Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

19 Locuri de Munca Management in Ramnicu Valcea

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

19 Locuri de Munca Management in Ramnicu Valcea

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Ramnicu Valcea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Ramnicu Valcea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Manager De Librarie Ramnicu Valcea


Candidatul ideal Începe cu noi următorul capitol!Căutăm pe cineva care să iubească oamenii & cărțile la fel de mult ca noi. Cineva care își dorește să contribuie la dezvoltarea comunității Cărturești.Cineva care să ne povestească ce ecranizare merită văzută și ce piesă de teatru nu trebuie ratată, ce festival i-a făcut vara mai frumoasă și ce carte ar trebui să luăm cu noi în vacanță. Cineva care se înțelege bine cu cititorii și vorbește pe limba lor.Căutăm un bun observator al naturii umane, pe cineva care știe cum să pună problema, cum să gestioneze, să prioritizeze sarcinile și să le transmită oamenilor din echipă, cum să facă planuri într-o echipă și să sărbătorească în echipă. Cineva cu experiență de leadership și managementul oamenilor de cel puțin doi ani într-un domeniu din retail. Un om care înțelege un plan de business și se ghidează după indicatorii de performanță. Care știe să scrie e-mailuri și rapoarte în Excel, dar și să vorbească cu oamenii pe care îi coordonează.Căutăm
DIRECT CLIENT SERVICES SRL

Key Account Manager/​ Field Sales


Candidatul ideal • Experiență relevantă în vânzările pe teren în zona B2B și oferirea de soluții bazate pe nevoile clienților, de preferință într-o zonă tehnică intensivă în consultanță• Empatie puternică și abilități de comunicare și interpersonale ridicate, cu aptitudini în construirea de relații cu profesioniști de toate nivelurile organizaționale• Înțelegere tehnică solidă a documentelor de planificare și măsurători pentru echipamente tehnice pentru a asigura un nivel ridicat de angajament pentru managementul proiectului.• Abilitate în rezolvarea problemelor și negociere• Personalitate de invingator, orientare spre succes, manevrare entuziastă și încrezătoare a feedback-ului clienților• Cunostinte bune de limba engleza, lucrul anterior in sisteme tip CRM este un avantaj• Permis de conducere de clasa B și disponibilitate ridicata de a călători în zona de vânzareDescrierea jobului Responsabilitati:• Mențineți și dezvoltați relații de încredere cu un portofoliu de clienti pentru a obț
KAISERKRAFT S.​R.​L.​

Manager Relatii Clienti - Raiffeisen Leasing


Candidatul ideal Raiffeisen Leasing cauta Manager Relatii Clienti pentru Judetele Arges, Valcea si Olt.Cu cat esti mai implicat, pasionat si integru in munca pe care o faci, cu atat mai mult te dorim alaturi de noi!Profilul pe care il cautam: Studii superioare; Experienta in domeniul financiar/bancar minim 3 ani – Experienta in domeniul leasingului reprezinta un avantaj.Competentele si abilitatile pe care le cautam: Comunicare si negociere; Integritate si incredere; Orientare spre client si rezultate; Microsoft Office (Excel, Power Point, Word); Analiza financiara; Limba engleza.Descrierea jobului Despre job: Mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii noi si existenti; Energie si dinamism intr-o piata efervescenta a finantarilor de masini, camioane si echipamente, cu valoare adaugata, care se reflecta direct in economie; Implicarea ta in proiectele strategice de vanzari ale companiei; Obiective clare si transparente de vanzari si profitabilitate.Alte responsabilitati ale jobului
RAIFFEISEN BANK SA

Manager Comercial/​vanzari - Ramnicu Valcea


Candidatul ideal studii universitare – avantaj marketing/economic/logistica; experienta de minim 10 ani in activitati comerciale; experienta in domeniul vanzarilor catre persoane juridice; interes pentru dezvoltarea continua a competentelor in domeniul vanzarilor; spirit de echipa si aptitudini organizatorice – placerea de a forma echipe si de a inspira oameni; flexibilitate in gandire si putere de decizie; asumarea responsabilitatii, implicare si seriozitate; bune competente operare pc; bune competente de comunicare in limba engleza; permis de conducere, categoria B – obligatoriu.Descrierea jobului managementul activitatii comerciale; coordonarea si dezvoltarea echipei de vanzari din cadrul departamentului; monitorizarea permanenta a pietei si a concurentei si elaborarea strategiei eficiente de dezvoltare a pozitiei pe piata; valorificarea maxima a potentialului firmei; gestionarea bugetului de vanzari; participarea la stabilirea preturilor; analiza factorilor care cresc profitul si i
JOB PARTNER S.​R.​L.​

Manager Sala Jocuri


Candidatul ideal Cerinte:- Studii superioare in domeniul economic, tehnic, administrativ, drept.- Minim 1 ani experienta in domeniul relatiilor cu clientii.- Minim 1 ani experienta in conducerea de echipe.- Foarte bune abilitati de comunicare verbala si scrisa.- Bun organizator, persoana cu abilitati de planificare si control.- Responsabilitate si corectitudine, capacitate de luarea si sutinerea deciziei.- Cunostinte bune MS Office(Excel).- Permis de conducere, categoria B - constituie avantaj.Descrierea jobului - Coordonarea activitatilor de amenajare a salii de joc.- Supervizarea si asigurarea functionarii permanente a activitatii in sala de jocuri - conform legislatiei in vigoare, regulilor, procedurilor si standardelor interne ale companiei.- Administrarea salii de jocuri din punct de vedere al personalului, echipamentelor de lucru, clientilor.- Gestionarea contractelor cu furnizorii de servicii: telefonie, internet, salubrizare, deratizare, intretinere, contractul cu proprietarii.
ENTERTAINMENT SOLUTIONS SRL

Relationship Manager Individuals


Candidatul ideal Profilul tău: Ai studii superioare - preferabil în economie sau domenii conexe Ai experiență de minimum 1 an în vanzari in sectorul bancar Ai certificare în distribuția de asigurări conform cerințelor legale în vigoare – constituie avantaj Cunoști limba engleză la nivel avansat (vorbit și scris) – constituie avantaj Ai disponibilitate pentru activitate de teren Ești o persoană proactiva, cu abilități de comunicare Ești orientat/ă spre client și rezultateDescrierea jobului Responsabilitățile tale: Administrezi portofoliul alocat de clienţi persoane fizice, promovând produsele Băncii atât în sucursală, cât și pe teren Identifici nevoile financiare ale clienților și le oferi consultanță de specilitate țînând cont de portofoliu de produse al băncii Contribui la atingerea obiectivelor definite de Divizia de Retail a Băncii Asiguri buna desfășurare a activităţii de bancassurance Prezinți oferte speciale persoanelor fizice, angajaţi ai unor companii IMM/Corporate Prospectezi
UNICREDIT BANK S.​A.​

Area Sales Manager Electrice


Candidatul ideal Experienţă comerciala în vanzarea materialelor electrice - obligatorie;Absolvent studii medii/superioare cu profil electric - reprezinta un avantaj;Orientat spre client si spre construirea unor relatii de lunga durata;Bune abilitati dе identificare a nevoilor clientilor si dе negociere;Proactiv, dinamic, orientat spre solutii;Organizat, analitic;Cunostinte operare PC si MS OfficePermis auto categoria BDescrierea jobului Consiliаza tеhnic si comеrciаl cliеntii pe fiecare grupa dе produsе;Dezvoltа businеss-ul cu clientii existеnti. Identifica si аtragе cliеnti noi prin: Promovarеа si vanzаreа echipamentelor de distributie si masura fabricate de PGA Electric (blocuri de masura si protectie, firide de distributie si contorizare, cutii de distributie, cutii de sectionare, etc) Promovarea si vanzarea cablurior de joasa si medie tensiune fabricate de PGA Electric, a intregii game de accesorii pentru cabluri si produse complementare necesare pentru bransamentele electrice Prom
PGA ELECTRIC SRL

Area Sales Manager - Oltenia Si Banat


Candidatul ideal La Romstal ne dezvoltăm împreună, atât în România cât și în Europa!Colegii noștri din departamentul vânzări au devenit cei mai buni specialiști în domeniul instalațiilor și te așteaptă alături dе ei!Acest job ți se potrivește dacă: Ai experiență în vânzări; Comunici ușor cu ceilalți, te adaptezi și poți să convingi ușor; Ești o fire energică, orientată spre rezultate și spre învățare; Ești preocupat/ă să construiești și să dezvolți relații puternice cu clienții; Ai permis categoria B și îți place să ai un job activ, pe teren.Descrierea jobului Rоlul Jobului: Vei oferi suport în realizarea obiectivelor Consilierilor de Vânzări Showroom și te asiguri de atingerea obiectivelor de vânzări și a marjei comerciale pentru produsele Diviziei Sanitare și Ceramice din zona alocată; Colaboreazi cu Directorii de magazine și filiale pentru menținerea corectă a standardelor de expunere în cadrul showroom-urilor; Asiguri suport în pregătirea tehnică și comercială a CVS; Vei raspunde d
ROMSTAL IMEX SRL

Manager De Vanzari Zonal


Candidatul ideal - Studii superioare- Experienta in vanzari (de preferat minim 3 ani)- Gandire analitica- Capacitate buna de concentrare- Seriozitate, responsabilitate, punctualitate- Atitudine pozitiva, de colaborare atat cu clientii cat si cu celelalte departamente din cadrul companiei- Atitudine orientata spre gasirea de solutii- Disponibilitate pentru deplasari- Rezistenta la stres- Dorinta de dezvoltare si de a invata lucruri noi.Descrierea jobului - mentinerea unei relatii bune de colaborare cu clientii existenti (candidatul va administra relatia de colaborare dintre companie si clienti din 6 judete ale tarii - Brasov, Covasna, Mures, Valcea, Arges)- dezvoltarea portofoliului de clienti din zona administrata- dezvoltarea portofoliului de produse la clientii existenti- negocierea si administrarea contractelor de vanzari din zona alocata- buna cooperare cu celelalte departamente din cadrul companiei- monitorizarea permanenta a evolutiei pietei- alte activitati specifice functiei de
ROOFART SRL

Regional Sales Manager /​ Key Account Manager


Candidatul ideal Aceste pozitii se aplica pentru zonele: Sud, Est, Sud-VestCe cunostințe si aptitudini te ajuta sa ai succes deplin:- Foarte bune abilitati de vanzare si comunicare;- Experienta in coordonarea unei echipe;- Urmarirea vanzarilor in vederea atingerii target-ului;- Persoana sociabila, inclinata spre identificarea de solutii;- Permis de conducere cat. B;- Cunostinte operare PC (MS Office - excel, outlook);- Ambitie si perseverenta in atingerea obiectivelor.Descrierea jobului - Coordonarea unui Key account pe zona arondata;- Promovarea in teren pe o zona arondata a serviciilor de reparatii electronice industriale si mentenanta realizate de companie;- Realizarea de vizite la clienti pentru stabilirea de contacte si pentru a prelua de la acestia aparatele defecte pentru a le trimite la sediul nostru;- Sa dezvolti portofoliul de clienti;- Sa te asiguri ca target-ul de vanzari este atins;- Sa propui solutii in vederea cresterii vanzarilor;- Sa verifici cu colegii de la sediu sta
ULTRATECH INT SRL

Manager Zonal Vanzari (venit Lunar 14000 – 18000 Ron Brut)


Candidatul ideal Manager Zonal Vanzari (venit lunar 14000 – 18000 Ron brut)La UNIX Auto deservim în cel mai profesional mod partenerii și identificăm nevoile viitorilor parteneri. Înființată în anul 1990, compania UNIX Auto reprezintă un distribuitor de piese auto, aflat într-o dinamică expansiune în cele trei țări ale regiunii Central și Est Europene (Ungaria, România și Slovacia) cu aproape 170 de filiale și peste 3 000 de angajați.Sistemul logistic avansat şi catalogul electronic de piese auto asigură un serviciu unic partenerilor noştri. Suprafața totală a Centrului Unix din Budapesta, a Centrului Logistic și a filialelor este de aproximativ 120.000 m², depozitul UNIX Auto complet cuprinde peste 9 milioane de piese. Din Centrul nostru Logistic livrăm marfă către majoritatea filialelor noastre de mai multe ori pe zi. Livrăm către clienți cu propriile mașini, parcul auto UNIX Auto deținând peste 2.000 de mașini, toate livrările noastre fiind în regim strict, astfel încât sistemul nos
UNIX AUTO SRL

Tehnician Telecomunicatii - Germania


Candidatul ideal Ideal candidate: +1 year experience in telecommunications systems engineering Proven track record of hands-on experience with telecommunications technologies and devices Ability to work at high altitude/ climbing experience Ability to work with low voltage equipment and devices Driving license - category B Availability for extensive travels abroadNice to have: Associate degree in a related technical discipline, or the equivalent combination of education, technical training, or work experience Experience with basic networking protocols including DNS, DHCP, VPNs, WAN/LAN TCP/IP One to three years of related IT/telecommunications experience Experience with integrated cable and antenna analyzer (3z Telecom/Anritsu Site Master/BER) Experience working with Huawei/ZTE/Ericsson/Nokia telecom devices (RAN&MW) Average spoken and written English and/ or German language Documentation skillsDescrierea jobului Job description: Installation, Configuration, Testing, Integration, and O
BUSINESS BUILDERS MANAGEMENT TRANSPORT SRL

Manager Depozit


Candidatul ideal Experiență anterioară într-un rol similar în industria alimentara;Cunoștințe solide despre operațiunile de depozit, gestionarea stocurilor și procesele de îndeplinire;Abilități de conducere și capacitatea de a motiva și dezvolta o echipă;Competențe în utilizarea software-urilor și tehnologiilor de gestionare a depozitelor (WMS , ERP);Abilități de rezolvare a problemelor și luare a deciziilor;Abilități organizatorice și de comunicare;Capacitatea de a lucra într-un mediu rapid și dinamic;Grad universitar în logistică, managementul lanțului de aprovizionare sau într-un domeniu similar reprezintă un avantaj;Limba Engleza Nivel Mediu.Descrierea jobului Conduceți, îndrumați și gestionați o echipă de 25 membri ai personalului de depozit;Supravegheați controlul stocurilor, recepționarea, pregătirea, ambalarea și expedierea comenzilor;Dezvoltați și implementați strategii eficiente de depozitare pentru a maximiza utilizarea spațiului și a minimiza costurile operaționale;Mențineț
SANO VITA SRL

Media netă estimată pe baza celor 626 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Area Sales Manager


Candidatul ideal Join Our Team as an Area Sales Manager in the Power and Hand Tools Industry!Are you one of the best Romanian’s sales professional with a proven track record in the retail hardware/building materials sector? Do you thrive on building strong relationships and exceeding and new sales targets? If so, we want you to be a part of our dynamic team!Ideal Candidate Profile: Established Portfolio: The ideal candidate needs to have a solid portfolio of building material and retail hardware stores. The applicant needs to have strong ties to these stores. You stand out for having a thorough understanding of the Romanian market, including sales channels, market trends, and regional characteristics. Your history of achieving and surpassing sales targets demonstrates your relentless drive and motivation. Customer Focus: With exceptional negotiation skills and a customer-centric approach, you excel at managing and nurturing client relationships. Flexibility and Mobility: Willingness an

