Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Manager Restaurant in Onesti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Manager Restaurant in Onesti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager Restaurant in Onesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager Restaurant in Onesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager/​Consultant despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Despăgubiri Directe

Area Sales Manager - Utilaje Agricole


Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine? Experiență de minimum 3 ani în vânzări, dintre care, de preferat, 2 ani experiență în vânzarea utilajelor agricole; Capacitate foarte bună de comunicare și relaționare cu clienții, atenție distributivă, capacitate de a lua rapid decizii; Personalitate energică, gândire pozitivă, amabilitate și eficiență; Cunoștințele de limbă engleză constituie avantaj; Cunostințe de operare PC (Windows, Microsoft Word, Excel, Internet). Carnet de conducere categoria B.Descrierea jobului Câteva cuvinte despre responsabilități: Prezentarea, promovarea și vânzarea produselor în conformitate cu standardele și politicile comerciale ale companiei; Prospectarea continuă a pieței pentru a extinde portofoliul de clienți; Urmărirea realizării planului de vânzări lunar, trimestrial, anual; Participarea la negocieri, întocmirea contractelor, monitorizarea derulării și finalizării acestora; Stabilirea și participarea la intâlnirile cu clienții și/sau cu furnizorii; Întocmir
AGROCONCEPT IMPEX SRL

Manager Vanzari


Candidatul ideal Dezvoltarea nationala continua si in anul 2024, astfel incat ne dorim un Manager de vanzari cu experienta in una dintre locatiile noastre, care să coordoneze echipele de agenți imobiliari Blitz, folosind cele mai bune practici pentru atingerea obiectivelor noastre ambitioase.Ne dorim ca tu sa ai: Experienta in coordonarea unei echipe de minimum 3 ani; Experienta în monitorizarea procesului de vanzare; Ai lucrat cu sisteme si proceduri bazate pe targete si KPI-uri; Folosesti coaching-ul pentru a-ti ajuta echipa sa se dezvolte; Ai fost implicat activ in procesul de recrutare si ti-ai selectat singur oamenii din echipa; Ai lucrat cu obiective SMART în stabilirea activitatii oamenilor din echipa ta; Experienta in vanzari constituie avantaj;Descrierea jobului Principalele tale responsabilitati: Esti responsabil de atingerea performantelor, KPI-urilor si indeplinirea obiectivelor; Vei propune solutii, vei implementa tactici si strategii la nivelul echipei, pentru a obtine ce
BLITZ NETWORK S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 169 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Junior Data Manager (m/​w/​d) Hr Reward & Performance,​ Allianz


Descrierea jobului Job-Integrated Master: Junior Data Manager (m/f/d) HR Reward & Performance, Allianz in Munich#SIBE #Steinbeis #Master #Job-intigrated #MBA #International #Management #HR #Controlling #DataAnalystic #SuccessFactors #SAP #Training #Allianz #MunichYou just finished your bachelor’s degree and now want to get started right away with your Master's program? Do you enjoy putting study content into practice immediately and thus creating added value for a company? Then you've come to the right place - SAPHIR will be happy to help you find the perfect partner company for your job-integrated Master's degree at SIBE!Company:Many customers worldwide trust the Allianz Group as insurers and asset managers. As an employer, we care deeply about our employees, their needs, their dreams, and their personal challenges. Together, we create an environment where everyone has the opportunity to discover, grow, and create a better future for our customers and the world around us.A
SAPHIR DEUTSCHLAND GMBH

Dual Master: Junior Project Manager (m/​f/​d) Digitalization


Descrierea jobului You just finished your bachelor’s degree and now want to get started right away with your Master's program? Do you enjoy putting study content into practice immediately and thus creating added value for a company? Then you've come to the right place - SAPHIR will be happy to help you find the perfect partner company for your job-integrated Master's degree at SIBE!Dual Master: Junior Project Manager (m/f/d) Digitalization, Zeiss in OberkochenCOMPANYStep out of your comfort zone, excel and redefine the limits of what is possible. That’s just what our employees are doing every single day – in order to set the pace through our innovations and enable outstanding achievements. After all, behind every successful company are many fascinating people.In a spacious modern setting, full of opportunities for further development, ZEISS employees work in a place where expert knowledge and team spirit reign. All of this is supported by the ownership structure and the lon
SAPHIR DEUTSCHLAND GMBH

