Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

22 Locuri de Munca Management in Slobozia

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

22 Locuri de Munca Management in Slobozia

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Slobozia si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Slobozia si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Relationship Manager IMM - Slobozia


Scurta descriere a companiei ALPHA BANK ROMANIA is part of the largest Greek financial group, Alpha Bank Group, with more than 140 years experience in banking sector. The first foreign bank to come to Romania after 1990, ALPHA BANK ROMANIA provides the whole range of products and services to the consumer market segment as well as complex banking solutions to the business and corporate customers.The applicants will have the great opportunity to join an important organization whose values are: innovation, honesty, flexibility, intelligence and reliability. Cerinte Studii superioare finalizate, preferabil în domeniul economic.Experienta financiar-bancara in activitatile de promovare produse/ servicii si creditare/ analiza financiara raportate la segmentul de clienti persoane juridice.Cunoasterea evolutiei curente a pietelor financiar-bancare precum si a ofertei concurentei.Abilitati de negociere si vanzare, totodata pe linie de comunicare si relationare interpersonala, orientare catre cli
Alpha Bank

Sales Manager


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui Sales Manager dedicat și autonom, care să promoveze și să vândă produsele noastre personalizate către companii și clienți potențiali. Candidatul ideal va avea experiență în vânzări și o înțelegere solidă a industriei tipografice. Responsabilitățile includ identificarea și contactarea potențialilor clienți, prezentarea produselor noastre personalizate și negocierea contractelor. Candidatul ideal va fi un comunicator excelent, orientat către rezultate și capabil să lucreze independent pentru a atinge sau depăși obiectivele de vânzări. Experiența anterioară în vânzările B2B și cunoștințele despre industria tipografică sunt considerate un avantaj.Descrierea jobului Sales Manager în TipografieResponsabilități:- Identifică și contactează companii și clienți potențiali pentru a promova și a vinde produsele noastre personalizate, inclusiv flyere, pliante, cărți de vizită, agende personalizate, reviste, cataloage și alte materiale personalizate.- Prezint
STAHNAGRO S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 370 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Manager Financiar


Candidatul ideal Experienta anterioara intr-un rol similar constituie un avantaj;Studii de specialitate; in finante banci , contabilitate primara ,microsoft office Abilitati de relationare si comunicare, seriozitate;organizata, bun analist financiarDescrierea jobului - preluarea contabilitatii primare - analiza financiara - situatii si statistici - preluare departament banci, contabilitate, program gestiune , taxe si impozite , Dsp, Colegiul Medicilor - indosariere acte - administarat birocratie interna si externa a firmei Ce oferim noi?- looc de munca stabil cu posibilitate de avansare Un mediu placut de munca, bazat pe respect si incredere;Cursuri platite de dezvoltare profesionala;Salariu motivant;Bonusuri in functie de competente;Program flexibilCabinet modern Training intern;Posibilitati de dezvoltare;Numeroase tratamente pt angajat si familie
MEDICAL DENTAL BLUE SRL

Media netă estimată pe baza celor 103 de salarii introduse în Salario: 9000 RON/Luna

Team Manager


Candidatul ideal Studii superioare sau medii; Experienta de lucru in domeniu constituie avantaj. Capacitate de analiza si sinteza in procesul decizional; Cunostinte bune de operare PC: Word, Excel; Orientare catre performanta; Capacitatea de analiză (capacitatea de înțelegere, interpretare și sinteză a elementelor esențiale dintr-un volum de informații); Abilitatea de a gestiona eficient timpul de lucru, de a organiza, planifica și prioritiza sarcinile de lucru; Capacitatea de a soluționa probleme.Descrierea jobului Recrutarea, coordonarea și controlul unei echipe proprii; Îndeplinirea obiectivelor lunare ale companiei; Organizarea și controlul activităților din zona alocată; Menținerea relațiilor cu clienții din portofoliu; Asigura respectarea confidentialitatii operatiunilor, respectarea normelor BNR si a normelor interne referitoare la operatiunile de creditare; Activități administrative.
FLEX FINANCIAL IFN SA

Media netă estimată pe baza celor 1354 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Manager Regional Service Utilaje Agricole,​ Drajna Nouă


Candidatul ideal - studii tehnice (mecanică, electromecanică, ...)- experienţă în activităţi de reparaţii, întreţinere, mecanică (de preferat în domeniul utilajelor agricole sau de construcţii)- cunoştinţe de mecanică, hidraulică, circuite electrice, diagnoză computerizată- abilităţi de comunicare cu clienţii, abilități de vânzare- experienţă în coordonarea unei echipe- abilităţi de organizare, instruire, motivare a personalului din subordine- cunoştinţe de operare pe calculator (inclusiv MS Office)- cunoaşterea limbii engleze (termeni tehnici)- disponibilitate pentru deplasări frecvente în zona alocatăDescrierea jobului Misiunea postului:Conduce echipa de service a punctului de lucru în vederea asigurării unor servicii de calitate: reparaţii, lucrări de mentenanţă, puneri în funcţiune a utilajelor agricole şi gestionează relaţia cu clienţii cu privire la serviciile efectuate.Punctul de lucru este situat in Drajna Nouă, jud. Călărași. Pentru candidații din alte zone oferim pachet de re
MEWI IMPORT EXPORT AGRAR INDUSTRIETECHNIK SRL

Team Manager


Candidatul ideal Studii superioare sau medii; Experienta de lucru in domeniu constituie avantaj. Capacitate de analiza si sinteza in procesul decizional; Cunostinte bune de operare PC: Word, Excel; Orientare catre performanta; Capacitatea de analiză (capacitatea de înțelegere, interpretare și sinteză a elementelor esențiale dintr-un volum de informații); Abilitatea de a gestiona eficient timpul de lucru, de a organiza, planifica și prioritiza sarcinile de lucru; Capacitatea de a soluționa probleme.Descrierea jobului Recrutarea, coordonarea și controlul unei echipe proprii; Îndeplinirea obiectivelor lunare ale companiei; Organizarea și controlul activităților din zona alocată; Menținerea relațiilor cu clienții din portofoliu; Asigura respectarea confidentialitatii operatiunilor, respectarea normelor BNR si a normelor interne referitoare la operatiunile de creditare; Activități administrative.
FLEX FINANCIAL IFN SA

Media netă estimată pe baza celor 1478 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Area Sales Manager - Agribusiness


Scurta descriere a companiei ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting. Cerinte Dornic să învețe și să se
ABC Human Capital

Relationship Manager Retail /​sme


Candidatul ideal Studii superioare finalizate, preferabil în domeniul economic;Experiență financiar-bancară în activitățile de promovare produse/ servicii și creditare/ analiză financiară raportate la segmentul de clienți persoane fizice/ juridice;Ai abilități de negociere și vânzare, totodată pe linie de comunicare și relaționare interpersonală, orientare către clienți și capacitatea de atingere a deadline-urilor și obiectivelor stabilite;Certificarea de pregătire profesională (inițială și/sau continuă) în domeniul distribuției de asigurări, reprezintă un avantaj;Limba engleză – min. nivel mediu;Bun utilizator al MS Office.CautamPersoana de încredere, responsabilă, integră și obiectivă;Care cunoaște evoluția curentă a piețelor financiar-bancare precum și oferta concurenței;Identifică noi oportunități de dezvoltare produse și servicii;Care manifesta o gandire analitica, cu atentie la detalii;O persoana orientată spre rezolvarea promptă a solicitărilor;Bune abilități de comunicare verba
ALPHA BANK ROMANIA SA

Account Manager-hunter | Arsis Vodafone


Candidatul ideal Arsis, cel mai mare partener Vodafone, își mărește echipa de Account Manageri.Dacă ești o persoană energică, motivată și atrasă de ideea de a interacționa cu business owneri și a le oferi cele mai bune soluții de comunicare, înseamnă că ești persoana pe care o căutam! Alături de echipa Arsis îți vei dezvolta o carieră de succes în vânzări, iar noi te vom ajuta să fii cel mai bun!Cum ne-ar plăcea să fii:- Să fii ambițios și dornic de afirmare prin performanță;- Să ai o atitudine pozitivă și orientată către client;- Să ai bune abilități de comunicare interpersonală și negociere;- Să deții cunoștințe specifice despre industria telecom sau să ai experiență pe o poziție similară în vânzări directe, reprezintă un avantaj;- Să cunoști pachetul Microsoft Office;- Să deții permis de conducere categoria B;- Să fii dispus la deplasări.Descrierea jobului Ce trebuie să facă un Account Manager?- Să identifice noi oportunități de business în vederea asigurării succesului strategiei d
ARSIS TRADING SRL

Manager Vanzari Green Has


Candidatul ideal – Studii superioare agricole, finalizate cu diplomă licență;– Experiența de minim 3 ani în vânzarea de produse sau servicii agricole;– Abilități comerciale și pasionat de nutriția plantelor;– Persoană perseverentă, responsabilă, dedicată, orientată către client și către rezultate;– Posesor permis de conducere categoria B;– Disponibilitate pentru deplasări frecvente pe teren.Descrierea jobului – Activități specifice vânzării produselor GREEN HAS către fermierii din zona arondată;– Realizarea vizitelor în teren;– Oferirea de consultanță în domeniul fertilizării, în vederea promovării celor mai bune și moderne practici către fermieri;– Urmărirea culturilor fermierilor și propunerea de soluții adaptate nevoilor acestora;– Prospectarea zonei alocate în vederea dezvoltării bazei de date de clienți în regiunea alocată;– Menținerea relațiilor cu fermierii în vederea optimizării procesului de vânzare;– Urmărirea gradului de satisfacție post-vânzare al clienților;– Realizarea de
DA BACCO SRL

Area Sales Manager


Candidatul ideal Join Our Team as an Area Sales Manager in the Power and Hand Tools Industry!Are you one of the best Romanian’s sales professional with a proven track record in the retail hardware/building materials sector? Do you thrive on building strong relationships and exceeding and new sales targets? If so, we want you to be a part of our dynamic team!Ideal Candidate Profile: Established Portfolio: The ideal candidate needs to have a solid portfolio of building material and retail hardware stores. The applicant needs to have strong ties to these stores. You stand out for having a thorough understanding of the Romanian market, including sales channels, market trends, and regional characteristics. Your history of achieving and surpassing sales targets demonstrates your relentless drive and motivation. Customer Focus: With exceptional negotiation skills and a customer-centric approach, you excel at managing and nurturing client relationships. Flexibility and Mobility: Willingness an

Media netă estimată pe baza celor 122 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Manager Financiar 4000 Lei Net - Slobozia


Candidatul ideal Experienta anterioara intr-un rol similar constituie un avantaj;Studii de specialitate; in finante banci , contabilitate primara ,microsoft officeAbilitati de relationare si comunicare, seriozitate;organizata, bun analist financiarDescrierea jobului - preluarea contabilitatii primare- analiza financiara- situatii si statistici- preluare departament banci, contabilitate, program gestiune , taxe si impozite , Dsp, Colegiul Medicilor- indosariere acte- administarat birocratie interna si externa a firmeiCe oferim noi?- looc de munca stabil cu posibilitate de avansareUn mediu placut de munca, bazat pe respect si incredere;Cursuri platite de dezvoltare profesionala;Salariu motivant;Bonusuri in functie de competente;Program flexibilCabinet modernTraining intern;Posibilitati de dezvoltare;Numeroase tratamente pt angajat si familie
MEDICAL DENTAL BLUE SRL

Retail Relationship Banking Manager


Candidatul ideal Echipa noastra cauta colegi cu experienta, pe partea de creditare si relationare cu clienti persoane fizice sau persoane juridice, dornici sa se dezvolte si sa evolueze profesional pe pozitii de Front Office, specializate pe un anume segment de clientela. Vei lucra intr-un mediu dinamic si placut, vei interactiona direct cu clientii externi si departamentele interne in vederea desfasurarii activitatii operationale.Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca: Ai experienta bancara, de minim 2 ani, in aria de creditare persoane fizice sau juridice Ai studii superioare finalizate Ai cunostinte generale economice: bancare, vanzari, specificul si evolutia pietei financiar-bancare Ai cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare Cunosti legislatia romaneasca in materie de credite Ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic Dovedesti initiativa si spirit de echipa Ai abilitati de vanzare si persuasiune, atentie la detalii Esti
BRD GROUPE SOCIETE GENERALE

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Manager Transport National


Candidatul ideal Manager transport national => cunoasterea limbii bulgare este obligatorie"Vellea Home" este o companie în domeniul producției și comerțului de mobilă.Cu scopul dezvoltarii activității sale, compania caută un candidat potrivit pentru funcția de Manager Transport NationalCeea ce ne dorim:- Cunostinte foarte bune in mecanica auto- Abilitati excelente de comunicare;- Abilitatea de a lucra în echipă;- Atitudine atentă și amabilă față de fiecare client;- Dorința și aspirația de a obține rezultate ridicate;- Capacitatea de a lucra cu documentele companieiDescrierea jobului Vă vom oferi:- Program 8-17 de luni pana vineri- Poziția într-o companie mare prezenta in mai multe tari din lume;- Lucrați într-o echipă tânără și ambițioasă;- Relații corecte între angajator și angajat;- Oportunități excelente de dezvoltare și promovare;- Un mediu de lucru și atmosfera profesională;- Atitudine corectă și individuală;- Training specializatResponsabilitati principale:- gestionarea intregulu
VELLEA HOME S.​R.​L.​

Area Sales Manager In Agribusiness /​ Zona De S-e A Romaniei


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui coleg pe postul de Area Sales Manager pentru regiunea Muntenia-Dobrogea (București, Ilfov, Prahova, Giurgiu, Ialomița, Călărași, Constanța, Tulcea, Brăila, Buzău).Ne dorim un coleg care sa aiba experienta in agribusiness (in special horticultura) si caruia sa ii placa vanzarile. Daca stii sa vinzi, sa comunici eficient, iti plac provocarile si munca de teren, te invitam sa aplici pentru acest job.Cerintele, pe scurt, ale candidatului ideal pentru acest post: are permis de conducere categoria B are experienta in agribusiness. ii plac vanzarile si provocarile aduse de acestea este organizat si stie sa isi planifice singur activitatea ii place sa castige pe masura muncii depuse cunoaste zona in care activeaza (bazine legumicole, rute, zone cu potential, etc) este o persoana increzatoare si de incredere este stabil din punct de vedere al joburilor si nu a schimbat 5 joburi in 3 ani ii place activitatea de teren si este o persoana activa vorbeste lim
MORAMI SRL

Manager Agentie Turism


Candidatul ideal Manager Agentie TurismExperienta minimum 5 ani in AGENTIE DE TURISM!Vanzare pachete si servicii turistice: bilete avion, hotel, transfer, croaziere, activitati;Cunoastere sisteme rezervare furnizori internationali;Cunoastere obligatorie limba engleza.Descrierea jobului Ce presupune job-ul de Manager Agentie Turism- Ofertare, procesare rezervari, emitere documente, incasari - plati, followup;- Acces cereri clienti - CRM; sisteme furnizori; platforma de rezervari integrata; backoffice;Beneficii:- Contract de munca salariu fix plus comision 11 - 44% din profit net realizat in functie de valoarea totala lunara;Dupa perioada de proba de 90 zile se adauga urmatoarele beneficii:- Tichete de masa;- Tichete Cadou;- Infotrip-uri;- Program flexibil: Homebased, Birou sau Hybrid;- Training specializat gratuit de produse si tehnici de vanzare;- Asistenta permanenta in ofertare;- Acces la materiale informative si de marketing;- Instruire permanenta si update cu noutati si practici di
PERFECT JOURNEY SRL

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 4400 RON/Luna

Asistent De Farmacie


Candidatul ideal CATENA, cel mai mare lanț farmaceutic din România, angajează Asistenți Farmaciști!Super echipa noastră este în continuă creștere și are nevoie de Asistenți Farmaciști. Sperăm ca tu să fii unul dintre viitorii noștri colegi!❤Ce presupune rolul: să îți facă plăcere să discuți cu pacienții, să îi consiliezi și să vii cu recomandări în funcție de nevoile lor; să îi informezi corect și clar despre modul de utilizare a medicamentelor și potențialelor riscuri sau efecte adverse; să administrezi stocurile și să urmărești termenele de valabilitate ale produselor farmaceutice; să participi la recepția cantitativă și calitativă a medicamentelor din farmacie; și să zâmbești, căci asta facem noi în echipa Fildas Catena Grup, în timp ce ne ocupăm împreună de cele mai frumoase proiecteDescrierea jobului Te potrivești rolului dacă: esti empatic și îți dorești să îi ajuți pe toți cei care calcă pragul farmaciei tale; te bazezi pe comunicare și respect în relația cu pacienții și colegii
CATENA MANAGEMENT SRL

Media netă estimată pe baza celor 355 de salarii introduse în Salario: 2500 RON/Luna

Farmacist


Candidatul ideal Super echipa noastră este în continuă creștere și are nevoie de Farmaciști. Sperăm ca tu să fii unul dintre viitorii noștri colegi!❤Ce presupune rolul: să identifici nevoile pacienților noștri și să formulezi recomandări în funcție de acestea; să consiliezi pacienții, să îi informezi corect și clar despre modul de utilizare a medicamentelor și să desfășori acțiuni de fidelizare a acestora; să eliberezi medicamentele cu prescriptie medicală /OTC-uri; să administrezi stocurile și să urmărești termenele de valabilitate ale produselor farmaceutice; și să zâmbești, căci asta facem noi în echipa Catena, în timp ce ne ajutăm paciențiiDescrierea jobului Te potrivești rolului dacă: ești absolvent de studii superioare – Facultatea de Farmacie și ai certificat de membru al Colegiului Farmaciștilor, vizat pe anul 2024; ai cunoștințe de Microsoft Office; esti empatic și îți dorești să îi ajuți pe toți cei care calcă pragul farmaciei tale; te bazezi pe comunicare și respect în relaț
CATENA MANAGEMENT SRL

Media netă estimată pe baza celor 1304 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Asistent Manager - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT MANAGER - AJOFM | ANOFMAngajator: EASY DATA INTEGRATION SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: SLOBOZIA
EASY DATA INTEGRATION SRL
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.