Media netă estimată pe baza celor 122 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Retail Relationship Banking Manager


Candidatul ideal Echipa noastra cauta colegi cu experienta, pe partea de creditare si relationare cu clienti persoane fizice sau persoane juridice, dornici sa se dezvolte si sa evolueze profesional pe pozitii de Front Office, specializate pe un anume segment de clientela. Vei lucra intr-un mediu dinamic si placut, vei interactiona direct cu clientii externi si departamentele interne in vederea desfasurarii activitatii operationale.Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca: Ai experienta bancara, de minim 2 ani, in aria de creditare persoane fizice sau juridice Ai studii superioare finalizate Ai cunostinte generale economice: bancare, vanzari, specificul si evolutia pietei financiar-bancare Ai cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare Cunosti legislatia romaneasca in materie de credite Ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic Dovedesti initiativa si spirit de echipa Ai abilitati de vanzare si persuasiune, atentie la detalii Esti
BRD GROUPE SOCIETE GENERALE

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Manager Agentie Turism


Candidatul ideal Manager Agentie TurismExperienta minimum 5 ani in AGENTIE DE TURISM!Vanzare pachete si servicii turistice: bilete avion, hotel, transfer, croaziere, activitati;Cunoastere sisteme rezervare furnizori internationali;Cunoastere obligatorie limba engleza.Descrierea jobului Ce presupune job-ul de Manager Agentie Turism- Ofertare, procesare rezervari, emitere documente, incasari - plati, followup;- Acces cereri clienti - CRM; sisteme furnizori; platforma de rezervari integrata; backoffice;Beneficii:- Contract de munca salariu fix plus comision 11 - 44% din profit net realizat in functie de valoarea totala lunara;Dupa perioada de proba de 90 zile se adauga urmatoarele beneficii:- Tichete de masa;- Tichete Cadou;- Infotrip-uri;- Program flexibil: Homebased, Birou sau Hybrid;- Training specializat gratuit de produse si tehnici de vanzare;- Asistenta permanenta in ofertare;- Acces la materiale informative si de marketing;- Instruire permanenta si update cu noutati si practici di
PERFECT JOURNEY SRL

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 4400 RON/Luna

Firma Asian Sri Lanka Srl Angajeaza Asistent Manager


- capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă; - capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp; - capacitate de a respecta termene limită; - atenție către detalii; - plăcere și abilitate de a învăța lucruri noi; - responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate; - îndeplinirea activităților zilnice de secretariat; - preluarea și direcționarea apelurilor telefonice; - primirea vizitatorilor și anunțarea persoanelor de contact din societate; - asigurarea protocolului în cadrul întâlnirilor, în conformitate cu cerințele zilnice; - preluarea, înregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, îndosariere și arhivarea corespondenței și a mesajelor primite din partea partenerilor, clienților și a celorlalți angajați; - redactarea corespondenței de afaceri necesară desfășurării activității zilnice; - asigurarea transmiterii documentelor prin poștă, fax, e-mail; - actualizarea bazei de date documente; - rezervări hotel part
ASIAN SRI LANKA SRL

Firma Asian Sri Lanka Srl Angajeaza Asistent Manager


- preluarea si directionarea apelurilor telefonice - primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate - preia, inregistreaza, distribuie la compartimentele implicate corespondenta - indosariaza si arhiveaza corespondenta primita din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati - redacteaza corespondenta de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice - asigura transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail - actualizeaza baza de date documente - asigura logistica de calatorie pentru conducerea firmei (rezervari hotel transport) - elaboreaza si redacteaza documente si rapoarte cerute de management - procura rechizite si consumabile de birou si alte materiale necesare functionarii biroului - convoacă participantii la sedintele firmei - participa la sedintele de lucru si redacteaza minuta intalnirilor - participa la organizarea evenimentelor din cadrul firmei
ASIAN SRI LANKA SRL
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.