Reprezentant Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Manager Agentie Turism


Candidatul ideal Manager Agentie TurismExperienta minimum 5 ani in AGENTIE DE TURISM!Vanzare pachete si servicii turistice: bilete avion, hotel, transfer, croaziere, activitati;Cunoastere sisteme rezervare furnizori internationali;Cunoastere obligatorie limba engleza.Descrierea jobului Ce presupune job-ul de Manager Agentie Turism- Ofertare, procesare rezervari, emitere documente, incasari - plati, followup;- Acces cereri clienti - CRM; sisteme furnizori; platforma de rezervari integrata; backoffice;Beneficii:- Contract de munca salariu fix plus comision 11 - 44% din profit net realizat in functie de valoarea totala lunara;Dupa perioada de proba de 90 zile se adauga urmatoarele beneficii:- Tichete de masa;- Tichete Cadou;- Infotrip-uri;- Program flexibil: Homebased, Birou sau Hybrid;- Training specializat gratuit de produse si tehnici de vanzare;- Asistenta permanenta in ofertare;- Acces la materiale informative si de marketing;- Instruire permanenta si update cu noutati si practici di
PERFECT JOURNEY SRL

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 4400 RON/Luna

Vezi alte joburi relevante

Ospatar (chelner) - Ajofm | Anofm


Ocupatia: OSPATAR (CHELNER) - AJOFM | ANOFMAngajator: BLUM SERV SRLExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Gimnazial-SCOALA GENERALATimp de lucru: 8Adresa locului de munca: ONESTI
BLUM SERV SRL

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Despăgubiri Directe

Inginer industria alimentară /​ Sef formatie


Companie verificată
Aplica rapid
Candidatul ideal:Studii superioare in domeniul industriei alimentare;Cunoastere pachet MSOffice;Flexibilitate, perseverenta, orientare spre rezultat;Atitudine proactiva/pozitiva, abilitati de comunicare, capacitate de interrelationare; Descrierea jobului: Conduce procesul tehnologic de fabricatie a produselor, gestioneaza resursele umane si materiale in scopul realizarii productiei planificate. Descrierea companieiS.C. PAMBAC S.A. este unul din principalii producători naționali din domeniul morărit - panificație, lider pe piața de paste făinoase și deținător al brandurilor Pambac, Grania, Casa D'or și Ciao Pasta.
Pambac SA

Bucatar,​ Camerista,​ Ospatar - Vase Croaziera Fluvii Eu 1500 - 4000 € Net


Candidatul ideal Ai experienta in domeniul ospitalitatii si esti vorbitor de engleza nivel conversational? Te ajutam sa te imbarci intr-o noua aventura platita contractual cu sume nete intre 1500 € - 4000 €Alte beneficii incluse cum ar fi:- Instruire la bordul navei,- Cazare, Masa, Transport, Pensie,- Asigurare de sanatate si accidente,- Alocatie copil,- Uniforme,- Concediu platit cu salariu de baza, in pozitii diferite pe nave de croaziera de 4 - 5 stele pe fluviile europene precum si pe oceane.Contracte semnate pe Elvetia/Franta/Portugalia/Cipru - fluviile Europene si bahamas pe OceaneAsteptam sa ne trimiteti CV-ul dvs actualizat, OBLIGATORIU editat in limba engleza.Iata cateva exemple de joburi si venituri NETE. Ele variaza in functie de compania unde sunt disponibilitati.Descrierea jobului JOBURI NAVE DE CROAZIERA FLUVIALE EU:HOTEL#Ospatari (#waiter 1900 salariu net - pana la - 3000 € NET cu tips de la pasageri#Cameristi (#cabinsteward 1900 salariu net - pana la - 3000 € NET cu tip
A C GLOBAL SRL

BRUTAR /​ Modelator specialități


Companie verificată
Aplica rapid
Candidatul ideal:- studii medii sau școala profesională (de preferat în domeniul industriei alimentare).Ne bazăm pe tine să: obținem producția planificată de specialități de panificație/ covrigi.Responsabilități și sarcini:- prelucrează bucățile de aluat în scopul obținerii producției planificate;- verifică utilajele în scopul începerii procesului de producție.Cum ești răsplătit:- plan personalizat de integrare;- un mediu plăcut și dinamic, astfel încât să îți poți pune practică toate cunoștințele, dar și să capeți altele noi;- dezvoltare personală și profesională la locul de muncă. 
Pambac SA

Lucratori Bucatarie-autoservire 250-500 Lei/​zi Cazare - Masa


Candidatul ideal Candidatul ideal trebuie sa fie motivat si dornic sa invete si sa se dezvolte in domeniul gastronomiei;Sa poata sa lucreze atat independent cat si in echipa;Sa fie atent la detalii si sa ofere cientilor servicii de caliate;serios si responsabil;Sa fie loial si cu bun simt;Să nu aibă antecedente penale;Să fie apt din punct de vedere medical;Cursul de igiena constituie avantaj.Daca vrei sa faci parte din echipa noastra, te rugam sa ne trimiti Cv-ul tau si sa ne spui ce tia-r place sa faci:Sa lucrezi la casa;Sa asezi mancarea in farfurie;Sa debarasezi si sa cureti mesele de pe terasa;Daca vrei sa lucrezi in bucatarie poti sa alegi un sector:legume, fructe;preparat mancare;preparat dulciuri; saufrigi carne si peste;prepari ciorba sau speli vase.Indiferent ce sector de activitate alegi din cadrul autoservirii noastre,noi te asteptam cu drag in echipa noastra si te ajutam sa te integrezi.Suntem oameni harnici, prietenosi si profesionisti!Descrierea jobului DESCRIERE JOB:*să
BIZARRE FOOD S.​R.​L.​

Restaurantele Kfc Cauta Colegi #pebune!


Candidatul ideal Te invitam sa faci parte din echipa noastra din restaurantul KFC preferat pe postul de Casier sau Lucrator in bucatarie!Descrierea jobului Ce trebuie sa faci: Pregatesti produsele tale preferate din pui; Te asiguri ca produsele sunt servite corespunzator; Estimezi necesarul de produse si participi la inventarele periodice; Pastrezi curatenia utilajelor si a locatiei.Ce iti oferim: Venit NET #PEBUNE de la 3100 lei* (*Venitul net lunar include salariul net, tichetele de masa si bonusul de performanta, din a treia luna de colaborare, conform criteriilor de acordare); Program de lucru variat si flexibil, in ture: 12h, 8h, 6h, 4h, weekend; Acces facil in locatie astfel incat sa ai mai mult timp pentru tine; Majorari salariale in raport cu timpul petrecut in companie: 1 an, 2 ani; Decont transport la tura de inchidere a restaurantului; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Numar zile concediu de odihna: 21; Bonus vechime 1 an in companie - 50% din salariu net; Program
US FOOD NETWORK SA

Casier /​ Lucrator Comercial 4500-5000 Lei+cazare Costinesti


Candidatul ideal - Esti inteligent, prietenos si harnic;- Esti corect, serios si ai o atitudine pozitiva in relatiile cu oamenii;- Sincer si cinstit;- Dornic de a invata lucruri noi .Descrierea jobului Responsabilitati:a.Receptioneaza marfurile conform facturilor si sesizeaza in scris neregulile constatate.b. Pregateste marfurile pentru expedierea catre client.c. Aranjeaza produsele pe rafturi, fara deteriorarea acestora.d. Marcheaza cu preturi produsele din magazin , conform listei de preturi stabilite de superior.e. Verifica periodic stocurile din magazin.f. Cunoaste toate produsele si utilitatea acestora, fiind in stare sa informeze clientul despre toate produsele.g. Impacheteza produsele pe care le vinde clientilor.h. Manipuleaza marfa.k. Prezinta si vinde produsele firmei intr-un mod profesionist;l. Elibereaza tuturor clientilor bonuri de casa.Beneficii:Pachet salarial atractiv, tichete de masa, bonus de performanta.
MAMMA MIA MARKET SRL

