Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

24 Locuri de Munca Manager Restaurant in Braila

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

24 Locuri de Munca Manager Restaurant in Braila

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager Restaurant in Braila si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager Restaurant in Braila si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager Restaurant - Mesopotamia Braila


Candidatul ideal Candidatul ideal pentru Mesopotamia este o persoană deschisă, amabilă, pozitivă care își dorește să învețe zi de zi. Să iubească interacțiunea cu oamenii și să creeze un loc plăcut pentru angajații din echipa sa. Să acorde respect clienților, partenerilor și furnizorilor cu care interacționează. Îți dorești să faci parte din echipa Mesopotamia din Brăila Mall? Așteptăm CV-ul tău, aplică în formularul de mai jos.Descrierea jobului Ce oferim:- salariu atractiv- traininguri- bonusuri in functie de performante- doua mese pe zi- posibilitatea de a avansa- mediu de lucru intr-o echipa tanara si dinamica
SET-CORPORATION SRL

Office Manager @ Ing Braila


Candidatul ideal Ce căutăm la un partener INGExperiență în domeniul asigurărilor / reasigurărilor sau în domeniul bancar;Succes dovedit în construirea, dezvoltarea și managementul echipelor de vânzări;Spirit antreprenorial, apetit comercial și experiență solidă în relația cu clienții;Experiență în vânzări, competititvitate și orientare către rezultate;Te definește pasiunea pentru acțiune și rezultat și reușești să întrevezi oportunități în orice context? Atunci dispui de ingredientele necesare pentru a reuși să contruiești o afacere de succes.Îți poți pune în valoare toate aceste calități, beneficiind de suportul și expertiza ING Bank!Descrierea jobului Cauți o idee de afaceri? Alege să devii partener ING!ING iți oferă o oportunitate unică de investiție în domeniul serviciilor bancare prin dezvoltarea unei afaceri proprii care presupune servicii de consultanță, promovare și vanzare de produse bancare.Ce înseamnă sa fii partener INGSă conduci un ING Office presupune implicare 100% în de
ING BANK N.​V.​ AMSTERDAM SUCURSALA BUCURESTI

Manager Relatii Cu Clientii Agribusiness - Braila


Candidatul ideal SCURTA DESCRIERE:In rolul de Manager Relatii cu Clientii (sau pe scurt, CRM) vei avea oportunitatea de a lucra in echipa de Vanzari Agribusiness Libra, sucursala Braila. Principalul obiectiv al echipei este acela de a oferi potentialilor clienti Agribusiness solutii financiare potrivite nevoilor business-ului (credite, pachete de servicii operationale etc.). Cei care indeplinesc cu succes acest rol, sunt cei carora le place sa interactioneze cu cei din jur, sa comunice si care sunt foarte buni negociatori. Satisfactia in vanzari provine din dezvoltarea portofoliului de relatii si de suportul oferit clientilor.Salariul de incadrare pentru rolul de Manager Relatii cu Clientii AgriBusiness este in intervalul de 7000 lei brut si 13000 lei brut, in functie de experienta profesionala si gradul de potrivire cu cerintele rolului.CERINTE:-Esti absolvent/a de studii superioare;-Ai abilitati puternice de comunicare, vanzare, negociere si persuasiune;-Esti o persoana zambitoare, p
LIBRA INTERNET BANK SA

Manager de tura pentru restaurant fast-food


Scurta descriere a companiei Moving forward is impossible without the initial drive to do things differently. Our business is all about the people we come across, whether it's in our everyday interactions or in our vision for the brand. Cerinte Cerințe:- Experiență anterioară în industria restaurantelor sau a serviciilor alimentare, cu o preferință pentru experiența într-un mediu de fast food- Abilități excelente de comunicare și leadership, cu capacitatea de a motiva și de a ghida echipa către atingerea obiectivelor- Capacitatea de a lucra sub presiune și de a gestiona situații tensionate sau imprevizibile cu calm și profesionalism- Cunoștințe solide despre igienă și siguranță alimentară, respectând normele și reglementările relevante- Flexibilitate în programul de lucru, inclusiv disponibilitatea de a lucra în weekenduri și sărbători în funcție de necesitati- Capacitatea de a utiliza echipamente și tehnologii specifice industriei, cum ar fi casele de marcat și sistemele informatice d
HRS Romania

