Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

10 Locuri de Munca Management in Bihor

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

10 Locuri de Munca Management in Bihor

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Bihor si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Bihor si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Store Manager


Gestionarea, prezentarea, expunerea, aranjarea, promovarea și vânzarea produselor Consilierea clientilor si vanzarea produselor alaturi de angajatii din subordine Maximizarea oportunitatilor de vanzari, prin identificarea cerintelor de pe piata Maximizarea rentabilitatii magazinului, prin promovarea magazinului si a produselor si participarea la pregatirea promotiilor Monitorizarea permanenta a rezultatelor angajatilor si a rezultatelor magazinului Supervizarea indeplinirii sarcinilor de serviciu de către angajații din subordine si functionarea in condiții optime a magazinului; Verificarea constanta a stocurilor existente in magazine; Efectuarea comenzilor de marfa; Atingerea obiectivelor stabilite de companie Participarea la inventar si intocmirea de rapoartelor periodice ( saptămânal )privind activitatea din magazin; Reprezentarea companiei in relatia cu tertii: clienți, autoritati,
Liu Jo

Media netă estimată pe baza celor 153 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistenta Manager


Firma de import-export angajează pentru postul de asistenta manager doua persoane feminine cu vârsta intre 25-35 ani având abilități de comunicare , minim studii medii si permis de conducere categ B dispuse pentru program part-time și însoțire in deplasări . Se oferă autoturism de serviciu și salariu decent . Se vor selecta doar CV cu foto care se pot atașa la acest anunț sau
Europe Trade GmbH

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Adjunct Manager Magazin Salonta (f M)


În cadrul magazinului Kaufland din Salonta, Str. Piața Democrației nr. 6 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv care include, pe lângă partea salarială, bonuri de masă și posibile sporuri oferite în funcție de condițiile sau programul de lucru - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Plăti aniversare, zile libere acordate cu ocazia diferitelor evenimente și cursuri gratuite pentru copiii angajaților - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Experiență de coordonare și motivare a unei echipe - Experiență și cunoștințe în domeniul comerțului retail - Gândire orientată spre
Kaufland România

Angajam Manager Importui China


Oportunitate de Carieră: Manager de Importuri China LETOL ROMANIA Suntem o companie inovatoare, în plină expansiune, și căutăm un profesionist talentat pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Manager de Importuri China. Dacă aveți spirit antreprenorial, sunteți fluent în limba engleză, doriți să atingeți performanțe remarcabile și vă motivați prin rezultatele obținute, vă invităm să faceți parte din călătoria noastră de succes. Responsabilități principale: Gestionarea eficientă a procesului de importuri din China, asigurându-vă că lanțul de aprovizionare este optimizat. Dezvoltarea și menținerea relațiilor solide cu furnizorii și partenerii de afaceri din China. Monitorizarea și îmbunătățirea continuă a performanțelor operaționale și a eficienței costurilor. Evaluarea și negocierea contractelor comerciale pentru a asigura cele mai avantajoase condiții pentru companie. Analiza constantă a pieței chineze și identificarea oportunităților de creștere și optimizare. Cerințe: Expe
letol

Consultant Financiar Team Manager


Cautam persoane pentru posturile de Consultant Financiar sau Team Manager. Dorim persoane entuziaste, gata sa invete lucruri noi si sa formeze o echipa unita. Posturile sunt part-time sau full-time si se adreseaza in special persoanelor dornice sa se afirme intr-o companie in ascensiune. Beneficii oferite: - Educatia si experienta specifica se capata in cadrul companiei; - Program de training adaptate fiecarui nivel de cariera in tara si strainatate; - Venituri lunare de 300-500 Euro pentru o implicare part-time (20-30 ore / saptamana) asigurate prin finalizarea contractelor; - Venituri lunare de 1.000-1.500 Euro pentru o implicare full-time (40-60 ore / saptamana) asigurate prin finalizarea contractelor; - Program flexibil (part-time / full-time);
Business

Angajam Manager Vanzari


Compania noastră de dezvoltări imobiliare cu sediul în Oradea caută un Manager de Vanzari talentat și dinamic pentru a se alătura echipei noastre. Căutăm o persoană tânără, cu simț pronunțat al responsabilității, studii superioare, abilități remarcabile de gestionare și, în mod preferențial, o candidată feminină. Responsabilități: Conducerea strategică a companiei în direcția creșterii și dezvoltării sustenabile. Planificarea și implementarea strategiilor operaționale și de afaceri. Gestionarea eficientă a resurselor pentru proiecte imobiliare diverse. Asigurarea conformității cu reglementările locale și internaționale. Crearea și menținerea relațiilor cu partenerii, clienții și alte părți interesate. Cerințe: Studii superioare în domeniul relevant. Experiență solidă în dezvoltarea imobiliară și management. Abilități remarcabile de comunicare în limba engleză. Capacitatea dovedită de a conduce și motiva echipa. Atitudine proactivă și inovatoare. Beneficii: Oportunitatea de a modela vii
Master Properties

Angajam Asistent-manager


Angajăm asistent manager la Pensiunea Recidency Oradea. Program part-time: 08:30-13:00. Atribuții: recepție, facturare, evidențe documente, birotică etc. Telefon: Depunere CV:
GPM LOGISTIC SRL

Colaboratori Domeniul Finaciar,​ Asigurari,​ Management


Cautam colaboratori in domeniul financiar, asigurari, management cu sau fara experienta pe zona Bihor - Satu Mare. Tel: (
Companie Brokeraj

Consultant Vanzari


De ce sa devii consultant vanzari? ai un job stabil si salariu motivant beneficiezi de credite in conditii exclusive, avantajoase participi la programul gratuit de training in vanzari esti ajutat sa iti formezi o retea de clienti care iti va aduce castigul iti faci singur programul de lucru Responsabilități: gestioneaza portofoliul de clienti din zona arondata completeaza cereri de credit mentine legatura cu clientii in vederea achitarii ratelor Poti avea un venit suplimentar intre 500-4000 RON in functie de implicarea ta. Multinationala de tip IFN avem disponibila o pozitie de Consultant Vanzari in Munca se desfasoara 80% din timp pe teren. Persoana responsabila cu publicitatea zonei unde activeaza, incasarea clientilor si intocmirea documentelor necesare. Bonusuri din incasari si vanzari Program de lucru part time sau full time Posibilitatea de avansare in cadrul companiei
Easy Asset Management IFN SA

Media netă estimată pe baza celor 1440 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Angajam Curieri


Transconti Management SRL angajeaza curieri, perioada nedeterminata, 8 h / zi. Asteptam CV-urile la mail:
SC TRANSCONTI MANAGEMENT SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 10 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.