Coordonator Depozit


Candidatul ideal Suntem o echipa dinamica, alaturi de care poti sa te dezvolti si mai mult, avand parte de provocari permanente, astfel incat atat tu cat si colegii pe care-i vei coordona, sa fiti mereu updatati la tendintele pietii.Prin urmare, daca cele de mai jos te caracterizeaza, te provocam sa vii alaturi de noi: esti un bun organizator si coordonator, cu calitati de leader; ai abilitati de relationare si lucru in echipa; ai un caracter puternic, dinamic si cu inițiativa; esti organizat, perseverent, planificat, autodisciplinat, orientat spre rezultate si indeplinirea obiectivelor; ai studii superioare si minim 5 ani experiență pe o platforma logistica; ai cunoştinţe de operare MS Office (Excel, Word).Descrierea jobului Responsabilităţile tale sunt: organizarea si coordonarea operatiunilor cu marfa din depozit: receptia si pastrarea in conditii optime a marfurilor, pregatirea comenzilor si livrarilor; organizarea activitatii de gestiune pentru marfurile din depozit conform normel
PARTENER SRL

Media netă estimată pe baza celor 89 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Business Developer - Bacau (determinat)


Candidatul ideal .Descrierea jobului .
COCA-COLA HBC ROMANIA SRL

Dispecer /​ Coordonator Transport International


Candidatul ideal - Studii medii finalizate .- Cunostinte minime de geografie .- Persoana comunicativa , rezistenta la stres , bune abilitati de organizare si planificare.- Abilitati de analiza si sinteza.- Motivat/a sa-si dezvolte o cariera in domeniul transporturilor.- Nivel avansat limba engleza, germana constituie avantaj.- Nivel avansat de operare PC - pachet Microsoft Office- Abilitati de negociere a preturilor cu clientii si transportatorii.Descrierea jobului Responsabilitati:- Coordonarea eficienta a flotei . - Optimizarea rutelor de transport . - Comunicarea constanta si eficienta cu conducatorii auto pentru monitorizarea transporturilor . - Supravegherea atenta a desfasurarii curselor si remedierea prompta a oricarei probleme aparute - Informarea prompta a clientilor cu detalii relevante despre programarile de incarcari / descarcari si alte aspecte legate de transport - Preia , monitorizeaza si finalizeaza comenzile de transport.- Ofera suport pe zona de facturare si contabili
DEJTRANS SRL

Manager Magazin Bacău (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Studii superioare finalizate Experiență de conducere de minim 3 ani Spirit antreprenorial, gândire analitică și orientată spre rezultat Foarte bune abilități interpersonale Disponibilitate pentru deplasări și relocare în țarăDescrierea jobului Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv care include, pe lângă partea salarială, bonuri de masă și posibile sporuri oferite în funcție de condițiile sau programul de lucru Plăți aniversare, zile libere acordate cu ocazia diferitelor evenimente și cursuri gratuite pentru copiii angajaților Autoturism de serviciu, inclusiv pentru uz personal și card de combustibil Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesionalăSarcinile tale Ești responsabil pentru toate procesele din magazinul tău, de la disponibilitatea produselor pân
KAUFLAND ROMANIA SCS

Asistent Manager


Candidatul ideal Ne dorim alături de noi, un coleg sau o colegă capabilă să țină sub control agenda managerială, o persoană cu inițiativă și organizare perfectă, obișnuită cu situațiile în care eficiența, diplomația și cunoașterea unei limbi străine face diferența.- Ai cunoștințe avansate de operare MS Office (Word, Excel, PowerPoint);- Studii superioare( preferabil economice sau juridice);- Ești o persoană sociabilă, atentă la detalii, responsabilă, punctuală;- Ai capacitatea de a integra volume mari de informații, de concentrare asupra elementelor care generează succesul și luarea deciziilor în condiții de presiune a timpului;- Atenție distributivă, viteză de reacție;Descrierea jobului Principalele responsabilităţi: Gestionarea agendei și a întâlnirilor managerului general Organizarea ședințelor, a întâlnirilor si redactarea proceselor verbale a ședințelor Atribuţii de contabilitate primară, asigurarea suportului administrativ implicat Recepţionarea, trierea şi transmiterea mesajelor
INTERTRADE GROUP LTD SRL

Media netă estimată pe baza celor 3659 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.