Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

14 Locuri de Munca Manager Relatii Clienti in Pitesti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

14 Locuri de Munca Manager Relatii Clienti in Pitesti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager Relatii Clienti in Pitesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager Relatii Clienti in Pitesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager Relatii Clienti - Raiffeisen Leasing


Candidatul ideal Raiffeisen Leasing cauta Manager Relatii Clienti pentru Judetele Arges, Valcea si Olt.Cu cat esti mai implicat, pasionat si integru in munca pe care o faci, cu atat mai mult te dorim alaturi de noi!Profilul pe care il cautam: Studii superioare; Experienta in domeniul financiar/bancar minim 3 ani – Experienta in domeniul leasingului reprezinta un avantaj.Competentele si abilitatile pe care le cautam: Comunicare si negociere; Integritate si incredere; Orientare spre client si rezultate; Microsoft Office (Excel, Power Point, Word); Analiza financiara; Limba engleza.Descrierea jobului Despre job: Mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii noi si existenti; Energie si dinamism intr-o piata efervescenta a finantarilor de masini, camioane si echipamente, cu valoare adaugata, care se reflecta direct in economie; Implicarea ta in proiectele strategice de vanzari ale companiei; Obiective clare si transparente de vanzari si profitabilitate.Alte responsabilitati ale jobului
RAIFFEISEN BANK SA

Manager Relatii Clienti Pf,​ Sucursala Pitesti


Candidatul ideal Mai mult decât o echipă, #peopleofBT înseamnă curaj, încredere și empatie. 😊 Fii parte a echipei noastre ca viitor Manager Relații Clienți Persoane Fizice.Contractul Individual de Munca, intr-o prima etapa, va fi pe o perioada determinata de 12 luni, cu posibilitatea reala de o colaborare pe o perioada nedeterminata.Ne-ar plăcea tare mult să ne cunoastem dacă:vinzi produse bancare de cel puțin un an, asta pentru a ne asigura că știi cum funcționează mediul de afaceri local și sectorial;știi cum să identifici nevoile unui client și să propui soluțiile cele mai potrivite pentru acesta;ai luat examenul de licență, preferabil la o facultate cu profil economic, ceea ce arată că ai capacitate de analiză și sinteză foarte bune;Dacă am ajuns până aici cu discuția, foarte probabil ai abilități excelente de comunicare, vânzare și negociere. Verificam doar pentru că așa scrie în procedură 😊 La fel și în ceea ce privește cunoștințele de utilizare a calculatorului, în special pac
BANCA TRANSILVANIA SA

Manager Relatii Clienti Pf Migrator,​ Sucursala Pitesti


Candidatul ideal Mai mult decât o echipă, #peopleofBT înseamnă curaj, încredere și empatie. 😊 Fii parte a echipei noastre ca viitor Manager Relații Clienți Persoane Fizice. Contractul Individual de Munca, intr-o prima etapa, va fi pe o perioada determinata de 12 luni, cu posibilitatea reala de o colaborare pe o perioada nedeterminata.Ne-ar plăcea tare mult să ne cunoastem dacă:vinzi produse bancare de cel puțin un an, asta pentru a ne asigura că știi cum funcționează mediul de afaceri local și sectorial;știi cum să identifici nevoile unui client și să propui soluțiile cele mai potrivite pentru acesta;ai luat examenul de licență, preferabil la o facultate cu profil economic, ceea ce arată că ai capacitate de analiză și sinteză foarte bune;Dacă am ajuns până aici cu discuția, foarte probabil ai abilități excelente de comunicare, vânzare și negociere. Verificam doar pentru că așa scrie în procedură 😊 La fel și în ceea ce privește cunoștințele de utilizare a calculatorului, în special pa
BANCA TRANSILVANIA SA

Manager RelaȚii ClienȚi - PiteȘti (relationship Manager)


Candidatul ideal Îndeplinește cel puțin criteriile de mai jos:- experiență în activitatea de creditare persoane juridice într-o bancă comercială sau într-un IFN minim 2 ani- abilități de vânzător hunter (foarte bune abilități de prospectare)- cunoașterea mediului de afaceri local și deținerea unui sistem relațional foarte bine dezvoltat- orientare spre client- perseverență în atingerea obiectivelor- excelente abilități de comunicare și prezentare- inițiativă și spirit de echipă- atitudine pozitivă, responsabilitate și implicare- studii superioare finalizate (preferabil finanțe-bănci)Descrierea jobului Obiectivul postului constă în atingerea obiectivelor de vânzare conform strategiei de vânzare a societății și anume:- atragerea de clienți noi în portofoliul RoCredit- realizarea volumelor lunare conform target-uluiResponsabilități:- cunoașterea soluțiilor financiare oferite de RoCredit- promovarea și vânzarea produselor din portofoliul RoCredit- prospectarea pieței în vederea identificăr
ROCREDIT IFN S.​A.​

Manager Relatii Clienti - Pitesti (relationship Manager)


Candidatul ideal Îndeplinește cel puțin criteriile de mai jos:- experiență în activitatea de creditare persoane juridice într-o bancă comercială sau într-un IFN minim 2 ani- abilități de vânzător hunter (foarte bune abilități de prospectare)- cunoașterea mediului de afaceri local și deținerea unui sistem relațional foarte bine dezvoltat- orientare spre client- perseverență în atingerea obiectivelor- excelente abilități de comunicare și prezentare- inițiativă și spirit de echipă- atitudine pozitivă, responsabilitate și implicare- studii superioare finalizate (preferabil finanțe-bănci)Descrierea jobului Obiectivul postului constă în atingerea obiectivelor de vânzare conform strategiei de vânzare a societății și anume:- atragerea de clienți noi în portofoliul RoCredit- realizarea volumelor lunare conform target-uluiResponsabilități:- cunoașterea soluțiilor financiare oferite de RoCredit- promovarea și vânzarea produselor din portofoliul RoCredit- prospectarea pieței în vederea identificăr
ROCREDIT IFN S.​A.​

Operator Relatii Clienti


Candidatul ideal Cum ar fi să ai un job în care să contribui cu adevărat? Noi credem că se poate! Se poate să mergi cu drag la muncă, să fii mai mult decât un simplu executant și să ai în jur oameni care te apreciază și de la care ai ce învăța.Căutăm un specialist deschis și sociabil care să ne ocupe poziția de responsabil preluare comenzi și relații clienți. Te regăsești până aici? Perfect. Descoperă dacă te potrivești cu profilul acestui rol.Pentru că îți respectăm timpul, începem cu câteva motive importante pentru care să te oprești aici și să NU aplici la acest anunț:NU aplica la acest job dacă: Ești o persoană introvertită care leagă rar relații cu cei din jur Îți este dificil să îți adaptezi limbajul în funcție de persoana cu care discuți Nu ești un bun vânzător Nu ai lucrat cel puțin 1 an ca asistent manager, în call center, customer care sau secretariat Nu ai reținut până aici cu ce ne ocupăm: atenția la detalii nu e punctul tău forte! Nu te caracterizează rapiditatea în muncă
FLONY GIFT S.​R.​L.​

Agent Servicii Client (iasi & Pitesti) - Limba Italiana


Candidatul ideal Candidatul ideal pentru noi are spirit de echipa si de initiativa, este amabil si comunicativ, atent si dispus sa invete mereu lucruri noi dar de asemenea este si maleabil si schimbarile nu il deranjeaza.Descriere:Suntem in cautare de consultanți telefonici care să ofere asistență clienților în limba italiană pentru unul dintre clienții noștri cei mai importanți din sectorul telecomunicațiilor. Solicitările clienților pot fi de natură comercială, administrativă și tehnică.Cerințe:- Cunoaștere excelentă a limbii italiene (B2 – C1);- Bune cunostinte in folosirea calculatorului;- Bune abilități relaționale;- Persoana pozitiva cu inclinatii spre atingerea obiectivelor;- Predispoziție puternică de a lucra în echipă;- Abilitati de ascultare si de rezolvare a problemelorDescrierea jobului Responsabilitati:-Sa intampini clientul cu zambetul pe buze ca sa il faci sa se simta cel mai important-Sa oferi informatii corecte si exacte-Sa stii sa oferi solutii pentru problemele intam
NETWORK CONTACTS.​RO SRL

Operator Call Center - Full Time Pitesti


Descrierea jobului Medicover cauta un profesionist cu initiativa pentru pozitia de Operator call center. Daca te regasesti in urmatoarele randuri, nu ezita sa aplici! - Empatie, profesionalism si receptivitate; - Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa; - Orientat catre client, atent la detalii; - Bune cunostinte de operare PC; - Disponibil pentru un program de lucru in ture de luni pana sambata (de luni pana vineri in intervalul orar 08.00-20.00, iar sambata intre orele 08.00-15.00). Principalele responsabilitati: - Preluarea apelurilor telefonice; - Oferirea informatiilor despre abonamente si modalitatea de a accesa consultatiile de specialitate; - Programarea sau reprogramarea pacientilor la consultatii si investigatii medicale; - Ofera informatii pacientilor in ceea ce priveste pregatirea anterioara necesara efectuarii diferitelor investigatii medicale; - Solutionarea solicitarilor/ plangerilor clientilor.
MEDICOVER SRL

Responsabil Relatii Clienti (call Center)


Candidatul ideal Mai mult decât o echipă, #peopleofBT înseamnă curaj, încredere și empatie. Tocmai de aceea, avem nevoie de tine să ne completezi echipa cu energia și dorința ta de a face lucrurile bine.Provocarea pe care ți-o lansăm este un post de Responsabil Relații Clienți, ce așteaptă cu nerăbdare să fie ocupat 😊Ne bucurăm că ai ajuns să citești aceste rânduri, astfel că, dacă nivelul interesului tău s-a păstrat până aici, dă scroll pentru a afla dacă tu ești persoana pe care am descris-o în rândurile de mai jos:Căutăm cu mare interes: persoană deschisă, sociabilă, comunicativă; mereu caracterizată de perseverență, empatie și orientare spre rezultate; persoană care își propune să lucreze într-un domeniu provocator, însoțit de posibilitatea dе a acumula noi informatii.Îți sună cunoscut? Ei bineeee, lista continuă: Ne-ar plăcea să dea dovadă de spirit dе echipă; bună relaționare și gestionare a conflictelor; experiență în activități dе Call Center sau în instituții financiar-bancar
BANCA TRANSILVANIA SA
Vezi alte joburi relevante

Specialist Marketing Online - Ajofm | Anofm


Ocupatia: Specialist marketing online - AJOFM | ANOFMAngajator: MAIL WAVES SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: PITESTI
MAIL WAVES SRL

Manager Magazin Pentru Market Stefanestii De Arges


Candidatul ideal Profilul pe care îl căutăm:Îndrumarea clienților și ușurarea experienței la cumpărături;Amabilitate, pentru că zâmbetul are puterea de a le face clienților ziua mai frumoasă.Descrierea jobului Principalele tale responsabilități: Să urmărești zilnic indicatorii de performanță ai magazinului și să analizezi lunar rezultatele reflectate în contul de exploatare, în scopul identificării problemelor și stabilirii planurilor de acțiune în vederea remedierii acestora;Să identifici, împreună cu Managerul Adjunct, necesarul de active la nivel de magazin și să propui soluții Managerului Regional;Să conduci și să controlezi activitatea administrativă și comercială a magazinului, asigurând buna funcționare a fluxului de activități;Să asiguri îndeplinirea obiectivelor de cifră de afaceri și costuri conform criteriilor stabilite la nivel de Sediu.
ARTIMA SA

Cautam Colegi Noi Pentru Carrefour Market Mioveni


Candidatul ideal Principalele tale responsabilități:▪Îndrumarea clienților și ușurarea experienței la cumoărături;▪Amabilitate, pentru că zâmbetul are puterea de a le face clienților ziua mai frumoasă.Ceea ce oferim:▪Tichete de masă▪Primă de vacanță și de fidelitate;▪Cupoane de magazin de Paști și Crăciun;▪Asigurare privată de sănătate▪Ajutoare și prime pentru evenimente deosebite (naștere copil, prima căsătorie, deces)▪Mediu de lucru plăcut, bazat pe încredere și autonomie;▪Oportunități de dezvoltare atât profesionale, cât și personale;▪Cursuri de formare adaptate nevoilor tale.Descrierea jobului Principalele tale responsabilități:▪Îndrumarea clienților și ușurarea experienței la cumoărături;▪Amabilitate, pentru că zâmbetul are puterea de a le face clienților ziua mai frumoasă.Ceea ce oferim:▪Tichete de masă▪Primă de vacanță și de fidelitate;▪Cupoane de magazin de Paști și Crăciun;▪Asigurare privată de sănătate▪Ajutoare și prime pentru evenimente deosebite (naștere copil, prima căsăto
ARTIMA SA

Logistics Customer Service & Transport


Candidatul ideal University Degree is an advantage;The experience in a similar position inside an automotive company is an advantage;Advanced in English; French knowledge is also an advantage;Good knowledge in logical processes;High level of integrity and agility;Selfmotivated, with good communication skills;Good Problem solver;Multitasking and expeirenced with time management;Responsible person, well knowing the specific requirements;Advanced communication, organizing, analysis and negotiation skills;MS Office/Excel experienced user;Independent worker, but also a good teamplayer.Descrierea jobului Checks, validates and processes customers orders; Checks their variations;Checks the customers' system errors (DELJIT / DELFOR);Reports KPI;Manages the customers' complaints;Manages the Transport documentation (Packing list, Delivery note, Invoice...);Activated the orders in E-Transport;DOH Responsible;Daily checks the finish goods stock.
TREVES GIC S.​R.​L.​

Echipa Marketing


Suntem în căutarea unui coleg/colegă, pentru mai multe detalii lăsați un mesaj. Cerem și oferim seriozitate maxima
Afacereata.​ro
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 14 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.