un avantaj;
Abilitati de negociere;
Excelente abilitati de comunicare;
Fire dinamica, energica;Orientare spre realizarea sarcinilor si spre rezultateDescrierea jobului Efectueaza cercetari de piata pentru a identifica furnizori noi;
Se ocupa de comenzi si de instructiuni de lucru pentru furnizori;
Este responsabil pentru transmiterea in timp util a comenzilor catre furnizori, conform conditiilor comerciale si informatiilor din si

DescriptionDo you want to join Continental Powertrain Romania (Brasov) in one of the following departments: Purchasing, Logistics, Finance, Controlling, Human Resources, IT?Apply here!Note that this is a general application and we might not have an open position within these fields at the moment; Applying means that we will have your application on stand by until a position becomes available. Qualifications University degree (e.g. Finance, Marketing, Human Resources, Controlling, IT) or relevant professional experience; Project management methodology; Problem solving skills; Auditing method;
Candidatul ideal Are you talented at numbers, do you like working with Excel tables, reports and processing data?
We have an interesting offer for you in our new office in Brasov.
Come and meet us and let’s have a talk about one of our opening position in the payroll department.
We ask for:
University graduate (Mathematics, Cybernetics, Economy or similar)
Strong analytical and logical skills
Microsoft Office experience (Word / Excel)
Great English skills, oral and written (B2-C1-C2)
If you have experience in Payroll is a plus for you
Descrierea jobului The Payroll Consultant

Candidatul ideal
Studii medii tehnice;
Experienta de lucru pe stivuitor minim 1 an;
Atestat ISCIR vizat la zi;
Disponibilitatea de a lucra in schimburi (3 schimburi) si in program de tura continua;
Indemanare si spirit practic;
Acuitate vizuala si auditiva conform legii;
Abilitati numerice;
Persoana disciplinata;
Spirit de echipa.
Descrierea jobului
Realizeaza activitatile de incarcare/descarcare, manipulare si depozitare a berii si ambalajelor in conditii bune cu ajutorul instrumentelor tehnice de scanat cod de bare;
Opereaza in sistem cu ajutorul instrumentelor tehni
Departament:
Industrie:
Tip job:
Experiență:
Numele companiei:
Ordonează după: