40 - Locuri de Muncă (joburi) Logistica în Craiova
40 - Locuri de Muncă (joburi) Logistica în Craiova

Candidatul ideal
Minimum 2 ani experienta intr-un post similar
Abilitatea de a pregati si interpreta rapoarte specifice
Abilitatea de a comunica profesional cu personalul de conducere si colegii atat verbal, cat si in scris
Abilitatea de a lucra autonom si de a realiza sarcinile de lucru cu atentie la detalii si de a respecta termenele limita
Utilizare PC - Word, Excel, Outlook
Abilitati de lucru in echipa
Orientat care rezultat, abilitati de prioritizare
Persoana organizata, meticuloasa, sociabila, responsabilaDescrierea jobului Colecteaza, centralizeaza si asigura livrarea in termen

Candidatul ideal Cautam o persoana care sa fie:
- entuziasta
- dornica de munca
- cu o atitudine proactiva
- ordonata
- eficientaDescrierea jobului - introducere comenzi de transport in sistem
- urmarire comenzi
- relatia cu toate agentiile companiei nationale si internationale
- relatia cu clientii (telefon/ mail)
- verifica rapoartele de descarcare
- planificarea livrarilor / colectarilor

Manager Expansiune EasyBox (Lockere)Candidatul idealDaca veti raspunde cu "Da" la urmatoarele intrebari, sunteti persoana pe care o cautam! Va place sa identificati si sa dezvoltati spatii comerciale? Va este la indemana sa mentineti legatura cu furnizori si dezvoltatori? Ati mai lucrat ca manager expansiune sau property developer? Ati dezvoltat retele de magazine/lockere/spatii destinate comertului? Sunteti disponibil/a pentru deplasari in interes de serviciu? Detineti permis de conducere? Descrierea jobuluiSă identifici spațiile oportune amplasării lockerelor easybox in Craiova si regiunile

Descrierea jobului Manpower recruteaza Stivuitoristi - perioada determinata - pentru o fabrica din industria alimentara.
Responsabilitati:
-Disponibilitate pentru lucrul in 3 ture;
-Este necesara experienta si atestat ISCIR vizat la zi;
-Persoana energica, serioasa si organizata.
Beneficii:
-Activitate in cadrul unei companii multinationale;
-Salariu atractiv + tichete de masa + bonusuri;
-Transport asigurat.

Candidatul ideal #CarieraTa începe cu a face ceea ce iubești:🗸 Ești mai mereu plin de energie și îți place să fii în mijlocul acțiunii?🗸 Ți-ar plăcea și să ai în grijă marfa pentru magazin, aranjarea depozitului, echipamentele din dotare sau participarea la inventare?Dacă ai răspuns cu ”Da!”, înseamnă că ai ajuns în locul potrivit, la momentul potrivit. Ne căutăm un coleg fain, care să completeze super echipa noastră.Alături de noi, te vei simți în mijlocul unei familii în care respectul, cinstea, generozitatea, simplitatea, performanța, exemplaritate și coerența sunt modul în care ne raport

Candidatul ideal 1. incredere de sine, entuziasm si atitudine pozitiva
2.cunostiinte in domeniul financiar-contabil, atestate si de studiile de specialitate, fara insa a necesita si o experienta anterioara
3.sa comunice in mod direct si eficient cu colegii si managerii.
4.sinceritate,bune maniere
5.flexibilitate pentru a se putea adapta diferitelor responsabilitati in cadrul activitatii.
6.punctualitateDescrierea jobului - asigura tinerea la zi a evidentei intrarilor si iesirilor (NIR)
-asigura evidenta gestiunilor de valori materiale si a bonurilor de consum,verifica stocul la sfarsitul

Candidatul ideal
Manifestați o atitudine deschisă față de nou și gestionați în mod optim situațiile complexe
Personal, vă remarcați prin disponibilitatea și orientarea către clienți
Puteți convinge cu ușurință alte persoane să vă împărtășească ideile
Succesul obținut în perioade pline de provocări vă stimulează
Sunteți obișnuit(ă) să vă concentrați atenția asupra obiectivelor, dar aveți și o privire de ansamblu
Dispuneți de abilități bune de relaționare și comunicare și manifestați un simț deosebit și interes pentru interacțiunea cu alte persoane
Apreciați posibilitatea de a