Civil Site Manager Urleasca


Short company description CJR Renewables is a global service provider, offering full EPC/BoP/BoS solutions in the renewable energy sector, operating across all project implementation processes. Requirements >> Higher education in Civil Engineering>> At least B3 English level>> Good knowledge of MS Office package>> Active driving license cat B>> Independence in decision-making, versatility, communication skills>> High personal culture and ethics>> Strong knowledge of legislation applied to construction sector>> Solid knowledge of road construction>> Solid knowledge in concrete foundation construction>> Good negotiation skills>> Experience on wind farms>> Experience in concrete works>> Experience in road works Responsibilities >> Analyze and study the project's contract specifications and descriptive documents, technical reports and drawings; >> Gather and request clarifications and details on the p
CJR Renewables

Area Sales Manager Irigatii– Braila


Candidatul ideal Absolvent(a) al(a) unei institutii de invatamant superior (de preferat in domeniul tehnic). Experienta anterioara in rolul de agent de vanzari, de preferat in domeniul sistemelor / echipamentelor de irigatii. Minim 3 ani experienta in domeniul vanzarilor. Pro-activ, persoana orientata catre client si rezultate, atentie la detalii. Abilitati de comunicare si de vanzare. Abilitatea de a intelege si de a anticipa nevoile clientului. Capacitatea de planificare si organizare a timpului independent. Cunostiinte de limba engleza la nivel mediu conversational. Cunostiinte operare calculator (MS Office, Microsoft Outlook). Posesor permis de conducere (categoria B). Disponibilitatea de a se deplasa in zona de care raspunde: Braila si Buzau.Descrierea jobului Promoveaza, prezinta si vinde sistemele / echipamentele de irigatii comercializate de companie, in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei. Stabiliteste intalniri cu clientii si pastreaza un contac
TITAN MACHINERY ROMANIA SRL

Manager De Proiect


Candidatul ideal Studii:-Studii superioare tehnice de lunga durata-Diploma Manager de proiect-Operare PC: Word, Excel, Powerpoint, Outlook-Experienta in utilizarea unui software dedicat (Microsoft, Microsoft Project Manager, Primavera Project Manager) constituie un avantajManager de proiect constructii civile si industriale-1 postManager de proiect intretinere si reparatii drumuri-1 postManager de proiect retele de alimentare cu apa si canalizare-1 postDescrierea jobului Planifica activităţile si subactivitatile şi stabileste jaloanele proiectului (faze determinante)Planifica utilizarea costurilor şi a resurselor operaţionale pentru proiectStabileste un sistem de monitorizare a executiei lucrarilorReprezinta societatea in discutiile cu benefiarii lucrarilorActualizeaza zilnic executia lucrarilor in functie de jurnalele de santier in software-ul dedicatPeriodic efectueaza vizite in santier pentru a verifica stadiul fizic al lucrarilorTransmite informatii legate de planul proiectului pen
DREAMS RIVIERA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 665 de salarii introduse în Salario: 6700 RON/Luna

Supply Chain Manager


Candidatul ideal Academic degree, preferably a master degree in a relevant field Technical background is a plus 5 to 7 years of management experience in Supply Chain Management, Procurement or Operations Management, preferably in an international matrix organization Knowledge of English, advanced (written, spoken) Strong organizing, planning and delegation skills Analytical skills, strong problem-solving ability, and excellent presentation skills Intercultural sensitivity & communication skills Prefers to work in a fast-paced, growing company, communicating openly and building trust quickly Working location: GalatiDescrierea jobului Main Responsibilities Directing and coordinating the supply chain functions within the Romanian BU by aligning with the Group strategy Driving synergized resource optimization, lower total costs and better conditions for the BU / Alewijnse Group Providing customized reporting and recommendations in support of ongoing business decisions or initiatives Co-cre
ALEWIJNSE MARINE GALAŢI SOCIETATE PE ACŢIUNI

Media netă estimată pe baza celor 467 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Experienta in vanzari de minim 2 ani (de preferat in industria Farma / Farma Veterinara / Pet);Capacitate de planificare si organizare eficienta a activitatii;Foarte bune abilitati de comunicare;Adaptabilitate si flexibilitate;Initiativa, capacitate de rezolvare a problemelor;Cunostinte operare MS Office;Carnet de conducere categoria B;Disponibilitate de deplasare 70- 80% din timp (job de teren).Descrierea jobului Dezvolta portofoliul de clienti din zona alocata: Galati, Braila, Constanţa,Tulcea, Călăraşi, Ialomiţa.Gestioneaza relatii cu clientii noi, de tip KA subdistribuitori, clienti KA furaje, retele de magazine specializate.Identifica noi oportunitati de crestere business.Evalueaza la 2 saptamani stocurile deficitare din depozitele proprii (Alloga si Filipestii de Padure) si raporteaza catre departamentul aprovizionare.
FARMAVET S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 130 de salarii introduse în Salario: 4400 RON/Luna

Area Sales Manager - Agribusiness


Scurta descriere a companiei ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting. Cerinte Dornic să învețe și să se
ABC Human Capital

Manager Regional Vânzări (est)


Candidatul ideal În calitate de Manager Regional de Vânzări la Vantage, vei juca un rol esențial în aducerea tehnologiei de ultimă generație fermierilor din România. Activitatea principala va fi sa oferi suport echipei de vanzari alocate in atingerea obiectivelor de vânzări stabilite.Ne dorim să fii o persoană comunicativă și creativă, să deții un simț dezvoltat al afacerilor si să ai capacitatea de a motiva și conduce o echipă dedicată si în plină dezvoltare. In relația cu clienții noștri ne dorim să fii un partener de nădejde și orientat spre oferirea de soluții optime nevoilor lor.Ești ideal pentru postul nostru dacă:✅ Ai experiență anterioară de 2-4 ani in domeniul agriculturii.✅ Ai experiență anterioară în coordonarea unei echipe de vânzări, pe o periodă de minim 2 ani.✅ Ai experiență anterioară de minim 3-4 ani ca Agent de vânzări, ideal in vânzări consultative.✅ Esti o persoană cu abilitati excelente de comunicare, ascultare si relaționare.✅ Oferi atenție la detalii și orientare
VANTAGE BALKANS SRL

Manager Regional Vanzari (est)


Candidatul ideal În calitate de Manager Regional de Vânzări la Vantage, vei juca un rol esențial în aducerea tehnologiei de ultimă generație fermierilor din România. Activitatea principala va fi sa oferi suport echipei de vanzari alocate in atingerea obiectivelor de vânzări stabilite.Ne dorim să fii o persoană comunicativă și creativă, să deții un simț dezvoltat al afacerilor si să ai capacitatea de a motiva și conduce o echipă dedicată si în plină dezvoltare. In relația cu clienții noștri ne dorim să fii un partener de nădejde și orientat spre oferirea de soluții optime nevoilor lor.Ești ideal pentru postul nostru dacă:✅ Ai experiență anterioară de 2-4 ani in domeniul agriculturii.✅ Ai experiență anterioară în coordonarea unei echipe de vânzări, pe o periodă de minim 2 ani.✅ Ai experiență anterioară de minim 3-4 ani ca Agent de vânzări, ideal in vânzări consultative.✅ Esti o persoană cu abilitati excelente de comunicare, ascultare si relaționare.✅ Oferi atenție la detalii și orientare
VANTAGE BALKANS SRL

Account Manager-hunter | Arsis Vodafone


Candidatul ideal Arsis, cel mai mare partener Vodafone, își mărește echipa de Account Manageri.Dacă ești o persoană energică, motivată și atrasă de ideea de a interacționa cu business owneri și a le oferi cele mai bune soluții de comunicare, înseamnă că ești persoana pe care o căutam! Alături de echipa Arsis îți vei dezvolta o carieră de succes în vânzări, iar noi te vom ajuta să fii cel mai bun!Cum ne-ar plăcea să fii:- Să fii ambițios și dornic de afirmare prin performanță;- Să ai o atitudine pozitivă și orientată către client;- Să ai bune abilități de comunicare interpersonală și negociere;- Să deții cunoștințe specifice despre industria telecom sau să ai experiență pe o poziție similară în vânzări directe, reprezintă un avantaj;- Să cunoști pachetul Microsoft Office;- Să deții permis de conducere categoria B;- Să fii dispus la deplasări.Descrierea jobului Ce trebuie să facă un Account Manager?- Să identifice noi oportunități de business în vederea asigurării succesului strategiei d
ARSIS TRADING SRL

Relationship Manager Retail /​sme


Candidatul ideal Studii superioare finalizate, preferabil în domeniul economic;Experiență financiar-bancară în activitățile de promovare produse/ servicii și creditare/ analiză financiară raportate la segmentul de clienți persoane fizice/ juridice;Ai abilități de negociere și vânzare, totodată pe linie de comunicare și relaționare interpersonală, orientare către clienți și capacitatea de atingere a deadline-urilor și obiectivelor stabilite;Certificarea de pregătire profesională (inițială și/sau continuă) în domeniul distribuției de asigurări, reprezintă un avantaj;Limba engleză – min. nivel mediu;Bun utilizator al MS Office.CautamPersoana de încredere, responsabilă, integră și obiectivă;Care cunoaște evoluția curentă a piețelor financiar-bancare precum și oferta concurenței;Identifică noi oportunități de dezvoltare produse și servicii;Care manifesta o gandire analitica, cu atentie la detalii;O persoana orientată spre rezolvarea promptă a solicitărilor;Bune abilități de comunicare verba
ALPHA BANK ROMANIA SA

Manager Proiecte Irigatii


Candidatul ideal AliRa Recruitment recruteaza pentru clientul sau, companie din sectorul agribusiness cu activitate pe segmentul de servicii producere seminte si proiecte irigatii, aflata in plina expansiune in Romania, o pozitie de Manager Proiecte Irigatii, cu locatie in Braila.Profilul Candidatului Studii universitare agronomice sau tehnice/inginerie Experiență profesionala in segmentul de irigatii Capabil să înțeleagă, să instaleze și să opereze sisteme de irigare prin picurare, inclusiv pompe diesel și electrice, supape automate, conducte principale, automatizare și sisteme de raportare Disponibilitate la deplasari Cunostinte limba engleza Permis conducereAptitudini & Abilitati Bune abilitati de comunicare si relationare Abilitati de coordonare echipa Deschis, receptiv, cu abilități de lucru în echipă Bune abilitati de organizare si prioritizareDescrierea jobului Coordonarea proiectării, implementării și exploatării soluțiilor de irigare prin picurare Gestionarea relatiei cu clien
ALIRA RECRUITMENT SRL

Area Sales Manager


Candidatul ideal Te așteptăm să ne cunoaștem pentru postul de Area Sales Manager, dacă ești o persoană care îndeplinește următoarele condiții:- Experiență solida în vânzări servicii si produse, constituie avantaj;- Cunoștinte aprofundate de vânzări și management strategic;- Bun negociator, foarte bune abilitați de networking și comunicare;- Spirit analitic și structurat;- Proactiv, ambițios;- Dinamic, cu spirit de inițiativă, deschis provocărilor;- Team player, ușurință în susținerea și dezvoltarea relațiilor interpersonale;- Gândire logică, integritate, loialitate;- Orientare către client;- Foarte bună orientare spre rezultate, soluții și cu inițiativă;- Abilități de coordonare a unei echipe;- Seriozitate, responsabilitate;- Spirit de organizare și capacitatea de motivare și automotivare;- Cunostiinte de operare PC (Word, Excel);- Cunoașterea limbii engleze;- Disponibilitate pentru deplasări;- Permis de conducere.Descrierea jobului - Coordonarea întregii activități de vânzare servicii
INVEST INTERMED GF IFN SRL

Media netă estimată pe baza celor 120 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Area Sales Manager


Candidatul ideal Join Our Team as an Area Sales Manager in the Power and Hand Tools Industry!Are you one of the best Romanian’s sales professional with a proven track record in the retail hardware/building materials sector? Do you thrive on building strong relationships and exceeding and new sales targets? If so, we want you to be a part of our dynamic team!Ideal Candidate Profile: Established Portfolio: The ideal candidate needs to have a solid portfolio of building material and retail hardware stores. The applicant needs to have strong ties to these stores. You stand out for having a thorough understanding of the Romanian market, including sales channels, market trends, and regional characteristics. Your history of achieving and surpassing sales targets demonstrates your relentless drive and motivation. Customer Focus: With exceptional negotiation skills and a customer-centric approach, you excel at managing and nurturing client relationships. Flexibility and Mobility: Willingness an

Media netă estimată pe baza celor 122 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Retail Relationship Banking Manager


Candidatul ideal Echipa noastra cauta colegi cu experienta, pe partea de creditare si relationare cu clienti persoane fizice sau persoane juridice, dornici sa se dezvolte si sa evolueze profesional pe pozitii de Front Office, specializate pe un anume segment de clientela. Vei lucra intr-un mediu dinamic si placut, vei interactiona direct cu clientii externi si departamentele interne in vederea desfasurarii activitatii operationale.Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca: Ai experienta bancara, de minim 2 ani, in aria de creditare persoane fizice sau juridice Ai studii superioare finalizate Ai cunostinte generale economice: bancare, vanzari, specificul si evolutia pietei financiar-bancare Ai cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare Cunosti legislatia romaneasca in materie de credite Ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic Dovedesti initiativa si spirit de echipa Ai abilitati de vanzare si persuasiune, atentie la detalii Esti
BRD GROUPE SOCIETE GENERALE

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Junior Data Manager (m/​w/​d) Hr Reward & Performance,​ Allianz


Descrierea jobului Job-Integrated Master: Junior Data Manager (m/f/d) HR Reward & Performance, Allianz in Munich#SIBE #Steinbeis #Master #Job-intigrated #MBA #International #Management #HR #Controlling #DataAnalystic #SuccessFactors #SAP #Training #Allianz #MunichYou just finished your bachelor’s degree and now want to get started right away with your Master's program? Do you enjoy putting study content into practice immediately and thus creating added value for a company? Then you've come to the right place - SAPHIR will be happy to help you find the perfect partner company for your job-integrated Master's degree at SIBE!Company:Many customers worldwide trust the Allianz Group as insurers and asset managers. As an employer, we care deeply about our employees, their needs, their dreams, and their personal challenges. Together, we create an environment where everyone has the opportunity to discover, grow, and create a better future for our customers and the world around us.A
SAPHIR DEUTSCHLAND GMBH

Dual Master: Junior Project Manager (m/​f/​d) Digitalization


Descrierea jobului You just finished your bachelor’s degree and now want to get started right away with your Master's program? Do you enjoy putting study content into practice immediately and thus creating added value for a company? Then you've come to the right place - SAPHIR will be happy to help you find the perfect partner company for your job-integrated Master's degree at SIBE!Dual Master: Junior Project Manager (m/f/d) Digitalization, Zeiss in OberkochenCOMPANYStep out of your comfort zone, excel and redefine the limits of what is possible. That’s just what our employees are doing every single day – in order to set the pace through our innovations and enable outstanding achievements. After all, behind every successful company are many fascinating people.In a spacious modern setting, full of opportunities for further development, ZEISS employees work in a place where expert knowledge and team spirit reign. All of this is supported by the ownership structure and the lon
SAPHIR DEUTSCHLAND GMBH
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 24 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.