Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Manager Relatii Clienti in Popesti-Leordeni

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Manager Relatii Clienti in Popesti-Leordeni

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager Relatii Clienti in Popesti-Leordeni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager Relatii Clienti in Popesti-Leordeni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Customer Operations Representative With German


Candidatul ideal RequirementsB2+ fluency in German, both verbal and written.B2 fluency in English, both verbal and written.Service mindset, good negotiation skills, empathy, and customer focus.Confident written and verbal communicator.Reasoning skills, analytical abilities, and ability to take decisions.Strong team player, confident and flexible when required.Excellent multi-tasking skills, and ability to work under pressure.Computer literacy.Willingness and ability to work out of regular business hours – afternoons/nights and weekends.Descrierea jobului We are looking for service-oriented individuals to provide best-in-class service in response to our customers’ inbound contacts via multiple channels, such as: phone, chat, and e-mail.You will be working with a top-notch and highly skilled team, you’ll be at the forefront of creating amazing customer experiences in a well-established and leading organization within the online gaming industry.Working 5 days a week, in shifts, from Monda
KEY TALENTS S.​R.​L.​
Vezi alte joburi relevante

Manager Relatii Clienti Persoane Fizice


Candidatul ideal Descoperă cine poți fi în povestea noastră!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că #PeopleofBT înseamnă obiective comune, spirit de echipă și ajutor reciproc prin care construim împreună un viitor sigur.Dacă prezinți bune abilități de comunicare, ai o abordare comercială și dai dovadă de orientare către rezultate, ești persoana pe care o căutăm pentru acest rol.Pe lângă aceste atribute, ne-ar plăcea să mai constatăm că:-ești o fire adaptabilă la schimbările ce pot apărea în contextul în care ne aflăm;-ești o persoană autonomă, responsabilă și determinată;- ești un adevărat teamplayer;-ai abilități dezvoltate în vederea formării și menținerii de relații interumane.Descrierea jobului Vei avea nevoie de toate aceste lucruri deoarece un Manager Relații Clienți Persoane Fizice:- Identifică nevoile clienților noștri persoane fizice și propune cele mai bune produse și servicii care să se plieze pe acestea;- Menține relațiile cu clienții ex
BANCA TRANSILVANIA SA

Manager Relatii Clienti Persoane Fizice


Candidatul ideal Descoperă cine poți fi în povestea noastră!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că #PeopleofBT înseamnă obiective comune, spirit de echipă și ajutor reciproc prin care construim împreună un viitor sigur.Dacă prezinți bune abilități de comunicare, ai o abordare comercială și dai dovadă de orientare către rezultate, ești persoana pe care o căutăm pentru acest rol.Pe lângă aceste atribute, ne-ar plăcea să mai constatăm că:-ești o fire adaptabilă la schimbările ce pot apărea în contextul în care ne aflăm;-ești o persoană autonomă, responsabilă și determinată;- ești un adevărat teamplayer;-ai abilități dezvoltate în vederea formării și menținerii de relații interumane.Descrierea jobului Vei avea nevoie de toate aceste lucruri deoarece un Manager Relații Clienți Persoane Fizice:Identifică nevoile clienților noștri persoane fizice și propune cele mai bune produse și servicii care să se plieze pe acestea;Menține relațiile cu clienții existe
BANCA TRANSILVANIA SA

Manager Relatii Clienti Persoane Fizice


Candidatul ideal Descoperă cine poți fi în povestea noastră!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că #PeopleofBT înseamnă obiective comune, spirit de echipă și ajutor reciproc prin care construim împreună un viitor sigur.Dacă prezinți bune abilități de comunicare, ai o abordare comercială și dai dovadă de orientare către rezultate, ești persoana pe care o căutăm pentru acest rol.Pe lângă aceste atribute, ne-ar plăcea să mai constatăm că:-ești o fire adaptabilă la schimbările ce pot apărea în contextul în care ne aflăm;-ești o persoană autonomă, responsabilă și determinată;- ești un adevărat teamplayer;-ai abilități dezvoltate în vederea formării și menținerii de relații interumane.Descrierea jobului Vei avea nevoie de toate aceste lucruri deoarece un Manager Relații Clienți Persoane Fizice:Identifică nevoile clienților noștri persoane fizice și propune cele mai bune produse și servicii care să se plieze pe acestea;Menține relațiile cu clienții existe
BANCA TRANSILVANIA SA

Manager Relatii Clienti Persoane Fizice Sector 1


Candidatul ideal Descoperă cine poți fi în povestea noastră!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că #PeopleofBT înseamnă obiective comune, spirit de echipă și ajutor reciproc prin care construim împreună un viitor sigur.Dacă prezinți bune abilități de comunicare, ai o abordare comercială și dai dovadă de orientare către rezultate, ești persoana pe care o căutăm pentru acest rol.Pe lângă aceste atribute, ne-ar plăcea să mai constatăm că:-ești o fire adaptabilă la schimbările ce pot apărea în contextul în care ne aflăm;-ești o persoană autonomă, responsabilă și determinată;- ești un adevărat teamplayer;-ai abilități dezvoltate în vederea formării și menținerii de relații interumane.Descrierea jobului Vei avea nevoie de toate aceste lucruri deoarece un Manager Relații Clienți Persoane Fizice:Identifică nevoile clienților noștri persoane fizice și propune cele mai bune produse și servicii care să se plieze pe acestea;Menține relațiile cu clienții existe
BANCA TRANSILVANIA SA

Social Media Specialist


Candidatul ideal -Studii superioare in domeniul Marketing, Comunicare sau similar-Experienta anterioara de cel putin 2 ani intr-un rol similar-Cunostinte de utilizare Facebook, Instagram, YouTube, TikTok-Excelente competente de planificare, creare si implementare a strategiilor de marketing-Persoana atenta la detalii-Creativitate si capacitate de organizare;Descrierea jobului -Analizeaza trendurile de pe piata-Planifica si realizeaza campaniile de social media marketing-Realizeaza planul de comunicare si realizează postari-Analizează angajamentul/fidelizarea urmaritorilor-Analizeaza datele campaniilor-Analizeaza datele colectate privind comportamentul concurenteiOferimpachet salarial atractiv;tichete de masa;contract pe perioada nedeterminata;loc de munca stabil.Activitatea se va desfasura in Popesti Leordeni - se va asigura transport pana la locatie.Program: Luni - Vineri: 09:30 - 18:30 (include 3 pauze si pauza de masa);Negociere la 6 luni in functie de evolutie si performante.
MARELE PESCAR TRADE SRL

Media netă estimată pe baza celor 49 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Customer Service Representative - French


Candidatul ideal Excellent command of Romanian, French and English (written, spoken; you will interact in these languages daily, will be tested in interview process) High School/Baccalaureate diploma (required), Bachelor degree (desired) At least 1 year of working in a customer facing environment Any experience within automotive/industrial and international environment will be considered as a strong asset Experience with main MS Office applications (required) and relevant SAP (desired) Ability to work in a team: support team goals, take initiative, seek to give and receive help and feedback Ability to communicate effectively with the customer using standard tools and conventions, both in calls with the customer as well as through other media Capacity to quickly absorb relevant knowledge on the main features and qualities of Goodyear's tires and other productsDescrierea jobului Order entry: receive and process customer orders, inform the customer on the availability of products and
GOODYEAR OPERATIONS ROMANIA S.​R.​L.​

Operator Call Center


Candidatul ideal Candidatul ideal pentru poziția de Operator de Call Center ar fi o persoană cu următoarele caracteristici:1. Abilități excelente de comunicare: Capacitatea de a comunica clar, eficient și plăcut atât verbal, cât și în scris este crucială pentru a interacționa cu clienții într-un mod profesionist și convingător.2. Empatie și răbdare: Capacitatea de a asculta activ și de a înțelege nevoile și preocupările clienților, manifestând empatie și răbdare în soluționarea problemelor acestora.3. Orientare către satisfacerea clienților: Dorința de a oferi cea mai bună experiență clienților prin furnizarea de soluții prompte și adecvate și prin asigurarea unei interacțiuni pozitive în orice situație.4. Capacitatea de a lucra sub presiune: Abilitatea de a gestiona multiple apeluri și cereri simultane într-un mediu dinamic și rapid în schimbare, menținându-și calmul și profesionalismul.5. Atitudine proactivă: Inițiativa de a căuta activ soluții și de a contribui la îmbunătățirea proc
JRH EXPRESS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 291 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Referent Customer Service


Candidatul ideal Abilitati de comunicare scrisa si verbala; Atentie la detalii; Capacitate de analiza si proactivitate; Cunostinte de operare a pachetului Microsoft Office – Outlook, Excel, Power Point; Disponibilitate pentru lucrul in echipa; Rabdare si orientare catre clienti; Cunostinte de limba engleza (minim un nivel mediu); Atitudine pozitiva si disponibilitate pentru a invata.Descrierea jobului Monitorizarea livrarii expeditiilor; Inregistrarea si rezolvarea solicitarilor/sesizarilor din partea clientilor; Comunicarea scrisa/verbala cu clientii si filialele companiei; Intocmirea de rapoarte specifice departamentului; Participarea activa la indeplinirea sarcinilor de echipa si ale departamentului.Ce oferim: Pachet salarial atractiv; Bonus lunar de performanta; Tichete de masa; Coffee Corner; Training on the Job; Abonament Bookster; Oportunitatea de a face parte dintr-o echipa tanara si entuziasta.
FAN COURIER EXPRESS SRL

Operator Call Center


Candidatul ideal Dr.Max, linia de retail a Dr.Max România este în căutarea unui Operator Call Center pentru sediul din Buiacului, Mogosoaia.Ce așteptăm de la tine?- Studii medii;- Microsoft Office (Excel, Word) – nivel mediu;- Bune abilitati de comunicare;- Orientarea catre client;- Initiativa si implicare;- Planificare, organizare si control;- Atentie la detalii, spirit dе observatie si corectitudine;- Experienta anterioara in relatii cu clientii - avantaj.Descrierea jobului Responsabilitati principale:• Preia solicitările clienților intrate de toate canalele comunicate de companie pentru relatia cu clientii referitoare la comenzile plasate online, cat si la aspecte care vizeaza activitatea farmaciilor fizice;• Inregistreaza solicitarile si reclamatiile conform fluxurilor aplicabile;• Raspunde pe loc sau in termenul garantat (pentru solicitari complexe) pe canalul pe care au fost primite si urmareste rezolvarea acestora cf termenelor garantate clientilor;• Ofera clientilor suport si i
DR.​MAX S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 346 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Agent Call Center


Candidatul ideal Suntem in cautarea unor oameni dinamici si orientati spre rezultate pentru a se alatura echipei noastre in dezvoltare. Compania noastra opereaza un magazin online de succes, listat pe marketplace-urile de top din Romania. Cautam un lider in vanzari care sa isi asume rolul in cresterea veniturilor si a cotei de piata a afacerii noastre prin gestionarea eficienta a echipei de vanzari si dezvoltarea relatiilor cu clientii si partenerii.Cerinte: Experienta demonstrata intr-un rol similar de vanzari poate fi un avantaj Abilitati excelente de comunicare si negociere Capacitatea de a lucra eficient sub presiune si de a atinge obiectivele stabilite Orientare catre rezultate si spirit de initiativaDescrierea jobului Beneficii: Telefon si laptop de serviciu; Salariu fix competitiv si o grila motivanta de comisionare, in functie de performanta Oportunitati de dezvoltare profesionala si avansare in cadrul companiei Magazin Online listat pe Marketplace-uri de Top din Romania
MADVIUN S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 280 de salarii introduse în Salario: 2950 RON/Luna

Specialist Marketing


Candidatul ideal Cerințe: Studii superioare, preferabil cu specializarea în Marketing. Experiență în marketing de minim 5 ani. Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat, iar cunoașterea altor limbi străine constituie un avantaj. Cunoștințe solide de business și marketing. Permis de conducere categoria B. Viziune de business și abilități de coordonare a proiectelor și oamenilor. Capacitatea de a dezvolta strategii de marketing adecvate business-ului. Abilități excelente de negociere, coordonare și planificare. Abilitatea de a lucra în echipă și de a construi relații interumane.Descrierea jobului Responsabilități și atribuții: Coordonarea întregii activități și echipei de marketing (inclusiv marketing online). Elaborarea strategiei și politicilor de marketing ale companiei în funcție de obiectivele generale ale managementului și asigurarea implementării acestora. Menținerea relațiilor cu celelalte departamente ale companiei. Responsabil pentru producția materialelor de marketing: ședin
STORM MEDIA TECHNOLOGY SRL

Media netă estimată pe baza celor 1216 de salarii introduse în Salario: 4035 RON/Luna

Specialist Marketing & Copywriting


Candidatul ideal Persoana entuziasta, creativa si dornica de dezvoltare Sunt preferate studii de Marketing, Relatii publice sau studii din domenii conexe (terminate sau in curs) Cunostinte de limba engleza de nivel peste medie Capacitatea de a intelege si invata termenii tehnici necesari in redactarea textelor Bune abilitati de scriere si/sau editare texte Capacitate de adaptare la situatii noi si de invatare rapida Capacitate de lucru in echipa Cunostinte de design reprezinta un avantaj Organizare, proactivitate si orientare catre rezultate; Cunostinte termeni tehnici Cunostinte de operare PC (Word, Excel) obligatorii Cunostinte HTML, CSS Cunostinte basic editare foto Photosop Cunostinte basic editare videoCerinte: Cunostinte solide limba engleza (scris si vorbit) Abilitati superioare de exprimare si comunicare verbala si in scris, coerenta si claritate in exprimare scris Atentie la detalii in gramatica si ortografie Cunostinte foarte bune pachet Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoi
Z SPOT MEDIA SRL

Consultant Relatii Clienti


Candidatul ideal - Studii medii;- Abilitati bunede utilizare a calculatorului;- Cunostinte minime de operare pachet Microsoft OfficeDescrierea jobului - Prelucrarea bazelor de date de la clienti;- Inregistrarea contractelor si a comenzilor in aplicatia interna;- Gestionarea conturilor de client si generarea rapoartelor recurente;- Asigura suport birourilor postale/ departamentelor in aplicarea procedurilor de lucru.
ILRA PINK POST OPERATIONS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 852 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Referent Customer Service


Candidatul ideal Abilitati de comunicare scrisa si verbala; Atentie la detalii; Capacitate de analiza si proactivitate; Cunostinte de operare a pachetului Microsoft Office – Outlook, Excel, Power Point; Disponibilitate pentru lucrul in echipa; Rabdare si orientare catre clienti; Cunostinte de limba engleza (minim un nivel mediu); Atitudine pozitiva si disponibilitate pentru a invata.Descrierea jobului Monitorizarea livrarii expeditiilor; Inregistrarea si rezolvarea solicitarilor/sesizarilor din partea clientilor; Comunicarea scrisa/verbala cu clientii si filialele companiei; Intocmirea de rapoarte specifice departamentului; Participarea activa la indeplinirea sarcinilor de echipa si ale departamentului.Ce oferim: Pachet salarial atractiv; Bonus lunar de performanta; Tichete de masa; Coffee Corner; Training on the Job; Abonament Bookster; Oportunitatea de a face parte dintr-o echipa tanara si entuziasta.
FAN COURIER EXPRESS SRL

Operator Call Center - Salariu 3400 Ron - 5000 Ron Net Zona Pod Baneasa


Candidatul ideal Operator Call Center - Salariu 3400 RON - 5000 RON NET Zona Pod Baneasa Studii medii / superioare; Excelente abilitati de comunicare si de vanzare, orientare catre obtinerea de rezultate Experienta in call center si in vanzari prin telefon. Perseverent, punctual, dornic de succes Bune competente de utilizare a pachetului Microsoft Office Experienta in domeniu instalatiilor termice si sanitare (executie, ofertare) constituie un avantaj.Descrierea jobului Responsabilitati : Sa se situeze cu o rata de conversie de 12 % dintr-un numar de minim 120 apeluri; Prezinta cu încredere beneficiile produselor noastre. Identificare a nevoilor clienților și ofertarea de soluții personalizate Sa transeze si sa finalizeze apelurile de primire, iar activitatile sau situatiile preluate prin apelurile de primire care nu tin de competentele sale, sa fie identificate si transferate ca si apel la persoana desemnata pentru acele probleme din cadrul companiei sau pe mail catre acesta cu Cc Dis
SC FLI INSTAL SERVICE SRL

Junior Marketing Manager


Candidatul ideal Liebrecht & wooD Romania is seeking a talented Junior Marketing Manager to run all communication and marketing activities on the Romanian market. The Junior Marketing Manager will be responsible for corporate and projects communication and will work closely with the Sales and Leasing teams to develop and implement marketing plans and campaigns that support sales and business objectives. The ideal candidate will be a creative and analytical thinker with excellent communication and organizational skills, a passion for marketing, and understanding of the real estate industry, with a focus on residential projects. Descrierea jobului Responsibilities:Oversee the creation and production of all marketing materials for the company and its projects, both digital and printed.Manage corporate communications, including social media and public relations, while understanding the company's goals and values.Ensure company visibility within real estate industry: fairs, media, event
LIEBRECHT WOOD ROMANIA S.​R.​L.​

Junior Marketing Specialist


Candidatul ideal Educație: Absolvent(ă) de studii medii sau superioare. Integritate și eficiență profesională: Căutăm o persoană de încredere, dedicată și orientată către rezultate. Social și colaborativ: Capacitatea de a lucra eficient în echipă și de a fi o persoană deschisă. Competențe de design: Experiență sau cunoștințe solide în design grafic, inclusiv utilizarea programelor Adobe Creative Suite (Photoshop, Illustrator, InDesign, Canva). Competențe tehnice: Cunoștințe avansate de MS Office (Excel, Word, PowerPoint). Limbi străine: Engleza la un nivel mediu sau avansat. Proactiv și comunicativ: Atitudine proactivă cu bune abilități de comunicare și relaționare. Creativitate și flexibilitate: Abilitatea de a găsi soluții inovative și de a se adapta la schimbări.Descrierea jobului Responsabilități: Promovarea pe rețele sociale: Activități de promovare pe Facebook, Instagram, TikTok, YouTube și crearea de conținut atractiv. Campanii de marketing: Derularea eficientă a campaniilor pen
REGAL FERMIERUL S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1030 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Jr.​ Reprezentant Asistenta Clienti - Call Center


Candidatul ideal Nu ai niciun fel de experienta? Aplica acum si noi iti oferim sansa de a incepe o cariera in cadrul unei echipe dinamice si entuziaste!Esti cel pe care noi il cautam daca:Iti place sa comunici si sa relationezi cu oamenii;Esti o persoana proactiva si entuziasta;Esti multumit/a cand rezolvi problemele celor din jurul tau;Esti student/a sau absolvent/a de facultate;Cunosti limba engleza la nivel conversational de baza.Descrierea jobului Alatura-te unei organizatii ale carei valori sunt Inovatia, Onestitatea, Flexibilitatea, Inteligenta si Siguranta!Rolul Tau Conteaza Pentru Noi!Astfel, misiunea ta va fi aceea de a asigura comunicarea telefonica cu clientii persoane fizice si juridice prin intermediul serviciului de asistenta clienti pentru a prelua si adresa solicitarile acestora.Vei participa la sesiunile de training organizate de catre banca, vei beneficia de tichete de masa si de suportul nostru permanent.BeneficiiMod de lucru hybrid!Tichete de masa;Echilibru viață pe
ALPHA BANK ROMANIA SA

Specialist Marketing


Candidatul ideal Candidatul trebuie sa aiba aptitudini de planificare si organizare a activitatilor specifice , gandire analitica si sintetica, capacitate de comunicare, de acordare si transmitere de informatii, capacitate de evaluareDescrierea jobului Derularea activitatilor de promovare a companiei. Beneficii: prima aniversara, tichete de masa, prime sarbatori, prima concediu de odihna
ROMVAC COMPANY SA

Media netă estimată pe baza celor 1163 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.