Candidatul ideal
Studii superioare profil tehnic;
Spirit de echipa, flexibilitate, dinamic, riguros,responsabil;
Limba Engleza – nivel Mediu;
Cunostinte SAP – reprezinta un avantaj;
Minim 3 ani experienta in productie
Experienta pe vopsitorie reprezinta un avantaj
Descrierea jobului
Intocmire si actualizare instructiuni de lucru;
Ofera suport pentru indeplinirea sarcinilor trasate de superior;
Se asigura ca procesele sunt conform cerintelor interne si ale clientului;
Identificarea si urmarirea implementarii ideilor de reducere de costuri;
Urmarirea modificarilor pe par

Candidatul ideal Cerinte:
Operare PC Microsoft;
Dexteritate manuala;
Foarte buna organizare;
Abilitati functionaresti;
Constintiozitate, seriozitate;
Rigurozitate in realizarea sarcinilor;
Capacitate de organizare, de planificare si prioritizare task-urilor.
Descrierea jobului Responsabilitati:
Coordoneaza distributia trimiterilor postale;
Solutioneaza cererile, reclamatiile si sesizarile clientilor;
Intocmeste graficul/ orarul de derulare a activitatii in biroul postal in raport cu volumul de activitate;
Inregistreaza formularele referitoare la trimiterile postale c

Candidatul ideal Studii superioare tehnice
Atestat transport marfa
Atestat transport persoane
Atestat siguranta circulatieiDescrierea jobului Coordoneaza si este responsabil de intreaga activitate a serviciului transporturi auto.

Candidatul ideal Key Requirements:
Recent graduate or on the final year of relevant studies (Economy/Finance/Accounting)
Excellent computer knowledge (especially EXCEL);
Fluent in both spoken and written English.
Organized and pro-active attitude.
Descrierea jobului Key Responsibilities:
Preparation of HR and Payroll related documents, such as: labor agreements, additional acts, employment certificates, etc.;
Preparation of the monthly payroll and related salary documents for a given portfolio of clients;
Responsible for ensuring the completeness and accuracy of the payro

Candidatul ideal Cerinte:
- operare PC Microsoft
- dexteritate manuala
- foarte buna organizare
- abilitati functionaresti
- constintiozitate, seriozitate
- rigurozitate in realizarea sarcinilorDescrierea jobului Responsabilitati:
- Asigura suport superiorului ierarhic in coordonarea activitatii biroului postal
- Asigura back-up pentru coordonatorul punctului de lucru (indeplineste sarcinile acestuia in urmatoarele situatii: concediu/ absenta/ activitate de teren)
- Verifica integritatea trimiterilor postale
- Sorteaza trimiterile postale pe zone/cartiere/strazi si pe tipuri de servi
Candidatul ideal
Cunostinte operare calculator (Windows, MS Office (Word, Excel, Internet)
Cunostinte in utilizarea programelor specifice de facturare si evidenta de gestiune, lucrul cu case de marcat si POS
Bune abilitati de comunicare si relationare
Constituie un avantaj:
Experienta in magazine/raioane de materiale electrice/electronice
Cunostinte de electrotehnica
Studii in Inginerie Electrica, Energetica, Electromecanica (finalizate sau in curs)
Descrierea jobului
Intocmire facturi, bonuri fiscale catre clienti si documente de receptie marfa (NIR)
Intocmire

Candidatul ideal
Personalitate puternica, orientata spre construirea unei cariere
Atitudine corecta, capabil sa relationeze cu usurinta
Bun organizator
Bun conducator auto, disponibil pentru deplasari
Descrierea jobului Postul se аdresеаza persoаnelor cе dorеsc sа isi construiаsca o cаrierа alаturi de profеsionisti, intr-un domеniu nou cе ofеra rеale posibilitаti dе perfеctionаre a angajatului cat si o remunerare financiara raportata la performanta.
Responsabilitati principale:
Pastreaza contactul cu portofoliul de clienti arondat si contribuie la imbunatatirea acestuia
Organi

Candidatul ideal Studii de specialitate
experienta in post similar de minim 5 ani
membru CECAR reprezinta un avantajDescrierea jobului - Asigură întocmirea lucrărilor de închidere lunară şi calcularea principalilor indicatori economico – financiari : bilanţul, contul de profit şi pierderi, situaţia fluxurilor de trezorerie, notele la conturile anuale;
- Supervizează toate activităţile din departamentul contabil şi gestionează performanţa membrilor echipei;
- Organizează, conduce şi controlează inventarierea anuală a patrimoniului în conformitate cu nevoile interne şi externe ale companiei;

Candidatul ideal Bacolux Hotels isi mareste echipa !
Daca esti pasionat de domeniul hotelier, de lucrul cu oamenii,te invitam sa te alaturi echipei noastre. Avem disponibil postul de: Contabil de gestiune.
Candidatul ideal:
absolvent de studii economice medii / superioare,
stabilitate ,autodisciplina,
rationament matematic, aptitudini numerice,
cunoasterea programului Material Controls (MC) constituie avantaj
Experienta minim 1 an contabilitate/gestiune.Descrierea jobului Inregistrarea si verificarea facturilor de achizitie si notelor de intrare receptie;
Inregistrarea, urmarirea si

Candidatul ideal Perioada contractuala determinata: 6 luni
CERINTE:
Abilitati de comunicare, negociere;
2 ani experienta intr-un rol similar;
Spirit de organizare;
Spirit de echipa;
Orientarea spre consumator;
Onestitate si etica;
Sa nu aiba antecedente penale;
Permis de conducere categoria B - cu o vechime de cel putin doi ani;
Studii superioare;
Bune cunostinte de limba engleza;
Cunostinte Microsoft Office.
Descrierea jobului RESPONSABILITATI:
Joaca un rol integral in noile oportunitati comerciale si este responsabil de dezvoltarea relatiei cu clientii noi. Se

Candidatul ideal - abilitatea de a planifica, organiza si urmari activitati
- abilitati de comunicare, negociere, spirit de echipa si responsabilitate
- seriozitate, dinamism
- abilitati de lucru sub stres si cu termene limita
- abilitati de analizaDescrierea jobului - introduce comenzile in softul firmei si monitorizeaza operational transportul
- coordoneaza activitatea conducatorilor auto, de la primirea comenzii, ajungerea la expeditorul marfii, incarcarea si transportul marfii la destinatar
- informeaza de o maniera corecta, obiectiva, adecvata si oportuna a sefului ierarhic, ca fund

Candidatul ideal - studii superioare;
- cunostinte MS Office (Excel - notiuni de baza);
- cunostinte in operarea softului Charisma constituie avantaj;
- experienta in arhiva, respectiv facturare constituie avantaj;
- abilitati de asimilare rapida, respectarea termenelor limita;
- atitudine proactiva.Descrierea jobului - intocmirea documentelor de aprovizionare si livrare;
- intocmirea listelor de incasari, cheltuieli si compensari;
- intocmirea facturilor de retur marfa pentru clienti;
- actualizarea periodica a datelor de identificare ale firmelor;
- arhivarea documentelor fiscale;

Candidatul ideal
Personalitate puternica, orientata catre performanta
Atitudine corecta, capabil sa relationeze cu usurinta si sa lucreze in echipa
Bun conducator auto, disponibil pentru deplasari pana la 40% din timpul lucrat
Detine cunostinte generale de mecanica, hidraulica, electronica
Descrierea jobului Postul se adreseaza persoanelor ce doresc sa lucreze alaturi de profesionisti, intr-un domeniu nou ce ofera reale posibilitati de perfectionare a angajatului cat si o remunerare financiara raportata la performanta.
Responsabilitati principale conform instruirii primite in cadrul
Departament:
Industrie:
Tip job:
Experiență:
Numele companiei:
Ordonează după: