Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

40 Locuri de Munca Management in Bacau

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

40 Locuri de Munca Management in Bacau

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Bacau si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Bacau si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Warehouse Manager


Candidatul ideal - Studii superioare finalizate;- Experinta pe o pozitie similara >2 ani;- Cunoasterea sistemelor informatice de tip WMS;- Experinta in gestionarea contractelor cu furnizori din domeniul logistic;- Abilitati de a lucra in echipa;- Abilitati de coordonare si relationare;- Cunostinte legislative, de baza: SSM / SU.Descrierea jobului - Coordoneaza activitatea zilnica din depozit, organizeaza spatiul de depozitare;- Gestioneaza circuitul produselor, receptie intrari/iesiri, stocare, atat din punct de vedere cantitativ precum si al starii tehnice;- Asigura planificarea activitatilor si alocarea resurselor;- Intocmeste documentele necesare conform normelor specifice de gestiune precum si cerintelor firmei;- Urmareste si imbunatateste indicatorii KPI si SLA;- Organizeaza activitatiile in deplina siguranta fata de angajatii din subordine;- Asigura folosirea corecta si sigura a echipamentelor din depozit.
IDL BUCHAREST S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 15 de salarii introduse în Salario: 7000 RON/Luna

Manager Ecommerce


Candidatul ideal Alătură-te echipei noastre în calitate de Manager eCommerce și participa la crearea si implementarea strategiei noastre de vânzări online!Vei fi crucial în dezvoltarea și implementarea strategiilor eficiente, dezvoltarea și gestionarea platformei de comerț electronic, optimizarea experientei clientilor, generand astfel si creșterea vânzărilor online.Trebuie să ai abilități puternice de relaționare interpersonală și comunicare, abilități de gândire strategică, competențe în rezolvarea problemelor și o înțelegere profundă a marketingului digital și a analizei datelor.Familiarizarea cu tendințele și practicile curente din industrie este esențială pentru succesul în acest rol.Vei construi portofoliul de produse și servicii ce urmează a fi vândute prin intermediul platformei on-lineAbilități și calificări esențiale: Diplomă de licență în Marketing, Managementul Afacerilor sau într-un domeniu similar. Minim 3-5 ani de experiență în managementul comerțului electronic, prefera
BARRIER S.​R.​L.​

Area Sales Manager


Candidatul ideal Ne dorim o persoana care vrea sa isi asume acest rol, ce isi asuma rezultatele muncii sale , dar si esecurile. O persoana ce stie sa se organizeze singura, si poate dezvolta zonele alocate, isi poate realiza obiectivele de vanzare stabilite. Daca consideri ca te potrivesti cerintelor de mai jos si iti doresti sa conduci o echipa catre atingerea obiectivelor campaniei noastre, atunci asteptam sa te cunoastem.Cum ne dorim să fii?- sa ai studii superioare, cursuri de specialitate ar fi Ideal,- sa fii dispus sa faci munca de teren,- sa stapanesti tehnici de vanzare si de negociere,- sa ai experienta in coordonarea unei echipe.Descrierea jobului Ce trebuie să faci?- sa ne ajuti in sustinerea si dezvoltarea Brandului IFL,- sa repartizezi obiectivele si targetul pe agenti, la inceputul fiecarei luni si sa urmaresti si sa sustii echipa in realizarea lor,- sa participi la negocierea contractelor cu clientii, acolo unde se impune,- sa ajuti la implementarea cu succes a strategii
IDEAL FEROLUC SRL

Media netă estimată pe baza celor 100 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Asistent Manager Calitate


Candidatul ideal Asigura suport in organizarea si coordonarea departamentului de calitate; Monitorizeaza și evalueaza procesele de producție pentru a garanta conformitatea produselor finite cu standardele de calitate stabilite; Asigura suport la organizarea activitatii de asigurare a calitatii in procesul de productie; Investigarea non-conformităților și reclamațiilor legate de calitate și implementarea măsuri corective pentru a preveni recurența lor; Integreaza si formeaza echipe de controlori tehnici de calitate; Raporteaza direct managerului de calitate situatiile intalnite.Descrierea jobului Studii superioare tehnice finalizate (Industria Textila / Controlul Calitatii); Experienta in managementul calitatii (sistem & procese) – minim 5 ani; Experienta in coordonarea unei echipe – minim 2 ani; Experienta in gestionarea neconformitatilor; Abilitati de analiza si sintetizare a informatiei; Foarte bune abilitati de comunicare; Bune cunostinte MS Office: Word, Excell, Power Point; Dispon
INDUSTRIES YIELD SRL

