32 - Locuri de Muncă (joburi) Logistica în Pitești
32 - Locuri de Muncă (joburi) Logistica în Pitești

Candidatul ideal - Studii superioare;
- Minim 1-2 ani experienta pe o pozitie similara constituie avantaj;
- Experienta in industria automotive constituie avantaj;
- Cunostinte Sistem ERP;
- Cunostinte Microsoft Office;
- Limba Engleza ;
- Abilitati de coordonare a unei echipe;
- Spirit de echipa;
- Bune abilitati de comunicare si interactionare.Descrierea jobului Coordonare operatiuni logistice:
- Procesare comenzi clienti ( verificarea integrarii comenzilor din sistem ERP );
- Planificarea productiei in baza comenzilor de la client si urmarirea realizarii lor ( master planul se tra

Candidatul ideal - Strong knowledge of Romanian and International freight markets both in terms of customers and suppliers
- Strong portfolio of customers and international transporters
- A 2-3 years forwarding experience, in the international road freight market segment (Full Truck Load - FTL, Partial Truck Load – PTL , Less than Truck Load - LTL and integrated complex logistic solutions)
- Good level of English is a must
- A second language would be a big plus (French, Turkish, German, Russian)
- Very good PC Skills (MS Office, Internet);Descrierea jobului - To develop and maintain a st

Cautam un coleg Specialist Recrutare cu experienta nivel mediu si mult entuziasm care sa completeze echipa din Brasov. Ce ne dorim sa aiStudii superioare (psihologie/sociologie/resurse umane);Experienta in recrutare/ voluntariat in HR reprezinta un avantaj;Cunostinte PC nivel avansat (MS Office);Excelente abilitati de comunicare;Rezistenta la stres;Flexibilitate si mobilitate. Ce vei facePostezi anunturi in media;Selectezi candidatii pe baza CV-urilor, in functie de profilul candidatului si cerintele postului;Sustii interviurile de angajare, individuale sau de grup;Oferi feedback candidatilor

Candidatul ideal Persoana dinamica, prezenta agreabila, abilitati de comunicare, studii superioare incepute/ finalizate, experienta in domeniu constituie avantaj, cunoscutor scris si vorbit lb.engleza (franceza/ germana/italiana constituie avantaj).Descrierea jobului Descriere post:
1) Verifica permanent locatia Autocamioanelor din flota societatii;
2) Mentine contactul permanent cu soferii pentru a remedia eventualele probleme ivite pe traseu (probleme tehnice, eventuale intarzieri, etc);
3) Interactioneaza cu clientul la nivel de pozitionare.
Cerinte:
Studii superioare incep

Candidatul ideal ROL
Imbunatatirea continua a utilizarii sistemului WMS in organizatie
CERINTE
• Studii superioare finalizate de preferat din zona de operational / IT;
• Cunostintele IT suport hardwear si software constituie un avantaj (de exp.: retele, calculatoare, imprimante, servere, s.a.)
• Minim 2 ani experienta anterioara intr-un WMS;
• Atentie la detalii si rezistenta la munca repetitive;
• Bune abilitati de analiza si sinteza;
• Suita MS office nivel peste mediu (cunostinte avansate Excel).Descrierea jobului • Colaborarea cu echipa de management

Candidatul ideal - Absolvent studii superioare;
- Experienta in domeniu operatiunilor de import-export si in dezvoltarea relatiei cu furnizorii externi si interni/ domeniul automotive cel putin doi ani – constituie un avantaj;
- Abilitati avansate de utilizare PC;
- Cunostinte avansate de limba engleza;
- Persoana organizata, serioasa, meticuloasa, receptiva, cu initiativa, comunicativa, flexibila si loiala;
- Foarte bune abilitati de comunicare si munca in echipa;
- Experienta in negocieri;
- Disponibilitate la delegatii interne/ externe, etc...;
- Permis de conducere B - avantaj;Desc

Candidatul ideal Cerinte:
- Experienta in acelasi tip de functie;
- Prezinta avantaj detinerea atestatului de coordonator transport;
- Abilitati foarte bune de utilizare PC: Microsoft Office;
- Capabilitatea de a purta discutii pe email sau telefonice in limba engleza (obligatoriu), franceza sau germana (obligatoriu cel putin una)
- Persoana organizata, cu o buna capacitate de planificare si coordonare;
- Excelente abilitati de comunicare si negociere;Descrierea jobului Responsabilitati:
- Coordonarea directa a activitatii conducatorilor auto si a pozitionarii camioanelor;
- Transmit

Candidatul ideal - studii medii/superioare economice
- experienta ca revizor gestiuni reprezinta un avantaj
- cunostinte de contabilitate primara, cunostinte in programul Senior reprezinta un avantaj
- abilitati de a lucra cu oamenii
- capacitate de analiza si sinteza, rigurozitate si dinamism
- cunostinte pachet MS OFFICE (Excel in special)
- disponibilitate de a calatori in teritoriul arondat (75 % din timp)- 5 puncte lucru -Albota/Mioveni/Poiana Lacului/Trivale/Curtea de ArgesDescrierea jobului - efectueaza inventarul partial si total al gestiunilor conform dispozitiilor legale si al

Candidatul ideal La Romstal ne dezvoltam impreuna, atat in Romania cat si in Europa!
Acest job ti se potriveste daca ai:
experienta pe un post similar de minim un an;
bune abilitati de comunicare
experienţă într-un mediu de lucru cu ritm dinamic;
bune abilitati de coordonare, comunicare, planificare si organizare;
abilitatea de a rezolva situatiile limita aparute;
experienta de lucru cu programul SAP – constituie avantaj
Descrierea jobului Rolul job-ului: responsabil pentru operatiunile de intrare/iesire marfa in/din depozit, activitati de inventariere a stocului de marfa per

Senior Office Manager for FrezWe’re looking for someone whohas great communication skills;is an organized person;can plan and priotise tasks;is deadline oriented;pays attention to details;is openminded and willing to learn new skills;is a positive person all around;Proficient English and good software skills are mandatoryCandidatul idealWe are searching for the best people in town! Smart, Passionate, Proactive, Hard working Colleagues needed!

Candidatul ideal - studii medii,studiile superioare constituie avantaj
- experienta min 2 ani in administrare depozit (avantaj)
- coordonarea si organizarea echipei
- disponibilitate pentru program prelungit
- capacitate de lucru in echipa
- permis conducere- categ. B
- Domiciliu stabil in PitestiDescrierea jobului - coordoneaza si conduce activitatea proiectului prin supervizarea tuturor proceselor ce se desfasoara in cadrul depozitului: administrative, financiar bancare, gestiuni, parc auto, etc
- pachet salarial: salariul motivant, masina de serviciu, telefon, tichete de masa.

Candidatul ideal - persoana calma si sigura pe sine
- atentie distributiva
- studii liceale terminate (preferabil profil economic)
- 1 an experienta pe un post similar
- bune abilitati de operare PC
- cunoasterea programului de facturare Charisma constituie un avantajDescrierea jobului - efectueaza incasari si plati cu numerar
- intocmeste documente justificative privind incasarile si platile cu numerar si card(facturi, chitante, bonuri fiscale, chitante POS)
- gestioneaza numerarul si alte valori existente in casierie
- elaboreaza diverse rapoarte referitoare la operatiunile din casie

Candidatul ideal · Proficiency in Romanian and ‚English or French’ ( spoken & written );
· Experience in a planner position is a plus;
· Perseverant, organized and able to establish priorities;
· Good communication skills, team spirit;
· Computer skills (MS Office, MS Outlook etc.);
· Knowledge MS Dynamics NAV is a plus
· Experience as a ‚fridge’ / ‚bulk’ planner is a plusDescrierea jobului · Driver’s coordination and transport dispatch / forwarding;
· ‚Frigo’ – ‚Bulk Liquid’ – ‚Bulk dry’ Follow-up and reporting the activity results;
· Minimizing the transport cost;
· Taking over the

Candidatul ideal ROL
· Prospectarea pietii, atragerea de noi clienti, extinderea permanentă a bazei de date a
furnizorilor de transport si incheierea contractelor de transport si, eventual, depozitare.
CERINTE:
Experienta in domeniu minim 3 ani;
Cunostinte solide de legislatie transport;
Limba engleza, spaniola, franceza constituie avantaj;
Excelente abilitati de negociere
Confidentialitate, loialitate;
Excelete abilitati de comunicare, planificare si organizare a activitatilor
Rezistenta la lucrul sub stres
Persoana comunicativa, organizata, rezistenta la stres, capabila sa gandea

Candidatul ideal Experienta in domeniu AUTOMOTIVE;
Atestat motostivuitor- constituie avantaj;
Limba engleza /spaniola/franceza constituie avantaj;
Cunostinte MSOffice (Word/Excel);
Confidenţialitate, loialitate;
Persoana comunicativa, organizata, rezistenta la stres, capabila sa gandeasca strategic si sa lucreze in echipa Persoana dinamica, vesela, prietenoasa, deschisa la nou si adaptabila
Are capacitatea de a lucra cu termene limita;
Este dornic sa se dezvolte personal si profesional;
Pasionat de ceea ce face.Descrierea jobului Sarcini si responsabilitati:
- Sa incarce si sa descarc

Candidatul ideal Studii superioare sau medii;
Cunostinte avansate de limba engleza;
Cunostinte foarte bune de utilizare PC;
Persoana organizata, cu o buna capacitate de coordonare si planificare;
Foarte bune abilitati de comunicare si relationare;
Atentie distributiva si capacitate de concentrare;
Cunoasterea programului conducatorilor auto de camioane este OBLIGATORIE;
Experienta intr-un post similar in domeniul transportului international de marfuri este OBLIGATORIE.Descrierea jobului Coordoneaza un anumit numar de camioane din flota;
Mentine relatiile cu casa de expeditii cu care lu

Candidatul ideal
Experienta in domeniul transportului rutier international dе marfa (cunoasterea legislatiei in vigoare referitor la transportul intern si international dе marfa);
Este important sa fie o fire sociabila, cu abilitati in comunicare, cu inclinatii spre munca in echipa si interactiunea cu clientii si colaboratorii companiei;
Capacitate dе asumarea responsabilitatii si dе luare a deciziilor;
Abilitati dе negociere a pretului, persoana comunicativa, rezistenta la stres;
Seriozitate, initiativa si atitudine proactiva;
Cunostinte limba engleza obligatoriu (germana constit

Candidatul ideal
Studii medii – profil tehnic;
Minim 2 an experiență în mediu tehnic industrial;
Cunoștințe de automatizări, mecanică, pneumatică;
Autorizare electrician;
Competențe de operare computer;
Limba engleză: nivel mediu;
Capacitate de analiza și de rezolvare a problemelor;
Foarte bune abilități de comunicare și relaționare.
Descrierea jobului Responsabilități:
Supraveghează și operează echipamentele stației;
Urmărește stocurile de materii prime, întocmește comenzi și face înregistrarea acestora;
Face ajustări și reglaje la echipamentele din stație.

Candidatul ideal Manpower recruteaza operatori introducere, validare si prelucrare date!
Echipa noastra se extinde! Esti o persoana activa, in cautarea unui job? Ai abilitati foarte bune de organizare si esti atent la detalii ? Atunci, te asteptam alaturi de noi! Avem nevoie de forte si oameni noi, cu initiativa in echipa noastra!
Ce ne dorim de la tine?
Sa fii activ;
Sa dai dovada de organizare in activitatile tale;
Sa fii atent la detalii
Descrierea jobului
Ce presupune jobul?
Arhivare documente
Sortare documente
Ordonare documente
Introducere date PC
Ce benefic
Candidatul ideal
Studii si Certificat de calificare in meseria de electrician
Experienta de cel putin un an pe un post de electrician
Cunoasterea procedurilor operationale si instructiunilor tehnice interne specifice activitatii de mentenanta/reparatii/montaj.
Cunoasterea normelor si instructiunilor tehnice interne care reglementeaza montajul / repararea echipamentelor electrice in constructie speciala;
Cunoaste si aplica politica de HSEQ si obiectivele societatii, documentele Sistemului de management al calitatii, Protectia Muncii si pentru Situatii de urgenta aplicabile, legislatia val
Departament:
Industrie:
Tip job:
Experiență:
Numele companiei:
Ordonează după: