Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

11 Locuri de Munca Management in Strainatate

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

11 Locuri de Munca Management in Strainatate

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Strainatate si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Strainatate si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Automation Engineer Manager


Short company description Konem Invest is an HR Consulting boutique firm, with a team of passionate and enthusiastic experts. Our clients enjoy the kind of personal service and price sensitivity we are able to offer as a small compan Requirements · You have passion for automation and material handling systems, working with high safety standards.· BSc degree mechatronics / electromechanical Engineering, and/or practical experience in the field of automation controls or software engineering. You have a solid understanding of information systems and engineering theory.· You have followed trainings on latest machine directives standards, and you continuously work in upgrading your knowledge through trainings (SCADA, PLC, CAD…).· 10+ years’ experience designing & implementing automated warehouses involving conveyors, ASRS, G2P, sorting systems· Your excellent knowledge of the landscape and possibilities of automation suppliers.· Solid understanding of the project life cycle of automated
Konem Invest

Workshop Manager - Welding


Short company description Konem Invest is an HR Consulting boutique firm, with a team of passionate and enthusiastic experts. Our clients enjoy the kind of personal service and price sensitivity we are able to offer as a small compan Requirements - Minimum of 3 years of experience as a welder- Technical education at the high school or post-secondary level- Have an EU/EEA nationality- Managerial skills- Welding certificates or willingness to obtain them- Strong communication skills in English Responsibilities - Leading the team of welders and other team members in the workshop- Collaborating with the team (consisting of 3 people) to prepare the different parts of the project- Ensuring compliance with plans and quality standards- Supervising the construction according to the plans- Implementing and monitoring safety procedures during work Other info We offer:- Attractive salary with additional benefits (travel allowance etc.)- Possibility to work on different types of contracts (freelanc
Konem Invest

Manager Zootehnist


Candidatul ideal ​Cerințe: Studii superioare de specialitate. Experiență în managementul și coordonarea echipelor. Experiență în managementul unui ferme de bovine de carne. Bune abilități de planificare și organizare. Experiență pe o poziție similară, minim 3 ani. Capacitatea de a lua decizii optime în condiții dificile. Disponibilitate la dialogul cu furnizorii și diplomație în relațiile cu colaboratorii interni și extern. Cunoștințe foarte bune de limba engleză (constituie avantaj). Permis de conducere categoria B. Spirit de analiză și sinteză, spirit organizatoric, inițiativă, disciplină, perseverență, obiectivitate.Descrierea jobului Responsabilități: Asigură managementul fermei implicându-se în mod direct în gestionarea resurselor necesare pentru buna desfășurare a activităților specifice fermei. Coordonează și controlează întreg ciclul de creștere al bovinelor. Coordonează echipele de muncitori pentru dezvoltarea infrastructurii existente. Dezvoltă rețete de hrănire a animalelor
MARGARIT MARIA ALINA PFA

Manager Echipa Curatenie Cu Germana - Germania


Candidatul ideal Cerințe: minim 2 ani de experiență profesională în curățenie/menaj, experiență în domeniul ospitalității (e.g. hoteluri, restaurante, nave de croazieră), experiență în conducerea unei echipe mici din diferite țări, limba germană la nivel conversațional, permis de conducere, cunoștințe de specialitate despre curățenie, procese de curățenie și curățenie specială, atitudine proactivă și implicată, atenție la detalii, concentrare pe căutarea soluțiilor.Descrierea jobului Responsabilități: supravegherea și comunicarea cu membrii echipei de curățenie, responsabilitate pentru curățenia camerelor și a zonelor publice, responsabilitate pentru gestionarea comenzilor, amenajarea depozitului și administrarea lenjeriei, verificarea calității lenjeriei și a prosoapelor după ce au fost aduse de la compania care le curăță, planificarea turelor de lucru a membrilor echipei de curățenie.Beneficii: aproximativ 2300€ net (pentru un salariu brut de 3500€), locuințe subvenționate care inclu
ARCADA DUPLEX S.​R.​L.​

Human Resources Manager - Orbico Moldova


Candidatul ideal Minimum 3 years of experience on the position of HR Manager in the company with minimum 100 employees ; Experience in managing various team projects; Practical knowledge of local Labor Law; Experience and knowledge about multiple HR processes both soft and hard – soft (attraction, recruitment and selection, on-boarding, development, performance management incl. compensation & benefits policy, internal communication, change management) and hard (legal requirements, administration, software). Communication skills: Interpersonal and people skills - open positive personality, trusting people, approachable, with high level of EQ; Constructive and argumentative dialogue; Conflict management skills – without avoiding difficult situations; Excellent management, planning and organizational skills; Capacity to develop others – transfer of knowledge and support to employees; The ability to understand, act, build trust and establish productive working relationships in a multicultu
INTERBRANDS ORBICO S.​R.​L.​

Project Manager


All projects on the ground need Project Managers that are responsible for three main areas: finance, human resources and general administration of projects.As Project Manager you ensure the proper project accounting, budget planning, as well as controlling. In the field of human resources, the Project Manager is responsible for the entire staff management of a project. This involves the labour regulations of the project country, as well as the payroll, recruitment and development of local staff. Additionally, in this position you are responsible for rent, lease or purchase agreements, insurance, travel management, travel, residence and work permits. Typically, the Project Manager is supported by a small local team that he/she supervises.Special requirements: Completed vocational training and expertise in finance, law or business studies Knowledge in financial management, controlling, accountancy and budgeting, human resource management Improvisation and negotiation skills Fluency in En
Medici fara frontiere - Medecins Sans Frontieres

Media netă estimată pe baza celor 3700 de salarii introduse în Salario: 6600 RON/Luna

HR Development Manager


The HR Development Manager is responsible for ensuring the HR capacity required in the project, the sizing of teams, improving people´s capacities, technical skills, contribution and active participation to achieve mission goals effectively. This will be done according to MSF human resources vision and values.As HR Development Manager you understand MSFs recruitment and development policies, procedures and tools, adapt them to the mission’s context and ensure an equitable, fair, transparent, efficient and accountable implementation throughout the mission by all relevant people in the mission. You provide expertise to all colleagues involved in recruitment processes, with the aim of recruiting professionals and people with potentials to be developed. Furthermore, you ensure alignment with existing policies and provide expert support to Coordinators, Activity Managers and supervisors in recruiting and developing people under their supervision.The HR Development Manager collaborates with
Medici fara frontiere - Medecins Sans Frontieres

Foreman Rigger


Candidatul ideal Experiență minimă de 3 ani în domeniu, cu o bună înțelegere a procedurilor de ridicare și a echipamentelor de ridicare utilizate în industria petrol si gaze. Abilități excelente de comunicare și coordonare a echipei, cu capacitatea de a rezolva probleme și de a lua decizii în timp real. Diploma de rigger. Diploma VCA VOL reprezinta avantaj. Capacitatea de a lucra sub presiune și de a gestiona multiple sarcini simultan. Limba engleza, nivel fluent.Descrierea jobului Coordonarea echipei de riggeri pentru a asigura siguranța și eficiența operațiunilor de ridicare și mutare a echipamentelor și materialelor. Supervizarea și instruirea riggerilor subordonați pentru a asigura respectarea normelor de siguranță și procedurilor de lucru. Planificarea și organizarea activităților de ridicare și mutare a echipamentelor și materialelor conform specificațiilor tehnice și cerințelor proiectului. Asigurarea că toate echipamentele de ridicare sunt verificate și întreținute corespunzăto
PMM PROFESSIONAL MANPOWER MANAGEMENT RO S.​R.​L.​

Manageri Cu Experienta In Asigurari


Candidatul ideal manageri cu experiența de minim 5 ani in managementul unei companii de asigurări sau brokeraj in emitere de polițe pentru garanții de participare și garanții de buna execuție pentru companii de construcții cât și polițe împotriva malpraxisului pentru mediciDescrierea jobului Companie de asigurări din Italia selectează manageri cu experiența de minim 5 ani in managementul unei companii de asigurări sau brokeraj in emitere de polițe pentru garanții de participare și garanții de buna execuție pentru companii de construcții cât și polițe împotriva malpraxisului pentru medici !
CONCORDIA CON.​ STRADE SRL

Tehnician Telecomunicatii - Germania


Candidatul ideal Ideal candidate: +1 year experience in telecommunications systems engineering Proven track record of hands-on experience with telecommunications technologies and devices Ability to work at high altitude/ climbing experience Ability to work with low voltage equipment and devices Driving license - category B Availability for extensive travels abroadNice to have: Associate degree in a related technical discipline, or the equivalent combination of education, technical training, or work experience Experience with basic networking protocols including DNS, DHCP, VPNs, WAN/LAN TCP/IP One to three years of related IT/telecommunications experience Experience with integrated cable and antenna analyzer (3z Telecom/Anritsu Site Master/BER) Experience working with Huawei/ZTE/Ericsson/Nokia telecom devices (RAN&MW) Average spoken and written English and/ or German language Documentation skillsDescrierea jobului Job description: Installation, Configuration, Testing, Integration, and O
BUSINESS BUILDERS MANAGEMENT TRANSPORT SRL

Zidar


Candidatul ideal Persoana serioasa, dinamica, experienta in constructii (zidarie) constituie un avantaj.Posesor permis B- constituie un avantajDisponibil pentru detasare santier in Italia (zona Nord)Descrierea jobului Pe perioada detasarii se ofera si cazare, masa
NEUMANN MANAGEMENT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 9 de salarii introduse în Salario: 3325 RON/Luna

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.