673 - Locuri de Muncă (joburi) Logistica în București
673 - Locuri de Muncă (joburi) Logistica în București

Candidatul ideal -Coerenţă in gândire,capacitate organizatorică;
-Foarte bune abilităţi de comunicare;
-Autoperfecţionare şi valorificare a experienţei dobândite;
-Capacitate de analiza si sinteză şi de găsire a unor soluţii;
-Spirit de echipa, iniţiative;
-Adaptare rapidă la noua tehnologie;
-Abilitaţi ȋn utilizarea calculatoarelor şi a altor echipamente informatice;Descrierea jobului Logistica & Operatiuni
- Coordonare receptii;
-Centralizare comenzii ;
-Arhivare documentatie;
-Solutionare diferentelor;
-Actualizare preturi;
-Actualizare informatii produse;
-Coordonarea inventar

Candidatul ideal Studii medii sau superioare finalizate;
Experienta de cel putin 3 ani pe un rol similar;
Cunostinte de limba engleza la un nivel mediu.Descrierea jobului Asigurarea desfasurarii optime a activitatilor de logistica si administrative;
Crearea si mentinerea unui sistem logistic si de depozitare;
Asigurarea activitatilor administrative necesare pastrarii cladirilor in parametrii normali de functionare;
Gestionarea serviciului de mostre la parametrii calitativi impusi de brandul companiei;
Mentinerea personalului din subordine la o productivitate corespunzatoare indeplinirii

Candidatul ideal AliRa Recruitment recruteaza pentru clientul sau, companie nationala producatoare de seminte cu prezenta de peste 20 ani pe piata de agribusiness din Romania, aflata in plina expansiune, o pozitie de Specialist Logistica pentru sediul din Bucuresti.
Profil candidat:
Absolvent studii universitare, de preferat economice;
Minim 3 ani experienta pe o pozitie similara;
Experienta in sectorul agribusiness reprezinta un avantaj;
Bune cunostinte operare PC (MS-Office);
Experienta pe parte de gestiune stocuri;
Cunostinte limba engleza.
Aptitudini si abilitati:

Candidatul ideal - disponibilitate la efort si stres;
- experienta minim 2 ani in activitati de reparatii, intretinere, logistica;
- limba engleza ( nivel mediu);
- carnet conducere categoria B;
- abilitati de coordonare si lucru in echipa;
- cunostiinte temeimice in domeniul tehnic, electric, logistica

Candidatul ideal 1. University degree or above,
2. More than 5 years logistics related work experience, 3 years related management experience;
3. Familiar with basic application of computer, good at data analysis and report making;
4. Familiar with logistics related knowledge and rich logistics operation experience;
5. Work seriously and carefully, strong sense of responsibility, integrity, courage, can withstand;
6. Strong executive power, quick response to problems and result guidance;
7. Good communication, expression and coordination skills, rich social experience and rich management

Candidatul ideal - Minim studii medii;
- Experienta in domeniu constituie avantaj;
- Minime cunostinte IT;
- Cunostinte de operare Office.Descrierea jobului - Verificarea actelor ce insotesc produsele ce au intrat in service;
- Verificarea produselor receptionate;
- Completarea rapida si corecta in aplicatia interna a informatiilor despre marfa intrata/iesita;
- Intocmeste si verifica documentele necesare pentru expedierea produselor catre clienti;
- Descarcarea produselor ajunse in firma si manipularea acestor produse in interiorul firmei, ulterior incarcarea lor pentru livrare (electr

Candidatul ideal We are looking for the brightest trainees out there to join our Logistics team.
We offer a 1 year, full – time paid internship, on the job training and the possibility to start a career in Michelin.Descrierea jobului You may be perfect for the role if you are:
-A student or a fresh graduate;
-Passionate to learn more about the business and logistics processes;
-Curious and very organized;
-A very good communicator.
What we offer:
-1 year work contract and on the job training;
-Flexible work schedule and the possibility to work from home;
-Meal vouchers and lunch

Candidatul ideal For our client, a multinational company in the oil & gas industry, we are looking for the best candidates for the role of Logistics Coordinator:
Descrierea jobului Mission
The Logistics Coordinator is responsible for executing logistics operations at competitive costs, meeting the required delivery date, service level and safety requirements of field operations.
Responsibilities
These responsibilities are activities that correspond to the metro stops and key processes.
Monitor Freight
Additional Responsibilities
•Monitor trip execution and communicate loading

Candidatul ideal
2 -4 ani dе experienta intr-o pozitie similara;
Studii universitare;
Cunostinte solide dе MS office ( Excell);
Limba Engleza nivel avansat;
Abilitati dе comunicare si lucru in echipa;
Abilitati dе negociere;
Perseverenta;
Proactivitate si orientare spre rezultat.
Activitatea in domeniul agri - prezinta avantaj
Descrierea jobului
Administrarea parcului auto cu 30 camioane si 10 dube.
Stabilеste obiеctivele dеpartamеntului de logistica in liniе cu obiеctivelе companiei;
Atragerea de noi colaboratori si intretinerea relatiei cu partenerii actuali;
Reа

Scurta descriere a companieiOrganizatiile de masa sunt din ce in ce mai axate pe mecanizare si pe standardizarea oamenilor, aspecte care conduc la disparitia caracteristicilor individuale. In contrast, punem accentul pe puterile intelectuale si spirituale ale omului.Noi credem în Organizatiile cu un suflet!Noi credem in Oameni!Ne dorim sa avem o noua abordare pe piata recrutarii.Ofertele noastre sunt adaptate la cele mai recente tendinte de evolutie ale pieței. Consultantii nostri lucreaza cu pasiune si din pasiune.Cautam intotdeauna solutii intelepte pentru a crea 'Fuziunea intre Oameni si

Candidatul ideal Cautam un Coordonator logistica cu urmatoarele cerinte:
Studii superioare, domeniu tehnic constituie avantaj;
Experienta de minim 1 an in cadrul unui departament de logistica;
Abilitati foarte bune de comunicare si negociere; fermitate, discernamant, responsabilitate;
Cunostinte operare PC (Word, Excel, Internet);
Cunostinte limba engleza;
Capacitate de a lucra in echipa.
Descrierea jobului
Sa asigure eficientizarea capacitatilor de transport
Sa preia activitati referitoare la: rezolvarea problemelor operative de logistica (comenzi, distributie, transpor
Candidatul ideal Studii superioare absolvite
Buna stapanire a instrumentelor Microsoft Office (Word si Excel)
Adaptabilitate, spirit de echipa, atentie la detalii
Orientat catre rezultate, persoana analitica
Experienta in cadrul activitatii de tip depozit.Descrierea jobului Intocmeste rapoarte specifice (comenzi, livrari, monitorizare lvrari)
Ofera suport magazinelor in ceea ce priveste livrarile, verifica in sistem comenzile din magazin, stocurile de articole, statusul livrarilor
Monitorizeaza articolele aflate in carantina, articolele cu termen de valabilitate scurt, articolele expirat

Candidatul ideal Atentie concentrata si distributiva
Initiativa
Memorie vizuala
Spirit organizatoric
Capacitate de a lucra cu oamenii
Punctualitate
Fara antecedente penaleDescrierea jobului ACTIVITATI PRINCIPALE:
Pprogramarea comenzilor pentru livrare
Introduce marfa in stoc in baza documentelor de intrare
Emite documente catre clienti (avize, facturi etc.)
Opereaza in soft documentele de retur
ATRIBUTII PRINCIPALE (si sarcini aferente):
Opereaza in stoc miscarile de marfa;
Pastreaza documentele justificative legate de stocuri;
Ofera informatii despre stocuri
Respecta legislat

Noi suntem Soft Tehnica, o companie cu o experiență de peste 15 ani în domeniul dezvoltării software. Clienții Soft Tehnica ne-au învățat cel mai mult despre dezvoltarea de software, pentru că orice problemă are și o soluție, iar o soluție bună se poate generaliza. Ne dezvoltăm continuu, motiv pentru care suntem în căutarea unor colegi noi. Grija față de clienți și gradul maxim de satisfacție al acestora sunt de fiecare dată obiectivele principale ale activității noastre. Ne mărim echipa cu 2 colegi noi care să acorde atenție sporită clienților noștri și care să fie dispuși oricând să răspundă
Candidatul ideal Studii superioare economice (preferabil)
Cunostinte Ms Office (avansate de excel) si sisteme logistice
Franceza/engleza nivel mediu (preferabil)
Minim 2-3 ani experienta in activitati de raportare/controlling si/sau contabilitate/ sau in activitati operationale in depozitele logistice
Capacitate buna de comunicare si lucru transversal (inter-departamental)
Orientare catre calitatea muncii, rigurozitate, rabdare, flexibilitate
Buna capacitate de respectare a termenelor limita de raportare
Orientare spre rezultat, adaptabilitate la situatii de stres
Perseverenta, spirit

Candidatul ideal -Studii superioare finalizate cu diploma de licenta;
-Experienta de minim 3 ani intr-un rol similar;
-Experienta obligatorie in unul din rolurile de Account Manager / Project Manager / Contract Manager in activitatea de -Servicii Logistice (3rd Party Logistics);
-Cunoștințe aprofundate despre industria bunurilor de larg consum;
-Bună înțelegere și interpretare a datelor, cifrelor și indicatorilor de performanță;
-Cunoştinţe de limba engleză (nivel avansat);
-Operare PC: Excel (nivel avansat), Word, PowerPoint;
-Capacitatea de rezolvare a problemelor si luare a deciziilo

Scurta descriere a companieiEstablished in 1993, Interbrands Marketing & Distribution is today one of the most important companies in the distribution and marketing of FMCG in Romania, and our goal is to remain at the forefront of the supply chain solutions, providing value and quality to our customers nationwide.Enjoy the Right Choice!Cerinte - Studii superioare finalizate cu diploma de licenta;- Experienta de minim 3 ani intr-un rol similar;- Experienta obligatorie in unul din rolurile de Account Manager / Project Manager / - Contract Manager in activitatea de Servicii Logistice (3rd

Candidatul ideal - Studii medii / superioare
- Cunostinte de baza operare EXCEL
- Atentie la detalii
- Tolerează bine sarcinile de rutină și munca repetitivă (de ex. arhivare)
- Persoana serioasa, responsabila, organizata si orientata spre rezultat
- Interesat si motivat in castigarea unei experiente profesionale
Aplicarea se face prin trimiterea CV-ului la adresa de mail: cariere@afitotaldistribution.ro
cu subiectul: CV Operator + Nume, Prenume candidatDescrierea jobului - Responsabil de monitorizare, verificare si organizare arhiva documente (facturi, contracte)
- Verificar
Angajam femei in depozit logistic. Salariu: 2050lei + 300 lei tichete +350 leibonus+100 lei decont. Program: luni-vineri 08:00-17:00. Locatie:Km 13. Pentru detalii sunati!

Candidatul ideal - Experienta relevanta in vanzari dе minim 3 ani in domeniul transporturilor interne si internationale experienta reprezinta un avantaj;
-Cunoasterea pietei din domeniu;
-Contacte bune cu operatorii din domeniu;
-Responsabilitate, dinamism si rezistenta la stres;
-Limba engleza;
-Cunostinte foarte bune dе operare PC (Microsoft Office);
-Lucru in echipa, bun negociator, putere dе convingere, perseverenta, spontaneitate,atitudine proactiva
-Abilitati foarte bune dе comunicare in relatiile cu clientii
-Tehnici dе vinzare, tehnici dе negociere, tehnici dе prezentareDescrie
Departament:
Industrie:
Tip job:
Experiență:
Numele companiei:
Ordonează după: