Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

74 Locuri de Munca Logistica in Pitesti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

74 Locuri de Munca Logistica in Pitesti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Logistica in Pitesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Logistica in Pitesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Specialist Logistica


Candidatul ideal Cerinte: Experiență de lucru relevantă într-un rol similar (industrie auto/injecție de plastic - constituie un avantaj); Cunostinte Microsoft Office (Outlook, Excel, Word, PowerPoint etc.); Excelente abilități de comunicare, organizare și planificare; Abilități de rezolvare a problemelor și de analiză, capacitate de a lua decizii rapide; Automotivat, orientat spre detalii, cu capacitatea de a lucra într-un mediu în ritm rapid și în continuă schimbare; Cunostinte limba engleză nivel mediu (nivel avansat - constituie un avantaj).Descrierea jobului Responsabilitati principale: Colectează, procesează, difuzează informații, rapoarte și reclamații specifice activității de documentare logistică; Înregistrarea și gestionarea comenzilor primite de la clienții alocați, precum și a stocurilor de materii prime și piese finite; Stabilirea, organizarea și coordonarea achizițiilor; Inventarierea mărfurilor și analiza costurilor Coordonează, participă și documentează continuu activita
MANPOWER ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 444 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Asistent Logistica


Candidatul ideal Cautam o persoana tanara cu studiile in curs sau proaspat absolvent ,comunicativa , riguroasa ,cu spirit de echipa.O fire analitica si indrazneata , care doreste sa invete si sa se dezvolte in cadrul companiei noastre .Cerinte : limba engleza nivel incepator/mediu ( franceza reprezinta un avantaj) studii in curs /proaspat absolvent microsoft office : Excel , Word, Outlook, Powerpoint lucru in sistem de tip ERP ( formarea se desfasoara in cadrul companiei)Descrierea jobului Responsabilitati : urmarirea bazei de date in Excel urmarirea fluxui de tranzit a marfii in sistem comunicarea cu furnizorii in cazul in care exista erori in documentatie mentinerea relatiei cu transportatorii
HAULOTTE ARGES S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 444 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Logistics Responsible


Candidatul ideal Bachelor and (or) master’s degree. Computer literate, especially Excel skills. English – intermediate. Analytical and problem-solving abilities. Results orientated.Descrierea jobului ensures the transport for dealers in the country. taking orders from the internal sales department. centralizing orders and requesting trucks from transport companies, depending on the price charged by them, the specifics of the respective transport, the volume and weight of the transport, destination, method, and time of unloading. centralizing the confirmations given by carriers and communicating them to the departments involved in the sales, loading and auxiliary processes. solving problems arising in various phases of the distribution process (orders, confirmations, loading, unloading) through permanent contact with the involved departments and collaborating companies. preparation of transport orders. monitors the proper fulfilment by the transport companies of the obligations assumed
ARCTIC SA

Department Manager Main Cash Administration and In-Store Logistics (m/​f/​d)


Peek & Cloppenburg is an international fashion retailer with around 160 stores across 16 European countries. We offer a wide range of high-quality products and exceptional customer service. As a family-run business for 120 years, we provide our employees with a safe and dynamic working environment and long-term career prospects. We combine the best of both worlds: reliability with innovation, a focus on key figures with an awareness of trends, personal responsibility with a strong team spirit & so much more. Become part of our group of companies and start your career at Peek & Cloppenburg.YOU WILL BE RESPONSIBLE FOR Being Head of Department, with direct personal responsibility for your team Responsibility for cash accounting, including handling and entering daily proceeds Unloading deliveries, unpacking and sorting goods as well as distributing stock to the sales department Leading and carrying out the annual inventory Active support on sales floor Providing administrative
Peek Cloppenburg

Casier


Candidatul ideal Experiență anterioară într-un rol similar reprezintă un avantaj Abilități bune de comunicare și interacțiune cu clienții Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu cu ritm rapid și sub presiune Atitudine proactivă și orientată către rezolvarea problemelorDescrierea jobului Efectuarea operațiunilor de încasare și decontare a tranzacțiilor în mod precis și eficient Asigurarea unui serviciu de calitate clienților, oferindu-le asistență și răspunsuri la întrebări Gestionarea corectă a numerarului și a documentelor financiare conform procedurilor interne Menținerea curățeniei și ordinei în zona de lucru și la casa de marcat
BOGALI AUTO-LOGISTIC SRL

Media netă estimată pe baza celor 901 de salarii introduse în Salario: 2500 RON/Luna

Contabil Primar /​dispecer


Candidatul ideal Angajez dispecer / assistent manager pentru o firma de transport din Pitești.Candidatul va avea următoarele responsabilitati:- Planificarea si coordonarea flotei proprii ( rute + eficientizare timp);- Comunicarea constanta cu șoferii si asigurarea respectării normelor de siguranță;- Gestionarea situațiilor de urgență sau întârzierilor prin informarea corecta a clienților;- Gestionarea contabilității primare (smart Bill + deconturi șoferi);- Vânzarea curselor prin casa de expeditie;- Relaționarea eficientă cu clientii;- Gestionarea curselor prin casa de expediție (între 30 și 60 de curselor pe săptămână cu subcontrsctorii);- cunoștințe de limba engleză , iar dacă există și cunostite de limba turcă, acestea constituie avantaj.Beneficii:- Salariu fix ce pornește de la 3000 de lei net in functie de experienta;- Bonusuri sub forma de procent din vânzări.+ alte beneficii ce se discuta la interviu.Descrierea jobului Beneficii:- Salariu fix ce pornește de la 3000 de lei net in
NBC TRANSPORT LOGISTIC DRIVE S.​R.​L.​

Specialist In Digitalizare,​ Dezvoltare Si Sustenabilitate


Candidatul ideal Cerințe: Experiență relevantă în digitalizare, dezvoltare și/sau sustenabilitate, preferabil într-un mediu corporativ sau organizațional similar. Cunoștințe solide de tehnologii digitale și capacitatea de a gestiona proiecte de implementare a soluțiilor software și hardware. Înțelegere a conceptelor de sustenabilitate și a strategiilor de reducere a impactului asupra mediului. Abilități excelente de comunicare și negociere, cu capacitatea de a influența și mobiliza echipele interne. Orientare către rezultate și capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și în schimbare rapidă.Descrierea jobului Responsabilități: Identificarea oportunităților de digitalizare și eficientizare a proceselor în cadrul companiei. Gestionarea proiectelor de implementare a soluțiilor digitale și a instrumentelor tehnologice. Dezvoltarea și implementarea strategiilor de sustenabilitate, cu accent pe reducerea amprentei de carbon și utilizarea responsabilă a resurselor. Colaborarea st
AGEXIM TRANSPORT LOGISTICS S.​R.​L.​

Economist - Contabil


Candidatul ideal - Studii superioare in domeniul economic- Cunostinte dovedite de contabilitate, intelegerea contractelor de finantare si managementul stocurilor- Cel putin un an experienta intro pozitie similara- Cunostinte de operare PC (bune cunostinte EXCEL)- Atentie la detalii si acuratete in inregistrarea operatiunilor- Capacitate de organizare- Punctualitate, seriozitate si responsabilitate- Experienta in programul Windsoft constituie avantaj.Descrierea jobului - Vei asigura inregistrarea corecta si la timp a tuturor documentelor contabile si alte lucrari specifice- Vei asigura reconcilierea tuturor conturilor de active fixe, impreuna cu amortizarea aferenta, precum si stocuri- Vei opera NIR-urile, Bonurile de consum si Bonurile de transfer in sistemul contabil- Vei tine evidenta stocului de piese de schimb, obiecte de inventar si mijloace fixe aflate la gestiunea societății prin operarea tuturor intrărilor, transferurilor si ieșirilor din gestiune (NIR-uri + bonuri de consum);-
AGEXIM TRANSPORT LOGISTICS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2796 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Developer Digitalizare


Candidatul ideal Studii superioare finalizate în domeniul IT. Experiență minimă de 2 ani în dezvoltarea de software. Cunoștințe solide în domeniul tehnologiilor, practicilor în domeniul transformării digitale și inovațiilor tehnologice. Abilități excelente de programare, cunoștințe în Python și Java. Cunoștințe avansate de Excel, inclusiv formule compuse, Pivot Table, VBA, Power Query și Power BI. Conduită morală și profesională înaltă, integritate, inițiativă, responsabilitate și capacitate de lucru în echipă. Capacitate de învățare rapidă a metodelor noi de lucru și de organizare.Descrierea jobului Identificarea, evaluarea și selecția soluțiilor software și hardware adecvate pentru digitalizarea și automatizarea proceselor organizaționale. Optimizarea soluțiilor software și hardware existente. Implementarea, testarea și suportul soluțiilor de digitalizare și automatizare. Contribuție la dezvoltarea și implementarea strategiei de digitalizare și inovare. Dezvoltarea și implementarea s
AGEXIM TRANSPORT LOGISTICS S.​R.​L.​

Manager Resurse Umane


Candidatul ideal Cerinte:- absolvent/a de studii superioare de lunga durata cu diploma de licenta intr-unul din urmatoarele domenii: Resurse Umane / Drept / Stiinte Economice- minim 5 ani experienta in domeniu- nivel ridicat de cunostinte de legislatia muncii- focus ridicat asupra rezultatelor si a eficientei proceselor- abilitati de rezolvare a problemelor si gestionare a conflictelor- excelenta capacitate de luare si implementare a deciziilor- abilitati de analiza, planificare si organizare- aptitudini de conducere si leadership- abilitati pentru munca in echipa- capacitate de motivare si dezvoltare a personalului din subordineDescrierea jobului Responsabilitati HR: planifica, organizeaza si supervizeaza activitatile de resurse umaneasigura interpretarea corecta si aplicarea politicilor de personal ale firmeiraspunde de asigurarea necesarului de personal in cadrul societatiiplanifica si coordoneaza orientarea noilor angajati pentru a facilita integrarea acestora in organizatie, monit
AGEXIM TRANSPORT LOGISTICS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1001 de salarii introduse în Salario: 7350 RON/Luna

Tehnician Documentatie Studii


Candidatul ideal - Studii medii- Cunostinte Microsoft Office (Word, Excel), Internet- Cunostinte de limbi straine-engleza -Nivel mediu- Abilitati de planificare si organizare- Abilitati de lucru cu documente, informatii si inregistrari de date- Abilitati de comunicare si lucru in echipa- Dinamism si receptivitate la solicitarile profesionale- Tenacitate in vederea obtinerii rezultatelor scontate/asteptate- Cunostintele tehnice constituie avantaj- Disponibilitate de a lucra in doua schimburiDescrierea jobului -Tine evidenta scriptica a schimburilor de remorci pentru clienti pe baza informarilor primite de la dispeceri-Solicita si analizeaza pozele si procesul verbal de predare-primire, ce cuprinde exteriorul semiremorcii si defectele identificate de conducatorii auto, pentru fiecare preluare/predare de remorca-Transmite mail de informare catre departamentul tehnic al clientilor, care va contine pozele si procesul verbal de schimb completat de conducatorul auto, mentionand si defectiunil
AGEXIM TRANSPORT LOGISTICS S.​R.​L.​

Director Magazin Pitesti


Candidatul ideal - absolvent studii superioare- bune cunostinte de operare PC ( Word, Excel,etc)- minim 2 ani experienta intr-un post similar- flexibilitate si rezistenta la stress- bune cunostinte de limba engleza sau germana- abilitati organizatorice si de coordonare- interes pentru domeniu si dorinta de dezvoltare pe plan profesional- spirit comercialDescrierea jobului Responsabilitati:- maximizarea vanzarilor si a calitatii serviciilor- administrarea si eficientizarea activitatii magazinului- conducerea si motivarea personalului- ajuta la dezvoltarea standardelor companiei- cunoasterea pietii locale si a obiectivelor de vanzari; comunicarea rezultatelor de vanzari catre centru- fluidizarea comunicarii interne- implementarea promotiilorBeneficii:- pachet salarial motivant- posibilitati reale de promovare in cadrul companiei- traininguri de specialitate- mediu de lucru placut- echipa tanara si profesionista
PARFUMERIE DOUGLAS SRL

Manager Magazin Arges Mall


Candidatul ideal Manager Magazin / Pozitii disponibile in Arges Mall- studii medii minime,- experienta in domeniu obligatoriuDescrierea jobului -Activitati specifice magazinului;-receptie si gestionarea marfurilor;-asigurarea si aprovizionarea magazinului cu produse;-asistarea clientilor in magazin;-incasare;-constituie un beneficiu daca stiti limba engleza.Pachetul de beneficii pentru pozitia de MANAGER MAGAZIN contine:- salariu + comision;- bonuri de masa 600 lei,- bonus din vanzari,- prime de sarbatori
AC FASHION RETAIL SRL

Asistent Vanzari Magazin Nou - Pitesti


Candidatul ideal Îți place să vezi rezultatele muncii tale?Vrei să lucrezi într-un mediu în care ești apreciat pentru cine ești și felicitat pentru ce vei realiza?Atunci alătură-te echipei Deichmann!Căutam noi colegi/ colege pentru magazinul care se va deschide în Pitești, în incinta: Argeș Mall.Dacă ești o persoană responsabilă, implicată și serioasă, cu orientare către clienți și nevoile lor, te vom sprijini încă de la început și te vom învăța:• să îndrumi și să consiliezi clienții• să ajuți la recepția mărfii și amplasarea acesteia pe spațiul de vânzare• să lucrezi cu casa de marcat• să contribui la menținerea unei imagini impecabile a magazinuluiDescrierea jobului Beneficiile tale:• Bonuri de masă• Perechi de pantofi cadou• Vouchere cadou și bonusuri în funcție de performanță• Contract de muncă cu normă întreagă sau part time• Oportunități de creștere și dezvoltare profesională• Un loc de muncă sigur într-o companie internațională de succesLa Deichmann vii pentru un job, rămâi pent
DEICHMANN S.​R.​L.​

Lucrator Depozit


Candidatul ideal Cerinte:Experienta de lucru in depozit, pregatirea comenzilor (picking) prezintă avantaj;Persoana dinamica, organizata si corecta;Abilitate de lucru in echipa;Capacitate de planificare si organizare;Utilizarea computerului (minimul necesar);Studii gimnaziale finalizate;Permis de conducere, categoria B.Descrierea jobului Receptia produselor;Descărcarea mărfurilor primite de la furnizori și aranjarea acestora în depozit;Pregatirea si expedierea comenzilor conform procedurilor interne;Efectuarea controlului cantitativ si calitativ al produselor care urmeaza a fi expediate;Verificarea integritatii produselor.Programul de muncă: Luni - Vineri 08:00 - 18:00, Sambată - Duminică, liberBeneficii:Bonuri de masaBonusuri de performantaPrime de sarbatori
TOP BEARINGS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 380 de salarii introduse în Salario: 2800 RON/Luna

Logistics Specialist - Senior


Short company description We are RIAN & Partners, a 100% Romanian concept – recruitment agency and we provide specialized human resources management services within the industrial field.Our goal is clear and simple: to improve every recruitment and organizational development processes. We support ambitious businesses to find the proper human capital for their development plans. We offer guidance to dynamic candidates in order to find their dream job. Requirements Bachelor’s degree in Technical / Economic field;Minimum 3 years work experience in similar position;Strong technical aptitude in working with MS Office Excel (Excel, Word) and Google suite;Knowledge in SAP represents an advantage;Knowledge and experience in automotive field represents an advantage;Good communication skills, good customer / supplier focus skills;A strong sense of self-discipline, team player, agility, keen sense of urgency and results oriented, logical thinking;Fluent in English. Responsibilities Communicat
RIAN PARTNERS

Director Magazin


Candidatul ideal Experienta profesionala in Retail Fashion; Minim 1 an experienta ca Sef dе magazin intr-un magazin dе incaltaminte constituie un avantaj; Capacitate dе organizare si coordonare la locul dе munca; Fire competitiva, dar si un bun team leader; Cunostinte medii dе limba engleza; Cunostinte aplicatii Microsoft Office (Word, Excel).Descrierea jobului Evаluarеа obiеctivеlor de vanzari KPI; Realizаrеa obiеctivelor dе targеt ale mаgazinului si plаnul dе visuаl mеrchаndising in conformitаtе cu instuctiunilе sediului; Asigurаrea ca toate procedurile back-office sunt aliniate standardelor (planificarea angajatilor, cash office, reduceri, receptii, retururi, prevenirea pierderilor); Analizeaza trandurile si competitorii, revizuieste si reactioneaza in functie de indicatorii de performanta; Recrutare de personal; Inventariere periodica.Beneficii Contract de munca pe perioada nedeterminata; Program flexibil de lucru; Pachet salarial atractiv format din: Salariu fix si Comision din va
PESTOS SRL

Media netă estimată pe baza celor 350 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Contabil - Contabilitate Primara /​vanzari Magazin


Candidatul ideal Persoana atenta la detalii, dinamica si cu spirit de echipa, capacitate de organizare si planificare, abilitati de comunicare cu clientii si furnizorii.Meticulozitatea, acuratetea si atentia la detalii.Orientarea catre rezultatRezistenta la stresCapacitati bune de organizarea si prioritizarea sarcinilorImplicare si spirit de initiativa.Descrierea jobului Inregistreaza facturi fiscale pentru clienti, facturi de cheltuieli, bonuri fiscale, bonuri de consum.inregistreaza valorile in registru de casainregistreaza nir-uri de la furnizoriInventarul produselor din stocul curentemite bonuri fiscale pe casa de marcattransmiterea facturilor prin e-factura Anafverificarea stocurilor de marfa si comenzile date catre furnizoripastreaza confidentialitatea datelor si a documentelor legate de firmaoperare Ms OFFICE (Word, excel)operare email Outlooklimba engleza : scris si vorbit
ROMIMPEX SRL

Personal Conducere Magazin (m/​f) - Pitesti Arges Mall


Descrierea jobului ACEŞTIA SUNTEM NOI"Îmbracă-te pentru moment" este mai mult decât un slogan pentru noi. NEW YORKER face modă pentru momente reale. Căutăm angajați cu pasiune, care au curajul de a inova, au bucuria creativității, care ne conduc cu personalitatea și entuziasmul lor și care ne inspiră constant. Necomplicat, inspirat și întotdeauna gata să vă scufundați în lumi noi și să trăiți fiecare moment. Căutați să vă alăturați unei companii atractive și dinamice, unde puteți face diferența în fiecare zi? Atunci începe-ți cariera acum într-una dintre cele mai frumoase industrii din lume !Magazinele noastre sunt imaginea NEW YORKER. Aici suntem aproape de clienții noștri și îi inspirăm prin brandul nostru. Cu pasiune pentru modă, un fler pentru tendințe și o orientare puternică spre servicii, creăm o experiență perfectă de cumpărături. Cei 23.000 de angajați în vânzări din peste 1.150 de magazine organizează, de asemenea, procesul operațional și sunt în mare măsură responsabili pent
NEW YORKER ROMANIA

Director Magazin - Maxi Pet Pitesti


Candidatul ideal DIRECTOR MAGAZIN - MAXI PET PITESTIS.C. Pet Network Europe S.R.L. face parte dintr-un grup corporativ regional de succes, specializat în retail-ul cu hrană și accesorii pentru animale de companie. În magazinul Maxi Pet oferim cea mai variată gamă de produse pentru animale de companie (hrană și accesorii), cele mai bune prețuri de pe piață și un magazin cu un mediu ambiant superior ce asigură cea mai comodă experiență de cumpărături.Pentru mai multe informații, vă rugam accesați www.maxi-pet.roÎn prezent căutam o persoană dinamică, dedicată și motivată pentru poziția de:DIRECTOR MAGAZINResponsabilități:• Planificarea vânzărilor• Organizarea și managementul unei echipe de peste 10 reprezentanți comerciali• Controlul productivității și al calității muncii• Training și dezvoltare pentru noii angajati• Gestionare comenzi produse• Verificarea cantitativa și calitativă a produselor primite• Asigurare inventar magazin• Implementarea standardelor de calitate cerute de angajator
PET NETWORK EUROPE S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 74 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.