Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

43 Locuri de Munca Management in Bacau

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

43 Locuri de Munca Management in Bacau

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Bacau si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Bacau si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Branch Manager


Candidatul ideal Persoana proactiva, energica si dornica de cunoastere si dezvoltare personalaPersoana comunicativa, foarte ambitioasa, motivata;Capacitate de asumare a responsabilitatii si de luare a deciziilor;Gandire analitica, buna capacitate de rezolvare a situatiilor aparute in activitatea de zi cu zi;Excelente abilitati de comunicare si negociere;Permis de conducere categoria B;Cunostinte bune de operare PC (Excel, Word, Internet, Outlook).Descrierea jobului Urmareste impreuna cu echipa pe care o coordoneaza realizarea planului de vanzari lunar, trimestrial, anual;Analizeaza mediul de afaceri din zona alocata lui de Area Sales Manager si stabileste strategii de vanzare in concordata cu strategia stabilita la nivel de companie;Colaboreaza cu celelalte departamente din cadrul companiei pentru a asigura o relatie de munca si o comunicare interdepartamentala cat mai eficienta;Motiveaza, instruieste, monitorizeaza si controleaza personalul din subordine;Se asigura de completarea rapo
CHIS CHIS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 72 de salarii introduse în Salario: 7000 RON/Luna

Project Manager Constructii


Candidatul ideal Te așteptăm în cadrul companiei noastre dacă: ai finalizat studii superioare tehnice (inginer constructor, instalatii, arhitectura); ai cunostinte in domeniul managementului de proiect; ai minim 2 ani de experienta pe o pozitie similara, iar experienta in executie constituie un avantaj; ai cunostinte de baza privind utilizarea calculatorului: MS Office, ACAD; dispui de cunostinte bune de limba engleza (limba germana constiuie avantaj); ai flexibilitate si disponibilitate de a calatori; detii permis de conducere categoria B; ai spirit antreprenorial si orientat spre rezultate; iti place sa ai autonomie si esti indreptat catre gasirea unor solutii potrivite; ai o minte analitica, iar orientarea catre cifre si analize de date te caracterizeaza; esti o persoana careia ii place sa puna lucrurile la punct in cele mai mici detalii.Descrierea jobului Rolul acesta presupune să: oferi suport tehnic departamentului de expansiune; organizezi licitatiile de proiectare si executie p
REWE ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 9900 RON/Luna

Area Sales Manager


Candidatul ideal Ne dorim o persoana care vrea sa isi asume acest rol, ce isi asuma rezultatele muncii sale , dar si esecurile. O persoana ce stie sa se organizeze singura, si poate dezvolta zonele alocate, isi poate realiza obiectivele de vanzare stabilite. Daca consideri ca te potrivesti cerintelor de mai jos si iti doresti sa conduci o echipa catre atingerea obiectivelor campaniei noastre, atunci asteptam sa te cunoastem.Cum ne dorim Sa FII?- sa ai studii superioare, cursuri de specialitate ar fi Ideal,- sa fii dispus sa faci munca de teren,- sa stapanesti tehnici de vanzare si de negociere,- sa ai experienta in coordonarea unei echipe.Descrierea jobului Ce Trebuie Sa Faci?- sa ne ajuti in sustinerea si dezvoltarea Brandului IFL,- sa repartizezi obiectivele si targetul pe agenti, la inceputul fiecarei luni si sa urmaresti si sa sustii echipa in realizarea lor,- sa participi la negocierea contractelor cu clientii, acolo unde se impune,- sa ajuti la implementarea cu succes a strategii
IDEAL FEROLUC SRL

Media netă estimată pe baza celor 327 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Manager Zonal Bacau


Candidatul ideal Pentru consolidarea realizarilor actuale si dezvoltarea directiei de business, cautam o persoana cu: Experienta in FMCG, cu rezultate semnificative; Excelente abilitati de comunicare si persuasiune; Buna cunoastere a tehnicilor de vanzare directa si indirecta, a tehnicilor de negociere; Buna cunoastere a psihologiei clientului; Bune capacitati de planificare si organizare a activitatii echipei de vanzari; Orientare catre rezultate.​Descrierea jobului Printre principalele atributii se numara:- Urmarirea realizarii planului de vanzari lunare, trimestriale, anuale;- Planificarea si indeplinirea agendei oamenilor din subordine;- Mentinerea si imbunatirea relatiei profesionale cu clientii strategici ai companiei;- Formarea une echipe competititive de vanzari dupa criteriile cerute de catre firma;- Colaboreaza cu celelalte departamente pentru a asigura o relatie de munca cat mai eficienta;- Realizarea periodica a rapoartelor catre managemetul superior.Pachet de beneficii ofe
GLOBAL PLAST INVEST S.​R.​L.​

Manager Urmarire Lucrari (electricitate) (223909)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii superioare tehnice (energetic sau electrotehnic) Autorizare SSM grad III (se obține anual la locul de muncă) Autorizare ANRE – minim grad II (cerință obligatorie) Cunoştinţe obligatorii cerute de legislaţie: Proceduri, instrucțiuni și legislație specifice domeniului de activitate: legislația în domeniul energiei, Legea 123/2013 cu completările și modificările ulterioare, regulamentele ANRE privind procesul de racordare, Legea 50/2001, Legea 10/1995 și alte reglementări conexe sarcinilor de serviciu Cunoştinţe IT: Operare PC – MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook), SAP (MM, PM, GLOBE) Altele: Permis de conducere categoria BDescrierea jobului Realizezi și coordonezi urmărirea proiectării și executării lucrărilor din procesul de racordare și a lucrărilor de investiţii în cadrul reţelelor de distribuţie și asiguri suportul necesar managerilor de proiecte, în scopul îndeplinirii termenelor contractuale, a cerinţelor legale şi încadrării în
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Asistent Manager


Candidatul ideal Studii SuperioareCarnet Conducere cat. BCunostinte avansate de lucru cu pachetul OfficeAbilitati foarte bune de comunicare verbala si in scrisExperienta minim 3 aniPersoana cinstita, educata, motivata.Descrierea jobului Contract de munca cu norma intreaga, salar brut pornind de la 5.000 lei.Activitate de birou, raspuns la telefon, primit comenzi, trimis colete.Tinut evidente si situatii interne.Comunicare in scop de marketing si promovare.
ASOCIATIA REPERE

Media netă estimată pe baza celor 4549 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Area Sales Manager & Business Development - Zona Est


Candidatul ideal Candidatul IdealEsti pasionat de vânzări, interesat sa lucrezi in domeniul dinamic al soluțiilor de finanțare pentru autovehicule? Daca da, suntem bucuroși sa-ti propunem sa te alături echipei noastre de manageri coordonatori ai vânzărilor de autovehicule prin intermediul produselor de finanțare.Mobilize Financial Services, partenerul de servicii financiare este in căutarea unei persoane care sa se alăture echipei, pe poziția de Area Sales Manager & Business Development zona Est. Lucrând in compania noastră, vei juca un rol esențial si vei contribui la implementarea strategiei Mobilize Financial Services.Abilitățile principale pe care ne dorim sa le aibă candidatul ideal, sunt: Experiență in coordonarea echipelor de vanzari Abilitați excelente interpersonale, cu capacitatea de a influenta, construind relațiile de lucru eficiente Excelente abilități de comunicare si negociere Capacitatea de a urmări sarcini si obiective multiple pe zone extinse Capacitatea de a sintetiz
RCI LEASING ROMANIA IFN SA

Manager Zonal


Candidatul ideal - Studii medii/ superioare;- Experienta in domeniu jocurilor de noroc si pariurilor sportive este de preferat- Cunostinte operare PC: MS OFFICE (Word, Excel), nevigare pe internet;- Permis de conducere categoria B;- Experienta in coordonarea si supravegherea activitatii unui grup de minim 5- 10 persoane- Foarte bune abilitati de organizare si comunicare;- Putere de decizie si asumarea responabilitatii;- Gandire logica, memorie, capacitate de analiza si sinteza, capacitate de organizare;- Corectitudine, tenacitate, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii, atitudine proactiva.Descrierea jobului - Planifica, coordoneaza si gestioneaza desfasurarea activitatii pe zona alocata- Coordoneaza,supervizeaza, indruma si motiveaza angajatii aflati in subordine- Coordoneaza activitatea desfasurata de angajatii din subordine, asigurandu-se de aplicarea corecta a procedurilor operationale si normelor interne ale companiei;- Indeplineste functii de reprezentare in r
NEW MOZZART SRL

Media netă estimată pe baza celor 446 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Manager Securitate - Centru Comercial


Candidatul ideal Determinare; Proactivitate; Buna organizare a muncii si a echipei din subordine; Cinstit, loial si disciplinat; Comunicare asertiva; Participare activa a rezolvarea sarcinilor impreuna cu echipa.Descrierea jobului Atributii : sa ia toate masurile necesare de paza si protectie impotriva efractiei; sa organizeze nivelurile de pericol; sa organizeze sistemul de management al securitatii; sa organizeze securitatea fizica; sa asigure organizarea securitatii personalului si documentelor; sa identifice nivelul criteriilor de performanta si analizare nivelurilor de echipare si dotare cu sisteme si echipamente; sa completeze documentele specifice serviciului de securitate; sa asigure informarea operativa privind ordinea de securitate in obiectiv; sa se preocupe de determinatea elementelor necesare de dezvoltare a echipei; organizare, disciplina si proactivitate la locul de munca; sa informeze administratorul despre orice deficienta constatata sau eveniment petrecut.
ARENA CITY CENTER SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal - studii superioаre- experienta de minim 1 an constituie avantaj- cunoştinţе dе operarе PC ( Word, Excel - obligаtoriu, Power Point)- capacitate de comunicare, relationare si lucru in echipa- aptitudini organizatorice, relationare si lucru in echipa- detine autoturism personalDescrierea jobului Se oferă :- pachеt sаlаrial motivant si tichete de masa
FARES TRADING SRL

Media netă estimată pe baza celor 4518 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Regional Sales Manager (bucuresti Si Ilfov) Si Asm Bacau


Candidatul ideal Regional Sales Manager Bucuresti si Ilfov: 1 postStudii superioare;Min 5 ani experienta directa de coordonare a activitatii de vanzari in retelele IKA si TT, distribuitori, agenti, in industria carnii;Cunostinte solide despre piata FMCG si procesele de refrigerare / congelare;Buna cunoastere a pachetului Office & sisteme ERP;Limba engleza fluent, oral si scris, constituie avantaj;Cunostinte solide ale tehnicilor de negociere si vanzare;Aptitudini excelente de comunicare, relationare si networking;Foarte bune abilitati de organizare, atentie la detalii;Rezilienta si gandire structurata, orientat pe obiective;Carnet de conducere categoria B, fara incidente.Area Sales Manager Bacau: 1 postStudii medii sau superioare;Minim 3 ani experienta directa de colaborare cu magazinele retelelor de Key Accounts in industria carnii;Cunostinte despre piata FMCG;Buna cunoastere a proceselor de refrigerare si congelare;Cunoastere a pachetului MS Office;Abilitati de negociere, comunicare,
AAYLEX ONE COCORICO

Manager Operatiuni - Oras Roman


Candidatul ideal Recrutăm în echipa TERMOPLASTMANAGER OPERAȚIUNI locat la sediul companiei din RomanÎn subordinea Directorului General, Managerul de operațiuni are rolul de a conduce și de facilita colaborarea între departamentele companiei asigurând totodată respectarea procedurilor, termenelor și calității serviciilor.Cerințe studii superioare absolvite cu diplomă de licență cursuri în management, audit intern, reprezintă un plus experiență de +3 ani în management operațional, audit, control intern, din care minim 2 ani într-o companie cu peste 100 angajați abilități de lucru cu MS Office (excelent în Excel), alte sisteme BI, ERP experiență relevantă de lucru cu echipe de manageri excelente abilități de leadership și motivare abilități de planificare, coordonare, conducere și control gândire strategică și previziune, viteză de reacție în luarea deciziilor centrare pe rezultate, inițiativă, dinamism, pragmatism și responsabilitate, asertivitate gândire critică și înclinație spre rezol
TERMOPLAST SRL

Manager Proiect


Candidatul ideal - Experienta de 5 ani in lucrari edilitare (sisteme de alimentare cu apa si canalizare) .- Experienta ca manager de proiect intr-un proiect de constructii retele si instalatii de alimentare cu apa si canalizare, instalare conducte de otel si PEHD, construire si instalare de statii de pompare.- Experienta si recomandari proiecte alimentari cu apa si canalizare.- Determinant, dinamic, cu initiativa si cu spirit de antreprenor, capabil sa actioneze pentru a atinge obiectivele trasate.- Persoana organizata, abilitati de comunicare si managementul echipei.Descrierea jobului - Responsabilitati specifice managementului de proiect intr-un proiect de constructii retele si instalatii de alimentare cu apa si canalizare.- Analiza de proiect, estimare, bugetare si cost control prin optimizare si eficientizare resurse alocate pentru executia lucrarii.- Mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu beneficiarii si reprezentantii lor.- Planificare, monitorizare si control executie proiect,
HIDROCONSTRUCTIA SA

Media netă estimată pe baza celor 1553 de salarii introduse în Salario: 6750 RON/Luna

Partnership Manager


Candidatul ideal At least 3 years of experience in sales, highly desired experience in building partnerships in the financial industry.Higher education, preferably in the field of business or agronomy.Communication and teamwork skills, discipline, attention, result orientation. Very good presentation, persuasion and sales skillsEthical approach in achieving business goalsCategory B driver's licenceDescrierea jobului We are seeking an energetic and communicative Partnership Manager for Tarfin. The candidate will be responsible for identifying and cultivating partnerships and managing the existing network.WHY TARFIN?Tarfin is the Agri fintech company with presence in West Asia and Europe. We manage over 1,500 partnerships and we provide financing solutions to over 45,000 farmers.With shareholders like Syngenta Group Ventures, Yara Growth Ventures, Raiffeisen Elevator Ventures, Tarfin is a leading company at the crossroads of agriculture and finance and is now growing its Romanian bus
TARFIN IFN S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 10250 RON/Luna

Key Account Sales Manager


Descrierea jobului Esti pasionat de vanzari si te simti pregatit pentru o noua provocare? Alatura-te echipei noastre si fii unul dintre colegii care contribuie la dezvoltarea relatiilor de afaceri cu partenerii corporate si la indeplinirea obiectivelor de venit ale departamentului prin promovarea pachetelor si abonamentelor noastre medicale.Uite de ce ar fi fain sa iti continui cariera la noi:· Beneficiezi de traininguri de specialitate si program de inductie;· Ai acces la cursuri de dezvoltare personala si profesionala in cadrul companiei;· Plan de cariera si programe de dezvoltare.· Zi de concediu in plus pentru ziua ta de nastere;· Zi de concediu in plus pentru fiecare an petrecut in companie;Cum arata o zi in rolul de Key Account Sales Manager? · Gestionezi relatiile de business cu partenerii corporate;· Identifici si contactezi proactiv potentialii parteneri, cu scopul de a genera noi contracte / a incheia contracte de servicii;· Construiesti si adaptezi oferta de servicii;· Derul
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL

Manager Sala De Jocuri


Candidatul ideal - Experienta in managementul unei sali de jocuri de noroc min 2 ani;- Abilitati de conducere, planificare si organizare a activitatii;- Integritate, exigenta, obiectivitate, initiativa, sociabilitate, responsabilitate;- Consecventa in actiuni si eficienta personala;- Motivatie crescuta pentru rentabilizarea muncii si dezvoltarea activitatii- Disponibilitate pentru deplasari- Bune cunostinte de operare PC si Microsoft Office- Permis Cat BDescrierea jobului - Organizeaza si supravegheaza salile de joc, catre cele mai inalte standarde de eficienta, in concordanta cu procedurile si politica companiei,- Asigura conditiile optime functionarii si prestarii de servicii in mod eficient;- Stabileste conform structurii organizatorice și a ROI, sarcinile și responsabilitatile echipei;- Motiveaza echipa prin comunicare si prin evaluare- Monitorizeaza in timp progresul atins fata de obiectivele propuse si redacteaza rapoarte;- Propune si executa campanii de marketing;- Monitorizeaza
RED SEVENS S.​R.​L.​

Area Sales Manager Microfinantare


Candidatul ideal Experiență de minim 5 ani în vânzări/ gestionare de portofoliu clienți;Nivel studii: superioare, (profil economic);Limba engleză – nivel mediu.MS Office la nivel avansat (excel, baza de date) și rapoarte;Permis conducere categoria B (deplasări zilnice în teren, în zona arondată, în proporție de 80% din activitate);Abilități de comunicare si persuasiune;Abilități de prezentare;Gândire analitică și abilități de prezentare, claritate, concizie;Viziune strategică asupra domeniului de activitate; Descrierea jobului Dezvoltă și gestionează relația cu rețeaua de parteneri și furnizori Agricover conform strategiei agreate.Realizează activități de promovare a soluțiilor de finanțare ale companiei în regiunea alocată.Identifică nevoile partenerilor din rețea, analizează și propune campanii de marketing în sinergie cu partenerii, acordând suport în alegerea și implementarea celei mai potrivite soluții de promovare.Gestionează fluxul de contractare parteneri conform procedurilor î
AGRICOVER SRL

Manager Zonal In Constructii


Candidatul ideal Absolvent studii superioare in domeniul constructiilor; Curs de perfectionare in domeniul management de proiect in constructii; Abilitatea de a analiza indicatori tehnico-economici si de a identifica informatiile relevante, in vederea luarii deciziilor; Capacitate de convingere si abilitati de negociere cu parteneri externi (furnizori, clienti etc); Orientat catre rezultate; Experienta generala de minim 7 ani in domeniul constructiilor; Experienta relevanta in managementul proiectelor in constructiiDescrierea jobului Organizeaza, conduce si coordoneaza toate activitatile desfasurate de unitatile de management de proiect (UMP) din zona alocata; Estimeaza si asigura toate resursele pentru derularea proiectelor in conditii de eficienta economica; Planifica, conduce si coordoneaza implementarea proiectelor cu respectarea cerintelor de calitate si a graficelor de executie asumate prin contract; Stabileste obiectivele managerilor de proiect, cu respectarea criteriilor de per
HIDROCONSTRUCTIA SA

Area Sales Manager - Vanzari Mobilier


Candidatul ideal Suntem o companie cu o vechime de peste 14 ani pe piata romaneasca, care produce si importa mobilier din Europa si Asia, pe care il comercializam si distribuim la nivel national prin flota noastra de transport.Dorim sa ne marim echipa si cautam colegi care sa ocupe pozitia de Manager de Vanzari pentru zonele deservite de depozitele logistice din Estul si din Sudul tarii.Pe scurt, suntem o echipa tanara, ambitioasa, flexibila, care pune accent pe seriozitate si respect reciproc, iar daca esti interesat/a sa aplici pentru aceasta pozitie, ne dorim sa indeplinesti urmatoarele criterii:- obligatoriu experienţă în vânzări în domeniul distribuţiei si vanzarii de mobila si decoratiuni (minim 3 ani de zile)- abilităţi excelente de comunicare, relaţionare şi negociere;- disponibilitate de lucru pe teren, pentru identificarea potentialilor clienti, cat si mentinerea si dezvoltarea relatiei cu actualii clienti- dornic de afirmare;- orientat/a către rezultate;- permis de conducere
CB FURNITURE SRL
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.