Manager Magazin Zoomania Bacau


Candidatul ideal Ești un lider ?Ai experiență în coordonare de echipe în retail ?Ești o persoană comunicativă, responsabilă, cu spirit de echipă ?Descrierea jobului Vino în echipa ZOOMANIA și îți oferim :Un loc de muncă stabil, în cadrul unei companii de încredere şi în plină expansiune.Vei face parte din echipa unei companii cu peste 20 ani de experiență.Un mediu de lucru plăcut, bine organizat, bazat pe proceduri de lucru transparente.Posibilitatea unei evoluții profesionale și de construire a unei cariere în domeniul vânzărilor și management.Salariu motivant și bonusuri în funcție de realizări, perfomanțe și evaluările periodice.Este necesar să ai :Experienţă în domeniul vânzărilor şi coordonare de echipe.Experiență în gestionarea eficientă și optimizarea stocurilor.Cunoștințe solide operare PC şi pachet Office.Cunoștințe de contabilitate primară.Disponibilitate la deplasări, în cazul în care va fi nevoie.
SC VABRO RETAIL SRL

Manager Vanzari Bacau


Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine: Experienţă dе lucru în vânzări şi coordonarea unei echipe; Experienţă şi cunoştinţe în tehnici dе vânzare; Abilitatea dе a gestiona performanța individuală şi cea a echipei pentru atingerea obiectivelor setate; Abilitatea dе a conduce procesul dе vânzare livrând servicii excelente clienţilor; Bune abilităţi comerciale, analitice și dе soluționare a problemelor; Excelente abilităţi dе comunicare; Abilitatea dе a conduce, susține și motiva oamenii; Abilitatea dе a identifica şi dezvolta talente; Permis dе conducere.Descrierea jobului Iată ce vei face: Vei coordona și susține echipa în vederea atingerii obiectivelor de business; Vei dezvolta strategii de prospectare și vânzare în vederea atragerii de noi clienţi şi menținerii celor existenţi; Vei recruta și dezvolta oamenii pe care îi ai în echipă, asigurând o performanță durabilă; Vei oferi în mod constant coaching pentru creşterea performanţei, feedback şi suport pentru fiecare membru din echipă
Confidenţial

Relationship Manager Commercial Partners Bacau


Candidatul ideal Ce ai nevoie pentru a reusi: Studii superioare finalizate sau in curs. Experiență în vânzări și/sau în vânzarea de produse financiar-bancare. Cunoștințe operare PC (MS Office, Windows). Atenție la detalii. Abilități foarte bune de comunicare si relaționare. Rezolvarea creativă a potentialelor probleme ce pot apărea. Gândire strategica pe termen scurt si lung. Flexibilitate și adaptabilitate. Nivel de implicare, seriozitate și responsabilitate ridicat. Dorință și abilitatea de a învață rapid și a se perfecționa în domeniul financiar bancar.Descrierea jobului C​e vei face: Crearea si mentinerea relatiilor comerciale cu locatiile partenere aflate in portofoliul tbi. Prospecteaza piata si identifica potentialii comercianti. Conversia potențialilor clienți/vizitatori ai magazinelor partenere în clienți tbi. Stabileste intalniri in vederea inceperii de noi parteneriate. Urmarirea si respectarea fluxurilor interne ale Companiei. Dezvolta si intretine un portofoliu de comercia
TBI BANK EAD SOFIA - SUCURSALA BUCURESTI

Manager Magazin Arena Mall Bacau - Venit Net: 4500-4700 Ron


Candidatul ideal Iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile pe partea de vanzare sau management, sa inveti mai multe despre domeniul fashion si sa faci parte din echipa noastra?Afla mai multe:Ceea ce ar fi nevoie:- Minim studii medii;- Cunostinte de utilizare PC;- Experienta in domeniu, dar suntem constienti ca totul se invataDescrierea jobului Ceea ce cautam pentru postul de MANAGER MAGAZIN:- persoana cu abilitati in zona manageriala pentru a coordona eficient o echipa in vederea realizarii planulului de vanzari lunar/anual;- persoana comunicativa si cu competente de formare pentru a motiva, a instrui, evalua si a oferi feedback permanent membrilor echipei;- persoana ambitioasa, orientata spre rezultate si deschisa spre a implementa diverse strategii la nivel individual si de echipa pentru a mentine standardele de calitate;- persoana responsabila si organizata care sa mentina in parametri functionali magazinul din punct de vedere administrativ, operational si stocuri.Ceea ce oferim:- Pach
Confidenţial

Manager Zonal


Candidatul ideal Profilul tau: Studii medii/superioare constituie un avantaj Experienta de conducere ( domeniul panificatiei, Retail) de minimum 2 ani Spirit antreprenorial, gandire orientata spre performanta Bune abilitati interpersonale Organizat, motivat si cu dorinta de dezvoltare Disponibil la program prelungitDescrierea jobului Responsabilitatile tale: Conduci, motivezi colegii din subordine Optimizezi indicatorii economici Coordonezi locatiile din subordinePropunerea noastra: Salariu motivant si posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei Asigurare medicala privata
TINERVIS GROUP SRL

Media netă estimată pe baza celor 191 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Sales Manager


Candidatul ideal ROBINETE.EU este in cautare de:- O persoana optimista;- O persoana pozitiva, dinamica;- Sa ii placa sa vorbeasca la telefon;- Sa ii placa provocarile;- Sa lucreze bine in echipa;- Studii superioare/medii- Nu necesita experienta deoarece totul se invata la noi!- De preferat carnet de conducereDescrierea jobului - Realizeaza planul zilnic impreuna cu colectivul .- Prezinta si promoveaza direct produsele / serviciile prin realizarea de oferte pentru clientii potentiali si cei existenti.- Prospecteaza in permanenta piata in vederea identificarii de noi clienti si a cresterii cotei de piata a produselor / serviciilor in zona in care actioneaza.- Mentine permanent legatura cu clientii existenti pentru fidelizarea acestora.- Intocmeste rapoarte privind situatia vanzarilor, concurenta, noile trenduri pe piata, potentialii clienti.- Urmareste incasarea comenzilor si face propuneri pentru acordarea de eventuale discounturi sau amanari de plata pentru clientii fideli.- Executa or
REGENT SRL

Media netă estimată pe baza celor 340 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Business Development Manager


Candidatul ideal Cautam un reprezentant de vanzari cu abilitati excelente de comunicare si negociere,pentru toate judetele, in special pentru judetele Botosani, Suceava, Iasi, Bacau, Galati,Braila.Care sunt cerintele noastre?o Experienta in vanzari de cel putin 3 ani in domeniu vanzarilor desisteme de pompare, sisteme de management al apelor, constructiicivile si industrialeo Persoana dinamica, proactiva, cu atitudine pozitiva, capabila sa lucrezeindependent (cu supervizare minima);o Persoana responsabila, serioasa, demna de incredere;o Disponibilitate pentru munca de tereno Orientare catre identificarea oportunitatilor de vanzare;o Orientare catre rezultat;o Capacitate de adaptare si invatare rapida;o Portofoliu de clienti (Constructori, fermieri, OUAI-uri, agentii)o Permis conducere categoria B (OBLIGATORIU) Descrierea jobului Care sunt responsabilitatile dvs.?o Efectuarea vizitelor regulate conform zonei alocate;o Dezvoltarea portofoliului actual de clienti;o Prospectarea continua a
MECANEX SA

Media netă estimată pe baza celor 530 de salarii introduse în Salario: 6200 RON/Luna

Manager Adjunct Magazin Proges


Candidatul ideal -amabil, energic, harnic-comunicativ, orientat catre clienti-sociabil, capacitate de motivare a echipei-experienta in management/vanzari constituie un avantajDescrierea jobului Responsabilitati:-coordonarea activitatii echipei magazinului-consultanta de specialitate in magazin-deservirea prompta si amabila a clientilor-coordonarea mentinerii standardelor de aranjare a produselor in magazin-activitati administrative specificeBeneficii:-training de initiere in domeniu-pachet salarial motivant-posibilitati de dezvoltare a unei cariere
PODNET CONSULTING SRL

Manager Comercial_metro Targu Mures/​bacau


Candidatul ideal Calificări Experienta profesionala relevanta pentru aceasta pozitie; Studii superioare; Permis de conducere cat. B Poți fi și tu #METROCHAMPION, dacă: • Iți place să lucrezi cu clienții si să le fii de ajutor; • Ești organizat, atent și dai dovadă de responsabilitate în privința activităților zilnice; • Dorești să înveți ce înseamnă munca cu sortimente variate și clienți diverși din mediul business;Descrierea jobului Serveste clientii METRO in mod activ, oferind informatii despre produsele si serviciile METRO; Asigura calitatea, prospetimea si termenul de valabilitate al produselor expuse in zona comerciala si in spatiul de depozitare respectand principiul FEFO (“first expire- first out” – marfurile cu termen de expirare mai rapid se prezinta in fata marfurilor cu termen de expirare mai indepartat); aplica Sistemul de Analiza a Riscurilor Punctelor Critice de Control (HACCP); Asigura prezenta marfurilor la raft in mod direct si prin coordonarea echipei din subordine, c
METRO CASH CARRY ROMANIA SRL

Manager


Scurta descriere a companiei Inditex este cel mai mare retailer de fashion din lume, cu 8 branduri și peste 7,500 de magazine în întreaga lume. Succesul grupului Inditex se datorează talentului angajaților săi, care reprezintă cea mai valoroasă resursă a companiei. Cerinte • Ability to lead by example, motivate and develop staff• Strong organization and time management skills• Schedules and executes multiple tasks simultaneously• Goal oriented• Flexibility and problem solving ability• Uses initiative to seek proactive solutions• Excellent communication and interpersonal skills• Ability to work autonomously and as part of a team Responsabilitati • Sales and customer care: use commercial information and product knowledge to drive sales and other activities in the store using the internal provided tools, provides highest level of care to customers• HR & Team Management: recruits, interviews, develops and maintains a strong team, ensures that induction and relevant training are carried
Inditex

Media netă estimată pe baza celor 40868 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Consultanta Financiara - Management


Candidatul ideal • DORINȚĂ DE SUCCES profesional și personal, dispus(ă) să-și folosească timpul, abilitățile și energia pentru a ajunge cât mai sus!• Dispus(ă) să ÎNVEȚE, pentru că dacă nu învață, este imposibil să crească• student(ă) SAU proaspăt absolvent(ă) SAU tânăr(ă) profesionist(ă) SAU profesionist(ă) care dorește să se re-specializeze și să facă tranziția către o altă carieră, mult mai dinamică, de tip antreprenorial• DESCURCĂREȚ(Ă) și cu spirit de ANTREPRENOR (nu va fi cineva ce te va obliga să muncești, acest lucru înseamnă că este nevoie să te pui singur(ă) la muncă o dată ce știi ce ai de făcut)• Să lucreze într-o ținută business, pentru că aspectul tău este în strânsă legătură cu compania noastră• Gândire POZITIVĂ și o personalitate deschisă – nu dorim să stricăm mediul foarte plăcut pe care l-am creat deja• Să fie SOCIABIL(Ă) și atent(ă) la detalii• Cunostințe medii de Microsoft Office• Și, cel mai important, sa fie AMBIȚIOS(Ă), ORGANIZAT(Ă), DESCHIS(Ă)!Cautam talente, in
Confidenţial

Area Sales Manager


Candidatul ideal Compania Ferro doreste sa angajeze doi Area Sales Manageri care sa fie locati intr-unul din orasele: Iasi, Bucuresti, Constanta, Piatra Neamt, Bacau.Pentru noi, candidatul care s-ar potrivi cel mai bine pentru acest post trebuie sa aiba urmatoarele atu-uri: Studii tehnice, preferabil universitare; Experienta in vanzari minim 3 ani; Cunostinte obligatorii despre domeniul instalatiilor termice sau sanitare; Persoana dinamica, pozitiva, cu gandire stategica, orientata spre rezultate si capabila sa lucreze independent; Abilitati de comunicare, relationare, planificare, organizare, coordonare si negociere; Abilitati operare PC; Cunostinte de limba engleza.Descrierea jobului Daca vrei sa vii la noi, vei face parte din Departamentul de Vanzari si vei avea urmatoarele responsabilitati: Mentinerea si dezvoltarea relatiilor de colaborare cu partenerii din zona alocata in vederea mentinerii si dezvoltarii relatiei de colaborare. Prezentarea si promovarea produselor comercializate
NOVASERVIS FERRO GROUP SRL

Media netă estimată pe baza celor 102 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Area Sales Manager - Moldova


Candidatul ideal Cerinte:- prezinta si promoveaza cu seriozitate si eficienta produsele companiei;- obtine comenzi ferme si negociaza contracte in conditiile stabilite la nivel de companie;- ofera consultanta tehnica de specialitate clientilor;- monitorizeaza creantele clientilor din zona alocata si se asigura de incasarea acestora la termen;- mentine un contact permanent cu piata de profil;- executa actiuni de research ale pietei – tinta si cauta sa extinda permanent portofoliul de clienti;- se implica in rezolvarea prompta a problemelor aparute in zona alocata;- raporteaza ocazional si periodic cu privire la activitatea desfasurata si rezultatele obtinute.Descrierea jobului - gestioneaza baza actuala de clienti;- cerceteaza, initiaza si gestioneaza contacte cu piata si clientii tinta din zona alocata;- zona de responsabilitate acopera judetele: Suceava, Botosani, Iasi, Neamt, Bacau, Vrancea, Vaslui, Harghita si CovasnaIti vom oferi: Mediu de lucru placut si competitiv; Suport continu
UMEB POWER S.​R.​L.​

Area Sales Manager Bucuresti - Moldova - Dobrogea


Candidatul ideal Studii superioare Minim 3 ani de experienţă in vanzari Experienţă în vânzări in canalul Retail &DIY Experienţa în domeniul produselor pentru baie va fi considerată un plus Orientare catre client si capacitate de a intelege nevoile acestuia Ambitie si perseverenta in realizarea targetelor de vanzare Abilitati de negociere Excelente abilităţi de comunicare interpersonale Permis de conducere categoria B Disponibilitate pentru deplasăriDescrierea jobului Responsibilitati cheie : Promovarea intensiva a produselor si serviciilor Radaway in zona: Bucuresti -Ilfov - Moldova-Bucovina-Dobrogea Analiza pieţei pentru identificarea de noi oportunităţi de vânzare Identificarea , contactarea si implementarea de clienti noi Administrarea clienţilor din zona in responsabilitate Realizarea targetului de vânzări Gestionarea soldurilor clientilor Planificarea si raportarea activitatii proprii
RADAWAY ROMANIA SRL

Manager Operatiuni - Oras Roman


Candidatul ideal Recrutăm în echipa TERMOPLASTMANAGER OPERAȚIUNI locat la sediul companiei din RomanÎn subordinea Directorului General, Managerul de operațiuni are rolul de a conduce și de facilita colaborarea între departamentele companiei asigurând totodată respectarea procedurilor, termenelor și calității serviciilor.Cerințe studii superioare absolvite cu diplomă de licență cursuri în management, audit intern, reprezintă un plus experiență de +3 ani în management operațional, audit, control intern, din care minim 2 ani într-o companie cu peste 100 angajați abilități de lucru cu MS Office (excelent în Excel), alte sisteme BI, ERP experiență relevantă de lucru cu echipe de manageri excelente abilități de leadership și motivare abilități de planificare, coordonare, conducere și control gândire strategică și previziune, viteză de reacție în luarea deciziilor centrare pe rezultate, inițiativă, dinamism, pragmatism și responsabilitate, asertivitate gândire critică și înclinație spre rezol
TERMOPLAST SRL

Manager Achizitii In Roman


Candidatul ideal Rolul postului este de a asigura managementul activităților de achiziții de materii prime, materiale și auxiliare necesare în producția de tâmplărie PVC și geam termopan, cu încadrarea în idicatorii de performanță agreați.Managerul de achiziții va urmări implementarea unui model de lucru la nivel operațional care să asigure cele mai bune servicii în termeni de cost, calitate și timp, astfel încât să răspundă cât mai prompt și eficient cerințelor.Cerințe: experiență relevantă în achiziția de materii prime, materiale și auxiliare necesare în procesele de producție competențe demonstrate de management a unei echipe de achizitori abilități foarte bune de comunicare, negociere și relaționare constructivă cu furnizorii, colegii și propria echipă cunoștințe bune privind contractele comerciale capacitate de analiză și lucru cu un volum mare de date și informații, capacitate de a sesiza esențialul și de a extrage concluzii apreciem o atitudine proactivă, orientată către clientu
TERMOPLAST SRL
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.