Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

14 Locuri de Munca Management in Floresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

14 Locuri de Munca Management in Floresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Floresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Floresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager Magazin,​ Florești


Candidatul ideal Ai experiență profesioanală relevantă;Ai bune abilități de organizare, de analiză și de comunicare;Ai competențe de conducere și ești orientat/ă către rezultate;Ești rezistent/ă la stres, amabil/ă și orientat/ă către clienți.Descrierea jobului Rolul tăuVei coordona echipa și te vei asigura că toți indicatorii operaționali și de personal sunt îndepliniți;Vei superviza activitatea de aprovizionare și inventariere a magazinului;Vei ține legătura cu partenerii sociețății și cu celelalte departamente din companie;Te vei asigura că toți colegii respectă principiile de vânzare și acordă maximă atenție clienților;Vei fi responsabil/ă de întreaga activitate și imagine a magazinului.Oferta noastrăUn mediu de lucru stabil într-o companie în creștere, o gamă variată de sarcini provocatoare, oportunitate de dezvoltare, tichete de masă, reducere de angajat, sprijin pentru costurile de deplasare și asigurare de accidente 24/7.
ELAN-TRIO SRL

Manager Marketing


Candidatul ideal Responsabilitati:• Experienta intr-un rol similar de coordonare minim 3 ani.• Excelente abilitati de leadership și de comunicare.• Experienta in marketing digital, in SEO si campanii de marketing eficiente.• Competente în Photoshop, CorelDRAW, Adobe Illustrator, precum si abilitati de prelucrare foto/video.• Cunostinte de Social Media Marketing si abilitati excelente de prezentare.• Capacitatea de a gestiona bugete mari de marketing si de a lua decizii strategice pentru alocarea resurselor.• Flexibilitate, spirit de echipa si abilitati de comunicare, cu nivel mediu/avansat de limba engleza.• Experienta in Google Ads, Facebook Ads, Instagram Ads, TikTok constituie un avantaj.Descrierea jobului Responsabilitati:• Coordoneaza activitatea departamentului, aloca sarcini si responsabilitati.• Elaboreaza ssi implementeaza planul de marketing anual, aliniat cu obiectivele companiei si respectand bugetul alocat.• Supervizeaza ssi optimizeaza campaniile SEO si de publicitate dig
TADDAT RECRUITING HEADHUNTING S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 412 de salarii introduse în Salario: 6775 RON/Luna

Manager Vanzari - Cluj Napoca


Candidatul ideal Experiența și abilitățile pe care le căutăm:Experiență considerabilă în managementul unei echipe cu profil de vânzări;Abilitatea de a oferi, primi și implementa feedback-ul;Abilități de coordonare și motivare a echipei de vânzări;Entuziasm și atitudine proactivă în abordarea problemelor;Orientare către obținerea de rezultate concrete într-un mediu competitiv;Capacitate de organizare și planificare a activităților;Abilități de comunicare, inițiativă, perseverență;Studii superioare constituie avantaj.Afla mai multe despre noi si despre portofoliul nostru de produse accesand https://cmjeler.ro/Descrierea jobului Ce vei face la C&M Jeler?Asiguri indeplinirea obiectivelor financiare pe zona alocata.Asiguri planificarea, coordonarea si controlul activitatii de vanzare.Respecti principiile si politica agreate la nivel de companie; te asiguri de respectarea politicii de vanzare pentru Consultantii de Vanzari pe care ii coordoneazi.Realizezi rapoarte periodice privind activitat
CM JELER SRL

Specialist Management Deseuri


Candidatul ideal Cautam un Specialist in Managementul Deseurilor / Responsabil gestiune deseuri / Responsabil mediuin Vlaha, judetul Cluj, pentru o fabrica de reutilizare si reciclare textile, echipata cu tehnologie de ultima generatie.Candidatul ideal: Trebuie sa aiba studii superioare absolvite. Experienta de minim 2-3 ani in domeniul gestiunii deseurilor sau de mediu. Cunoasterea limbii engleze este importanta. Experienta privind sistemele de calitate ISO sau GRS reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Responsabilitati: Tine evidenta operatiunilor de achizitie si/sau colectare a deseurilor textile post consumator sau post industrial, din Romania sau din extern. Este responsabil pentru gestiunea corecta a acestor deseuri intre si la propriile puncte de lucru autorizate pentru tratare, reutilizare si reciclare. Va urmari trasabilitatea deseurilor pana la destinatia finala (valorificare finala sau eliminare finala) si va intocmi lunar raportarile de trasabilitate catre toti furnizorii
ROSECO SRL

Business Development Manager /​ Senior Sales Engineer


Candidatul ideal Business Development Manager / Senior Sales Engineer in Cluj NapocaThis is a fantastic opportunity to join a thriving manufacturing company providing precision fabrications and full assembly and test services, to market leading Customers.We are looking for a well organised and enthusiastic Business Development Manager / Senior SalesEngineer, to help expand our existing Customer base and introduce modern Sales and Marketingtechniques.The ideal candidate will be able to: Demonstrate their business development credentials. Have a proven track record of setting and hitting sales targets. Hold a degree level qualification in a relevant subject such as Marketing or Engineering Have at least 3 years experience in a similar position. Have negotiation and presentation skills, excellent interpersonal and communication skills with the ability to effectively engage with customers and stakeholders at all levels. Be self-motivated with the ability to work independently and as part o
EUROPEAN FABRICATIONS SRL

Key Account Manager - Retail


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui Key Account Manager dedicat pentru gestionarea relațiilor cu lanțurile de magazine, supermarketuri, hypermarketuri și magazinele de bricolaj. Căutăm un profesionist care să aibă experiență solidă în lucrul cu partenerii din retail și să fie determinat să își asume responsabilități cheie în dezvoltarea și menținerea relațiilor cu clienții noștri importanți din acest domeniu.Descrierea jobului Responsabilitățile principale includ, dar nu se limitează la: Dezvoltarea și implementarea strategiilor de vânzări pentru a crește cota de piață și veniturile din segmentul de retail. Identificarea și cultivarea relațiilor cu clienții cheie din industria retailului. Negocierea contractelor și condițiilor comerciale cu partenerii din retail pentru a asigura o colaborare eficientă și profitabilă. Monitorizarea performanței vânzărilor și a indicatorilor cheie de performanță, precum și elaborarea și implementarea acțiunilor corective atunci când este necesar. Co
AGROSEL SRL

Operator Depozit Pressure Management


Candidatul ideal Cerinte:- Experienta anterioara ca si Operator Depozit constituie avantaj;- Cunostinte Operare PC – nivel mediu;- Absolvent Scoala Profesionala sau Liceu;- Cunostinte ERP – avantaj- Atestatul ISCIR Descrierea jobului Responsabilitati: Descarca si receptioneaza materia prima de la furnizori; Inregistreaza informatiile legate de materia prima receptionata in sistemul informatic (Oracle); Livreaza materia prima pentru a fi inspectata de Departamenul de Calitate apoi o transfera in locatia permanenta de depozitare; Pregateste comenzile pentru departamentul de productie in conformitate cu datele de livrare si fisa tehnica a produselor; Realizeaza pregatirea, impachetarea si incarcarea produselor finite; Contribuie la realizarea inventarelor periodice;
EMERSON SRL

Manager De Proiect


Candidatul ideal Studii superioare (absolvent Universitatea Tehnica, specializarea Inginerie Electrica/Automatica/Roboti); Cunostinte: Pachetul Microsoft Office (Excel, Word, Outlook, Ms Project), Autocad; Capacitatea de a lucra concomitent pe mai multe proiecte in acelasi timp; Capacitate de analiza tehnica si sinteza; Bune abilitati de comunicare si negociere; Cunostinte de limba engleza (obligatoriu), franceza (constituie avantaj); Capacitate de decizie si asumarea responsabilitatii; Competente de a lucra in echipa; Atitudine pozitiva ; Spirit creativ si inovativ; Preocupare permanenta pentru ridicarea nivelului profesional individual si al echipei de proiect.Descrierea jobului Project managment : Planifica activitatile proiectului in vederea realizarii lor conform termenelor prevazute; Organizeaza, coordoneaza si raspunde de buna desfasurare a intregii activitati de derulare a proiectului; Administreaza bugetul proiectului in conformitate cu procedurile interne aplicabile; Intermed
ENERGOM S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 702 de salarii introduse în Salario: 6800 RON/Luna

Area Sales Manager


Candidatul ideal Join Our Team as an Area Sales Manager in the Power and Hand Tools Industry!Are you one of the best Romanian’s sales professional with a proven track record in the retail hardware/building materials sector? Do you thrive on building strong relationships and exceeding and new sales targets? If so, we want you to be a part of our dynamic team!Ideal Candidate Profile: Established Portfolio: The ideal candidate needs to have a solid portfolio of building material and retail hardware stores. The applicant needs to have strong ties to these stores. You stand out for having a thorough understanding of the Romanian market, including sales channels, market trends, and regional characteristics. Your history of achieving and surpassing sales targets demonstrates your relentless drive and motivation. Customer Focus: With exceptional negotiation skills and a customer-centric approach, you excel at managing and nurturing client relationships. Flexibility and Mobility: Willingness an

Media netă estimată pe baza celor 122 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Manager Zonal Cluj - Administrare Cafenele


Candidatul ideal Suntem în căutarea unei persoane dinamică și orientată către rezultate, cu experiență în managementul operațional al locațiilor tip to-go și walk-in. Candidatul ideal va poseda următoarele calități:Experiență anterioară în domeniul ospitalității sau retail, cu un accent deosebit pe administrarea locațiilor și coordonarea personalului.Abilități excelente de planificare și organizare, cu capacitatea de a gestiona eficient deplasările între locații și de a planifica turele pentru angajați.Capacitatea de a asigura calitatea produselor și serviciilor oferite în locații, respectând standardele companiei.Abilități puternice de leadership și comunicare, pentru a motiva și ghida echipa către atingerea obiectivelor stabilite.Orientare către client și atenție la detalii, pentru a asigura o experiență excelentă a clienților în fiecare locație.Descrierea jobului Coordonarea și supravegherea activităților operaționale ale locațiilor Zireto Caffe din zona Ardealului.Planificarea și o
SEVEN SOLUTIONS S.​R.​L.​

Retail Relationship Banking Manager


Candidatul ideal Echipa noastra cauta colegi cu experienta, pe partea de creditare si relationare cu clienti persoane fizice sau persoane juridice, dornici sa se dezvolte si sa evolueze profesional pe pozitii de Front Office, specializate pe un anume segment de clientela. Vei lucra intr-un mediu dinamic si placut, vei interactiona direct cu clientii externi si departamentele interne in vederea desfasurarii activitatii operationale.Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca: Ai experienta bancara, de minim 2 ani, in aria de creditare persoane fizice sau juridice Ai studii superioare finalizate Ai cunostinte generale economice: bancare, vanzari, specificul si evolutia pietei financiar-bancare Ai cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare Cunosti legislatia romaneasca in materie de credite Ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic Dovedesti initiativa si spirit de echipa Ai abilitati de vanzare si persuasiune, atentie la detalii Esti
BRD GROUPE SOCIETE GENERALE

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Atentie la detalii, organizare si prioritizare activitati Foarte bune abilitati de comunicare (verbala si in scris); coerenta in exprimare Cunostințe limba engleza Responsabilitate Atitudinea pozitiva, amabilitateDescrierea jobului Ofera suport administrativ in proiectele derulate Tine evidenta contractelor si a facturilor Intocmeste documente administrative Contabilitate primara, centralizarea facturilor si a platilor, emitere facturi pe baza devizelor de lucrari Introduce facturi de achizitii in programul ERP Evidenta fiselor de aptitudine, efecturarea programarilor pentru medicina muncii Evidenta pontajelor Ofera informatii generale despre companie Evidenta necesarului de echipamente folosite de catre angajati si diferite comenzi achizitii Suport in organizarea de teambuildinguri/alte proiecte interne.Beneficii: Program de lucru de L-V Telefon de serviciu Locatie centrala Tichete de masa Iesiri ocazionale cu echipa Teambuilding anual Echipa dinamica
MRB ELECTRIC SRL

Media netă estimată pe baza celor 3945 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager Agentie Turism


Candidatul ideal Manager Agentie TurismExperienta minimum 5 ani in AGENTIE DE TURISM!Vanzare pachete si servicii turistice: bilete avion, hotel, transfer, croaziere, activitati;Cunoastere sisteme rezervare furnizori internationali;Cunoastere obligatorie limba engleza.Descrierea jobului Ce presupune job-ul de Manager Agentie Turism- Ofertare, procesare rezervari, emitere documente, incasari - plati, followup;- Acces cereri clienti - CRM; sisteme furnizori; platforma de rezervari integrata; backoffice;Beneficii:- Contract de munca salariu fix plus comision 11 - 44% din profit net realizat in functie de valoarea totala lunara;Dupa perioada de proba de 90 zile se adauga urmatoarele beneficii:- Tichete de masa;- Tichete Cadou;- Infotrip-uri;- Program flexibil: Homebased, Birou sau Hybrid;- Training specializat gratuit de produse si tehnici de vanzare;- Asistenta permanenta in ofertare;- Acces la materiale informative si de marketing;- Instruire permanenta si update cu noutati si practici di
PERFECT JOURNEY SRL

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 4400 RON/Luna

Asistent Manager - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT MANAGER - AJOFM | ANOFMAngajator: C YOU FUTURE S.R.L.Experienta: Experienta putina Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: FLORESTI
C YOU FUTURE S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 14 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.