Jobradar24

24 - Locuri de Muncă Logistica în Buzău

Afișare după:

Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.

Afișare după:
Company Logo
Dispecer Transport Si Logistica
S.C. LIM IMPEX SRL
Company Logo
S.C. LIM IMPEX SRL
Candidatul ideal
Responsabil cu jobul oferit,sa aiba grija de soferii firmei sa aibe curse,masini sa nu stea sa astepte,sa fie cooperant cu soferii.
Sa cunoasca limba Rusa este un avantaj mare deoarece compania mult lucreaza cu Rusia si Ucraina,Belarus etc.

Descrierea jobului

Trebuie sa urmareasca bursa de transport.
Acces total la Bursa de Transport,si o bursa internationala LKW.
Acces Timocom.
Portofoliu propriu al candidatului este un avantaj.

Descrierea companiei

Compania este o firma in domeniul transportului intern si international,cu camioane proprii si detine licenta de intermediere transport.Transporturile sunt efectuate atat in Uniunea Europeana cat si in tarile non-UE(Rusia,Turcia,Belarus,Ucraina,Moldova etc)
Industrie: Prestari servicii, Transport / Logistica / Import Export
Tip job: Full time
Departament: Administrativ / Logistica, Transport / Distributie, Constructii / Instalatii
Experiență Mid-Level (2-5 ani)
Buzau
19.4.2019
Company Logo
Reprezentant De Vanzari - Buzau
INTERBRANDS MARKETING DISTRIBUTION
Company Logo
INTERBRANDS MARKETING DISTRIBUTION
Scurta descriere a companieiEstablished in 1993 as part of Sarkis Group International, Interbrands Marketing & Distribution is today one of the most important companies in the ...
Buzau
15.4.2019
Company Logo
Gestionar Depozit
VOESTALPINE BOHLER WELDING ROMANIA SRL
Company Logo
VOESTALPINE BOHLER WELDING ROMANIA SRL
Candidatul ideal
Experienta relevanta in gestionarea de bunuri - OBLIGATORIU !!!
Constituie avantaj - autorizatie - motostivuitor
Constituie avantaj - experienta - consumabile de sudura
Cunostinte PC - pachet Office; cunoasterea programului WinMentor poate constitui un avantaj
Persoana dinamica, responsabila, ordonata,calculata
Disponibilitate la efort fizic
Domiciliu : Buzau

Descrierea jobului

RESPONSABILITATI :
____________________________
- Respectarea legii gestiunii;
- Asigura gestiunea fizica a stocului de marfa;
- Introduce marfa in stoc in baza documentelor de intrare;
- Asigura rotatia stocurilor conform principiului FIFO;
- Expediaza/pregateste marfa catre clienti;
- Tine evidenta certificatelor de calitate
- Coordoneaza activitatatea din depozit;
- Depoziteaza materialelor in conformitate cu prevederile legale si normele in vigoare;
BENEFICII :
____________________________
Salariu : se va negocia in urma interviului
Bonuri masa : Da
Masa : asigurata zilnic de catre companie
Bonusari/prime : Bonusuri stabilite pe criterii de performanta
Program : 08.00 - 17.00 (fara week-end)

Descrierea companiei

Firma multinationala, lider la nivel european si mondial, prezenta pe piata consumabilelor de sudare , angajeaza pentru filiala din Romania - GESTIONAR - depozit BUZAU
Industrie:
Tip job: Full time
Departament: Vanzari, Administrativ / Logistica
Experiență Mid-Level (2-5 ani)
Buzau
26.2.2019
Company Logo
Asistent Manager
GLASSCORP SA
Company Logo
GLASSCORP SA
Candidatul ideal
persoana dinamica si comunicativa;
cunoasterea limbii engleze la nivel avansat;
absolvent de studii superioare
capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă
capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp
capacitate de a respecta termene limită
atenție către detalii
plăcere și abilitate de a învăța lucruri noi
responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate

Descrierea jobului

Elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor cerute de Managerul General
Gestionare comenzi de servicii
Cunoștințe bune operare Microsoft Office (Word, Excel, Power Point)
Preluarea, înregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, îndosariere și arhivarea corespondenței și a mesajelor primite din partea partenerilor, clienților și a celorlalți angajați
Actualizarea bazei de date documente
Redactarea corespondenței necesară desfășurării activității zilnice

Descrierea companiei

Our vision : "To be a world company that produces creative solutions with its business partners while making a difference in its activities and its areas of activity, creates a difference with its technology and brands, and respects the individual and the environment".

Our mission : "Şişecam adds value to life with its products that create quality and comfort; Is a company that respects human beings, nature, and law".
Industrie: Productie
Tip job: Full time
Departament: Management, Administrativ / Logistica, Office / Backoffice / Secretariat
Experiență Entry-Level (< 2 ani),Mid-Level (2-5 ani)
Buzau
23.4.2019
Company Logo
Declarant Vamal Buzau
DB SCHENKER
Company Logo
DB SCHENKER
Candidatul ideal
Experienta minim 6 luni ca declarant vamal - de preferat;
Utilizarea PC-ului la nivel mediu si cunoasterea pachetului Microsoft Office la nivel avansat;
Cursurile de pregatire declarant vamal constituie un avantaj;
Persoana dinamica, dornica de a invata si responsabila.

Descrierea jobului

Responsabilitati:
Intocmeste declaratii vamale import, export şi tranzit;
Respecta procedurile administrative si legile vamale in realizarea declaratiilor vamale;
Mentine legatura cu clientii pentru instructiuni ce privesc formalitatile vamale;
Efectuaza controlul documentelor in vederea verificarii operatiunilor de comisionare vamala;
Sustine declaratiile vamale in fata autoritatilor;
Reprezinta compania in relatiile cu partenerii de afaceri in activitatea de comisionarea vamala.

Beneficii:
Tichete de masa;
Acces la traininguri – in funcție de aplicabilitatea in activitatile zilnice;
Abonamente Bookster;
Pachet - discount la furnizorii Schenker;
Bonus performanta – in functie de politicile companiei;
Evenimente dedicate angajatilor.

Descrierea companiei

Despre DB Schenker
DB Schenker este furnizorul global de servicii logistice, cu peste 72,000 de angajaţi în 2,000 de locaţii. Cu 4 sucursale, peste 60 de puncte de lucru în toate regiunile ţării şi peste 1,100 de angajaţi în România, compania noastră este lider de piată în industia de transport și logistică.

Echipa DB Schenker
Succesul nostru este datorat unei echipe bine pregătite de specialiști, motivați să își depășească limitele și să livreze cele mai bune soluții partenerilor noștri. De aceea, suntem determinați să le oferim un mediu de lucru excelent și un pachet de beneficii diversificat – care cuprinde training-uri, oportunități de dezvoltare profesională, abonament la sală, abonament Bookster și alte beneficii motivante.

Alătură-te echipei DB Schenker și vei face parte dintr-o rețea logistică globală care conectează cele mai importante piețe comerciale din lume. O rețea care îți va permite să îți conturezi cariera profesională într-un mediu intercultural și te va încuraja să îți aduci contribuția la succesul echipei și să faci o diferență.
Industrie: Transport / Logistica / Import Export, Prestari servicii
Tip job: Full time
Departament: Transport / Distributie, Import export, Administrativ / Logistica
Experiență Entry-Level (< 2 ani),Mid-Level (2-5 ani)
Buzau
31.3.2019
Company Logo
Asistent Manager Magazin Buzau Aleea Sporturilor Nr 12a(f/m)
LIDL ROMANIA SRL
Company Logo
LIDL ROMANIA SRL

Descrierea companiei

Asistent Manager Magazin Buzau Aleea Sporturilor Nr. 12 A(f/m)

Pentru a putea acumula şi aprofunda cât mai multe cunoştinţe adecvate domeniului tău de activitate, Lidl îți oferă un program complex de formare care cuprinde atât detalii de specialitate, cât şi metode de management.
Această perioadă dinamică reprezintă o provocare profesională şi, în acelaşi timp, o oportunitate de a îți demonstra abilităţile şi lucrul în echipă.
Adjunct Manager Magazin (f/m)
Responsabilități
· Se asigură de respectarea principiilor de prezentare a mărfii
· Consiliază clienții şi gestionarea stocurilor
· Este responsabil de promoțiile săptămânale
· Participă la derularea inventarelor
· Este responsabil de coordonarea, dezvoltarea și motivarea echipei din subordine în lipsa managerului de magazin
· Stabilește obiective personale ridicate în cadrul activității sale de conducere și le urmărește acestora în mod consecvent
· Planifică programului de lucru al angajaților şi instruirea acestora în lipsa managerului de magazin
· Prioritizează conceptele și atribuțiile în activitatea zilnică a magazinului (ex: prevederi privind igiena, prevenirea accidentelor)
· Este responsabil pentru comenzile de marfă și optimizarea stocurilor
Profilul dvs.
· Studii superioare finalizate constituie un avantaj
· Rezistenţă la stres, amabilitate şi orientare către clienţi
· Aptitudini de organizare foarte bune
· Experienţa profesională în domeniul comercial reprezintă un avantaj
· Orientare către rezultate
· Dorinţa de a se implica în ceea ce face şi preluare de responsabilitate
· Comunicativitate şi spirit de echipă
Beneficii
· Pachet salarial atractiv şi peste medie
· Instruire sistematică şi practică
· Mediu de lucru plăcut, modern şi dinamic
· Posibilitatea de dezvoltare profesională
Ești interesat(ă)?
Te rugăm să completezi formularul online de candidatură şi să ataşaţi CV-ul tău. în format Word sau Pdf, însoţit de o scrisoare de intenţie ce specifică poziţia pentru care aplici.
Candidaturile incomplete sau incompatibile nu pot fi luate în considerare pentru următoarea etapă a procesului de recrutare.
Lidl Discount S.R.L.
Aplicaţi aici
Industrie: Alimentara
Tip job: Full time
Departament: Administrativ / Logistica, Vanzari
Experiență Entry-Level (< 2 ani),Mid-Level (2-5 ani)
Buzau
7.4.2019
Company Logo
Area Sales Representative - Buzau/ Ploiesti
GI GROUP ROMANIA
Company Logo
GI GROUP ROMANIA
Scurta descriere a companieiGi Group este una dintre cele mai mari companii de resurse umane la nivel mondial, oferind servicii pentru dezvoltarea pieței forței de muncă. Grupul of...
Buzau
15.4.2019
Company Logo
Gestionar Depozit - Manipulant
COOPERATIVA AGRICOLA INTEGRATA TARA MEA
Company Logo
COOPERATIVA AGRICOLA INTEGRATA TARA MEA
Candidatul ideal
- persoana energica , cu experienta in activitatea de picking, pregatire comenzi;
· rezistent la efort fizic, stres, manipulare marfa;
· atent la detalii , cu simt de raspundere si rapid in efectuarea activitatilor;
· organizat, concentrat, responsabil, eficient;
· detinator de permis de conducere categoria B;
·

Descrierea jobului

Ajutor gestionar, ajuta la pregatirea si manipularea marfii in depozit .
Asigura gestiunea fizica a stocului de marfa;.
Opereaza in stoc miscarile de marfa; Participa activ la operatiunile de incarcare/descarcare a marfii la/din depozit;
Efectueaza receptia fizica a marfii la intrarea in depozitul firmei;
Asigura miscarea stocurilor;
Expediaza marfa catre clienti;
Ambaleaza si securizeaza marfa in vederea livrarii;

Descrierea companiei

Cooperativa Tara Mea are ca misiune comercializarea si promovarea produselor romanesti in formatele moderne de comert, prin selectarea si constructia unui portofloliu de produse ce indeplinesc toate normele si cerintele de calitate, asigurand parteneriate avantajoase pentru toti membrii
Industrie: Alimentara, Productie
Tip job: Full time
Departament: Alimentatie / HoReCa, Administrativ / Logistica
Experiență Entry-Level (< 2 ani),Fara experienta
Buzau
13.4.2019
Company Logo
Operator Calculator
PINK POST OFFICE
Company Logo
PINK POST OFFICE
Candidatul ideal
Cerinte:
- operare PC Microsoft
- dexteritate manuala
- foarte buna organizare
- abilitati functionaresti
- constintiozitate, seriozitate
- rigurozitate in realizarea sarcinilor

Descrierea jobului

Responsabilitati:
- Asigura suport superiorului ierarhic in coordonarea activitatii biroului postal
- Asigura back-up pentru coordonatorul punctului de lucru (indeplineste sarcinile acestuia in urmatoarele situatii: concediu/ absenta/ activitate de teren)
- Verifica integritatea trimiterilor postale
- Sorteaza trimiterile postale pe zone/cartiere/strazi si pe tipuri de servicii prestate de catre firma
- Asigura si inregistreaza formulare cu privire la schimbarile de adrese, furturile, pierderea, deteriorarea trimiterilor postale
- Inregistreaza formularele referitoare la trimiterile postale cu confirmare de primire
- Livreaza trimiterile postale cu confirmare de primire catre destinatari care se prezinta la biroul postal

Beneficii:
Salariu motivant
Training de specialitate

Descrierea companiei

Pink Post Office este o companie privata de servicii postale.
In prezent avem 1500 de angajati si realizam livrari de corespondenta si materiale publicitare la nivel national.
Industrie: Prestari servicii, Transport / Logistica / Import Export
Tip job: Full time
Departament: Transport / Distributie, Administrativ / Logistica
Experiență Entry-Level (< 2 ani),Mid-Level (2-5 ani)
Buzau
23.3.2019
Company Logo
Coordonator Asigurare Utilitati
URSUS BREWERIES S.A.
Company Logo
URSUS BREWERIES S.A.
Candidatul ideal
Cerinte:
  • Studii superioare tehnice(Energetica, Masini si echipamente termice, Electrotehnica, etc)
  • Minimum 3 ani experienta in domeniu;
  • Atestare profesionala specifica conform cerintelor legale(preferabil atestare in domeniul
  • managementului energetic);
  • Cunoasterea detaliata a politicilor si procedurilor de securitate si standardelor de functionare si
  • calitate in procesul de furnizare utilitati;
  • Abilitati de planificare si organizare ;
  • Abilitati interpersonale si de comunicare (scris si oral)
  • Abilitati de management;
  • Abilitati analitice;
  • Cunostinte nivel mediu de limba engleza;
  • Cunostinte bune de operare calculator(pachet MS Office, SAP)

Descrierea jobului

Responsabilitati:
  • Asigurarea excelentei operationale in cadrul departamentului Inginerie – Asigurare Utilitati prin implementarea practicilor WCM (World Class Manufacturing), in scopul furnizarii de utilitati in cantitatile si la parametrii calitativi solicitati de clientii interni, conform programului de productie, la costuri minime si in conformitate cu prevederile legale;
  • Coordonarea si supervizarea intregii echipe de Operatori Utilitati din departamentul Inginerie – Asigurare Utilitati(Centrala Aer Frig& Centrala Termica &Statie Tratare Apa);
  • Executarea si monitorizarea respectarii planului de furnizare utilitati ;
  • Monitorizarea incadrarii consumurilor de utilitati in standardele specifice stabilite si incadrarea in bugetul alocat;
  • Planificarea si asigurarea efectuarii sarcinilor de intretinere curenta si a reparatiilor accidentale;
  • Aplicarea eficienta a procesului de management al performantei in scopul atingerii indicatorilor de performanta la nivel de echipa, departament si fabrica;
  • Identificarea nevoilor de dezvoltare si training pentru membrii echipei si urmarirea implementarii planurilor de dezvoltare individuala;
  • Asigurarea unei comunicari efective in cadrul echipei sau/si cu alte echipe si functiuni

Descrierea companiei

Ursus Breweries parte a grupului ABInbev, este cel mai mare producator de bere la nivel mondial. Compania are sediul central in Bucuresti si detine 3 fabrici de bere în Timisoara, Buzau si Brasov.
Marcile Ursus Breweries sunt: URSUS, Timisoreana, Ciucas, Stejar , Azuga, Redd’s, si Pilsner Urquell.
La nivelul brandurilor, faptul ca 1 din 3 beri consumate de romani este o marca Ursus Breweries spune multe despre calitatea berilor noastre si despre aprecierea de care acestea se bucura din partea consumatorilor.

Industrie: Alimentara
Tip job: Full time
Departament: Inginerie, Specialisti / Tehnicieni, Administrativ / Logistica
Experiență Mid-Level (2-5 ani),Manager / Executiv
Buzau
4.4.2019
Company Logo
Sef Depozit Materii Prime Si Materiale
GLASSCORP SA
Company Logo
GLASSCORP SA
Candidatul ideal
CERINTELE POSTULUI
  • Educatie: studii universitare, de preferat in domeniu economic sau logistic
  • Cursuri de pregatire specific in Legislaţie, Gestiune stocuri preferabil
  • Experienta de lucru pe un post similar: min. 2 ani
  • Cunoştinţe de contabilitate primară si legislaţie gestiune stocuri
  • Limba engleza nivel mediu
  • Lucru in echipa
  • Abilitati de comunicare si organizare
  • Integritate
  • Responsabilitate.

Descrierea jobului

SEF DEPOZIT MATERII PRIME SI MATERIALE
Responsabil cu gestiunea fizică a stocului de materie prima si materiale.

ACTIVITATI PRINCIPALE

1. Asigură gestiunea fizică a stocului de marfă
  • Operează în stoc mişcările de marfă
  • Păstrează documentele justificative legate de stocuri
  • Efectuează lunar inventarul stocului de marfă
  • Participă activ la operaţiunile de încărcare/descărcare a mărfii la/din magazia firmei
  • Raportează superiorului ierarhic orice neconcordanţă între stocul fizic şi cel scriptic
  • Oferă informaţii despre stocuri departamentelor firmei
  • Respectă legislaţia de gestiune a stocurilor
2. Introduce marfa în stoc în baza documentelor de intrare
  • Efectuează operaţiuni de intrare în stoc a mărfii
  • Efectuează recepţia fizică a mărfii la intrarea în magazia firmei
  • Raportează superiorului ierarhic diferenţele între marfa fizică şi cea scriptică apărute la recepţia mărfii la magazie
  • Verifică documentele vamale la introducerea NIR-ului şi semnalează eventualele neconcordanţe
  • Înregistrează, prelucrează şi păstrează informaţiile referitoare la situaţia stocurilor
  • Raportează lunar rezultatele activităţii de gestiune a stocului
  • Utilizează eficient spaţiul de depozitare a mărfurilor
3. Asigură mişcarea stocurilor
  • Efectuează transferurile de marfă in SAP
  • Păstrează evidenţa documentelor de transfer emise, cu semnăturile de predare/primire la zi atunci cand nu e posibila inregistrarea in SAP.
4. Elibereaza marfa din depozit conform solicitarilor

RESPONSABILITATILE POSTULUI
  • Acurateţea înregistrărilor în SAP
  • Înregistrarea sistematică şi cronologică a datelor privind stocurile
  • Îndeplinirea la timp şi întocmai a sarcinilor specifice trasate sau stabilite de superiorul ierarhic
  • Calitatea raportărilor şi a informărilor
  • Intocmeste pontajele persoanelor aflate in subordine si le preda la sfarsitul lunii Dept HR
  • Traseaza sarcinile personalui aflat in suboordine si verifica indeplinirea acestora
  • Îmbunătăţirea permanentă a calităţii pregătirii sale profesionale şi de specialitate
  • Păstrarea confidenţialităţii informaţiilor legate de firmă
  • Utilizarea şi păstrarea în bune condiţii a documentelor cu regim special
  • Modul de utilizare a echipamentelor, consumabilelor şi altor materiale, a autovehiculului de serviciu sau a altor mijloace fixe primite în folosinţă de la firmă
  • Respectarea prevederile normativelor interne şi procedurile de lucru privitoare la postul său
  • Adoptă permanent un comportament în măsură să promoveze imaginea şi interesele firmei
  • Se implică în vederea soluţionării situaţiilor de criză care afectează firma

Descrierea companiei

About Glasscorp SA, a Sisecam Group Company

Founded in 1935 by İşbank at the directive of Atatürk, ŞişecamGroup is one of the most established industrial organizations in Turkey with 80 years of corporate history and it is among the world’s most prestigious manufacturers due to its high degree of specialization and the outstanding competitive edge of its operations. Şişecam Group was founded 81 years ago to meet Turkey’s need for basic glass products; today, besides being one of the most powerful industrial companies of the country, it is a truly global player with its exports to 150 countries and operations in 13. Şişecam Group operates in flat glass, glassware, glass packaging, and chemicals businesses at a total of 44 plants -18 local and 26 abroad- with over 21,000 employees; nearly half its sales are exports. Şişecam is Turkey’s leader in all types of glass as well as chemicals including soda-chromium compounds, and is one of the leading companies in the world with its operations that highly specialized and competitive.

Trakya Cam Sanayii AS (Trakya Cam), a subsidiary of ŞişecamGroup, is a Turkey-based company engaged in the glass manufacturing industry sector. It operates in the fields of: basic glass, such as flat glass, patterned glass, mirror, laminated glass, coated glass and glass for architectural applications; automotive glass and glass for other vehicles; energy glass and glass for home appliances. The Company provides input for various sectors including construction, automotive, energy, home appliances, furniture and agriculture. It is organized into three primary business segments: Architectural Glasses, Automotive Glasses, and Processed Glasses having subsidiaries in Turkey, Holland, Russia and Romania. The Automotive Glasses business segment was opened in Romania in 2012, when Trakya Cam Sanayii AS (Trakya Cam) acquired Glasscorp Buzau in order to produce car sets of glass addressed mostly to the European Client's Market.
Industrie: Productie
Tip job: Full time
Departament: Achizitii, Administrativ / Logistica
Experiență Entry-Level (< 2 ani),Mid-Level (2-5 ani)
Buzau
29.3.2019
Company Logo
Colector Debite Pe Teren - Sibiu, Buzau
EOS KSI ROMANIA
Company Logo
EOS KSI ROMANIA
Candidatul ideal
• Experienta anterioara de min 1 an de munca de teren - constituie avantaj;
• Absolvent de studii superioare – constituie un avantaj;
• Abilitati foarte bune de comunicare, negociere si rezolvare de probleme;
• Persoana dinamica, energica si orientata catre rezultate;
• Disponibilitate in a efectua munca de teren (in orasul respectiv si in judetele limitrofe);
• Experienta anterioara in servicii de colectare creante – constituie un avantaj;

Descrierea jobului

• Aplica procedurile de colectare specifice companiei interationand cu debitorii la domiciliul acestora
• Identifica cele mai bune solutii de plata si negociaza aceste termene de plata cu debitorii intr-o maniera profesionista
• Se preocupa constant sa actualizeze baza de date cu informatiile legate de activitatea de colectare pe teren.

OFERIM
•Un mediu de lucru prietenos;
•Oportunitatea de dezvoltare profesionala intr-o Companie multinationala;
•Comision/bonus de performanta in functie de rezultate;
•Bonuri de masa;
•Asigurare medicala la o clinica privata;
•1 zi de concediu suplimentar pentru fiecare an vechime in cadrul companiei;
•1 zi de concediu suplimentar pentru ziua de nastere;
•Evenimente interne si cu echipa, in afara sediului companiei;
•Oferte preferentiale de la furnizori de telefonie mobila si institutii bancare.

Descrierea companiei

EOS KSI Romania a fost fondata in anul 2002 sub denumirea KSI Kasolvenzia Romania si face parte din Grupul EOS, unul dintre cei mai importanti furnizori de servicii financiare personalizate din lume, avand ca activitate principala de business managementul creantelor.

EOS KSI ofera servicii de achizitie de portofolii de creante si colectare creante la nivel national si international, prin intermediul retelei de parteneri din peste 140 de tari, avand un rol important in economie deoarece o gestionare profesionala a creantelor reintroduce lichiditatile in circuitul economic.

EOS KSI are in prezent aproximativ 650 de angajati si este reprezentata la nivel national de 14 birouri regionale si de o retea dedicata de firme de avocatura si executori judecatoresti.

Valorile Grupului EOS sunt inscrise in Codul de Conduita, care functioneaza ca un ghid pentru activitatea zilnica a companiei. Prin acest cod este descris modul in care angajatii EOS lucreaza impreuna si in care isi trateaza clientii, partenerii de afaceri si colaboratorii: cu atentie si intelegere, cu hotarare, incredere, deschidere si flexibilitate.

Află mai multe despre brandul EOS ca angajator pe site-ul dedicat www.eos4you.ro!

Inainte de a aplica te invitam sa citesti Politica noastra privind prelucrarea datelor cu caracter personal, accesand link-ul urmator: http://eos4you.ro/protectia-datelor/
De asemenea, parcurgerea informarii privind consimtamantul tau legat de prelucrarea datelor cu caracter personal este obligatorie, anterior aplicarii la prezentul post.
Industrie: Banci / Servicii financiare, Drept, Callcenter / BPO, Asigurari
Tip job: Full time
Departament: Asigurari, Relatii clienti / Call center, Administrativ / Logistica
Experiență Entry-Level (< 2 ani),Mid-Level (2-5 ani)
Buzau
22.3.2019
Company Logo
Agent Vanzari
ROPHARMA LOGISTIC S.A.
Company Logo
ROPHARMA LOGISTIC S.A.
Candidatul ideal
- Absolvent studii superioare;
- Experienta in vanzari de minim 1 an in domeniul medical / farmaceutic;
- Foarte bune abilitati de comunicare, relationare si negociere cu clientii;
- Foarte bune abilitati de lucru in echipa;
- Prezenta agreabila;
- Foarte bune abilitati de organizare si planificare;
- Persoana dinamica cu initiativa si gandire flexibila;
- Permis categoria B.

Descrierea jobului

- Promoveaza produsele companiei;
- Realizeaza targetul lunar de vanzari /incasari;
- Mentine si dezvolta portofoliul de client;
- Face vizite conform programului si rutelor la clientii din zona alocata;
- Negociaza cu clientii pentru vanzarea produselor si incasarea soldului la data scadenta;
- Implementeaza produsele noi si promotiile catre client;
- Monitorizeaza permanent piata si concurenta din zona de activitate;
- Realizeaza analize si rapoarte despre activitatea depusa.

Descrierea companiei


ROPHARMA LOGISTIC face parte din Grupul de firme Ropharma, care funcționează după un un model de business integrat, respectiv:
​- Producție de medicamente (produse farmaceutice de bază) și suplimente alimentare; Distribuție a medicamentelor, suplimentelor alimentare, dermato-cosmeticelor, cosmeticelor și dispozitivelor medicale, prin cele 5 depozite farmaceutice situate în: București, Iași, Bacău, Târgu-Mureș, Timisoara, Craiova și Cluj-Napoca;
- Retail a medicamentelor, suplimentelor alimentare, dermato-cosmeticelor, cosmeticelor și dispozitivelor medicale prin unitățile sale, situate în localitățile județelor: Brașov, Alba, Bacău, Botoșani, Cluj, Harghita, Iași, Mureș, Neamț, Prahova, Sibiu;
- Servicii medicale multidisciplinare prin spitalul Sf. Constantin Brasov.
Istoricul si traditia Grupului de firme Ropharma, resursele sale, orientarea catre calitate si satisfacerea nevoilor clientilor/pacientilor, vor constitui un sprijin in afirmarea talentului dumneavoastra.
Oferim un loc de munca dinamic, provocator si sprijinul necesar pentru a putea obtine impreuna rezultate foarte bune.
Industrie: Farma
Tip job: Full time
Departament: Vanzari, Relatii clienti / Call center, Farmacie
Experiență Mid-Level (2-5 ani)
Buzau
27.3.2019
Company Logo
Ingrijitor Cladiri - Otopeni
KLASS WAGEN
Company Logo
KLASS WAGEN
Candidatul ideal
VA RUGAM SA CITITI SI SA EVALUATI ATENT CERINTELE SI JOBUL SI SA APLICATI CU INCREDERE IN CAZUL IN CARE CORESPUND CU COMPETENTELE SI OBIECTIVELE DVS (aplicati doar daca puteti, vreti si mai ales v-ar PLACEA sa faceti, activitatile care sunt enumerate mai jos).

OBSERVATIE:
1. Desi job-ul este in OTOPENI, el este promovat pe mai multe localitati din Romania, pentru persoanele interesate de o relocare in Bucuresti. OFERIM inclusiv conditii avantajoase de chirie.
2. Activitatea se desfasoara in vecinatatea aeroportului Henri Coanda OTOPENI (Se deconteaza abonamentul pe liniile EXPRESS pentru persoanele din BUCURESTI).

Candidatul ideal (nu-l cautam neaparat pe cel ideal, dar sa semene cu el) trebuie:

- Sa detina permis auto categoria B pentru deplasarea la diverse service-uri, magazine;
- Sa fie cinstit, loial si disciplinat deoarece face parte dintr-o echipa care se bazeaza pe el;
- Sa aiba capacitatea de organizare a locului de munca, de a-si prioritiza activitatile;
- Sa aiba spirit de observatie si sa rezolve diverse situatii care se ivesc.

Descrierea jobului

- Mentenanta aparaturii de la spalatoria auto fie personal, fie cu ajutorul service-urilor;
- Montare de mobilier pentru birou;
- Reparatii prin cladire, interventii personale sau externalizat: centrale, prize;
- Intretinerea parcarii: de tuns iarba, de dat zapada;
- Deplasare la magazine pentru diverse achizitii;
- Solicitarea femeii de serviciu pentru curatenie.

Salariul este de 2.000 lei net iar activitatea se desfasoara in Otopeni, in apropierea Aeroportului Otopeni.
Va invitam sa ne sunati la telefonul: 0749 118 860

Descrierea companiei

Klass Wagen este activa de mai bine de un deceniu in domeniul inchirierilor de autoturisme, devenind lider national de piata pe segmentul calatoriilor de tip concediu. Flota noastra de peste 2500 de autoturisme este prezenta in principalele orase cu aeroport din Romania, precum si in Budapesta si venim in intampinarea clientilor nostri prin agentii proprii.

Echipa Klass Wagen este formata din peste 150 de colegi focusati sa ofere o experienta de neuitat clientilor, iar marturie stau review-urile pozitive oferite de catre clientii nostri.

Activitatea companiei a crescut constant si suntem in cautare de noi colegi. Daca iti doresti un colectiv de munca prietenos, fara birocratie, cu sefi OK, ce rasplatesc dedicatia si le pasa de bunastarea angajatilor, ajutand oricand se poate pe plan personal si profesional, te invitam sa aplici la joburile noastre.

Industrie: Constructii, Masini / Auto, Prestari servicii, Productie, Transport / Logistica / Import Export
Tip job: Full time
Departament: Administrativ / Logistica, Altele, Auto / Echipamente, Constructii / Instalatii, Service / Reparatii
Experiență Entry-Level (< 2 ani),Mid-Level (2-5 ani)
Buzau
2.4.2019
Company Logo
Tehnician Hidraulica/ Magaziner
PROFLEX SRL
Company Logo
PROFLEX SRL
Candidatul ideal
Candidatul ideal este o persoana cu experienta nu doar in activitatea de vanzari de produse si/sau servicii, ci si un profesionist in tehnica fluidelor (hidraulica), o persoana dinamica, care doreste sa se perfectioneze zilnic, sa acumuleze noi cunostinte, sa rezolve problemele clientilor ori de cate ori este nevoie.

Reprezinta un avantaj:
- cunostinte de baza specifice meseriei de lacatus mecanic;
- studii tehnice, de mecanica/mecanica agricola/ electromecanica/ constructii de masini, etc;
- experienta si cunostinte in domeniul tehnicii fluidelor (mecanica, hidraulica, hidrostatica)

Descrierea jobului

Suntem in cautarea unei persoane responsabile, dinamice si nu in ultimul rand eficiente, pentru functia de tehnician hidraulica-magaziner.

Responsabilitati:
- activitati specifice de inlocuire si/ sau reparatie a circuitelor defecte, pe orice utilaj cu actionare hidraulica/pneumatica, mobil sau fix
- identificarea cauzelor care produc defectiunile si gasirea rapida a solutiilor de rezolvare a problemelor aparute in circuitele hidraulice, in special partea de conducte (furtun hidraulic si/sau teava hidraulica) si a accesoriilor acestora (racorduri, reductii, cuplaje, robineti, valve, supape, etc)
- receptionarea, aranjarea , inventarierea marfii
- pregatirea, ambalarea si livrarea comenzilor primite
- mentinerea ordinii şi a curateniei în depozit

Beneficii:
- Salariu fix.
- Tichete de masa.
- Prime in functie de performante.

Descrierea companiei

Societate comerciala cu capital privat 100% specializata in oferirea de servicii si produse specifice domeniului hidraulic, pneumatic si industrial. In gama noastra de produse oferite se numara furtunurile hidraulice, industriale si pneumatice; robineti industriali si pneumatici; accesorii pentru furtunuri hidraulice, pneumatice si industriale.

www.proflex.ro
www.prolift.ro
www.stera.ro
Industrie: Prestari servicii, Comert / Retail
Tip job: Full time
Departament: Specialisti / Tehnicieni, Vanzari, Administrativ / Logistica, Transport / Distributie, Auto / Echipamente
Experiență Mid-Level (2-5 ani)
Buzau
2.4.2019
Company Logo
Operator Sala Jocuri/barman –venit Lunar De La 1800-2000 Lei
MAX BET SRL
Company Logo
MAX BET SRL
Candidatul ideal
-

Descrierea jobului

-

Descrierea companiei

MaxBet este o companie puternică, cu peste 15 ani de experiență pe piața de gambling & entertainment din România și operațiuni în Europa Centrală și de Est.

Oferim tuturor angajaților programe permanente de formare profesională și acces la cele mai moderne sisteme de management și customer service.

Răsplătim performanța cu bonusuri motivante și multe alte beneficii.

Ne mândrim cu realizările angajaților noștri si le oferim oportunități reale de promovare în cadrul companiei.

Cauți un loc de muncă care să îți răsplătească performanțele?

Ești student si cauți un loc de muncă care să-ți permită să continui studiile?

Vrei să faci parte dintr-o echipă unită alături de care să crești profesional și să îți faci amintiri pentru o viață?

Nu ezita să aplici pentru unul din posturile disponibile în rețeaua noastră trimițând CV-ul tău și o fotografie recentă.

Descopera-ti potentialul cu o cariera de 5 stele!

Industrie: Arta / Entertainment, Prestari servicii
Tip job: Full time
Departament: Crewing / Casino / Entertainment, Relatii clienti / Call center, Vanzari, Administrativ / Logistica, Merchandising / Promoteri
Experiență Entry-Level (< 2 ani),Mid-Level (2-5 ani)
Buzau
8.1.2019
Company Logo
Sport Leader
DECATHLON ROMANIA
Company Logo
DECATHLON ROMANIA
Candidatul ideal
Te asteptam in cadrul companiei noastre daca te regasesti in urmatoarea descriere:

-esti o persoana dinamica, plina de vitalitate, care insufla energie tuturor celor din jur;
-esti o persoana responsabila;
-esti o persoana care investeste in dezvoltarea celor din jur si motiveaza echipele catre obtinerea rezultatelor stabilite;
-împărtăşesti in fiecare zi pasiunea ta pentru sport celorlalti;
-esti un bun ascultator,te motiveaza lucrul in echipa si esti indreptat catre gasirea unor solutii imediate pentru remedierea situatiilor intampinate
-iti place sa ai autonomie, iar orientarea catre client si spiritul de echipa te caracterizeza;
- esti o persoana ce are curajul de a provoca si de a schimba obiceiurile
INDRAZNESTE SA INOVEZI ALATURI DE NOI !

Descrierea jobului

In raport cu utilizatorii mei (clienții)
  • Asigur un contact direct in relationarea cu fiecare utilizator;
  • Imi construiesc o comunitate locala de sportivi, alaturi de care impartasesc pasiunea pentru sportul meu, pe care o anim si conduc prin comunicarea permanenta cu membrii acesteia.
In raport cu produsele
  • Asigur disponibilitatea la raft a produselor prin intermediul programului de stocuri (Stores);
  • Asigur o vanzare catre orice utilizator prin intermediul aranjarii produselor la raft (Facing);
  • Dezvolt sportul meu in mod sustenabil, pe termen mediu si lung;
  • Construiesc, impreuna cu echipa, un proiect local ambitios pe sportul meu, pe care ma oblig sa il pun in practica cu actiuni concrete stabilite.
In raport cu ceilalți angajați și managerul
  • Respect integrarea postului pe care il ocup in structura organizationala prin relationare directa cu managerul direct si cu cei functionali;
  • Colaborez cu ceilalti angajati pentru a asigura o vanzare eficienta prin intermediul asezarii produselor la raft (PDM, DAO, Mutari, Facing).
SARCINI
În raport cu utilizatorii mei (clienții)
  • Sunt responsabil de comunicarea online si offline cu fiecare utilizator cu care interactionez;
  • Prezint utilizatorilor mei atat oferta online cat si offlline;
  • Asigur dinamismul activitatii comerciale în zona de captare pentru sportul meu;
  • Coroborez comunicarea verbală cu cea non-verbala (mimica, gestica, atitudine): Zambet, Buna ziua, Va rog, Multumesc, La revedere;
  • Ma angajez si incurajez ca nevoile utilizatorilor Decathlon sa fie ascultate;
  • Imi insusesc informatiile si datele tehnice cu privire la produsele Decathlon;
  • Ma angajez sa invat sistemul de incasare pentru a avea o incasare rapida si fiabila.
În raport cu produsele
  • Îmi aleg oferta Omnicanal de produse in concordanta cu proiectul sportului meu;
  • Sunt responsabil de a invata toate datele tehnice cu privire la produsele din oferta sportului meu;
  • Sunt responsabil de a participa la formările practice pe sportul meu;
  • Sunt responsabil de a invata procesele din magazin in care sunt implicat (de ex. incasare, receptie produse, RFID, Basic, etc.);
  • Sunt responsabil de a participa si insusi cunostintele din formarile de baza;
  • Asigur analiza competitiei cu privire la produsele din sportul meupentru a garanta cel mai bun raport calitate pret din piata;
  • Asigur o buna promovare a ofertei sportului meu, in reteaua partenerilor cu care inchei parteneriate (cluburi, influenceri, etc);
  • Verific si asigur procesele de calitate de pe sportul meu (final de colecție, retrageri de la vanzare, trasabilitate, etc);
  • Asigur siguranta zonelor de test din cadrul sportului meu;
  • Respect procedurile de flux marfa pe sportul meu (comenzi directe, decot, etc.);
  • Asigur o anticipare a indicatorilor sportului meu pe 12 si 52 de saptamani, in programul Mypal;
  • Asigur rentabilitatea stocului (sezonalitate, 5/40) si mentin un nivel scazut al finalului de colectie;
  • Asigur ca aranjarea produselor la raft sa fie conform organigramei de aranjare a produselor (100% DAO);
  • Ma asigur ca procesarea şi aranjarea în raion a recepţiilor de produse cotidiene şi a retururilor de produse de la recepţie clienti/marfa şi de la cabine începând cu produsele prioritare sa fie cat mai rapida;
  • Ma asigur ca fiecare utilizator este informat asupra situatiei stocurilor (Tratarea rupturilor vizuale – prin inventar, basic );
  • Ma asigur ca exista un balizaj (pret tehnic) afisat pentru fiecare produs;
  • Ma asigur ca preturile sunt actualizate la raft;
  • Ma asigur de vizibilitatea pretului si a produsului in fiecare TG (Capat de Raft);
  • Asigur vanzarea produselor din colectia de produse din anii precedenti (Final de colectie).

Descrierea companiei

Decathlon, un brand care propune mărci inovatoare pentru plăcerea tuturor sportivilor.
Suntem 82.000 de colaboratori Decathlon care lucrează zilnic pentru a atinge un scop comun, și anume să facem accesibile unui număr cât mai mare de persoane plăcerile și avantajele sportului. În toate țările în care avem filiale, împărtășim o cultură a companiei puternică și unică, consolidată de cele două valori care ne reprezintă: vitalitate și responsabilitate.

Industrie:
Tip job: Full time
Departament: Administrativ / Logistica, Vanzari
Experiență Entry-Level (< 2 ani),Mid-Level (2-5 ani)
Buzau
11.1.2019
Company Logo
Agent Vanzari
ARABESQUE
Company Logo
ARABESQUE
Candidatul ideal - Reprezinta un avantaj studiile in domeniul tehnic - Cunostinte in domeniul utilizarii materialelor de constructii - Persoana comunicativa, cu abilitati de anal...
Buzau
11.4.2019
Company Logo
Operator Calculator – Salariu Atractiv !
S.C. FLY POINT RO S.R.L.
Company Logo
S.C. FLY POINT RO S.R.L.
Candidatul ideal
* Cunostinte de operare PC- nivel mediu
* Persoana pozitiva si comunicativa
* Seriozitate si punctualitate

Descrierea jobului

* Supravegheaza sala de jocuri
* Prezinta clientilor modul de functionare al aparatelor si expica regulile de joc
* Efectueaza operatiunile de plati si incasari de la si catre client
* Raporteaza sefului ierarhic neregulile aparute in sala de jocuri
* Intocmeste actele necesare pentru evidenta casieriei
* Creeaza si mentine relatia cu clientii in scopul atingerii obiectivelor de vanzare si incasare

BENEFICII

* Salariu atractiv
* Perioada de training platita
* Bonusuri si prime de sarbatori
* Spor de vechime
* Bonuri de masa
* Asigurare medicala
* Perioada de acomodare
* Posibilitati reale de avansare
* Loc de munca stabil, aproape de casa.

Descrierea companiei

WINNER este unul dintre cei mai cunoscuti operatori de pariuri sportive din Romania, fiind recunoscut in anul 2016 de Cazino Inside ca “CEL MAI BUN OPERATOR DE PARIURI TRADITIONALE”.

Winner a intrat pe piata din Roamnia in anul 2013 cu scopul de a oferii cele mai bune cote si servicii de pariere, devenind in scurt timp un lider pe piata pariurilor sportive.

Fiind intr-o continua dezvoltare, Winner promite ca in urmatorii 2 ani sa atinga pragul de 500 de agentii.

Alatura-te Echipei noastre!
Industrie: Arta / Entertainment, Turism / HoReCa, IT / Telecom, Callcenter / BPO
Tip job: Full time
Departament: Administrativ / Logistica, Office / Backoffice / Secretariat, Vanzari, Crewing / Casino / Entertainment
Experiență Entry-Level (< 2 ani)
Buzau
28.9.2018
Company Logo
Consultant Vanzari In Flanco
FLANCO RETAIL SA
Company Logo
FLANCO RETAIL SA
Candidatul ideal
Vino in echipa Flanco! Crestem impreuna! Investim in pregatirea angajatilor si construim relatii pe termen lung. Specialistii nostri au o experienta de peste 10 ani in cadrul Flanco, iar aceasta ne ajuta sa le oferim clientilor consultanta de care au nevoie si sa fim MEREU PESTE ASTEPTARI!

In echipa Flanco punem accent pe inovatie, responsabilitate, capacitatea de a asculta si puterea de a invata. Ne dorim sa fim mai buni si stim ca de acest lucru depinde succesul intregii echipe. Credem ca onestitatea, respectul si sustinerea sunt mai mult decat cuvinte: sunt atitudini care ne definesc.

Ce cautam la urmatorii colegi?

Foarte bune abilitati de ascultare si comunicare;
Placerea de a intelege nevoile clientului si a-i propune cele mai potrivite solutii;
Pasiunea pentru tot ce inseamna tehnologie electro IT;
Atitudine constructiva si proactiva, entuziasm si dorinta de a invata;
Experienta in vanzari/retail/promoting si cunostinte despre produse din domeniul electro IT constituie un avantaj;
Minim studii liceale (studiile universitare finalizate reprezinta un avantaj)

Descrierea jobului

Ce vei face in rolul de Consultant Vanzari Flanco?

Vei crea o experienta de cumparare excelenta clientilor Flanco - iti vei pune amprenta in intelegerea nevoilor, consilierea si comunicarea cu clientii, depasindu-le asteptarile si facandu-i sa isi doreasca sa revina;
Vei avea o varietate de activitati aditionale in magazin, de la implementare campanii promotionale, la realizare operatiuni cu casa de marcat, intocmire acte de contabilitate primara, mentinere ordine si curatenie pe rafturi si in spatiile de lucru;

Ce oferim?

O perioada de inductie, care imbina intr-un mod creativ nevoile tale cu nevoile companiei;
Un mediu de lucru placut, modern, care incurajeaza activitatea si originalitatea. Vei lucra cu produse de ultima generatie si vei fi recompensat cu un pachet de beneficii competitive;
​Un venit fix si bonusuri lunare corelate cu targetele de vanzari si tichete de masa.
Vei avea oportunitatea sa te dezvolti intr-una dintre cele mai dinamice companii din retailul electro- IT.

Actioneaza responsabil!

Descrierea companiei

Vrei să faci lucruri peste așteptări și să înveți ceva nou in fiecare zi? Ești comunicativ, optimist, dornic să te dezvolți profesional? Alătură-te celei mai dinamice echipe de profesioniști din retailul electro-IT din România! Flanco este cel mai eficient retailer autohton de produse IT&C, electronice și electrocasnice, activând de peste două decenii. Compania se numără printre inițiatorii evenimentului Black Friday în România și își propune să devină retailer-ul preferat de electro-IT al românilor. Flanco deține o rețea națională de 139 magazine situate în cele mai importante zone comerciale din peste 100 de orașe și o echipă de peste 1500 de profesioniști. Compania se află în continuă creștere și dezvoltare, datorită investițiilor în magazine noi sau în reamenajări de magazine, în extinderea și dezvoltarea echipei, în optimizarea mixului de produse și diversificarea ofertei de servicii. Clienților noștri le oferim o experiență bazată pe un pachet complex de soluţii electro-IT, care adaugă valoare procesului de cumpărare, politica noastră de dezvoltare fiind în concordanţă cu cele mai noi tendințe la nivel internaţional din domeniul retailului.

Flanco Retail S.A. colectează și procesează datele tale personale în conformitate cu prevederile Regulamentului General privind Protecția Datelor UE 2016/679 și legislația națională de implementare. Detalii suplimentare, precum și eventualele actualizări privind politica de prelucrare a datelor personale, pot fi consultate la adresa https://www.flanco.ro/prelucrare-date-personale-in-cadrul-procesului-de-recrutare.
Industrie: Comert / Retail
Tip job: Full time
Departament: Administrativ / Logistica, Internet / eCommerce, Marketing, Merchandising / Promoteri, Vanzari
Experiență Entry-Level (< 2 ani),Mid-Level (2-5 ani)
Buzau
5.4.2018