65 - Locuri de Muncă (joburi) Logistica în Sibiu
65 - Locuri de Muncă (joburi) Logistica în Sibiu

Description We build tomorrow`s technology. We are #peopleofcontinentalsibiu:Click here to watch our location movie!Check out your future responsibilities below Managing the productivity of the Inbound BU Logistics worldwide including target setting for technical KPI’s (supplier performance, in-time deliveries) in order to ensure a high performance as well as driving countermeasures in case of deviations. Escalation in shortage situation and starting BU allocations based on BU decision. Coordination of PTN/PCN on BU level including decision process (LTB, redesign) and alignment of the relevant

Candidatul ideal The job is based in Sibiu, but it requires willingness to travel.
Educational and personal requirements:
Bachelor or master’s degree in IT - computer scientist or Business Engineering;
Further education ERP environment;
5 years working with an ERP-System;
Languages: English, German helpful;
Open-minded, motivated, willing to learn;
Willingness to integrate in running systems and concepts;
Outcome-oriented, accuracy, assertive;
Experts know-how in logistic processes in a manufacturing company;
Experts know-how in ERP data structures;
Know-how of a programming langu

Candidatul ideal Angajez secretara cu rapiditate in tehnoredactare .

Candidatul ideal Minim necesar:
Sa fie o persoana organizata, cu abilitati de comunicare si lucru in echipa
Cunostinte operare PC - Office (basic Excel, Word si Outlook)
Experienta anterioara pe un post similar
Constituie avantaj:
Cunostinte desen tehnic
Cunostinte SAP
Cunostinte lb. Engleza
Atestat ISCIR pt operare motostivuitor
Se ofera si instruire la locul de munca.Descrierea jobului
Identifica bunurile primite in conformitate cu documentele insotitoare
Efectueaza receptia in SAP
Clarifica eventuale diferente cu departamentul Achiitii
Distribuie bunurile

Candidatul ideal Experienta in domeniul transporturilor
Cunoasterea legislatiei in domeniul transporturilor
Seriozitate si spirit organizatoric
Abilitati excelente de comunicare si coordonare
Spirit de echipa
Rezistenta la stress
Putere de decizie si asumarea a responsabilitatilor
Detinerea unui atestat de coordonator transport marfa / manager transport marfa, constituie avantajDescrierea jobului Planificarea, organizarea si coordonarea activitatii zilnice de dispecerat
Mentinerea legaturii cu camioanele / soferii alocati
Mentinerea relatiei cu clientii (primirea, monitorizarea si fin
Candidatul ideal Ocupantul postului este responsabil pentru organizarea si administrarea depozitului pentru produse finite, asigurand in acelasi timp receptia/returul, gestionarea si livrarea acestora catre reprezentantii de vanzari.
Descrierea jobului Cerinte:
* Studii medii (studiile superioare reprezinta un avantaj);
* Experienta de minim 2 ani in gestiune;
* Experienta in utilizarea unor programe de gestiune reprezinta un avantaj;
* Cunostinte operare calculator (Excel);
* Cunoasterea documentelor specifice;
* Disponibilitate la deplasari 75% din timp, iar deplasarile vor fi

Candidatul ideal Cautam coleg(a)!
Alatura-te echipei noastre daca:
• esti in cautarea unui loc dе munca stabil
• vrei sa faci parte dintr-un colectiv tanar si vesel
• vrei sa pui umarul la cresterea unei companii locale
• vrei sa te dezvolti profesional, sa inveti lucruri noi si sa faci parte dintr-o echipa in permanenta crestere si dezvoltare
Ce asteptari avem dе la tine?
• sa iti doresti sa muncesti si sa inveti
• sa fii harnic(a) si organizat(a)
• sa ai cunostinte dе contabilitate primara si ceva experienta in domeniu
• sa fii descurcaret / descu

Candidatul ideal
•Studii superioare.
•Cunostinte proceduri vamale (import – export).
•Cunostinte facturare.
•Cunostinte limba engleza nivel avansat.
•Corectitudine si acuratete in gestionarea datelor.
•Cunostinte operare pc – Microsoft Office, SAP.
•Abilitati de planificare si organizare.
•Abilitati de a lucra in echipa.Descrierea jobului •Urmarirea si intocmirea tuturor documentelor necesare atat la export cat si la importul de materiale.
•Urmarirea, evidenta ambalajelor si intocmirea instructiunilor de ambalare, dupa caz.
•Intocmirea comenzilor de transport la transportator.
•Sup

Candidatul ideal - Persoana atenta, harnica, serioasa, responsabila, indemanatica. Este necesar atestatul pentru stivuitorist.Descrierea jobului Responsabilitati:
- Pregatirea zilnica a materiilor prime necesare procesului de fabricatie;
- Receptia marfurilor primite de la furnizori externi;
- Asigura gestiunea marfii din zona alocata.
Benеficii:
- Salаriu аtrаctiv;
- Program dе lucru in doua schimburi de luni-vineri;
- Tichetе de mаsa in valoare de 15 ron;
- Ore suplimentare platite conform legislatiei in vigoare;
- Igienizarea echipamentelor de lucru in cadrul firmei;
- Transport

Candidatul ideal Candidatul ideal
Requirements
• Degree in Economics
• Good command of Microsoft Office Tools
• English language
• Strong communication skills
• Attention to detail
• Goal focused
• Team Player
• Self confident
Descrierea jobului Descrierea jobului
• Create reports and sending them to the authorized persons.
• Prepare the documents requested by the Administration Manager.
• Provide assistance necessary for carrying out office activities.
• Performing administrative and primary accounting activities (invoice registration and issuing)
• Maintaining communi

Candidatul ideal Cunostinte necesare:
Studii medii tehnice finalizate sau in curs de finalizare
Experienta de minim 2-3 ani in activitati de mentenanta pentru activitatea de productie
Cunostinte si practica in diagnoza defectelor pe instalatii
Cunostinte de scheme electrice, hidraulica si pneumatica
Apt pentru lucrul la inaltime
Disponibilitate de a lucra in 2 schimburi
Abilitati de lucru in echipa, de cooperare, de invatare si asimilare lucruri noi
Abilitati de intelegere documentatii tehnice
Constituie avantaj:
Rezistenta la lucrul sub presiune
Cunostinte de limb

Candidatul ideal - Studii superioare;
- Cunoasterea limbii engleze – cel putin nivel mediu;
- Cunostinte de operare in Office (Excel, Word, Outlook, PowerPoint)
- Capacitatea de a lucra in conditii de sarcini multiple ce necesita prioritizare;
- Orientare catre client, orientare catre rezultate, abilitatea de a lucra in echipa;
- Persoana activa, foarte organizata si structurata cu spirit de initiativa, capabila sa coordoneze si sa gestioneze mai multe situatii in acelasi timp;
- Capacitatea de a face fata unui mediu de lucru dinamic, in continua schimbare;
- Abilitati de comunicare ver

Candidatul ideal - experienta in domeniul transporturiilor minim 3 ani in pozitie asemanatoare
- bune abilitati dе comunicare
- seriozitate si foarte buna organizare atat profesionala cat si personala
- putere dе decizie şi asumarea responsabilităţii;
- rezistenta la stres
- obligatoriu limba engleza si / sau germana ( franceza constituie un mare avantaj )
- abilitati dе coordonare
- spirit dе echipa
- cunosterea legislatiei in domeniul transporturiilorDescrierea jobului - planificаrea, orgаnizarea si coordonаrea activitаtii zilnice de dispеcеrаt
- mеntinеrea rеlаtiеi cu clientii (pri

Candidatul ideal
Educaţie necesară: Studii superioare tehnice sau asimilate acestora
Cunoştinţe obligatorii cerute de legislaţie: Norme tehnice pentru proiectarea şi executarea sistemelor de alimentare cu gaze naturale
Cunoştinţe IT: Cunoștințe Microsoft Office
Altele: Autorizaţie ANRE gr. EGD, EGIU constituie avantaj, obținerea autorizațiilor menționate este obligatorie în termen de 1 an de la ocuparea poziției, permis de conducere categoria B
Descrierea jobului
Gestionezi mijloacele fixe (rețea și echipamente) și obiectele de inventar, documentele pentru toate activităţile care

Candidatul ideal Experienta dе minim 5 ani intr-o functie Contabil Sef / Director Economic
Cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil.
Atestat CECCAR dе expert contabil - 5 ani vechime minim
Studii superioare in domeniul economic
Capacitate dе a conduce, coordona, organiza si controla echipa si activitățile financiar contabile din cadrul Departamentului Contabilitate;
Experienta in utilizarea calculatorului: softuri dе contabilitate,e-mail , comunicare; Office – Word, Excel, altele;
Capacitate dе a prelucra informatiile, dе a le interp

Candidatul ideal Calificari si aptitudini :
• Persoana ordonata si activa care trebuie sa mentina depozitul cu toate lucrurile la locurile lor
• Cunostinte medii de limba engleza constituie un avantaj (nu este obligatoriu)
• Operare PC: MS Office; Sisteme de gestiune reprezinta un avantaj (nu este obligatoriu)
• Permis(atestat) de operare motostivuitor constituie un avantaj (nu este obligatoriu)
Experienta necesara :
• Experienta in administrarea unui depozit productie, piese masini, reprezinta un avantaj
Cerinte educationale:
• Minim scoala profesionala
Beneficii:
• munca intr

Candidatul ideal #CarieraTa începe cu a face ceea ce iubești:🗸 Ești mai mereu plin de energie și îți place să fii în mijlocul acțiunii?🗸 Ți-ar plăcea și să ai în grijă marfa pentru magazin, aranjarea depozitului, echipamentele din dotare sau participarea la inventare?Dacă ai răspuns cu ”Da!”, înseamnă că ai ajuns în locul potrivit, la momentul potrivit. Ne căutăm un coleg fain, care să completeze super echipa noastră.Alături de noi, te vei simți în mijlocul unei familii în care respectul, cinstea, generozitatea, simplitatea, performanța, exemplaritate și coerența sunt modul în care ne raport

Candidatul ideal casier lucrator comercial manipulant marfa lucrator universal vanzator functionar economic contabil gestionar

Candidatul ideal Cerinte:
Absolvent/a de studii superioare: comunicare, relatii internationale, stiinte sociale, etc
Experienta in utilizarea pachetului MS Office;
Bune abilitati de organizare, coordonare si relationare cu parteneri/clienti interni si externi;
Receptivitate si atentie la detalii;
Competente interpersonale;
Asertivitate si rezistenta la stres;
Cunostinte foarte bune de limba engleza;
Atitudine amabila.
Descrierea jobului Responsabilitati:
Se implica in selectarea GT, ofera toate informatiile necesare inscrierii, verifica eligibilitatea persoanelor care do
ACCU Quality Services RO SRL angajeaza Magaziner pentru sediul din Str. Viile Sibiului, Nr. 1, Sibiu. Activitati generale de suport pentru echipa de logistica, verificare, legare, incarcare si descarcare paleti.Experienta necesata 1 an, minim 8 clase. Program de lucru in 2 schimburi, de Luni pana Vineri. Se ofera bonus de performanta, bonuri de masa, prime de sarbatori, fructe proaspete saptamanal si alte beneficii.Pentru detalii sunati la sau de Luni pana Vineri, in intervalul 09:00 -16:00.
Departament:
Industrie:
Tip job:
Experiență:
Numele companiei:
Ordonează după: