11 Locuri de Munca Management in Stefanestii De Jos
11 Locuri de Munca Management in Stefanestii De Jos
Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Stefanestii De Jos si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Stefanestii De Jos si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Asistent Manager |
Scurta descriere a companiei Succesul PENNY porneste de la oameni si suntem mândri de echipa noastră și de povestea PENNY în România, așadar, dacă ai ajuns pe pagina noastră, e important să ne cunoști cât mai bine.Îți prezentăm PENNY:PENNY reprezintă în România grupul german REWE, unul dintre liderii europeni din domeniul alimentar, cu o experiență de peste jumătate de secol. Oferim locuri de muncă și susținem comunitățile din 158 de orașe din România.PENNY Romania deja înseamnă:376 de magazine de tip discount 4 centre logistice (Ștefăneștii de Jos, Bacău, Turda si Filiasi) 7000 de angajați Sesiunile de cumpărături ale clienților și angajaților PENNY în România au început în anul 2005. De atunci, lanțul de magazine PENNY a devenit unul dintre cele mai active din țara noastră.Succesul nostru este și va fi întotdeauna strâns legat de oamenii care ne sunt alături. Recunoașterea ca Angajator de Top ne amintește încă o dată cât de valoroasă este munca în echipă și susținerea fiecărui angaja
PENNY.
Asistent Manager (perioada Determinata 1 An) |
Candidatul ideal ai absolvit studii medii sau superioare; studiile superioare in domeniul juridic sau stiinte juridice si administrative, reprezinta avantaj detii cunostinte foarte bune de operare Microsoft Office; ai cunostinte juridice la nivel de baza sau experienta in gestionarea datelor in diverse aplicatii (reprezinta avantaj); esti atent(a) la detalii si calitate, confidentialitate; ai abilitati de comunicare, initiativa; ai capacitatea de a gestiona proiectele si de a urmari activitatile pana la rezolvarea finala; ai abilitati excelente de organizare si corelare a informatiilor; ai capacitatea de a propune solutii de eficientizare a activitatii.Descrierea jobului gestionezi si administrezi documentele specifice departamentului; sintetizezi informatiile si elaborezi rapoarte si prezentari; gestionezi documentele din sfera administrativa; lucrezi cu baze de date si arhive atat fizice, cat si electronice; redactezi documentele specifice departamentului sau la solicitarea superioru
REWE ROMANIA SRL
Manager Logistica |
Candidatul ideal Experienta anterioara de minim 3 ani intr-un rol similarCunoasterea regulilor de transport si a principiilor de logisticaAbilitati excelente de leadership, comunicare si rezolvare a problemelorCapacitatea de a lucra sub presiune si de a gestiona eficient multiple proiecte si prioritatiCunostinte PC: MS Office si a sistemelor IT relevante pentru activitatea de logisticaLimba engleza - nivel conversationalDescrierea jobului Supervizarea si coordonarea activitatilor din depozit, asigurandu-se ca toate operatiunile sunt efectuate in conformitate cu standardele interne de calitate si siguranta.Elaborarea si implementarea planurilor strategice pentru gestionarea eficienta a lantului logistic.Gestionarea eficienta a costurilor de transport, inclusiv evaluarea si optimizarea rutelor de distributie pentru a minimiza cheltuielile si a imbunatati eficienta logistica.Dezvoltarea si implementarea strategiilor pentru eficientizarea procesului de transport, inclusiv utilizarea tehnol
GOLDEN FISH SRL
Asistent Manager Logistica |
Candidatul ideal SC TOYA ROMANIA SA ISI MARESTE ECHIPA!!!Candidatul idealPersoana care învață rapid, si cu abilitatea de a rezolva sarcini multiple;Atitudine pozitiva si proactiva;Persoana organizata, ordonata, meticuloasa, atenta la detalii;Comunicarea eficientă și aptitudinile interpersonale sunt obligatorii;Abilitati de comunicare orala si in scris;Limba engleza la nivel conversational;Deschis spre munca in echipa;Fire independenta, capabil sa se autogestioneze;Bune abilitati de planificare, organizare si gestionarea a situatiilor;Cunostinte avansate operare PC: pachetul Office (Word, Excel, Power Point, Outlook)Experienta anterioara – constituie avantaj;Descrierea jobului Responsabilitati:- Promovarea imaginii firmei, prin activitatea pe care o desfasoara;- Mentine o atitudine profesionista in timpul programului de lucru;- Participa la inventarele periodice conform procedurilor interne ;- Intocmirea de rapoarte excel;- Tinerea evidentei documentelor specifice departamentului;- Oper
TOYA ROMANIA SA
Area Sales Manager |
Candidatul ideal Join Our Team as an Area Sales Manager in the Power and Hand Tools Industry!Are you one of the best Romanian’s sales professional with a proven track record in the retail hardware/building materials sector? Do you thrive on building strong relationships and exceeding and new sales targets? If so, we want you to be a part of our dynamic team!Ideal Candidate Profile: Established Portfolio: The ideal candidate needs to have a solid portfolio of building material and retail hardware stores. The applicant needs to have strong ties to these stores. You stand out for having a thorough understanding of the Romanian market, including sales channels, market trends, and regional characteristics. Your history of achieving and surpassing sales targets demonstrates your relentless drive and motivation. Customer Focus: With exceptional negotiation skills and a customer-centric approach, you excel at managing and nurturing client relationships. Flexibility and Mobility: Willingness an
Retail Relationship Banking Manager |
Candidatul ideal Echipa noastra cauta colegi cu experienta, pe partea de creditare si relationare cu clienti persoane fizice sau persoane juridice, dornici sa se dezvolte si sa evolueze profesional pe pozitii de Front Office, specializate pe un anume segment de clientela. Vei lucra intr-un mediu dinamic si placut, vei interactiona direct cu clientii externi si departamentele interne in vederea desfasurarii activitatii operationale.Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca: Ai experienta bancara, de minim 2 ani, in aria de creditare persoane fizice sau juridice Ai studii superioare finalizate Ai cunostinte generale economice: bancare, vanzari, specificul si evolutia pietei financiar-bancare Ai cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare Cunosti legislatia romaneasca in materie de credite Ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic Dovedesti initiativa si spirit de echipa Ai abilitati de vanzare si persuasiune, atentie la detalii Esti
BRD GROUPE SOCIETE GENERALE
Asistent Manager (cu Competente De Contabil Primar) |
Candidatul ideal - studii superioare, de preferat economice, juridice, resurse umane;- cunoasterea pachetul Microsoft Office, in special EXCEL, nivel avansat;- cunoașterea limbii engleze la nivel avansat - CONDITIE de angajare;- eperienta in contabilitate primara;- experienta in achizitii reprezinta un avantaj;- disponibilitate pentru deplasari interne si externe, peste 30% din timp;- persoană atentă, organizată, implicată și serioasa.Descrierea jobului - Responsabil cu mentinerea si dezvoltarea relatiei de colaborare cu furnizorii de produse, urmarind derularea corespunzatoare a contractelor comerciale (din punct de vedere al conditiilor comerciale, tehnice, financiare etc);- este implicat in procesul de achizitie de la furnizori a produselor;- Pastreaza legatura cu Vama;- Intocmeste contracte cu fabrici internationale;- Verifica respectarea termenelor de livrare contractuale;- Intocmeste corespondenta permanenta cu furnizorii interni si externi de marfa ai grupului in legatura cu pro
HAUSBERG ROMANIA S.R.L.
Manager Agentie Turism |
Candidatul ideal Manager Agentie TurismExperienta minimum 5 ani in AGENTIE DE TURISM!Vanzare pachete si servicii turistice: bilete avion, hotel, transfer, croaziere, activitati;Cunoastere sisteme rezervare furnizori internationali;Cunoastere obligatorie limba engleza.Descrierea jobului Ce presupune job-ul de Manager Agentie Turism- Ofertare, procesare rezervari, emitere documente, incasari - plati, followup;- Acces cereri clienti - CRM; sisteme furnizori; platforma de rezervari integrata; backoffice;Beneficii:- Contract de munca salariu fix plus comision 11 - 44% din profit net realizat in functie de valoarea totala lunara;Dupa perioada de proba de 90 zile se adauga urmatoarele beneficii:- Tichete de masa;- Tichete Cadou;- Infotrip-uri;- Program flexibil: Homebased, Birou sau Hybrid;- Training specializat gratuit de produse si tehnici de vanzare;- Asistenta permanenta in ofertare;- Acces la materiale informative si de marketing;- Instruire permanenta si update cu noutati si practici di
PERFECT JOURNEY SRL
Manager Proiect - Ajofm | Anofm |
Ocupatia: MANAGER PROIECT - AJOFM | ANOFMAngajator: SC V&M ARMINA CONSTRUCT SRLEducatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: STEFANESTII DE JOS
SC VM ARMINA CONSTRUCT SRL
Manager Proiect - Ajofm | Anofm |
Ocupatia: MANAGER PROIECT - AJOFM | ANOFMAngajator: REWE (ROMANIA) SRLEducatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: STEFANESTII DE JOS
REWE ROMANIA SRL
Asistent Manager - Ajofm | Anofm |
Ocupatia: ASISTENT MANAGER - AJOFM | ANOFMAngajator: REWE (ROMANIA) SRLEducatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: STEFANESTII DE JOS
REWE ROMANIA SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou.
Acum sunt 11 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după: