Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Manager Resurse Umane in Cluj

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Manager Resurse Umane in Cluj

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager Resurse Umane in Cluj si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager Resurse Umane in Cluj si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager Resurse Umane - Ajofm | Anofm


Ocupatia: MANAGER RESURSE UMANE - AJOFM | ANOFMAngajator: UNITY INTERNATIONAL HUMAN RESOURCE SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CLUJ-NAPOCA
UNITY INTERNATIONAL HUMAN RESOURCE SRL

Asistent Resurse Umane- Recrutare Si Selectie Personal


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui Asistent Resurse Umane entuziast și dedicat pentru a se alătura echipei noastre efervescente din Cluj Napoca. Dacă ești o persoană orientată către detaliu, cu abilități excelente de comunicare și o pasiune pentru gestionarea resurselor umane, te invităm să aplici. Recrutarea se face pentru domeniul imobiliar, un domeniu dinamic și prestigios, ce te poate dezvolta pe mai multe planuri.Dacă bifezi următoarele cerințe, chiar TU ai putea fi perechea potrivită pentru noi:Studii superioare în domeniul Psihologie/Resurse Umane/Sociologie.Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă.Experiența anterioară în domeniul resurselor umane este un avantaj.Motivaţie și determinare în dezvoltarea unei cariere în domeniu.Abilități organizatorice și atenție la detalii.Perseverență, deschidere înspre oameni, proactivitate.Orientarea spre câștiguri în conformitate cu rezultatele obținute.Abilități bune de organizare și time management.Descrierea jobului Respo
Confidenţial

Hr Admin & Payroll Specialist


Candidatul ideal What should your background look like? Bachelor’s degree in Business, Finance, or a related field; At least 3 years of professional HR experience, preferably in payroll, employee administration, employee relations, and compensation and benefits; Demonstrable up-to-date knowledge of Romanian labor legislation and payroll processes; MS Office suite operating skills at a relevant level; experience with specific payroll software applications (preferably Saga); Strong attention to detail and analytical skills; the capacity to manage and prioritize several tasks, adhere to deadlines, and be adaptable in a fast-paced environment; Confident approach, self-motivation, proactive attitude, and ability to work in teams; Practice great communication skills (verbal, non-verbal, written). Confidentiality is your 2nd nature. Of course, you can interact with all levels of the organization professionally. And you can develop relationships across functional teams because of your strong i
SFC ENERGY POWER S.​R.​L.​

Inspector Resurse Umane


Candidatul ideal Cerințe: Absolvent de studii superioare în domeniul economic. Entuziasm pentru învățare continuă și dezvoltare profesională. Abilitatea de a aborda provocările cu o mentalitate deschisă și proactivă. Orientare către atingerea obiectivelor și perfecționarea profesională.. curs calificare Inspector Resurse UmaneDescrierea jobului Descrierea Postului: Ne extindem echipa de Resurse Umane și căutăm un Economist pasionat și dedicat, specializat în domeniul salarizării. Candidatul ideal este un absolvent de studii superioare economice, dornic să își aprofundeze cunoștințele și să se dezvolte profesional într-un mediu dinamic și provocator.Responsabilități: Învățarea și aplicarea practicilor de salarizare conform legislației muncii în vigoare. Colaborarea strânsă cu echipa de HR pentru implementarea și gestionarea proceselor de salarizare. Participarea la elaborarea și optimizarea politicilor de salarizare.Oferim: Oportunitatea de a te forma și specializa în domeniul resurselo
TRANSFEROVIAR GRUP SA

Media netă estimată pe baza celor 371 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Hr Team Senior Analyst With Dutch Or French


Candidatul ideal All about youWe value passion and attitude over experience. That’s why we don’t expect you to have every single skill. Instead, we’ve listed some that we think will help you succeed and grow in this role: Microsoft tools: Word, Excel, PowerPoint essential; Excellent customer and interpersonal skills; Positive and proactive attitude, with resilience under pressure; Good customer service or HR knowledge; Language: English – Advanced Dutch - Advanced; Education: Degree level qualification.Descrierea jobului At Alstom, we understand transport networks and what moves people. From high-speed trains, metros, monorails, and trams, to turnkey systems, services, infrastructure, signalling and digital mobility, we offer our diverse customers the broadest portfolio in the industry. Every day, more than 80 000 colleagues lead the way to greener and smarter mobility worldwide, connecting cities as we reduce carbon and replace cars. Could you be the full-time HR Team Senior Analyst w
ALSTOM GSS ROMANIA S.​R.​L.​

Hr Team Senior Analyst With German


Candidatul ideal All about youWe value passion and attitude over experience. That’s why we don’t expect you to have every single skill. Instead, we’ve listed some that we think will help you succeed and grow in this role:Microsoft tools: Word, Excel, PowerPoint essential;Excellent customer and interpersonal skills;Positive and proactive attitude, with resilience under pressure;Good customer service or HR knowledge;Language: German – Advanced; English – medium/advanced;Education: Degree level qualification. Descrierea jobului At Alstom, we understand transport networks and what moves people. From high-speed trains, metros, monorails, and trams, to turnkey systems, services, infrastructure, signalling and digital mobility, we offer our diverse customers the broadest portfolio in the industry. Every day, 74,000 colleagues lead the way to greener and smarter mobility worldwide, connecting cities as we reduce carbon and replace cars. Could you be the full-time HR Team Senior Analyst with Ge
ALSTOM GSS ROMANIA S.​R.​L.​

Hr Generalist


Candidatul ideal Ce căutăm ca profil profesional dar și uman? Să ai cel puțin 3 ani de experiență în gestionarea de resurse umane. Cheia unei relații de succes este comunicarea, astfel, dacă îți place să comunici asertiv cu siguranță vom avea o colaborare fructuoasă. De asemenea comunicarea în scris este esențială, deci, cu cât ești mai creativ/ă și ști să alegi cuvintele potrivite care fac magie și aduc un plus de energie pozitivă, cu siguranță te vom îndrăgi. Ne place să facem lucrurile bine, spre foarte bine, să lucrăm în echipă, uneori individual, deci e necesar să știi să te adaptezi precum un cameleon. Astfel că, atenția la detalii și o organizare excelentă, te vor ajuta să excelezi. Foarte important este să fii o persoană care se focuseasă pe soluții și nu pe problemă, probleme toată lumea știe să facă, ideea e să identifici soluțiile. Pentru asta te ajută o atitudine flexibilă, stabilitatea emoțională, rezistența la schimbări, energia pozitvă, creativitatea și dinamismul. Să ai
HR HOLISTIC CONSULTING S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1498 de salarii introduse în Salario: 4494 RON/Luna

Hr Operations Intern (6 Months)


Descrierea jobului Are you looking for an opportunity to expose your skills and grow? Join our dedicated team of motivated professionals who share a collective passion for progress and excellence!Emerson has an appealing role for you in Cluj-Napoca, Romania. The main responsibility of this role will be to build and maintain records in our HR Systems and also to assist the HR Operations team in a variety of HR processes and initiatives.In This Role, Your Responsibilities Will Be:* Build records in Oracle HCM Cloud and update them on time. Ensure data accuracy* Manage the New Hire processes in Oracle HCM a timely manner. This includes crafting and closing requisitions, progressing candidates in the system* Support the Europe Automation Solutions Organization in crafting training plans in Oracle Learn, ensuring accurate Training recording and reporting* Guide HR professionals and managers on HR systems and processes when needed* Assist with any rollout or implementation of new modules, to
EMERSON SRL

UI/​UX Working Student in HR,​ Engineering Center,​ Cluj


Company DescriptionAt Bosch, we shape the future by inventing high-quality technologies and services that spark enthusiasm and enrich people's lives. Whether in areas of Automated Driving, Electric & Connected Mobility, IoT or Connectivity, our ideas make driving safer and more comfortable than ever before. This is only possible with the help of more than 1000 talented engineers from Bosch Engineering Center Cluj specialized in software, hardware & mechanics and reliability engineering, who work closely together with other Engineering Centers within Bosch and with Bosch Cluj Plant in order to offer unique products and AIoT solutions to our clients from around the world. So, are you ready to shape the future of the mobility together with us? Let us tell you more. Our promise to our associates is rock-solid: we grow together, we enjoy our work, and we inspire each other. Join in and feel the difference.QualificationsBachelor's Degree in PR, Communications, Marketing, Arts, or any
Bosch Romania

Hr Partner With Italian


Candidatul ideal Bachelor’s Degree or equivalent work experience, preferably with a focus in Human Resources Management or Business ManagementProven HR partner experienceExperience in leading, managing or coaching a team and collaborating with executive partnersFluency in Italian, plus one other European language is advantageousDescrierea jobului As an HR Partner, you will be the single point of contact in HR for our people and our practice leaders – building deep, personalized relationships to help our people and business thrive.Provide personalized employee support, serving as a contact to connect people to projects, mentoring people on “best fit” roles, balancing career goals and business priorities.Manage and lead key HR processes for practice – for example, performance management.Provide employees coaching and mentorship on career development and learning opportunities based on a proven understanding of a person’s interests and aspirations and knowledge of Accenture’s strategic bu
ACCENTURE

Economist Pentru Departamentul De Resurse Umane


Candidatul ideal Cerințe: Absolvent de studii superioare în domeniul economic. Entuziasm pentru învățare continuă și dezvoltare profesională. Abilitatea de a aborda provocările cu o mentalitate deschisă și proactivă. Orientare către atingerea obiectivelor și perfecționarea profesională..Descrierea jobului Descrierea Postului: Ne extindem echipa de Resurse Umane și căutăm un Economist pasionat și dedicat, specializat în domeniul salarizării. Candidatul ideal este un absolvent de studii superioare economice, dornic să își aprofundeze cunoștințele și să se dezvolte profesional într-un mediu dinamic și provocator.Responsabilități: Învățarea și aplicarea practicilor de salarizare conform legislației muncii în vigoare. Colaborarea strânsă cu echipa de HR pentru implementarea și gestionarea proceselor de salarizare. Participarea la elaborarea și optimizarea politicilor de salarizare.Oferim: Oportunitatea de a te forma și specializa în domeniul resurselor umane și salarizării. Cursuri de speci
TRANSFEROVIAR GRUP SA

Junior Hr Planning Analyst


Candidatul ideal Location: Zalau / Cluj-Napoca, RomaniaDepartment: Human Resources Planning Are you a driven individual with a passion for Human Resources and a talent for analysis and reporting? Do you enjoy tracking key performance indicators and working with data? If so, we would love to have you join our team! Your organizational skills, technical proficiency in Excel and Power BI, and ability to interact with others make you an ideal candidate for this role.In this role, you will support transformation projects by analyzing Human Resources processes, assist in HR reporting and dashboard development, identify improvement opportunities, execute improvement actions, and support the general efficiency improvement of Human Resources at a regional level. You will also analyze monthly deviations of HR fixed expenses and propose corrective actions, and assist in the development of ad-hoc reporting to support decision-making processes in HR and the business.We offer a comprehensive develop
SILCOTUB S.​A.​

Specialist Resurse Umane - Ajofm | Anofm


Ocupatia: SPECIALIST RESURSE UMANE - AJOFM | ANOFMAngajator: SANEX SAExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CLUJ-NAPOCA
SANEX SA

Specialist Resurse Umane - Ajofm | Anofm


Ocupatia: SPECIALIST RESURSE UMANE - AJOFM | ANOFMAngajator: TRANSILVANIA ENERGY SOLUTIONS S.R.L.Experienta: Avansat (5-7 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 1Adresa locului de munca: CLUJ-NAPOCA
TRANSILVANIA ENERGY SOLUTIONS S.​R.​L.​

Specialist Resurse Umane - Ajofm | Anofm


Ocupatia: SPECIALIST RESURSE UMANE - AJOFM | ANOFMAngajator: SC VERTIV ROMANIA SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CLUJ-NAPOCA
SC VERTIV ROMANIA SRL

Referent Resurse Umane - Ajofm | Anofm


Ocupatia: REFERENT RESURSE UMANE - AJOFM | ANOFMAngajator: WOLTERS KLUWER FINANCIAL SERVICES ROMANIA SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CLUJ-NAPOCA
WOLTERS KLUWER FINANCIAL SERVICES ROMANIA SRL

Hrs Hotel Reinigung Srl Angajeaza Ingrijotor Spatii Hoteliere


Hrs Hotel Reinigung SRL cu sediul in Cluj Napoca str Taietura Turcului nr 24 9, angajeaza ingrijitor spatii hoteliere, pe durata nedeterminata, calificare la locul de munca daca este cazul, salar brut incepand de la 4000 lei. Cv urile se depun la sediul firmei
Hrs Hotel Reunugung srl
Vezi alte joburi relevante

Recruiter


Candidatul ideal At least 1 year of previous experience in recruitment High level of proficiency in English (written and oral) Knowledge of HR recruitment processes. Ability to work both in a team environment and independently Ability to work with high volume projectsExcellent communcation skills. Attention to detailsAbility to work with deadlines. Good knowledge of Office Suit. Passion for games is a plusDescrierea jobului Conduct end-to-end volume recruitment Develop strategies in order to identify and select suitable candidates Creating job description Using Social Media as a tool to find out suitable candidates. Screening CV-s and job applications Contact candidates Conduct interviews Provide feedback to candidates following the selection process.
QUANTIC LAB S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1524 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Trainer With Polish In Cluj-napoca


Candidatul ideal Languages proficiency:Polish - native/ advanced level.Experience Target:Essential minimum of 6 months call center experience in a sales project or 6 months experience in sales environment.Previous training/coaching experience would be an advantage.Previous experience in tourism would be an advantage.Skills:Fluent English verbal and written communication skills.Previous experience as a B2B sales advisor and/or other sales roles.Good organization / time management skills.Strong Sales skills.Strong communication skills.Ability to work with a variety of people from diverse backgrounds.Ability to solve problems and offer suggestions.Ability to influence behavior.Ability to adhere to all organizational policies and procedures.Coaching skills.Descrierea jobului Create, deliver and conclude trainings for new hires.Develop continuous trainings for the sales teams based on requirements.Conducts scenario & role play based sessions for new and current sales customer advisors.Obser
FOUNDEVER ROMANIA S.​R.​L.​

Trainer With Bulgarian In Cluj-napoca


Candidatul ideal Languages proficiency:Bulgarian - native/ advanced level.Experience Target:Essential minimum of 6 months call center experience in a sales project or 6 months experience in sales environment. Previous training/coaching experience would be an advantage. Previous experience in tourism would be an advantage.Skills:Fluent English verbal and written communication skills. Previous experience as a B2B sales advisor and/or other sales roles. Good organization / time management skills. Strong Sales skills. Strong communication skills. Ability to work with a variety of people from diverse backgrounds. Ability to solve problems and offer suggestions. Ability to influence behavior. Ability to adhere to all organizational policies and procedures. Coaching skills.Descrierea jobului Create, deliver and conclude trainings for new hires. Develop continuous trainings for the sales teams based on requirements. Conducts scenario & role play based sessions for new and current sales custome
FOUNDEVER ROMANIA S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.